• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:30
Orbitals en Indiana leuk om te zien . Thats it … veel was al bekend zoals bv fallout 4 .
Ik moet echt leren mijn minder te verheugen op directs 😩

[ Voor 5% gewijzigd door Cyberw00d op 05-02-2026 15:33 ]

Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:35
BINGO!

Toch wel veel Japanse (anime) spul. Maar blijkbaar wilden ze het uitbalanceren met de Westerse releases van o.a. Bethesda. Nou, ik zie julllie allemaal wel in Bomberman multiplayer vanavond (geen idee of het wel multiplayer heeft eigenlijk haha )
Prima Direct. Best wel zin om Hollow Knight weer eens te gaan spelen, mooi moment met de Switch 2 Edition die vandaag uitkomt.
Eindelijk wat Microsoft games. Fallout 4 komt al snel uit. Indiana Jones and the Great Circle en Oblivion Remastered kijk ik ook naar uit. Ik ben alleen wel een beetje terecht bang gemaakt (Skyrim Switch 2 Edition) met hoe deze games mogelijk gaan draaien... hopelijk neemt Bethesda het ook een beetje serieus.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:08
L23 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 15:37:
Best wel zin om Hollow Knight weer eens te gaan spelen, mooi moment met de Switch 2 Edition die vandaag uitkomt.
Een gratis als je die al had op de Switch 1.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Cyberw00d schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 15:33:
Orbitals en Indiana leuk om te zien . Thats it … veel was al bekend zoals bv fallout 4 .
Ik moet echt leren mijn minder te verheugen op directs 😩
De helft was al bekend.Op zijn minst een verrassing had ik wel verwacht.
De Bethesda games heb ik al lang en breed gespeeld.

Maar goed men kan niet klagen dat er geen third-party support is.

Gelukkig waren mij verwachtingen nu niet zo hoog.Op naar de volgende Direct. ;)

Direct score:6

[ Voor 9% gewijzigd door jori040 op 05-02-2026 15:45 ]

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:06
Bethesda games zijn inderdaad een goed toevoeging (al is Fallout niet mijn game) en een release date voor deel 2 van FF7 was een mooie verrassing. Toch jammer dat er geen Microsoft games tussen zaten (Bethesda is pas later overgenomen). Ook had ik liever wat meer informatie gehad over RE:9 (technische specs) wat er nu is verteld was namelijk al bekend.
Zerora schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 15:39:
[...]

Een gratis als je die al had op de Switch 1.
Klopt. Destijds al gekocht voor 7 euro of zo. Heb de game daarna ook nog fysiek gekocht. Ik zou er anders ook wel voor willen betalen hoor. Top game.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:08
Hotman schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 15:39:
Ook had ik liever wat meer informatie gehad over RE:9 (technische specs) wat er nu is verteld was namelijk al bekend.
Daar komt nog een aparte video voor online binnenkort.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:06
Zerora schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 15:42:
[...]

Daar komt nog een aparte video voor online binnenkort.
Een korte verwijzing naar de resolutie en framerate (net als bij Digimon) en dan een verwijzing naar de diepgaande Creator Voice was voor mij genoeg geweest ;) Nu moet ik weer een andere video doorspitten :+

• jori040
  • Nu online
L23 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 15:37:
Prima Direct. Best wel zin om Hollow Knight weer eens te gaan spelen, mooi moment met de Switch 2 Edition die vandaag uitkomt.
Eindelijk wat Microsoft games. Fallout 4 komt al snel uit. Indiana Jones and the Great Circle en Oblivion Remastered kijk ik ook naar uit. Ik ben alleen wel een beetje terecht bang gemaakt (Skyrim Switch 2 Edition) met hoe deze games mogelijk gaan draaien... hopelijk neemt Bethesda het ook een beetje serieus.
The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered:Voor de visuals wordt UE5 gebruikt.Ze komen nu met zoveel dat ik in de optimalisatie weinig vertrouwen heb.
jori040 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 15:51:
[...]

The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered:Voor de visuals word UE5 gebruikt.Ze komen nu met zoveel dat ik in de optimalisatie weinig vertrouwen heb.
Ik weet het. Alles over gelezen. Nu afwachten hoe het daadwerkelijk draait als het uitkomt. Afwachten.

• Cyberw00d
Idd we veel anime shizzle. Lopen vast mensen op warm . Gelukkig niet een hele lijst aan switch 1 titels dat is wel mooi geweest inmiddels .
Ff7 rebirth gaat hem zeker niet worden voor mij . Ik heb ff7 remake gehaald naar aanleiding van de demo maar viel me toch wel erg tegen hoeveeeeeeeeel verhaal erin zit .
007 first light word mijn volgende aanschaf en wie weet ooit Cod 🫠

• jori040
  • Nu online
@Cyberw00d
Wat spreekt je op first-party gebied aan als ik vragen mag ?

• Cyberw00d
jori040 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 16:05:
@Cyberw00d
Wat spreekt je op first-party gebied aan als ik vragen mag ?
Zelda, metroid , dk ( ben erachter dat ik de side scrolling toffer vind ) smash brothers, pikmin.
Donkey Kong country returns heeft net een leuke update gehad voor switch 2 dus wil ik ook nog wel spelen en mischien Mario wonder opnieuw als ik die wat goedkoper kan scoren .
Wat zijn jou favorieten?

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:01
Hollow Knight - Switch 2 editie is inmiddels beschikbaar!
Het prijswinnende actie-avontuur vol insecten en helden op Nintendo Switch™ 2, met hogere resolutie, verbeterde framerates en extra effecten.
Inclusief gratis uitbreidingen met nieuwe opgaven, baasgevechten en geheimen!
  • Hidden Dreams: Krachtige nieuwe vijanden doemen op! Nieuwe baasgevechten. Nieuwe upgrades. Nieuwe muziek.
  • The Grimm Troupe: Ontsteek de Nachtmerrie-Lantaarn. Roep de Troupe op. Nieuwe Major Quest. Nieuwe baasgevechten. Nieuwe Charms. Nieuwe vijanden. Nieuwe vrienden.
  • Lifeblood: Nieuwe manieren om de wereld in kaart te brengen. Nieuwe baasgevechten. Geüpgradede bazen. Nieuwe muziek. Verborgen extra’s!

[ Voor 70% gewijzigd door Gynnad op 05-02-2026 16:46 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:29
Demo van pragmata is er ook.

Haters everywhere but I don’t really care

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Nou heb er effe door heen gescrold, allemaal boring, saai, niks voor mij(Sorry wil niemand beledigen :P).
Vond alleen Indiana Jones leuk, maar die heb ik al op de ps5 vorig jaar gespeeld.

Verder alleen de Bomberman collectie wel vet, nu weet ik niet of ik ze allemaal leuk vind.
Maar deel 2 vroeger echt grijs gespeeld op de Super Nintendo, heb hem ook op mijn snes mini. Maar dit is echt z'n spel die op de switch leuker is dan de ps5.
Dit was zeker geen direct voor mij, maar Bomberman ga ik nog wel even kopen, dat is wel leuk :).

[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 05-02-2026 17:47 ]

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:45
Helaas geen Clair Obscur: Expedition 33 en geen beelden van de games van FromSoftware. Ik merk dat ik (tegen beter weten in) toch zat te wachen op de aankondiging van Clair Obscur, zelfs toen er gezegd werd dat het de laatste titel van de direct was hoopte ik op een 'one more thing'.

Ik kijk verder van de games in deze direct eigenlijk alleen echt uit naar Indiana Jones. Hopelijk is die performance een beetje op orde. Gelukkig heb ik nog steeds een rijkelijk gevulde backlog (speel maar 2-4 uurtjes per week) dus ik hoef me zeker niet te vervelen.

Strava

• jori040
  • Nu online
Cyberw00d schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 16:37:
[...]

Zelda, metroid , dk ( ben erachter dat ik de side scrolling toffer vind ) smash brothers, pikmin.
Donkey Kong country returns heeft net een leuke update gehad voor switch 2 dus wil ik ook nog wel spelen en mischien Mario wonder opnieuw als ik die wat goedkoper kan scoren .
Wat zijn jou favorieten?
In die games kan ik me wel vinden.

- Metroid
-Donkey Kong
-Mario [De platform games]
-Pikmin
-Zelda
-Splatoon
-Yoshi
- Xenoblade
- Luigi's Manaion
- Kirby

Hier ga ik wel goed op. :)
Pagina: 1 ... 146 147 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4