Het hangt denk ik vooral af van wat je zoekt... Ik heb Crossworlds nog niet maar wat ik er van begrijp gaat het meer terug naar All Stars Transformed. Die game was ook al meer skill driven waar MK wat meer party gericht is. Je kúnt in MK ook absoluut zo vies goed worden dat je onverslaanbaar bent voor de mindere goden, maar bij kleinere verschillen in skill gaat de randomness meer een rol spelen. Ik vind dat helemaal niks en ben meer geïnteresseerd in Sonic... maar aan de andere kant koop ik de game ook nog niet want 70 euro vind ik best wel veel er voor. MKW is ook duur, en had ik ook geen €80 apart voor betaald als hij niet voor veel minder bij de Switch 2 zat, maar zelfs dan had ik toch meer vertrouwen op dat je meer content uit een MK haalt (alleen viel MKW me een beetje tegen).
Maar goed, ik heb mijn Switch 2 ondertussen verkocht dus die digitale licentie van MKW is nu compleet waardeloos geworden... Sonic komt er wel uiteindelijk, maar ik wacht op een sale (momenteel ook bezig met te veel andere games).
Maar goed, ik heb mijn Switch 2 ondertussen verkocht dus die digitale licentie van MKW is nu compleet waardeloos geworden... Sonic komt er wel uiteindelijk, maar ik wacht op een sale (momenteel ook bezig met te veel andere games).
Gamertag: FinrazielNL