• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 16:13
2Dutch schreef op maandag 16 februari 2026 @ 15:24:
[...]

Bedoel je dat ze het niet per klant kunnen loggen/controleren? Dat hoeft toch niet altijd uit te maken, veel vragen zijn generiek en niet specifiek klantgebonden? Of krijgen ze te veel vragen vanuit AI-bots ofzo :+

Overigens wel bold move, want de datahackers kunnen zich prima als ons voordoen aan de telefoon met al die gelekte data :X :P Ben benieuwd of ze aan dat proces ook nog een extra check gaan toevoegen die buiten de gelekte data valt, contractdatum ofzo.
Nee, ze kunnen geen extra controle vragen doen om zeker te weten dat het de klant is. Dus via de community helpen ze niet meer. Telefonisch stellen ze nu fors meer vragen om te zien of jij het echt bent. (Zoals wat is je wifi naam, wie bel je het meest etc)

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
king006 schreef op maandag 16 februari 2026 @ 15:59:
[...]

Nee, ze kunnen geen extra controle vragen doen om zeker te weten dat het de klant is. Dus via de community helpen ze niet meer. Telefonisch stellen ze nu fors meer vragen om te zien of jij het echt bent. (Zoals wat is je wifi naam, wie bel je het meest etc)
Blijkbaar helpen ze dan weer wel via Facebook, Instagram en X. Maar die wil ik dan weer niet al mijn Odido klantgegevens geven...

• Ersus
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:41

Ersus

Zuid-Limburg

[...]
(Zoals wat is je wifi naam, wie bel je het meest etc)
Dat laatste hoop ik toch niet,?

214kWh LFP | 48kVA Victron Multiplus | 24.3kWp O/W | SMA Tripower x 15 | SmartSolar 450/200 | Daikin Multi+ 5MXWM68A9 met 2x Perfera FTXM42A | Fujitsu Atlantic Calypso Split V3 200L | Gasloos | 500m2 bj 1900

• Sende115
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18:38
[...]

Hierbij wens ik ze in mijn situatie toch veel succes, Wat is je SSID? Ik gebruik een eigen Unifi opstelling, die data hebben ze niet... en Wie bel je het meest? Ik heb geen vaste telefoonlijn bij Odido (mobiel via een andere partij)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Sende115 schreef op maandag 16 februari 2026 @ 16:51:
[...]

Hierbij wens ik ze in mijn situatie toch veel succes, Wat is je SSID? Ik gebruik een eigen Unifi opstelling, die data hebben ze niet... en Wie bel je het meest? Ik heb geen vaste telefoonlijn bij Odido (mobiel via een andere partij)
Hier ook een eigen router, maar ze kunnen natuurlijk wel naar het SSID van je Draytek of Zyxell vragen. Ik ben benieuwd, ik wil binnenkort even bellen voor verlengen.
Pagina: 1 ... 139 140 Laatste