Ik voel die klik nog niet, ik had op meer gehoopt in freeroam. Het komt vrij karig qua content op me over, misschien moet ik het gewoon wat langer spelen..
Maar 90 euro he... Ze presenteerde het alsof het de prijs dubbel en dwars waard is.
[ Voor 12% gewijzigd door flugelisoke op 12-06-2025 10:46 ]
Zou de game in zijn huidige staat ook maar iets van een 7.5 geven. Ja het is zeker leuk maar op sommige vlakken gewoon een stap terug ipv vooruit.
Voornamelijk dus het rijden van track naar track in grand prix ipv gewoon 3 losse rondes en het unlocken van de npc/enemy characters wat op zo'n ontzettend vreemde manier is gedaan dat ik me afvraag wat de devs hebben gerookt om tot die conclusie te komen.
Eens. €90 voor deze game zou ik er niet voor betalen. Maar wie weet wordt MKW wel 5 jaar ondersteunt met allerlei toffe DLC.flugelisoke schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:45:
Ik vraag me nog steeds af hoe ze die 90 euro adviesprijs rechtvaardigen. Ik heb de bundel gekocht, dus prijstechnisch is het dan een ander verhaal.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Maar dan mis ik een stuk communicatie als dat zo zou zijn. Het is nu vooral giswerk, maar inderdaad, allerlei leuke DLC zou zeer welkom zijn. Ik mis bijvoorbeeld ook de Zelda dingen ingame, of mis ik iets?Mog schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:17:
[...]
Eens. €90 voor deze game zou ik er niet voor betalen. Maar wie weet wordt MKW wel 5 jaar ondersteunt met allerlei toffe DLC.
Wat voor Zelda “ingame” mis je? Als in Link als speelbaar personage in Mario Kart? Het blijft Mario Kart en geen Super Smash Kart, ik ben blij dat ze niet verder die kant op zijn gegaan na de DLC van Mario Kart 8.flugelisoke schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:24:
[...]
Maar dan mis ik een stuk communicatie als dat zo zou zijn. Het is nu vooral giswerk, maar inderdaad, allerlei leuke DLC zou zeer welkom zijn. Ik mis bijvoorbeeld ook de Zelda dingen ingame, of mis ik iets?
Verder zou DLC zeker welkom zijn, en is ook wel te verwachten gezien de verwachte levensduur van de Switch 2 en de aandacht die MK altijd krijgt.
Ik denk ook dat je het lange termijn moet bekijken. Communicatie is sowieso niet Nintendo's ding van wat ik tot nu toe gezien heb bij de Switch 2flugelisoke schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:45:
Ik vraag me nog steeds af hoe ze die 90 euro adviesprijs rechtvaardigen. Ik heb de bundel gekocht, dus prijstechnisch is het dan een ander verhaal.
Ik voel die klik nog niet, ik had op meer gehoopt in freeroam. Het komt vrij karig qua content op me over, misschien moet ik het gewoon wat langer spelen..
Maar 90 euro he... Ze presenteerde het alsof het de prijs dubbel en dwars waard is.
Ik irriteer me aan de Grand Prix mode, maar verder vermaak ik me goed met Knockout Tour en Time Trials. Er is toch best veel te doen. Free Roam (open wereld) keek ik verder niet naar uit. Ik denk dat daardoor mijn verwachting anders is. Free Roam is voor mij een leuke extra. Beetje rondrijden en challenges doen. Verder verwacht ik nog jaren aan gratis updates en is er genoeg potentie om met een paar simpele handelingen de gameplay uit te breiden.
80 euro vind ik ook veel geld, maar voor 40 euro wat ik er voor betaald heb vind ik het ondanks mijn kritiek een erg leuke game.
Hoe ervaar jij voorgaande Mario Kart games trouwens? Mario Kart 8 Deluxe ook gespeeld?
Ik mis dat niet zo eigenlijk. Er mogen van mij wel meer voertuigen in de game of dat je er langer over doet om ze vrij te spelen. Het muntjes verzamelen ging vrij vlot.flugelisoke schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:15:
Vind het ook raar dat er geen customisation meer inzit van voertuigen...
Verschil bij Mario Kart 8 Deluxe is dat het hier allemaal vliegtuigen(?) zijn inplaats van paragliders. De wielen passen zich automatisch aan op het terrein waar je rijdt. Al was een ander soort customisation wellicht ook mogelijk geweest. De verzamelde sticker op je voertuig stelt ook niet veel voor.
Gamertag: FinrazielNL
Ook gespeeld inderdaad, naar mijn gevoel waren die tracks qua feel en omgeving elke keer weer zo totaal anders. Meer afwisselend.L23 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:41:
[...]
Ik denk ook dat je het lange termijn moet bekijken. Communicatie is sowieso niet Nintendo's ding van wat ik tot nu toe gezien heb bij de Switch 2Mario Kart 8 heeft sinds 2014 tot wat het nu is ook allemaal verbeteringen ondergaan. Ik merk wel dat ik de banen nog beter moet leren kennen (dat werkt niet bij Grand Prix). Tot nu toe vind ik de oorspronkelijke 32 banen van Mario Kart 8 beter.
Ik irriteer me aan de Grand Prix mode, maar verder vermaak ik me goed met Knockout Tour en Time Trials. Er is toch best veel te doen. Free Roam (open wereld) keek ik verder niet naar uit. Ik denk dat daardoor mijn verwachting anders is. Free Roam is voor mij een leuke extra. Beetje rondrijden en challenges doen. Verder verwacht ik nog jaren aan gratis updates en is er genoeg potentie om met een paar simpele handelingen de gameplay uit te breiden.
80 euro vind ik ook veel geld, maar voor 40 euro wat ik er voor betaald heb vind ik het ondanks mijn kritiek een erg leuke game.
Hoe ervaar jij voorgaande Mario Kart games trouwens? Mario Kart 8 Deluxe ook gespeeld?
Zover ik weet is er geen update geweest. Ik las hier eerder dat de moeilijkheidsgraad dynamisch is. Ik denk dat daar de frustratie vandaan komt. 150CC 3 sterren halen vond ik bij Mario Kart 8 Deluxe trouwens ook vaak frustrerend.Finraziel schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:56:
Ik vroeg me gisteren even af of er een patch geweest was die de hoeveelheid powers die je om je oren krijgt generfd had. Was de 150cc kampioenschappen gaan proberen op drie sterren te zetten en de eerste twee die ik deed lag ik bij elke race een enorm end voor tegen het eind van de race. Maar daarna weer een aantal waar ik steeds bij de vierde race vlak voor de finish meermaals achter elkaar geraakt werd en dus alsnog ingehaald werd. Behoorlijk frustrerend en voelt voor mij toch echt alsof je niet helemaal de controle hebt over hoe je het doet. Natuurlijk zijn er mensen die echt zo absurd goed zijn dat ze wel bijna altijd winnen, maar het voelt een beetje als formule 1 zonder drs waarbij je op veel banen echt een enorme overspeed nodig hebt om in te kunnen halen.
Ben ik het mee eens, maar hoe je Mario Kart World speelt heeft daar ook een behoorlijke invloed op. Elke track ervaren in VS mode of Time trials geeft een beter beeld dan in Grand Prix mode waar je onderweg langere tijd in dezelfde soort omgevingen rijdt.flugelisoke schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:00:
[...]
Ook gespeeld inderdaad, naar mijn gevoel waren die tracks qua feel en omgeving elke keer weer zo totaal anders. Meer afwisselend.
Er zitten ook aardig wat banen in die gewoon te groot zijn zoals Rainbow Road. Al zie ik daar op het internet verschillende meningen over. Ik denk dat de beginnende/casual Mario Kart rijder het wel leuk vind en dat de meer ervaren Mario Kart rijder bij zulke tracks meer technische uitdaging verwacht. Ik vind het mooi gepresenteerd, maar niet leuk om te rijden. Lijkt me ook niet interessant om deze in Time Trials te gaan doen. Dan vind ik de Rainbow Road van Mario Kart 8 een stuk beter.
[ Voor 32% gewijzigd door L23 op 12-06-2025 12:11 ]
Ik denk van niet. Gisteren nog 100cc verder gedaan. Jammer genoeg 1 ster. De laatste race letterlijk 3 rode shells gekregen. Allemaal zo goed getimed dat ze 1 per 1 kwamen net na het korte invincible moment. Hierdoor 4de geworden...Finraziel schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:56:
Ik vroeg me gisteren even af of er een patch geweest was die de hoeveelheid powers die je om je oren krijgt generfd had. Was de 150cc kampioenschappen gaan proberen op drie sterren te zetten en de eerste twee die ik deed lag ik bij elke race een enorm end voor tegen het eind van de race. Maar daarna weer een aantal waar ik steeds bij de vierde race vlak voor de finish meermaals achter elkaar geraakt werd en dus alsnog ingehaald werd. Behoorlijk frustrerend en voelt voor mij toch echt alsof je niet helemaal de controle hebt over hoe je het doet. Natuurlijk zijn er mensen die echt zo absurd goed zijn dat ze wel bijna altijd winnen, maar het voelt een beetje als formule 1 zonder drs waarbij je op veel banen echt een enorme overspeed nodig hebt om in te kunnen halen.
Op zich geen probleem en een dynamische moeilijkheidsgraad is wel leuk om dit alles in een keer te kunnen uitspelen.
voor de 40 euro in de bundel is een MK World natuurlijk wel gewoon de prijs waard, maar zoals ook al eerder gezegd, een 90 euro adviesprijs voor een fysieke kopie is gewoon niet wenselijk
Gewoon weer ouderwets door GPs te winnen of TT ghosts te verslaan. Dat het ook echt een beloning voor je best doen is in plaats van een grind.Akaendra schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:20:
Free Roam had de ultieme kans moeten zijn om via challenges daar characters te unlocken ipv via de Kamek Orb waar die en redelijk zeldzaam is en dan ook nog eens RNG is op basis van waar je rijdt en dan ook nog eens afhankelijk bent van anderen. Dat is RNG op RNG op RNG en daar is niets leuks aan, zelfs als je dat via VS mode probeert te forceren.
voor de 40 euro in de bundel is een MK World natuurlijk wel gewoon de prijs waard, maar zoals ook al eerder gezegd, een 90 euro adviesprijs voor een fysieke kopie is gewoon niet wenselijk
Voor mij hadden er ook meer uitdangingen mogen zitten in de free Roam mode.Akaendra schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:20:
Free Roam had de ultieme kans moeten zijn om via challenges daar characters te unlocken ipv via de Kamek Orb waar die en redelijk zeldzaam is en dan ook nog eens RNG is op basis van waar je rijdt en dan ook nog eens afhankelijk bent van anderen. Dat is RNG op RNG op RNG en daar is niets leuks aan, zelfs als je dat via VS mode probeert te forceren.
Nu enkel de blauwe P hier en daar doen kan wel leuk zijn. Ik verwacht geen Assassin's creed missies, maar toch een beetje meer dan nu
Wat is er precies leuk aan een dynamische moeilijkheidsgraad? Ik zie liever een standaard moeilijkheidsgraad per CC in Grand Prix. In VS Race kan je eventueel zelf de moeilijkheidsgraad kiezen. Wil ik meer uitdaging dan ga ik online racen.Boermansjo schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:14:
[...]
Op zich geen probleem en een dynamische moeilijkheidsgraad is wel leuk om dit alles in een keer te kunnen uitspelen.
Hierin is Mario Kart slachtoffer geworden van zijn eigen succes. Bijvoorbeeld hier op Tweakers (ik ben er één van) zouden we wat meer technische skills willen kunnen gebruiken en zelf personages / karts vrij willen spelen door er echt iets voor te moeten doen. Helaas wil het gros van de spelers meer een party game en daarin alle cups / personages / karts makkelijk toegankelijk hebben zonder er al te veel moeite voor te hoeven doen. Dit is in de laatste paar spellen het geval.Nattekat schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:24:
[...]
Gewoon weer ouderwets door GPs te winnen of TT ghosts te verslaan. Dat het ook echt een beloning voor je best doen is in plaats van een grind.
Los van dat ik World een erg tof spel vind, had ik toch gehoopt dat Nintendo meer zou bieden voor de “serieuzere” speler. Bijvoorbeeld een campaign mode waarin je jezelf moet opwerken en onderweg van alles vrijspeelt. Misschien op de Switch 3 in 2033.
Je kan de lastigste karts ook gewoon achter een coin grind plaatsen, dan heb je het beiden. Nu is mirror echt op zo'n vergezochte manier vrij te spelen dat je het eigenlijk alleen maar kan vrijspelen als je weet wat je moet doen.Jixreme schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:49:
[...]
Hierin is Mario Kart slachtoffer geworden van zijn eigen succes. Bijvoorbeeld hier op Tweakers (ik ben er één van) zouden we wat meer technische skills willen kunnen gebruiken en zelf personages / karts vrij willen spelen door er echt iets voor te moeten doen. Helaas wil het gros van de spelers meer een party game en daarin alle cups / personages / karts makkelijk toegankelijk hebben zonder er al te veel moeite voor te hoeven doen. Dit is in de laatste paar spellen het geval.
Los van dat ik World een erg tof spel vind, had ik toch gehoopt dat Nintendo meer zou bieden voor de “serieuzere” speler. Bijvoorbeeld een campaign mode waarin je jezelf moet opwerken en onderweg van alles vrijspeelt. Misschien op de Switch 3 in 2033.
De rubber banding doet me altijd denken aan Need For SpeedL23 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:29:
[...]
Wat is er precies leuk aan een dynamische moeilijkheidsgraad? Ik zie liever een standaard moeilijkheidsgraad per CC in Grand Prix. In VS Race kan je eventueel zelf de moeilijkheidsgraad kiezen. Wil ik meer uitdaging dan ga ik online racen.
Op dat moment, sorry, moet ik gewoon winnen. Er is een reden dat ik al eeuwen voor lag. Als je dat dan oplost als game dev door RNG te manipuleren of speed stats ligt aan te passen boven het mogelijke, mm

Welke Need For Speed? Er zijn er zoveel tegenwoordig. Ik heb het daar zelf nooit zo als storen ervaren, maar weet nog wel dat het bij Need For Speed 2 ook andersom kon. Even 1 of 2 rondjes wachten met vertrekken om zo een trackrecord van een rondje neer te zettenRangedNeedles schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 14:41:
[...]
De rubber banding doet me altijd denken aan Need For SpeedHatelijk gewoon. Je racet nagenoeg perfect het parcours waardoor je ettelijke seconden voorligt. Je mag en kan dus al eens een foutje maken. Maar dan zie je de CPU af komen vlammen tegen iets dat 500 km/u moet zijn gezien je zelf ook 300-ish aan het gaan bent.
Op dat moment, sorry, moet ik gewoon winnen. Er is een reden dat ik al eeuwen voor lag. Als je dat dan oplost als game dev door RNG te manipuleren of speed stats ligt aan te passen boven het mogelijke, mm
Rubber banding zit wel vaker in dit soort games, maar kan me bij Mario Kart wel aardig irriteren als het het laatste stukje is en je een blauwe schild op je neus krijgt. Net ook weer de laatste Grand Prix cup gedaan en nu wel 150CC goud 3 sterren, maar verbaas me wel hoe makkelijk je bij Rainbow Road eventjes ingehaald word.
Het moet in een zekere mate ook spannend blijven, maar niet frustrerend
[ Voor 3% gewijzigd door L23 op 12-06-2025 14:51 ]
Nee ik was niet zo duidelijk maar ik bedoelde inderdaad ook dat ik niet denk dat er iets veranderd zou zijn maar meer om te illustreren wat een enorm verschil er kan zijn afhankelijk van hoe Rngesus je op dat moment gezind is.L23 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:00:
[...]
Zover ik weet is er geen update geweest. Ik las hier eerder dat de moeilijkheidsgraad dynamisch is. Ik denk dat daar de frustratie vandaan komt. 150CC 3 sterren halen vond ik bij Mario Kart 8 Deluxe trouwens ook vaak frustrerend.
Had je bij Mario Kart 8 Deluxe dus ook al, maar denk dat het met de dynamische moeilijkheidsgraad nog irritanter kan worden.Finraziel schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:12:
[...]
Nee ik was niet zo duidelijk maar ik bedoelde inderdaad ook dat ik niet denk dat er iets veranderd zou zijn maar meer om te illustreren wat een enorm verschil er kan zijn afhankelijk van hoe Rngesus je op dat moment gezind is.
Daarom probeer ik altijd een mushroom of horn te hebben, liefst slot 2, voordat ik naar plek 1 ga. Tenzij je goed kunt uitlopen, dan kun je een blue shell wel hebben.L23 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 14:49:
[...]
Rubber banding zit wel vaker in dit soort games, maar kan me bij Mario Kart wel aardig irriteren als het het laatste stukje is en je een blauwe schild op je neus krijgt. Net ook weer de laatste Grand Prix cup gedaan en nu wel 150CC goud 3 sterren, maar verbaas me wel hoe makkelijk je bij Rainbow Road eventjes ingehaald word.
Dat goed kunnen uitlopen lukt mij echter een stuk moeilijker dan bij Mario Kart 8 Deluxe.joeri1 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:35:
[...]
Daarom probeer ik altijd een mushroom of horn te hebben, liefst slot 2, voordat ik naar plek 1 ga. Tenzij je goed kunt uitlopen, dan kun je een blue shell wel hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door joeri1 op 12-06-2025 16:53 ]
Ik heb er vele gespeeld maar sowieso bij NFSU2, Most Wanted (2005), Carbon, The Run enL23 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 14:49:
[...]
Welke Need For Speed? Er zijn er zoveel tegenwoordig. Ik heb het daar zelf nooit zo als storen ervaren, maar weet nog wel dat het bij Need For Speed 2 ook andersom kon. Even 1 of 2 rondjes wachten met vertrekken om zo een trackrecord van een rondje neer te zetten
Het moet in een zekere mate ook spannend blijven, maar niet frustrerend
Hot Pursuit (Remastered). Bij MW misschien nog het meest van allemaal. Daar valt het echt gigantisch op.
In het geval van MKW vind ik het moeilijker om ermee om te gaan, merk ik aan mezelf. Je kan in NFS nog echt rammen en de achterkant van je voorganger aantikken om ‘m te doen spinnen. Daar kan je je skills gebruiken om die rubber banding nog ietwat tegen te gaan.
Bij MKW krijg je gewoon drie rode en een blauwe shell tegen je bakkes of word je een paar keer na elkaar plat/omver gereden in de laatste ronde van de laatste race in een cup en kan je opnieuw beginnen.
Mail je daar echt Nintendo voor ja?joeri1 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:53:
Zojuist een mail gekregen van Nintendo m.b.t. Mario Kart. Daar staat in dat mirror mode vrij te spelen is door:spoiler:Iedere cup of rally (knock-out) eerste te worden (150CC). Ik weet even niet of eerste worden betekend dat je ook drie sterren moet hebben. Het lijkt van wel gezien de screenshot die erbij zit.
Lukt hier ook nietGovertNL schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 20:49:
Meer mensen die niet online kunnen racen?
[ Voor 5% gewijzigd door joeri1 op 12-06-2025 21:10 ]
joeri1 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:53:
Zojuist een mail gekregen van Nintendo m.b.t. Mario Kart. Daar staat in dat mirror mode vrij te spelen is door:spoiler:Iedere cup of rally (knock-out) eerste te worden (150CC). Ik weet even niet of eerste worden betekend dat je ook drie sterren moet hebben. Het lijkt van wel gezien de screenshot die erbij zit.
.:!Enkel voor de ervaren spelers!:.
Er is ergens een how to waar ze aanraden “in ieder geval brons” en met knockout vierde worden minimaal. Daarnaast idd de 10x10x10. Ik heb alles 3 starred maar had nog geen free roaming gedaan dus ben daar nu mee bezig. Ergens hoopte ik dat mirror mode er gewoon niet was…heb het altijd een beetje overbodig gevonden of zelfs irritant…maar ja de completionist in mij roept 😬Boermansjo schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 21:43:
[...]
![]()
.:!Enkel voor de ervaren spelers!:.
spoiler:Ontdek een nieuwe manier om te racen! Tijdens het rondrijden heb je tien ?-panelen, Peach-munten en succesvolle P-schakelaarmissies nodig, en je moet iedere 150cc-beker en rally hebben voltooid om deze klasse vrij te spelen.
Geen idee wat het minimum is. Maar dit is gewoon de volledige tekst die in de mail stond. Free roaming heb ik ook nog niet veel gedaan. Wel 1 'P' challenge.Max|Burn schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 05:27:
[...]
Er is ergens een how to waar ze aanraden “in ieder geval brons” en met knockout vierde worden minimaal. Daarnaast idd de 10x10x10. Ik heb alles 3 starred maar had nog geen free roaming gedaan dus ben daar nu mee bezig. Ergens hoopte ik dat mirror mode er gewoon niet was…heb het altijd een beetje overbodig gevonden of zelfs irritant…maar ja de completionist in mij roept 😬
Ik blijf het jammer vinden dat je niet in die mode een duel kan doen met de npc's die je ziet racen. Misschien komen er nog updates met meer stuff in die mode...
Doe maar iets meer free roam dan (Verwacht er niet te veel van, maar je ziet het vanzelf. Probeer niet teveel te spoileren)Boermansjo schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 09:44:
[...]
Geen idee wat het minimum is. Maar dit is gewoon de volledige tekst die in de mail stond. Free roaming heb ik ook nog niet veel gedaan. Wel 1 'P' challenge.
Ik blijf het jammer vinden dat je niet in die mode een duel kan doen met de npc's die je ziet racen. Misschien komen er nog updates met meer stuff in die mode...
TL;DR Als je de limit (20 coins) hebt, ga je blijkbaar een paar procent sneller.
Ik mis in dit topic een beetje dit soort handigheden. Zoals bij de start dat als je bij 2e seconde gas geeft je een boost krijgt.
Zelf bijhouden of een van de vele interactieve maps gebruiken die je online kunt vinden.rvdlaar schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 16:44:
Hoe kom ik er eigenlijk achter hoeveel P-Blocks je nog moet doen in een wereld? Weet iemand dat?
Daar was ik al bang voor...joeri1 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 16:45:
[...]
Zelf bijhouden of een van de vele interactieve maps gebruiken die je online kunt vinden.
@Mog Waarom maken we niet een lijst van usernames zodat actieve spelers elkaar kunnen toevoegen?
En, linkje naar handigste interactieve map.
Denk dat voor veel mensen hier dit niet de eerste MK isrvdlaar schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 16:26:
Handige info m.b.t. de coins en de functie er van.
TL;DR Als je de limit (20 coins) hebt, ga je blijkbaar een paar procent sneller.
Ik mis in dit topic een beetje dit soort handigheden. Zoals bij de start dat als je bij 2e seconde gas geeft je een boost krijgt.
Dus misschien handig als ik niet de enige was die dat gemist had
Gelukkig is het topic niet alleen voor mensen die wel eerder MK gespeeld hebbenMrGizMo schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 20:43:
[...]
Denk dat voor veel mensen hier dit niet de eerste MK is
Nee gelukkig niet, maar geeft evt wel aan waarom je het hier niet gevonden hadrvdlaar schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 12:46:
[...]
Gelukkig is het topic niet alleen voor mensen die wel eerder MK gespeeld hebben
We racen al sinds 92 he

[ Voor 8% gewijzigd door AreVeeDee op 15-06-2025 12:48 ]
NSO: SW-7515-1623-5706
Hier ook nog geen gouden beker in knock-out.AreVeeDee schreef op zondag 15 juni 2025 @ 12:47:
Vind het verschil in moeilijkheidsgraad tussen Grand Prix en knock-out rally echt groot. Grand Prix alle gouden bekers met drie sterren met twee vingers in de neus gehaald. Knock-out rally is echt zweten en meerdere keren proberen om een gouden beker te halen. En dat is dan niet met drie sterren, dat is mij nog in geen enkele rally gelukt.
Ik lig minstens de helft van de race eerste, maar tegen het einde krijg je zo'n overload aan schilden op je knar, plus dat het rubberband effect ook behoorlijk aanwezig is.
Ik zit op het punt dat de frustratie de overhand krijg over de fun. Waarschijnlijk is super efficiënt powerup gebruik ter verdediging de key.
Maar opgeven zal ik niet
Zeker online kun je beter niet eerste rijden of het geweld aan schilden kan je de kop kosten, zelfs in het begin al.
Zit nu op bijna 8k Rating in Vs and iets van 6.1K in Knockout Tour, de tweede heb ik nog niet zo heel veel gedaan maar eerste worden daar valt ook niet mee. Heb wel het meeste succes met wat achterblijven, wat goede items achter de hand houden zodat je op het eind de sprint naar de volgende ronde kunt doen Top 4 is het do or die, en als je eerste ligt proberen zoveel mogelijk op defense te spelen, maar zelfs dan kan het wel eens zijn dat een sandbagger je nog voorbij komt hoor
VS ligt ook vaak met wie je speelt, beetje veel desync omdat het mensen over heel de wereld is, en dat merk je some wel eens aan hoe mensen niet echt veel snelheid verliezen zelfs als ze vol geraakt worden.
Het verschil is inderdaad opmerkelijk.maDDog83 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 13:38:
[...]
Hier ook nog geen gouden beker in knock-out.
Ik lig minstens de helft van de race eerste, maar tegen het einde krijg je zo'n overload aan schilden op je knar, plus dat het rubberband effect ook behoorlijk aanwezig is.
Ik zit op het punt dat de frustratie de overhand krijg over de fun. Waarschijnlijk is super efficiënt powerup gebruik ter verdediging de key.
Maar opgeven zal ik niet
Ik heb bij knock-out nu 4x gold (geen, 1 of 2 sterren), 2 ker zilver, brons en een vinkje voor de 4de plaats.
Heb 2x 100cc gedaan en dan wel gold met 3 sterren, maar weinig zin om al die knock-outs op 100cc te doen.
GP's heb ik alles gold met 3 sterren.
Ik heb gisteren een filmpje gezien van hoe je dit best kan doen. Blijkbaar is driften niet goed in knock-out.maDDog83 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 13:38:
[...]
Hier ook nog geen gouden beker in knock-out.
Maar opgeven zal ik niet
Maar rubberband is wel erg hoe hoger je gaat. In 50 cc kan je nog gemakkelijk weg rijden maar dat is ook easy-mode hé
Ik had dit allemaal gedaan, maar er gebeurde niks.Max|Burn schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 05:27:
[...]
Er is ergens een how to waar ze aanraden “in ieder geval brons” en met knockout vierde worden minimaal. Daarnaast idd de 10x10x10. Ik heb alles 3 starred maar had nog geen free roaming gedaan dus ben daar nu mee bezig. Ergens hoopte ik dat mirror mode er gewoon niet was…heb het altijd een beetje overbodig gevonden of zelfs irritant…maar ja de completionist in mij roept 😬
Vond op Reddit de oplossing: als je dit alles gedaan hebt, nog even een keer de special cup doen.
Ik heb al talloze VS races gespeeld, met en zonder com, met en zonder 2p coop. Allemaal op basis van adviezen die online staan, maar het schiet niet echt op.
Ik heb alle andere personages inmiddels gehaald, maar Kamek laat zich maar weinig zien of hij verandert mij in een personage dat ik al had.
Ik had er inderdaad over gelezen en vandaag even gekeken welke personages ik wel en niet heb vrijgespeeld. Ik zie dat ik toch wel een aantal personages van Kamek heb vrijgespeeld, maar nog niet allemaal. Het is inderdaad wel erg random/moeilijk gemaakt, maar gezien ik de game nog jaren blijf spelen ook geen haast eigenlijkronaldtb schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:44:
Lukt het jullie goed om de Kamek personages vrij te spelen?
Ik heb al talloze VS races gespeeld, met en zonder com, met en zonder 2p coop. Allemaal op basis van adviezen die online staan, maar het schiet niet echt op.
Ik heb alle andere personages inmiddels gehaald, maar Kamek laat zich maar weinig zien of hij verandert mij in een personage dat ik al had.
Ik was bij de voertuigen en het aantal muntjes verzamelen een beetje teleurgesteld hoe snel dat ging. En voorlopig nog wel even zoet met 3 sterren halen bij Grand Prix en Knockout Tour dus er zullen nog wel momenten komen dat ik weer eens een Kamek personage vrijspeel.
Klopt. Het heeft ook geen haast, maar de kinderen vinden dat leuk (meer keus) en ik ook (100%), dus toch maar gaan farmenL23 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:12:
[...]
Ik had er inderdaad over gelezen en vandaag even gekeken welke personages ik wel en niet heb vrijgespeeld. Ik zie dat ik toch wel een aantal personages van Kamek heb vrijgespeeld, maar nog niet allemaal. Het is inderdaad wel erg random/moeilijk gemaakt, maar gezien ik de game nog jaren blijf spelen ook geen haast eigenlijk
Ik was bij de voertuigen en het aantal muntjes verzamelen een beetje teleurgesteld hoe snel dat ging. En voorlopig nog wel even zoet met 3 sterren halen bij Grand Prix en Knockout Tour dus er zullen nog wel momenten komen dat ik weer eens een Kamek personage vrijspeel.
Ik had dan weer niet naar de voertuigen gekeken. Die zijn inderdaad vrij eenvoudig te verdienen met muntjes pakken. Ik lees online dat er 40 zijn en ik zou er al 39 hebben.
Van mij zou dat eerste wel iets eenvoudiger mogen, en dat laatste wat lastiger.
Het mag wel meer tijd kosten of juist meer werk zijn om ze vrij te spelen, maar het mag zeker eenvoudiger. Liever een duidelijk doel hoe je iets kan vrijspelen dan dat het puur geluk is. Las wel dat in bepaalde gebieden Kamek eerder passende personages tovert, dus dan is daar de kans groter.ronaldtb schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 15:17:
[...]
Klopt. Het heeft ook geen haast, maar de kinderen vinden dat leuk (meer keus) en ik ook (100%), dus toch maar gaan farmen
Ik had dan weer niet naar de voertuigen gekeken. Die zijn inderdaad vrij eenvoudig te verdienen met muntjes pakken. Ik lees online dat er 40 zijn en ik zou er al 39 hebben.
Van mij zou dat eerste wel iets eenvoudiger mogen, en dat laatste wat lastiger.
Ik heb de voertuigen niet geteld, maar al een tijd geen nieuwe voertuigen meer vrijgespeeld. Ik ga er vanuit dat het alleen met muntjes verzamelen gebeurd, heb me er verder niet in verdiept dus kan het mis hebben. Bij Mario Kart 8 Deluxe kreeg je ook gouden kart onderdelen als je bijvoorbeeld alle time trials op 150CC had uitgespeeld etc. Dat soort dingen vrij spelen mist volgens mij een beetje in deze game.
Verder speel ik deze game ook gewoon door alles zelf te ontdekken dus het valt me ook niet gelijk op als ik iets mis. Je ziet bij het personage menu niet dat er personages van Kamek missen. Ik vind die Conkdor geniaal, het viel me vandaag op dat ik die nog mis. Die zag ik in een Instagram filmpje.
https://www.instagram.com...m_source=ig_web_copy_link
Ja, Conkdor is inderdaad erg leuk en die mis ik ook, naast een paar andere.L23 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 15:34:
[...]
Verder speel ik deze game ook gewoon door alles zelf te ontdekken dus het valt me ook niet gelijk op als ik iets mis. Je ziet bij het personage menu niet dat er personages van Kamek missen. Ik vind die Conkdor geniaal, het viel me vandaag op dat ik die nog mis. Die zag ik in een Instagram filmpje.
https://www.instagram.com...m_source=ig_web_copy_link
Heb het al verschillende keren geprobeerd bij Faraway Oasis (Spettersafari) maar nog geen geluk gehad.
Om bij te houden welke personages wij hebben gebruik ik een spreadsheet...
Wat betreft kamek: ik heb die personages vrij kunnen spelen door de races en knock-outs allemaal te rijden
Ik heb even zitten zoeken, ik begrijp dat de afbeelding Goomba met Piranha Plant niet daadwerkelijk een personage is, maar simpelweg dat je nog 1 of meer personages kan vrijspelen. Dus een algemene afbeelding. Volgens mij mis je dan nog minstens 1 personage van Kamek gezien de missende alternatieve personages al aangegeven zijn.Stefan1987 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 17:13:
Ik mis nog 1 personage: een goomba met piranaplant. Ik kan nog nergens vinden hoe je die moet vrij spelen.
Wat betreft kamek: ik heb die personages vrij kunnen spelen door de races en knock-outs allemaal te rijden
Er zouden er totaal 153 moeten zijn: 32 standaard, 7 via cups, 103 via Yoshi Food en 11 via Kamek.Stefan1987 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 17:13:
Ik mis nog 1 personage: een goomba met piranaplant. Ik kan nog nergens vinden hoe je die moet vrij spelen.
Hoeveel heb jij er? Dan weet je ook hoeveel je er nog moet.
[ Voor 6% gewijzigd door ronaldtb op 26-06-2025 18:38 ]
Net Coin Coffer vrijgespeeld. Nog 5 via Kamek te gaan...ronaldtb schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 18:30:
[...]
Er zouden er totaal 153 moeten zijn: 32 standaard, 7 via cups, 103 via Yoshi Food en 11 via Kamek.
Hoeveel heb jij er? Dan weet je ook hoeveel je er nog moet.
Heb ook al een tijdje niet meer online gespeeld want heel die intermission tracks zijn online ook gewoonweg niet leuk meer.
Ik zou haast MK8DX opstarten om gewoon weer eens de oude vertrouwde goede formule weer te doen.
Heb er niet heel diep naar gekeken en heb zelf ook niet meer online gespeeld, maar zag een video langskomen van shortcat en daar leek het meer op dat je altijd een intermission track krijgt (hij had het al 3 of 4 keer op rij dat een random vakje gewoon veranderde in een van de drie tracks die je had kunnen kiezen).Akaendra schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 09:49:
Veel mensen online die niet tevreden zijn met de nieuwe patch die ervoor zorgt dat random niet meer gegarandeerd 3 rondjes is.
Heb ook al een tijdje niet meer online gespeeld want heel die intermission tracks zijn online ook gewoonweg niet leuk meer.
Ik zou haast MK8DX opstarten om gewoon weer eens de oude vertrouwde goede formule weer te doen.
Vind het heel erg tonedeaf en arrogant van Nintendo... Oh mensen vinden onze intermission tracks niet leuk, een groot deel van de spelers kiest random om ze niet te krijgen. Ok, we patchen gewoon dat je geen keuze hebt en het altijd krijgt! Je zult onze visie spelen en het leuk vinden!

Ah ik mis inderdaad nog peepa. Van wat ik begrijp moet je dan tracks bij boo's castle rijden en dan hopen dat kamek voorbij komtL23 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 18:27:
[...]
Ik heb even zitten zoeken, ik begrijp dat de afbeelding Goomba met Piranha Plant niet daadwerkelijk een personage is, maar simpelweg dat je nog 1 of meer personages kan vrijspelen. Dus een algemene afbeelding. Volgens mij mis je dan nog minstens 1 personage van Kamek gezien de missende alternatieve personages al aangegeven zijn.
Ik heb Peepa gekregen met deze techniek, maar je moet er wel wat geduld voor hebben.Stefan1987 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 06:25:
[...]
Ah ik mis inderdaad nog peepa. Van wat ik begrijp moet je dan tracks bij boo's castle rijden en dan hopen dat kamek voorbij komt
YouTube: HOW TO UNLOCK PEEPA in Mario Kart World
Als je samen een lobby maakt, kan je niet online spelen
Als iemand hier een een goede methode voor heeft: graag.
Knock-out is zover ik weet niet mogelijk met een vriend. Wanneer een maatje dat opstart kun je hem nooit joinen. Want met een race dus wel mogelijk is.Stefan1987 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 09:10:
Gisteravond geprobeerd samen met een vriend online te spelen met een 2e switch. Frustrerend moeilijk en bijna niet te doen om bij elkaar in dezelfde online game te komen. Vooral bij knock-out krijgt de ander direct "game is full", terwijl er nog 3 slots open waren.
Als je samen een lobby maakt, kan je niet online spelen
Als iemand hier een een goede methode voor heeft: graag.
Jammer want zou graag met wat bekenden deze modus spelen. Vind het namelijk leuker dan die “normale” races.
Ik vindt het in MKW in ieder geval een stuk lastiger om eerste te blijven...
Het is zeker moeilijk in MKW, CPU past zich ook dynamisch aan aan jouw rijgedrag.
Maar oefening baart wel kunst.
Ps. Welke track of type race je rijdt; zoek de goede kart/rijder combo. Dat scheelt veel, heel veel.
Heb je voorbeelden van de beste personage met de besta kart?Peentje schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 06:32:
MK8D is alweer even geleden (launch periode Switch).
Het is zeker moeilijk in MKW, CPU past zich ook dynamisch aan aan jouw rijgedrag.
Maar oefening baart wel kunst.
Ps. Welke track of type race je rijdt; zoek de goede kart/rijder combo. Dat scheelt veel, heel veel.
Jazeker, een zwaar personage met een hoge speed kart geeft hele goed resultaten op tracks waarin je vaak lang rechte stukken hebt (dus Wario/Bowser met Baby Blooper bijvoorbeeld). Dat geld voor veel van de knock out tour tracks.daveytje schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 20:24:
[...]
Heb je voorbeelden van de beste personage met de besta kart?
Maar er zijn ook knock out tour tracks waarin je met dry bones en biddy buggy (of een andere lichtgewicht) goed gaat. Dat was dus op spiny rally zo (edit2: of moon rally, weet het niet meer), die was *niet* te halen met de eerder genoemde combo (Wario, Baby Blooper, wat eigenlijk mijn 'standaard' is).
Moet je natuurlijk ff wennen, maar dan heb je na 2-3 rondjes ineens gewoon twee sterren op 150CC. Dat was me na 10 pogingen lange na niet gelukt met Wario op die track.
[ Voor 2% gewijzigd door Peentje op 09-07-2025 20:34 . Reden: iets met teveel haakjes (() ]
Je wordt toch con-ti-nu bekogeld met items dat je om de paar seconden terug van nul moet vertrekken.
Da’s althans mijn gevoel maar het werkt voor mij wel
Het hangt er ook vanaf hoe goed je bent. Als je beter bent in verdedigen en/of gewoon hard weg rijden dat je buiten bereik bent van de ai rijders dan is top snelheid vaak het beste (en helpt dan om dat wegrijden nog beter te laten gaan). Als dat niet zo is en je wordt steeds bekogeld inderdaad dan wordt acceleratie weer belangrijker.RangedNeedles schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 23:06:
Grappig, ik focus net heel hard op acceleration (en handling om te driften) en totaal niet op speed. Dat haal ik wel deels op met muntjes verzamelen.
Je wordt toch con-ti-nu bekogeld met items dat je om de paar seconden terug van nul moet vertrekken.
Da’s althans mijn gevoel maar het werkt voor mij wel
Speelt ook nog weer mee dat de curve waarmee muntjes extra snelheid geven anders is voor lichtere karakters dan zware waarbij de eerste muntjes lichte karakters veel meer helpen. Een zwaar karakter moet eigenlijk echt 20 muntjes halen om vol voordeel te hebben terwijl een licht karakter met een stuk of 5 al het grootste deel van de snelheid er uit heeft. Dus op tracks waar je minder goed muntjes kunt verzamelen zijn lichtere karakters ook weer in het voordeel.
Mijn tactiek is idd snel wegrijden buiten bereik van alles. Werkt meestal prima, alleen vaak wordt je in de laatste track wel ingehaald. Of vlak voor de finish. Opeens….
Hoe dan ook word je online vanaf de laatste halve lap continu omvergeknald met van alles en nog wat. Dan heb je echt niets aan je hoge top speed.
In MK8 zag je bv. ook dat velen lichtere chars kozen, ook al was de chaos daar zo veel minder. Ik associeer eigenlijk lightweight chars standaard met een goeie handling, en zware chars met ‘n hoge snelheid en belabberd driften. Dat ik dan alle kanten op geduwd word, tja.. dat valt nog wel te overzien
Maar ieder z’n ding natuurlijk!
Ja, het idee is dat zware chars al het voordeel hebben van een hogere snelheid. Wil je dat nog meer boosten, dan mag je er serieus voor werken in de zin van veel coins te verzamelen. Terwijl een lichtgewicht karakter standaard best traag rijdt en dus logischerwijs sneller up to speed is met een paar coins al.Peentje schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 08:06:
Oh. Dat van die muntjes wist ik niet. Dat je met een lichter karakter daar veel meer voordeel bij hebt. Vooral eerder voordeel.
Mijn tactiek is idd snel wegrijden buiten bereik van alles. Werkt meestal prima, alleen vaak wordt je in de laatste track wel ingehaald. Of vlak voor de finish. Opeens….
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zit je lekker in de flow met 150 cc te racen. 3 Races geen enkele shield gezien. 4e Race nog halve ronde. Hoppa. Alle shields worden afgeschoten. En leuk dat je 1e bent en dan zou kunnen terugvallen naar 2e om dan de blue shield te voorkomen. Ik krijg die dan alsnog ondanks dat ik dan dus 2e ben.
indien wel, is de naam veranderd?
[ Voor 10% gewijzigd door Farabi op 24-07-2025 14:03 ]
Dat klopt. Dat zit er (nog) niet in.Farabi schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:02:
ik heb MKW. maar krijg hier de klacht in huis dat hier geen 'boevenjacht' op zit? daarom zitten ze steeds op de oude mario kart te spelen. Zit deze spelmodi niet in de nieuwe? ik speel het nooit. dus weet niet precies wat ze bedoelen
indien wel, is de naam veranderd?
In Battle Mode kan je alleen Balloon Battle (Ballongevecht) en Coin Runners (Muntengevecht) spelen.
Is dat ook later gekomen in MK8?ronaldtb schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:19:
[...]
Dat klopt. Dat zit er (nog) niet in.
In Battle Mode kan je alleen Balloon Battle (Ballongevecht) en Coin Runners (Muntengevecht) spelen.
wat een spelmodi kan doen. dat is echt de enige reden waarom ze MKW niet aanraken hier
[ Voor 13% gewijzigd door Farabi op 24-07-2025 14:23 ]
De boevenjacht maakt zijn debuut in Mario Kart 8 Deluxe. In deze spelmodus worden de coureurs op gedeeld in twee teams: de boeven en de agenten. Elke agent krijgt een Piranha Plant in een pot waarmee hij een boef kan vangen en naar de cel kan brengen. Niet gevangengenomen coureurs kunnen de gevangenen bevrijden door over de sleutelschakelaar te rijden. De boeven winnen als ze niet allemaal tegelijk gevangen worden genomen voor de tijd om is.Farabi schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:21:
[...]
Is dat ook later gekomen in MK8?
wat een spelmodi kan doen. dat is echt de enige reden waarom ze MKW niet aanraken hier
Bron: Wikipedia: Mario Kart 8.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Behalve een aantal bug fixes heeft men ook enkele significante aanpassingen gedaan:
Dat laatste item was toch iets waar sommige mensen naar vroegen denk ikGeneral
- In the “VS Race” of “Single Player”, added “No COM” to the COM rules.
- In the “VS Race” of “Single Player” and “Multiplayer”, added “Mushrooms only” to the item rules.
- You can now choose “View Replay” after downloading ghost data in “Time Trials”.
- You can now choose whom to watch when spectating in “Knockout Tour” and “Balloon Battle” in “Online Play”, “Wireless Play”, and “LAN Play”.
- You can now see the waiting time until the next race or battle starts in “Online Play”, “Wireless Play”, and “LAN Play”.
- When using CameraPlay in “Multiplayer” and “Online Play”, the game will now remember the camera cursor position and size until the player closes the game. If you change the number of people playing, the cursor position and size will return to their original settings.
- On the “Free Roam” map, when you gather all of the P Switches, ? Panels, and Peach Medallions, the colors of the various numbers will now change.
- Made COM weaker in everything other than “Battle”.
- Made homing of Boomerang weaker.
- Decreased the probability of getting a Triple Dash Mushroom in the low position, whenever the item rules in a race are anything other than “Frantic”.
- Changed it so order of getting ? Block is higher than in the past, whenever the item rules in a race are anything other than “Frantic”.
- Made it so there is a wheel spinning animation if the player presses the A button (acceleration) too early when starting a race while driving. Player will not lose speed even when spinning wheels.
- Increased the frequency of lap-type courses appearing in the selection when choosing the next course in “VS Race” and wireless races.
[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 30-07-2025 07:40 ]
Console gehaald op launch dag en ivm drukke baan niet altijd tijd om te gamen. Soms één of twee avonden doordeweeks en in het weekend lukt altijd wel.
Online even gespeeld (7 dagen trial), erg chaotisch maar wel leuk. Verder altijd docked (echt nog geen minuut handheld gespeeld haha).
Nog geen behoefte aan een andere game. Die zal er zeker komen maar dat moet wel echt weer een blockbuster zijn zoals een nieuwe Mario oid.
Hier wordt World al weken niet meer gespeeld. It’s Bananza all the way nu.sderooij schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 21:46:
Ik moet zeggen dat ik na 25 (?) uur het wel heb gezien. Ik wil meer tracks en dat de open wereld missies heeft ipv alleen maar de P dingen. Soort van crazy taxi achtig spulHet is een open wereld, kom op Nintendo: er kan nog zoveel meer gedaan worden.
Ik klok nu ruim 35 uur en vermaak me ook wel prima, maar ik zie wel dat er langzaamaan een beetje verzadiging begint te ontstaan. Online de strijd aangaan voegt nog wel wat toe aan het doorspelen en ik zie mezelf ook daar nog wel met enige regelmaat naar terugkeren (ik heb toch een compleet online familiepakket), maar ik zal het zo ongeveer vanaf nu wel beduidend minder gaan spelen tot er nieuwe content wordt toegevoegd.Peentje schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 21:01:
Ben ik de enige die me nog prima vermaakt met MKW? Bijna 40 uur heb ik er in zitten en ben bezig met Mirror mode Knock-Out tour. GP mirror net af. Probeer minimaal één maar liefst twee of drie sterren te halen.
Console gehaald op launch dag en ivm drukke baan niet altijd tijd om te gamen. Soms één of twee avonden doordeweeks en in het weekend lukt altijd wel.
Online even gespeeld (7 dagen trial), erg chaotisch maar wel leuk. Verder altijd docked (echt nog geen minuut handheld gespeeld haha).
Nog geen behoefte aan een andere game. Die zal er zeker komen maar dat moet wel echt weer een blockbuster zijn zoals een nieuwe Mario oid.
Bij mij gaat het met vlagen. Maar ik speel nog steeds heel graag. Waar ik een paar weken terug nog vooral MK8DX speelde, speel ik steeds meer World.Peentje schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 21:01:
Ben ik de enige die me nog prima vermaakt met MKW? Bijna 40 uur heb ik er in zitten en ben bezig met Mirror mode Knock-Out tour. GP mirror net af. Probeer minimaal één maar liefst twee of drie sterren te halen.
Ik dacht in eerste instantie ook dat je bij knockout tours maximaal 2 sterren kon halen, blijkt dat je bij elk segment eerste moet zijn voor 3 sterren. Dat is me nu gelukt op 4 van de 8 knockout tours. Geen makkelijke game in ieder geval
Heb in jaren niet meer zo veel gegamed als sinds ik de Switch 2 heb gekocht in ieder geval
[ Voor 3% gewijzigd door WCA op 05-08-2025 08:40 ]
Share and Enjoy!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nu bezig met Freeroam, 70 P switches, 25+ peach medallions en wat minder question mark blocks, nog wel even te gaan.
Iemand tips voor een goede (mobile) guide, om alle switches, medallions en question marks te vinden?
Nu nog niet nodig, maar naar verloop van tijd verwacht ik wel.