Acties:
  • 0 Henk 'm!
harydoo schreef op zondag 1 juni 2025 @ 22:34:
Is het mogelijk om de Switch 2 te koppelen aan een tv met een usb C naar hdmi adapter? Bijvoorbeeld tijdens vakantie in een hotel oid?
Wellicht dat Genki hun Shadowcast 2 update voor Switch 2.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:39
Donstil schreef op zondag 1 juni 2025 @ 22:52:
[...]

Ja er komen ongetwijfeld alternatieven op het Nintendo Dock. Ik heb voor de switch nu ook een USB-C (met voeding) naar HDMI Kabel die als Dock gezien wordt.

De switch draait ook gewoon in docked mode dan, nooit wat aan gemerkt.

Edit: Een normaal USB-C Dock werkt overigens niet, dus er zit wel iets van “trickery” in waardoor de switch denkt dat het een “Nintendo Dock” is.
Ik denk ook dat ze er komen maar ze zijn er nog niet. En degene die werken met de ns1 hoeven niet per se ook te werken op de ns2.

De nieuwe dock heeft iig actieve koeling en wellicht een handshake chip om docked mode te activeren en of een usbc-hdmi voor video out kan zorgen is de vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
boefje79 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 23:01:
[...]

Ik denk ook dat ze er komen maar ze zijn er nog niet. En degene die werken met de ns1 hoeven niet per se ook te werken op de ns2.

De nieuwe dock heeft iig actieve koeling en wellicht een handshake chip om docked mode te activeren en of een usbc-hdmi voor video out kan zorgen is de vraag
Nou dat laatste kan sowieso, het originele Dock is ook niet meer dan usb-c, dat protocol of de eventuele hardware reverse engineren ze wel.

Actieve koeling mis je dan maar de vraag is nog hoe effectief en dus benodigd dat echt gaat zijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Zoals ik 't begrijp is de Switch dock semi-standaard; het is gebaseerd op DP alt mode maar net iets anders waardoor standaard dongles niet werken. Mogelijk is dat omdat toen het ding ontwikkeld werd er nog niet heel veel standaarden waren; de Switch was een van de eerdere USB-C apparaten die meer deed dan opladen en standaard data transfer. D'r was ook iets met de powersupply die een vroege PD standaard gebruikt wat op een gegeven moment voor wat gezeur zorgde.

Hopelijk hebben ze dat bij de Switch 2 allemaal aangepast en kun je daarmee ook van een standaard HDMI dongle gebruik maken (hoewel vermoedelijk wel tegelijkertijd met een voeding). Maar daar komen we over een paar dagen achter.

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 02-06-2025 00:30 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:52

Vliegvlug

Flight Simple

Donstil schreef op zondag 1 juni 2025 @ 22:52:
[...]

Ja er komen ongetwijfeld alternatieven op het Nintendo Dock. Ik heb voor de switch nu ook een USB-C (met voeding) naar HDMI Kabel die als Dock gezien wordt.

De switch draait ook gewoon in docked mode dan, nooit wat aan gemerkt.

Edit: Een normaal USB-C Dock werkt overigens niet, dus er zit wel iets van “trickery” in waardoor de switch denkt dat het een “Nintendo Dock” is.
Wat bedoel je met een “normale USB-C Dock”?
Ik heb zo’n usb-c dock ding ooit gekocht voor mijn laptop, is een metalen kastje met kort usb-c kabeltje en heeft een hdmi, usb A & C (voor de voeding) en een ethernet poort en die werkt gewoon prima met de Switch 1. Handig voor op reis om aan de TV te kunnen koppelen en docked te spelen zonder de echte dock mee te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:58
Als het goed is heb je voor iedere Docking USB-C naar HDMI adapter van de Switch ook een extra USB-C poort voor je AC voedingsadapter. Zonder een extra usb-c poort voor de AC (power) om je Switch op te laden krijg je geen beeld op je scherm te zien. Ik had destijds voor mijn Oled de portable docking adapter gekocht van Hagibis op Amazon. De HDMI poort ondersteunt de resolutie tot 4K/60Hz. Lijkt me dat het ook voor de Switch 2 werkt toch? Hetzelfde verhaal voor een normale docking station van PC's/laptops die 4K 60Hz ondersteunen met een USB-C en HDMI poort.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ONxYv0wZWUJe0RJcgdwigabzIDQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7ja86Pogim4AX6QzBrICang1.png?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 02-06-2025 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:39
“Het lijkt me”, “ik denk dat”, “ze zullen wel”, we gaan het zien! Ik hoop het!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MallePietje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 06:54
Misschien moet je even op zolder in een oude stoffige doos gaan zoeken. Je hebt 'm gewoon al 55 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:00
De switch 1 werkt niet zonder meer ivm speciale chip die in de dock zit, geen chip is geen video output. Voor zover ik weet is daar ook niks over aangekondigd met switch 2.

Of er ook echt een active usb-c ~hdmi nodig zou zijn als die chip niet nodig is betwijfel ik dan weer want switch2 heeft 2 usb protesten dus theoretisch zou er 1 coor output en de ander voor power kunnen dienen.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:44
Weet iemand of het mogelijk is om een usb-c naar ethernet verloopje te gebruiken op de Switch?
Zodat je bekabeld internet hebt in handheld mode zeg maar...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rbfotoeu schreef op maandag 2 juni 2025 @ 09:15:
Weet iemand of het mogelijk is om een usb-c naar ethernet verloopje te gebruiken op de Switch?
Zodat je bekabeld internet hebt in handheld mode zeg maar...?
Gezien de Switch 1 (sommige) USB-ethernetadapters ondersteunden zou de Switch 2 in theorie dit ook moeten ondersteunen. Maar zolang praktisch niemand een Switch 2 in handen heeft kan niemand dit testen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:44
RayNbow schreef op maandag 2 juni 2025 @ 09:23:
[...]

Gezien de Switch 1 (sommige) USB-ethernetadapters ondersteunden zou de Switch 2 in theorie dit ook moeten ondersteunen. Maar zolang praktisch niemand een Switch 2 in handen heeft kan niemand dit testen.
Ja ok ...was eigenlijk ook meer een algemene vraag...maar sommige werken dus wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor vragen over adapters en third party docks enzo… best gewoon even afwachten.

De converterchip in het nieuwe dock is een Realtek RTD2175N-CG en converteert DP1.4 naar HDMI2.1. Ook de hoeveelheid elektriciteit waarmee het nieuwe dock om zal gaan is verschillend. Het is bovendien nog te bekijken of alles volgens specificaties werd geïmplementeerd of dat Nintendo ergens gaat afwijken

Ik weet niet onmiddellijk of er een publieke specsheet bestaat van die Realtek chip, maar er is wel info van zijn voorganger - de RTD2173. Deze ondersteunde:
Chipset: RTD2173
Compliant with DisplayPort 1.4, HDMI HDCP 2.2/1.4, HDR 10
Video Resolution: 720p, 1080p, 4K30Hz, 4K60Hz,4K120Hz (w/DSC), 8K30Hz and 8K60Hz (w/DSC)
Audio Support: 7.1-ch PCM
Bandwidth: Up to 32.4 Gbps
We weten alvast dat Nintendo geen DSC gaat ondersteunen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 10:58:
[...]

Display Stream Compression?
Inderdaad. En we weten dit simpelweg omdat ze de outputlimiet van de Switch 2 op 4k60fps vermelden in de spec sheet. Terra Orin ondersteunt zeker wel DSC, dus men kiest ervoor om dit te verwijderen/te deactiveren/niet te gebruiken.

(Ze lijken eigenlijk naar HDMI 2.0 specs terug te grijpen ondanks dat de converter 2.1 mogelijk zou ondersteunen)

[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 02-06-2025 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:20
Ik heb nu 2 pre-orders staan maar er zijn dus geen leveringsproblemen? Dan kan er wel 1 uit. Verwachten jullie binnen 1 jaar nog een pricedrop? Want aarzel nog niet kang geleden de oled aangeschaft maarja iets met fomo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:17

Esumontere

Floep, banaan.

Joel22 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:51:
Ik heb nu 2 pre-orders staan maar er zijn dus geen leveringsproblemen? Dan kan er wel 1 uit. Verwachten jullie binnen 1 jaar nog een pricedrop? Want aarzel nog niet kang geleden de oled aangeschaft maarja iets met fomo.
We hebben hier geen glazen bol. ;) Maar een verlaging van de prijs binnen een jaar zou ik zeker niet verwachten.

Geen idee of er leveringsproblemen gaan zijn, maar als mensen meerdere pre-orders plaatsen dan dragen die daar wel aan bij natuurlijk. Gezien de hoeveelheid keren dat verschillende leveranciers de pre-orders open hebben gegooid is de kans wel groot dat het allemaal goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
Esumontere schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:52:
[...]

We hebben hier geen glazen bol. ;) Maar een verlaging van de prijs binnen een jaar zou ik zeker niet verwachten.

Geen idee of er leveringsproblemen gaan zijn, maar als mensen meerdere pre-orders plaatsen dan dragen die daar wel aan bij natuurlijk. Gezien de hoeveelheid keren dat verschillende leveranciers de pre-orders open hebben gegooid is de kans wel groot dat het allemaal goed gaat.
Ik wist niet direct welke shops betrouwbaar waren. Ik kan voortijdig annuleren en komt er weer vrij. :) Mmm aarzel aarzel. Switch oled is nog heel mooi :). Gekocht omdat voor 206 euro vond ik betere investering dan mijn switch 1 versie een set nieuwe joycons :P . Oude switch is nu sportapparaat geworden met ringfit en sports :). Ik ben vooral bang dat de Oled gaat stofhappen en dat als ik eerst de batterij lekker leegtrek enzo dan is het wat meer een used item. Voor mij zit alles bij de switch in quality time met mijn kinderen en vrienden, maar of mijn kinderen nu mario kart of mario kart world spelen is nog niet echt boeiend voor hun leeftijd en over 2 jaar willen ze misschien liever ps5 (dan voelt mijn opvoeding beetje gefaald ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
Wat moet ik mij voorstellen bij die updates van spellen voor de switch 2? Echt hogere framerate ook? Betere weergave zie ik regelmatig staan, maar dat vind ik niet zo boeiend. Hogere framerate veel belangrijker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:52
Joel22 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 12:03:
[...]

Ik wist niet direct welke shops betrouwbaar waren. Ik kan voortijdig annuleren en komt er weer vrij. :) Mmm aarzel aarzel. Switch oled is nog heel mooi :). Gekocht omdat voor 206 euro vond ik betere investering dan mijn switch 1 versie een set nieuwe joycons :P . Oude switch is nu sportapparaat geworden met ringfit en sports :). Ik ben vooral bang dat de Oled gaat stofhappen en dat als ik eerst de batterij lekker leegtrek enzo dan is het wat meer een used item. Voor mij zit alles bij de switch in quality time met mijn kinderen en vrienden, maar of mijn kinderen nu mario kart of mario kart world spelen is nog niet echt boeiend voor hun leeftijd en over 2 jaar willen ze misschien liever ps5 (dan voelt mijn opvoeding beetje gefaald ;) )
Als ik je zo hoor dan heb je echt geen reden om een Switch 2 aan te schaffen behalve om het hebben van het hebben. Maar dat gevoel ben je na een dagje weer kwijt zodra je het in handen hebt. Dus ja om daar dan 500 euro voor te lappen is wel heel dure drugs. :P

Ik zou gewoon voorlopig het geld op zak houden, aanbiedingen komen er sowieso wel. En het is ook maar de vraag hoe goed de Switch 2 het gaat doen. Dat zal ook invloed hebben op al dan niet een vervroegde prijsdaling

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joel22 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 12:06:
Wat moet ik mij voorstellen bij die updates van spellen voor de switch 2? Echt hogere framerate ook? Betere weergave zie ik regelmatig staan, maar dat vind ik niet zo boeiend. Hogere framerate veel belangrijker.
https://www.nintendo.com/...game-updates-2786093.html

https://www.nintendo.com/...dition-games-2785636.html

Dit is de info die we hebben. Zijn ook games met hogere framerate zoals Kirby en de Vergeten Wereld (30 naar 60 fps). Verder veel games waar de framerate consistenter is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Joel22 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:51:
Als je even kijkt naar de prijsgrafiek inde PW van de originele Switch: uitvoering: Nintendo Switch (Neon Blauw, Neon Rood)

en de vervanger (2019 model): uitvoering: Nintendo Switch (2019 model) Blauw, Rood

zou ik daar niet van uitgaan :P Die is iets omlaag gegaan vanwege het OLED-model (uitvoering: Nintendo Switch (OLED model) Blauw, Rood), maar een dergelijke upgrade voor de Switch 2 kan nog jaren duren. Je ziet de prijs eerst wat fluctueren omdat er tekorten waren, maar niet noemenswaardig omlaag gaan.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

L23 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 12:19:
[...]

https://www.nintendo.com/...game-updates-2786093.html

Dit is de info die we hebben. Zijn ook games met hogere framerate zoals Kirby en de Vergeten Wereld (30 naar 60 fps). Verder veel games waar de framerate consistenter is.
Was ik bijna vergeten! Mijn Switch 2 launch games, naast Tears of the Kingdom S2 Edition:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i5_njiuyRwR_UTzsnTodxRXV_28=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/A4fRd8gX5o2N7WTZSkCmxyRE.png?f=user_large

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Mog Echoes of Wisdom moet ik nog een keer kopen. Captain Toad: Treasure Tracker vond ik erg leuk.

Al die Switch 1 verbeteringen vind ik zelf niet heel interessant, maar wellicht een leuk moment om Super Mario Odyssey weer eens opnieuw uit te spelen met de Switch 2.

[ Voor 46% gewijzigd door L23 op 02-06-2025 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb besloten nog even een maandje te wachten met de aankoop van de Switch 2.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mog schreef op maandag 2 juni 2025 @ 12:26:
[...]

Was ik bijna vergeten! Mijn Switch 2 launch games, naast Tears of the Kingdom S2 Edition:
[Afbeelding]
Ooh leuk wel precies de games die ik ook verwacht veel te gaan spelen.

Toad speel ik met de kleine en blijft toch wel een leuk Puzzle spelletje.
Echoes vond ik op de Switch 1 echt te matig draaien om van te genieten, veel te veel framedrops, dus daar kijk ik op de S2 ook wel naar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

L23 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 12:32:
@Mog Echoes of Wisdom moet ik nog een keer kopen. Captain Toad: Treasure Tracker vond ik erg leuk.

Al die Switch 1 verbeteringen vind ik zelf niet heel interessant, maar wellicht een leuk moment om Super Mario Odyssey weer eens opnieuw uit te spelen met de Switch 2.
Ik vond die Captain Toad missies in Super Mario 3D World echt heel leuk. Ik was even vergeten dat er een losse game van was. Maar nu ik jouw lijstje met S2 upgrades zag vond ik vandaag een mooi moment om het alsnog aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op maandag 2 juni 2025 @ 12:40:
[...]

Ik vond die Captain Toad missies in Super Mario 3D World echt heel leuk. Ik was even vergeten dat er een losse game van was. Maar nu ik jouw lijstje met S2 upgrades zag vond ik vandaag een mooi moment om het alsnog aan te schaffen.
Ja klopt. Daar is het mee begonnen en daarna is er op de Wii U Captain Toad: Treasure Tracker uitgebracht. Later was de game opnieuw uitgebracht voor de 3DS en Switch. Ik begrijp dat de game op de Wii U ook een paar soort 3D World levels had, bij de 3DS/Switch versie zijn die er uit gehaald en zitten er 4 nieuwe levels in die gebaseerd zijn op Super Mario Odyssey.

Ik begrijp dat Captain Toad: Treasure Tracker een prequel is van Super Mario 3D World. Bij de 3DS/Switch release hebben ze er een prequel van Super Mario Odyssey van gemaakt.

[ Voor 18% gewijzigd door L23 op 02-06-2025 12:52 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fZKyS2_R1Yp63CZYnzZH53YL1vc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fAKnqA9Gjk2azrup58heBGM2.png?f=fotoalbum_large

Het is officieel launch week! *O*

Ik ben echt heel benieuwd naar de eerste ervaringen en meningen van de mensen die een Nintendo Switch 2 binnen krijgen en erop gaan spelen, ik ga zelf ook flink wat reviews lezen en bekijken :)..

Achter de schermen is @Zeror druk bezig met het maken van een prachtige topicstart. Oorspronkelijk was het onze bedoeling dat deze al veel eerder online zou komen, maar door enkele flinke tegenslagen heeft dit helaas wat vertraging opgelopen

d:)b

[ Voor 37% gewijzigd door G_Dragon op 02-06-2025 13:17 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:58
Het valt mij op dat niemand uitkijkt naar Nintendo Switch 2 Welcome Tour :+

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:28

Dennis1812

Amateur prutser

Nog steeds compleet van de pot gerukt dat ze daar een tientje voor durven te vragen.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:38
Gynnad schreef op maandag 2 juni 2025 @ 13:09:
An sich is het wel leuk, maar principieel ga ik het gewoon niet aanschaffen. Het had een pack-in game moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:26
Happy launchday donderdag alvast!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:01
Woensdag al ingepland om het tv meubel te demonteren zodat ik donderdag de kabels van de oude switch eruit kan halen en vervangen voor de nieuwe.

Er loopt een kleine van iets meer dan een jaar rond en ik durf het er niet op te gokken om de switch tijdelijk los bij de tv te zetten. 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Geen idee of dit al is gepost maar het lijkt erop dat de upgrade pakketen voor sommige games ook als fysieke "card" code te koop zal zijn bij winkels als nedgame

https://www.nedgame.nl/ni...xtra-content-/2962915085/

https://www.nedgame.nl/ni...xtra-content-/7336061859/

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Gynnad schreef op maandag 2 juni 2025 @ 13:09:
Wellicht dat ik hem eens ga halen, maar verwacht het niet. Vind het ook echt vreemd dat zoiets in vergelijking met een Astrobot's playroom wel betaald is.

qua launch moet ik nog even kijken hoe ik dat ga doen. Ben die dag niet thuis namelijk. Maar weet niet of ik via bol tijdens verzending aan kan geven het naar een pakketpunt te laten sturen. Anders wordt het vrijdag dat ik het op kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
DBrand Killswitch case/cover is vanaf vandaag te bestellen voor de Switch 2.

https://dbrand.com/shop/killswitch/nintendo-switch-2-cases

Vanochtend de travel bundel besteld. Uitlevering begint midden juni voor degenen die een reservering hadden geplaatst. Hoop hem op tijd te hebben voor we op vakantie gaan begin juli :D .

[ Voor 11% gewijzigd door Millert op 02-06-2025 13:38 ]

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldtb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02:15
copywizard schreef op maandag 2 juni 2025 @ 13:25:
Geen idee of dit al is gepost maar het lijkt erop dat de upgrade pakketen voor sommige games ook als fysieke "card" code te koop zal zijn bij winkels als nedgame

https://www.nedgame.nl/ni...xtra-content-/2962915085/

https://www.nedgame.nl/ni...xtra-content-/7336061859/
Nedgame verkoopt ook 'digitale producten'
Dit is een digitaal product.
LET OP: Dit is een digitaal artikel, de code of downloadlink wordt per e-mail naar u verzonden. Digitale producten kunnen niet geruild worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Persoonlijk betaal ik liever meer om alles fysiek te hebben dan voor minder alles digitaal te hebben.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat inderdaad ook op de website van Nintendo
Upgradepacks kunnen in de Nintendo eShop, My Nintendo Store of winkels worden gekocht.

Nintendo eShop
Upgradepacks zijn te vinden en te koop in de Nintendo eShop, die je kunt bereiken vanuit het HOME-menu. Je kunt ze zoeken en kopen via de Nintendo-website.

My Nintendo Store
Upgradepacks zijn te vinden en te koop in de My Nintendo Store.

Winkels
In winkels die Nintendo-games verkopen, zijn kaarten verkrijgbaar met downloadcodes voor upgradepacks.

Om het upgradepack te downloaden dien je naar de Nintendo eShop te gaan en de downloadcode op de kaart te gebruiken.

Wel handig als je iemand het cadeau wilt geven bijvoorbeeld. Maar verder zie ik er niet echt de toegevoegde waarde ervan.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 2 juni 2025 @ 13:46:
Persoonlijk betaal ik liever meer om alles fysiek te hebben dan voor minder alles digitaal te hebben.
Zover ik weet zijn er geen Switch 2 edities die compleet op cartridge staan. Tot nu toe is alles Switch 1 + downloadcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Sir_Lion schreef op maandag 2 juni 2025 @ 13:12:
[...]

An sich is het wel leuk, maar principieel ga ik het gewoon niet aanschaffen. Het had een pack-in game moeten zijn.
Als pack-in game had ik het nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 2 juni 2025 @ 13:46:
Hoe bedoel je dat? Dus als je Kirby en de Vergeten Wereld al fysiek hebt koop je Switch 2 editie er bij om de Sterrenwereld DLC fysiek op cartridge te hebben?
Kirby en de Vergeten Wereld heb ik nieuw voor 25 euro gekocht destijds. De Switch 2 Edition is me qua prijs momenteel een te groot verschil.

Ik ben zelf wel van plan om The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – Nintendo Switch 2 Edition fysiek te kopen. Ik heb deze game tot dusver nog niet gekocht. En Switch 2 Edition games draaien ook op de Switch 1 volgens mij (Zoveel misinformatie vanuit Nintendo dat mij dit nog niet 100% duidelijk is :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Mog schreef op maandag 2 juni 2025 @ 13:50:
[...]

Tsja, ik heb het kunnen spelen op de Experience Event, dus op basis daarvan kan ik wel zeggen dat het wel leuk is om meer over je systeem te leren door ermee aan de slag te gaan. Maar om er dan voor te betalen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Raem schreef op maandag 2 juni 2025 @ 13:50:
[...]

Zover ik weet zijn er geen Switch 2 edities die compleet op cartridge staan. Tot nu toe is alles Switch 1 + downloadcode.
Het is allemaal erg verwarrend, maar uiteindelijk was de bevestiging dat alles op cartridge staat. Geen download code.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• plato82
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-06 17:07
Mog schreef op maandag 2 juni 2025 @ 13:50:
[...]

Ik kijk alvast rijkhalzend uit naar de Welcome Tour speedruns

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 13:55:
[...]

Het is allemaal erg verwarrend, maar uiteindelijk was de bevestiging dat alles op cartridge staat. Geen download code.
Oh, dan heb ik niks gezegd. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
L23 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 13:54:
[...]

Hoe bedoel je dat? Dus als je Kirby en de Vergeten Wereld al fysiek hebt koop je Switch 2 editie er bij om de Sterrenwereld DLC fysiek op cartridge te hebben?
Kirby en de Vergeten Wereld heb ik nieuw voor 25 euro gekocht destijds. De Switch 2 Edition is me qua prijs momenteel een te groot verschil.

Ik ben zelf wel van plan om The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – Nintendo Switch 2 Edition fysiek te kopen. Ik heb deze game tot dusver nog niet gekocht. En Switch 2 Edition games draaien ook op de Switch 1 volgens mij (Zoveel misinformatie vanuit Nintendo dat mij dit nog niet 100% duidelijk is :P).
Als wij ooit een Nintendo Switch 2 in huis nemen dan bedoel ik ermee te zeggen dat ik een persoonlijke voorkeur voor fysieke spellen heb en als het mogelijk is dat alle Nintendo Switch 2 spellen die wij gaan kopen in de toekomst zeker Fysiek worden gekocht. Dan maar meer betalen per spel :)

De upgrades bekijk ik per spel gewoon, gelukkig krijgt Pokémon Scarlet & Violet wel al een gratis upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:36
Sir_Lion schreef op maandag 2 juni 2025 @ 13:54:
[...]

Tsja, ik heb het kunnen spelen op de Experience Event, dus op basis daarvan kan ik wel zeggen dat het wel leuk is om meer over je systeem te leren door ermee aan de slag te gaan. Maar om er dan voor te betalen?
Kun je misschien iets vertellen over de minigames die er in zitten? Is het ook daadwerkelijk leuk?
Vanuit de introfilmpjes die ik heb gezien leek het in elk geval meer een soort interactieve handleiding. Als er minigames in zitten die ook echt leuk zijn om te spelen, ben ik wel bereid tot het betalen van een tientje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 2 juni 2025 @ 13:59:
[...]

Als wij ooit een Nintendo Switch 2 in huis nemen dan bedoel ik ermee te zeggen dat ik een persoonlijke voorkeur voor fysieke spellen heb en als het mogelijk is dat alle Nintendo Switch 2 spellen die wij gaan kopen in de toekomst zeker Fysiek worden gekocht. Dan maar meer betalen per spel :)

De upgrades bekijk ik per spel gewoon, gelukkig krijgt Pokémon Scarlet & Violet wel al een gratis upgrade.
Ik begrijp de voorkeur, zo heb ik het tot nu toe ook gedaan bij de Switch 1. Ik vind het bijvoorbeeld heel tof dat Cyberpunk 2077 compleet op cartridge staat. Echter denk ik dat ik qua third party games volledig digitaal ga tenzij er games op cartridge uitkomen die ook nog op de Switch 1 te spelen zijn (gezien ik daar een aardige fysieke collectie voor heb). Zowel fysiek en digitaal kopen lijkt me wat minder handig en eigenlijk ook een beetje klaar met het wachten op een mogelijke fysieke release.
Nintendo's eigen games haal ik denk ik wel fysiek. Nintendo spellen zijn aardig waardevast, staan compleet op de cartridge en zijn zoals het er naar uit ziet ook nooit Gamkeycards.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-06 20:11

Vagax

Hehe

Emmavdv schreef op maandag 2 juni 2025 @ 14:05:
[...]

Kun je misschien iets vertellen over de minigames die er in zitten? Is het ook daadwerkelijk leuk?
Vanuit de introfilmpjes die ik heb gezien leek het in elk geval meer een soort interactieve handleiding. Als er minigames in zitten die ook echt leuk zijn om te spelen, ben ik wel bereid tot het betalen van een tientje.
De games zelf zijn nog niet bekend, je kunt ook niet alle games in 1 keer spelen aangezien je ze vrij speelt dmv medailles, je moet ook de wereld ontdekken om stempels te krijgen om ze weer nieuwe areas vrij te spelen.

Edit: Er is wel iets bekend, zie hieronder:
Only a few minigames have been shown off ahead of the game's release. A few newly revealed ones teach players to use the Switch 2 Joy-Con mouse features, with one having them collect falling stars and dodge an ever-increasing series of spiked balls that tumble down from the top of the screen, and another using mouse controls to have players aim and shoot at balloons in a 3D environment. Other minigames that the trailer teases involve using a microscope, driving a car along an obstacle-filled track, and manipulating a yellow face emoji's features in a manner that looks similar to the Super Mario 64 title screen.

https://gamerant.com/nint...ames-tech-demos-how-many/
De game/demo is overigens 2 gb

Ik wacht zelf wel even tot mensen daadwerkelijk de game hebben kunnen spelen en een oordeel er over hebben. Verwacht niet snel dat het een tientje waard is maar wie weet.

[ Voor 30% gewijzigd door Vagax op 02-06-2025 14:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
L23 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 12:59:
[...]

Nog even wachten op de release/reviews van Donkey Kong Bananza?
Niet perse. Ik ben volgende maand jarig. Dus lijkt mij een prima verjaardagskado.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Emmavdv schreef op maandag 2 juni 2025 @ 14:05:
[...]

Heb je toevallig al deze video gezien? YouTube: Nintendo Switch 2 Welcome Tour – Gameplay Video – Nintendo Treehouse...

Er zijn van die bordjes in het spelletje die inderdaad eerder een handleiding zijn. Die leggen dan dingetjes uit over het specifieke ding waar ze bij staan.

Maar er zijn ook interactieve spelletjes. Een van de spelletjes die ik heb gespeeld is op 12:38 terug te vinden. Je merkt dan hoe de muis functie daadwerkelijk aanvoelt. Hoe snel het reageert enzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 2 juni 2025 @ 13:59:
[...]

Ik heb echt helemaal niets meer met fysieke games, Staat in de weg, vind boekenkasten met games erin vaak maar lelijk, schijfje wisselen als je een andere game wilt spelen, enz. Dus doe op mijn main console al zo lang als het kan het liefst alles digitaal.

Alleen Nintendo is daarin toch wel de uitzondering wat mij betreft, niet dat ik ineens hoesjes in een kast in de woonkamer ga zetten maar een cardridge heeft toch nog steeds nostalgie, en het is wel tof om de kleine mee te geven "hoe het vroeger werkte", namelijk 1 spelletje per Cardridge en dan een selectie mee op vakantie. Want van mijn Gameboy en daarbij horende spellen collectie snapt ze tot op heden maar weinig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldtb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02:15
Persoonlijk zou ik het liefst de goedkoopste optie willen, ongeacht of dat een fysieke of digitale game is. Ik ben geen verzamelaar en ik verkoop ook geen games. Hooguit geef ik er wel eens een weg.
Deze keer ga ik volledig digitaal. Dat kost mogelijk meer, maar dat is dan maar zo.
Afgaande op Deku Deals zijn de maximale kortingen van met name de First Party titels in de eShop vaak niet meer dan ca 30-35%. Fysiek (en vooral tweedehands) zijn die regelmatig voordeliger te krijgen.

Ik heb inmiddels echter wat ervaring met twee kleinere gamers ( O+ ) die hier rondlopen en ik houd elke keer mijn hart vast als die weer met een Blu-Ray disc aan de gang zijn en het is ook steeds een verrassing in welk hoesje die schijf opduikt. Daarnaast raken ze continu van alles kwijt en ik vertik het om steeds op zoek te moeten naar een van die kleine cartridges, elke keer als ik een bepaald spel wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plato82
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-06 17:07
L23 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 15:28:
Er is ook net een overview trailer uitgekomen van Welcome Tour op het Japanse Youtube kanaal.

[YouTube: Nintendo Switch 2 のひみつ展 紹介映像]
This just plain sucks! I've seen games suck before but this is the suckiest bunch of sucks that ever sucked. - Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:00
Meer info over de Welcome Tour: https://www.nintendo.com/...Welcome-Tour-2789271.html echt diep triest dat dit niet gratis is. Het is een presentatie met interactieve mogelijkheden en je krijgt mogelijk reclame te zien voor andere games en accessoires! Wie gaat hier 10 euro voor betalen?

[ Voor 5% gewijzigd door Deezers op 02-06-2025 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ga het ook niet kopen verder, en de games zien eruit alsof ze in 1 minuut met AI gemaakt kunnen worden maaaar los daarvan vind ik deze trailer dan best wel weer cool. Strakke vormgeving, leuk met al die kleine poppetjes en roltrapjes op een switch landschap.

Elk ander bedrijf zou dit niet uitbrengen of gratis dumpen maar Nintendo heeft gewoon lak en doet het lekker wel, en dat is wel dat eigenzinnige wat leuk is aan Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el1989
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:06
L23 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 15:28:
Er is ook net een overview trailer uitgekomen van Welcome Tour op het Japanse Youtube kanaal.

[YouTube: Nintendo Switch 2 のひみつ展 紹介映像]
Wat een bullshit

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 10-06 17:48
Ben eigenlijk wel blij dat Welcome Tour niet standaard meegeleverd wordt met de Switch 2, bedrijven zijn geen liefdadigheidsinstellingen dus het meeleveren van Welcome Tour had de prijs van de Switch 2 weer met 10EUR omhoog kunnen duwen voor iets dat voor de meeste kopers weer geen meerwaarde biedt. Nu kun je tenminste zelf kiezen of je dit spel wilt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 2 juni 2025 @ 17:27:
de games zien eruit alsof ze in 1 minuut met AI gemaakt kunnen worden
* RayNbow pakt de stopwatch erbij.

Nou, ga je gang. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RayNbow schreef op maandag 2 juni 2025 @ 17:41:
[...]

* RayNbow pakt de stopwatch erbij.

Nou, ga je gang. :p
Dat spelletje waarbij je met dat UFO’tje tussen die stekelballen beweegt kan je echt serieus snel maken. Dat is niet eens om het bagatelliseren. Die AI kost je dan wel meer dan deze techdemo maar goed dat is niet leuk om erbij te zeggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Geemfriekq schreef op maandag 2 juni 2025 @ 17:38:
Ben eigenlijk wel blij dat Welcome Tour niet standaard meegeleverd wordt met de Switch 2, bedrijven zijn geen liefdadigheidsinstellingen dus het meeleveren van Welcome Tour had de prijs van de Switch 2 weer met 10EUR omhoog kunnen duwen voor iets dat voor de meeste kopers weer geen meerwaarde biedt. Nu kun je tenminste zelf kiezen of je dit spel wilt of niet.
Precies, liever dit dan als niet de-installeerbare bloatware op mijn Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geemfriekq schreef op maandag 2 juni 2025 @ 17:38:
Zo kan je dat niet 1:1 vertalen natuurlijk, dat het nu 10,- kost zegt niets over een eventuele verhoging als het inbegrepen zou zijn.

Los daarvan wel blij dat de techdemo er niet gratis bij zit, stel de switch 2 gaat net zoveel verkopen als de switch 1 dan had die titel nog in de top 10 best verkochte games ooit gekomen ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 2 juni 2025 @ 17:51:
[...]

Dat spelletje waarbij je met dat UFO’tje tussen die stekelballen beweegt kan je echt serieus snel maken.
Ook de modus waarbij je twee ufo's bestuurt met twee muizen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RayNbow schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:11:
[...]

Ook de modus waarbij je twee ufo's bestuurt met twee muizen? ;)
Nee dat is wel echt revolutionair, dat zou nooit lukken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:12:
[...]

Nee dat is wel echt revolutionair, dat zou nooit lukken :+
Ik weet dat er bijv. in Win32 wat low-level mogelijkheden zijn om bij de benodigde info te komen, maar het is niet zo triviaal als snel een simpel spelletje te maken met slechts een enkele cursor en vallende objecten. Zoiets schud je zo uit je mouw, helemaal als je VB6 gebruikt.

(Heb je ook geen AI voor nodig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:28

Dennis1812

Amateur prutser

Zoiets was ook op de havo een opdracht bij informatica.
Dan ben je een jaar of 15.

Alleen grafisch wat minder uiteraard. Maargoed. Dat is tegenwoordig ook makkelijker te regelen.

Een demo om functies van controllers en systeem te tonen zou er gewoon bij horen.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:00
Hype man!!

- Mario Kart World
- Hogwarts Legacy
- Cyberpunk 2077
- Zelda games zoals ze bedoeld zijn
- FAST RMX

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:38
flugelisoke schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:26:
Hype man!!

- Mario Kart World
- Hogwarts Legacy
- Cyberpunk 2077
- FAST RMX

_/-\o_ _/-\o_
Jij komt de zomer wel door.Heb er ook zin in hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hype man!!

_/-\o_ _/-\o_
Dit ik ook, Breath of the Wild Wii U switch 2 edition spelen!

Wat nou GTA5 op 3 generaties, Nintendo draait daar zijn hand niet voor om!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Ook even hier voor wie het [Switch] Pokémon Scarlet And Violet niet volgt;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Deezers schreef op maandag 2 juni 2025 @ 16:57:
Meer info over de Welcome Tour: https://www.nintendo.com/...Welcome-Tour-2789271.html echt diep triest dat dit niet gratis is. Het is een presentatie met interactieve mogelijkheden en je krijgt mogelijk reclame te zien voor andere games en accessoires! Wie gaat hier 10 euro voor betalen?
Ik koop het wel, heb ik nog wat nieuws om te checken naast Mariokart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 10-06 17:48
Donstil schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:09:
[...]

Zo kan je dat niet 1:1 vertalen natuurlijk, dat het nu 10,- kost zegt niets over een eventuele verhoging als het inbegrepen zou zijn.

Los daarvan wel blij dat de techdemo er niet gratis bij zit, stel de switch 2 gaat net zoveel verkopen als de switch 1 dan had die titel nog in de top 10 best verkochte games ooit gekomen ook 8)7
Die 10EUR is natuurlijk een voorbeeld maar de kostprijs was omhoog gegaan om dit erbij te krijgen in het OS, waarbij wellicht ook nog updates gedaan moeten worden om exploits te dichten mochten die nog in de toekomst gevonden worden (als ik het mij goed herinner zijn in het verleden verschillende consoles van Nintendo gekraakt via exploits in games). Anders hadden ze een downloadcode bij elke Switch 2 moeten doen wat ook weer een extra stap is in het proces en dus ook weer kosten toevoegd. Zelfs als het na de extra kosten en marge die Nintendo daar weer op wilt hebben op 5EUR extra uit zou komen was de prijs waarschijnlijk nog steeds met 10EUR omhoog gegaan om de adviesprijs weer op een 9 te laten eindigen.

We hebben met het gedoe in USA wel gezien dat Nintendo gewoon haar marge pakt op de producten en dus niet zomaar extra kosten op zich neemt en genoegen neemt met een kleinere marge.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wanneer komen die uit dan? :+

Ik ben meer van de klassieke Zelda, dus hoop dat de volgende Zelda weer die kant op gaat ipv BotW en TotK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Raem schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:50:
[...]

Wanneer komen die uit dan? :+

Ik ben meer van de klassieke Zelda, dus hoop dat de volgende Zelda weer die kant op gaat ipv BotW en TotK.
Eerst volgende is Hyrule Warrios Age of Imprisonment dacht ik. Geen klassieke Zelda. Als je die wilt, heb je de GameCube versie van Windwaker op 5 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Laatst online: 23:00
L23 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:35:
[...]

Fast RMX of Fast Fusion?
Zit er altijd mee in de war, zal wel fusion zijn dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:04
Ik ben blij dat ik deze game op de Switch heb overgeslagen want dit is wel een prima upgrade zo.

Ben benieuwd of de game stabiel 60fps draait, dat zou wel echt tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:42
Zo dit ziet er dan toch boven verwachting goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Mijn hemel wat een bijzonder slechte verlichtings-engine heeft dit spel. Die woestijn-shots zijn om te huilen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woq
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 10-06 17:44

Woq

Zojuist bericht gehad van nintendo!

Beste xx,

Hierbij laten we je weten dat je bestelling MNS_NL_xxxx klaar is om verstuurd te worden.

Je krijgt opnieuw bericht zodra je bestelling wordt verstuurd.

Houd er rekening mee dat artikelen die op 5 juni 2025 uitkomen, in de volgende landen voor levering op de releasedatum worden verstuurd: Duitsland, Nederland, België, Oostenrijk, Luxemburg, Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en Ierland.

In de volgende landen kan de levering, afhankelijk van de leveringsdienst, na de releasedatum plaatsvinden: Tsjechië, Denemarken, Estland, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Finland, Griekenland, Hongarije, Letland, Litouwen, Malta, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Zweden, Andorra, Gibraltar, Monaco, San Marino, Vaticaanstad, Polen, Liechtenstein, Guernsey (Kanaaleilanden), Jersey en Man.

Als je vragen hebt, kun je terecht op de pagina met veelgestelde vragen.

Bedankt voor je geduld

My Nintendo Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-06 19:49
Woq schreef op maandag 2 juni 2025 @ 20:05:
Zojuist bericht gehad van nintendo!

Beste xx,

Hierbij laten we je weten dat je bestelling MNS_NL_xxxx klaar is om verstuurd te worden.

Je krijgt opnieuw bericht zodra je bestelling wordt verstuurd.

Houd er rekening mee dat artikelen die op 5 juni 2025 uitkomen, in de volgende landen voor levering op de releasedatum worden verstuurd: Duitsland, Nederland, België, Oostenrijk, Luxemburg, Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en Ierland.

In de volgende landen kan de levering, afhankelijk van de leveringsdienst, na de releasedatum plaatsvinden: Tsjechië, Denemarken, Estland, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Finland, Griekenland, Hongarije, Letland, Litouwen, Malta, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Zweden, Andorra, Gibraltar, Monaco, San Marino, Vaticaanstad, Polen, Liechtenstein, Guernsey (Kanaaleilanden), Jersey en Man.

Als je vragen hebt, kun je terecht op de pagina met veelgestelde vragen.

Bedankt voor je geduld

My Nintendo Store
Dat bericht heb ik ook ontvangen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Wel fijn dat Nintendo zo pro-actief is met informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MallePietje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 06:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wu8FvLbQadZM5E9a7R_jfkD0yII=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CU2AZsWgYz7qHKPj1b2Ac9eI.png?f=fotoalbum_large
Dit is de status van mijn Mediamarkt pre order (van begin april). So far so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
MallePietje schreef op maandag 2 juni 2025 @ 20:14:
[Afbeelding]
Dit is de status van mijn Mediamarkt pre order (van begin april). So far so good.
Dat staat er bij mij ook bij mediamarkt. Vanaf dag 1 zo’n beetje al. Lang voorbereiden :)

Mijn sd card is ook onderweg. Hopelijk alles donderdagavond binnen!

[ Voor 6% gewijzigd door Teknix1982 op 02-06-2025 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 07:02

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Pfff... Ik twijfel nog of ik hem ga halen. Ik heb eigenlijk nog een ps2,ps3,ps4,ps5,OG switch dus wel nog genoeg om me te vermaken. Maar die switch 2 is toch wel een beest op zijn eigen manier. Help! Ik weet het nog niet... Eerst reviews afwachten zeker?

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Ow ja en ook nog een nintendo Ds :) :)

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:36
t.w.e.a.k.e.r schreef op maandag 2 juni 2025 @ 20:27:
Pfff... Ik twijfel nog of ik hem ga halen. Ik heb eigenlijk nog een ps2,ps3,ps4,ps5,OG switch dus wel nog genoeg om me te vermaken. Maar die switch 2 is toch wel een beest op zijn eigen manier. Help! Ik weet het nog niet... Eerst reviews afwachten zeker?
Gewoon je switch verkopen en deze halen?:) uiteindelijk wil je hem toch wel dus als je het geld ervoor hebt waarom niet nu al van genieten. Zo denk ik erover in ieder geval, goedkoper worden consoles tegenwoordig niet of nauwelijks meer in de jaren na release, dus daar zou ik niet op wachten.

Plus de console op launch in huis halen heeft toch ook altijd wat speciaals.

[ Voor 5% gewijzigd door Stylze op 02-06-2025 20:45 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Die switch zal niet verkocht raken denk ik hahaha. Die joy-cons vallen letterlijk uit elkaar, Die batterij gaat nog geen 1u mee. Ik denk dat hij wel zal komen maar mss nog 1à2 maandjes wachten... Ik zal hier wel meelezen naar jullie ervaringen met een blije lach.

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-06 12:23
Esumontere schreef op maandag 2 juni 2025 @ 20:05:
[...]

Mijn hemel wat een bijzonder slechte verlichtings-engine heeft dit spel. Die woestijn-shots zijn om te huilen...
Mee eens, maar ik had voor een gratis update ook geen texture upgrade verwacht. Ik ben allang blij dat het meer pokemon op je scherm is en het 60fps is. Alleen dat al maakt het spelen een heel stuk beter/leuker.

Grafisch mogen zij van mij bij gen 10 dan wel fixen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:36

Playstation 5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Lichte frustratie hier over het enthousiasme over de aankomende Scarlet & Violet update, maar even serieus... :P

Dus Pokémon Scarlet & Violet laat ipv. ~5 nu ~15 Pokémon tegelijk zien en je ziet ze ook van iets verder nu. Wauw. Oh ja, en 60(?) frames per seconde. Had er imho al wel vanaf dag 1 mogen inzitten. Gelukkig is het gratis, dat had er nog aan moeten ontbreken.

De wereld is nog altijd enorm kaal en de algemene kwaliteit doet ook nog steeds nineties aan. Waarom dat niet ook onmiddellijk aanpakken? Een opvolger zit er toch niet direct in.

Deze update doet niets af aan het feit dat GameFreak er het schijt aan heeft om écht eens hun mouwen op te rollen en een mooie Pokémon titel neer te zetten. Stop met nieuwe generaties inspiratieloze Pokémon uit te kakken en nieuwe manieren te zoeken om bestaande Pokémon een andere vorm te geven (zoals nu met Mega Evolutions, Terastallizing, Dynamaxing, enz.), en verzamel gewoon alle (ja, álle) Pokémon in één game, met alle regio's en beweeg eventueel het geheel richting MMO.

Wilt Nintendo, GF en The Pokémon Company meer geld zien? Knal er à la WoW een subscription model in. Ik koop het insta :P Het blijft gewoon zo jammer om als ex-Pokémonfan deze abominaties te zien en ik begrijp maar al te goed waarom ROM hacks van "vroeger" nog steeds zo populair blijven.

Trouwens, zouden de clipping glitches al aangepakt zijn in de update? Of enige vorm van AA? Of de pop-in? Of zou dat iets voor de veel krachtigere Switch 3 zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-06 19:54
Lashrom schreef op maandag 2 juni 2025 @ 01:48:
Als het goed is heb je voor iedere Docking USB-C naar HDMI adapter van de Switch ook een extra USB-C poort voor je AC voedingsadapter. Zonder een extra usb-c poort voor de AC (power) om je Switch op te laden krijg je geen beeld op je scherm te zien. Ik had destijds voor mijn Oled de portable docking adapter gekocht van Hagibis op Amazon. De HDMI poort ondersteunt de resolutie tot 4K/60Hz. Lijkt me dat het ook voor de Switch 2 werkt toch? Hetzelfde verhaal voor een normale docking station van PC's/laptops die 4K 60Hz ondersteunen met een USB-C en HDMI poort.

[Afbeelding]
Ben benieuwd of mijn ROG Ally dock het dan wel doet (is een dock en een 65watt lader in 1)

Werkt namelijk prima met mijn Switch, Steam Deck maar ook m'n telefoon (voor Samsung DeX als ik dat zou willen)

Kan de dock in de woonkamer blijven als ik weleens op grote TV in de slaapkamer op de Switch (2) wil spelen.
RangedNeedles schreef op maandag 2 juni 2025 @ 21:11:
Wilt Nintendo, GF en The Pokémon Company meer geld zien? Knal er à la WoW een subscription model in. Ik koop het insta :P
Geef ze geen ideeën, ik zie betreffende bedrijf zo een sub aan plakken en nog minder moeite steken in hoe het eruitziet.

[ Voor 13% gewijzigd door Mizgala28 op 02-06-2025 21:37 ]

Pagina: 1 ... 66 ... 86 Laatste

Let op:
Vragen of opmerkingen over levertijden en vorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.