@ Torretje,
jouw feedback klopt gewoon niet...
het verloop tot aan vandaag :
- september / november 2023 belde voor mij mobiele nummer te verlengen met Odido.
In het gesprek werd aangegeven dat Tele2 ging verdwijnen, ik zou kunnen / moeten
intekenen op een lijst op de Odido website voor een overgang van Tele2 DSL naar Glasvezel
van Odido. Hier netjes een email bevestiging gekregen dat zodra glasvezel geleverd zou worden ik kostenloos overgezet zou worden naar een 1 jarig , geloof euro 30 per maand voor 100 mbit en TV, zeg maar 10 maanden korting daarna geloof ik euro 35/40
- na eerste afzegging van afspraak door onder aannemer na schouwing in geloof april/maart 2022 contact gezocht ( na enkele klachten bij Odido en ODF) met Geschillen commissie.
Hier krijg ik te horen dat het geen juridisch bindend contract is, echter voor inteken liijst.
Odido handeld naar behoren, ik moet gewoon afwachten ... Op direct navraag van mij tijdens zitting met Geschillen Commissie of ik afgesloten zou kunnen worden van het internet, gaf de Geschillen Commissie dat dit de Telecom Wet dit niet toelaat en dat ik ALTIJD een passende oplossing vanuit Odido moet krijgen.,. Hier heb ik dus al die tijd ook op vertrouwd.
- nu krijg ik, na melding op TV Box en bellen met Tele2 te horen dat al mijn aanvragen naar Odido verwijderd zijn / gestopt. Er geen gegevens in Tele2 systemen bestaan voor mijn TV inlog ...
Mijn TV asap helemaal gaat stoppen en dat ik per 29 january 2026 ook geen internet mee zal hebben. Bovendien zegt Tele2 dat ze dit gewoon mogen doen, omdat ze dat al jaren communiceren en ik geen "contact" met Odido heb, omdat ik tele2 betaal.
Als ik aangeef dat Tele2 een dochter maatschappij is van Odido zegt hij dat alles wettelijk correct verloopt ...
Ik heb geen zenders meer > nr 11 , ik heb geen internet meer per 29 january ...
Nogmaals, Torretje, ik ben klaar met mensen die, goed bedoelt, allemaal wat weten te roeptoeteren over wat zij kennelijk ook allemaal beter weten, ik weet en zie wat er deze
twee jaren gebeurt en dat is dat ik niet geholpen wordt ... niks persoonlijks ten opzichte van jou of al die andere personen die ik in deze 2 jaren heb mogen spreken of geloven