Leuke inhaalrace morgen
Morgen gewoon vanuit de pits en alles vervangen. Ook die oude vloer terug eronder.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ben wel echt benieuwd of Ric het beter gedaan zou hebben dan Law. WMB blijft Law rijden
Sowieso schrijf je zo!
Die mogen blij zijn als ze uberhaubt punten halenvliegnerd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:34:
LOL F1tv commentaar speculleert dat de Red bulls naar voren zouden kunnen rijden.
Misschien even vorig jaar (zelfde auto’s!) terugkijken
Sowieso Singapore... Niet de race die bekend staat om de inhaalmogelijkheden.vliegnerd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:34:
LOL F1tv commentaar speculleert dat de Red bulls naar voren zouden kunnen rijden.
Longruns waren naemelijk niet slecht .. ik zie het ook wel gebeuren.vliegnerd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:34:
MAX morgen DoD
https://f1manager.info/ranking/4605
Hoe je het ook draait of keert, een kampioenschap win je door een combinatie van goede driver en goede auto.D.deJong schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:29:
[...]
Ham de beste coureur die al 2 jaar in een taxi rondjes rijd en het niet voor elkaar krijgt om met minder materiaal iets te presteren, dat bewijst des te meer dat zijn kampioenschappen komen door de kwaliteit auto en teamorders en door zijn kwaliteiten.
Red Bull heeft daar dit seizoen de beste combinatie in en punt uit.
Als je 5 jaar geleden Verstappen en Hamilton wisselden van team, Verstappen zou het WK winnen. Zet nu een Hamilton, norris of Russel in de red bull en ze winnen ook. Zet er echter een stroll in en het loopt volledig mis.
Of je nu een Red Bull fan, Mercedes fan of zelfs Haas fan bent, in deze sport moet je accepteren dat je zowel de auto als de driver mee moet hebben, anders lukt het niet.
Kan niet, die mag niet meer onder de nieuwe TDAmaze86 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:35:
Morgen gewoon vanuit de pits en alles vervangen. Ook die oude vloer terug eronder.
Die zat er toch al onder?Amaze86 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:35:
Denk het niet, dan zou de setup grondig gewijzigd moeten worden. De RB’s gleden alle kanten op terwijl de top 6 amper last had van onder- en overstuur.
Gelukkig was Singapore niet vorige week raceweekend! Zou zuur zijn niet dat record gehad te hebben na zo'n seizoen. Kampioen is natuurlijk al ruim en breed binnen, podium is niet onmogelijk en een heel seizoen elke race op podium is ook een enorm mooie statistiek!
[ Voor 3% gewijzigd door Notlupus op 16-09-2023 16:39 ]
Blijkbaar geupdate versie, stond in de planning.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Op Zandvoort kon je ook niet inhalen.vliegnerd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:34:
"When you grow up your heart dies"
Dat weet ik, maar geloof dat ze voor de quali al waren teruggegaan naar de oude spec.Amaze86 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:38:
[...]
Blijkbaar geupdate versie, stond in de planning.
sterker nog, een PER staat 2e in het kampioenschap met die auto, dus zelfs die zou kampioen kunnen worden met die auto. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om de dominantie van VER (tot vandaag danAppleFan2007 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:36:
[...]
Hoe je het ook draait of keert, een kampioenschap win je door een combinatie van goede driver en goede auto.
Red Bull heeft daar dit seizoen de beste combinatie in en punt uit.
Als je 5 jaar geleden Verstappen en Hamilton wisselden van team, Verstappen zou het WK winnen. Zet nu een Hamilton, norris of Russel in de red bull en ze winnen ook. Zet er echter een stroll in en het loopt volledig mis.
Of je nu een Red Bull fan, Mercedes fan of zelfs Haas fan bent, in deze sport moet je accepteren dat je zowel de auto als de driver mee moet hebben, anders lukt het niet.
Ik geef je geen ongelijk. Ik vraag me af of dit meer een Max dingetje is of RB.Miki schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:26:
[...]
Sorry, maar het is overduidelijk dat je in de Max bubbel zit. Voorbeelden genoeg zoals oa tijdens de race even zogenaamde een bandenwissel oefenen. Tja… cognitieve dissonantie zullen we het maar noemen.
Het blijft grappig als een coureur de anderen kan ‘teabaggen’ tijdens een race. Maar Max doet dit ook met zijn teamgenoot. Ik denk dat het meer Max is dan RB.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
'we xrated his head and found nothing'
Tuurlijk. Die is tien minuten chagrijnig en gaat dan gewoon lekker door.plizz schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:39:
Gaat morgen Max's podcast nog door?
Dat denk ik niet, en dan komt ook een einde aan de poging consecutive podium finishes waarschijnlijk. Dacht dat die nu op 18 stond en Max nu op 15 zat ofzo?plizz schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:39:
Vorig jaar was nat, 1 ideale drogere lijn.vliegnerd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:34:
Minder drs, want uit als te nat.
Extra bochten, dus moeilijker volgen en inhalen.
Daarnaast had Verstappen best wat inhaalacties, maar gooide het ook weer weg, zie lollipop man voor de grappige samenvatting.
Maar ja drs treintjes kan een ding worden.
erutangiS
Ik heb begrepen dat die vanwege technische problemen een weekje wordt uigesteld.plizz schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:39:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Al dat gedoe over een of ander vaag TD waar niemand de details van weet...
RBR heeft er niet bepaald een geheim van gemaakt dat dit wel eens hun slechte circuit kon zijn. En daar is zijn goede redenen voor. De RB19 is niet al te sterk in langzame bochten. Maar belangrijker is is dat de RB19 behoorlijk laag kan liggen zonder last te krijgen van het gestuiter. Daarmee halen ze zo'n enorm voordeel in neerwaartse druk. Ook kunnen ze de auto zo afstellen dat op rechte stukken, er veel luchtweerstand afgeschut word op rechte stukken, zeker met DRS.
Dit circuit is het tegenovergestelde. Weinig rechte stukken, veel langzame bochten en de baan is alles behalve egaal. De auto moet hier hoger worden afgesteld en het lijkt erop dat die uit een operating window is gevallen en instabiel is geworden. Dit is ook niet de eerste keer. Baku was precies hetzelfde. Daar heb je alleen een extreem lang recht stuk ter compensatie.
RBR heeft er niet bepaald een geheim van gemaakt dat dit wel eens hun slechte circuit kon zijn. En daar is zijn goede redenen voor. De RB19 is niet al te sterk in langzame bochten. Maar belangrijker is is dat de RB19 behoorlijk laag kan liggen zonder last te krijgen van het gestuiter. Daarmee halen ze zo'n enorm voordeel in neerwaartse druk. Ook kunnen ze de auto zo afstellen dat op rechte stukken, er veel luchtweerstand afgeschut word op rechte stukken, zeker met DRS.
Dit circuit is het tegenovergestelde. Weinig rechte stukken, veel langzame bochten en de baan is alles behalve egaal. De auto moet hier hoger worden afgesteld en het lijkt erop dat die uit een operating window is gevallen en instabiel is geworden. Dit is ook niet de eerste keer. Baku was precies hetzelfde. Daar heb je alleen een extreem lang recht stuk ter compensatie.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat blijft natuurlijk hypothetisch of iemand hem het zou nadoen, in mijn ogen zou Lando norris zeker niet mogen onderdoen tegenover Verstappen als hij in de red bull zou zitten.autje schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:39:
[...]
sterker nog, een PER staat 2e in het kampioenschap met die auto, dus zelfs die zou kampioen kunnen worden met die auto. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om de dominantie van VER (tot vandaag dan), dat zie ik weinig coureurs doen in de Red Bull.
Over zoiets kunnen we alleen maar speculeren, het antwoord zullen we nooit weten.
Ach, er kunnen rare dingen gebeuren op een stratencircuit. (2017, twee Ferrari's eruit voor de eerste bochtShinji schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:40:
[...]
Dat denk ik niet, en dan komt ook een einde aan de poging consecutive podium finishes waarschijnlijk. Dacht dat die nu op 18 stond en Max nu op 15 zat ofzo?
mooier nog is de 100% score van Schumacher in een seizoen: 17 uit 17Shinji schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:40:
[...]
Dat denk ik niet, en dan komt ook een einde aan de poging consecutive podium finishes waarschijnlijk. Dacht dat die nu op 18 stond en Max nu op 15 zat ofzo?
Noemt 1 voorbeeld welke geen eens een voorbeeld is...Miki schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:26:
[...]
Sorry, maar het is overduidelijk dat je in de Max bubbel zit. Voorbeelden genoeg zoals oa tijdens de race even zogenaamde een bandenwissel oefenen. Tja… cognitieve dissonantie zullen we het maar noemen.
Ach als je toch al een k*tweekend hebt, liever alles in één keerdesalniettemin schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:45:
Max bij de stewards voor 3 straffen!
offtopic:
Je weet dat X-rays en een X-rating helemaal niets met elkaar te maken hebben?
Tja, ik zou nu alles vervangen (motor, bak etc) en dan gewoon achteraan starten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als je met zoveel overmacht rond rijdt snap ik ook wel dat je wat “cocky” wordt. Maar het was hier en daar weinig respectvol. Daarom is het goed dat dit fiasco even plaats vindt. Een team als RB krijg het vast wel weer op rit.PjotrStroganov schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:40:
[...]
Ik geef je geen ongelijk. Ik vraag me af of dit meer een Max dingetje is of RB.
Het blijft grappig als een coureur de anderen kan ‘teabaggen’ tijdens een race. Maar Max doet dit ook met zijn teamgenoot. Ik denk dat het meer Max is dan RB.
Daarbij is het ook goed dat Ferrari na toch seizoenen geklooi en geclown nu eindelijk eens twee races weer knappe prestaties weet te bereiken.
Ik hou van je optimismeDrials schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:36:
Deze gaat Max gewoon winnen hoor morgen, er kan er tenslotte maar één winnen 🥇
Max mag voor 3 incidents naar de stewards:
impeding pitlane
impeding yuki
impeding Sargeant
/f/image/vNtX3PWVANJvAqxREmDH7TXI.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/sw3bT0rOw7Fq6E0SSQK0wyow.webp?f=fotoalbum_large)
impeding pitlane
impeding yuki
impeding Sargeant
/f/image/vNtX3PWVANJvAqxREmDH7TXI.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/sw3bT0rOw7Fq6E0SSQK0wyow.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/BtZKosWZF92Iu3gFHZ4RXEVd.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 85% gewijzigd door jan390 op 16-09-2023 16:49 ]
Het gaat mij erom dat ik niet denk dat Norris 10 races op rij wint als Piastri in de andere auto zit, of de meeste races wint met zo'n groot verschil als Verstappen heeft gedaan.AppleFan2007 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:43:
[...]
Dat blijft natuurlijk hypothetisch of iemand hem het zou nadoen, in mijn ogen zou Lando norris zeker niet mogen onderdoen tegenover Verstappen als hij in de red bull zou zitten.
Over zoiets kunnen we alleen maar speculeren, het antwoord zullen we nooit weten.
Norris is een prima coureur, maar (nog niet) van het kaliber Vestappen/Hamilton/Alonso.
Leuk en aardig, maar het is wel een wereld van verschil wanneer je alle races tot nu toe met 2 vingers in de neus wint en je nu niet eens Q3 haalt.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:42:
RBR heeft er niet bepaald een geheim van gemaakt dat dit wel eens hun slechte circuit konden zijn. En daar is zijn goede redenen voor. De RB19 is niet al te sterk in langzame bochten. Maar belangrijker is is dat de RB19 behoorlijk laag kan liggen zonder last te krijgen van het gestuiter. Daarmee halen ze zo'n enorm voordeel in neerwaartse druk. Ook kunnen ze de auto zo afstellen dat op rechte stukken, er veel luchtweerstand afgeschut word op rechte stukken, zeker met DRS.
De beerput gaat helemaal leegjan390 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:47:
impeding pitlane
impeding yuki
impeding Sargeant
Op naar P20jan390 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:47:
impeding pitlane
impeding yuki
impeding Sargeant
Dido schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:46:
[...]
offtopic:
offtopic:
xrated / xrayed... excuse my french
xrated / xrayed... excuse my french
Haha, Verstappen met een grijns over de TD "we'll see next week in Suzuka".
Max is rustig bij F1TV Live. Hij verwacht niet veel van morgen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja en wat wil je hiermee zeggen?Dj-sannieboy schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:48:
[...]
Leuk en aardig, maar het is wel een wereld van verschil wanneer je alle races tot nu toe met 2 vingers in de neus wint en je nu niet eens Q3 haalt.
Red Bull dus te veel aanpassingen gedaan na FP3. Race gaat ook niks worden.
Alonso heeft hier ook een keer van P15 gewonnen tochsjaool schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:51:
Max is rustig bij F1TV Live. Hij verwacht niet veel van morgen.
Nog een reden om gelijk de motor en bak maar te vervangenautje schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:50:
[...]
Gezien Stroll een geheel nieuwe auto krijgt, wordt dat moeilijk.
Hier de quali over een brakke internetverbinding gekeken op vakantie
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wow, Toto, die denkt dat de TD geen effect heeft gehad op Red Bull. Het komt gewoon voor. Zij hebben dit soort problemen ook gehad in hun dominante periode.
"Ik wil P20!"Richh schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:52:
[...]
Nog een reden om gelijk de motor en bak maar te vervangen
"Nee, ik wil P20!"
Het is een F1 race dus alles is mogelijk.TinusXIII schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:52:
[...]
Alonso heeft hier ook een keer van P15 gewonnen toch
We moeten dus vooral op Perez letten als Max morgen een vroege stop maakt?TinusXIII schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:52:
Alonso heeft hier ook een keer van P15 gewonnen toch
Dat het opvallend is
Ook verbazingwekkend, had gedacht dat ze elke race zouden gaan winnen. Die kans is er nog steeds, maar dat wordt wel moeilijk zo.
[ Voor 26% gewijzigd door Dj-sannieboy op 16-09-2023 16:56 ]
zo bekeken ga ik volledig met je akkoord, de andere coureurs zitten meer op het zelfde niveau als hun teammates waardoor er meer afwisseling zou zijn in winnaars.autje schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:48:
[...]
Het gaat mij erom dat ik niet denk dat Norris 10 races op rij wint als Piastri in de andere auto zit, of de meeste races wint met zo'n groot verschil als Verstappen heeft gedaan.
Norris is een prima coureur, maar (nog niet) van het kaliber Vestappen/Hamilton/Alonso.
Norris is wel op de goede weg om bij de grote te horen, tenzij hij stopt vooraleer Max ermee stopt, zie ik hem wel worldchampion worden mits hij dan ook een goede auto heeft.
Voor de rest blijft dit wel een zeer saai seizoen, niet alleen door red bull dominantie maar ook in het middenveld zie je minder spannende actie's. Van mij mag het snel maart 2024 zijn!
We gaan sowieso wel één safety car krijgen morgen. Als je daar geluk mee hebt kun je behoorlijk naar voren schieten.
Ah nee dat meen je niet, kans om lekker 1 week extra drama en aandacht te creëren en dan gewoon realistisch zijn....sjaool schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:53:
Wow, Toto, die denk dat de TD geen effect had op Red Bull. Het komt gewoon voor. Zij hebben dit soort problemen ook gehad in hun dominante periode.

erutangiS
Nooit? Dat is wel erg weinig vertrouwen in Lando.AppleFan2007 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:43:
[...]
Dat blijft natuurlijk hypothetisch of iemand hem het zou nadoen, in mijn ogen zou Lando norris zeker niet mogen onderdoen tegenover Verstappen als hij in de red bull zou zitten.
een treffende spreuk
Blijft grappig om te zien hoe mensen nu al denken te weten hoe de kaarten zijn geschud na 1 qualificatie.
Zozo.sjaool schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:53:
Wow, Toto, die denkt dat de TD geen effect heeft gehad op Red Bull. Het komt gewoon voor. Zij hebben dit soort problemen ook gehad in hun dominante periode.
Maar volgens mij weten de teams wel redelijk wie waarmee het grijze gebied van de regels heeft opgezocht.
Horner zegt dat ze helemaal niks hebben veranderd aan de auto vanwege TD's.
Kan dat verhaal ook rusten.
Horner zei ook dat ze de cap niet overschreden haddenHippocampus schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:57:
Horner zegt dat ze helemaal niks hebben veranderd aan de auto vanwege TD's.
Oke, net de kwalificatie gekeken.
Wat the... happend...
Beide Bulls bij Q2 er al uit, die konden dit weekend simpelweg gewoon niet de juiste setup vinden. Dat was telkens weer duidelijk, jammer maar nu krijgen we wel een mooie inhaal race op een baan waar dit lastig is!
Ben heel benieuwd naar de race morgen, helemaal nu de Bulls buiten de top 10 staan.
Wat the... happend...
Beide Bulls bij Q2 er al uit, die konden dit weekend simpelweg gewoon niet de juiste setup vinden. Dat was telkens weer duidelijk, jammer maar nu krijgen we wel een mooie inhaal race op een baan waar dit lastig is!
Ben heel benieuwd naar de race morgen, helemaal nu de Bulls buiten de top 10 staan.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die inhaalrace is ook maar afwachten hoe ver ze komen, racepace van Verstappen was niet denderend.G_Dragon schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:59:
Oke, net de kwalificatie gekeken.
Wat the... happend...
Ik heb juist absoluut veel vertrouwen in Lando, ik geloof dat hij ooit wereldkampioen wordt.pro_6or schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:56:
[...]
Nooit? Dat is wel erg weinig vertrouwen in Lando.
Met dat we het antwoord nooit zullen weten is of iemand het verstappen zou nadoen in deze red bull.
We moeten er niet om liegen, de red bull is voornamelijk gebouwd op Verstappen, een andere coureur gaat er wel mee kunnen rijden maar er zal sowieso verschil zijn.
Hij kan ook uit z'n nek lullen uiteraard.Teknix1982 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:59:
[...]
Horner zei ook dat ze de cap niet overschreden haddenmaar denk het ook niet. Alles perfect doen een heel seizoen lang kan niet. Geen man overboord, pas als de volgende race ook zo gaat moeten we ons zorgen maken..
Van wie heb je dat?TheBrut3 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:51:
Red Bull dus te veel aanpassingen gedaan na FP3. Race gaat ook niks worden.
Wtf?sjaool schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:53:
Starten in het middenveld is altijd een risico. Daar gebeuren bij een start de meeste ongelukken door te gretig gedrag.sjaool schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:42:
Als die UI's van Max geen grid penalty's opleveren dan is op P11 starten nog niet zo gek. Dan zijn er nog opties om op het podium terecht te komen.
Interview Lawrence Barretto met Max na de race (en korte uitleg over wat er mis ging)
Dat zei Max zelf tijdens een interview met F1TV. Alleen de RB auto’s rijden glijden al twee dagen over het circuit dus even wat veranderen is er niet bij.
- DaniëlWW2
- Niet online
Uit mijn kijkerservaring weet ik dat het bij de start voorin ook flink mis kan gaan.Frappuccino schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:03:
[...]
Starten in het middenveld is altijd een risico. Daar gebeuren bij een start de meeste ongelukken door te gretig gedrag.
Dan mag Russel wel uitkijken.sjaool schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:07:
[...]
Uit mijn kijkerservaring weet ik dat het bij de start voorin ook flink mis kan gaan.
Wanneer wordt de uitslag van de stewards bekend over de straf die Max hoogstwaarschijnlijk gaat krijgen?
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar Lawson gaat ook wel lekker. 
Dit is zijn derde race en al in Q3. Verder heeft hij als enige dit hele seizoen, Max Verstappen ingehaald in een race en nu heeft hij Verstappen ook eruit gekwalificeerd.
Dit is zijn derde race en al in Q3. Verder heeft hij als enige dit hele seizoen, Max Verstappen ingehaald in een race en nu heeft hij Verstappen ook eruit gekwalificeerd.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wikipedia factsDaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:10:
maar zoals ik ergens eerder hier al zei. Wmb mag Law blijven rijden ipv Ric
Sowieso schrijf je zo!
Als Max drie keer een straf krijgt kunnen ze misschien overwegen om alles te vernieuwen en van uit de pits te beginnen. Dan kan ie ook gewoon van start zonder eventueel slachtoffer te zijn van bocht 1 incidenten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:06:
RBR kan trouwens een nieuwe PU installeren zonder gridstraf. De limiet voor de ICE, TC, MGU-H en MGU-K is vier.
[Afbeelding]
Ja idd, ik mag hopen dat AT de keus maakt en Lawson behoudt. Die jongen lijkt echt feeling te hebben voor deze auto.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:10:
Qua afstelling kunnen ze dan ook veranderen, maar een goede hebben ze nog nietFrappuccino schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:11:
[...]
Als Max drie keer een straf krijgt kunnen ze misschien overwegen om alles te vernieuwen en van uit de pits te beginnen. Dan kan ie ook gewoon van start zonder eventueel slachtoffer te zijn van bocht 1 incidenten.
Wel leuk, weer een race met spanning voor P1
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat Ricciardo weer terug komt voor de rest van het seizoen.ArcticWolf schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:11:
[...]
Ja idd, ik mag hopen dat AT de keus maakt en Lawson behoudt. Die jongen lijkt echt feeling te hebben voor deze auto.
Maar op deze manier heeft Lawson denk ik zijn contract voor 2024 al binnen.
Of ze gooien Yuki eruitDaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:14:
[...]
Ik denk dat Ricciardo weer terug komt voor de rest van het seizoen.
Maar op deze manier heeft Lawson denk ik zijn contract voor 2024 al binnen.
Onmogelijk, maar als Max morgen wint dan bestaan wonderen echt.
Zonde, ze kunnen dan in ieder geval een es ce en vooral een gearbox pakken mocht ie 3 straffen krijgen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:06:
RBR kan trouwens een nieuwe PU installeren zonder gridstraf. De limiet voor de ICE, TC, MGU-H en MGU-K is vier.
[Afbeelding]
erutangiS
Eens. Tegelijkertijd valt toch ook nog niet uit te sluiten dat de TD wel degelijk een materiële invloed heeft (gehad).DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:42:
RBR heeft er niet bepaald een geheim van gemaakt dat dit wel eens hun slechte circuit konden zijn. En daar is zijn goede redenen voor. De RB19 is niet al te sterk in langzame bochten. Maar belangrijker is is dat de RB19 behoorlijk laag kan liggen zonder last te krijgen van het gestuiter. Daarmee halen ze zo'n enorm voordeel in neerwaartse druk. Ook kunnen ze de auto zo afstellen dat op rechte stukken, er veel luchtweerstand afgeschut word op rechte stukken, zeker met DRS.
Een verschil van 1.189s tov pole (als ik dat goed heb) ook met trackevolutie e.d. in Q3 meegerekend lijkt me toch best fors.
Dus ben eigenlijk benieuwder naar de volgende race op een circuit wat RB meer ligt dan de race van morgen
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
PER heeft het over de haperende motor, zouden ze niet gewoon enorm naast zitten qua de motor software/mapping?
Horner zegt dat ze helemaal niets aan de auto veranderd hebben vanwege de nieuwe regels. En hij ziet het sober in voor morgen.
[ Voor 17% gewijzigd door desalniettemin op 16-09-2023 17:31 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Stroll kan beter gaan tennissen, wat een amateur...
Nu alles zo fout is gelopen en er hoogstwaarschijnlijk ook nog grid straffen komen.......misschien het beste om vanuit de pitlane te starten? Gewoon de setup terug zetten, misschien wat onderdelen wisselen en morgen met een schone lei de baan op. Heb je ook geen kans om tijdens de start ergens in de mêlee terecht te komen.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Lijkt me ook. Die eerste 2 bochten kunnen bij de start een behoorlijke clusterfuck zijn. Alles vervangen, de tijd nemen om terug te gaan naar een goede race-setup en morgen gewoon proberen punten te pakken (hopen op een goed getimede Safety Car).AvK schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:48:
Nu alles zo fout is gelopen en er hoogstwaarschijnlijk ook nog grid straffen komen.......misschien het beste om vanuit de pitlane te starten? Gewoon de setup terug zetten, misschien wat onderdelen wisselen en morgen met een schone lei de baan op. Heb je ook geen kans om tijdens de start ergens in de mêlee terecht te komen.
Ze hebben alleen geen goede race setupGewoon_Jansen schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:51:
[...]
Lijkt me ook. Die eerste 2 bochten kunnen bij de start een behoorlijke clusterfuck zijn. Alles vervangen, de tijd nemen om terug te gaan naar een goede race-setup en morgen gewoon proberen punten te pakken (hopen op een goed getimede Safety Car).
Alles is kut voor hun volgens mij
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |