Heb je dit ooit nog aan de praat gekregen? Zoja, hoe?cue schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:23:
Inmidels heb ik vanmiddag mijn T-Mobile / Odido zakelijk verbinding opgeleverd gekregen. Echter kom ik erachter dat het aansluiten van een eigen router (Unifi UDM Pro) niet zo eenvoudig is als bij T-Mobile Thuis.
Ik heb gezocht maar kan nog geen T-Mobile / Odido zakelijk topic vinden. Daarom mijn vraag hier even.
Ik heb vanuit de klantenservice van Odido de volgende gegevens doorgekregen:
Persoonlijke inloggegevens
Gebruikersnaam: "uniek nummer"@IPAccess.net
Wachtwoord: CT3_TSV@zo78apr (wachtwoord aangepast omdat ik niet weet of het uniek is).
Netwerkgegevens Zakelijk Internet
Mode: Routing
Encapsulation: PPPoE
IPv4/IPv6 Mode: Ipv4
VLAN: 32 ‘internet’
MTU: 1500
NAT: ✔
IGMP Proxy: ✔
Vervolgens heb ik mijn UDM-Pro alsvolgt geconfigureerd.. alles al aantalkeren gereset, maar werken ho maar.
[Afbeelding]
Ik kan nergens informatie vinden over de zakelijke instellingen, heel veel over T-Mobile Thuis. Daar is het voldoende om VLan 300 in te stellen.
Is er hier nog iemand met een tip?
*edit*: Ik heb het ook werkend gekregen. Ik gebruik een USG en die was niet goed aan mijn Unifi Controller gekoppeld, dus dat heb ik hersteld met "set-inform" en het juiste adres. Verder heb ik "pppoe" toegevoegd aan /etc/modules en hem gereboot. Toen werkte de pppoe verbinding en zit ik direct aan het internet verbonden.
[ Voor 9% gewijzigd door Chilly_Willy op 16-09-2024 16:45 . Reden: Opgelost ]
Coïtus ergo sum