Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 15:16
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 21:43:
[...]

Ik ben sowieso sceptisch over een open wereld Mario Kart. Dat gevoel heb ik nu ook en het helpt niet dat ik die grote rechte stukken met 50CC afleg.
Ik weet niet wat er open wereld aan is eigenlijk? Heb alleen nog GP gedaan en die lulkoek van je moet van race naar race rijden is gelukkig niet waar.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-06 20:17
Valt het meer mensen op dat er aardig wat games zijn die beter "lopen" op de S2? Heb inmiddels games als Xeno X en Fire Emblem Warriors Three Hopes geprobeerd. Zeker nog 30 fps, maar voelt stukken beter. Minder input lag (ondersteuning hogere verversingssnelheid) maakt het allemaal een stuk plezieriger. Zelfs Xeno 2 voelt beter aan.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:22:
[...]

Ik weet niet wat er open wereld aan is eigenlijk? Heb alleen nog GP gedaan en die lulkoek van je moet van race naar race rijden is gelukkig niet waar.
Tijd om naar bed te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:51
[...]

Je rijd wel van race naar race? Maar je hebt het niet door misschien haha

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

[...]

Het eerst deel van de GP rijd je richting het circuit en dan pas doe je een rondje. Kijk maar eens op de map.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Meister Sachs schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:23:
Valt het meer mensen op dat er aardig wat games zijn die beter "lopen" op de S2? Heb inmiddels games als Xeno X en Fire Emblem Warriors Three Hopes geprobeerd. Zeker nog 30 fps, maar voelt stukken beter. Minder input lag (ondersteuning hogere verversingssnelheid) maakt het allemaal een stuk plezieriger. Zelfs Xeno 2 voelt beter aan.
Nou in ieder geval pokemon scarlet gespeeld net en daar is ook wel echt een update voor gekomen natuurlijk, maar die speelt echt heerlijk nu. Alles is super snappy en snel bijna geen laadtijden meer, voelt als een compleet andere game _/-\o_

Morgen ga ik meer games testen, hopelijk kom ik nog wel wat beter in Mario kart misschien gaat het klikken als ik wat beter wordt. Vind het allemaal wel cool gedaan maar de races voelen nog wat saai aan op de een of andere manier terwijl ik niet perse alles win, maar misschien moet ik morgen maar is 150 cc proberen.

[ Voor 18% gewijzigd door Stylze op 05-06-2025 22:28 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:56
Net even uitgepakt zodat ik alvast alles kan installeren voor de verjaardag. Ik ken hem wel een beetje, als ie het uitpakt moet alles het meteen doen. Ik heb er weinig zin in om dat ad-hoc te doen als de hut vol met visite zit :+
Hij is tot nu toe niet zo van het uitpakken zoals ik dat altijd was (en ben) met nieuwe spullen. Maar ik pak het weer als nieuw in zodat het in ieder geval nog steeds als een feestje voelt :P

Eerste indruk: super mooi apparaat! Voelt degelijk aan en het scherm is echt dikke prima. Heeft net de gegevens overgedragen, wat een soepel proces was. Hij is nu Mario Kart World aan het downloaden, evenals de andere spellen die al op de Switch 1 stonden.

Straks nog even een game of 2 proberen en dan gaat ie de doos weer in (als ik me kan inhouden :+)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Stylze schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:24:
[...]

Je rijd wel van race naar race? Maar je hebt het niet door misschien haha
Huh? Je begint toch gewoon steeds aan de volgende race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Brummetje schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:24:
[...]

Het eerst deel van de GP rijd je richting het circuit en dan pas doe je een rondje. Kijk maar eens op de map.
Ok vaag. Compleet onzichtbaar. Voegt dus echt niks toe.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 05-06-2025 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-06 22:43

Peentje

MAC / Windows i don't care

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/brCOFBEPXd2cTdI77gB_I9pKeig=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z3P8CL2eI6Qf2hG1HVqzeNdV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SdgyNNb6rJVfbMdUnfyQwaOJ5Bc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GKa6V1ea8ZZkCu9tWREbrS8N.jpg?f=fotoalbum_large

Nintendo Originals toch op gamecard.

Screenprotector erop gedaan en morgen knallen als ik thuis ben van het werk.

Erg benieuwd! Lees goede ervaringen tot nu toe.

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-06 20:17
Stylze schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:26:
[...]

Nou in ieder geval pokemon scarlet gespeeld net en daar is ook wel echt een update voor gekomen natuurlijk, maar die speelt echt heerlijk nu. Alles is super snappy en snel bijna geen laadtijden meer, voelt als een compleet andere game _/-\o_
Ja, kan ik mij goed voorstellen. Zelf Zelda TotK met de update geprobeerd. Haast een schokkende ervaring lol. Ben in ieder geval zeer tevreden, alles voelt erg prettig aan. Het scherm vind ik prachtig, heb zelf de oled-versie van de eerste switch, maar die van de s2 ziet er gewoon ook hardstikke mooi uit.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Scherm trouwens tevreden over hoor het is zeker niet slecht, maar je merkt echt wel dat het niet zo helder is als een OLED, die oled editie gaat er echt wel komen over 2 jaar.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-06 16:29
Phusebox schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:28:
[...]

Huh? Je begint toch gewoon steeds aan de volgende race?
Dat is alleen het geval wanneer je lokaal met meerdere spelers start, was ook wat verbaasd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lastpost. schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:33:
[...]

Dat is alleen het geval wanneer je lokaal met meerdere spelers start, was ook wat verbaasd.
Dat zou wel mooi zijn, want dat heeft mijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Ah ja dat is de enige manier waarop ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

[...]

Single player GP moet je ook eerst een stuk rijden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:47
Phusebox schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:28:
[...]

Ok vaag. Compleet onzichtbaar. Voegt dus echt niks toe.
Hoofdmenu -> map

En dan kun je freeroamen. Dit is buiten GP om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 01:58
Ik had graag bij launch een OLED editie gezien maarja toch maar de reguliere versie met de MKW pack-in binnengekregen vandaag.

Ik heb alleen nog geen case om mee te reizen. Bij mijn lokale MediaMarkt hadden ze ook de Pro Controller niet. Beetje rare launch dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:49
Farabi schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 20:40:
Hoe hebben jullie deze HDR instelling gedaan? Als ik de instructie volg, dan verdwijnen ze bijna beide op mijn oled tv.

[Afbeelding]
Heb ik ook inderdaad. Voor nu maar overgeslagen want leek me niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
3d geluid met koptelefoon is wel echt goed trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:35:
[...]

Ah ja dat is de enige manier waarop ik speel.
En ik speel momenteel alleen nog single player. Volgende keer wat vriendelijker reageren inplaats van afdoen als lulkoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:43
Komende van een day one switch 1 is mario kart world spelen op de switch 2 gevoelsmatig toch wel 2 grote stappen vooruit. Erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:43:
[...]

En ik speel momenteel alleen nog single player. Volgende keer wat vriendelijker reageren inplaats van afdoen als lulkoek?
Nou ik had dus previews gelezen die schreven dat je niet onder die open wereld uitkwam ook niet in multiplayer. Ach ja de HD Rumble van de nieuwe pro controller merk ik ook niet veel van.

Maar grootste letdown is wel de accu. Je kunt dit nauwelijks een portable device noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ze laten mij hier weer MK8 installeren omdat ze World niets aan vinden. kijken of dit zal veranderen in de toekomst :P

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 05-06-2025 22:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• flugelisoke
Een hoop gelummel van haters, hier op de OLED en op de Sony X95k geen enkel probleem met de HDR, ook het scherm van de NS2 is een dikke prima.

Soms lijkt het wel alsof mensen vandaag de dag nergens meer tevreden mee zijn.

Ps: ik heb het niet over jou hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 06-06 08:36
Iemand hier ervaring met Kirby en de vergeten wereld switch 2 editie? Ik lees dat die niet te spelen is op de switch 1. Dan kan ik toch beter de switch 1 editie kopen + de upgrade naar switch 2 editie? Dat is (iets) goedkoper plus ik kan het op mijn beide switches spelen, of maak ik een denkfout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thodekroo schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:50:
Iemand hier ervaring met Kirby en de vergeten wereld switch 2 editie? Ik lees dat die niet te spelen is op de switch 1. Dan kan ik toch beter de switch 1 editie kopen + de upgrade naar switch 2 editie? Dat is (iets) goedkoper plus ik kan het op mijn beide switches spelen, of maak ik een denkfout?
Deze komt past 28 augustus uit. En Switch 2 Edities zijn ook zonder upgrade pack features te spelen op de Switch 1. Dus met Switch 2 Editie kan je op beide consoles spelen. Maar als je de game nu wil halen dus alleen nog de keuze uit de Switch 1 versie.

Switch 1 versie kopen (of tweedehands) en dan later upgraden is zeer waarschijnlijk goedkoper inderdaad.

[ Voor 7% gewijzigd door L23 op 05-06-2025 22:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aesop
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 19:35
Farabi schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:49:
ze laten mij hier weer MK8 installeren omdat ze World niets aan vinden. kijken of dit zal veranderen in de toekomst :P
Ik geniet wel hoor. Wel even smart steering uitgezet toen ik door had dat dat nog aanstond en dan is er zoveel te ontdekken elke race. Die powerjump is leuk om toe te passen en met zoveel karts is het al aardig hectisch. En die afvalrace is echt geweldig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 08:21
Handige tip voor Wind Waker: camera control is zoals GameCube, maar je kunt de besturing wijzigen en inverted camera control instellen door L/R van rechterjoystick om te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
aesop schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:57:
[...]

Ik geniet wel hoor. Wel even smart steering uitgezet toen ik door had dat dat nog aanstond en dan is er zoveel te ontdekken elke race. Die powerjump is leuk om toe te passen en met zoveel karts is het al aardig hectisch. En die afvalrace is echt geweldig.
Ja, scheelt stuken met sturen! Hoe doe je die Power Jump?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-06 16:15

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

D-Ed schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:58:
[...]

Ja, scheelt stuken met sturen! Hoe doe je die Power Jump?
Driftknop ingedrukt houden zonder te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
aesop schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:57:
[...]

wat is smart steering precies? moet ergens in de instellingen uitgezet worden dus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb de 50CC helemaal uitgespeeld qua cups. Dus ook de Rainbow road ervaren. 50CC is me net te langzaam, helemaal met alle levels die toch wel wat groot aanvoelen ten opzichte van de vorige Mario Kart games. Nu net begonnen met de 100CC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Farabi schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 23:00:
[...]

wat is smart steering precies? moet ergens in de instellingen uitgezet worden dus?
Pauze menu en dan op X drukken. Daar staan de instellingen. Smart Steering is stuurhulp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik heb vandaag ook een Switch 2 gehaald, maar heb hier ook nog een Switch Lite die ik niet van plan ben te gaan verkopen.

Als ik deze met hetzelfde Nintendo Account wil gebruiken (en dus dezelfde games op beide consoles wil spelen, indien het een Switch 1 game betreft), wordt een system transfer dan aangeraden, of kan de console dan het best als nieuw worden ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 23:01:
[...]

Pauze menu en dan op X drukken. Daar staan de instellingen. Smart Steering is stuurhulp.
Als je die eenmaal uitzet is dat ook voor de overige karts gedaan mag ik hopen? :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aesop
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 19:35
D-Ed schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 23:09:
[...]

Als je die eenmaal uitzet is dat ook voor de overige karts gedaan mag ik hopen? :*)
Goeie vraag, als je lokaal multiplayer speelt kan ik me voorstellen dat je oma wel met stuurhulp laat spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D-Ed schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 23:09:
[...]

Ja eenmalig. Weet alleen niet hoe het bij multiplayer is op dezelfde Switch. Bij Mario Kart 8 Deluxe moeten de andere spelers dat soort settings elke keer weer opnieuw uitzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anatidae
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19-06 16:57
paulr84 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:43:
[...]

Ik dacht dat de Switch 2 upgrade van Hogwarts Legacy zichtbaar zou worden in de shop als je in bezit bent van de Switch 1 versie. Of beter gezegd; de prijs van Hogwarts Legacy in de shop zou dalen naar €10,-. Iemand hier ervaring mee?
Inmiddels is het gelukt! Ik moest eerst de intro van de (Nintendo Switch 1 versie) van de game spelen om in het menu te komen. Daar op dlc klikken om een certificaat te claimen dat ik de switch 1 versie bezit. Daarmee kon ik korting 50 euro krijgen op de switch 2 versie in de eShop waarna deze volledig gedownload wordt. Beetje omslachtig allemaal. Cardridge van de switch 2 versie lijkt niet meer nodig. Vraag me af of ik die ongehinderd door kan verkopen.

Nou dag he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Erg blij met de switch 2! Prachtig apparaat. Had nog een oud account van de switch 1 maar die had ik al een tijdje geleden verkocht. Daarop ingelogd en stond breath of the wild, links awakening en MK8 nog op als virtual card en mijn paypal nog gekoppeld. Gelijk cyberpunk, tears of the kingdom en switch online gekocht met paypal. Ging allemaal goed. Wilde net nog hogwarts legacy kopen en kreeg een foutmelding. Ik las op reddit dat dit vaker gebeurd bij nintendo en paypal. Dus giftcard gekocht maar kan die ook niet invoeren. Weer andere foutcodes… servers overbelast? Meer mensen die er last van hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Nu toch even handheld meer aan het proberen en de grootte van het scherm is toch wel heel lekker hoor raak zo veel meer immersed.

Ben nu echt aan het genieten van fresh start met pokemon scarlet, terwijl dat op Switch 1 alleen maar irriteren was door de stutters en slechte beeld kwaliteit.

Nog zoveel te proberen komende dagen, morgen ook maar is met breath of the wild een fresh start maken:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:06
Jerryrigeverything heeft er een met de Nintendo Switch 2, arm ding!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Lol ik had stuurhulp blijkbaar ook aan, nu rijd het meteen een stuk lekkerder zonder. Belachelijk dat dat zonder vermelding automatisch aanstaat? Goed dat ik het hier gelezen heb anders was het me niet eens opgevallen..

Fuck het is opeens al 12 uur, snel slapen maar is manmanman tijd vliegt zo wel voorbij.

Playstation 5

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:45

Ace

Happy Happy Joy Joy

Slapen is overrated, eerst de Knockout keer winnen in MKW Online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rm84
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:41
Nog tips voor een screen protector? Heeft dit nut?
Ik verwacht de Switch niet (veel) als handheld te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Net alles overgezet en samen met mijn vrouw Mario kart world geprobeerd. Wtf, ze wint gewoon 3 races. :D
Maar ik moet zeggen dat ik heel erg moet wennen aan de manier van rijden, ja zonder hulpmiddelen in het spel natuurlijk.
Ik weet niet, dat overhellen van de karts in bochten en die vangrails die je kapot kunt rijden waardoor je kart ineens soms weg spurt. Ik weet het nog niet.

De Switch 2 is zeker wel mooi, maar de vraag van mijn vrouw of het zoveel beter en sneller is. Zelfs het menu van de S2 lijkt bijna hetzelfde. Maar, reageert en laad sneller.
Het is ook meer een Switch Pro voor mijn gevoel, maar ben er absoluut blij mee. Van het weekend maar eens de Switch oled te koop zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23:16
Wat een geweldig ding, deze switch 2! Ik snap echt niet dat er kritiek is op het scherm, het is helder, levendig en superscherp. Beter dan switch oled en zelfs steamdeck oled. TOTK ziet er zoveel beter uut dan op switch 1 en MKW de afvalrace is pure hectiek en lol. Als je dat speelt dan snap je de brede banen.
Kortom, ik ben totaal overtuigd van de Switch 2! De steamdeck gaat in de verkoop 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:26
Zijn er al ervaringen met third party controllers?

Zoja...welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 01:58
Overigens kun je geen knoppen rebinden in MK World? Ik heb een gruwelijk hekel aan gas op de A knop en wil de schouderknoppen gebruiken voor gas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:50
Eerste ervaring is tot nu toe voornamelijk positief!

Even een kleine opsomming van mijn plus- en minpunten tot zover.

Pluspunten:
  • Mooi scherm, goed van formaat, helder en mooie kleurweergave
  • Niet te zwaar (i.t.t. de Steam Deck)
  • Snel, laadtijden in Mario Kart World zijn minimaal
  • Grafisch (tot nu toe) prima, Mario Kart ziet er docked en handheld goed uit
  • Stil, voornamelijk handheld gespeeld en hij is echt heerlijk stil
  • Backwards compatibility werkt erg goed
Minpunten:
  • De batterij, in games als Mario Kart en Tears of the Kingdom loopt ie zo leeg
  • Standby vreet enorm veel batterij (bug?!)
  • Qua ergonomie doet de Switch 2 het onder voor andere handhelds. De joycons zijn te plat/vlak
  • Docked (4K) qua UI niet scherp genoeg
Al met al wel echt een waardige upgrade van de Switch 1, en ik mis zelf OLED niet.

VRR en OLED zijn ook niet bepaald een goede combinatie dus wat dat betreft ben ik zelf blij dat er een prima IPS scherm in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Hoe goed werken de oude joy-cons op de Switch 2?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-06 22:31
L23 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 23:01:
[...]

Oh vandaar, ik dacht drift mijn controller nu al? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
dez1983 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 00:23:
[...]

Oh vandaar, ik dacht drift mijn controller nu al? :D
Lol, had ik precies hetzelfde! Maar deze ‘drift’ was ook wel heeel hardnekkig dus gelukkig eerst hier ff gecheckt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21:24
JackAvery schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:56:

Je kan een manuele transfer doen vanaf de OLED van de specifieke save game (uitleg).
Hmm, de oorspronkelijke data wordt wel gewist staat er. Ik wil eigenlijk op beide switchen nog verder spelen. Gaat dat dan met Nintendo Online abo met cloud data of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-06 14:45

joeri1

Cloud Engineer

TrafalgarLaw schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 00:15:
Overigens kun je geen knoppen rebinden in MK World? Ik heb een gruwelijk hekel aan gas op de A knop en wil de schouderknoppen gebruiken voor gas.
In het spel zelf niet, maar wel via het instellingenmenu van de Switch onder 'toegankelijkheid'. Daar kun je knoppen rebinden en opslaan in een profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Afgelopen half uur eens wat op Reddit zitten lezen. Volgens mij klopt mijn vermoeden dat meer fysieke voorraden een bewuste actie is vanuit Nintendo met de grote fysieke retailers.

Dus online laten ze geen voorraad zien terwijl in de meeste grote winkels méér dan voldoende voorraad te vinden is..

Zo’n gevoel had ik vanmiddag al en ook in de USA (Target/Walmart/ etc.) lijkt het veel op de bevindingen hier. Kan bijna geen toeval zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:56
D-Ed schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 00:29:
Afgelopen half uur eens wat op Reddit zitten lezen. Volgens mij klopt mijn vermoeden dat meer fysieke voorraden een bewuste actie is vanuit Nintendo met de grote fysieke retailers.

Dus online laten ze geen voorraad zien terwijl in de meeste grote winkels méér dan voldoende voorraad te vinden is..

Zo’n gevoel had ik vanmiddag al en ook in de USA (Target/Walmart/ etc.) lijkt het veel op de bevindingen hier. Kan bijna geen toeval zijn toch?
Het verkoopt gewoon slechter dan ze hadden verwacht (wat mij redelijk logisch lijkt, helaas zie ik geen mogelijkheid om te shorten op nintendo). De online channels zijn uitverkocht door fomo, echter winkelvoorraad is altijd al apart geweest van online voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:45

Ace

Happy Happy Joy Joy

Fast Fusion is die €15 wel waard als je van Wipeout / F-Zero racers houdt.

Jammer dat er geen cockpit/first person view is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
xminator schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 00:41:
[...]

Het verkoopt gewoon slechter dan ze hadden verwacht (wat mij redelijk logisch lijkt, helaas zie ik geen mogelijkheid om te shorten op nintendo). De online channels zijn uitverkocht door fomo, echter winkelvoorraad is altijd al apart geweest van online voorraad.
Bron?

Volgens mij was het plan juist, meer dan een jaar geleden, om de Switch 2 uit te stellen en zo meer voorraad aan te kunnen leggen om scalpers geen kans te geven..

Edit: Kijk aan, bron van februari 2024: “Nintendo Switch 2 reportedly delayed to March 2025 to hinder scalping.”

https://www.gamesradar.co...-2025-to-hinder-scalping/

[ Voor 17% gewijzigd door D-Ed op 06-06-2025 01:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackAvery schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:40:
[...]

Ik quote even mezelf om mee te delen: de lijsten met backwards compatibility problemen/fixes zijn nu ook in het Nederlands en Engels te vinden.

Over Warframe laat de ontwikkelaar het volgende weten:

[Afbeelding]
Ik dacht ik start Alien Isolation eens op, die draait perfect. Zie nu ook in de lijst dat voorgaande problemen zijn opgelost. Dus de backwards compatibility layer is zelf ook verbeterd. Gelukkig hangt niet alles af van game updates.

Tony Hawks Pro Skater 1+2 heeft volgens de lijst problemen, maar ben zelf in een korte sessie niet tegen problemen aangelopen. Heb de game zelf nooit geupdate, dus draai de versie die op de cartridge staat.
Alien Isolation zag er op de Switch 1 al goed uit en dan ziet het er op Switch 2 in handheld ook prima uit ondanks 720P op een 1080P scherm. THPS1+2 was al niet echt een mooie grafische game, op het Switch 2 scherm valt dat enorm op.

Verder zie ik in de lijst dat de problemen bij Star Wars Racer ook zijn opgelost. Zie nu wel problemen met KotOR II.
NieR: Automata staat er ook nog steeds tussen, morgen eens testen.

Tot nu toe valt de Backwards compatibility niet tegen. Ik vraag me af of er nog meer mogelijk is voor games die geen update gaam krijgen. Zou mooi zijn als de Backwards compatibility layer zelf zou kunnen forceren om Switch 1 games in docked mode te draaien in handheld mode op de Switch 2. Dat zou het 1080P scherm goed doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 00:17:
Hoe goed werken de oude joy-cons op de Switch 2?
Net zo goed als op de Switch 1 maar je kunt ze niet opladen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ace schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 00:59:
Fast Fusion is die €15 wel waard als je van Wipeout / F-Zero racers houdt.

Jammer dat er geen cockpit/first person view is.
Bedankt voor de tip! Inderdaad een topspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik ben net nog eens begonnen aan een single player GP in MKW, maat ik rij toch echt niet van track naar track. Ene race is klaar, en daarna sta je gewoon aan de start van de tweede race.

Dat die races ipv laps sections zijn verandert weinig aan het spel.

Edit: ik zie nu dat je op het einde soms hele korte rondjes hebt of 1 rondje?

Vind het allemaal super vaag en voegt echt niks toe. Dit is echt "overengineered" van wat kunnen we anders doen. If it ain't broke...

[ Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 06-06-2025 05:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:03
Voor de liefhebbers er is een apart Mario Kart World topic: [Switch 2] Mario Kart World

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-06 08:21
Evernote schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 00:16:

[/list]

Minpunten:
[list]

Oei, is dat zo? Niet op gelet eigenlijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
cooLopke schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 00:25:
[...]

Hmm, de oorspronkelijke data wordt wel gewist staat er. Ik wil eigenlijk op beide switchen nog verder spelen. Gaat dat dan met Nintendo Online abo met cloud data of niet?
Natuurlijk kan dat ook via de cloud (tenzij enkele uitzonderingen qua games). Maar ik ging er van uit dat je dat niet had en niet wou, door de manier waarop je de vraag stelde. Voor zover ik weet functioneert de cloud bijna automatisch en dan kan je Zelda save op beide toestellen beschikbaar zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door JackAvery op 06-06-2025 06:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 01:20:
[...]

Tot nu toe valt de Backwards compatibility niet tegen. Ik vraag me af of er nog meer mogelijk is voor games die geen update gaam krijgen.
Er zijn zeker games met bvb. Lage standaardresolutie op handheld die hiervan zouden kunnen profiteren. Een mooi voorbeeld is Xenoblade Chronicles 2, in handheld gaat deze dynamisch maximaal tot 540p. Maar ik denk dat we vastzitten aan de bereidheid van de ontwikkelaars.

Gelukkig zijn er vooral games die profiteren van de extra beschikbare kracht. Age of Calamity draait mooi 60 fps bvb.
Zou mooi zijn als de Backwards compatibility layer zelf zou kunnen forceren om Switch 1 games in docked mode te draaien in handheld mode op de Switch 2. Dat zou het 1080P scherm goed doen.
Dit zie ik Nintendo dan weer niet doen. Wie weet wat er technisch allemaal gebeurt in de achtergrond.

[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 06-06-2025 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb het idee dat mijn display aan de linkerkant, echt tegen de console aan, wat waziger lijkt dan aan de rechterkant. Op een foto vrijwel niet te zien. Beeld ik mij dat in, kunnen andere dit reproduceren?

Het is echt minimaal, maar lijkt rechts dus scherper dan links, ik bedoel dan de eerste rij pixels van boven naar beneden.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:03
NvM schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 21:41:
[...]

Standaard staat ‘smart steering’ aan, dat houdt je automatisch op de baan/weg. Kun je bij het selecteren van je kart uitzetten door op Y te drukken (of misschien is het X).
Moest al lachen dat ie naar de MM ging hiervoor _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Passie-m
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:48

Pluspunten:
Minpunten:
  • Qua ergonomie doet de Switch 2 het onder voor andere handhelds. De joycons zijn te plat/vlak
Al met al wel echt een waardige upgrade van de Switch 1, en ik mis zelf OLED niet.

VRR en OLED zijn ook niet bepaald een goede combinatie dus wat dat betreft ben ik zelf blij dat er een prima IPS scherm in zit.
Had hier op mijn 55 inch OLED wel het gevoel dat het UI juist netjes scherp was.. stond er iets wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cj1181
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-06 18:16
Gister alles hier geïnstalleerd! Blij met de upgrade! Alles voelt een stuk robuuster aan en alles is veel sneller. Jammer dat er voor mij bij launch niet echt een leuke first party single player game bij zit dat mis ik wel een beetje. Dit weekend daarom totk opnieuw spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• depsycholoog
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-06 10:40
Zijn er ook mensen die net als ik een beetje..underwhelmed zijn?
Hij is mooi snel, maar ik vind de form factor een stuk minder, het scherm vind ik ook echt een achteruitgang qua kleuren, batterij is aanzienlijk slechter.. en MKW geeft me niet echt het gevoel dat ik hier een nieuwe console voor nodig had.
Misschien maar eens mijn oordeel uitstellen totdat ik Cyberpunk binnen heb (was bij CB vertraagd).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:07
Die accu gaat wel rap leeg zeg.
Met Fortnite bijna 1% per minuut. MK lijkt heeeeel iets langzamer te gaan.
Op zich lange USB-C kabels liggen naast bank en bed, dus bedraad gaat ook wel, maar onderweg wordt het een Powerbank meenemen denk ik.
Een spel als Cyberpunk zal wel helemaal rap door die accu heen gaan.

@depsycholoog ik vind het scherm wel OK (heb ook een OLED). MK leuk, maar heb MK8 nooit echt gespeeld. Online is wel een beetje ruk vind ik, heeft niet heel veel met racen te maken, zou leuk zijn als er een goed race spel op uitkomt.Grip vind ik wel beter dan de oude.

[ Voor 33% gewijzigd door matthijst op 06-06-2025 07:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-06 02:50
Ik ben trouwens erg positief verrast met de magnetische joycons. Nooit verwacht dat ze zo krachtig zouden zijn.

Gisteravond even BOTW gespeeld. Als je NSO hebt en de Switch 2 update wilt hebben: je gaat naar de Eshop voor de betaalde update. Daar kan je de NSO update downloaden. Als dit niet luktd, dan even via de NSO app naar de Eshop gaan en zelfde route volgen.

En BOTW S2 ziet er weer/nog mooier uit. Ook leuk hoe de Zelda Notes werken, maar jammer dat enkele stats en achievements al zijn behaald als je BOTW eerder hebt gespeeld. Wat dan wel leuk is hierbij is dat ik zag dat ik blijkbaar ~1.700 uur in BOTW heb zitten. :D

En accu gaat snel leeg, maar zo te zien laad die ook niet continu op in dock mode. Had gisteravond Switch erin gedaan. Uurtje geleden aan gezet zonder eruit te halen. Keek ik later en zag dat die op 83% stond zonder tekentje van opladen.

[ Voor 15% gewijzigd door RollieBollie op 06-06-2025 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-06 13:23
JackAvery schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 07:03:
[...]
Er zijn zeker games met bvb. Lage standaardresolutie op handheld die hiervan zouden kunnen profiteren. Een mooi voorbeeld is Xenoblade Chronicles 2, in handheld gaat deze dynamisch maximaal tot 540p. Maar ik denk dat we vastzitten aan de bereidheid van de ontwikkelaars.

Gelukkig zijn er vooral games die profiteren van de extra beschikbare kracht. Age of Calamity draait mooi 60 fps bvb.

[...]

Dit zie ik Nintendo dan weer niet doen. Wie weet wat er technisch allemaal gebeurt in de achtergrond.
Fout age of calamity draait Maar op 30 fps. Stabiel dit keer maar wel maar 30 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
CyBeR schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 02:50:
[...]

Net zo goed als op de Switch 1 maar je kunt ze niet opladen.
Ah top! Daar hebben wij z'n toren voor, daar staan onze 4 reserve joy-cons ook in voor als er visite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
matthijst schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 07:47:
Die accu gaat wel rap leeg zeg.
Met Fortnite bijna 1% per minuut. MK lijkt heeeeel iets langzamer te gaan.
Op zich lange USB-C kabels liggen naast bank en bed, dus bedraad gaat ook wel, maar onderweg wordt het een Powerbank meenemen denk ik.
Een spel als Cyberpunk zal wel helemaal rap door die accu heen gaan.
Oef dus de accu gaat niet zoals bij de Nintendo Switch Oled even een middag mee? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
Passie-m schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 07:39:
[...]

Had hier op mijn 55 inch OLED wel het gevoel dat het UI juist netjes scherp was.. stond er iets wel goed?
Alles staat goed ingesteld, ik zit vrij dicht op m'n 48" OLED.

De UI is niet scherp, als ik dan Mario Kart World opstart is alles wel enorm scherp.

@Mog had dezelfde ervaring met een onscherpe UI.

Switch wisselen van automatisch naar 4K veranderd ook helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-06 13:23
RollieBollie schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 07:47:

En BOTW S2 ziet er weer/nog mooier uit. Ook leuk hoe de Zelda Notes werken, maar jammer dat enkele stats en achievements al zijn behaald als je BOTW eerder hebt gespeeld. Wat dan wel leuk is hierbij is dat ik zag dat ik blijkbaar ~1.700 uur in BOTW heb zitten. :D
Ja ik lees daar meer klachten over. Niks schijnt te werken om zelda notes te resetten. Dat is nou juist wat je zou willen met 0 wapens gevonden, 0x dood gegaan en door welke vijandend, 0 gebieden ontdekt etc etc.

Bizar dat ze dat niet snappen bij Nintendo. Je saves deleten, de app opnieuw installeren niks helpt om vanaf 0 te beginnen. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
RollieBollie schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 07:47:
En accu gaat snel leeg, maar zo te zien laad die ook niet continu op in dock mode. Had gisteravond Switch erin gedaan. Uurtje geleden aan gezet zonder eruit te halen. Keek ik later en zag dat die op 83% stond zonder tekentje van opladen.
Viel me ook bedraad op idd. Dan bleef hij rond de 86/87% hangen zonder laadtekentje. Heb wel dat 90% gebeuren aangezet, maar 86 is geen 90, weten ze bij Nintendo ook hoop ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-06 22:48

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Welke beschermhoes of screenprotector hebben jullie? Ik zie er op Bol een aantal met screenprotector (plastic laagje) voor €20

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flugelisoke
G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 07:54:
[...]

Oef dus de accu gaat niet zoals bij de Nintendo Switch Oled even een middag mee? :o
Maar dat is natuurlijk doordat de hardware meer power vraagt, games zijn mooier, groter etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
ryanator schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:08:
Welke beschermhoes of screenprotector hebben jullie? Ik zie er op Bol een aantal met screenprotector (plastic laagje) voor €20
Heb hem van Coolblue zelf, kost wel een tweede hypotheek maar goed. 25 euro voor een protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:02

H.Boss

Hugo Boss

ryanator schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:08:
Ik heb deze matte screenprotector, zit er superstrak op en je merkt het niet eens, alleen dat die mat is en dat vind ik persoonlijk heel fijn: https://www.amazon.nl/dp/...yo2ov_dt_b_fed_asin_title

Deze beschermhoes heb ik, stevig en genoeg ruimte: https://www.bol.com/nl/nl...e-zwart/9300000230180607/

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
Phusebox schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 05:27:
Ik ben net nog eens begonnen aan een single player GP in MKW, maat ik rij toch echt niet van track naar track. Ene race is klaar, en daarna sta je gewoon aan de start van de tweede race.

Dat die races ipv laps sections zijn verandert weinig aan het spel.

Edit: ik zie nu dat je op het einde soms hele korte rondjes hebt of 1 rondje?

Vind het allemaal super vaag en voegt echt niks toe. Dit is echt "overengineered" van wat kunnen we anders doen. If it ain't broke...
Het lijkt wel of je de funky mitzwa versie speelt, Harry kart land.

Ik snap het niet? Hier rijd ik toch echt van het ene gebied naar het andere gebied. En vanuit het hoofdmenu kun je onderaan de map selecteren en vanuit daar freeroamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:00:
[...]

Viel me ook bedraad op idd. Dan bleef hij rond de 86/87% hangen zonder laadtekentje. Heb wel dat 90% gebeuren aangezet, maar 86 is geen 90, weten ze bij Nintendo ook hoop ik :+
Doet die bij mij ook inderdaad. Hele nacht in dock gestaan en staat nu op 86%. Ik heb ook 90% besparing aanstaan.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Hoop dat ze Ace Combat 7 nog ff patchen voor de S2.
Die gasten leven zo'n beetje van betaalde DLC lijkt het, dus daar moeten ze toch relatief simpel nog wat geld uit kunnen trekken.

Iemand FIFA 25 (of hoe heet dat tegenwoordig) al op Switch 2 gespeeld, is dat wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:31

MazeWing

The plot thickens...

TomBraamhaar schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:43:
[...]

ragebait titel voor de clicks, kost me dan moeite om hem te kijken.
Aan 450 nits maximaal is weinig HDR. Zeker wanneer je ook nog een lcd hebt die sowieso geen 0,0 nits zwart kan weergeven.

Dat heeft niets met clickbait te maken maar gewoon de realiteit. Verder is die YouTuber behoorlijk betrouwbaar en 1 van de weinige die al enkele jaren HDR metingen doet in games en ook instellingen en tips geeft.

Toch altijd weer mooi hoe dit soort mensen meteen afgebrand worden omdat ze de vinger op de zere plek leggen. Het is gewoon zeer merkwaardig van Nintendo om bewust geen OLED scherm te gebruiken. Qua meerprijs is dit voor Nintendo echt tientjes werk (als het dat al is). Maar natuurlijk past dat niet in het plaatje dat ze over 2 jaar een Switch 2 OLED uit kunnen brengen voor €599….

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
flugelisoke schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:09:
[...]

Maar dat is natuurlijk doordat de hardware meer power vraagt, games zijn mooier, groter etc.
Dat is helemaal waar, ik vaak een Nintendo apparaat speciaal in huis voor Pokémon / Mario enz.
Die spellen worden ook steeds mooier! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:09

CyBeRSPiN

sinds 2001

Bij de tv calibratie kreeg ik het rechter zonnetje niet onzichtbaar, zal wel aan mn LG OLED liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:31:
Bij de tv calibratie kreeg ik het rechter zonnetje niet onzichtbaar, zal wel aan mn LG OLED liggen?
Hoger zetten, hier moest ie aardig bijgesteld worden op m'n CXz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 23:11
De Switch 2 wordt een stuk warmer dan ik had verwacht. Wat denken jullie, is er in deze opstelling voldoende luchtstroom of zitten de fans te dicht op de bovenkant van de kast te blazen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KAEUI2lMC02tbu-5JuBcgcppHQg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GTLJCbRFRaATZIDbXPmLXDT6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:09

Pluspunten:
Minpunten:

Ja hetzelfde hier maar ik vind hem ook niet erg degelijk aanvoelen. Het geeft me een teveel plastic gevoel. Nog meer dan de originele switch. Ik weet niet precies hoe ik dat moet omschrijven maar het komt ook mede door de grootte en dat je er nu daarom ook voorzichtiger mee moet zijn. Hij voelt kwa degelijkheid een beetje ondermaats vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:31

MazeWing

The plot thickens...

CyBeRSPiN schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:31:
Kan ook liggen of het DTM, HGIG of niets (geen tone mapping, egeinljjk alleen bij oudere OLED’s) gebruikt.

HGIG is de aanbeveling.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:16
Jixreme schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:33:
De Switch 2 wordt een stuk warmer dan ik had verwacht. Wat denken jullie, is er in deze opstelling voldoende luchtstroom of zitten de fans te dicht op de bovenkant van de kast te blazen?

[Afbeelding]
Dit ziet er wel heel krap uit, en ook vrij klein verder totaal.
Ik zou nooit een console hier tussen plaatsen, of die er nou in past of niet(Lijkt me ook onhandig om hem zo uit de dock te halen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:02

H.Boss

Hugo Boss

Jixreme schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:33:

[Afbeelding]
Dat wilde ik eerst ook doen op die manier, maar dan is het toch een gedoe als je hem een keer handheld wilt gebruiken? Niet praktisch lijkt mij.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spetzje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-06 12:22
Hoe bevalt de Pro controller? Het waard of zijn de joycons goed genoeg bevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:49
spetzje schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:36:
Hoe bevalt de Pro controller? Het waard of zijn de joycons goed genoeg bevonden?
Mijn eerste ervaring (2 uurtjes spelen) is dat die erg fijn aanvoelt. Heb grote handen, had misschien iets groter gemogen maar tot nu toe geen klachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 00:10
spetzje schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:36:
Persoonlijk vind ik de pro fijner in de hand dan de joycons via grip.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 23:11
Carlos0_0 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:35:
[...]

Dit ziet er wel heel krap uit, en ook vrij klein verder totaal.
Ik zou nooit een console hier tussen plaatsen, of die er nou in past of niet(Lijkt me ook onhandig om hem zo uit de dock te halen).
H.Boss schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:36:
[...]

Dat wilde ik eerst ook doen op die manier, maar dan is het toch een gedoe als je hem een keer handheld wilt gebruiken? Niet praktisch lijkt mij.
Het is niet praktisch inderdaad, maar gezien ik ‘m bijna nooit uit de Dock haal neem ik dat voor lief. Gaat me vooral om eventuele schade door warmte op de lange termijn.
Pagina: 1 ... 74 ... 94 Laatste

Let op:
Vragen of opmerkingen over levertijden en vorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.