Ik vond die Oled achteraf een vrij overbodige upgrade dus mij maakt het weinig uit.
Ik ben toch wel blij dat ik gelijk bij release overgestapt ben op de Switch OLED. Switch 2019 toen 2 maand daarvoor verkocht op marktplaats. Weet nog wel dat het OLED model veel kritiek kreeg omdat er zoveel Switch Pro geruchten waren. Of dat het OLED model vrij snel opgevolgd zou worden, maar inmiddels zijn we alweer 3 jaar verder. Ik vind het voor gamen in handheld wel een mooie upgrade. Maar ik maak uit jouw reactie op dat je voornamelijk op de tv speelt?Timothy3000 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 18:17:
Ik vond die Oled achteraf een vrij overbodige upgrade dus mij maakt het weinig uit.
Nu heb ik al op verschillende podcasts, de prijs 450 euro horen vallen.
Wat denken jullie, als ze deze prijs zouden hanteren ?
Koopje.Triple Stars schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 19:54:
Welke prijs had jij in gedachten ?
Niet prijzig maar even afwachten of de console zelf het waard is.Triple Stars schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 19:54:
Net nog een poll over geweest.
Ik zou het voor dat bedrag denk ik wel kopen, maar vindt het voor mijn gevoel wel een net iets te hoog bedrag om een brede doelgroep aan te spreken rond de lancering.
Maar belangrijkste is of er leuke interessante games uitkomen in het eerste jaar. Ik ga niet een nieuwe console kopen om mijn Switch backlog weg te werken.
Ik zou het voor dat bedrag denk ik wel kopen, maar vindt het voor mijn gevoel wel een net iets te hoog bedrag om een brede doelgroep aan te spreken rond de lancering.
Maar belangrijkste is of er leuke interessante games uitkomen in het eerste jaar. Ik ga niet een nieuwe console kopen om mijn Switch backlog weg te werken.
Is er al iets geloofwaardigs bekend over launch games? Mario Kart, 3D Mario, Zelda? Vast niet allemaal tegelijk, maar elk van die spellen zou voor mij al (bijna zeker) reden zijn om hem te kopen.
Vul vooral de poll van gisteren inTriple Stars schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 19:54:
Persoonlijk denk ik dat het 429-449 gaat worden. Dat is ook een beetje mijn psychologische grens voor een instabuy hier (als er minstens één interessante launch game is). Meer zal ik toch kritischer naar gaan kijken wanneer ik de console wil.
Gelet op dat Nintendo lijkt te willen verdienen (of geen gesubsidieerde hardware wil) op de hardware… ik hoop €499-549Triple Stars schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 19:54:
Al zou ik €999 ook prima vinden als dat zou betekenen dat de PS6 minderwaardig zou zijn, maar dat zie ik Nintendo niet doen. Ik gok op €449-499.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
In welke zin?Thalaron schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 22:41:
[...]
Al zou ik €999 ook prima vinden als dat zou betekenen dat de PS6 minderwaardig zou zijn
Maar dan gaan ze waarschijnlijk een simpele dock erbij leveren zodat je hem wel kunt wegzetten en aansluiten aan je tv en een uitgebreide dock los. Beetje het verschil als de Joycon grip controller en de charged joycon grip controller zegmaar. Nintendo zal wel een totaal pakket gaan om het voor gezinnen makkelijker te maken. Zo is Nintendo wel.sderooij schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:57:
[...]
Toch denk ik dat ze de Switch 2 in 2 stukken gaan opdelen: de base unit switch met joycons voor 350, en een draadloze dock met upscaling/AI/Dlss/whatever marketing nonsense, voor 150 euro.
Ik denk dat ze net als Sony, voor een modulaire aanpak gaan...want immers: mensen kopen het wel.
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 14-09-2024 22:53 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Blijft gewoon 1 simpel functioneel dock.Zeror schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 22:51:
[...]
Maar dan gaan ze waarschijnlijk een simpele dock erbij leveren zodat je hem wel kunt wegzetten en aansluiten aan je tv en een uitgebreide dock los.
Hoe zien jullie dat überhaupt voor je? Als je ziet wat Nintendo al vraagt voor een extra losse Switch dock die 100 euro kost
[ Voor 17% gewijzigd door L23 op 14-09-2024 23:02 ]
Ik zie graag een Nintendo met GTX4080 zullen we maar zeggen. Zelda, Metroid etc. met 4K 60/ FHD 120 FTW
Gewoon een next gen console die mee kan wat grafische kracht met de next gen van Sony en/ of MS.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Gaat Nintendo niet doen en heeft zoiets ook niet nodig. Een Switch 2 van 700-800 euro gaat ook geen succes zijn. Is alles behalve family friendly.Thalaron schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 23:30:
[...]
Ik zie graag een Nintendo met GTX4080 zullen we maar zeggen. Zelda, Metroid etc. met 4K 60/ FHD 120 FTW
Gewoon een next gen console die mee kan wat grafische kracht met de next gen van Sony en/ of MS.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
70 piekL23 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 22:58:
Hoe zien jullie dat überhaupt voor je? Als je ziet wat Nintendo al vraagt voor een extra losse Switch dock die 100 euro kost
spoiler:
bevat geen lader 
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Gaat nooit gebeuren denk ik. Heeft Nintendo imo ook niet echt nodig. Zolang de games maar soepel lopen op Switch 2 (geen framedrops ed) is het imo ok.Thalaron schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 23:30:
[...]
Persoonlijk pas ik hier voor. Een high-end console vind ik eigenlijk helemaal niet interessant, daar heb ik een PC voor. Vind het net heel boeiend om te zien hoe men in het power-efficiënte spectrum van hardware heel performante en leuke games kan bouwen. Een game zoals Tears of the Kingdom die op Tegra X1 functioneert is magie.Thalaron schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 23:30:
[...]
(Er zijn overigens een hoop economische en bedrijfscultuur-gedreven redenen waarom Nintendo dit niet gaat doen, maar niet nodig om die discussie te starten. Je zegt tenslotte ook maar dat dit je persoonlijke voorkeur zou zijn
@"extra docks" Ik denk niet dat Nintendo voor een situatie met een externe GPU/NPU zou kiezen. Financiëel is dit het equivalent van een duurdere tweede console kopen om aan je eerste, reeds prijzige console aan te sluiten. Het is ook technologisch onnodig complex: je moet je connectie/bandbreedte tussen alle onderdelen goed op orde hebben + je creëert nog een volledig nieuw performantieprofiel dat ontwikkelaars weer een hoop extra werk bezorgt.
Ik vind graphics in principe niet zo belangrijk, maar vind wel dat de Switch aan een upgrade toe is. Ik heb de laatste tijd wat meer op de PS5 gespeeld en nu de afgelopen weken juist weer wat meer op de Switch en dan merk je toch wel dat het allemaal wat blurry oogt op een 4K tv. In handheld-modus vind ik het minder storend.
Een Switch 2 voor circa €450,- die op 4K (d.m.v. upscaling) een wat scherper plaatje aflevert is dus precies wat ik wens.
Een Switch 2 voor circa €450,- die op 4K (d.m.v. upscaling) een wat scherper plaatje aflevert is dus precies wat ik wens.
NSO: SW-7515-1623-5706
Ik heb de games met mijn oled model nog niet eens uitgespeeld en ben op de pc nog bezig met Cyberpunk en doom eternal.Triple Stars schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 20:02:
[...]
Welke prijs had jij in gedachten ?
Ik wacht de nieuwe switch heel rustig af en haal hem zodra de prijs zakt en de console de meeste bugs eruit heeft.
Los van dat zou ik niet gek opkijken van 200 euro bovenop de introductie prijs van de switch1.
https://www.inflationstation.net/
Meeste Nintendo consoles zaten omgerekend voor inflatie onder $400 bij release. Wii U was $465.
$389-439 range zou ik verwachten.
Meeste Nintendo consoles zaten omgerekend voor inflatie onder $400 bij release. Wii U was $465.
$389-439 range zou ik verwachten.
Haters everywhere but I don’t really care
Dit is een interessant punt. Denken jullie dat de prijs van consoles nog veel gaat zakken tijdens hun levensduur? Het lijkt er wat op dat de tijd van de grote price-cuts voorbij is. Los van de impact van inflatie de voorbije vijf jaar - een nodeshrink van de SoC/APU levert bijvoorbeeld zelden nog een grote knip in de kostprijs op.Megupe schreef op zondag 15 september 2024 @ 09:24:
[...]
Ik wacht de nieuwe switch heel rustig af en haal hem zodra de prijs zakt en de console de meeste bugs eruit heeft.
Kijk naar PS5 en Xbox Series modellen. We zien dat bij aangepaste modellen van die consoles de prijs gelijk blijft of stijgt. Ook Nintendo heeft een relatief stabiel prijsverloop gekend over de laatste acht jaar, waarbij de Switch in Europa lanceerde ergens rond de 299-329 euro, en we nu min of meer dezelfde SKU voor ~270 euro regelmatig vinden. Grote verschillen met die basisprijs hebben we enkel gezien in de vorm van de Switch Lite en van tijdelijke bundels/kortingen.
--
Overigens interessant wat een jaar verschil uitmaakt qua prijsverwachting.
Poll van eergisteren - JackAvery in "[Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties"
Poll van een jaar geleden - JackAvery in "[Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties"
[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 15-09-2024 10:19 ]
De prijs zal wellicht zakken bij een v2 maar dat is dan meer in de vorm van een game met korting oid.
Verwijderd
Ik zie de prijs niet snel zakken. Waar ik op hoop zijn 2 (of meer) console opties bij launch. Dat het geen powerhouse gaat worden weten we wel van Nintendo. Maakt mij niets uit zolang de hardware maar krachtiger is dan de huidige Switch. Daar mogen we wel van uit gaan denk ik.
Zoals @JackAvery ook al aangeeft, het is interessant om te zien wat Nintendo uit hardware krijgt.
Nintendo laat goed zien wat mogelijk is wanneer je niet op onder andere personeel bespaart of mee rent met de massa.
Zoals @JackAvery ook al aangeeft, het is interessant om te zien wat Nintendo uit hardware krijgt.
Nintendo laat goed zien wat mogelijk is wanneer je niet op onder andere personeel bespaart of mee rent met de massa.
Misschien is het financieel wel het verstandigst om een console bij release kopen. Je hoeft voor lange tijd geen investering te doen in een nieuwe console (circa 7-8 jaar), tenzij je tussentijds een optionele upgrade koopt zoals een OLED-model of een Limited Edition. Gezien de prijzen gedurende de lifetime nauwelijks meer zakken heb je het langst plezier van je investering.
Stel je hebt op release een OG Switch gekocht voor € 329,00. Dan heb je daar straks 8 jaar mee kunnen doen. € 329,00 / 8 jaar = € 41,13 per jaar. Goedkoop eigenlijk.
Stel je hebt op release een OG Switch gekocht voor € 329,00. Dan heb je daar straks 8 jaar mee kunnen doen. € 329,00 / 8 jaar = € 41,13 per jaar. Goedkoop eigenlijk.
Kunnen ze ook de huidige dock niet behouden, die we al hebben van de huidige generatie.L23 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 22:58:
[...]
Blijft gewoon 1 simpel functioneel dock.
Swich 2 zonder dock en een versie met.
Of kan dit niet, door een te zwakke lader.
Als je halverwege de consolecyclus de console koopt en dan halverwege de nieuwe consolecyclus de opvolger heb je hetzelfde.AreVeeDee schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:26:
Misschien is het financieel wel het verstandigst om een console bij release kopen. Je hoeft voor lange tijd geen investering te doen in een nieuwe console (circa 7-8 jaar), tenzij je tussentijds een optionele upgrade koopt zoals een OLED-model of een Limited Edition. Gezien de prijzen gedurende de lifetime nauwelijks meer zakken heb je het langst plezier van je investering.
Stel je hebt op release een OG Switch gekocht voor € 329,00. Dan heb je daar straks 8 jaar mee kunnen doen. € 329,00 / 8 maanden = € 41,13 per jaar. Goedkoop eigenlijk.
@Timothy3000 niet als de prijs tijdens de consolecyclus stijgt
Ja, maar dan heb je niet altijd het nieuwste.Timothy3000 schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:40:
[...]
Als je halverwege de consolecyclus de console koopt en dan halverwege de nieuwe consolecyclus de opvolger heb je hetzelfde.
Ha, ja. Gelukkig valt dat bij Nintendo wel mee.JackAvery schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:41:
Dan moet de nieuwe console ook het formaat etc hebben als de Switch(Aangezien je hem erin schuift in het midden), en dat is nu iets je niet bij Nintendo vanuit moet gaan.Triple Stars schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:38:
[...]
Kunnen ze ook de huidige dock niet behouden, die we al hebben van de huidige generatie.
Swich 2 zonder dock en een versie met.
Of kan dit niet, door een te zwakke lader.
Ze hebben eigenlijk elke generatie wel totaal iets anders gehad.
[ Voor 4% gewijzigd door Carlos0_0 op 15-09-2024 11:07 ]
Ik zeg nergens dat ik dit verwacht? Ik zou hier zelf blij mee zijn, maar weet ook wel dat Nintendo dit niet gaat doen.Zeror schreef op zondag 15 september 2024 @ 00:52:
[...]
Gaat Nintendo niet doen en heeft zoiets ook niet nodig. Een Switch 2 van 700-800 euro gaat ook geen succes zijn. Is alles behalve family friendly.
Dat wil niet zeggen dat ik dat niet zou willen. Een soort van Nintendo Switch Series S en X zeg maar zou perfect zijn IMHO.
Als Nintendo toekomstige 3rd party AAA titels niet wil missen, zullen ze toch wat meer krachtigere hardware erin moeten stoepen denk ik persoonlijk.
Los van dat ik graag een grafisch powerhouse van Nintendo zou zien, haal ik hem er toch wel bij als extra console. Het zal mij in die zin een worst wezen, maar ik haal om die reden enkel en alleen 1st party games op Nintendo in huis. Als het een krachtige(re) console zou zijn, dan zou dat wellicht anders zijn geweest.
Met wat er nu in de planning staat, lijkt me dat Switch 2 de meeste titels wel kan draaien mits optimalisatie. Kijk hoeveel games er nu nog gemaakt worden met PS4 in gedachten.
Dat probleem heb ik met de Xbox/Playstation. Ik heb daar halverwege de consolecyclus voor een aantrekkelijke prijs op release de Xbox One S gekocht. Nu zijn we halverwege de Xbox Series/Playstation 5 en tot nu toe kon ik de meeste games (die mijn interesse hebben) spelen op de Xbox One S en de consoles zijn in de tussentijd niet(/nauwelijks) kleiner geworden en je betaald er meer voor. Ook wacht ik nog steeds op GTA 6, dus ik denk ik deze Xbox/Playstation generatie maar in het geheel oversla.JackAvery schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:41:
Maar goed, zelfde is te zeggen voor de Nintendo Switch. Ook niet goedkoper geworden gedurende de generatie en dan kan ik me voorstellen dat men nu liever wacht op de opvolger dan de volle mep betalen voor een console die al jaren uit is.
Wat betreft grafische kracht. Ik zie nu al weer de standaard teleurgestelde Tweakers, want het is nooit goed genoeg. Qua third party games maak ik me geen zorgen. Laatst nog de Digital Foundry video Best Graphics on Nintendo Switch: The 'Impossible Ports' Third Party Collection! gezien. Support was uitstekend te noemen en niet alleen de eerste paar jaar. Ik verwacht een toename in third party support voor de opvolger, niet minder. Ook omdat er inderdaad nog een boel games gemaakt worden voor de Xbox One/Playstation 4. Gezien het financieel interessant is daar nog games op uit te brengen laten ze kansen op een populair Nintendo platform echt niet liggen.
Voordat je iets aanschaft, altijd even op tweakers kijken.
Vorig jaar al nagedacht over een switch voor de kiddos hier, vanmiddag maar besloten een switch oled voor de oudste te kopen.
Zie ik dat de release van de switch 2 er aan komt. Sept '19, oled 8 okt '21 de eerste versies.
Naar verwachting komt de switch 2 maart 2025 uit, of lees ik nu iets van oktober 2024. Lekker speculeren, nog meer nieuws wat ik misschien gemist heb?
Vorig jaar al nagedacht over een switch voor de kiddos hier, vanmiddag maar besloten een switch oled voor de oudste te kopen.
Zie ik dat de release van de switch 2 er aan komt. Sept '19, oled 8 okt '21 de eerste versies.
Naar verwachting komt de switch 2 maart 2025 uit, of lees ik nu iets van oktober 2024. Lekker speculeren, nog meer nieuws wat ik misschien gemist heb?
Wat zeg je hier?martinus83 schreef op maandag 16 september 2024 @ 20:50:
Je kan blijven uitstellen, wellicht een goed idee. Aan de andere kant is er een geweldige collectie Switch games waar je nu al plezier aan kan beleven.
Het is momenteel alleen nog speculeren. Nog geen officiële aankondigingen gemist.
Ik noem wat ik oa hier lees, en vraag of ik nog info mis wat misschien meer duidelijkheid geeft. Maar dat is er dus niet.L23 schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:01:
[...]
Wat zeg je hier?
Je kan blijven uitstellen, wellicht een goed idee. Aan de andere kant is er een geweldige collectie Switch games waar je nu al plezier aan kan beleven.
Het is momenteel alleen nog speculeren. Nog geen officiële aankondigingen gemist.
Ik begrijp de tekst: "Sept '19, oled 8 okt '21 de eerste versies." gewoon niet. September 2019 kwam de Switch V2 uit en in oktober 2021 de Nintendo Switch OLED.martinus83 schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:06:
[...]
Ik noem wat ik oa hier lees, en vraag of ik nog info mis wat misschien meer duidelijkheid geeft. Maar dat is er dus niet.
Nee er is nog niks bekend verder, alleen beetje geruchten dat die wellicht in oktober nu misschien getoond wordt ofzo.martinus83 schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:06:
[...]
Ik noem wat ik oa hier lees, en vraag of ik nog info mis wat misschien meer duidelijkheid geeft. Maar dat is er dus niet.
Goed het kan toch ook echt niet lang mer duren, 1ne kant kan je wachten wellicht. de nieuwe console zal wellicht vast de switch spellen kunnen afspelen.
Andere kant 1 zien te krijgen kan lastig zijn, dit is over algemeen altijd zo bij een launch van een console.
En je weet niet wanneer er dan weer nieuwe leveringen zijn, dan hopen jou bestelling er tussen zit etc.
Dus ja heb je het er voor over dat het zo nog een jaar kan duren, voordat je er misschien 1 heb dit is prima mogelijk.
Ik zou nu echt even oktober afwachten.martinus83 schreef op maandag 16 september 2024 @ 20:50:
Er is geen nieuws maar het gonst momenteel van de geruchten. Dit was te verwachten, sinds het gerucht uit februari dat Switch 2 uitgesteld werd naar ten vroegste maart 2025 werd september-oktober 2024 het moment dat een aankondiging verwacht wordt door het halve internet. De laatste week zag ik al drie-vier verschillende geruchten die nooit allemaal tegelijk waar kunnen zijnmartinus83 schreef op maandag 16 september 2024 @ 20:50:
Ik zou daarom ook voorzichtig zijn met het geloven van geruchten op dit moment. De kans is sowieso bestaande dat er een aankondiging aankomt - Nintendo heeft gezegd dat er dit fiscale jaar jaar meer informatie over Switch 2 zal aankondigen. Veel mensen gaan hier een graantje van proberen meepikken en daarom minder scrupuleus naar de inhoud kijken.
Overigens niks mis met nu een Switch oppikken, er valt zo veel plezier te beleven met dat toestel.
NateTheHate zou deze week met een Switch 2 podcast kopen. Benieuwd of hij iets zinnigs toe te voegen heeft.
Een "groot aantal" ontwikkelaars en uitgevers zou gisteren op bezoek zijn geweest bij het hoofdkantoor van Nintendo of America, zegt Liam Robertson. Het is alvast publieke kennis dat de CEO van Limited Run Gaming inderdaad op bezoek is geweest.
Dit hoeft niet Switch 2 gerelateerd te zijn maar interessante timing
Seems a lot of developers got invited to NoA yesterday…
— Liam Robertson (@liamrobertson.bsky.social) 17 september 2024
We had an awesome visit to Nintendo of America today! I am grateful that we have such great partners at NOA. pic.twitter.com/tMxbEoMk86
— Josh Fairhurst (@LimitedRunJosh) 17 september 2024
offtopic:
oh tof [embed.] werkt met Bluesky
oh tof [embed.] werkt met Bluesky
Dit hoeft niet Switch 2 gerelateerd te zijn maar interessante timing
[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 17-09-2024 17:39 ]
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 12-09 20:31
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Er word inmiddels gesproken dat de Switch 2 wel eens 2 schermen zou hebben, het gaat hier wel nog om een gerucht.
https://gamer.nl/nieuws/n...ch-2-heeft-twee-schermen/
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Lijkt me een zeer onlogische keuze en zorgt alleen maar voor minder support van 3rd party developers.Linksquest schreef op woensdag 18 september 2024 @ 07:50:
Er word inmiddels gesproken dat de Switch 2 wel eens 2 schermen zou hebben, het gaat hier wel nog om een gerucht.
Mij ook, aan de andere kant, je weet nooit hoe Nintendo dat gaat laten uitpakken. Nintendo doet wel vaker dingen die je niet zou verwachten of niet logisch lijken. Dat maakt ze juist Nintendo in mijn optiek.Raem schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:01:
[...]
Lijkt me een zeer onlogische keuze en zorgt alleen maar voor minder support van 3rd party developers.
- Linksquest
Klopt wel wat je zegt, bij Nintendo weet je inderdaad maar nooit, maar het pakt niet altijd goed uit, kijk maar naar de Wii U.Cyrax0508 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:03:
[...]
Mij ook, aan de andere kant, je weet nooit hoe Nintendo dat gaat laten uitpakken. Nintendo doet wel vaker dingen die je niet zou verwachten of niet logisch lijken. Dat maakt ze juist Nintendo in mijn optiek.
No buy!Linksquest schreef op woensdag 18 september 2024 @ 07:50:
Volgens mij was dit gerucht alweer ontkracht. Al kan ik daar zo snel niet een bron van vinden.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Na iedere succesvolle Nintendo console is het toch traditie om een minder succesvol apparaat te lanceren?
Nee, zonder gekheid. Ben benieuwd of een Nintendo Switch 2 opnieuw zo'n groot succes wordt. Wat dat betreft lijkt het mijn ook wel een lastige keuze voor Nintendo.
Breng je simpelweg een verbeterde versie van de Nintendo Switch uit en blijft succes uit dan zal er worden gewezen naar dat er te weinig innovatie is.
Gaan ze weer iets 'geks' doen en faalt het dan is het omdat ze een succesvol concept te veel hebben veranderd.
Toch zal ik als Nintendo zijnde voor de eerste optie gaan.
Nee, zonder gekheid. Ben benieuwd of een Nintendo Switch 2 opnieuw zo'n groot succes wordt. Wat dat betreft lijkt het mijn ook wel een lastige keuze voor Nintendo.
Breng je simpelweg een verbeterde versie van de Nintendo Switch uit en blijft succes uit dan zal er worden gewezen naar dat er te weinig innovatie is.
Gaan ze weer iets 'geks' doen en faalt het dan is het omdat ze een succesvol concept te veel hebben veranderd.
Toch zal ik als Nintendo zijnde voor de eerste optie gaan.
Zeker, het pakt niet altijd goed uit. Het gaat nog knap lastig worden voor Nintendo juist vanwege het succes van de Switch. Was met de WiiU ook zo die natuurlijk naar de uiterst succesvolle Wii kwam met de meest domme naam ooit.Linksquest schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:05:
[...]
Klopt wel wat je zegt, bij Nintendo weet je inderdaad maar nooit, maar het pakt niet altijd goed uit, kijk maar naar de Wii U.
Maar toch kan ik me niet voorstellen dat ze dat gaan doen, die twee schermen. De Switch opvolger gaat ook een hybride console worden lijkt mij. Ik begin er langzamerhand wel aan toe te zijn, die opvolger.
Verwijderd
Bron: Trust me bro, iemand op Reddit (feesboek!) heeft dit gezegd dat het ergens in Taiwan werd gezegd, via machine translation!Linksquest schreef op woensdag 18 september 2024 @ 07:50:
Sorry maar ik neem dit soort geruchten niet heel serieus, en Gamer.nl is een copy-pasta website net als PU van andere, betere websites.
Zoals geruchten de afgelopen jaren wel vaker hebben aangetoond (kunnen we ons het hele Xbox debacle met 'Starfield komt nu al naar PS5!?!' herinneren) met dezelfde bronnen als 'trust me bro'? Just wait and see!
- Linksquest
Zeker mee eens, daarom dat ik er ook gerucht bij zetten, ik lees gamer.nl slechts omdat Tweakers helaas niet alle game nieuws plaatst.Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:41:
[...]
Bron: Trust me bro, iemand op Reddit (feesboek!) heeft dit gezegd dat het ergens in Taiwan werd gezegd, via machine translation!
Sorry maar ik neem dit soort geruchten niet heel serieus, en Gamer.nl is een copy-pasta website net als PU van andere, betere websites.Elke click naar dat soort Nederlandse game sites zonder enige eigen inhoud doet mijn brein weer een beetje pijn.
Zoals geruchten de afgelopen jaren wel vaker hebben aangetoond (kunnen we ons het hele Xbox debacle met 'Starfield komt nu al naar PS5!?!' herinneren) met dezelfde bronnen als 'trust me bro'? Just wait and see!
Oe, twee schermen? Dan is in theorie stereoscopisch 3D mogelijk! 
:fill(white):strip_exif()/f/image/l8YgMgxpHF3fUiNJp8q3WYxo.png?f=user_large)
2 Schermen, de benodigde aansturing daarvan en verbeterde hardware. In hetzelfde artikel wordt ook een prijs van 400 Euro genoemd. Die combi lijkt me hoogst onwaarschijnlijk 
Met 2 schermen ga je gauw richting de 600 Euro denk ik. Dan wordt het voor een heleboel mensen minder interessant.
Met 2 schermen ga je gauw richting de 600 Euro denk ik. Dan wordt het voor een heleboel mensen minder interessant.
Ik zou zeggen dat het me verbaast dat gamer.nl zo een wankel gerucht overneemt, maar eigenlijk…Linksquest schreef op woensdag 18 september 2024 @ 07:50:
Ik krijg zelf steeds meer een hekel aan YT gasten (vooral uit de US) die elke dag YT filmpjes in de ether smijten waarin ze hetzelfde zeggen. Sunbro Nation en dergelijke, vreselijk. Lullen met de wind mee, zeggen 400 verschillende dingen en zijn dan trots als uiteindelijk 1 ding waar blijkt. Ze verdienen er nog bakken met geld mee ook.JackAvery schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:41:
[...]
Ik zou zeggen dat het me verbaast dat gamer.nl zo een wankel gerucht overneemt, maar eigenlijk…
Ik hoorde via een vriendje van mij die zijn oom werkt bij Nintendo dat we volgende week een Direct krijgen waarin een triple screen Switch Ultra Pro wordt getoond.
En dit is natuurlijk vol met sarcasme.
Ik keek tot ongeveer een jaar geleden veel YTers, maar het is steeds het zelfde gezeik. Dagelijks pushen van geruchten die door 1 YTer zijn bedacht en rondje YTers gaan. Ik probeer alleen nog grote info bronnen te bekijken zoals IGN (die ik ook met een kilo zout neem).
En dit is natuurlijk vol met sarcasme.
Ik keek tot ongeveer een jaar geleden veel YTers, maar het is steeds het zelfde gezeik. Dagelijks pushen van geruchten die door 1 YTer zijn bedacht en rondje YTers gaan. Ik probeer alleen nog grote info bronnen te bekijken zoals IGN (die ik ook met een kilo zout neem).
[ Voor 49% gewijzigd door RollieBollie op 18-09-2024 09:59 ]
Dit gedrag wordt aangemoedigd door het YT-algoritme. Je moet regelmatig content plaatsen en kijkers trekken, zodat je kanaal als "goed" wordt beschouwd, want anders is de kans groot dat je kanaal niet meer door het algoritme wordt gepromoot.Cyrax0508 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:47:
[...]
Ik krijg zelf steeds meer een hekel aan YT gasten (vooral uit de US) die elke dag YT filmpjes in de ether smijten waarin ze hetzelfde zeggen.
Geen last van. Maar ik kijk dan ook geen SwitchForce en dat soort kanalen.Cyrax0508 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:47:
[...]
Ik krijg zelf steeds meer een hekel aan YT gasten (vooral uit de US) die elke dag YT filmpjes in de ether smijten waarin ze hetzelfde zeggen. Sunbro Nation en dergelijke, vreselijk. Lullen met de wind mee, zeggen 400 verschillende dingen en zijn dan trots als uiteindelijk 1 ding waar blijkt. Ze verdienen er nog bakken met geld mee ook.
Er zijn nieuwe leaks naar buiten gekomen, mogelijks beeldmateriaal van de nieuwe switch. Je kan een aantal van de foto's op reddit terugvinden. Op een ander fora zouden nog meer foto's te vinden zijn.
Neem het uiteraard met een korrel zout.
Zeker interessant en komt geloofwaardig over. Ik begrijp alleen die kruiskopschroeven niet, omdat Nintendo aan de buitenkant op al zijn apparaten Tri-points gebruikt.michownz schreef op woensdag 18 september 2024 @ 12:46:
Er zijn nieuwe leaks naar buiten gekomen, mogelijks beeldmateriaal van de nieuwe switch. Je kan een aantal van de foto's op reddit terugvinden. Op een ander fora zouden nog meer foto's te vinden zijn.
Shipping List Details Summary
HGU1100: Game console itself.
HGU1110: Left Joy-Con controller.
HGU1120: Right Joy-Con controller.
HGU1130: Dock.
Detailed Configuration List
SoCl (CPU + GPU) model: GMLX30-R-A1.
Memory model: MT62F768M64D4EK-026 (6GX2 dual channel, LPDDR5X, 7500 MT/s)
Flash memory model: THGJFGT1E45BAILHW0 (256GB, UFS 3.1, manufactured by Kaixia, 2100 MB/s).
Audio chip model: Ruiwu ALC5658-CG.
NFC reader model: NXP IPN7160B1HN
Built-in microphone model: CMB-MIC-X7.
Dual cooling fans, model BSM0405HPJH9 and BSM0505HPJQC (copper gaming heat sink).
Video signal conversion (DisplayPort to HDMI) must be chip model; Ruixian RTD2175N must be chip (support HDMI 2.1).
Network chip model: Ruiming RTL8153B-VB-CG and Gigabit Ethernet chip (the base has a network cable interface).
Microcontroller chip model: STMicroelectronics JSTM32G0OB0OCET6.
Video game console protective case model: HGU1100 (size: 206 x 115 x 14mm, made of plastic).
Speakers: MUSE BOX-L and MUSE BOX-R (two-channel stereo)
Hoewel dit kan gefaked worden is het op zijn minst te onderzoeken of dit echt is. Tof!michownz schreef op woensdag 18 september 2024 @ 12:46:
In die shipment lijst staat precies weinig nieuws. Praktisch allemaal geweten dankzij het uitstekende werk op Famiboards.
Edit: dat moederbord is mogelijk echt, prototype van vorig jaar. Te veel details die kloppen om een fake te zijn - of iemand heeft enorm zijn best gedaan
Edit2: Die 12 foto's en CAD renders vind je in de volgende tweets -
A summary of today's alleged Switch 2 images 'leak'. (1/3) pic.twitter.com/Z4rfSGz4WQ
— Andy Robinson (@Andy_VGC) 18 september 2024
(2/3) pic.twitter.com/kca68h6WMF
(3/3) pic.twitter.com/uHApHsgxeW
Een paar eerste interessante punten:
- Een bovenste tweede USB-C dient voor?
- Op het prototype zie je duidelijk de magneten. Er is geen rail meer.
- De pin-out van dat moederbord lijkt legitiem en overeengekomen met de RAM specs die men in maart vond.
- Joy-cons met een extra R/L knop.
[ Voor 36% gewijzigd door JackAvery op 18-09-2024 15:01 ]
Ik wil alleen maar weten of het een OLED scherm krijgt maar zal wel niet...michownz schreef op woensdag 18 september 2024 @ 12:46:
De bovenste tweede USB-C is voor het opladen terwijl je met de Switch op je schoot zit te gamenJackAvery schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:07:
[...]
- Op het prototype zie je duidelijk de magneten. Er is geen rail meer.
- De pin-out van dat moederbord lijkt legitiem en overeengekomen met de RAM specs die men in maart vond.
- Joy-cons met een extra R/L knop.
Wat bedoel je met Joy-cons met een extra R/L knop? Die op de zijkant heeft de huidige Joy-con ook? Of bedoel je de knop waarmee je waarschijnlijk de nieuwe Joy-cons magnetisch kan ontkoppelen?
Ik denk 2 eenvoudige mogelijkheden:JackAvery schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:07:
- Accesoires
- Opladen langs de bovenkant
Om het tweede scherm aan te sluiten uiteraard.JackAvery schreef op woensdag 18 september 2024 @ 14:07:
Geen tripoints in de pro controller, allemaal phillips.L23 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:35:
Ik begrijp alleen die kruiskopschroeven niet, omdat Nintendo aan de buitenkant op al zijn apparaten Tri-points gebruikt.
Ik bedoel die grote knop hier.L23 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:30:
[...]
Wat bedoel je met Joy-cons met een extra R/L knop? Die op de zijkant heeft de huidige Joy-con ook? Of bedoel je de knop waarmee je waarschijnlijk de nieuwe Joy-cons magnetisch kan ontkoppelen?
Maar in alle eerlijkheid, die CAD screenshot kunnen een speculatief model zijn. Het moederbord op de foto daarentegen... moeilijk te faken.
Edit: de poster blijkt ook een 3D print hobbyist te zijn. Dat maakt op zijn minst de CAD screenshots verdacht - zelfs al heb ik hier een theorie over.
is this Nintendo's Switch 2? CAD images appeared on a Chinese forum earlier today, and the poster appears to be a 3D printing and "reverse design" enthusiast. The poster also included what could be prototype Joy-Con controllers and a potential Switch 2 mainboard 🤔 pic.twitter.com/9o5dTQGbPj
— Tom Warren (@tomwarren) 18 september 2024
[ Voor 34% gewijzigd door JackAvery op 18-09-2024 18:01 ]
Ik denk dat dat de knop is om de Joy-con te ontkoppelen.JackAvery schreef op woensdag 18 september 2024 @ 17:49:
[...]
Ik bedoel die grote knop hier.
[Afbeelding]
@L23 is dat geen enorme knop voor zoiets simpels?
Ik vind het in ieder geval geen handige knop voor gamen, dan raar geplaatst namelijk. Wel groot inderdaad, maar dan ook makkelijk(er) los te koppelen. Zoals ze in de filmpjes met twee handen de huidige Switch vloeiend twee Joy-cons loskoppelen lukt mij niet.JackAvery schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:01:
@L23 is dat geen enorme knop voor zoiets simpels?
YouTube: Nintendo Won't Be Happy About This One...
[ Voor 33% gewijzigd door Schweino op 18-09-2024 23:33 ]
Als dat hem gaat worden: erg jammer dat het niet wat ergonomischer zal worden…
Na de PlayStation Portal gebruikt te hebben, en daarna de Switch, merkte ik toch dat de Portal toch wel héél veel fijner is in gebruik. Ja, neemt ook meer ruimte in beslag, maar dat heb ik er wel voor over(!).
Na de PlayStation Portal gebruikt te hebben, en daarna de Switch, merkte ik toch dat de Portal toch wel héél veel fijner is in gebruik. Ja, neemt ook meer ruimte in beslag, maar dat heb ik er wel voor over(!).
Ik ben benieuwd hoe Nintendo hier op gaat reageren. Zouden van de hype gebruik maken en een deze dagen een trailer droppen? We gaan het zien.
@Zeror ik denk niet dat Nintendo met plannen gaat schuiven. Vanaf massaproductie start - en sommigen beweren dat ze daar al praktisch zitten - wordt het heel moeilijk om een leak uit een fabriek te voorkomen. Het Switch Lite body was destijds ook gelekt. Nintendo heeft zich daar op eerste zicht niet door laten beïnvloeden. Van dit leak kunnen we zelfs niet met zekerheid stellen dat het echt is, enkel dat de kans hoog is. De interne hardware kennen we (gedeeltelijk) zelfs al maanden.
Als we de komende dagen/weken een aankondiging krijgen, zou ik zeggen dat dit gewoon volgens plan is.
Als we de komende dagen/weken een aankondiging krijgen, zou ik zeggen dat dit gewoon volgens plan is.
Elke keer als er gelekt wordt, de verkoopprijs met 100 piek verhogen.Zeror schreef op donderdag 19 september 2024 @ 00:03:
Ik ben benieuwd hoe Nintendo hier op gaat reageren.
Verwijderd
Als de specs kloppen ben ik tevreden. Niet heel verrassend maar je weet het nooit met Nintendo. Als de foto’s kloppen ben ik ook tevreden, een directe opvolger van de Switch is alles wat ik wil van Nintendo.
Nu blijft 1 ding over en dat is het ding releasen. Laten we hopen dat die iets vroeger komt dan verwacht want ik verwacht behoorlijk wat games die al zo goed als klaar liggen.
Geen verdere scherm details vind ik wel vreemd.
Ben benieuwd wat ze op controller gebied gaan doen. Misschien dat we nog wat innovatie gaan zien bij de ‘joy cons’ en hoe je die kunt aansluiten op andere randapparatuur.
Nu blijft 1 ding over en dat is het ding releasen. Laten we hopen dat die iets vroeger komt dan verwacht want ik verwacht behoorlijk wat games die al zo goed als klaar liggen.
Geen verdere scherm details vind ik wel vreemd.
Ben benieuwd wat ze op controller gebied gaan doen. Misschien dat we nog wat innovatie gaan zien bij de ‘joy cons’ en hoe je die kunt aansluiten op andere randapparatuur.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2024 08:58 ]
Ik hoop dat de huidige Pro controller wel compatible is met de Switch 2. Of is daar al iets over bekend?
Vind dat een hele fijne controller en scheelt weer €70 - €80 als je perse een nieuwe moet kopen.
Vind dat een hele fijne controller en scheelt weer €70 - €80 als je perse een nieuwe moet kopen.
Ik denk het wel. En anders koop je voor een kleine 20 piek een adapter en sluit je elke BT controller aan.Raem schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:02:
Ik hoop dat de huidige Pro controller wel compatible is met de Switch 2. Of is daar al iets over bekend?
Ben het met je eens. Maar als de nieuwe Pro controller PS5 controller features krijgt dan koop ik toch weer een nieuweRaem schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:02:
Meh, ik ben wel voorzichtig overtuigt dat het ergonomischer wat beter word op basis van deze leaks. De huidige LCD en OLED variant is ook niet mega ergonomisch inderdaad, na een uur moet ik mijn handen echt wel even rust geven als ik in handheld mode speel. Hij is sowieso wat groter aldus de leaks, dus dat scheelt. Als ik naar de foto's kijk lijkt het ook alsof het een magneet ontwerp is en geen rail systeem. Dus dan kan het sowieso al wat meer 'unibody-achtig' aanvoelen.Thalaron schreef op woensdag 18 september 2024 @ 23:51:
Als dat heen gaat worden: erg jammer dat het niet wat ergonomischer zal worden…
We gaan het zien.
Het begint met deze geruchten nog niet echt te kriebelen straks meteen een preorder te plaatsen. Benieuwd naar de games.
Maar waarom zou daar iets bekend over zijn? Het is aannemelijk, maar voorlopig blijft het speculeren hoor.Raem schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:02:
Omdat ik hierboven las dat die hele specs lijst ook al bekend was. Dus wellicht dat er via andere informatie ook al iets bekend was over aansluitmogelijkheden van controllers, geen idee.L23 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:41:
[...]
Maar waarom zou daar iets bekend over zijn? Het is aannemelijk, maar voorlopig blijft het speculeren hoor.
Het zijn allemaal geruchten. Er zijn nog geen officiële specs.Raem schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:55:
[...]
Omdat ik hierboven las dat die hele specs lijst ook al bekend was. Dus wellicht dat er via andere informatie ook al iets bekend was over aansluitmogelijkheden van controllers, geen idee.
Die specs zijn al maanden bekend - JackAvery in "[Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties"Raem schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:55:
[...]
Omdat ik hierboven las dat die hele specs lijst ook al bekend was. Dus wellicht dat er via andere informatie ook al iets bekend was over aansluitmogelijkheden van controllers, geen idee.
Wat je vraagt gaat eigenlijk over een functie van het OS. Niet logisch dat dat zomaar zou lekken. Maar hardwarematig is er alvast een Bluetooth chip
[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 19-09-2024 11:40 ]
Die specs zijn niet officieel, die komen uit geruchten. Dus officieel bekend zijn ze echt nog niet. Dat weten we pas echt als Nintendo hier zelf mee naar buiten komt.JackAvery schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:28:
[...]
Die specs zijn al maanden bekend - JackAvery in "[Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties"
Wat je vraagt gaat eigenlijk over een functie van het OS. Niet logisch dat dat zomaar zou lekken. Maar hardwarematig is er alvast een Bluetooth chip
We kunnen wachten op bevestiging maar het is al duidelijk dat dit het gaat worden.
Dat staat ook in mijn post. Maar wat er ook in staat is hoe die specs gesubstantieerd zijn. De kans dat ze kloppen is relatief hoog omdat de bewijsvoering relatief sterk is.Tux3.14 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:13:
[...]
Die specs zijn niet officieel, die komen uit geruchten. Dus officieel bekend zijn ze echt nog niet. Dat weten we pas echt als Nintendo hier zelf mee naar buiten komt.
Nintendo gaat zelf dit soort specs trouwens niet publiceren. Een deel zullen we uiteindelijk moeten bevestigen met een teardown van een productiemodel.
Je suggereert in je vorige post dat ze al bekend zijn. Dat zijn ze niet, ze blijven onbekend tot dat Nintendo wat heeft aangekondigd of een teardown heeft plaats gevonden zoals jij zegt.JackAvery schreef op donderdag 19 september 2024 @ 14:57:
[...]
Dat staat ook in mijn post. Maar wat er ook in staat is hoe die specs gesubstantieerd zijn. De kans dat ze kloppen is relatief hoog omdat de bewijsvoering relatief sterk is.
Ik zeg dat de lijst van gisteren eigenlijk al maanden bestaat. Dat is iets andersTux3.14 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:20:
[...]
Je suggereert in je vorige post dat ze al bekend zijn. Dat zijn ze niet, ze blijven onbekend tot dat Nintendo wat heeft aangekondigd of een teardown heeft plaats gevonden zoals jij zegt.
JackAvery schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:24:
[...]
Ik zeg dat de lijst van gisteren eigenlijk al maanden bestaat. Dat is iets anders
JackAvery schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:28:
[...]
Die specs zijn al maanden bekend - JackAvery in "[Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties"
Begint een beetje flauw te worden
Je begrijpt precies niet dat ik uitleg wat mijn intentie was toen ik dat schreef. Moet je zelf weten
Ik zeg nergens dat de bronnen en informatie verkeerd zijn. Sterker nog ik wil het allemaal wel geloven. Maar het punt is dat het nog niet is bevestigd. Tot die tijd blijven het geruchten.JackAvery schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:03:
[...]
Je begrijpt precies niet dat ik uitleg wat mijn intentie was toen ik dat schreef. Moet je zelf wetenOverigens helemaal geen probleem mee dat je die specs als gerucht beschouwt - 100% zekerheid bestaat niet op dit moment. Desondanks is de origine van al deze informatie m.i. vrij overtuigend. Mag ik je dan vragen me uit te leggen waarom je denkt dat die data, de bronnen van de informatie en de interpretaties die er over gemaakt zijn, verkeerd zijn?
Met bovenstaande tekeningen een 3D printer gebruikt.
Deze video is vooral interessant om wat dit voor de screenshots van de andere persoon kan betekenen. Deze Chinese YouTuber beweert namelijk dat ze de CAD bestanden voor deze print al een tijdje in bezit heeft. Het is mogelijk dat ze deze via een Chinese fabrikant van accessoires in handen gekregen heeft. De impact op de andere leak is significant: het impliceert in zekere zin ook die persoon geen modellen heeft ontworpen, maar enkel gerenderd. Het blijft echter onduidelijk in hoeverre die CAD bestanden legitiem en, indien legitiem, definitief zijn.L23 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:23:
[YouTube: 【全网独家】Switch 2 来了!你想知道的一切全在这里!]
Met bovenstaande tekeningen een 3D printer gebruikt.
De rest van de video lijkt puur speculatief (ze heeft het op een bepaald moment over een camera accessoire...) en/of herhalend wat andere geruchten zeggen.
Iemand op Famiboards (linkje naar image) heeft trouwens een screencap van de video wat opgeschoond om de vergelijking tussen de OLED en de 3D print meer representatief te doen lijken. Hij heeft overigens ook een mockup van de joycon gemaakt op basis van de andere 3D print.
En als ik nu toch naar Famiboards aan het linken ben, hier is een oudere maar uitstekende post die de specs lijst waar af en toe naar gerefereerd wordt nog eens uitlegt op basis van het bewijs dat er voor bestaat.
Hmm 'm dit zou wel een beetje lame zijn toch?

Alleen een groter scherm en sneller. Verder alles hetzelfde?

Alleen een groter scherm en sneller. Verder alles hetzelfde?
Haters everywhere but I don’t really care
Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4