Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

RollieBollie schreef op donderdag 17 april 2025 @ 08:57:
Als het goed is zijn de joycons en oude controllers gewoon compatible. Kan wel zijn dat accesoires niet compatibel zijn.

Zoals vr kit waarin je switch doet aangezien s2 groter is. En bandje van van een of andere sport game.
Volgens mij was alleen de VR kit van Labo niet compatible met S2.
De andere accessoires die ontworpen zijn voor de Joy-con1 werken wel op S2, zolang je een joy-con1 gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:03
xAnarchyBaS schreef op donderdag 17 april 2025 @ 09:05:
[...]

Volgens mij was alleen de VR kit van Labo niet compatible met S2.
De andere accessoires die ontworpen zijn voor de Joy-con1 werken wel op S2, zolang je een joy-con1 gebruikt.
Yep. En klopt. Dat bandje van die sport game steek je de joycon van s1 in. Dus die game kan je alleen spelen als je de joycon niet wegdoet.

Ik vind het daarom ook cool dat er maar heel weinig games (nog) niet werken. Waarschijnlijk zijn dat ook nog eens meestal indi games.

[ Voor 13% gewijzigd door RollieBollie op 17-04-2025 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 09:26

joeri1

Cloud Engineer

RollieBollie schreef op donderdag 17 april 2025 @ 09:20:
[...]

Yep. En klopt. Dat bandje van die sport game steek je de joycon van s1 in. Dus die game kan je alleen spelen als je de joycon niet wegdoet.

Ik vind het daarom ook cool dat er maar heel weinig games (nog) niet werken. Waarschijnlijk zijn dat ook nog eens meestal indi games.
Werken als in opstarten, ja. Werken als in probleemloos functioneren, waarschijnlijk. De laatste twee videos van MVG hierover leggen dit wat duidelijker uit [1] [2]. Ik vertrouw erop dat Nintendo/ontwikkelaars problemen oplossen, alleen is er geen garantie dat games '100%' probleemloos werken vanaf dag 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RollieBollie schreef op donderdag 17 april 2025 @ 08:57:
Als het goed is zijn de joycons en oude controllers gewoon compatible. Kan wel zijn dat accesoires niet compatibel zijn.

Zoals vr kit waarin je switch doet aangezien s2 groter is. En bandje van van een of andere sport game.

En opladen van controllers kan wat lastiger zijn.

Mijn s1 gaat terug in doos. De joycons niet. Maar tsja die kan je dus niet opladen via s2. Gelukkig heb ik charging grip, maar daar passen de Nes controllers niet op. Zal dus de eerder genoemde charging stand kopen.

Enige dat je dus wel mist is de C knop.
Je mist ook nog de mogelijkheid om de Switch uit zijn slaap te halen met de Switch 1 controllers.

De charging grip ga ik denk ik ook nog een keer kopen. Hangt er een beetje van af. Ik denk niet dat ik de Switch OLED de komende tijd gelijk terug in de doos stop, dus zolang ik die nog naast de Switch 2 gebruik is het opladen van de Joy-cons ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joeri1 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 09:53:
[...]

Werken als in opstarten, ja. Werken als in probleemloos functioneren, waarschijnlijk. De laatste twee videos van MVG hierover leggen dit wat duidelijker uit [1] [2]. Ik vertrouw erop dat Nintendo/ontwikkelaars problemen oplossen, alleen is er geen garantie dat games '100%' probleemloos werken vanaf dag 1.
Klopt, ik ben ook benieuwd hoe goed de Switch 1 games draaien. Het zal met de first party games wel goed zitten, maar er zijn nog een heleboel games die getest worden. En als er problemen zijn met bepaalde third party games is ook weer de vraag hoe snel de ontwikkelaar daar een update voor uit brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RollieBollie schreef op donderdag 17 april 2025 @ 09:20:
[...]

Waarom zouden dat meestal indie games zijn? Hier volg ik je niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:51
Thomas schreef op donderdag 17 april 2025 @ 09:04:
[...]

Zijn natuurlijk wel twee andere dingen. Een PS Portal speel je niet overal, en ik vind persoonlijk streamen vanaf Steam of Xbox (naar een PC, iPad of telefoon) ook behoorlijk brak. Een Switch draait alles lokaal en neem je gewoon mee.
Als mij een ding verbaasd heeft in game wereld de afgelopen tijd dan is het wel hoe goed het gamen op de PS Portal werkt. Games als Cyberpunk zien er gewoon ontzettend mooi uit op de Portal en het speelt gewoon echt soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:39
schumi1986 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 10:29:
[...]

Als mij een ding verbaasd heeft in game wereld de afgelopen tijd dan is het wel hoe goed het gamen op de PS Portal werkt. Games als Cyberpunk zien er gewoon ontzettend mooi uit op de Portal en het speelt gewoon echt soepel.
Mij ook, de Portal doet het hartstikke goed onderweg. De kleine heeft hem altijd bij zich en ook Cloud Gaming doet het goed zonder de PS5 aan te zetten.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis035
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-06 12:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7JRl-B-UqjqNJRxHSR7Tqe0NdDk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/27lCfEYaHnNx5Kl58ieAmNsR.jpg?f=user_large

Nintendo heeft de VRR-vermelding van de Switch 2-pagina (US) verwijdert, ben bang dat dit er bij launch niet gaat inzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:25
Dennis035 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 11:24:
[Afbeelding]

Nintendo heeft de VRR-vermelding van de Switch 2-pagina (US) verwijdert, ben bang dat dit er bij launch niet gaat inzitten
Lijkt specifiek icm een tv te zijn niet in handheld modus. Even afwachten met ondersteuning op tv’s. Wellicht ook om te voorkomen dat mensen niet snappen dat hun tv het ook moet ondersteunen.

Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis035
tipex schreef op donderdag 17 april 2025 @ 11:34:
[...]

Lijkt specifiek icm een tv te zijn niet in handheld modus. Even afwachten met ondersteuning op tv’s. Wellicht ook om te voorkomen dat mensen niet snappen dat hun tv het ook moet ondersteunen.
Jaa, ik las ook dat bij de nintendo switch een hdmi kabel 2.0 kabel wordt meegeleverd, dus ik weet niet of die uberhaupt in dock mode VRR 120 mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis035 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 11:24:
[Afbeelding]

Laten we gewoon ff juni afwachten ipv elk communicatiedetail en bijbehorende theorieën uit te pluizen :) er zijn allerlei redenen waarom dit wel of niet kan kloppen en niemand die het op dit moment zeker weet buiten Nintendo.

Edit: toch wel een beetje pijnlijk om te zien hoe de communicatie niet op orde zit trouwens.

Edit 2: natuurlijk kan ik het zelf niet laten. :+

Op de Japanse Nintendo site spreekt Nintendo enkel over VRR in de context van handheld mode, niet van docked mode.

Verder staat er een disclaimer dat 4k60fps de maximale output is voor het Dock. Dit wisten we al. 120 fps wordt op lagere resoluties wel ondersteund.

De Europese site spreekt dit tegen en vermeldt wel VRR in docked modus. Maar het is waarschijnlijker dat men in Europa verkeerd is dan.

En edit 3: Nintendo of Europe heeft het nu ook verwijderd.

[ Voor 47% gewijzigd door JackAvery op 17-04-2025 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis035
JackAvery schreef op donderdag 17 april 2025 @ 11:44:
[...]

Laten we gewoon ff juni afwachten ipv elk communicatiedetail en bijbehorende theorieën uit te pluizen :) er zijn allerlei redenen waarom dit wel of niet kan kloppen en niemand die het op dit moment zeker weet buiten Nintendo.

Edit: toch wel een beetje pijnlijk om te zien hoe de communicatie niet op orde zit trouwens.

Edit 2: natuurlijk kan ik het zelf niet laten. :+

Op de Japanse Nintendo site spreekt Nintendo enkel over VRR in de context van handheld mode, niet van docked mode.

Verder staat er een disclaimer dat 4k60fps de maximale output is voor het Dock. Dit wisten we al. 120 fps wordt op lagere resoluties wel ondersteund.

De Europese site spreekt dit tegen en vermeldt wel VRR in docked modus. Maar het is waarschijnlijker dat men in Europa verkeerd is dan.
Grote kans dat dit na launch alsnog wordt toegevoegd, ik kan mij herrineren dat bij de ps5 release ook pas vele maanden later kwam. Als ik de chipset (Realtek RTD2175N-CG) bekijk die in de dock van de switch 2 zit, is een 4k 120hz wel mogelijk. Maar zoals je zegt we zien het over 1,5 maand wel! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor wie straks wilt kijken:

Dennis035 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:18:
[...]

Grote kans dat dit na launch alsnog wordt toegevoegd, ik kan mij herrineren dat bij de ps5 release ook pas vele maanden later kwam. Als ik de chipset (Realtek RTD2175N-CG) bekijk die in de dock van de switch 2 zit, is een 4k 120hz wel mogelijk. Maar zoals je zegt we zien het over 1,5 maand wel! :)
Ja hardwarematig lijkt het te kunnen, maar het kan toch complex worden omdat men ook nog een DisplayPort naar HDMI converter gebruikt enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:21

Vagax

Hehe

JackAvery schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:37:
Voor wie straks wilt kijken:

[YouTube: Mario Kart World Direct – 17 april 2025]

[...]

Ja hardwarematig lijkt het te kunnen, maar het kan toch complex worden omdat men ook nog een DisplayPort naar HDMI converter gebruikt enzo.
Ben benieuwd, zag de geruchten over dat we mogelijk pas een hoekje van de complete wereld kaart hadden gezien bij de Switch 2 reveal. Zal de stream bekijken, ook benieuwd naar de customization namelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vagax schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:41:
[...]

Ben benieuwd, zag de geruchten over dat we mogelijk pas een hoekje van de complete wereld kaart hadden gezien bij de Switch 2 reveal.
Wie bedenkt dat soort geruchten? Zorgt voor onnodige teleurstellingen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
L23 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:43:
[...]

De oom van de buurjongen die naast de tante woont van iemand die bij Nintendo werkt. En daar dan een bekende van. Een echte insider kun je wel zeggen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

L23 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 13:43:
[...]

Via X en Reddit, vond de aanleiding eigenlijk best mooi kloppen maar aangezien de kaart dan volgens de geruchten wel 2-3 keer zo groot worden lijkt het mij sterk, zie inderdaad wel veel mensen valse hoop krijgen dat het waar is.

https://x.com/Akfamilyhome/status/1911812718925103151

[ Voor 6% gewijzigd door Vagax op 17-04-2025 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:21
Zou niet verwachten dat die veel groter gaat worden hoor.. misschien dat je nog 1 of 2 gebieden vrij kan spelen of rainbow track in de lucht ofzo.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik mag hopen dat de wereld niet nog groter wordt. Dit is mans zat. Ik hoop op een leuke single player campaign en challenges zoals FH. Laat me kleding etc. vrijspelen. En ik hoop dat er even goed een goede Battle Mode in zit.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ziet er in ieder geval uit als een wereldkaart, heeft al verschillende soorten klimaten. Zou ook niet weten wat er nog uit te breiden valt. Daarnaast is het belangrijk dat de wereld niet te leeg aanvoelt of dat de opdrachten/missies in de wereld repetitief worden. Het heeft mijn interesse in ieder geval niet om de kaart nog groter te maken. Ben benieuwd wat ze zometeen allemaal over de open wereld bekend gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Gaat nog altijd om een gerucht gebaseerd op alleen het logo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Het zou wel raar/jammer zijn als er geen rainbow road in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
L23 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 14:29:
@JackAvery Ja, maar die is niet groot genoeg...
Ik denk dat er nog een space region is met Rainbow Road en Rosalina/Mario Galaxy inspired tracks.
Verder zouden ze ook nog extra eilanden kunnen toevoegen. Ik hoop op een toevoeging Mario's moeder en vader en Spike van Wrecking Crew uit de Super Mario film. Verder kunnen ze nog meer gebaseerd op andere franchises toevoegen. DK island, Hyrule Island, Inkadia/Splatlands, etc...

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Vagax schreef op donderdag 17 april 2025 @ 14:38:
Gaat nog altijd om een gerucht gebaseerd op alleen het logo :P
Ik zou het nog niet eens een gerucht noemen. Is gewoon iets wat iemand impliceert op basis van een plaatje. Geruchten gaan wat mij betreft toch wel een stapje verder als er bijvoorbeeld sprake is van informatie vanuit betrouwbare bronnen. Dat is dit totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

L23 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 14:40:
Wellicht kunnen we net als bij Super Mario Odyssey ook nog naar de maan. Of is dat iets voor Mario Kart Galaxy?
Zou me niks verbazen dat je misschien net als in Super Mario World je naar een sterren/ruimte map kan gaan waar ruimte-achtige levels zijn. Het is een icoon van de series dus hij zal er denk wel inzitten, over enkele minuten weten het misschien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vagax schreef op donderdag 17 april 2025 @ 14:45:
[...]

Zou me niks verbazen dat je misschien net als in Super Mario World je naar een sterren/ruimte map kan gaan waar ruimte-achtige levels zijn. Het is een icoon van de series dus hij zal er denk wel inzitten, over enkele minuten weten het misschien :)
Ik was bij Super Mario Odyssey in ieder geval verbaasd dat er ook nog de maan was, leuke verrassing.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Nou, Rainbow Road dus bevestigd. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
YES. Battle mode.

En YES. MIssions.

[ Voor 38% gewijzigd door RollieBollie op 17-04-2025 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Waarom lacht iedereen als ze geraakt worden? Totaal niet realistisch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Veel dingen die ik hoopte zijn terug dus het is een fijn compleet pakketje, ik kijk er naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me wel af hoe leuk die missions en de open wereld blijven. Hopelijk wat uitdagende missies zoals we bij Mario Odyssey zagen om bepaalde manen te halen.

Verder ziet het er allemaal interessant uit. Ga me er de komende tijd prima mee vermaken. Time Races ook weer zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Ziet het er goed uit? Jazeker
Is het 90 euro waard om een fysieke kopie te hebben? Bij lange na niet.

Denk niet dat dat Free Roam echt interessant gaat zijn voor mij persoonlijk, gemiste kans voor Nintendo om geen achievement systeem in te bouwen voor zoiets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Akaendra schreef op donderdag 17 april 2025 @ 15:23:

Denk niet dat dat Free Roam echt interessant gaat zijn voor mij persoonlijk, gemiste kans voor Nintendo om geen achievement systeem in te bouwen voor zoiets.
Ach joh, genoeg winkels die de game goedkoper aanbieden. Die 90 euro is een adviesprijs vanuit Nintendo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online

Denk dat je ergens wel een tracker hebt met alle P-switches, coins, ?-plateaus etc die je gehad hebt. Zou voor mij al voldoende zijn om alles proberen te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Dit overigens ook, ik heb de bundel dus in feite kost mij dit 40,- euro maar ik zou hier echt nooit 80 euro voor betalen, helemaal aangezien Mario Kart 8 Deluxe nog altijd prima is en je al voor 3 tientjes kan krijgen op marktplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
VS race kan je ook dmv maximaal 4 teams doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Raem schreef op donderdag 17 april 2025 @ 15:25:
[...]

Denk dat je ergens wel een tracker hebt met alle P-switches, coins, ?-plateaus etc die je gehad hebt. Zou voor mij al voldoende zijn om alles proberen te vinden.
Ja dat soort achievements zitten er gewoon in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Nu online
Raem schreef op donderdag 17 april 2025 @ 15:25:
[...]

Die special coins etc zijn wel tof zeg! En de wereld ziet er geweldig leuk uit, veel variatie ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
Camera is wel cool. Als je met meerdere spelers (max 4) op 1 switch speelt kan de camera alle spelers gelijktijdig tracken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:15
Het is veel en we hebben nog niet alles gezien :) vind zo'n springjump ook leuk gedaan. Dit is een fijne opvolger met bijna alles wat ik had gehoopt (tracks zelf maken + en meer aanpassingen/upgrades van voertuigen waren welkom geweest). Op naar 5 Juni.

[ Voor 3% gewijzigd door rudyman85 op 17-04-2025 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Het is jammer dat er geen story mode in zit en dat we enkel karakters en lokaties uit het Mario universe hebben.

Kan natuurlijk zijn dat er nog DLC komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 11:00
kan je nou ook online een potje knockout doen tegen randoms? zag ik zo snel niet voorbij komen

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HertogJack schreef op donderdag 17 april 2025 @ 15:56:
kan je nou ook online een potje knockout doen tegen randoms? zag ik zo snel niet voorbij komen
Lijkt me net als bij Mario Kart 8 Deluxe dat als je in je eentje online gaat racen gewoon automatisch wordt ingedeeld bij andere spelers toch?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:47
Mario Kart doet precies wat het moet doen: gezelligheid uitstralen :) even de wereld om je heen vergeten! Dat kan Nintendo toch altijd wel erg goed. En deels open wereld ziet er leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Nu online
Deezers schreef op donderdag 17 april 2025 @ 16:07:
Mario Kart doet precies wat het moet doen: gezelligheid uitstralen :) even de wereld om je heen vergeten! Dat kan Nintendo toch altijd wel erg goed. En deels open wereld ziet er leuk uit.
Vooral als je gaat letten op al die kleine details in de wereld, fantastisch gedaan.

Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Lees net een item over welke games backwards compatibility hebben. En daar word ik dan een beetje zenuwachtig van.

Bedoelen ze nu dat elke game een update nodig heeft om het te laten werken? Of geldt dit wellicht alleen voor een 4k update van switch 1 games?

Het zal toch niet zo zijn dat bv Arcade archives games niet werken? Of een update nodig hebben, die niet komt.

Zou er wel ziek van zijn, de switch is mijn arcade machine. En een verdomd goede ook nog eens. Met dat grotere en betere scherm moet de switch 2 dat gaan overnemen.

Ideaal in TATE mode de switch.

[ Voor 10% gewijzigd door Turfschipper op 17-04-2025 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
Mog schreef op donderdag 17 april 2025 @ 14:36:
Ik mag hopen dat de wereld niet nog groter wordt. Dit is mans zat. Ik hoop op een leuke single player campaign en challenges zoals FH. Laat me kleding etc. vrijspelen. En ik hoop dat er even goed een goede Battle Mode in zit.
Denk dat je wel goed zit ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Turfschipper schreef op donderdag 17 april 2025 @ 17:18:
Lees net een item over welke games backwards compatibility hebben. En daar word ik dan een beetje zenuwachtig van.

Bedoelen ze nu dat elke game een update nodig heeft om het te laten werken? Of geldt dit wellicht alleen voor een 4k update van switch 1 games?

Het zal toch niet zo zijn dat bv Arcade archives games niet werken? Of een update nodig hebben, die niet komt.

Zou er wel ziek van zijn, de switch is mijn arcade machine. En een verdomd goede ook nog eens. Met dat grotere en betere scherm moet de switch 2 dat gaan overnemen.

Ik denk dat je iets verkeerd interpreteert :)

In principe is het de bedoeling dat de overgrote meerderheid van de games uiteindelijk zal functioneren, maar lang verhaal kort: men is alle 15.000+ games aan het testen. Een (ondertussen niet meer up to date) overzicht hiervan vind je hier. De Japanse versie heeft alweer wat aanpassingen gekregen.

Een hoop games -waaronder alle Nintendo games op één na - werken reeds zonder problemen. Voor third-party games gaat het om meer dan 20% van de Switch bibliotheek, dus meer dan 3000 games.
Een ander deel is speelbaar maar heeft eventueel een fix nodig (momenteel 50 - lijst). Een heel klein deel (momenteel 139 games - lijst) heeft duidelijk problemen. Onder die < 200 games vallen inderdaad een aantal van de Arcade Archives onder. Gezien ze in onderzoek zijn, kan je eigenlijk er wel vanuit gaan dat er indien mogelijk een fix komt - al dan niet in de vorm van een update voor het spel. En tenslotte is er nog een hele sloot games die opstarten maar nog verder getest moeten worden.

Onafhankelijk van backwards compatibility zijn er ook games die een upgrade krijgen - soms onder de noemer "Nintendo Switch 2 edition". Soms zijn deze gratis soms betalend. Hier zitten dan upgrades in zoals inderdaad hogere resoluties etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Turfschipper schreef op donderdag 17 april 2025 @ 17:18:

Welk item lees je dan?

Games kan je gewoon opstarten op de Switch 2, het is alleen de vraag hoe goed de Switch 2 de Switch 1 games kan draaien. Er is inderdaad een lijst met games die problemen vertonen al is die lijst weinig informatief. Er zullen ook games tussen zitten die bijvoorbeeld niet tot slecht draaien en waarvan geen update meer komt omdat de uitgever/ontwikkelaar failliet is.

Ze kunnen wel allemaal updates voor de games uitbrengen, maar je zou verwachten dat Nintendo de komende tijd het systeem ook nog kan updaten/optimaliseren zodat het beter Switch 1 games kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Mjah… MKW ziet er erg mooi uit, maar het spreekt mij verder niet aan. Battle mode is er dus wel, maar werd wel héél weinig aandacht aan besteed.

Ik had persoonlijk liever een Smash Bros Ultimate v2 (upgrade) of nieuwe game gezien. Jammer dat hier helemaal niets over bekend is tot heden.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:16
ben blij met de Mario kart bundel die ik heb besteld, dat spel gaat zeker wel veel uurtjes gamen veroorzaken. Vooral die freeroam idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 07:21
Thalaron schreef op donderdag 17 april 2025 @ 19:30:
Mjah… MKW ziet er erg mooi uit, maar het spreekt mij verder niet aan. Battle mode is er dus wel, maar werd wel héél weinig aandacht aan besteed.

Ik had persoonlijk liever een Smash Bros Ultimate v2 (upgrade) of nieuwe game gezien. Jammer dat hier helemaal niets over bekend is tot heden.
Die gaat zeker wel komen later en ondertussen kan je gewoon smash bros ultimate van switch 1 spelen op groter scherm in handheld in ieder geval:)

Heb liever dat ze even de tijd nemen voor een compleet nieuwe smash dan snel een upgrade doen van ultimate. Alhoewel ultimate moeilijk te toppen gaat zijn :P

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:43
Ik vind Mario Kart op de Switch1 er nog steeds mooi uit zien, maar is het niet teleurstellend dat Mario Kart World op de Switch2 maar 1440p is en geen 4K?
Het kan zijn dat ik het niet goed heb opgeslagen, maar ik dacht dat de Switch2 eindelijk 4K zou betekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Ik ben persoonlijk meer verrast door het 120fps gebeuren 😅

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standie
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 07-09 22:49
meesje schreef op donderdag 17 april 2025 @ 22:41:
Ik vind Mario Kart op de Switch1 er nog steeds mooi uit zien, maar is het niet teleurstellend dat Mario Kart World op de Switch2 maar 1440p is en geen 4K?
Het kan zijn dat ik het niet goed heb opgeslagen, maar ik dacht dat de Switch2 eindelijk 4K zou betekenen.
Dat dacht ik eerlijk gezegd ook. Ik dacht dat we dankzij DLSS wel 4K in een game als Mario Kart World zouden kunnen krijgen, en 1440p in games als Cyberpunk. Helaas lijkt DLSS nog afwezig, ondanks dat er wel hardware ondersteuning voor is. Het wordt daarom grotendeels een 1080p console, met sommige games erboven en eronder.

Er is wel hoop, namelijk dat NVIDIA uiteindelijk komt met een lichtere versie van DLSS die ook op de Switch 2 kan draaien. Dat zal er vast niet zo goed uitzien als de nieuwe versie van DLSS, maar het zou wel flink kunnen schelen. Zo niet, dan zal de tweede Switch net als de eerste grafisch flink achterlopen, hoewel het volgens mij wel ietsje makkelijker is om games naar de Switch 2 te porten. In elk geval zijn de architectuur en de geheugensnelheid geen grote struikelblokken meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nee, dat is voor mij al lang volgens verwachtingen. Mario Kart 8 zonder verdere upgrades in 4K is misschien mogelijk. Maar Mario Kart World is een heel ander beestje: open world, 24 spelers, hogere grafische kwaliteit. 1440p native is een heel mooie compromis. Het blijft een console die een moderne PS4+ is of docked iets vergelijkbaar, op sommige punten zwakker dan een Xbox series S.
DLSS is een toffe techniek en ik denk dat ontwikkelaars deze zeker nog zullen gebruiken, maar is ook niet gratis.

Ontwikkelaars moeten echter ook altijd keuzes maken. Misschien wil je liever de grafische settings wat verhogen in plaats van de resolutie? Misschien kost de port van een game minder om te maken door een nieuwe feature niet te implementeren? Misschien clashen de minpunten van DLSS met de artistieke visie van het spel? Etc.

Als we een Switch 2 editie van een Switch 1 game nemen:
  • In Breath of the wild ga je van 900p naar 1440p. Maar Nintendo verdubbelt ook wel de framerate. Had je 4K gewild, dan was de game waarschijnlijk 30 FPS gebleven.
  • In Metroid Prime 4 verhoogt de resolutie naar 4K. Maar veel andere grote grafische ugrades zijn er eigenlijk niet. Je krijgt een (mooie) Switch game in hoge resolutie.
Had DLSS dit anders kunnen doen uitdraaien? Moeilijk te zeggen. Maar men heeft er bij Zelda voor gekozen om in de plaats een framerate verhoging door te voeren in een game die gemaakt was voor 30 FPS. Dat vind ik eerlijk gezegd een toffe compromis. Het kost bovendien ook wat om te ontwikkelen - de volledige game logica moet hertest worden.

Benieuwd wat de resultaten gaan zijn wanneer we wat meer ontwikkelaars krijgen die het wel in hun console pipeline implementeren. Ik acht de kans mogelijk dat we bij Monolith Soft games meer temporele upscaling gaan zien bvb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Datum - 4 september - en nieuwe footage voor Star Wars Outlaws. Ze hebben die tijd precies wel nodig :)

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 18-04-2025 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:28

spartacusNLD

This is Sparta!!

Hoe kom ik er achter of een game als deze: Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp (https://www.nintendo.com/...cACmUy3zsWu6hhEKwR_OqEoZt)

Ook beschikbaar is op de switch 2 bij launch (lees speelbaar)?

[ Voor 7% gewijzigd door Mog op 18-04-2025 07:59 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
spartacusNLD schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 07:50:
Hoe kom ik er achter of een game als deze:
https://www.nintendo.com/...cACmUy3zsWu6hhEKwR_OqEoZt

Ook beschikbaar is op de switch 2 bij launch (lees speelbaar)?
Nintendo test nog games en daar waar problemen zijn proberen ze die op te lossen.

https://www.nintendo.com/...r-guide/compatible-games/

En Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp staat niet op de 3 lijsten met mogelijke problemen.

[ Voor 7% gewijzigd door RollieBollie op 18-04-2025 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Op de PC is 1440p zelfs de geliefde resolutie.Nu heb je een game die 1440p/60fps draait.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
jori040 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 08:53:
[...]

Op de PC is 1440p zelfs de geliefde resolutie.Nu heb je een game die 1440p/60fps draait.
1440p is een mooie resolutie en ik maak mij er geen zorgen om dat het niet in 4K speelbaar is. Persoonlijk ga ik dat toch niet merken op 4.5m afstand van mijn 65" OLED TV.

Sterker nog, als de 120FPS modus beschikbaar is (waar de details nog over uitblijven) dan geef ik zelfs de voorkeur voor die modus, ook al zal die waarschijnlijk niet hoger zijn dan 1080p.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 4K tv moet er hier nog steeds komen. Zolang ik er geen gebruik van kan maken kan ik 4K dus ook niet missen :P Vergeleken met de Switch kan er op een zelfde resolutie nog heel veel verbeterd worden visueel en qua gameplay, dus de resolutie zelf vind ik ook niet zo belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan een wens zijn geweest van mensen, maar zou vaag zijn omdat dit per game nogal kan verschillen. Metroid Prime 4 is bijvoorbeeld wel in 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 22:38

Esumontere

Floep, banaan.

Ik ben heel benieuwd, zojuist de MKW bundel pre-ordered op bol! Ik heb heel veel uren besteed op de Wii, maar daarna nooit meer een Nintendo console gehad. Altijd wel veel plezier gehad met de spellen dus, en mijn vrouw is ook geinteresseerd dus komt vast helemaal goed :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
L23 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 11:24:
Die 4K tv moet er hier nog steeds komen. Zolang ik er geen gebruik van kan maken kan ik 4K dus ook niet missen :P Vergeleken met de Switch kan er op een zelfde resolutie nog heel veel verbeterd worden visueel en qua gameplay, dus de resolutie zelf vind ik ook niet zo belangrijk.
Gelukkig, we zijn niet de enige die nog geen 4K tv hebben. :) We hebben recentelijk een PS5 in huis gehaald. De ‘noodzaak’ voor een nieuwe tv wordt nu wel wat groter.
L23 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 11:27:
[...]

Kan een wens zijn geweest van mensen, maar zou vaag zijn omdat dit per game nogal kan verschillen. Metroid Prime 4 is bijvoorbeeld wel in 4K.
Op YouTube zag ik wat filmpjes van Donkey Kong. Volgens mij heeft dit spel ween 4K resolutie met 60fps. Er zullen dus wel mee games komen die 4K ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Heb hier ook nog geen 4k tv. Gaat er wel komen, maar moet dan ook mijn kast vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
JackAvery schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 13:34:
@meesje Donkey Kong ligt waarschijnlijk eerder rond Full HD, zeker geen 4K :) de stream was echter wel 4K.
Oeps... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
JackAvery schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 13:43:
[...]

Ik vond het er nog steeds leuk uitzien ^^
Het ziet er inderdaad nog steeds goed uit. Dat vind ik overigens ook nog steeds van menig Switch game.
Daarom heb ik zelf niet de drang om de Switch 2 gelijk in huis te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lays526
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 11:35
JackAvery schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 13:43:
[...]

Ik vond het er nog steeds leuk uitzien ^^
Jaren geleden, toen ik nog audio en tvs repareerde ooit een test gedaan met dezelfde film in 720p en 1080p afspelen op een 720p en 1080p scherm van hetzelfde formaat, dacht 32 of 36" dus al even geleden, je ziet het verschil niet op een meter of 1,5 a 2 en verder (in iedergeval ons groepje van 15 man niet) dus voor mij is 1080p al overkill, liever soepel beeld dan meer pixels die ik toch niet kan onderscheiden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
lays526 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 13:55:
[...]

Jaren geleden, toen ik nog audio en tvs repareerde ooit een test gedaan met dezelfde film in 720p en 1080p afspelen op een 720p en 1080p scherm van hetzelfde formaat, dacht 32 of 36" dus al even geleden, je ziet het verschil niet op een meter of 1,5 a 2 en verder (in iedergeval ons groepje van 15 man niet) dus voor mij is 1080p al overkill, liever soepel beeld dan meer pixels die ik toch niet kan onderscheiden.
Alles valt of staat met de grootte van je scherm, de afstand waarop je het bekijkt en uiteraard nog je persoonlijke voorkeuren. De stap van 720p naar 1080p is ~2x terwijl dat bij 1080p naar 4k 4x zo groot is. Ik kijk op een afstand van zo'n 2,5m op een 55" scherm en zie wel degelijk het verschil tussen 1080p of 4k.

Betekent overigens niet dat ik 1080p dan per definitie lelijk vind of me er aan stoor hoor. Bij gamen kies ik ook liever de performance mode voor een hogere framerate boven resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lays526
Raem schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 14:34:
[...]

Alles valt of staat met de grootte van je scherm, de afstand waarop je het bekijkt en uiteraard nog je persoonlijke voorkeuren. De stap van 720p naar 1080p is ~2x terwijl dat bij 1080p naar 4k 4x zo groot is. Ik kijk op een afstand van zo'n 2,5m op een 55" scherm en zie wel degelijk het verschil tussen 1080p of 4k.

Betekent overigens niet dat ik 1080p dan per definitie lelijk vind of me er aan stoor hoor. Bij gamen kies ik ook liever de performance mode voor een hogere framerate boven resolutie.
nu is aleen de mijn vraag, zie je het verschil in resolutie of de trucjes zoals hdr en beeldverwerking (upscaling e.d.) dat je ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Laatst online: 14-09 17:11
lays526 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 14:39:
[...]

nu is aleen de mijn vraag, zie je het verschil in resolutie of de trucjes zoals hdr en beeldverwerking (upscaling e.d.) dat je ziet
Als je een 4k-bron hebt, dan worden er toch geen "trucjes" toegepast? Tenzij je daar zelf voor kiest om betere perf te krijgen. Bovendien, ik heb nog nooit een game gespeeld waarbij HDR ervoor zorgde dat de game er scherper uitzag. Beeldverwerking is een ander verhaal inderdaad.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lays526
Meister Sachs schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 14:48:
[...]

Als je een 4k-bron hebt, dan worden er toch geen "trucjes" toegepast? Tenzij je daar zelf voor kiest om betere perf te krijgen. Bovendien, ik heb nog nooit een game gespeeld waarbij HDR ervoor zorgde dat de game er scherper uitzag. Beeldverwerking is een ander verhaal inderdaad.
alleen als je het uitzet op een tv worden er geen trucjes toegepast, standaard staat het meeste aan. dacht dat je hem op game moet zetten om het uit te schakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Laatst online: 14-09 17:11
lays526 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 14:53:
[...]

alleen als je het uitzet op een tv worden er geen trucjes toegepast, standaard staat het meeste aan. dacht dat je hem op game moet zetten om het uit te schakelen
Nee hoor, ligt denk ik ook aan je tv. Ik heb mijn PC overigens ook aangesloten op een tv, maar ik kies daarbij altijd voor HDMI-input PC. Je kunt namelijk op oleds van LG kiezen voor verschillende HDMI-inputs. Maar goed, om een lang verhaal kort te houden, ik heb geen beeldverwerkingsonzin aanstaan. Mocht ik kiezen voor upscaling, dan laat ik mijn videokaart het werk doen (DLSS).

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 22:38

Esumontere

Floep, banaan.

Ik ga zien hoe het beeld is op mijn 4K OLED (LG C2 55"), maar ik verwacht dat dat allemaal wel goed komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jobius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 00:41
Tof hoe de nieuwe Mario Kart veel extra paadjes heeft in elke course. Ik denk echt dat die jump en wallride en grind iets toevoegen. Veel meer keuzes hoe je de race wilt racen voor mijn gevoel. Ook tof dat je het kan gebruiken om schildjes te ontwijken, geeft het nog een iets diepere skill laag.

Heel leuk, ik ben enthousiast. Animaties ook super mooi trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0elr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-08 14:26
Het is mij ook gelukt om een pre order via coolblue te plaatsen. Ben benieuwd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uNEK4RM3ATmJkHX7EI6whmIQiDQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/74BUztJFWK5j3Cyu7cHowvrM.jpg?f=fotoalbum_large

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerGekkie
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 09:09
Heeft iemand zo de oude prijzen op een rijtje? Hebben we het over een verhoging of verlaging van de prijs?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrGizMo
ComputerGekkie schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 17:07:
[...]

Heeft iemand zo de oude prijzen op een rijtje? Hebben we het over een verhoging of verlaging van de prijs?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_5r5kduW5KkxjnjfQN7QagqSNJY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SCEKHTgzcf8VYaNSHvupTKMc.png?f=fotoalbum_large

Sure ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
@MrGizMo Ik had niets anders verwacht eerlijk gezegd. Het enige dat ik niet snap, is dat ze geld vragen voor die tutorial..

@R0elr Mooi! Ik zag je bericht en dacht… toch maar mét MKW… hoewel die mij niet heel erg aanspreekt: MK8 Deluxe verkocht voor iets minder dan wat MKW me nu kost. Mijn vorige order geannuleerd. XSX te koop gezet omdat ik daar toch niets mee doe, dus budget kan wat lijden 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
L23 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 17:10:
Gewoon plaatsen hoor, maar hoe boeiend is dit voor ons Nederlanders?

En waarom een sip gezichtje er bij @MrGizMo?
Nja boeiend of niet. Krijg je dadelijk weer de screenprotector discussie

Het geeft wel aan dat ondanks ze de prijs van het systeem hetzelfde houden, ze toch weinig moeite hebben om van accessoires de prijs wel te verhogen
Maar goed, 10tje vragen voor een tutorial game is ook een mooie discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrGizMo schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 17:13:
[...]

Nja boeiend of niet. Krijg je dadelijk weer de screenprotector discussie

Het geeft wel aan dat ondanks ze de prijs van het systeem hetzelfde houden, ze toch weinig moeite hebben om van accessoires de prijs wel te verhogen
Maar goed, 10tje vragen voor een tutorial game is ook een mooie discussie
Geen idee wat je bedoeld, ik vroeg waarom je er een :/ bij plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
L23 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 17:14:
[...]

Geen idee wat je bedoeld, ik vroeg waarom je er een :/ bij plaatst.
En je hebt ook gewoon antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrGizMo schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 17:18:
[...]

En je hebt ook gewoon antwoord
Dan zal het me niet duidelijk zijn kan ook. Als je andere discussies wilt voeren zoals de screen protector of de tutorial game ook prima. Ik zeg toch gewoon plaatsen :P

Begrijp alleen niet waarom er een emoticon/emotie zit bij het bericht van de prijzen in de VS.
Waarom de prijzen van het systeem hetzelfde blijven is inderdaad de vraag. Wellicht komen de accessoires ergens anders vandaan. Of ze houden de prijzen van het systeem hetzelfde om die markt niet te verliezen. Koopt men de console dan zorgt dat ook weer voor games en accessoires verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standie
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 07-09 22:49
lays526 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 13:55:
[...]

Met films zie ik op een 55 inch scherm ook vrijwel geen verschil tussen 1080p en 4K. Waarschijnlijk is ook 720p nog prima te doen.

Bij games is het verschil altijd vele malen duidelijker voor mij. Dan zie ik wel direct een groot verschil tussen 1080p, 1440p en 4K. Vooral bij realistische graphics vind ik het zonde om op 1080p te spelen. Bij niet-realistische graphics zoals in Mario Kart vind ik het weer minder opvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 09:26

joeri1

Cloud Engineer

L23 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 17:22:
[...]

Dan zal het me niet duidelijk zijn kan ook. Als je andere discussies wilt voeren zoals de screen protector of de tutorial game ook prima. Ik zeg toch gewoon plaatsen :P

Begrijp alleen niet waarom er een emoticon/emotie zit bij het bericht van de prijzen in de VS.
Waarom de prijzen van het systeem hetzelfde blijven is inderdaad de vraag. Wellicht komen de accessoires ergens anders vandaan. Of ze houden de prijzen van het systeem hetzelfde om die markt niet te verliezen. Koopt men de console dan zorgt dat ook weer voor games en accessoires verkopen.
Dat laatste denk ik, Nintendo neemt haar verlies op de console en maakt de rest duurder. Gelukkig hebben we daar in Europa geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Nu online
joeri1 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 18:13:
[...]

Dat laatste denk ik, Nintendo neemt haar verlies op de console en maakt de rest duurder. Gelukkig hebben we daar in Europa geen last van.
Opzich een prima oplossing hoor. Prijs van de console is sowieso begrijpelijk gezien de specs.
Pagina: 1 ... 49 ... 124 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4