[Switch 2] Mario Kart World

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:47
Het hangt denk ik vooral af van wat je zoekt... Ik heb Crossworlds nog niet maar wat ik er van begrijp gaat het meer terug naar All Stars Transformed. Die game was ook al meer skill driven waar MK wat meer party gericht is. Je kúnt in MK ook absoluut zo vies goed worden dat je onverslaanbaar bent voor de mindere goden, maar bij kleinere verschillen in skill gaat de randomness meer een rol spelen. Ik vind dat helemaal niks en ben meer geïnteresseerd in Sonic... maar aan de andere kant koop ik de game ook nog niet want 70 euro vind ik best wel veel er voor. MKW is ook duur, en had ik ook geen €80 apart voor betaald als hij niet voor veel minder bij de Switch 2 zat, maar zelfs dan had ik toch meer vertrouwen op dat je meer content uit een MK haalt (alleen viel MKW me een beetje tegen).
Maar goed, ik heb mijn Switch 2 ondertussen verkocht dus die digitale licentie van MKW is nu compleet waardeloos geworden... Sonic komt er wel uiteindelijk, maar ik wacht op een sale (momenteel ook bezig met te veel andere games).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:36
MetalSonic schreef op woensdag 24 september 2025 @ 10:08:
Diverse recensies geven aan dat Sonic Racing Crossworlds inmiddels beter is dan Mario Kart World.. Aan de andere kant zie ik op Tweakers geen review en geen topic van Crossworlds. Qua naamsbekendheid en verkoop zal Sonic racing niet eens in de schaduw komen te staan van Mario Kart.
En dit zegt iemand die MetalSonic heet... :P Ik heb me nog niet verdiept in de game omdat in het algemeen Sonic games toch wel een stuk matiger zijn dan de Mario games. Uitzonderingen daar gelaten zoals Sonic Mania. Zal eens kijken. Ik hoorde ook enthousiaste verhalen over Sonic All-Stars Racing Transformed terwijl Team Sonic Racing op de Switch volgens mij weer minder goed beviel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
MetalSonic schreef op woensdag 24 september 2025 @ 10:08:
Diverse recensies geven aan dat Sonic Racing Crossworlds inmiddels beter is dan Mario Kart World.. Aan de andere kant zie ik op Tweakers geen review en geen topic van Crossworlds. Qua naamsbekendheid en verkoop zal Sonic racing niet eens in de schaduw komen te staan van Mario Kart.
ik vond de demo verschrikkelijk (PS5) en qua graphics minder dan team sonic racing. Ze durven nog eens €70 te vragen voor dit.

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 08:45
Wat een briljant mooie game. Maar 50 cc is echt te makkelijk haha. Maar je moet ergens beginnen

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-09 21:29
Ik heb in het verleden meerdere malen een Nintendo console gekocht voor de nieuwe Mario Kart. Begon al met Mario Kart voor de SNES. Mario Kart World is de eerste waarvan ik op basis van reviews van de huidige versie helaas alles van ben overtuigd. Hopelijk dat patches/ aanpassingen in de toekomst het spel veranderen. Zo'n open wereld kan best leuk zijn maar zorg dan dat er leuke dingen zijn om te verzamelen.

Dat Sonic juist nu met een racing game komt lijkt mij qua timing best slim. Als ik hier dan lees dat die 70 euro is dan vind ik dat duur. Ik heb Sonic All star racing met veel plezier gedaan maar het was niet meer waard voor mij dan 30 of 40 euro. Een Mario kart game die alles heeft wat erin moet zitten is voor mij makkelijk 60+ euro waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
MetalSonic schreef op woensdag 24 september 2025 @ 15:03:
Ik heb in het verleden meerdere malen een Nintendo console gekocht voor de nieuwe Mario Kart. Begon al met Mario Kart voor de SNES. Mario Kart World is de eerste waarvan ik op basis van reviews van de huidige versie helaas alles van ben overtuigd. Hopelijk dat patches/ aanpassingen in de toekomst het spel veranderen. Zo'n open wereld kan best leuk zijn maar zorg dan dat er leuke dingen zijn om te verzamelen.

Dat Sonic juist nu met een racing game komt lijkt mij qua timing best slim. Als ik hier dan lees dat die 70 euro is dan vind ik dat duur. Ik heb Sonic All star racing met veel plezier gedaan maar het was niet meer waard voor mij dan 30 of 40 euro. Een Mario kart game die alles heeft wat erin moet zitten is voor mij makkelijk 60+ euro waard.
Dus nog geen Nintendo Switch 2 en Mario Kart World in huis? Ik vermaak me goed met Mario Kart World, maar van de open wereld was ik begin af aan al sceptisch. Ik begrijp wel dat ze iets nieuws moeten verzinnen, maar het had er van mij niet in gehoeven. Het is niet waarom ik de Mario Kart games zo leuk vind en het voegt op de Knockout Tour na (die ik wel heel leuk vind) ook niet veel toe. Mario Kart is een game die ik om de zoveel tijd op start om lekker simpel een potje te racen (met vrienden). Opdrachten in de open wereld uit voeren was wel vermakelijk, maar blijft altijd iets tijdelijks. De open wereld is wel aardig kaal inderdaad. Ik vraag me wel af waarom ze dat met de vele jaren tijd om de game te ontwikkelen niet iets meer hebben kunnen opvullen. Ik ben ook benieuwd wat we in de toekomst gaan zien qua updates/DLC.

Niet het gevoel dat Sega slim is qua timing. Die brengt games gewoon uit met een harde deadline. Zoals je eerder al zei zal het in de schaduw komen te staan van Mario Kart. Naamsbekendheid en games van hoge kwaliteit afleveren maken een verschil. De meeste mensen kopen neem ik aan de Switch 2 bundel met Mario Kart World en dan is de game 40 euro. Er zijn ook weinig games series die zo goed verkopen als Mario Kart. Sonic heeft echter ook zijn fans dus het lijkt me dat Sonic Racing Crossworlds ook goed gaat verkopen. Edit: Wel slim dat de game op 7 verschillende platforms uitkomt waaronder de Switch 1. Groot bereik.

[ Voor 3% gewijzigd door L23 op 24-09-2025 16:52 ]

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
waarschijnlijk al ergens in dit topic besproken maar hoe kom ik precies in de open wereld?
(zoekfunctie zeker? :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Farabi schreef op woensdag 24 september 2025 @ 16:35:
waarschijnlijk al ergens in dit topic besproken maar hoe kom ik precies in de open wereld?
(zoekfunctie zeker? :P )
Er is in het menu als je de game hebt opgestart een knopje om direct in de open wereld rond te rijden. De open wereld is al de achtergrond van het startmenu.

• Kerngezond
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02:17
Ik weet niet of het een smaakkwestie is (waarschijnlijk wel) maar ik vind Mario Kart World echt heerlijk! Perfect? Nee, dat niet, ik snap best dat niet iedereen op die intermissie-tracks zit te wachten, en een optie om gewoon potjes te racen zonder lijkt me een goed idee. Het valt me op dat het ook best lang duurt voor het volgende potje start. Maar de kritiek op de open wereld snap ik afgezien van eerdergenoemde smaakkwestie echt niet. Ik vind dat juist een van de leukste elementen in het spel.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Jammer. Event is nu bezig, maar ben er ondertussen al zeker 5 keer uit gegooid vanwege disconnects. En het is niet mijn verbinding. Zit ondertussen ook een serie te kijken zonder problemen.

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:42
RollieBollie schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 18:30:
Jammer. Event is nu bezig, maar ben er ondertussen al zeker 5 keer uit gegooid vanwege disconnects. En het is niet mijn verbinding. Zit ondertussen ook een serie te kijken zonder problemen.
Oh ik niet. Maar het is een beetje rondjes rijden zonder verdere beloning of unieke banen dus ik zie het als een netwerk test, niets meer of minder. Hopelijk heeft Nintendo er meer plannen mee voor toernooien met bepaalde beloningen of leuke seizoens-DLC.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste