Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07 20:52
joeri1 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:53:
[...]

Je kunt de PW in de gaten houden, dit is een filter met wat beschikbaar is: categorie: Geheugenkaarten
Zat ik gisteren al even te kijken, maar zo'n 21c/GB is natuurlijk flink aan de prijs vergeleken met wat je bv. voor een regulier MicroSD kaartje van 256GB betaald, dat zit rond de 6 of 7c per GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:33
Disfigured schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:33:
[...]

Ik wilde het ook posten. Mijn batterij ging van bijna 80% naar 20% in een uurtje BotW Switch 2 versie. :'( Da's wel ff andere koek dan een Steam Deck OLED...
Jemig.. dan mag ik hopen dat ze snel met een verbeterde batterijduur gaan komen, want je betaald een flinke prijs voor de Switch 2 en dan moet je batterij niet binnen anderhalf uur al leeg zijn met het spelen van een spel.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:28

Esumontere

Floep, banaan.

The_Admin schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:56:
[...]

Zat ik gisteren al even te kijken, maar zo'n 0,21c/GB is natuurlijk flink aan de prijs vergeleken met wat je bv. voor een regulier MicroSD kaartje van 256GB betaald, dat zit rond de 6 of 7c per GB.
Voor 0.21 cent/GB zou ik er zeker eentje kopen! Voor 21 cent/GB daarentegen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
  • Laatst online: 31-07 20:52
Esumontere schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:57:
[...]

Voor 0.21 cent/GB zou ik er zeker eentje kopen! Voor 21 cent/GB daarentegen...
Fair point :D Fixed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-08 15:55
Timothy3000 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:49:
[...]

Die muis is voor een console best een toffe nieuwe gimmick.
Vind gimmick zelfs een beetje een vies woord, deze feature kan best wel eens toffe dingen gaan opleveren voor console gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:47
259tim schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:51:
[...]

Ik vind het een leuke toevoeging, en ben benieuwd of games hier op een goede manier gebruik van gaan maken, ik bedoel meer dat ik het neiet beschouw als een main gimmick zoals je bij de Wii, 3DS, etc had, het is een extra functie die niet centraal staat maar wel leuk kan zijn
Ik hoop dat het stiekem met fps games of wellicht Metroid Prime 4 en misschien 1 t/m 3 toegevoegd gaat worden? Even er vanuit gaande dat deeltje 2 en 3 er ook nog gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:51
Arunia schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:02:
[...]

Ik hoop dat het stiekem met fps games of wellicht Metroid Prime 4 en misschien 1 t/m 3 toegevoegd gaat worden? Even er vanuit gaande dat deeltje 2 en 3 er ook nog gaan komen.
MP4 is sowieso met muis controls te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:44

Phydomir

Dennis

Arunia schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:02:
[...]

In MP4 gaat het sowieso gebruikt kunnen worden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:56:
[...]

Jemig.. dan mag ik hopen dat ze snel met een verbeterde batterijduur gaan komen, want je betaald een flinke prijs voor de Switch 2 en dan moet je batterij niet binnen anderhalf uur al leeg zijn met het spelen van een spel.
Ja, ik stond er ook wel ff van te kijken. Wel op max brightness en volume, en met wi-fi aan en alles. Maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-08 22:26
[...]

Dat is te verwachten toch? Is bij Steam Deck met zware games niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:53
Ik ben nieuw in de wereld van de Nintendo Switch (mijn laatste console was de Wii 😊).

Is een Nintendo Switch Online-abonnement eigenlijk nodig? Ik heb de Switch (model S2) gekocht voor mijn kinderen van 7 en 5 jaar, en ik lees dat het abonnement vooral bedoeld is om online tegen anderen te spelen.

Zijn er ook andere voordelen of redenen om zo’n abonnement te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Laatst online: 28-07 21:37
239 nieuwe berichten. Het gaat hard hier _O-

Wel grappig, meeste screen protectors zijn ook uitverkocht bij Amazon.
nja "uitverkocht", levering ergens volgende week

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-08 22:26
ChiMan schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:11:
Ik ben nieuw in de wereld van de Nintendo Switch (mijn laatste console was de Wii 😊).

Is een Nintendo Switch Online-abonnement eigenlijk nodig? Ik heb de Switch (model S2) gekocht voor mijn kinderen van 7 en 5 jaar, en ik lees dat het abonnement vooral bedoeld is om online tegen anderen te spelen.

Cloud saves en er is een soort bibliotheek met golden oldies. Van NES tot Gamecube.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-08 23:43

Er zijn zeker voordelen, zie hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Disfigured schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:07:
[...]

Ja, ik stond er ook wel ff van te kijken. Wel op max brightness en volume, en met wi-fi aan en alles. Maar toch.
Klopt het is gewoon veel te snel, je kan met de Nintendo Switch Oled bijna een middag spelen (4 of 5 uur). Met de verbeterde technologie zou je dan toch ook rond hetzelfde of meer mogen verwachten, helemaal voor de aanschaf prijs.

Moet er niet aan denken dat wanneer ik straks Pokémon Scarlet & Violet of Pokémon Legends Z-A speel op de Nintendo Switch 2 en hij binnen anderhalf uur weer leeg is.. :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:24
Timothy3000 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:49:
[...]

Die muis is voor een console best een toffe nieuwe gimmick.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xqeq4-YkHj0g0nQ94Le0G1I-cVA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SIS64ejoJd80zxmHRQO0vu94.jpg?f=fotoalbum_large

Was er 30 jaar geleden al hoor. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:13:
[...]

Klopt het is gewoon veel te snel, je kan met de Nintendo Switch Oled bijna een middag spelen (4 of 5 uur). Met de verbeterde technologie zou je dan toch ook rond hetzelfde of meer mogen verwachten, helemaal voor de aanschaf prijs.

Moet er niet aan denken dat wanneer ik straks Pokémon Scarlet & Violet of Pokémon Legends Z-A speel op de Nintendo Switch 2 en hij binnen anderhalf uur weer leeg is.. :X
Dus jij blijft nog jaren wachten op een beter model? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:13:
[...]

Kabeltje erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Kan altijd :P
Maar een grotere batterij was wel fijner geweest :P
L23 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:14:
[...]

Dus jij blijft nog jaren wachten op een beter model? :P
Ga ik nog geen belofte op loslaten, maar ik word niet gelukkig van hoe kort de batterij meegaat :P

[ Voor 28% gewijzigd door G_Dragon op 06-06-2025 14:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:15:
[...]

Ga ik nog geen belofte op loslaten, maar ik word niet gelukkig van hoe kort de batterij meegaat :P
Zei het een paar dagen geleden al dat dit een groot minpunt gaat worden. Maar zo komt Nintendo dadelijk weg met een V2 en de OLED upgrade ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Raem schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:14:
[...]

[Afbeelding]

Was er 30 jaar geleden al hoor. :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AK6xgrXcdXgzU-ZO-DpddqITBnI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4uUIW8ItkNcYHicCnbzpGfT1.jpg?f=fotoalbum_large

Daarvoor zelfs al ;)

Wikipedia: Super NES Mouse

[ Voor 5% gewijzigd door Phydomir op 06-06-2025 14:19 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Volgende Pokemon game stap jij in :P Tja, ik vind het ook jammer, maar was te verwachten als je naar de informatie kijkt. Weer terug naar de batterijduur van de Switch v1 (2017). Ik vond het toen ook te kort, dus nu niet verbaast verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Je was me voor. Super Mario paint. Die ook nog wel eens gehuurd toen met muis.
Maar, zelfs nog een stap ouder uit 1988, de Vtech Socrates voor educatieve games.

[ Voor 8% gewijzigd door Arunia op 06-06-2025 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
L23 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:19:
[...]

Volgende Pokemon game stap jij in :P Tja, ik vind het ook jammer, maar was te verwachten als je naar de informatie kijkt. Weer terug naar de batterijduur van de Switch v1 (2017). Ik vond het toen ook te kort, dus nu niet verbaast verder.
Ik vrees dat je gelijk gaat krijgen >:), Als het financieel dan niet uitkomt. Koop ik gewoon eerst alleen Pokémon Legends Z-A voor de Nintendo Switch 2 en speel ik hem gewoon op de Nintendo Switch 1 totdat er een Nintendo Switch 2 in huis staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Die ken ik inderdaad. Dacht dat die alleen voor Mario Paint was, maar wordt door meerdere games ondersteund zo te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:27:
[...]

Ik vrees dat je gelijk gaat krijgen >:), Als het financieel dan niet uitkomt. Koop ik gewoon eerst alleen Pokémon Legends Z-A voor de Nintendo Switch 2 en speel ik hem gewoon op de Nintendo Switch 1 totdat er een Nintendo Switch 2 in huis staat.
Als je fysiek belangrijk vind zoals je eerder aangaf dan zou ik inderdaad voor de Switch 2 editie gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Raem schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:30:
[...]

Die ken ik inderdaad. Dacht dat die alleen voor Mario Paint was, maar wordt door meerdere games ondersteund zo te zien.
Ja, zelfs in Doom en Wolfenstein 3D schijnbaar. Dat kon geloof ik op de PC niet eens :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:34
Raem schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:30:
[...]

Ahhhh, the memories. Vliegen meppen in Mario Paint :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• flugelisoke
Waanzinnig gewoon hoe Cyberpunk eruitziet op de Switch 2!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_-Bwnerl50IB2_aZr8_OCUM32AQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hKAFeVWTy9DfWMoBhMymBY1k.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iz3rEg8R7ajMc2uRD1BohkgSoT0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m4yu4gZ3hCmBcz1gIZiU4imJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-07 12:40
[...]

Ik heb dit nooit als een probleem gezien. We hebben tegenwoordig zo goede powerbanks. Die je eigenlijk altijd wel mee neemt met reizen. Thuis heb je stroom. Met een telefoon is het een ander verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:50
In mijn Tesla kan ik Stardew Valley spelen dat is pas een grote accu :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:26
schumi1986 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:37:
In mijn Tesla kan ik Stardew Valley spelen dat is pas een grote accu :p
Groot gelijk. Je Tesla niet als auto gebruiken vanwege Tesla schaamte, maar als powerbank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
flugelisoke schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:35:
Waanzinnig gewoon hoe Cyberpunk eruitziet op de Switch 2!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wow dat ziet er echt wel super tof uit! Blij dat je wat beelden plaatst _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
L23 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:30:
[...]

Als je fysiek belangrijk vind zoals je eerder aangaf dan zou ik inderdaad voor de Switch 2 editie gaan.
Ja fysiek is zeker mijn bedoeling! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:50
RollieBollie schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:39:
[...]

Groot gelijk. Je Tesla niet als auto gebruiken vanwege Tesla schaamte, maar als powerbank.
Niet eens als powerbank hoor, zit zelf in het in car entertainment :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ohAef-0e3PwEbPkhxxmdx8DZX-g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/khTqUzz3troP96zoGk9u735O.jpg?f=fotoalbum_large

Nooit geprobeerd hoe lang ik kan spelen op een volle accu trouwens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-08 01:44

H.Boss

Hugo Boss

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk. Zie topic warning onderin.

[ Voor 90% gewijzigd door Mog op 06-06-2025 15:17 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
L23 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:17:
[...]

Ik denk dat het meer te maken heeft met hoe makkelijk een video te vinden is op Youtube en dat Shorts populairder zijn?
Vijf jaar premium gebruiker geweest van YT, iedere keer die shorts wegklikken maar ze bleven terugkomen. Nu gebruik op een andere/gratis manier YT en geen shorts meer te bekennen… -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-08 01:44

H.Boss

Hugo Boss

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk. Zie topic warning onderin.

[ Voor 87% gewijzigd door Mog op 06-06-2025 15:17 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Op zich kan je prima zonder, als je geen Pokémons zou willen ruilen of als je niet tegen vrienden zou willen spelen, vechten of racen.

Maar om dieper op je vraag in te gaan, zie hieronder de voordelen en verschillen:

Nintendo Switch Online (Standaard):
  • Online multiplayer: Speel online met vrienden of anderen, ruilen als je Pokémon speelt.
  • Cloud-opslag: Backup je saves en zet ze over naar een andere Switch.
  • Klassieke games: Toegang tot een bibliotheek met NES, SNES en Game Boy games.
  • Exclusieve voordelen: Denk aan speciale kortingen, in-game items en demo's.
Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket:
  • Alle voordelen van het Standaard abonnement: Plus alle extra's van het Uitbreidingspakket.
  • Toegang tot klassieke games: Nintendo 64, Game Boy Advance en SEGA Mega Drive.
  • Downloadbare uitbreidingen: Toegang tot uitbreidingen voor sommige Switch-games.
  • Meer exclusieve voordelen: De uitgebreide versie heeft nog meer voordelen
Hopelijk heb je er iets aan!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-08 10:52
Voor de mensen die nog HDR problemen hebben, zie nu deze Reddit post. Ga het zelf vanavond even proberen.

https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/s/cjH1qCgtiA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:56:
[...]

Downloadbare uitbreidingen: Toegang tot uitbreidingen voor sommige Switch-games.
Kun je zonder een uitbreiding dus geen Switch 1 naar Switch 2 upgrade krijgen?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
THE_BASE schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:59:
[...]

Kun je zonder een uitbreiding dus geen Switch 1 naar Switch 2 upgrade krijgen?
Sommige upgrades voor de Nintendo Switch 2 naar Switch 1-games zijn inderdaad niet altijd gratis, want als ik het goed begrijp krijgen alleen Leden van een Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket de upgrades van bijvoorbeeld The Legend of Zelda: Breath of the Wild en Tears of the Kingdom gratis.

Correct me if I am wrong

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 06-06-2025 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:03:
[...]

Sommige upgrades voor de Nintendo Switch 2 naar Switch 1-games zijn inderdaad niet altijd gratis, want als ik het goed begrijp krijgen alleen Leden van een Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket de upgrades van bijvoorbeeld The Legend of Zelda: Breath of the Wild en Tears of the Kingdom gratis.
Helder, maar voor alle Mario games krijg je die dus gewoon zonder extra abonnement?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
THE_BASE schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:04:
[...]

Helder, maar voor alle Mario games krijg je die dus gewoon zonder extra abonnement?
Ik ben even op zoek naar een overzicht hiervan :D

EDIT: Gevonden

Als ik internet mag geloven, krijgen deze spellen sowieso een gratis upgrade;
  • Pokémon Scarlet
  • Pokémon Purple
  • The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
  • Super Mario 3D World + Bowser’s Fury
  • 51 Worldwide Games
  • ARMS™
  • Super Mario Odyssey™
  • Big Brain Academy: Brain vs. Brain
  • The Legend of Zelda: Link's Awakening
  • Captain Toad™: Treasure Tracker
  • Game Builder Garage
  • New Super Mario Bros.™ U Deluxe

[ Voor 53% gewijzigd door G_Dragon op 06-06-2025 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
THE_BASE schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:04:
[...]

Gratis updates:
https://www.nintendo.com/...es-for-nintendo-switch-2/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:06:
[...]

Ik ben even op zoek naar een overzicht hiervan :D

EDIT: Gevonden

Als ik internet mag geloven, krijgen deze spellen sowieso een gratis upgrade;
  • Pokémon Scarlet
  • Pokémon Purple
  • The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
  • Super Mario 3D World + Bowser’s Fury
  • 51 Worldwide Games
  • ARMS™
  • Super Mario Odyssey™
  • Big Brain Academy: Brain vs. Brain
  • The Legend of Zelda: Link's Awakening
  • Captain Toad™: Treasure Tracker
  • Game Builder Garage
  • New Super Mario Bros.™ U Deluxe
Meer nog, die update hebben ze al ;) meer details op de site van Nintendo of hier onderaan JackAvery in "Het Nintendo Switch 2 topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Kon gisteren niet de updates voor een aantal van de spellen in die lijst vinden, maar wellicht zijn ze er nu wel. Ga vanavond wel kijken nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
JackAvery schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:15:
[...]

Meer nog, die update hebben ze al ;) meer details op de site van Nintendo of hier onderaan JackAvery in "Het Nintendo Switch 2 topic"
Ah wat een mooi overzicht ! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
JackAvery schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:16:
@Arunia ze worden als gewone updates geïnstalleerd voor zover ik weet. Echoes of Wisdom was hier alvast gepatched.
Ah, dan hoef ik daar dus niets aan te doen. En Die voor BotW en TotK zijn natuurlijk betaald, maar gratis via het abo waardoor je die wel los moet downloaden.
Denk dat ik het verschil snap. Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Arunia schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:18:
[...]

Ah, dan hoef ik daar dus niets aan te doen. En Die voor BotW en TotK zijn natuurlijk betaald, maar gratis via het abo waardoor je die wel los moet downloaden.
Denk dat ik het verschil snap. Dank je.
Die gratis upgrade naar NS2 is wel een heel klein download knopje. De koop knop was veel groter _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik heb wat reacties over scalpers verwijderd. Zie topic warning onderin.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
MrGizMo schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:21:
[...]

Die gratis upgrade naar NS2 is wel een heel klein download knopje. De koop knop was veel groter _O-
_/-\o_ Ja inderdaad. Alsof ze liever toch hebben dat je het gewoon aan schaft. ;)

Iets anders.
Bedenk me trouwens dat ik gisteren een heel raar fel beeld in de menu's had terwijl we geen HDR tv beneden hebben. Anderen dit ook gehad? Lees alleen over wel HDR tv's waarbij je fletse kleuren krijgt.

[ Voor 26% gewijzigd door Arunia op 06-06-2025 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-08 07:39
Het voelt inderdaad wel meer aan als een Switch Pro Dan een uniek nieuw Nintendo systeem. Maar het is aan de andere kant wel een logische stap.

Ik vind de stap in kwaliteit, zowel hardware als grafisch erg fijn. En de e-shop is eindelijk normaal te gebruiken. 😅

Mario Kart World is even wennen. Maar het begint te komen. Even doorhebben wat ze bedoelen met dit huidige design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:16:
@Arunia ze worden als gewone updates geïnstalleerd voor zover ik weet. Echoes of Wisdom was hier alvast gepatched.
Klopt. Kan het mis hebben, maar volgens mij installeert het ook dezelfde update op de Switch 1. Super Mario Odyssey is nu versie 1.4.0 voor de Switch 2 features. Op mijn Switch OLED staat er ook een update klaar en de cartridge was tot nu toe compleet (1.3.0).
Verder krijg je zo aardig grote updates gezien de update ook alle voorgaande updates bevat ook al staan die al wel op de cartridge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:16
Meer mensen last dat die Eshop niet werkt op de switch?
Betalen met cc of paypal geeft een error. 2811-1060.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-08 12:19
matthijst schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:41:
Toevallig was ik juist dit forum aan het doorzoeken of er meerdere zijn. Zowel mn update voor hogwarts legacy als fast fusion geprobeerd te kopen, maar krijg ook telkens die error. Switch al een keer opnieuw gestart zonder succes. Nu eerst maar even laten downloaden op de rest van mijn games.

Mocht iemand een oplossing weten lees ik het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
matthijst schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:41:
De error code 2811-1060 in de Nintendo eShop geeft aan dat er een probleem is met de DNS-instellingen of dat de verbinding met de server is verbroken. Dit kan te maken hebben met een trage internetverbinding, draadloze interferentie, of een zwak draadloos signaal van de router.

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 20:32

Superkiwi

Hoi doei

Mijn eerste Nintendo Console sinds de Gameboy in 1989. Het heeft 32(!) jaar geduurd -toen kwam de game uit- en binnenkort gaan we dan eindelijk Link's Awakening eens uitspelen! Ik weet nog steeds niet wat het geheim van dat ei op die berg is :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uOPcY5vEwuue4HPPUHl6wGfuyFk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MOcdZVCr0A5yNY73R26c5BNk.jpg?f=fotoalbum_large

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-07 13:29

joeri1

Cloud Engineer

Hotman schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:44:
[...]

Toevallig was ik juist dit forum aan het doorzoeken of er meerdere zijn. Zowel mn update voor hogwarts legacy als fast fusion geprobeerd te kopen, maar krijg ook telkens die error. Switch al een keer opnieuw gestart zonder succes. Nu eerst maar even laten downloaden op de rest van mijn games.

Wat als je het probeert te kopen via de browser van je computer. Bij de Switch 1 deed ik niet anders gezien de eShop niet te doen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
[...]

Via de website de aankoop doen en dan op de Switch downloaden misschien? Al zal dat voor de update van Hogwarts Legacy niet werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrGizMo
Superkiwi schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:46:
Mijn eerste Nintendo Console sinds de Gameboy in 1989. Het heeft 32(!) jaar geduurd -toen kwam de game uit- en binnenkort gaan we dan eindelijk Link's Awakening eens uitspelen! Ik weet nog steeds niet wat het geheim van dat ei op die berg is :9

[Afbeelding]
Heel tof dit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik heb de memo denk ik ff gemist, maar waarom staan er maar 4 games onder N64 classics op de Switch 2?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-07 19:05
Iemand al glass protectors geprobeerd?

Ik had de hoog aangeschreven spigen protector geprobeerd:
https://www.amazon.com.be...arp_d_product_top?ie=UTF8

Tweemaal mislukt omdat er in het midden luchtbellen bleven (geen vuil of stof te zien) die niet naar buiten konden gebracht worden, het glas leek daar holler of dunner...

Of laten jullie het scherm gewoon vrij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:16
Thanks, dit is het niet, google dns en als ik hem via laptop koop dan downloadt hij wel gewoon (snel) op Switch.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
matthijst schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:07:
[...]

Thanks, dit is het niet, google dns en als ik hem via laptop koop dan downloadt hij wel gewoon (snel) op Switch.
Oh wat apart, maar ben wel blij om te horen dat je een tijdelijke oplossing hebt gevonden. Ook al is die niet Ideaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Poulske schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:56:
Voor de mensen die nog HDR problemen hebben, zie nu deze Reddit post. Ga het zelf vanavond even proberen.

Ik gebruik altijd HGIG voor HDR op al mijn consoles (PS5Pro, Xbox Series X en nu ook Switch 2).

Of je Dynamic Tone Mapping gebruikt of HGIG is eerder een persoonlijke keuze wat je zelf het mooist vindt.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:25
predator0235 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:03:

Tweemaal mislukt omdat er in het midden luchtbellen bleven (geen vuil of stof te zien) die niet naar buiten konden gebracht worden, het glas leek daar holler of dunner...

Ik had er ook wat moeite mee. Normaal gaat me dit prima af... 1e zaten enkele specs stof onder. Mogelijk dat deze ergens onder aan de rand van het plastic zaten o.i.d.

Bij de 2e was het een stuk beter, maar 100% helaas... Aan linker en rechter zijkant kleine luchtbubbels die (nog) niet weg willen. Mogelijk dat ze nog bijtrekken. Maar goed... ding zal 90% van de tijd docked gebruikt worden in mijn geval. Mocht mijn betere helft gaan klagen (speelt voornamelijk portable) dan kijk ik wel weer even verder. Voor nu is het scherm in ieder geval veilig :)

Maar... ik had meer (eenvoud) verwacht van dit Spigen systeem...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HSL
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-07 12:32

HSL

Ik heb vanmorgen mijn switch 2 binnengekregen en dacht leuk met mijn oudste mario kart 8 te gaan spelen, hij op de switch 1 en ik op de 2. Maar dan moet je voor beide apparaten het spel kopen, is dat de enige optie of zie ik iets van een instelling over 't hoofd?

[ Voor 10% gewijzigd door HSL op 06-06-2025 16:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Kan altijd :P
Maar een grotere batterij was wel fijner geweest :P

[...]

De originele (2017) Switch ging ook maar een paar uur mee bij AAA games hoor :) Batterijduur rekken met airplane mode en niet alles op 100% helderheid zetten.

Power banks bestaan ook nog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

Wij hebben al vanaf de eerste dag dezelfde screen protector op de Nintendo Switch 1 (Mediamarkt Iron Shell voor €25) en gaan dit in de toekomst ook weer bij de Mediamarkt laten doen, want het bevalt echt super! Nooit problemen mee en nog geen kras te vinden, zelfs niet op onze Ipad Pro waar dezelfde kwaliteit screen protector op zit. Onze telefoons laten we daar ook altijd doen en die gaan mee totdat wij de telefoons weer verkopen of tot ze kapot gaan. Dat vind ik persoonlijk dan niet extreem veel geld voor jaren plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MallePietje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 13:54
HSL schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:12:
Ik heb vanmorgen mijn switch 2 binnengekregen en dacht leuk met mijn oudste mario kart 8 te gaan spelen, hij op de switch 1 en ik op de 2. Maar dan moet je voor beide apparaten het spel kopen, is dat de enige optie of zie ik iets van een instelling over 't hoofd?
https://www.nintendo.com/...-2-GameShare-2785626.html
Game share werkt maar voor een paar spellen. Dus idd nog een keer kopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-07 13:29

joeri1

Cloud Engineer

Ik had ook een luchtbel in het midden ongeveer. Ik heb met mijn ifixit kit (opening picks) de screenprotector omhoog gewipt en de bel eruit gekregen. Nu zit die vrijwel perfect. Heb overal spigen, dat was de eerste keer dat er een bel in het midden zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:38
G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:14:
[...]

Wij hebben al vanaf de eerste dag dezelfde screen protector op de Nintendo Switch 1 (Mediamarkt Iron Shell voor €25) en gaan dit in de toekomst ook weer bij de Mediamarkt laten doen, want het bevalt echt super! Nooit problemen mee en nog geen kras te vinden, zelfs niet op onze Ipad Pro waar dezelfde kwaliteit screen protector op zit. Onze telefoons laten we daar ook altijd doen en die gaan mee totdat wij de telefoons weer verkopen of tot ze kapot gaan. Dat vind ik persoonlijk dan niet extreem veel geld voor jaren plezier.
Is beter en goedkoper zelf te doen, daar heb ik geen Media Markt medewerker voor nodig.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-07 13:05
Ligt het nou aan mij of zijn er meer Switch games die niet compatibel zijn met de Switch 2, dan wat de lijst van Nintendo claimde?

Ik keek rond op de eshop (dat nu zoveel beter werkt op de Switch 2 dan op de Switch) en zag best wat games die "niet voor aankoop beschikbaar" zijn op de Switch 2.

Om maar paar te noemen, South Park, Borderlands 3 (die ik nog gisteren iemand zag spelen in een YT video op de Switch 2) maar ook Mortal Kombat en meer.

Begrijp ik dit verkeerd en werken die games niet op de Switch 2, of kun je ze alleen niet kopen/downloaden op Switch 2?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• flugelisoke
Wat een leuke details zijn er te zien, dit is alleen nog maar Crown City.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FZ7Grf9IgluUaUKexV3rPd7NBtc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wnj0rXLlcJjbHODhXhc7q3kM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OChg8tVJ8el6vZf24Zpc7qRLFnA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TCUgKRizaBrXlF3f6NLoG89b.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KdGq-A-H5hyug1DaF4QSKHN68jo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cOdNhj1QwpaqsieS4PHc5JAF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gaCR6pv8n1-oYeGoXQZ1d1BjK3k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NyLpgVaCYjwC9ApDrTL5GQjJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G_yCb3SKrd7fHLvdZEBYRQAZaJc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nkk5l3tbhuV9uXJLBTEUOrMe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Las6IpGL9cemmyG9VOth_ppTxJo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K4dZvcOPs7AdEamwl959EoaN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/21KUB0TuIr7F63B1Eu7HtUlDBFE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EYKx3kSwYuhCALpRgzpg8BRZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FVELPktGW7jOmVwx67kwrnfcpJo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z8gEzDtaZARpMzY0cHAeI2pY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X0GYTziVLFl7b1Clb5kmRM05lCI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dcX5SJxJw4ilYQMj8AUGjS99.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tXrPgCeF3rEIyLrO9tXJaPcCP54=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZyjGgyAgg0EHvf1PXnReYSn1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door flugelisoke op 06-06-2025 16:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:31

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

NLGhost schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:13:
[...]

M’n LG C2 heeft 4 poorten, waarvan 1 eARC (HDMI 2). Daar zit de soundbar op aangesloten. Switch 1 moest op HDMI 1 om de surround goed te laten werken, ondanks dat HDMI 3/4 op papier gelijk leken. N=1, maar je kunt proberen of het helpt.
Ik heb even de soundbar omgewipt en zag dat daar ook nog 2 HDMI ingangen beschikbaar waren. Heb nu de Switch 2 aangesloten op de soundbar, en die geeft nu signaal door aan tv. Nu heb ik wel 5.1 surround.

Dank iig voor het zetje om de poorten extra te bekijken!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:10
[...]

Via Nintendo site een tegoed plaatsen (dat werkt wel gewoon met je cc) en dan op je switch kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:13:
[...]

De originele (2017) Switch ging ook maar een paar uur mee bij AAA games hoor :) Batterijduur rekken met airplane mode en niet alles op 100% helderheid zetten.

Power banks bestaan ook nog :p
Is het bekend hoe Nintendo die batterijduur getest heeft? Bij Apple zie ik dat ze hun Macbook batterijduur baseren op een helderheid van 50%. Bij Nintendo zal de 2 a 6,5 uur ook gebaseerd zijn op 50 a 75% verwacht ik, maar niet op 100%. Ze geven op de website in ieder geval aan dat het naast de game ook afhangt van de gebruiksomstandigheden en er zal wel een soort gemiddelde genomen zijn.

Dit scherm is al een stuk helderder, dus vind het er op 75% ook nog prima uit zien als je binnen bent. En mogelijk nog een aardig verschil qua energievebruik, dat zag je in ieder geval terug bij de Switch 1 LCD waar het verschil tussen 75% en 100% goed merkbaar was.

Ben benieuwd naar de batterijtest video's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@L23 ik weet het alvast niet hoe ze meten :) Maar we zouden eens wat tests kunnen crowdsourcen hier als iemand een testprotocol opstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Duur grapje voor dat product. luchtbellen kan je niet wegdrukken naar de rand van het scherm?
Ging hier verder probleemloos met de 4 screenprotectors en een frame voor een 10tje. Moest wel de luchtbellen even wegdrukken, maar mijn ervaring is dat dit vrij standaard is.

Edit: Wellicht dan inderdaad holler/dunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:14:
[...]

Ik vind dat echt duur hoor, maar gemak mag wat kosten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:25
L23 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:41:
[...]

Duur grapje voor dat product. luchtbellen kan je niet wegdrukken naar de rand van het scherm?
Ging hier verder probleemloos met de 4 screenprotectors en een frame voor een 10tje. Moest wel de luchtbellen even wegdrukken, maar mijn ervaring is dat dit vrij standaard is.
Het ziet er bij mij(n 2e poging) meer naar uit alsof de hechting niet goed zit op de plek waar ik een ''luchtbel'' heb. Het is ook echt maar een paar mm breed op de 2 plekken.

Naar mijn ervaring is dat veel mensen hier gewoon doorheen kijken en het niet boeit. Ik heb een keer iemand gezien met een iPhone met meer luchtbel onder de protector dan dat het ding erop zat. Interesseerde haar totaal niets. Boeit toch niet?... Tsja.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:45:
[...]

Het ziet er bij mij(n 2e poging) meer naar uit alsof de hechting niet goed zit op de plek waar ik een ''luchtbel'' heb. Het is ook echt maar een paar mm breed op de 2 plekken.

Naar mijn ervaring is dat veel mensen hier gewoon doorheen kijken en het niet boeit. Ik heb een keer iemand gezien met een iPhone met meer luchtbel onder de protector dan dat het ding erop zat. Interesseerde haar totaal niets. Boeit toch niet?... Tsja.
Ok, jammer is dat. Klopt inderdaad dat het veel mensen niet boeit. Ik heb ook een vriend die vrij slordig een screen protector heeft aangebracht, maar dat inderdaad prima vind :P Ik zou me er zelf wel aan storen.

Viel me gisteravond laat ook op dat vingervlekken op het scherm meer opvallen als je in het donker aan het gamen bent. Waar OLED echte zwartwaarden heeft en dus op die plekken geen licht geeft zie je bij de LCD daar dan vrij makkelijk de vingervlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:58
NoNickOne schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 21:01:
Als er Tweakers zijn die Switch Online + Expansion Pack Family willen delen, stuur me even een DM. Wij hebben 6 plekken over.
NoNickOne schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 21:25:
[...]

Inmiddels zijn alle plekken vergeven.
N.a.v. het bovenstaande bericht.

Zijn er nog Tweakers die samen een Switch Online + Expansion Pack Family abonnement willen nemen of nog ruimte hebben waar ik aan mee zou kunnen doen?

Alvast bedankt

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-08 16:44
Ik heb zo hier en daar nog wel framerate drops hoor in Zelda BotW. Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Lets go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:07
ryanator schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:27:
Iemand ervaring met deze hoesjes of fabrikant?

https://www.bol.com/nl/nl...3p9HGA.4_8.9.ProductTitle

Komt met screenprotector (zelfde plastic laagje die Nintendo bij hun hoesje geeft)
Ik heb de XL en ook de nog grotere Case. Ben er heel blij mee. Zeker een aanrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:09
Heb er zojuist ook eentje aangeschaft bij de Mediamarkt in Alkmaar. Zijn er nog voldoende op voorraad, dus doe je voordeel ermee 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-07 22:41
Sagat schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 09:59:
[...]

Haha misschien ga ik straks even checken (wel met og game, heb op dit moment geen nso :S ), het verwarrende is dat als je het spel opstart je een 'gevecht' zag in de super mario 3 engine waar ze idd wel schilden oppakken. Maar de battlemode zelf is eigenlijk old OLD skool marion bros (non-super) waar het niet kon....maar goed, allemaal op basis van herinneringen dus euh......korreltje zout enzo :+
Ik ben heel benieuwd! Heb het origineel helaas niet meer voorhanden dus ik kan het niet testen. Maar man, wat heb ik veel uren met vrienden in die battle mode zitten vroeger. Samen met SSX Tricky (en FIFA/PES) toch wel mijn favoriete couch multiplayer game. Leuk om nu weer eens op te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:10

S2S

Ik heb deze gisteren geplakt :

https://www.mediamarkt.nl...or-switch2tm-1881248.html

10 euro , ging perfect , zit ook perfect.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-08 08:17
Iemand hier 8bitdo ultimate 2c controllers? Werken deze met de switch 2, en bestaat hier ook een oplaadstation voor of hoe laad je deze op?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:28

Esumontere

Floep, banaan.

Dit moet naar de TS!! @Zeror

Op mijn LG C2 is dit een verschil als dag en nacht (pun intended). HGiG staat dus automatisch uit...

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• sahinasappelsap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:09
Als we dan toch de nostalgie modus ingaan. Alles waar ik ooit op gespeeld heb van nintendo (behalve de game 'n watches, wii-u en de switch 2) staan erop O+

...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/69xdtdktfNqTIOKw2TlUUvpQYtk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PrUOmo4e0P3tT6SPa06Lc4ep.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cpt.Chaos schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 17:56:
Iemand hier 8bitdo ultimate 2c controllers? Werken deze met de switch 2, en bestaat hier ook een oplaadstation voor of hoe laad je deze op?
Even terugzoeken in het topic. Werkt wel, maar momenteel beta updates voor de controllers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
Kom er zo aan, gezellig! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:06
de gamecube controller werkt trouwens super met mariokart world :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04:30

Held d:)b

Untappd: Kapitein_Merijn

Pagina: 1 ... 77 ... 114 Laatste

Let op:
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4