Nu ligt er al een tijdje glasvezel hier in Kerkrade, echter nog steeds niet beschikbaar (only Odido is mogelijk).
met Open Dutch Fiber gebeld/gemailt, hun geven aan, ik moet reserveren bij Odido, pas dan willen ze me aansluiten. Nou goed, daar gaan we
- Odido gebeld, dat ik Glasvezel wil reserveren + de Sim-only van Odido wil met nummerbehoud (voor de korting en extra GB ik zit nu Vodafone). Odido was al snel klaar met mij, meneer als u wilt overstappen moet ik dit bij Ziggo doorgeven?!
- Om ellende te voorkomen, houd ik Ziggo voorlopig aan en reserveer ik Odido glasvezel (ik zie het al voor me, Ziggo cancelt mijn contract en glasvezel werkt nog niet
)
- Als de glasvezel er is, bestel ik een Sim-only met nummerbehoud
- Als het goed is, krijg ik dan op beide producten korting + extra GB's?
- Ziggo opzeggen, als alles geregeld is
Nu mijn vraag:
- Is achteraf korting nog mogelijk bij Odido?
- is het mogelijk om 2 ISP's aan te houden?
Qua aansluiten:
- Zyxel modem in de meterkast (Wifi uitschakelen)
- 3x zo'n Wifi pack ( uitvoering: ASUS ZenWiFi XD5, 3 pack, Wit )
Enige nadeel, die porten van de Wifi, zijn volgens mij maar 1 GB? dus dan heb ik zolder maar 1 GB
met Open Dutch Fiber gebeld/gemailt, hun geven aan, ik moet reserveren bij Odido, pas dan willen ze me aansluiten. Nou goed, daar gaan we
- Odido gebeld, dat ik Glasvezel wil reserveren + de Sim-only van Odido wil met nummerbehoud (voor de korting en extra GB ik zit nu Vodafone). Odido was al snel klaar met mij, meneer als u wilt overstappen moet ik dit bij Ziggo doorgeven?!
- Om ellende te voorkomen, houd ik Ziggo voorlopig aan en reserveer ik Odido glasvezel (ik zie het al voor me, Ziggo cancelt mijn contract en glasvezel werkt nog niet
- Als de glasvezel er is, bestel ik een Sim-only met nummerbehoud
- Als het goed is, krijg ik dan op beide producten korting + extra GB's?
- Ziggo opzeggen, als alles geregeld is
Nu mijn vraag:
- Is achteraf korting nog mogelijk bij Odido?
- is het mogelijk om 2 ISP's aan te houden?
Qua aansluiten:
- Zyxel modem in de meterkast (Wifi uitschakelen)
- 3x zo'n Wifi pack ( uitvoering: ASUS ZenWiFi XD5, 3 pack, Wit )
Enige nadeel, die porten van de Wifi, zijn volgens mij maar 1 GB? dus dan heb ik zolder maar 1 GB