[F1 2023] Race 16 GP van Singapore Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 24 Laatste
Acties:
  • 84.248 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Voor RBR wordt het vandaag op de blaren zitten en elke punt pakken is een grote winst voor ze. Het enige wat ze echt naar voren kan helpen is een strategisch meesterwerk icm goed vallende safetycar situatie ben ik bang. Het is jammer maar ook wel weer goed om alle beentjes weer op de grond te krijgen.

Ik ben benieuwd hoe Max in zijn auto zit vandaag.. berusting of getergd, ik denk (hoop) het laatste want dat betekent vaak een agressievere rijstijl van Max die zijn RBR19 dingen laat doen die eigenlijk niet kunnen. Het risico van een dnf ligt wel op de loer natuurlijk...kortom ik heb er zin an!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:52
vliegnerd schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:05:
Ik heb 2019 deels teruggekeken.

De top 7 finished als top 7. Alleen door pitstopstrategie verliezen HAM en BOT iets op de Ferrari's en VER. Of andersom VER en VET winnen een plek door een undercut.

De enige rijder die echt opvallend hoger eindigt dan start was HUL van 18 naar 8 (of 9 ofzo).

In 2020 en 2021 waren er geen GPs vanwege COVID. En vorig jaar was de baan deels nat, waardoor inhalen nog moeilijker was.

Tot zover de hoop op een inhaalrace van VER. (Maar alleen de uitslag telt natuurlijk, resultaten uit het verleden betekenen niets meer achteraf)
Alleen met een crash, safety car. VSC op een gelukkig moment kan er wat bijzondere gebeuren anders misschien hooguit paar plekken naar voren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:07
TinusXIII schreef op zondag 17 september 2023 @ 09:49:
[...]

19 auto’s. Ze mogen geen andere coureur in die auto zetten.
Wat is het verschil met de situatie tussen ricciardo en lawson even voor mijn beeldvorming?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:30
stylezzz schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:13:
[...]

Wat is het verschil met de situatie tussen ricciardo en lawson even voor mijn beeldvorming?
Lawson heeft iedere race die hij mee doet ook deelgenomen aan de Quali

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:47
Vandaag om 11.50

LIVE: Singapore Grand Prix Build-Up and Drivers Parade

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:05
stylezzz schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:13:
[...]

Lawson heeft de kwalificatie gereden in Zandvoort :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:35
HollowGamer schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:08:
[...]

Ah, .. stomme vraag, maar stel je zou in Q een reserve rijder één rondje laten doen, daarna zet je de vaste er weer in - zou dat werken als workaround?
Nee. Het team moet aangeven welke coureur in welke sessie deelneemt. Je kunt niet 2 coureurs in 1 sessie hebben rijden. Mocht Stroll wel in staat zijn te rijden mag hij volgens de regels ook niet deelnemen (107% regel en hij heeft geen tijd neergezet). Echter mag in dat geval bij uitzondering de Race Director besluiten om een tijd van een vrije training mee te laten tellen voor de 107% regel, en mag de coureur dan alsnog deelnemen aan de race.

Het had dus wellicht gekund als een junior/reserve coureur een vrije training had gedaan, en daarbij een tijd binnen de 107% regel neergezet. Echter is dit niet het geval, dus is Stroll de enige die volgens de reglementen de auto mag besturen tijdens de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:52
Lawson tikt ze wel lekker af: Q3 en ook de best gekwalificeerde RB coureur.
Het zal lastig worden, maar ik hoop dat wat punten kan pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
Voor wat vloeken en tieren op de vroege ochtend.

On board radio Quali Max

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

renzo4000 schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:09:
Voor RBR wordt het vandaag op de blaren zitten en elke punt pakken is een grote winst voor ze. Het enige wat ze echt naar voren kan helpen is een strategisch meesterwerk icm goed vallende safetycar situatie ben ik bang. Het is jammer maar ook wel weer goed om alle beentjes weer op de grond te krijgen.

Ik ben benieuwd hoe Max in zijn auto zit vandaag.. berusting of getergd, ik denk (hoop) het laatste want dat betekent vaak een agressievere rijstijl van Max die zijn RBR19 dingen laat doen die eigenlijk niet kunnen. Het risico van een dnf ligt wel op de loer natuurlijk...kortom ik heb er zin an!
Ik denk eigenlijk dat hij er na een nacht slapen redelijk relaxed in zit. Tenzij er grote kansen komen door bijv. safety cars etc. dan verwacht ik dat hij wel meer risico gaat nemen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
Nou dit is een interessant F1 weekend tot nu toe. Ben teleurgesteld dat RB niet meedeed om de pole. Vrijdag kon je al zien dat er niet veel vertrouwen was in de auto maar had verwacht dat ze dat voor de quali tenminste gedeeltelijk hadden opgelost. Ben erg benieuwd in hoeverre deze off-day voor RB te maken heeft met de TD. Het verschil is namelijk ineens enorm. Van gemiddeld 0.3 sneller naar 0.7 langzamer. Een volle seconde. Maar goed dat zullen toekomstige weekenden laten blijken. Dit circuit past sowieso slecht bij de RB met z'n hobbels, hoge curbs en bochten. Daarbij niet vergeten dat RB de auto voor de qualy echt de verkeerde kant op heeft aangepast. Dit mogen ze niet zomaar terug zetten naar de vrijdag setups.
Wordt een interessante race zo. 4 auto's in de top 10 die hun banden eraf branden. Op een circuit waar inhalen heel lastig is. Mocht Sainz en/of Leclerc aan kop rijden zullen die dus het tempo omlaag gooien waardoor het veld dicht bij elkaar blijft. Zelfde geldt voor de Haas coureurs. Een undercut zal dus ook bijna onmogelijk worden. Denk dat alleen wat rode vlaggen de race op z'n kop kunnen gooien. Al met al toch genoeg ingrediënten voor een interessante race. Voor Max geldt op die positie. Hoofd koel houden. Veel plezier iedereen vanmiddag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

fwiw:

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Mooi inderdaad. Monaco 2021 vibes :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
Help!!!! schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:19:
[...]

Ik denk eigenlijk dat hij er na een nacht slapen redelijk relaxed in zit. Tenzij er grote kansen komen door bijv. safety cars etc. dan verwacht ik dat hij wel meer risico gaat nemen.
Hij was gister na de kwalificatie al heel relaxed en aan het lachen met Lawson en Norris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:13

Amphiebietje

In de blubber

d-vine schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:10:
[...]

Alleen met een crash, safety car. VSC op een gelukkig moment kan er wat bijzondere gebeuren anders misschien hooguit paar plekken naar voren
En zonder Stroll is de kans daarop natuurlijk al wat minder. O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:24
d-vine schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:18:
Voor wat vloeken en tieren op de vroege ochtend.

On board radio Quali Max
Even gekeken, maar valt wel mee toch? Paar keer wat fucking dit en dat, maar had wel wat erger verwacht :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 12-09 18:22
Aston Martin mag best een verzoek indienen om een reserve rijder (Drugovich?) in te zetten.
Gezien de staat van de auto, het stratencircuit en geen enkele meter gereden in practice of qualy door de reserve zien ze er waarschijnlijk vanaf (weinig te winnen buiten wat rondjes rijden vanuit de pits en veel kans op nog meer schade) en is de kans sowieso groot dat het verzoek wordt afgewezen door de stewards.

erutangiS

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Volgens mij mag je geen reserve coureur laten racen als deze geen deel heeft genomen aan de kwalificatie. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:56
Frank1973 schreef op zondag 17 september 2023 @ 09:46:
[...]

Als het aan onze Min van Justitie ligt was dat €20.000 geweest..😋
+9 euro administratiekosten }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
DaniëlWW2 schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:47:
Volgens mij mag je geen reserve coureur laten racen als deze geen deel heeft genomen aan de kwalificatie. :)
Je mag het aanvragen. Het moet dan langs de stewards en dan nog eens door alle teams goedgekeurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cwrm63
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 05-09 22:36
Wat gaat het worden vanmiddag, Geen podium voor Red Bull of toch nog een kleine kans.
Anders heb ik geen problemen met een Spaanse winnaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
cwrm63 schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:52:
Wat gaat het worden vanmiddag, Geen podium voor Red Bull of toch nog een kleine kans.
Anders heb ik geen problemen met een Spaanse winnaar. ;)
#33 of #2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Amphiebietje schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:36:
[...]

En zonder Stroll is de kans daarop natuurlijk al wat minder. O-)
Where is Mazapin when you need him :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
stekkiekiller schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:51:
[...]

Je mag het aanvragen. Het moet dan langs de stewards en dan nog eens door alle teams goedgekeurd worden.
Is dat zo? Of ooit gebeurd? Zover ik weet is het inderdaad niet mogelijk, misschien via een omweg, maar afaik praten ze er altijd over alsof het niet mogelijk is, wellicht omdat het sowieso niet door alle teams wordt goedgekeurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stekkiekiller
d-vine schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:54:
[...]

Where is Mazapin when you need him :+
Hoe jammer ik het ook vindt, ik schat de kans dat Sargeant hem in de muur parkeert ook op zo'n 80%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Ervanuitgaande dat Strolls problemen erg genoeg zijn voor force majeure:
32.2 A change of driver may be made ... at any time before the start of the qualifying practice session at each Competition where a sprint session is not scheduled, provided any change proposed after the end of initial scrutineering receives the consent of the stewards. Additional changes for reasons of force majeure will be considered separately.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stekkiekiller
Snowdog schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:55:
[...]

Is dat zo? Of ooit gebeurd? Zover ik weet is het inderdaad niet mogelijk, misschien via een omweg, maar afaik praten ze er altijd over alsof het niet mogelijk is, wellicht omdat het sowieso niet door alle teams wordt goedgekeurd?
Volgens de Duitsers op sky wel.

Maar waarom zou je het als Aston Martin willen? De kans op nog een kapotte auto is groter dan de kans op een punt. Daarnaast ben je de hele nacht aan het doorwerken aan de auto en dus daarvan ook weer een mogelijkheid kwijt(mag maar x aantal keer per seizoen). Als het aan het begin van het seizoen was dan kan de data nog zo belangrijk zijn om het te doen, maar in deze fase wordt die noodzaak ook minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
MrOleo schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:01:
[...]

Ervanuitgaande dat Strolls problemen erg genoeg zijn voor force majeure:

[...]
Driver-error die leidt tot problemen lijkt me nooit force majeure? Maar goed, geen idee hoe het juridisch zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:18
Hatsjoe schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:16:
Nee. Het team moet aangeven welke coureur in welke sessie deelneemt. Je kunt niet 2 coureurs in 1 sessie hebben rijden. Mocht Stroll wel in staat zijn te rijden mag hij volgens de regels ook niet deelnemen (107% regel en hij heeft geen tijd neergezet). Echter mag in dat geval bij uitzondering de Race Director besluiten om een tijd van een vrije training mee te laten tellen voor de 107% regel, en mag de coureur dan alsnog deelnemen aan de race.

Het had dus wellicht gekund als een junior/reserve coureur een vrije training had gedaan, en daarbij een tijd binnen de 107% regel neergezet. Echter is dit niet het geval, dus is Stroll de enige die volgens de reglementen de auto mag besturen tijdens de race.
Hoeveel % is 1:33.397 dan?
En nee, het team mag gewoon een verzoek indienen voor een andere coureur. Tot het team dat doet en nadat het verzoek is afgewezen is Stroll de enige die de race mag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Snowdog schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:04:
[...]

Driver-error die leidt tot problemen lijkt me nooit force majeure? Maar goed, geen idee hoe het juridisch zit.
Dat is dan aan de stewards om te beoordelen, het verzoek kunnen ze indienen.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 06:54
Maar laten we eerlijk zijn, Redbull heeft vaker heel negatief geuit als de kwalificatie niet liep. Terwijl in race mee viel. Max zijn wagen zal anders reageren op een volle tank, na aantal ronden is zijn banden wel in juiste temps en hij zal waarschijnlijk kiezen voor een ander strategie dan de mensen vooraan. Zal me niets verbazen dat hij derde wordt of hoger.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Brakius schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:12:
Maar laten we eerlijk zijn, Redbull heeft vaker heel negatief geuit als de kwalificatie niet liep. Terwijl in race mee viel. Max zijn wagen zal anders reageren op een volle tank, na aantal ronden is zijn banden wel in juiste temps en hij zal waarschijnlijk kiezen voor een ander strategie dan de mensen vooraan. Zal me niets verbazen dat hij derde wordt of hoger.
We hebben het toch al vaker gezien dat op circuits waar het moeilijk inhalen was Max juist als een gek vooruit ging. Dus een podium sluit ik niet uit.
PER is volgens mij heel goed in stratencircuits, dus het zou mij niks verbazen als hij er ook gewoon bij staat op dat podium

Ik vind het wel fijn zo, krijgen we hopelijk een race met veel vuurwerk in plaats van eentje waar Max de hele rit saai op nr.1 rijd

[ Voor 8% gewijzigd door Silent Thunder op 17-09-2023 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:52
Meen dat de regel het over een training heeft (waarbij kwalificatie ook wordt gezien als training). Dus als Drugovich dit weekend toevallig FP1/2/3 had gedaan, dan had hij wel in kunnen stappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 20:46
Racepace leek ook niet al te best hier. Zonder hele gekke dingen is P6 al een hele prestatie denk ik.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Heb pas net de Q gekeken, maar wat de fuck is hier gaande? In de FP's zaten ze toch gewoon heel dicht op de rest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-09 17:38
Toch ook wel bizar, waar je vroeger als Max-fan moest hopen op circuits als Monaco, Hungaroring of Singapore, gaat Max zeer waarschijnlijk een 11-win streak verliezen in Singapore. How the turn tables.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:18
Jackson6 schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:34:
Heb pas net de Q gekeken, maar wat de fuck is hier gaande? In de FP's zaten ze toch gewoon heel dicht op de rest?
Dat is het als je toch iets anders wilde proberen, maar niet getest. Het pakte verkeerd uit....denk dat MAX het toch kan flikken om 3e te worden, verwacht een plof bij ferrari motoren.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

En in bocht 1 ramt Russel er een Ferrari af.
Magnussen verremt zich in de achterkant van Hamilton.
Hulkenberg vliegt erover heen en landt op Alonso.
Halverwege nog een hoosbui.

:+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 27-07 16:04
Inspired schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:32:
[...]

Racepace leek ook niet al te best hier. Zonder hele gekke dingen is P6 al een hele prestatie denk ik.
RBR racepace was juist niet zo slecht.
De vraag is alleen .. wat is er nog over van die setup na fp3 en de kwalificatie.
Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2062141469325062530/A3E9198A359AC2FE647544D6870FD4847302CDB4/

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Jackson6 schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:34:
Heb het net ook pas gezien. Ben toen het topic gaan lezen vanaf 15:00 uur gisteren en er is daar genoeg over gezegd wat het duidelijk maakt. Dus als je even terugleest kom je er wellicht ook achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:41

AvK

Ready Set Go

Gisteren kwam voorbij dat de F1 weer zo'n special uitzend voor kinderen. Een soort Jeugdjournaal mbt de Formule 1. Is dat ergens te zien op een gewone zender? Of op het Internet ergens? Zou om 12 uur beginnen dacht ik.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 16:13
powah33 schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:47:
[...]

RBR racepace was juist niet zo slecht.
De vraag is alleen .. wat is er nog over van die setup na fp3 en de kwalificatie.
[Afbeelding]
Oooh, dus ronde 25 rijdt VER weer vooraan :+
AvK schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:54:
Gisteren kwam voorbij dat de F1 weer zo'n special uitzend voor kinderen. Een soort Jeugdjournaal mbt de Formule 1. Is dat ergens te zien op een gewone zender? Of op het Internet ergens? Zou om 12 uur beginnen dacht ik.
Stond in de "gids" van F1TV dus ik denk dat je die gewoon kunt aanklikken in de app indien je die hebt, daar buiten weet ik niet. Staat er bij mij overigens gewoon om 14.00 uur in.

[ Voor 37% gewijzigd door TIGER1125 op 17-09-2023 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 10-09 11:54
Lekker rustig die build up :P wat een herrie

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 27-07 16:04
TIGER1125 schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:55:
[...]

Oooh, dus ronde 25 rijdt VER weer vooraan :+
Neen .. want inhalen is moeilijk en de longrun data komt uit FP2.. andere teams vinden ook nog snelheid , en zoals ik al aangaf heeft RBR veel getest en weten we dus niet wat er nog over is van die setup uit FP2.

Ik verwacht zzeker geen winst voor Max .. maar misschien dat hij P3 P4 wel kan pakken.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ik heb het even gemist, maar wat is de straf voor het blokkeren van de pitstraat en TSU?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markje1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:25
AvK schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:54:
https://www.formula1.com/...yIyoI7DaF3obASGnL0iG.html

Lees hier dat er een losse stream naast de bestaande streams is, bedoel je deze?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 11:44

pro_6or

amateur_60r

AppleFan2007 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:01:
[...]

Ik heb juist absoluut veel vertrouwen in Lando, ik geloof dat hij ooit wereldkampioen wordt.
Met dat we het antwoord nooit zullen weten is of iemand het verstappen zou nadoen in deze red bull.
We moeten er niet om liegen, de red bull is voornamelijk gebouwd op Verstappen, een andere coureur gaat er wel mee kunnen rijden maar er zal sowieso verschil zijn.
“We”? Jij en wie nog meer. Dit soort statements zijn leuk, maar ze worden niet meer waard door trucs als “we” en “gewoon” “voornamelijk” “sowieso”, allemaal opvul woorden om te trachten een punt sterker te maken maar waardoor het wordt verzwakt.

Ik vind Lando ook beregoed en wie weet welke auto hij ooit nog onder de kont krijgt. Misschien best een RBR, dat sluit ik niet uit.

een treffende spreuk

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 23:39

hamsteg

Species 5618

Silent Thunder schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:05:
Ik heb het even gemist, maar wat is de straf voor het blokkeren van de pitstraat en TSU?
Even terug lezen, even moeite doen, hoevaak krijgen we deze vraag nog?

... gecensureerd ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:41

AvK

Ready Set Go

markje1 schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:06:
[...]

https://www.formula1.com/...yIyoI7DaF3obASGnL0iG.html

Lees hier dat er een losse stream naast de bestaande streams is, bedoel je deze?
Ja, dat is em! Dank!

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markje1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:25
Silent Thunder schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:05:
Verstappen heeft een No further action, Reprimande en een Reprimande. Te vinden op de site van de FIA met hun argumentatie erbij in de volgende link.

https://www.fia.com/docum.../Singapore%20Grand%20Prix

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Amaze86 schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:45:
[...]

Dat is het als je toch iets anders wilde proberen, maar niet getest. Het pakte verkeerd uit....denk dat MAX het toch kan flikken om 3e te worden, verwacht een plof bij ferrari motoren.
Niet alleen dat, Max is altijd snel wanneer er weinig grip is. Als de auto niet mee kan ga je dat extra merken wanneer je dichter bij de limiet kunt komen (meer grip) en de track evolutie is hier altijd enorm.

Ik lees altijd de Verstappen update op Facebook, en dan vooral de paar regels met Max zijn statement, dan weet ik hoe de vork in de steel zit.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

markje1 schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:08:
[...]

Verstappen heeft een No further action, Reprimande en een Reprimande. Te vinden op de site van de FIA met hun argumentatie erbij in de volgende link.

Ik was bang voor een soort optelsom, maar dat is gelukkig achterwege gebleven.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LGTEYWMcBZFHn6WEMb6Gho6GIYY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VGKDYxqafxCzLncRLFX6HGei.jpg?f=fotoalbum_large

Meest waarschijnlijk krijgen we veel een stoppers

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 17-09-2023 12:22 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
pro_6or schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:11:
[...]

Ik was bang voor een soort optelsom, maar dat is gelukkig achterwege gebleven.
Mogen ze Alpha Tauri ook wel voor bedanken, dat is toch wel beetje belangenverstrengeling... Niet echt goed voor de sport imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 18:48

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik denk dat we een hele mooie, spannende en leuk race gaan krijgen. Vooral als je verstappen fan bent. Want ik vond het best saai worden de laatste tijd. Ik had minder spanning voor de race, en Max zagen we ook niet vaak in beeld.
Wat ik nog niet begrijp van de F1. Er moet toch wel een circuit layout zijn dat op Singapore 2023 lijkt? Dan kopieer je toch gewoon die setup en dan kan het toch nooit zo dramatisch zijn als de kwali van gisteren?
Ik denk vast te simpel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Snowdog schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:17:
[...]

Mogen ze Alpha Tauri ook wel voor bedanken, dat is toch wel beetje belangenverstrengeling... Niet echt goed voor de sport imo.
"It was noted that the representative of Car 22 chose not to attend the Hearing." Dit klinkt nu niet alsof dat enige invloed had op de beslissing

https://www.fia.com/sites...eding%20of%20Car%2022.pdf

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen alles wisselen bij max pool aanvullen met nieuw spul. Harde band eronder pitstraat start scheelt veel chaos bij het begin en wachten op iedereen die gaat pitsen dan het gat slaan en naar rood in de laatste stint

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:27:
Ik zou zeggen alles wisselen bij max pool aanvullen met nieuw spul. Harde band eronder pitstraat start scheelt veel chaos bij het begin en wachten op iedereen die gaat pitsen dan het gat slaan en naar rood in de laatste stint
Mail het ff naar Hannah Schmitz ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:51
G_Dragon schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:14:

Meest waarschijnlijk krijgen we veel een stoppers
Meest waarschijnlijk krijgen we een safety car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
autje schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:36:
[...]

Jaa daar hou ik wel rekening mee op dit circuit

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Notlupus schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:24:
[...]

"It was noted that the representative of Car 22 chose not to attend the Hearing." Dit klinkt nu niet alsof dat enige invloed had op de beslissing

https://www.fia.com/sites...eding%20of%20Car%2022.pdf
Waarom niet? Het lijkt me vrij logisch dat het wel invloed zou hebben gehad als iemand daar was geweest die voor een straf zou pleiten en denk dat die er ook wel gekomen was in dat geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:24
G_Dragon schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:40:
[...]

Jaa daar hou ik wel rekening mee op dit circuit
Dus veel yellow en red flags? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
plizz schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:44:
[...]

Dus veel yellow en red flags? O-)
Ik gok dat hier wel het een en ander gaat gebeuren want er is weinig ruimte voor fouten, alleen hoop ik dat er geen rode vlaggen gaan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:15
autje schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:36:
[...]

Stroll We gaan het zien :+

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:18
Bull van max gaat terug naar setup van 3e vrije training, kan een leuke race worden.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
Amaze86 schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:51:
Bull van max gaat terug naar setup van 3e vrije training, kan een leuke race worden.
Wij gaan het zien hoe race verloopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
[...]

Jammer voor de Britse commentatoren die hem voor alles een straf probeerden aan te praten. "Hier komt hij nooit mee weg... Hoor je hoe GP hem een excuus geeft..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
drfruit schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:00:
[...]

Jammer voor de Britse commentatoren die hem voor alles een straf probeerden aan te praten. "Hier komt hij nooit mee weg... Hoor je hoe GP hem een excuus geeft..."
Alsof die daar ook maar 0,0000000001 over te zeggen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
De pre show brengt mij er lekker in hoor. Erg zin in de race. Hopelijk laten Haas en Williams hun tanden zien en gaan ze vlammen!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hier ook de pre-show opstaan bij vrienden, eerst even genieten van lekkere warme groente zoep met ze allen en daarna genieten van de race!

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 17-09-2023 13:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Aangename stem heeft die Hawkens :) kan wel langer naar haar luisteren zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
AM geeft het personeel te weinig eten. Iedereen heeft honger.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
TheBrut3 schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:14:
Ja, weet je wat zo'n nieuwe auto voor Stroll kost? Om binnen het budget plafond te blijven moet er nu gekort worden op de catering.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Ik hoop op een knotsgekke race.
Of Max wel of geen punten haalt maakt me nu geen bal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:56
RocketKoen schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:18:
[...]

Ja, weet je wat zo'n nieuwe auto voor Stroll kost? Om binnen het budget plafond te blijven moet er nu gekort worden op de catering.
En dan rijdt Stroll niet eens. SC kans is ook meteen een stuk lager...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:47
TheBrut3 schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:14:
Weet je niet hoeveel catering tegenwoordig wel kost? Kijk maar naar Red Bull :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 09:15
d-vine schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:20:
Ik hoop op een knotsgekke race.
Of Max wel of geen punten haalt maakt me nu geen bal uit.
Nu is het eigenlijk wel een leuk moment om een poll te starten met hoe hoog Max eindigt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:14

Pierre

Van nature lui!

Zou er nog een klein buitje overkomen daar in Singapore? Mij maakt het niet zo veel uit, beetje leuke race daar hoop ik op, veel plezier allemaal.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

murphydrz schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:22:
[...]
Nu is het eigenlijk wel een leuk moment om een poll te starten met hoe hoog Max eindigt. :D
P6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Heeft het veel geregend tussen Q en race? Want anders kan LEC met P3 op de racelijn zomaar een stuk sneller weg zijn dan Russell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Oef zei Alex daar nou dat een auto 1.3s sneller moet zijn dan de voorganger om in te kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Lijkt me een goede voorspelling, de beide Ferrari's, Mercs en Norris blijven hem voor. De rest is wel te pakken waarschijnlijk. Maar goed, met de auto die voor geen meter lijkt te werken, weet je het nooit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het onrealistische gevoel dat Max ons toch weer gaat verrassen. Het is niet logisch gezien de beroerde kwalificatie, de problemen met de auto en het circuit, maar toch... it's Max. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

zo klaar voor deze unieke race dit jaar.
Geen RB voor een podium. Kans voor een nieuwe winnaar (hoop SAI).
Kijken of er iets raars/onverwachts gebeurt wat RB zal helpen.

Maar verwacht idd max een P6. Dacht gisteren P8/p9 maar dat was met gridstraf.

Echt wel zin in deze race.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Je moet Buxton, Brundle Jr en Horner toch wel kudos geven voor het kunnen volpraten van vijf minuten zonder enige informatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 09:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 09:18
Karun naast Yuki in een ijsbad levert in ieder geval leuke voorbeschouwing op

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
Zou wel leuk zijn als Lando deze race gaat winnen.

[ Voor 4% gewijzigd door d-vine op 17-09-2023 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
Chocoball schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:21:
[...]

Weet je niet hoeveel catering tegenwoordig wel kost? Kijk maar naar Red Bull :)
Thee blad, chickenwings, olie voor koken, borden, mokken, etc. Straks is Mercedes over budget cap. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
D-dark schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:36:
Karun naast Yuki in een ijsbad levert in ieder geval leuke voorbeschouwing op
Dat was niet Karun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
[...]

Dan komt hij er nog goed vanaf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Nog even snel lunch regelen en dan de race. Heel veel plezier allemaal :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F6OZZRHWsAAufSM?format=jpg&name=large

[ Voor 37% gewijzigd door Jasphur op 17-09-2023 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:06
plizz schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:37:
[...]

Thee blad, chickenwings, olie voor koken, borden, mokken, etc. Straks is Mercedes over budget cap. :+
Albert Heijn is nu aan het promoten dat bij de sportende jeugd ouders teamfruit regelen om de beurt, misschien ook wat voor de F1? Ik zie Jos wel broodjes frikandel smeren bij Red Bull :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Met soep en stokbrood in de maag zijn wij er helemaal klaar voor!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jmCgC_lw_ch0XMjNhRLayBo6hUY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XPZxJ2zmgqZqZLcsNN6xQYXf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Hamilton vindt een minuut stilte maar saai en luistert liever naar de beats uit zijn oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Vandaag gaat het om strategie van de banden.
Fer, Merc, McL, Aston, RB (sort of), maken kans op de overwinning.

Ben echt benieuwd wat deze race ons gaat brengen.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:14

Pierre

Van nature lui!

Heren/Dames van Tweakers.net veel fun met de race, ik ben even off.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
G_Dragon schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:44:
Met soep en stokbrood in de maag zijn wij er helemaal klaar voor!

[Afbeelding]
Waarom mag jouw schaap niet kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Geluid van het volkslied en de mondjes van de zangers gingen niet gelijk.
Pagina: 1 ... 11 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord