Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elias2020 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 14:30:
Mijn huidige switch 1 gaat naar mijn werkkamer op zolder, de switch 2 komt in de woonkamer. Ik wil dezelfde Nintendo account voor beide systemen gebruiken. Dan maak ik switch 2 primair en switch 1 secundair? Moet ik dan switch 1 secundair maken voor/na het overzetten van data naar switch 2? Of maakt dat niet uit?
Kijk ook even in het Nintendo Switch 1 topic. De update van vandaag heeft een nieuw Virtual Game Cards systeem geïntroduceerd dat het oude primair/secundair vervangt.

Ik wil ook beide systemen gaan gebruiken. Moet me er nog even goed in verdiepen hoe handig dat gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emmavdv schreef op woensdag 30 april 2025 @ 14:18:
Het deel van de site waarin je zilveren munten kon verzilveren lijkt verdwenen, dus dat doet het vermoeden ontstaan dat naast de gouden munten ook de zilveren gaan verdwijnen.
Ik zie op de website nog gewoon mijn Platina punten en daaronder de link naar Redeem Points en Earn Points. Lijkt niets veranderd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 23:07

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

L23 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 14:32:
[...]

Kijk ook even in het Nintendo Switch 1 topic. De update van vandaag heeft een nieuw Virtual Game Cards systeem geïntroduceerd dat het oude primair/secundair vervang.

Ik wil ook beide systemen gaan gebruiken. Moet me er nog even goed in verdiepen hoe handig dat gaat werken.
Zoals ik het lees kan je een VGC delen met een andere gebruiker. Maar ik wil het delen met dezelfde gebruiker op een ander apparaat. Beetje onduidelijk, op de Nintendo site staat nog steeds de informatie over de primaire en secundaire gebruikers. Zal me er ook nog eens in verdiepen komende tijd :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Elias2020 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 14:37:
Maar ik wil het delen met dezelfde gebruiker op een ander apparaat.
Dat kan.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Elias2020 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 14:37:
[...]

Zoals ik het lees kan je een VGC delen met een andere gebruiker. Maar ik wil het delen met dezelfde gebruiker op een ander apparaat. Beetje onduidelijk, op de Nintendo site staat nog steeds de informatie over de primaire en secundaire gebruikers. Zal me er ook nog eens in verdiepen komende tijd :)
- You can virtually load and eject virtual game cards between up to two Nintendo Switch systems.
- Online License Settings has been added. When turned on, you can play downloaded software or DLC you've purchased while the system is connected to the internet, even if you don't have the virtual game card loaded.

Zoals ik het nu begrijp moet je het zo zien dat de verschillende Switch consoles niet meer primair of secondair zijn, maar de games zijn per stuk zelf primair of secondair. Je kan gewoon games delen met jezelf tussen twee apparaten (primair) en dan volgens mij ook geen verloopdatum van twee weken zoals dat wel werkt bij uitlenen met familie/vrienden. Je kan je eigen games spelen zonder dat ze geladen zijn, maar internet verbinding nodig voor controle (secundair).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05 15:47
JackAvery schreef op maandag 28 april 2025 @ 19:05:
[...]

Ik ben er snel even door gegaan, een paar details:
  • p. 27 - Nintendo gaat (alleszins in Japan) vragen om een telefoonnummer aan je account te koppelen indien je GameChat wilt gebruiken. Dit zal met SMS verificatiewerken.
  • p.32 - Game-key Cards hebben een sleutelicoontje op de cartridge geprint
  • p. 43 - Kunitsu-gami krijgt een retail release in Japan
  • p. 50 - Super Mario Jamboree NS2 Editie lijkt voor het volledige spel 1440p te ondersteunen (i.t.t. hoe het in het Westen verwoord werd)
  • p. 57 bevestigt een retail release van Civilization VII in Japan.
  • p. 75 - de Switch 2 AC Adapter laadt wel degelijk je oude Switch 1 of je Pro controller op ;)
  • p. 78 - de upgrade van de Nintendo Switch Online app naar "Nintendo Switch App" volgt in mei. Nintendo laat je screenshots en video's op Switch 2 naar deze app sturen, waarvanuit je ze op sociale media etc. kan delen.
Haha goed lijstje . Pagina 79 is ook wel boeiend. Max 4k60 / 1440p120 in dock mode. Handheld wisten we al dat 1080p120 de max was

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe komen jullie bij die Japanse magazine? Heb je daar een japans Nintendo Switch account voor nodig of zo? De link die ik hier eerder zag geeft in ieder geval het volgende aan in het Japans: "The page you requested could not be found."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 20:08:
Hoe komen jullie bij die Japanse magazine? Heb je daar een japans Nintendo Switch account voor nodig of zo? De link die ik hier eerder zag geeft in ieder geval het volgende aan in het Japans: "The page you requested could not be found."
Open in een incognito tab!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op woensdag 30 april 2025 @ 20:37:
[...]

Open in een incognito tab!
Dat werkt :D Er zijn/komen kennelijk ook weer een aantal pagina's in het Engels beschikbaar, maar als ik daar op klik krijg ik weer een foutmelding :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-05 16:58
depsycholoog schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 15:44:
Zijn er al winkels waar je cyberpunk (fysiek) kunt preorderen?
ik zie hem net hier voorbij komen, dus inmiddels wel: https://www.allyourgames....077-ultimate-edition.html

komende uur ook nog 3euro korting met code: KONINGSDAG (alleen 30 april nog)

wellicht inmiddels ook bij andere winkels.

[ Voor 15% gewijzigd door Sj0eRdJuH op 30-04-2025 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:05

Vliegvlug

Flight Simple

ComputerGekkie schreef op woensdag 30 april 2025 @ 13:15:
[...]

Wees niet getreurd! Ik heb vanochtend de mail ontvangen, dus er is zeker nog kans!
Dat is fijn om te horen, dan heb ik nog een klein beetje hoop dat het misschien gaat lukken.
Dank voor het laten weten! (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
L23 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 20:08:
Soms doet ie idd wat moeilijk.Dan wil ie meteen naar index_en.html en die is er nog niet :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tipex
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-05 17:06
Cyberpunk is inmiddels bij meerdere winkels te pre-orderen, bij bol wel erg duur met €75 maar op budgetgaming staan nog een paar opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-05 15:38
L23 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 14:46:
[...]

- You can virtually load and eject virtual game cards between up to two Nintendo Switch systems.
- Online License Settings has been added. When turned on, you can play downloaded software or DLC you've purchased while the system is connected to the internet, even if you don't have the virtual game card loaded.

Zoals ik het nu begrijp moet je het zo zien dat de verschillende Switch consoles niet meer primair of secondair zijn, maar de games zijn per stuk zelf primair of secondair. Je kan gewoon games delen met jezelf tussen twee apparaten (primair) en dan volgens mij ook geen verloopdatum van twee weken zoals dat wel werkt bij uitlenen met familie/vrienden. Je kan je eigen games spelen zonder dat ze geladen zijn, maar internet verbinding nodig voor controle (secundair).
Zoals ik het lees heb je gewoon een nieuwe optie (virtual game cards) bovenop het oude (primair/secundair). Die VGC doet niets met primair/secundair maar is bedoeld om je library over twee systemen te verdelen (het idee zal zijn dat je je S1 in gebruik houdt naast je S2 en bepaalde games naar de S2 wil overzetten) zonder limitaties voor online of zo. Bijkomend voordeel is dat je games kunt uitlenen aan andere gebruikers binnen je famillieabbo.

Dat primair/secundair staat standaard uit in de nieuwe firmware maar kun je terug aanzetten door die online license te activeren en dat werkt vziw gewoon zoals het oude systeem het altijd al deed, behalve dan dat nu het primaire systeem bepaald wordt per game, door waar de VGC in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seal64 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 08:48:
[...]

Zoals ik het lees heb je gewoon een nieuwe optie (virtual game cards) bovenop het oude (primair/secundair). Die VGC doet niets met primair/secundair maar is bedoeld om je library over twee systemen te verdelen (het idee zal zijn dat je je S1 in gebruik houdt naast je S2 en bepaalde games naar de S2 wil overzetten) zonder limitaties voor online of zo. Bijkomend voordeel is dat je games kunt uitlenen aan andere gebruikers binnen je famillieabbo.

Dat primair/secundair staat standaard uit in de nieuwe firmware maar kun je terug aanzetten door die online license te activeren en dat werkt vziw gewoon zoals het oude systeem het altijd al deed, behalve dan dat nu het primaire systeem bepaald wordt per game, door waar de VGC in zit.
Volgens mij had ik het vrij duidelijk uitgelegd :)

Games delen tussen apparaten gaat nu makkelijk, ik ben benieuwd hoe het met de Play Activity Hours gaat. Hopelijk is dat ook verbeterd.

[ Voor 7% gewijzigd door L23 op 02-05-2025 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:30

Esumontere

Floep, banaan.

Heeft iemand een goede link voor een screen protector en een case voor de Switch 2? Ik zag er een hoop op Amazon staan maar geen idee of die gaan passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Esumontere schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:18:
Heeft iemand een goede link voor een screen protector en een case voor de Switch 2? Ik zag er een hoop op Amazon staan maar geen idee of die gaan passen...
Of ze gaan passen weet toch niemand? :p Ik heb op Amazon van de week de ivoler besteld. 4 screen protectors en een hulpstuk/frame. Had ik bij de Switch OLED goede ervaringen mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

L23 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:28:
[...]

Of ze gaan passen weet toch niemand? :p Ik heb op Amazon van de week de ivoler besteld. 4 screen protectors en een hulpstuk/frame. Had ik bij de Switch OLED goede ervaringen mee.
Nee dat snap ik, maar om de betrouwbare aanbieders te scheiden van de troep is enige ervaring wel handig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:26
L23 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:28:
[...]

Ik wacht zelf daarom wel op reviews :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Sir_Lion schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:33:
[...]

Ik wacht zelf daarom wel op reviews :p
Dit strookt niet met je vorige bericht... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Esumontere schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:35:
[...]

Dit strookt niet met je vorige bericht... :+
Welk bericht? Want ikzelf heb nog geen screenprotector besteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Sir_Lion schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:37:
[...]

Welk bericht? Want ikzelf heb nog geen screenprotector besteld.
Oh excuus, ik dacht dat je @L23 was 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s1_KFee-c-Fd8wog2Aqwz4d9F3I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/83FjiMcKZuqV9TiAlJmyzzfO.jpg?f=fotoalbum_large

Ik weet niet of deze al gedeeld was. Maar voor wie naar de Switch 2 Experience gaat in Amsterdam, dit is de plattegrond met speelbare games.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Esumontere schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:31:
[...]

Nee dat snap ik, maar om de betrouwbare aanbieders te scheiden van de troep is enige ervaring wel handig ;)
In dit geval maar een 10tje en alvast besteld omdat ik bij mn broer langs kwam die Amazon Prime heeft, gratis verzenden. Normaal wacht ik wel op reviews, maar dus al ervaringen met het vorige product. Een screenprotector is het makkelijkst aan te brengen met de Switch 2 nieuw uit de doos. Ik had in ieder geval minder succes met stickers plakken op mijn Lego Speed Champion auto die al een paar weken had liggen stoffen :P Deze screenprotectors zijn in ieder geval groter dan die van de Switch OLED. Ik zal met de Switch 2 release laten weten of het product bevalt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1hq7VgfiVXbKYiTaVS790QUpMyA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eXvjuLxuEzsXztvL90oMUQyf.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-24QqntywUjKKbc9kxiWxXiE4f4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sCPprzlvXLtcOQLuugoGIZym.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:06
@L23 Oeh nice! Die heb ik toen voor mijn dochter besteld voor haar OLED. Super handig die houder ook.
Heb je een linkje toevallig? Zo niet ga ik zelf gewoon zoeken hoor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 15:10
Zou iemand die naar het experience event gaat in Amsterdam eens willen kijken/voelen/vragen waarvan het scherm gemaakt is. Ik kan het namelijk nergens terug vinden. Zou toch wel eens willen weten als het een plastic of glazen scherm is.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
BomBer_BeN schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:00:
Zou iemand die naar het experience event gaat in Amsterdam eens willen kijken/voelen/vragen waarvan het scherm gemaakt is. Ik kan het namelijk nergens terug vinden. Zou toch wel eens willen weten als het een plastic of glazen scherm is.

Alvast bedankt
Herinner mij eraan op de 11e als je het dan nog niet weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 15:10
Sir_Lion schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:02:
[...]

Herinner mij eraan op de 11e als je het dan nog niet weet.
Ik ga het proberen :P

Zou het graag zelf nakijken maar helaas nog geen ticket weten te bemachtingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arunia schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:00:
@L23 Oeh nice! Die heb ik toen voor mijn dochter besteld voor haar OLED. Super handig die houder ook.
Heb je een linkje toevallig? Zo niet ga ik zelf gewoon zoeken hoor.
https://www.amazon.nl/ivo...atf_ci_mcx_mr_ca_hp_atf_d

Deze heb ik besteld. Ik zag er ook een met 3 screenprotectors, maar die heeft volgens mij geen houder. De vorige keer had ik twee screenprotectors nodig. De eerste ging prima, maar de tweede zat perfect. De andere twee aan mijn broer gegeven, die heeft inmiddels ook de Switch OLED.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:19

spartacusNLD

This is Sparta!!

Esumontere schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:18:
case: https://dbrand.com/shop/grip/nintendo-switch-2-cases

screen protector: https://dbrand.com/shop/p...d-glass-screen-protectors

case gereserveerd zodra dat kon, ziet erg goed uit. Ga de screen protector ook meebestellen zodra dat kan.

[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 02-05-2025 10:10 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
spartacusNLD schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:10:
[...]

case: https://dbrand.com/shop/grip/nintendo-switch-2-cases

screen protector: https://dbrand.com/shop/p...d-glass-screen-protectors

case gereserveerd zodra dat kon, ziet erg goed uit. Ga de screen protector ook meebestellen zodra dat kan.
Die hebben goed spul ja. Maar wel rekening mee houden dat er nog wat fees bijkomen. Voor alleen een screenprotector zal het evt meevallen

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Tenzij je een matte/ontspiegelende wilt of een andere speciale wens hebt, zou ik niet te moeilijk doen over de screenprotector en gewoon iets oppikken wat onder de tien euro kost, 9H is en een installatieframe heeft. Ivoler heeft zichzelf bewezen op Switch. Idem voor bvb. AmFilm en Orzly (die na 8 jaar nog steeds dienst doet op mijn launchmodel). Uiteindelijk gaat een hoop van die protectors allemaal uit dezelfde fabriek komen.

Als je wilt dat het perfect past met cut-outs enzo, wacht je beter even reviews af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:19

spartacusNLD

This is Sparta!!

JackAvery schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:45:
Tenzij je een matte/ontspiegelende wilt of een andere speciale wens hebt, zou ik niet te moeilijk doen over de screenprotector en gewoon iets oppikken wat onder de tien euro kost, 9H is en een installatieframe heeft. Ivoler heeft zichzelf bewezen op Switch. Idem voor bvb. AmFilm en Orzly (die na 8 jaar nog steeds dienst doet op mijn launchmodel). Uiteindelijk gaat een hoop van die protectors allemaal uit dezelfde fabriek komen.

Als je wilt dat het perfect past met cut-outs enzo, wacht je beter even reviews af.
Goede tip. Dankjewel!

matt AmFilm screenprotector

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik had deze ook gezien maar hoop stiekem op reviews. Stoorde me zelf aan de extra reflecties die mijn glazen screenprotector toevoegde op de Switch…. Maar mat heeft vaak een beetje invloed op helderheid/kleuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Standie
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22:25
JackAvery schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 16:06:
[...]
ik had deze ook gezien maar hoop stiekem op reviews. Stoorde me zelf aan de extra reflecties die mijn glazen screenprotector toevoegde op de Switch…. Maar mat heeft vaak een beetje invloed op helderheid/kleuren.
Ik denk dat de kans zeer klein is dat de reviews anders worden dan bij de Switch 1 versie.

Het is wel jammer dat er geen goede vergelijkingen zijn tussen alle verschillende matte protectors. Zelf heb ik het gevoel dat de protectors van veel merken uit dezelfde Chinese fabriek komen, maar ik heb wel een klein aantal vergelijkingen gezien waar wel degelijk verschil in zit. De protector die minder reflecteert heeft doorgaans ook meer verlies aan helderheid.

Zelf heb ik alvast die van JSAUX gekocht en als ik die tegen mijn monitor druk (zonder de sticker van de plaklaag te verwijderen), dan valt het verschil reuze mee. Kleuren blijven mooi en teksten ogen scherp. Het is minder helder, maar het voelt ongeveer hetzelfde als de helderheid van mijn monitor met tien of twintig procent te verlagen. Dat ziet er een paar minuten donkerder uit, en vervolgens zijn mijn ogen er gewend aan en vergeet ik dat ik de helderheid omlaag heb gezet. Sommige mensen zullen er gevoeliger voor zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• depsycholoog
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:16
tipex schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 06:42:
Cyberpunk is inmiddels bij meerdere winkels te pre-orderen, bij bol wel erg duur met €75 maar op budgetgaming staan nog een paar opties.
Thanks, gepreordered bij Nedgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emmavdv schreef op woensdag 30 april 2025 @ 14:18:
Er zit ook iets in dat 'Passes' heet, maar ik heb geen idee waar dat voor is. Iemand een idee? Of zou dat iets zijn dat nog moet worden aangekondigd?
https://en-americas-suppo.../pass%20enabled%20console

Kom het net tegen, is voor abonnementen zoals Just Dance+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ComputerGekkie
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:54
BomBer_BeN schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:00:

Alvast bedankt
Remind me 10 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01:04
Zijn er mensen die alléén maar de pro controller gebruiken in plaats van de joy cons, mis je dan veel van de speelervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Laatst online: 23:55
Deezers schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 11:09:
Zijn er mensen die alléén maar de pro controller gebruiken in plaats van de joy cons, mis je dan veel van de speelervaring?
Ik speel alleen maar bij de Switch1 uiteraard op de Pro controller(Dit is het switch2 topic :) ) , dus dat kan nog niet.
Ik mis zelf helemaal niks, ding doet voor mij alles.

Er zijn volgens mij maar heel weinig specifieke spellen voor echt alleen de Joy cons(Of die dan net iets leuker zijn misschien), zoals een Sport spellen van Nintendo ofzo.
Meeste spellen zul je weinig van merken, aangezien je toch alleen maar knopjes hoeft in te drukken.

Voor de Switch 2 kan het een ander verhaal worden, aangezien de joy cons ook al muis gebruikt kan worden.
Dus dat is even afwachten wat voor spellen er voor uit gaan komen.

[ Voor 35% gewijzigd door Carlos0_0 op 03-05-2025 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:53
Bij switch 1 gebruik ik bijna altijd pro controller. Enige keren dat ik joycon gebruik is in handheld mode en als pro controller niet fijn met de game werkt.

Skyward Sword HD speelde ik met pro controller, maar waren ook delen dat ik dus met joycon speelde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Over pro controllers gesproken, was deze hier al gepost?

Ze hebben gisteren ook nog een Q&A over de pro controller gepost voor wie misschien dat format prefereert.

Meer algemeen vond ik de video's van dat kanaal over het Switch Experience evenement ook wel interessant. Twee chille Britten die redelijk aangenaam zijn om naar te luisteren.

[ Voor 52% gewijzigd door JackAvery op 03-05-2025 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Niet gezien, maar de berichten hier gaan zo snel soms, dat ik wel eens wat berichten skip :).
Mooi ik had er toch wel weer een Pro controller bij gekocht, mijn huidige pro is ook nog best(Maar ja ook al best jaren oud al weer).
Dus ja mag ook best wel een andere weer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Carlos0_0 schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 13:15:
Niet gezien, maar de berichten hier gaan zo snel soms, dat ik wel eens wat berichten skip :).
Mooi ik had er toch wel weer een Pro controller bij gekocht, mijn huidige pro is ook nog best(Maar ja ook al best jaren oud al weer).
Dus ja mag ook best wel een andere weer voor.
Weet dat de nieuwe controller niet werken op de oude switches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Sir_Lion schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 13:24:
[...]

Weet dat de nieuwe controller niet werken op de oude switches
Het was ook niet de bedoeling om de oude switch nog te gebruiken, als de switch2 een keer in huis is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:33
toch ga ik niet mijn s1 pro controller vervangen, tenzij die stuk gaat, wat ik betwijfel :P

had ik niet de gamecube controller besteld, had ik het wellicht gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 23:16
Ik kan online wel het formaat van de Switch 2 Dock vinden, evenals het formaat van de console zelf. Tot nu toe heb ik niet kunnen vinden hoe hoog de Switch 2 in de Dock is. Ik vraag dit voor mijn tv-meubel. :+ weet iemand meer?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jixreme schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 19:11:
Ik kan online wel het formaat van de Switch 2 Dock vinden, evenals het formaat van de console zelf. Tot nu toe heb ik niet kunnen vinden hoe hoog de Switch 2 in de Dock is. Ik vraag dit voor mijn tv-meubel. :+ weet iemand meer?
Afbeeldingslocatie: https://assets.nintendo.com/image/upload/f_auto/q_auto/dpr_1.5/c_scale,w_1300/ccb3e8ca3c296e21a8c933e8369031511589d0ef6b079cf5bb3667b09893482c/camera/square%20corners/USB-C-Headerimage

Het dock is "Ca. 115 mm x 201 mm x 51,2 mm"
De webcam is "Ca. 170 mm x 65,4 mm x 65,4 mm"

Dus ergens tussen 11.5 en 17 cm ;) ik zou gokken op 13-13.5 cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JOCUL
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 17:36
Pas op! Ik heb deze besteld maar kreeg geen Matte maar Clear toegestuurd. Er staat Matte in de beschrijving maar op foto zie je ook dat het om een Clear gaat.

Toen maar deze besteld:

https://www.amazon.nl/gp/...=ppx_pop_mob_b_asin_title

Prima, wel plastic maar denk wel oké voor nu.

[ Voor 7% gewijzigd door JOCUL op 03-05-2025 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
JackAvery schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 20:37:
[...]

[Afbeelding]

Het dock is "Ca. 115 mm x 201 mm x 51,2 mm"
De webcam is "Ca. 170 mm x 65,4 mm x 65,4 mm"

Dus ergens tussen 11.5 en 17 cm ;) ik zou gokken op 13-13.5 cm.
Ah goeie, thanks! Ik heb 15 cm (in m’n tv-meubel :+) dus denk dat dat net goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jixreme schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 20:55:
[...]

Ah goeie, thanks! Ik heb 15 cm (in m’n tv-meubel :+) dus denk dat dat net goed zit.
Ja ik zou denken dat je wel een cm over hebt. Maar dan moet je er wel van houden dat je het dock er uit moet halen elke keer dat je de Switch er uit wilt. En zoals voor elke console natuurlijk een beetje luchtdoorgang in je meubel hebben, al verbruikt een Switch natuurlijk een stuk minder dan een PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-05 13:06
Ik keek een beetje vooruit naar welke spellen te halen op de Switch 2 en zag Limbo (0,99 EUR) en Inside (1,99 EUR) in de eShop, afgeprijsd tm 13 mei.

Volgensmij beiden echt de moeite waard, dus denk dat ik ze alvast koop.

Iemand nog andere tips?

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
JackAvery schreef op zondag 4 mei 2025 @ 11:24:
[...]

Ja ik zou denken dat je wel een cm over hebt. Maar dan moet je er wel van houden dat je het dock er uit moet halen elke keer dat je de Switch er uit wilt. En zoals voor elke console natuurlijk een beetje luchtdoorgang in je meubel hebben, al verbruikt een Switch natuurlijk een stuk minder dan een PS5.
Ja dat er uit halen om te (un)docken of een cartridge te wisselen ben ik inmiddels gewend van de Switch 1. Luchtdoorgang is er enigszins, maar het is (behalve de open voorkant) wel een gesloten kastje. Ik kan me voorstellen dat het idealer kan, maar tegelijkertijd zie ik het wel loslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:44

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Jenzo schreef op zondag 4 mei 2025 @ 12:03:
Ik keek een beetje vooruit naar welke spellen te halen op de Switch 2 en zag Limbo (0,99 EUR) en Inside (1,99 EUR) in de eShop, afgeprijsd tm 13 mei.

Volgensmij beiden echt de moeite waard, dus denk dat ik ze alvast koop.

Iemand nog andere tips?
Ik heb daar ook al eens zitten rondneuzen, maar kun je alles wat je online koop voor de switch 1 ook op de 2 spelen?

22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tortelli schreef op zondag 4 mei 2025 @ 13:51:
[...]

Ik heb daar ook al eens zitten rondneuzen, maar kun je alles wat je online koop voor de switch 1 ook op de 2 spelen?
In principe wel, maar afwachten hoe goed het op de Switch 2 gaat draaien. Wel mooie games, aanbiedingen komen vaker terug. Switch 1 games, aanbiedingen en tips zijn ook te vinden in het Switch 1 topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
L23 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 14:00:
[...]

In principe wel, maar afwachten hoe goed het op de Switch 2 gaat draaien. Wel mooie games, aanbiedingen komen vaker terug. Switch 1 games, aanbiedingen en tips zijn ook te vinden in het Switch 1 topic.
ik blijf hopen op een filter om al die shovelware en waifu games uit te kunnen zetten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sderooij schreef op zondag 4 mei 2025 @ 15:06:
[...]

ik blijf hopen op een filter om al die shovelware en waifu games uit te kunnen zetten :P
Dan heb je het over de eShop. Zijn wel wat dingen verbeterd in de eShop met de afgelopen Switch update/Switch 2 voorbereidingen. Ik blijf voorlopig gebruik maken van DekuDeals om te zien wat er te koop is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jenzo
L23 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 15:18:
[...]

Dan heb je het over de eShop. Zijn wel wat dingen verbeterd in de eShop met de afgelopen Switch update/Switch 2 voorbereidingen. Ik blijf voorlopig gebruik maken van DekuDeals om te zien wat er te koop is.
Goede tip die site, heb nog nooit een Switch game gespeeld. Dus ik ga mooi deals hunten en de Switch 2 meenemen op reis :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sderooij
Nog even mijn checklist gemaakt vandaag voor de s2:
1. Case; de standaard case van nintendo
2. Screenprotector; de spigen versie, al binnen.
3. 256 gb sd kaart; besteld.
4. Gamecube controller; besteld.

De camera laat ik voor nu links liggen, misschien een 2e handsje ooit in de toekomst.

Als bananza uitkomt, dan koop ik deze digitaal.

kopen anderen hier nog andere specifieke accessoires?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01:04
sderooij schreef op zondag 4 mei 2025 @ 19:47:

De camera laat ik voor nu links liggen, misschien een 2e handsje ooit in de toekomst.

Ik heb alleen de nieuwe Pro controller gekocht. De gamecube controller twijfel ik nog over maar gaat waarschijnlijk op èèn hand te tellen worden gebruikt dus niet echt het geld waard dan, alleen voor de Retro vibes. De pro controller kan ongeveer hetzelfde. Ik heb ook Donkey Kong in de pre-order staan, wel fysiek want goedkoper en fijner met uitlenen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ook de standaard case van Nintendo (etui) besteld. Voor mij minimaal een case en screen protector. De rest zie ik later wel.
Zolang het geheugen nog niet vol zit nog geen extra opslag. Wel het gevoel dat ik er ooit aan moet geloven terwijl ik het bij de Switch 1 nooit nodig heb gehad.
Gamecube controller ook besteld. Veel te duur, maar wil het wel graag hebben… De Switch 2 Pro controller is nog duurder en kan voorlopig wel de Switch 1 Pro controllers blijven gebruiken die ik pas gekocht had toen ze in de aanbieding waren voor 45 euro. Wellicht hap ik ooit als de nieuwe Pro controller ook een keer in de aanbieding is.

Verder kan ik eigenlijk geen andere accessoires bedenken. Ik hoef geen ergonomische producten etc.

Ik weet nog niet of ik interesse heb in Bananza, wacht de reviews af. Ik heb nog te weinig gezien of de gameplay spreekt me niet helemaal aan.
Eerst Mario Kart World spelen en daarna een third party game. Cyberpunk 2077 ziet er interessant uit. Hoop ook nog op Elder Scrolls IV Oblivion en Halo. Tussendoor kan ik mooi mijn Switch 1 games wegwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo

Zat ook naar de Nintendo Switch 2-etui en beschermfolie te kijken. Spigen zal beter beschermen als Screenprotector dan de folie.
Nu de Switch 2 al standaard met 256 GB komt, twijfel ik nog een additionele SD te halen. Welke heb je gekocht, of welke raden jullie aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jenzo schreef op zondag 4 mei 2025 @ 20:55:
[...]

Zat ook naar de Nintendo Switch 2-etui en beschermfolie te kijken. Spigen zal beter beschermen als Screenprotector dan de folie.
Die Nintendo Switch 2-etui en beschermfolie koop je alleen voor de etui. Hooguit gebruik je de beschermfolie tijdelijk terwijl je wacht tot je glazen screenprotector binnen is. Beter beschermen geloof ik niet in, maar de folie was bij de Switch 1-etui gewoon waardeloze kwaliteit. Ik had het twee jaar op de Switch zitten totdat ik de Switch omgeruild voor het model met langere accuduur (Switch v2). De randen begonnen op een gegeven moment wat los te laten, maar ik zag ook altijd een lijn in het midden van het scherm tussen de twee helften die je los haalt voordat je de folie op het scherm plakt. Volgens mij zie je folie altijd zitten terwijl een goed geplaatste glazen screenprotector niet opvalt.

Die Spigen heeft zijn fans merk ik. Dat kost 28 euro? Of is het ook ergens voor 10 a 15 euro te koop. Ik zou zelf niet meer dan 10 euro aan een screenprotector uitgeven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• eenhoorntje
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 22:56
Vind zelf de Spigen protectors helemaal top. Plakken altijd goed geen rare issues mee..Maar inderdaaf best wel aan de prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Jenzo schreef op zondag 4 mei 2025 @ 20:55:
[...]

Nu de Switch 2 al standaard met 256 GB komt, twijfel ik nog een additionele SD te halen. Welke heb je gekocht, of welke raden jullie aan?
ikzelf ga voor deze: https://www.bol.com/nl/nl...7ml8KnobZ8ZUaAgIEEALw_wcB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
L23 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:20:
[...]

Die Nintendo Switch 2-etui en beschermfolie koop je alleen voor de etui. Hooguit gebruik je de beschermfolie tijdelijk terwijl je wacht tot je glazen screenprotector binnen is. Beter beschermen geloof ik niet in, maar de folie was bij de Switch 1-etui gewoon waardeloze kwaliteit. Ik had het twee jaar op de Switch zitten totdat ik de Switch omgeruild voor het model met langere accuduur (Switch v2). De randen begonnen op een gegeven moment wat los te laten, maar ik zag ook altijd een lijn in het midden van het scherm tussen de twee helften die je los haalt voordat je de folie op het scherm plakt. Volgens mij zie je folie altijd zitten terwijl een goed geplaatste glazen screenprotector niet opvalt.

Die Spigen heeft zijn fans merk ik. Dat kost 28 euro? Of is het ook ergens voor 10 a 15 euro te koop. Ik zou zelf niet meer dan 10 euro aan een screenprotector uitgeven.
Best prijzig ja...
ikzelf heb die spigen alleen genomen omdat ik die kosten deel met een vriend, dus 14 euro onderaan de streep (alsnog veel voor een screenprotector :()...

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Geen accessoires besteld al zal er vast nog wel een case en een screen protector komen. Gewoon even de kat uit de boom kijken van wat ik nu echt nodig heb (en hoeveel ik in Switch 2 wil investeren).

Qua games ook ff wachten gezien enorme backlog. Misschien Kunitsu-gami als ik graag iets op launch wil oppikken, of Rune Factory eens beter bekijken - ergens vind ik het bijna nodig om een signaal te sturen dat fysiek games beloond moeten worden... Er zijn ook een hoop Switch 1 pareltjes op de eShop die ik nog niet heb. En ik moet Xenoblade X nog starten...

Overigens @sderooij kan je ook gewoon een eigen USB-C camera gebruiken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 00:22

1. Satisfye ZenGrip 2 incl. Case
2. Screenprotector, ook die van Spigen hier
3. Pro Controller v2 (1x)

Nog geen extra opslag. Dat haal ik wel zodra het nodig gaat worden.

2e Pro controller stond op de wensenlijst, maar besloten de “oude” te behouden. 1 verkocht voor €40 maar de 2e wilde niemand meer dan €20 voor bieden… dan moet er toch teveel bij voor die ene keer dat iemand mee wil spelen.

GameCube controller jeukte enorm, maar ik wil dan wel GC games kunnen spelen zonder abonnement. Dus tenzij dat alsnog mogelijk gaat zijn: nee dank u.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 04:58
Screenprotectors komen nog wel van dezelfde kwaliteit voor minder geld.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
De cyclus is rond, het gaat weer over screenprotectors... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:05

Satom

Verzamel ervaringen

En nog steeds ben ik, serieus, benieuwd naar waarom men een screenprotector neemt. Gaat er, veel, mee worden gereisd of gaan er, jonge, kinderen gebruik van maken?

Ik krijg namelijk een beetje een fomo-gevoel door de hele discussie. Is er ergens gelekt dat het scherm van de Switch 2 niet zo sterk is? Of is het bangmakerij?

Zelf gebruik ik alleen op mijn telefoon een screenprotector, verder nergens en dat ik alle Nintendo consoles heb en allemaal nog krasvrij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 22:11
Satom schreef op maandag 5 mei 2025 @ 08:32:
En nog steeds ben ik, serieus, benieuwd naar waarom men een screenprotector neemt. Gaat er, veel, mee worden gereisd of gaan er, jonge, kinderen gebruik van maken?

Ik krijg namelijk een beetje een fomo-gevoel door de hele discussie. Is er ergens gelekt dat het scherm van de Switch 2 niet zo sterk is? Of is het bangmakerij?

Zelf gebruik ik alleen op mijn telefoon een screenprotector, verder nergens en dat ik alle Nintendo consoles heb en allemaal nog krasvrij.
Ik had bij mn huidige switch een screenprotector om te voorkomen dat ik het scherm zou bekrassen met de dock.

Straks gaat er gewoon weer een screenprotector op aangezien ik een dochter heb van 2 en een nichtje die regelmatig over de vloer is van 4. Nu nog een beetje jong, maar verwacht dat ze op den duur ook op de switch gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-05 13:17
L23 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:20:
[...]

op amazon.com.be heb ik ook de spigen protector gekocht. Zit een adapter bij voor het plaatsen en waren twee stuks. Daar kostte hij +- 21€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
predator0235 schreef op maandag 5 mei 2025 @ 09:13:
[...]

op amazon.com.be heb ik ook de spigen protector gekocht. Zit een adapter bij voor het plaatsen en waren twee stuks. Daar kostte hij +- 21€.
Het is niet alsof je bij een screenprotector van 10 euro geen hulpmiddel krijgt om het makkelijk te plaatsen. Verder moet iedereen gewoon kopen wat ze fijn vinden. Viel me bij het Switch 1 topic ook al op dat Spigen populair is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Sommige mensen zijn voorzichtiger dan anderen. Soms gaat het om doorverkoopwaarde. Sommigen houden dan weer niet van het gevoel van een plastic scherm (zie Switch 1). En ja soms spelen de kinderen mee :)

Een handheld is een gebruiksvoorwerp. Gewoon voor jezelf beslissen of je de voor- en nadelen van een screen protector prefereert of niet. Er is geen “juist” antwoord, het is een risicoinschatting die voor iedereen anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Vanmorgen heeft Nintendo dus een reminder email verstuurd voor de Experience event in Zaandam. Daarin staat ook het verzoek om te annuleren als je niet kan komen.

Hopelijk komen er dus een aantal vrij voor diegenen die nog willen gaan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-05 11:53

Denko

|{ing Øf ßlitz

Nouja, na de dock scratches van de eerste. En het feit dat het een zacht scherm is en snel krast, waarom zou je niet de 5-9 euro uitgeven ervoor?

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Third-party kleurtjes:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgxUb2DgZnLN4DW3gRmoKI08AEQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/AO1TVqfajVxjqLT3dQrq9rGx.png?f=user_large

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-05 13:17
L23 schreef op maandag 5 mei 2025 @ 09:18:
[...]

Het is niet alsof je bij een screenprotector van 10 euro geen hulpmiddel krijgt om het makkelijk te plaatsen. Verder moet iedereen gewoon kopen wat ze fijn vinden. Viel me bij het Switch 1 topic ook al op dat Spigen populair is.
Ja maar ik zeg gewoon dat als je het vergelijkt met een protector van 10€ het even duur is, althans op de Belgische Amazon. Hier zitten er twee in, was het enige punt dat ik wou maken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 22:26
Nog maar een maand mensen! Dacht ik meld het toch even:)

Playstation 5

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Misschien niet heeeeel relevant voor dit topic, maar ik was met een scammer op Marktplaats aan het praten die zegt voor het weekend een Switch 2 te kunnen leveren voor maar 350 euro! Die hadden ze opgekocht van een failliete winkel die ze al binnen had voor de pre-orders. Zodra ik betaal gaat ie op de post! <clown emoji>

Maar nu vraag ik me af: wanneer krijgen echte winkels de apparaten eigenlijk binnen? Het lijkt me dat zoiets heel dicht op de release datum moet zitten om te voorkomen dat ze al op allerlei plekken gaan opduiken?

(ter info: Marktplaats reageert dat ze niks fout zien aan de advertentie, dus ik heb een beetje zitten vissen naar een betaal link en die in elk geval even doorgegeven aan de fraude afdeling van de bank zodat ze in elk geval daar op de radar staan)

Edit: oh ik zie nu pas dat er ook een topic is over voorraad e.d. Misschien had ik dit daar moeten posten.

Edit 2: Zeven uur na mijn eerste melding heeft Marktplaats de account eindelijk geblokkeerd

[ Voor 11% gewijzigd door Heedless op 05-05-2025 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Heedless vaak was dit bij Nintendo toch 1-2 weken op voorhand voor games maar geen idee hoe dit nu zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jixreme
Heedless schreef op maandag 5 mei 2025 @ 14:20:
Misschien niet heeeeel relevant voor dit topic, maar ik was met een scammer op Marktplaats aan het praten die zegt voor het weekend een Switch 2 te kunnen leveren voor maar 350 euro! Die hadden ze opgekocht van een failliete winkel die ze al binnen had voor de pre-orders. Zodra ik betaal gaat ie op de post! <clown emoji>

Maar nu vraag ik me af: wanneer krijgen echte winkels de apparaten eigenlijk binnen? Het lijkt me dat zoiets heel dicht op de release datum moet zitten om te voorkomen dat ze al op allerlei plekken gaan opduiken?

(ter info: Marktplaats reageert dat ze niks fout zien aan de advertentie, dus ik heb een beetje zitten vissen naar een betaal link en die in elk geval even doorgegeven aan de fraude afdeling van de bank zodat ze in elk geval daar op de radar staan)
Typisch weer dat marktplaats hier niks fouts in ziet. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:39
Heedless schreef op maandag 5 mei 2025 @ 14:20:

(ter info: Marktplaats reageert dat ze niks fout zien aan de advertentie…
Ik ben al lang gestopt met rapporteren, al verkoop je wapens op marktplaats, ze zullen altijd zeggen dat ze niets verdachts hebben gezien :/

Wel leuk om zulke lui zo lang mogelijk aan t lijntje te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
predator0235 schreef op maandag 5 mei 2025 @ 13:16:
[...]

Ja maar ik zeg gewoon dat als je het vergelijkt met een protector van 10€ het even duur is, althans op de Belgische Amazon. Hier zitten er twee in, was het enige punt dat ik wou maken.
Maakt niet uit, maar ik vergelijk het met de ivoler 4-pack van een tientje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
Marktplaats staat ook alweer vol met scalpers die de Switch 2 voor tot zelfs €700 aanbieden. Ik heb wat gerapporteerd, maar marktplaats zal hier wel niks mee doen. Wat een trieste bedoening daar. Hopelijk kan iedereen die het wil snel een Switch 2 bemachtigen (zonder trieste figuren te sponsoren).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:00

Major_ton

Shoot!

Jixreme schreef op maandag 5 mei 2025 @ 18:37:
Marktplaats staat ook alweer vol met scalpers die de Switch 2 voor tot zelfs €700 aanbieden. Ik heb wat gerapporteerd, maar marktplaats zal hier wel niks mee doen. Wat een trieste bedoening daar. Hopelijk kan iedereen die het wil snel een Switch 2 bemachtigen (zonder trieste figuren te sponsoren).
Weet je wat het is, mensen zijn kennelijk ook 'sneu' genoeg om het te kopen. Ik heb zelf geen behoefte om een paar honderd Euro winst te maken met de verkoop van een Switch 2 en ga er veel liever op gamen! Totdat iemand er € 5.000,- voor over heeft, dan sta ik hem graag af aan het ongeduldige persoon die absoluut een Switch 2 moet hebben bij launch :+

Het leukste is natuurlijk als Nintendo op 5 juni gewoon genoeg voorraad heeft en de scalpers hun ellende met verlies moeten verkopen...

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:10

H.Boss

Hugo Boss

Ik heb fysieke exemplaren van Zelda BOTW en Zelda TOTK voor een spotprijsje kunnen bemachtigen. Deze heb ik zelf nooit gespeeld en hoef straks alleen nog maar 10 euro per game voor de Switch 2 upgrade neer te leggen.

Dus voor wie de games nog moet spelen. Check Marktplaats.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Major_ton schreef op maandag 5 mei 2025 @ 19:00:
[...]
Het leukste is natuurlijk als Nintendo op 5 juni gewoon genoeg voorraad heeft en de scalpers hun ellende met verlies moeten verkopen...
Je zal bedoelen: gratis retourneren naar de webshop (of tegen verzendkosten maar bij Bol, Amazon, CB en volgens mij MM zo uit mijn hoofd rekenen daar geen kosten voor.

En de kans dat ze ze niet kwijtraken voor ten minste de aanschafprijs +10% lijkt mij redelijk verwaarloosbaar. Zeker gelet op dat de Switch 2 bundel met MKW los €40 meer zou kosten, dus met name de bundel lijkt mij voor €40 extra makkelijk te verkopen.

Ik sluit de boel gewoon lekker aan zodra het binnen komt. Wel ga ik de Switch op MP zetten om te zien wat de gek ervoor geeft. Ja… de oude dus 😉
H.Boss schreef op maandag 5 mei 2025 @ 19:29:
Ik heb fysieke exemplaren van Zelda BOTW en Zelda TOTK voor een spotprijsje kunnen bemachtigen. Deze heb ik zelf nooit gespeeld en hoef straks alleen nog maar 10 euro per game voor de weSwitch 2 upgrade neer te leggen.

Dus voor wie de games nog moet spelen. Check Marktplaats.
Ben even nieuwsgierig naar wat die spotprijs was. Ik heb ze samen 2 weken geleden nog verkocht voor samen €90 🫣

[ Voor 23% gewijzigd door Thalaron op 05-05-2025 19:32 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

.

[ Voor 103% gewijzigd door H.Boss op 05-05-2025 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

.

[ Voor 99% gewijzigd door H.Boss op 05-05-2025 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

.

[ Voor 98% gewijzigd door H.Boss op 05-05-2025 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Thalaron schreef op maandag 5 mei 2025 @ 19:31:

[...]

Ben even nieuwsgierig naar wat die spotprijs was. Ik heb ze samen 2 weken geleden nog verkocht voor samen €90 🫣
65 euro! Dan heb je ze goed verkocht, want dat is zo goed als nieuwprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
@H.Boss Inderdaad! Voor €10 extra (via de 2 voor €100 optie) heb ik ze nu digitaal. Wilde ze niet wegdoen, maar baalde achteraf dat ik ze niet gewoon digitaal had.

Zou ik €35 bij moesten leggen dan had ik ze fysiek gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:09
Jixreme schreef op maandag 5 mei 2025 @ 18:37:
Hopen dat die scalpers met een dikke voorraad blijven zitten die ze niet kwijt kunnen. >:)
Pagina: 1 ... 51 52 Laatste

Let op:
Vragen of opmerkingen over levertijden en vorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic