[Switch 2] Mario Kart World

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:55

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:48

Linksquest

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bdr93TiwhIQPIuD1I4tBaMAiV9M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zps16i5iqU9vvpL6eOAHzI2t.jpg?f=fotoalbum_large

Mario Kart World

Geef plankgas in Mario Kart World, een gloednieuwe ervaring in een open wereld. Scheur over de onderling verbonden circuits tijdens Mario Kart-races zoals je ze nog nooit hebt meegemaakt. Er kunnen tot wel 24 racers tegelijk meedoen. Doe mee aan Knock-out-rally's, waarin je aan één stuk door over circuits rijdt en checkpoints passeert zonder pitsstops te maken. Spelers die te ver achterliggen wanneer ze een checkpoint bereiken, liggen uit de race. Je kunt ook vrij rondrijden, waarbij je het circuit achter je laat, gebieden verkent die je interessant vindt, en samen met vrienden foto's kunt maken op mooie locaties. Mario Kart World racet op 5 juni naar de Nintendo Switch 2. Op 17 april om 15:00 wordt er een Mario Kart World Direct-presentatie uitgezonden met meer informatie over de game.

Wereldmap
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H2clWEH4Wr0QoVs8ORbxBsz0xBw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I2fjJOcC2NA0VQxNfupazc02.jpg?f=fotoalbum_large

Trailers

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vv_3XI1fmvyePY0So27WaPkIN3Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9yQOIrsa1hPZMBBXuA1RwbVz.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FnEgTnX-8YOvU2A4HDzGCHSH6SI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xafqXZMoLWjcTGdynPGkzX1S.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ANc0_wIkPXZw5LgQE0HsDwJDv34=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dDAc6vsy81thlU3RCyAXKFlX.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VKTludlHUFRR3j8FqrrsqMQZnn8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H5lXugcuQBCcK6tqrUafOuaq.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nvUwhvzk09UzAwEjCsH5noBu-54=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7pYgZCaUDzTeplYjSrVoKKGH.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PLQHRyltDb7hkz7Sci8i6EQo-4g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bzNcrBoT8hJpgL6d0WE1okI1.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C_D5EVqoxUg4oCcyrvqYd4CZUpU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y500q4QvPUJmNEMTrb7IBC9c.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J-N4-TsnaimFb6DJQNEWC7Vok6s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7vtedY73nhtZykyPnZaoXGL0.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/baVuCyKASDxBJbcv2DkgVlDV9FI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0BEPnuYgCT7tiW8ebtPZxcEz.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/laZF-UZ8ZVn__NMbMsIaeeJc7SM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1gobO0cmr2v395veqBXCej72.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tBI7QnGX4zYoZlNZb7ibqj6_6z8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eSoCd1UomdcC7Ho9gVpHNe4T.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0knu98ZNQq8Ecgeqn_TWqDjk0dM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YcfsyfMxrqKVipXI2DfWGTAG.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 114% gewijzigd door G_Dragon op 03-04-2025 08:41 ]

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moggeneeve
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 15-05 23:58
ik ben dus dankzij jou erachter gekomen dat de Switch 2 trailer bestaat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ben heel benieuwd naar de opvolger van Mario Kart 8 en hoeveel verbeteringen dit spel gaat krijgen op krachtigere hardware!

@Mog Als je een mede-auteur zoekt, wil ik je gerust helpen met de TS. Was net van plan om er zelf een te gaan maken maar zag dat jij al eentje online had gegooid :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Jullie mogen mij ook toevoegen, help graag mee aangezien Mario Kart 1 van mijn favoriete games is.

Ik verwacht zelf wel een beetje het idee van 8 deluxe. Groot deel nieuwe banen en een deel oude banen. Maar als ze oude banen hergebruiken, dan hopelijk een paar oude Battle banen, zoals die van N64 :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter

:)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Forza Horizon x Mario Kart <3 Echt veel zin in deze game. Vooral voor €40 in de bundel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/raZgX_JSr3Ugr0zEvQYpaKcR3aI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iLiNWnZrb8DJWowTmpd0O6Fl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 03-04-2025 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Game sprak me zeker aan, en al sinds de Super Nintendo een liefhebber van deze serie. Alleen die Mario Kart Live heb ik dan overgeslagen, mede omdat ik ook geen ruimte had om zelf te bouwen. Hoewel ik niet weet hoeveel ik vrij verkennen zal gebruiken, maar de nieuwe speel elementen vind ik wel vet uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ziet er interessant uit, alleen weet ik nog niet of ik z'n fan ben van het grote open wereld idee! En of ik dit wel vind passen bij een Mario Kart spel, als er ooit een Nintendo Switch 2 bij ons in huis gaat komen dan zal ik het spel zeker een kans gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik las gisteren van iemand in de comments op de home page, dat het een beetje gezien kan worden als Forza Horizon 5, waarin de open wereld vrij te gebruiken is, en naar events geraced kan worden. Nu klink dat idee opzich niet verkeerd, alleen vraag ik me wel af hoe dit in de praktijk gaat uitzien, vooral bij een game als Mario Kart. Hoe dan ook, deze game zal samen met Hyrule Warrios mijn eerste aankoop worden zodra ik de Switch 2 koop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Roster tot nu toe

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X2KXh9XKxjQwvjD0bpcU7e0IK1Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cgJ1t5uL3Q45xkCc2Rqc2UEl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Mis mijn Tanuki Mario :P Daar speel ik altijd mee in Mario Kart 8,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Is er geen hype voor deze game? Alleen de topicstarters plaatsen reacties :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Wel hypet, maar aangezien ik de Switch 2 nog niet koop, zal het nog even duren voor ik aan deze game kan beginnen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Gameplay van Nintendo zelf

En hier nog 4k gameplay

[ Voor 70% gewijzigd door G_Dragon op 04-04-2025 05:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:27

xAnarchyBaS

Urist

Ik vind het alleen jammer dat bij de Grand Prix je maar 1 rondje doet op het einde. Dan is het niet echt meer een rondje zeg maar.
Het lijkt me leuker om, zodra je op de baan aankomt, je nog altijd 3 of meer rondjes moet.
Of ik had een 7-race cup verwacht. Waarbij de verbindingsstukken echt een eigen race zijn, maar met minder punten voor het totaal ofzo.
Wellicht dat dat er gewoon in zit, maar dat het wel erg lang zou zijn voor de uitzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:45
Vandaag bij Bol kunnen reserveren en zeker veel zin in deze game. Ben nog wel op zoek naar wat extra vrienden om mee te gamen want mijn eigen kinderen zijn het gamen ontgroeid. Is het okay om hier mijn friendcode te delen of zijn daar betere topics voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik zag dat de prijs bij bol.com €85,00 was in plaats van de €90,00 adviesprijs, grote kans dat andere internet winkels misschien nog lager gaan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoopdoge90
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:17
Linksquest schreef op donderdag 3 april 2025 @ 15:09:
Mis mijn Tanuki Mario :P Daar speel ik altijd mee in Mario Kart 8,
Wellicht is Tanooki een kostuum van Mario, wie weet.. Er staan in ieder geval geen dubbele in dat plaatje. Godzijdank geen Metal Mario en Pink Gold Peach.

Als het gerucht klopt dat de wagens de stats bepalen.. 100% Goomba main hier! Maar waarom geen Kirby, Nintendo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Cool een Mario Kart topic. Die had ik nog niet gezien.

Heb hier zoveel zin in. :D

Van wat ik tot nu toe begrijp kunnen characters dus verschillende costumes hebben, maar elk costume wordt wel apart op je character selection screen toegevoegd. En hoeveel banen zijn tot nu toe bekend? Ik zag ergens 28/29 voorbij komen.

[ Voor 58% gewijzigd door Zeror op 11-04-2025 15:05 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plato82
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-05 11:34
[b]Zeror in "[Switch 2] Mario Kart World"
Van wat ik tot nu toe begrijp kunnen characters dus verschillende costumes hebben, maar elk costume wordt wel apart op je character selection screen toegevoegd. En hoeveel banen zijn tot nu toe bekend? Ik zag ergens 28/29 voorbij komen.
Nintendo Life heeft wat dingen uitgeplozen op basis van de beschikbare beelden:
YouTube: Absolutely EVERYTHING We Know About Mario Kart World

Verder is er 17 april een Direct die speciaal gewijd is aan Mario Kart dus dan weten we meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenhoorntje
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18:45
Ik hoop dat de game te spelen is met een fatsoenlijk stuurtje, zoals de Moza R3. Helaas daar nog niets over gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:05
Je kunt blijkbaar zowel op het water als op de weg met een ander voertuig rondtoeren door er in te varen/rijden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:46
Ah. Leuke topic.

Ik denk dat we in de open world naast het rijden en starten van races ook een story mode en battle mode hebben.

Story mode lijkt ook door anderen zijn besproken. YouTube: I Might Have Just Found Mario Kart World's Story Mode Plans!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:24
RollieBollie schreef op zondag 13 april 2025 @ 11:26:
Ah. Leuke topic.

Ik denk dat we in de open world naast het rijden en starten van races ook een story mode en battle mode hebben.

Story mode lijkt ook door anderen zijn besproken. YouTube: I Might Have Just Found Mario Kart World's Story Mode Plans!
Haha mooi hoe mensen elke milliseconde van gameplay van de event gameplay aan het onderzoeken zijn. Zou wel tof zijn ja een story mode maar eerst maar is de direct afwachten is nu allemaal speculatie nog.

Maar zullen ieder geval meer modes zijn dan we tot nu toe gezien hebben anders zouden ze niet een aparte direct ervoor doen lijkt me, hopelijk weten ze ons goed te verrassen. Ondertussen probeer ik niet teveel gameplay al te kijken om het allemaal op 5 juni te gaan ervaren. Maar af en toe kan ik het niet laten.

[ Voor 19% gewijzigd door Stylze op 13-04-2025 14:48 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Dat heb ik ook.

Aan de ene kant wil ik nu al alles weten, maar ondertussen wil ik ook zelf alles ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JOCUL
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 16:54
Ik wil eigenlijk niets meer weten van de game omdat ik ‘m sowieso ga spelen, maar het word heel lastig om morgen geen direct te kijken.

Hebben jullie nog gekke verwachtingen? Ik denk sowieso een singleplayer campaign. En helemaal out of the box (letterlijk), zullen er bijv hubs zijn waar je uit de wagen kunt wandelen (zeer onwaarschijnlijk). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Uit de wagen wandelen verwacht ik niet.
Het is geen Mario Kart GTA edition.

Een story mode kan ik mij nog indenken. Maar rondlopen gaat echt te ver.

Ik denk vooral veel focus op online zoals alles tegenwoordig. En verder juist de klassieke elementen verbeterd terug laten komen.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Direct morgen duurt ongeveer 15 min.

https://x.com/NintendoNL/status/1912494085572604319

[ Voor 5% gewijzigd door RollieBollie op 16-04-2025 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

In het algemene Switch 2 topic trok iemand de vergelijking met Forza Horizon. Als het open wordt systeem daar een beetje op zou lijken zou het best wel interessant zijn.
Een aantal jumps en misschien karts die je alleen in free-roam kunt vinden.
En misschien dat rally ook een onderdeel wordt binnen MKW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ben heel benieuwd naar nieuwe gameplay en informatie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JOCUL
Dennis1812 schreef op woensdag 16 april 2025 @ 11:54:
Uit de wagen wandelen verwacht ik niet.
Het is geen Mario Kart GTA edition.

Een story mode kan ik mij nog indenken. Maar rondlopen gaat echt te ver.

Ik denk vooral veel focus op online zoals alles tegenwoordig. En verder juist de klassieke elementen verbeterd terug laten komen.
Tuurlijk verwacht ik geen GTA editie, maar hoe leuk zou het zijn als je op bepaalde punten platform achtige puzzeltjes moet oplossen of je eigen 'hub' hebt. Bijvoorbeeld een garage waar je eigen karts en outfits kan checken. Beetje zoals 'The Crew Motorfest'. Ach, we zullen het wel zien. Gaan jullie kijken? Ik twijfel nog.

[ Voor 4% gewijzigd door JOCUL op 17-04-2025 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Ik ga wel kijken. Het is bijna onmogelijk om je af te schermen van de nieuwe info die komt. Daarnaast is het een kwartiertje, dus hoeveel info kunnen ze geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Story mode zou kunnen. Zoals ze bij GameXplain goed hebben opgemerkt hebben we de Koopalings nog niet gezien. Ook nog geen Bowsers Castle.
Zou dus best kunnen dat er tracks of gebieden vrijgespeeld moeten worden zoals in Diddy Kong Racing vroeger.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 12:46
Ik ben aan het werk, maar ga zeker terugkijken vanavond (en in de tussentijd proberen spoilers te vermijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:42
xAnarchyBaS schreef op donderdag 17 april 2025 @ 10:54:
Ik ga wel kijken. Het is bijna onmogelijk om je af te schermen van de nieuwe info die komt. Daarnaast is het een kwartiertje, dus hoeveel info kunnen ze geven?
We hebben natuurlijk ook al best veel gezien van de game, maar in een kwartier tijd kan je behoorlijk wat info geven over de game. Ik vind een kwartier niet perse kort voor een Direct die maar over 1 game gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

L23 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:46:
[...]

We hebben natuurlijk ook al best veel gezien van de game, maar in een kwartier tijd kan je behoorlijk wat info geven over de game. Ik vind een kwartier niet perse kort voor een Direct die maar over 1 game gaat.
Ja, dat klopt ook wel.
Ik moest vooral denken aan de Treehouse uitzendingen, die duurden best lang maar lieten niet veel nieuws zien.
Althans, ze lieten wel veel nieuws zien, maar over lange tijd, met veel herhaling van de nieuwe dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Pfff. De rewind feature is wel lame.... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Zeror schreef op donderdag 17 april 2025 @ 15:11:
Er zit een flinke penalty op. Dus heel nuttig lijkt ie me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Ik denk vooral dat die handig is bij Free-roam. Als je een jump wilt maken, maar net mist. Dan hoef je niet 10 minuten terug te rijden om die jump weer te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JOCUL
Hmm, beetje tegenvallende presentatie. Meer van wat we al wisten. Ziet er nog steeds leuk uit natuurlijk, maar geen wow-factor deze Direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
xAnarchyBaS schreef op donderdag 17 april 2025 @ 15:24:
Ik denk vooral dat die handig is bij Free-roam. Als je een jump wilt maken, maar net mist. Dan hoef je niet 10 minuten terug te rijden om die jump weer te proberen.
Ja, dat is een goede use case.

Ik heb geen politie en boef mode gezien. Wel Balloon Fight, maar dat is niet mijn favoriet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Zeror schreef op donderdag 17 april 2025 @ 15:11:
Niet mee eens. Ook al onderbouwt in de opvolgende reacties. Verder ideaal om shortcuts te leren kennen en uit te voeren. Is er een hele moeilijke shortcut dan kan je die met rewind sneller onder de knie krijgen.

De rewind feature heb je ook in Forza Horizon en maakte wat mij betreft de game alleen maar leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
JOCUL schreef op donderdag 17 april 2025 @ 15:27:
Hmm, beetje tegenvallende presentatie. Meer van wat we al wisten. Ziet er nog steeds leuk uit natuurlijk, maar geen wow-factor deze Direct.
Waar had je op gehoopt? Wat had het wel de wow-factor kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JOCUL
L23 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 15:47:
[...]

Waar had je op gehoopt? Wat had het wel de wow-factor kunnen geven?
Ik had echt gehoopt op een uitgebreide story-mode. Iets met cutscenes, unieke missies per personage, en een verhaallijn die de races aan elkaar knoopt. Dat zou echt een nieuwe dimensie geven aan Mario Kart, die tot nu toe vooral gefocust is op pure races.

Nu lijkt het toch gewoon allemaal losse missietjes geworden, op zich leuk natuurlijk maar of het me stimuleert om de hele wereld te verkennen weet ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
JOCUL schreef op donderdag 17 april 2025 @ 16:01:
[...]

Ik had echt gehoopt op een uitgebreide story-mode. Iets met cutscenes, unieke missies per personage, en een verhaallijn die de races aan elkaar knoopt. Dat zou echt een nieuwe dimensie geven aan Mario Kart, die tot nu toe vooral gefocust is op pure races.

Nu lijkt het toch gewoon allemaal losse missietjes geworden, op zich leuk natuurlijk maar of het me stimuleert om de hele wereld te verkennen weet ik niet.
Niet iets wat ik zoek in een Mario Kart, Need For Speed ging op een gegeven moment ook die kant op. Maar goed, iedereen heeft andere wensen. Ik vind de open wereld al een hele nieuwe dimensie geven aan Mario Kart. Al blijf ik een beetje kritisch op het open wereld idee. Ben benieuwd hoe lang het interessant blijft. Uiteindelijk is Mario Kart voor mij gewoon puur racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

L23 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 15:46:
[...]

Niet mee eens. Ook al onderbouwt in de opvolgende reacties. Verder ideaal om shortcuts te leren kennen en uit te voeren. Is er een hele moeilijke shortcut dan kan je die met rewind sneller onder de knie krijgen.

De rewind feature heb je ook in Forza Horizon en maakte wat mij betreft de game alleen maar leuker.
Ja, ok. Maar niet echt nuttig om in een grand prix of knockout tour te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Zeror schreef op donderdag 17 april 2025 @ 16:18:
[...]

Ja, ok. Maar niet echt nuttig om in een grand prix of knockout tour te gebruiken.
De skills die je opgedaan hebt kan je vervolgens toepassen tijdens de grand prix of knockout tour. Fouten maken is dan nooit nuttig om te kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Zeror schreef op donderdag 17 april 2025 @ 16:18:
[...]

Hoezo niet? Misschien is de tijd die je met een shortcut wint groter dan de tijd die je kwijt bent aan een rewind.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Het is een risico dat je kunt nemen on misschien toch nog die shortcut te halen en nog net voor iemand terecht te komen.
Hoeveel tijd verlies je met de rewind, en hoeveel win je vervolgens met je shortcut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Wat voor invloed heb je met de rewind feature op de Blue shell? Stel je staat op de eerste plek en ziet dat er een Blue shell onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

L23 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 16:56:
Wat voor invloed heb je met de rewind feature op de Blue shell? Stel je staat op de eerste plek en ziet dat er een Blue shell onderweg is.
Dat is een goeie vraag.
Ik heb een beetje het idee dat die rewind alleen van invloed heeft op jou zelf als speler. En dat andere racers en items gewoon doorgaan. Dus die blue shell impact is dan al verleden tijd. Dat zou betekenen dat een rewind na een impact niks uithaalt.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 17-04-2025 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Zeror schreef op donderdag 17 april 2025 @ 17:23:
[...]

Dat is een goeie vraag.
Ik heb een beetje het idee dat die rewind alleen van invloed heeft op jou zelf als speler. En dat andere racers en items gewoon doorgaan. Dus die blue shell impact is dan al verleden tijd. Dat zou betekenen dat een rewind na een impact niks uithaalt.
Verleden tijd begrijp ik niet. Je bent op de eerste plek en die Blue shell is voor jou bestemd. Meestal trap ik op de rem zodat er mogelijk nog andere spelers door de inslag geraakt worden.

Edit: Ik heb het natuurlijk over voor de impact. Verder is de Rewind feature vaker nadelig dan voordelig, uiteraard draai je er een Blue shell impact niet mee terug.

[ Voor 12% gewijzigd door L23 op 17-04-2025 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:24
Ik vond het wel een toffe direct en door die nieuwe technique jump ga je wel toffe dingen kunnen doen zag je in de video. Verder hoopte ik eerst ook even op een soort story mode maar als ik dit dan zie denk ik gewoon dikke prima een story mode is eigenlijk helemaal niet nodig er is genoeg te doen. Hopelijk kan je wel mooie statistieken bijhouden daar heb ik niks over gezien nog.

[ Voor 3% gewijzigd door Stylze op 17-04-2025 18:30 ]

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Voor de mensen die de direct gemist hebben of willen terug zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plato82
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-05 11:34
Wat ik niet zo goed heb begrepen: rijd je nou ook met anderen (onbekenden) in de wereld rond als je online speelt? Of komen die er alleen bij in de parkourbubbel als je een race start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:53
plato82 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 08:15:
Wat ik niet zo goed heb begrepen: rijd je nou ook met anderen (onbekenden) in de wereld rond als je online speelt? Of komen die er alleen bij in de parkourbubbel als je een race start?
Geen idee maar ben wel benieuwd, dat zou wel tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Ik denk dat je een persoonlijke world hebt waarin vrienden rondrijden. En dat onbekenden enkel met races erbij komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Nieuwe trailers in Japan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Trailers zien er tof uit, vooral Bowser op een Harley is wel vet :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uI0Mkp0TD97pBbReTdJhePpbLJ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AuRmuFQFkCICdExtyBClRM4y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xrIMgoZIpANBBCRlIPRIi0CCENU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AziWhSGaZADYsvdYZndY4mCr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VBBZTwAVEXNtMKbWcGakF7p0CMY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0RVlNZz6oqkt0hQ1zaJNu2yf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fvVQhxYBv-iYPZAXAMFNlWmDIH4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tvBkzSDyCifdRX4b70vunaw8.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1