PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ff de wifi herstartenRivanov schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:18:
Gaat goed daar met ontvangst van de onboards.
Holy shit gaat snel met die tijden! En dag Stroll..

[ Voor 13% gewijzigd door Pendaco op 16-09-2023 15:20 ]
https://f1manager.info/ranking/4605

[ Voor 33% gewijzigd door Dido op 16-09-2023 15:20 ]
Max klaagt over een shit balance.
"When you grow up your heart dies"

erutangiS
Stroll ook met drie wielensjaool schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:20:
Strollololol... Het zal ook niet.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

[ Voor 34% gewijzigd door Arjan90 op 16-09-2023 15:23 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Jup je zag het wel aankomen met die cameraview.pjlgt schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:20:
Crash Stroll was na die eerste corrigerende reactie wel te verwachten.
Verwijderd
Hij gaat nooit lekker..Tijd dat hij plaats gaat maken voor wel een F1 waardige coureur. Het is altijd wat met hem.Hippocampus schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:19:
Stroll ging best lekker, veroorzaakt rood
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Gaan ze nu niet een ronde terug in de stand?PWM schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:21:
5 seconden later en HAM was P15 geweestMaar flinke klap hoor, die auto is afgeschreven.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Die auto is helemaal klaar, waarschijnlijk PU ook.
Maar de laatste minuut in S3 was weer chaos met iedereen die iedereen probeerde in te halen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Gelukkig is hij nog heel, de wagen wat minder.
[ Voor 4% gewijzigd door Chocoball op 16-09-2023 15:22 ]
Komop zeg, dit hoort (helaas) bij de sport, en wij kunnen ook goed de impact zien.
Het is en blijft gewoon een gevaarlijke sport.
Ik heb lang gezegd dat Stroll eigenlijk een prima coureur is, maar wat hij dit jaar laat zien kan echt niet. Bijzonder traag en schrijft ook gewoon geregeld een auto af. Als Aston Martin serieus genomen wil worden, zullen ze hem eruit moeten zetten. Dit kan echt niet meer.Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:21:
[...]
Hij gaat nooit lekker..Tijd dat hij plaats gaat maken voor wel een F1 waardige coureur. Het is altijd wat met hem.
Belooft niet veel goedssjaool schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:20:
Nee dus. 😆
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
In dat soort gevallen snap ik niet dat ze een gesloten cabine hebben, zoals bij Indycar.Dj-sannieboy schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:22:
Die McLaren reed nog bijna tegen een wiel aan
Denk eerder dat het koelvloeistof is.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:22:
Nou, ik zie de brandstof uit de auto lekken...
Maar de laatste minuut in S3 was weer chaos met iedereen die iedereen probeerde in te halen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat gaat papa Stroll voorlopig niet doenParaDroid2 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:22:
[...]
Ik heb lang gezegd dat Stroll eigenlijk een prima coureur is, maar wat hij dit jaar laat zien kan echt niet. Bijzonder traag en schrijft ook gewoon geregeld een auto af. Als Aston Martin serieus genomen wil worden, zullen ze hem eruit moeten zetten. Dit kan echt niet meer.
Een open wagen zit in het DNA van de F1. Ga je de wagen dicht maken dan is het geen F1 meer. Maar daarom hebben ze nu dus ook de halo en die doet zijn werk goed.HollowGamer schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:23:
[...]
In dat soort gevallen snap ik niet dat ze een gesloten cabine hebben, zoals bij Indycar.
Heel zuur voor Piastri ook dit.
Max ook weer K. met 1 seconde binnen de limiet en lock up tijdens zijn rondje, oftewel had er mogelijk uit gelegen
Ik denk het niet. In de tijdtabel van de FIA was hij nog niet afgevlagdvliegnerd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:23:
Ik dacht onboard te zien dat VER door rood reed in de laatste ronde en dat de ronde dus al niet meer telde.
Hij mag dan het zoontje van de baas zijn, maar die is toch ook niet achterlijk? Genoeg is genoeg.ParaDroid2 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:22:
[...]
Ik heb lang gezegd dat Stroll eigenlijk een prima coureur is, maar wat hij dit jaar laat zien kan echt niet. Bijzonder traag en schrijft ook gewoon geregeld een auto af. Als Aston Martin serieus genomen wil worden, zullen ze hem eruit moeten zetten. Dit kan echt niet meer.
Ik denk dat de halo genoeg bescherming biedtHollowGamer schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:23:
[...]
In dat soort gevallen snap ik niet dat ze een gesloten cabine hebben, zoals bij Indycar.
Hmm blijkbaar viel het mee, bot, zho, sar waren niet op een flyer, Piastri ging traag en Stroll was Stroll. Iedereen was wel veilig door.MrOleo schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:20:
Stroll red daar de kwalificatie van een paar mensen..
erutangiS
'best lekker' voor Stroll's begrippen dan hè.Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:21:
[...]
Hij gaat nooit lekker..Tijd dat hij plaats gaat maken voor wel een F1 waardige coureur. Het is altijd wat met hem.
Hij was sneller dan z'n vorige pogingen... eventjes.
Een Halo beschermt niet tegen puin, dat is al vaker gezegd.sjaool schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:24:
[...]
Een open wagen zit in het DNA van de F1. Ga je de wagen dicht maken dan is het geen F1 meer. Maar daarom hebben ze nu dus ook de halo en die doet zijn werk goed.
Snap dat het bij de sport hoort, maar de Halo zou dat ook niet zijn, en we hebben nu al vaker gezien dat het werkt.
Als het brandstof was hadden we een Grosjean’tje gezien met de hitte van sommige auto-onderdelen daar in de buurt.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:22:
Nou, ik zie de brandstof uit de auto lekken...
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Met een beetje "geluk" heeft hij iets van een hersenschudding opgelopen is hij de eerstvolgende weken uitgeschakeld. Denk dat hij morgen in ieder geval wel wat spierpijn heeft.d-vine schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:23:
[...]
Dat gaat papa Stroll voorlopig niet doen
Hij reed door rood, maar de streep ligt een stuk voor de lichtenTreveo schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:24:
[...]
Ik denk het niet. In de tijdtabel van de FIA was hij nog niet afgevlagd
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ja na de replay te hebben gezien, is het duidelijk koelvloeistof.Skidmarks schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:23:
[...]
Denk eerder dat het koelvloeistof is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat hoort er bij zullen we maar zeggen. Hoe vaak gebeurt het dat dit voor komt? Praktisch nooit. En anders moet je stratencircuit afschaffen want daar kan het weer gemakkelijk de track op komen.HollowGamer schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:25:
[...]
Een Halo beschermt niet tegen puin, dat is al vaker gezegd.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Met zo'n klapper is geen kabel tegen opgewassen...DJTimo schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:27:
Dat wiel mag toch niet zo los komen van de auto? Zit die niet meer met een kabel vast?
Bl44t
Als je er maar genoeg kracht op zet...DJTimo schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:27:
Dat wiel mag toch niet zo los komen van de auto? Zit die niet meer met een kabel vast?
Jawel, maar met zo'n klapper houdt die niet.DJTimo schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:27:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het punt is niet, dat het nog nooit is gebeurd, maar dat het kan gebeuren.sjaool schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:26:
[...]
Dat hoort er bij zullen we maar zeggen. Hoe vaak gebeurt het dat dit voor komt? Praktisch nooit. En anders moet je stratencircuit afschaffen want daar kan het weer gemakkelijk de track op komen.
Zo'n band kan volgensmij prima door een Halo door, maar zelfs een schroefje, etc. kan nogal verkeerd aankomen, en dat is wel al vaker gebeurd.
Tja, dat klinkt op zich logisch, maar de vraag is een beetje, wil papa Stroll een serieus team neerzetten, of een speeltje voor zijn zoon? Want dit jaar hebben ze laten zien dat ze daadwerkelijk flinke stappen kunnen en willen maken, maar zolang dat maar aan één kant van de garage gebruikt wordt, levert het alsnog weinig op..d-vine schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:23:
[...]
Dat gaat papa Stroll voorlopig niet doen
[ Voor 200% gewijzigd door jan390 op 16-09-2023 15:29 ]
Jawel, die kabel is er, maar alles kan stuk.DJTimo schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:27:
Of zoals mijn vader placht te zeggen: met geweld naai je een ezel.
Zie replay, ja dus.
[ Voor 10% gewijzigd door Skidmarks op 16-09-2023 15:29 ]
De monocoque heeft zijn beschermende werking goed gedaan.
Die gaat ie wel krijgenSkidmarks schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:28:
VER impeding in pitlane was dat omdat hij te lang wachte in fastlane aan begin? Vond dat al vreemd.
Zie replay, ja dus.

Hahahah, na 600x dat dit gebeurt door letterlijk iedereen in elke gp gaan ze het nu een keer onderzoeken?Aardappelbakker schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:28:
FIA STEWARDS: PIT LANE INCIDENT FROM Q1 INVOLVING CAR 1 (VER) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - IMPEDING

erutangiS
Laten er net 2 Mercs achter staan. Wat een toevalSkidmarks schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:28:
VER impeding in pitlane was dat omdat hij te lang wachte in fastlane aan begin? Vond dat al vreemd.
Zie replay, ja dus.
Dus waarschijnlijk3 plaatsen straf
[ Voor 6% gewijzigd door jan390 op 16-09-2023 15:31 ]
Tja, als iedereen zo zou denken dan waren er nooit dingen ontdekt of was men nooit naar de maan gevlogen. Want als, kan of mogelijk zijn dan de meest populaire woorden om dingen niet te doen.HollowGamer schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:28:
[...]
Het punt is niet, dat het nog nooit is gebeurd, maar dat het kan gebeuren.
Die was aan het einde van een flying lap, en zou waarschijnlijk Q2 gehaald hebben als hij na de bocht geen gebroken Aston Martin tegen was gekomen, die hij overigens uitstekend wist te ontwijken op lage snelheid. Ik weet niet precies wat hij anders had moeten doen?TheBrut3 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:30:
Zou mij niet verbazen als Piastri ook nog even wordt onderzocht. Die kwam flink die laatste bocht door.
Dus we zullen zo wel weer gaan
Heb het niet teruggekeken, maar ging hij voor T19 al van het gas? In de replay leek het pas toen hij T19 uitkwam en STR zag.Dido schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:32:
[...]
Die was aan het einde van een flying lap, en zou waarschijnlijk Q2 gehaald hebben als hij na de bocht geen gebroken Aston Martin tegen was gekomen, die hij overigens uitstekend wist te ontwijken op lage snelheid. Ik weet niet precies wat hij anders had moeten doen?
Als ik het goed begreep op de F1 TV feed (luisterde met een half oor), dan is onnodig stilstaan in de fast lane gewoon niet toegestaan, wat er ook gebeurt. Op de baan daarentegen...MrOleo schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:30:
[...]
Hahahah, na 600x dat dit gebeurt door letterlijk iedereen in elke gp gaan ze het nu een keer onderzoeken?
Uitstekend ontwijken? Hij ramt hem bijna op race snelheid door de bocht en gaat op flinke snelheid langs het wrak van Stroll.Dido schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:32:
[...]
Die was aan het einde van een flying lap, en zou waarschijnlijk Q2 gehaald hebben als hij na de bocht geen gebroken Aston Martin tegen was gekomen, die hij overigens uitstekend wist te ontwijken op lage snelheid. Ik weet niet precies wat hij anders had moeten doen?
ZIt nog eens terug te kijken.Dingdong schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:35:
5 plaatsen gridstraf voor VER denk ik. Leek wel bewust tegenhouden.
Hij zit in zijn spiegels te kijken, wat aan het kloten op zijn stuur. Gp vraagt of alles ok is, mompel antwoord, Gp everything seems ok now.
Behoorlijk onduidelijk dus wat hij aan het doen was
Ik ga ervan uit dat hij op quailificatiesnelheid op T19 afging, terwijl ongeveer op dat moment Stroll aan het crashen was. Ik kan ernaast zitten, maar ik denk niet dat hij heel veel tijd had om te reageren voor hij Stroll zag.vliegnerd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:34:
Heb het niet teruggekeken, maar ging hij voor T19 al van het gas? In de replay leek het pas toen hij T19 uitkwam en STR zag.
Zelf als hij het in de bocht hoorde denk ik niet dat hij vol op de rem had gemoeten.
Ze staan altijd 5-10 sec stil/bijna stil in de fastlane of in de exit terwijl ze wachten op een gat, met name op plekken waar je niet er langs. Driving unnecessarily slow is ook verboden. Wellicht dat ie nu reed en later weer stil ging staan en dat dat het verschil is waarom men het onderzoekt.Aardappelbakker schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:35:
[...]
Als ik het goed begreep op de F1 TV feed (luisterde met een half oor), dan is onnodig stilstaan in de fast lane gewoon niet toegestaan, wat er ook gebeurt. Op de baan daarentegen...
Ik vind het prima, ik roep al oneindig lang dat die onzin moet worden afgekapt, maar om er nu opeens willekeurig wat om te gaan doen is grappig.
erutangiS
De track was clear, maar nu weer geel. En we zullen technisch gezien nog wel in Q1 zitten denk ik.Skidmarks schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:37:
Q1 graphic nog op beeld met geel in sector 3 beetje vreemd.
Verwijderd
Hamilton die tergend langzaam voor Verstappen door de pitstraat rijdt. Dát is bewust tegenhouden...Dingdong schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:35:
5 plaatsen gridstraf voor VER denk ik. Leek wel bewust tegenhouden.
Als hij kan aantonen dat er iets mis was met de wagen dan is er niets aan de hand.jan390 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:37:
[...]
ZIt nog eens terug te kijken.
Hij zit in zijn spiegels te kijken, wat aan het kloten op zijn stuur. Gp vraagt of alles ok is, mompel antwoord, Gp everything seems ok now.
Behoorlijk onduidelijk dus wat hij aan het doen was
Cruciaal is of er een gele vlag in theorie zichtbaar was voor PIA ( zoals ooit bij VER).Dido schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:37:
[...]
Ik ga ervan uit dat hij op quailificatiesnelheid op T19 afging, terwijl ongeveer op dat moment Stroll aan het crashen was. Ik kan ernaast zitten, maar ik denk niet dat hij heel veel tijd had om te reageren voor hij Stroll zag.
Zelf als hij het in de bocht hoorde denk ik niet dat hij vol op de rem had gemoeten.
Je zag op de replay al wel het groene bord op start finish, geen idee of er al geel was in T19.
Maar hij is niet UI, dus boeit niet echt. (Waarschijnlijk dus ook nog geen geel toen PIA door T19 ging)
Ben benieuwd. Of allemaal waarschuwing of het regent grid penalties voor iedereen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/sfJosTPmGhqnDHKf69isAGwu.png?f=user_large)
Maar hij is wel UI voor impeding, dat is 3 plekken straf indien schuldig.sjaool schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:34:
Volgens mij worden overtredingen in de pitlane vaak afgedaan met geldboetes en waarschuwingen. Maar ik kan het mis hebben.
Verstappen staat het meest op de raceline, die krijgt de enige straf en dus wordt dat 2 straffen voor hem..Aardappelbakker schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:41:
FIA STEWARDS: INCIDENT BETWEEN SEVERAL CARS IN TURNS 16 TO 19 WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - IMPEDING
Ben benieuwd. Of allemaal waarschuwing of het regent grid penalties voor iedereen.
[Afbeelding]
erutangiS
Ze hadden eerder dit jaar bij F1 TV een uitleg over vlaggen en de lichtborden, als een marshal een paneel op geel zet wordt automatisch het volgende paneel op groen gezet, dus er moet wel een geel paneel zijn geweest.vliegnerd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:40:
[...]
Cruciaal is of er een gele vlag in theorie zichtbaar was voor PIA ( zoals ooit bij VER).
Je zag op de replay al wel het groene bord op start finish, geen idee of er al geel was in T19.
Maar hij is niet UI, dus boeit niet echt. (Waarschijnlijk dus ook nog geen geel toen PIA door T19 ging)
whataboutism.Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:39:
[...]
Hamilton die tergend langzaam voor Verstappen door de pitstraat rijdt. Dát is bewust tegenhouden...
Situatie nu: Max staat 15 seconden stil met 2 Mercs achter hem.
Laten we even afwachten wat de uitkomst is.
Waar max ook bij zit.vliegnerd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:42:
Aha, S3 several cars nu wel UI
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |