PER was ook aan het driften
Poeh. PER on ICE
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dat scheelde weinig.shoombak schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:02:
Als Verstappen zijnde zou ik lekker de eer aan mezelf houden. Of ze moeten met PER nog een code rood uit de hoge hoed toveren binnen nu en 5 rondes
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Perez lekker aan het glijden, bijna in de muur.
Ben benieuwd of er zo nog fouten gemaakt gaan worden door de vermoeidheid. Temperatuur actueel 30ºC met 74% luchtvochtigheid... sauna!
Ben benieuwd of er zo nog fouten gemaakt gaan worden door de vermoeidheid. Temperatuur actueel 30ºC met 74% luchtvochtigheid... sauna!
Als er nu een SC komt dan gaat iedereen van Hard naar dezelfde compound. Ik zie niet in hoe nog een SC RBR kan bevoordelen?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Rondetijden voor ronde 35
1 | SAI | 1:39.970 |
2 | RUS | 1:39.986 |
3 | NOR | 1:39.701 |
4 | HAM | 1:39.510 |
5 | LEC | 1:39.747 |
6 | VER | 1:40.266 |
7 | PER | 1:40.326 |
8 | ALO | 1:40.626 |
9 | OCO | 1:40.541 |
10 | MAG | 1:42.612 |
Dit wordt een pijnlijke uitslag voor RBR als er geen SC meer komt ben ik bang.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
als iedereen pit kan max op 6 blijven.Spotmatic schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:06:
Als er nu een SC komt dan gaat iedereen van Hard naar dezelfde compound. Ik zie niet in hoe nog een SC RBR kan bevoordelen?
I served in a company of heroes.
Max heeft nog niuew set roodSpotmatic schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:06:
Niet dat die het erg goed deed in de FP's en Q...
Mwah, normaal hebben ze nooit een kans om te winnen omdat Max roet in het eten gooit, dus voor het eerst in het jaar zou het mogelijk kunnen. Gewoon een beetje enthousiast, heat of the moment, moet kunnen toch?Henvar schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:01:
Blaaskaak Rus
2e pitstop al gehad...JackBol schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:53:
[...]
Zhou is van H --> M gegaan. Laten we kijken hoe het uitpakt, maar ik denk niet dat hij het haalt.
Sowieso schrijf je zo!
Met zn drieen. NIce
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nou nou, poe poe, een aanval die nog slaagt ook. Knap hoor.
En hoe gaat het nu in ronde 37/ 38?sjaool schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:48:
[...]
Je weet dat we pas in ronde 25 (van de 62) zitten?
Mooie actie op het circuit. Echt mooi om te zien.
"When you grow up your heart dies"
Rondetijden voor ronde 37
1 | SAI | 1:39.884 |
2 | RUS | 1:39.776 |
3 | NOR | 1:39.838 |
4 | HAM | 1:39.959 |
5 | LEC | 1:39.639 |
6 | VER | 1:40.224 |
7 | PER | 1:43.171 |
8 | OCO | 1:42.599 |
9 | ALO | 1:44.094 |
10 | GAS | 1:40.508 |
Misschien met rood wel?HollowGamer schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:07:
[...]
Maar zonder grip heb je er niet veel aan, toch?
Weten we nog wat er ooit gebeurde tussen PER en OCO?
ocon, netjes
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Zeker . Hij kwam uit niets en vecht mee voor P7.autje schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:09:
Knappe actie OCO.
Sainz wint vandaag z'n 1e WEC race?

Neem aan dat Max dadelijk wel een x aantal seconde per ronde sneller is dan de rest op zijn mediums.
Lekker bijdehand George.
Let's hope so, maar volgensmij kan RB beter nu al gaan inpakken.
Red Bull pitstops incoming? Eerst Perez dan denk ik, want Verstappen is nog niet om een front wing update gevraagd voor een volgende stint.
dat valt te bezien met al die DRS treintjes helaaslochpatje schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:10:
Neem aan dat Max dadelijk wel een x aantal seconde per ronde sneller is dan de rest op zijn mediums.
Ik zie trouwens bijna geen verlichting aan in de gebouwen rondom het circuit. Zijn dat allemaa kantoren oid?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hij moet er wel voorbij kunnen op dit circuit.lochpatje schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:10:
Nee het is gewoon open deuren intrappen en popie Jopie doen.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:04:
[...]
Helemaal niet.
Dat is winnaarsmentaliteit. Net als Max die heeft. En Lewis, Charles etc.
Iedereen daar rijdt voor de win
Heel bijdehand. Hij kan beter wat meer druk zetten als hij zogenaamd zoveel overspeed heeft en Sainz in een foutje duwen.
Deden ze bij hem wel na de SCpietr schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:11:
[...]
Hij moet er wel voorbij kunnen op dit circuit.
Max: "Tyres are so dead"
GP: "Understood. Maybe one more lap"
GP: "Understood. Maybe one more lap"
Checo pits mediums
[ Voor 28% gewijzigd door desalniettemin op 17-09-2023 15:12 ]
Naar Medium
[ Voor 9% gewijzigd door ViperTim op 17-09-2023 15:12 ]
Dat zegt dus precies genoeg he…
[ Voor 3% gewijzigd door pietr op 17-09-2023 15:13 ]
Kansloos dit voor RB… dit weekend is één grote clusterf#ck…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mag ook wel keer tochPatrickC schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:12:
Kansloos dit voor RB… dit weekend is één groter clusterf#ck…
Geen schijn van kans hier. Slechtste weekend ooit van Red Bull.
Verder een vreselijke race.
Ik denk niet dat er veel aan het werken zijn. Maar begreep ook dat ze iets met de LEDs hadden gedaan, om coureurs niet te verblinden.Jasphur schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:11:
Ik zie trouwens bijna geen verlichting aan in de gebouwen rondom het circuit. Zijn dat allemaa kantoren oid?
Volgens mij was Baku slechter.JohanR91 schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:13:
Geen schijn van kans hier. Slechtste weekend ooit van Red Bull.
Ja daar gaat de kans voor Red Bull,
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wat een prutsers bij Red Bull. Slechtste race in jaren
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Zo, die ging niet echt soepel de pits in...
Vergeet het maar, helaas of misschien nog een wonder? Maar maakt ook niks meer uit
Nog een slechte stop erbij, lekker dit haha
Ja haar, ik vind het prima! Max wordt toch wel WC.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Helaas pindakaas.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Gegokt en verloren. Shit happens.Rene schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:13:
Elect a clown, expect a circus.
Ik kan mij niet herinneren dat deze baan zo’n snoozefest was. Ondanks slecht inhalen gebeurde er nog wel een en ander, dit bandenmanagen is echt een dooddoener.
Want? Ze moesten wel gokken?Rene schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:13:
Elk team heeft wel een offday...Rene schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:13:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hier is wel meer aan de hand dan “Deze baan ligt ons niet zo goed”.
Ja had ik ook begrepen. Maar doelde meer over de overhead shots. In Nederland zie ik nig vaak zat verlichting aan staan in kantoren op momenten dat er niet gewerkt wordt. VandaarHollowGamer schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:13:
[...]
Ik denk niet dat er veel aan het werken zijn. Maar begreep ook dat ze iets met de LEDs hadden gedaan, om coureurs niet te verblinden.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zelfs de pitstop doen ze nu kalm aan, 3s voor VER.
P15, toch niet laatste vooralsnog.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Niet meer en niet minder. RBR is zo dominant dat dit hooguit jammer is, maar slechter slapen zal niemand bij het team.dutchgio schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:14:
Tja gegokt en verloren.
Je kan niet altijd 6 gooien
Elect a clown, expect a circus.
Ferrari strategie (bij RB)Dutchy88 schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:14:
Top 10 is nog altijd mogelijk.Quad schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:15:
P15, toch niet laatste vooralsnog.
Ik dacht echt met RB out of the picture gaan we een open strijd zien voor de winst… helaas… een snooze festDivak schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:14:
Ik kan mij niet herinneren dat deze baan zo’n snoozefest was. Ondanks slecht inhalen gebeurde er nog wel een en ander, dit bandenmanagen is echt een dooddoener.
Dat was al weg toen de safety car kwam.G_Dragon schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:13:
Ja daar gaat de kans voor Red Bull,
Voor het eerst geen punten? Of kan Max misschien nog iets met de neiuwe mediums?
Dat klopt. Ze hebben wijzigingen doorgevoerd voor FP3 en die hebben verkeerd uitgepakt.Dutchy88 schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:14:
@desalniettemin Bananas?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De namaak Red Bull werkt ook niet op dit circuit…
Nee helemaal niks.desalniettemin schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:16:
Voor het eerst geen punten? Of kan Max misschien nog iets met de neiuwe mediums?
Singapore is gewoon even niks geworden, soms heb je dat wel eens.
Hopelijk ligt het aan het circuit en niet iets structureels aan de auto
Nee RBR moet alles winnen anders is dit seizoen een groot fiasco!!

NEEEEEEE
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |