Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
Toch wel veel Japanse (anime) spul. Maar blijkbaar wilden ze het uitbalanceren met de Westerse releases van o.a. Bethesda. Nou, ik zie julllie allemaal wel in Bomberman multiplayer vanavond (geen idee of het wel multiplayer heeft eigenlijk haha )
Eindelijk wat Microsoft games. Fallout 4 komt al snel uit. Indiana Jones and the Great Circle en Oblivion Remastered kijk ik ook naar uit. Ik ben alleen wel een beetje terecht bang gemaakt (Skyrim Switch 2 Edition) met hoe deze games mogelijk gaan draaien... hopelijk neemt Bethesda het ook een beetje serieus.
Een gratis als je die al had op de Switch 1.L23 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 15:37:
Best wel zin om Hollow Knight weer eens te gaan spelen, mooi moment met de Switch 2 Edition die vandaag uitkomt.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
De helft was al bekend.Op zijn minst een verrassing had ik wel verwacht.Cyberw00d schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 15:33:
Orbitals en Indiana leuk om te zien . Thats it … veel was al bekend zoals bv fallout 4 .
Ik moet echt leren mijn minder te verheugen op directs 😩
De Bethesda games heb ik al lang en breed gespeeld.
Maar goed men kan niet klagen dat er geen third-party support is.
Gelukkig waren mij verwachtingen nu niet zo hoog.Op naar de volgende Direct.
Direct score:6
[ Voor 9% gewijzigd door jori040 op 05-02-2026 15:45 ]
Klopt. Destijds al gekocht voor 7 euro of zo. Heb de game daarna ook nog fysiek gekocht. Ik zou er anders ook wel voor willen betalen hoor. Top game.Zerora schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 15:39:
[...]
Een gratis als je die al had op de Switch 1.
Daar komt nog een aparte video voor online binnenkort.Hotman schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 15:39:
Ook had ik liever wat meer informatie gehad over RE:9 (technische specs) wat er nu is verteld was namelijk al bekend.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Een korte verwijzing naar de resolutie en framerate (net als bij Digimon) en dan een verwijzing naar de diepgaande Creator Voice was voor mij genoeg geweestZerora schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 15:42:
[...]
Daar komt nog een aparte video voor online binnenkort.
The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered:Voor de visuals wordt UE5 gebruikt.Ze komen nu met zoveel dat ik in de optimalisatie weinig vertrouwen heb.L23 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 15:37:
Prima Direct. Best wel zin om Hollow Knight weer eens te gaan spelen, mooi moment met de Switch 2 Edition die vandaag uitkomt.
Eindelijk wat Microsoft games. Fallout 4 komt al snel uit. Indiana Jones and the Great Circle en Oblivion Remastered kijk ik ook naar uit. Ik ben alleen wel een beetje terecht bang gemaakt (Skyrim Switch 2 Edition) met hoe deze games mogelijk gaan draaien... hopelijk neemt Bethesda het ook een beetje serieus.
Ik weet het. Alles over gelezen. Nu afwachten hoe het daadwerkelijk draait als het uitkomt. Afwachten.jori040 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 15:51:
[...]
The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered:Voor de visuals word UE5 gebruikt.Ze komen nu met zoveel dat ik in de optimalisatie weinig vertrouwen heb.
Ff7 rebirth gaat hem zeker niet worden voor mij . Ik heb ff7 remake gehaald naar aanleiding van de demo maar viel me toch wel erg tegen hoeveeeeeeeeel verhaal erin zit .
007 first light word mijn volgende aanschaf en wie weet ooit Cod 🫠
Wat spreekt je op first-party gebied aan als ik vragen mag ?
Zelda, metroid , dk ( ben erachter dat ik de side scrolling toffer vind ) smash brothers, pikmin.jori040 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 16:05:
@Cyberw00d
Wat spreekt je op first-party gebied aan als ik vragen mag ?
Donkey Kong country returns heeft net een leuke update gehad voor switch 2 dus wil ik ook nog wel spelen en mischien Mario wonder opnieuw als ik die wat goedkoper kan scoren .
Wat zijn jou favorieten?
Het prijswinnende actie-avontuur vol insecten en helden op Nintendo Switch™ 2, met hogere resolutie, verbeterde framerates en extra effecten.
Inclusief gratis uitbreidingen met nieuwe opgaven, baasgevechten en geheimen!
- Hidden Dreams: Krachtige nieuwe vijanden doemen op! Nieuwe baasgevechten. Nieuwe upgrades. Nieuwe muziek.
- The Grimm Troupe: Ontsteek de Nachtmerrie-Lantaarn. Roep de Troupe op. Nieuwe Major Quest. Nieuwe baasgevechten. Nieuwe Charms. Nieuwe vijanden. Nieuwe vrienden.
- Lifeblood: Nieuwe manieren om de wereld in kaart te brengen. Nieuwe baasgevechten. Geüpgradede bazen. Nieuwe muziek. Verborgen extra’s!
[ Voor 70% gewijzigd door Gynnad op 05-02-2026 16:46 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Haters everywhere but I don’t really care
Vond alleen Indiana Jones leuk, maar die heb ik al op de ps5 vorig jaar gespeeld.
Verder alleen de Bomberman collectie wel vet, nu weet ik niet of ik ze allemaal leuk vind.
Maar deel 2 vroeger echt grijs gespeeld op de Super Nintendo, heb hem ook op mijn snes mini. Maar dit is echt z'n spel die op de switch leuker is dan de ps5.
Dit was zeker geen direct voor mij, maar Bomberman ga ik nog wel even kopen, dat is wel leuk
[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 05-02-2026 17:47 ]
Ik kijk verder van de games in deze direct eigenlijk alleen echt uit naar Indiana Jones. Hopelijk is die performance een beetje op orde. Gelukkig heb ik nog steeds een rijkelijk gevulde backlog (speel maar 2-4 uurtjes per week) dus ik hoef me zeker niet te vervelen.
In die games kan ik me wel vinden.Cyberw00d schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 16:37:
[...]
Zelda, metroid , dk ( ben erachter dat ik de side scrolling toffer vind ) smash brothers, pikmin.
Donkey Kong country returns heeft net een leuke update gehad voor switch 2 dus wil ik ook nog wel spelen en mischien Mario wonder opnieuw als ik die wat goedkoper kan scoren .
Wat zijn jou favorieten?
- Metroid
-Donkey Kong
-Mario [De platform games]
-Pikmin
-Zelda
-Splatoon
-Yoshi
- Xenoblade
- Luigi's Mansion
- Kirby
- Fire Emblem [ De laatste twee FE games vind ik niet zo]
Op deze games ga ik wel goed.
[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 05-02-2026 20:20 ]
Gezien het een UE5 game is vind ik dat ook niet heel gek.denyos schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 17:45:
Helaas geen Clair Obscur: Expedition 33 en geen beelden van de games van FromSoftware. Ik merk dat ik (tegen beter weten in) toch zat te wachen op de aankondiging van Clair Obscur, zelfs toen er gezegd werd dat het de laatste titel van de direct was hoopte ik op een 'one more thing'.
Ik kijk verder van de games in deze direct eigenlijk alleen echt uit naar Indiana Jones. Hopelijk is die performance een beetje op orde. Gelukkig heb ik nog steeds een rijkelijk gevulde backlog (speel maar 2-4 uurtjes per week) dus ik hoef me zeker niet te vervelen.
[ Voor 22% gewijzigd door Lashrom op 05-02-2026 21:11 ]
| Titel | Datum | Switch 2 | Switch | Demo |
|---|---|---|---|---|
| Orbitals | zomer 2026 | ✔ | ||
| Paranormasight: The Mermaid's Curse | 19.02.2026 | * | ✔ | |
| Captain Tsubasa 2: World Fighters | 2026 | * | ✔ | |
| Tokyo Scramble | 11.02.2026 | ✔ | ||
| Valheim | 2026 | ✔ | ||
| Hollow Knight - Nintendo Switch 2 Edition | vandaag | ✔ | ✔ | |
| eFootball Kick-Off | zomer 2026 | ✔ | ||
| The Adventures of Elliot: The Millenium Tales | 18.06.2026 | ✔ | ||
| Super Bomberman Collection | vandaag (digitaal) | ✔ | ✔ | |
| Final Fantasy 7 Rebirth | 03.06.2026 | ✔ | ||
| Pragmata | 24.04.2026 | ✔ | Link | |
| Turok: Origins | herfst 2026 | ✔ | ||
| Kyoto Xanadu | zomer 2026 | ✔ | ✔ | |
| Digimon Story Time Stranger | 10.07.2026 | ✔ | ✔ | |
| Grabnlue Fantasy: Relink - Endless Ragnarok | 09.07.2026 | ✔ | ||
| Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflection | 13.03.2026 | ✔ | Link | |
| Arcade Archives 2: Rave Racer | 26.02.2026 | ✔ | ||
| Console Archives: Doraemon | ? | ✔ | ||
| Console Archives: Sonic Wings Special | ? | ✔ | ||
| Console Archives: Cool Boarders | vandaag | ✔ | ||
| Console Archives: Ninja Gaiden II: The Dark Sword of Chaos | vandaag beschikbaar | ✔ | ||
| Scott Pilgrim EX | 03.03.2026 | ✔ | ✔ | |
| Another Eden Begins: Nintendo Switch 2 Edition | zomer 2026 | ✔ | ✔ | |
| REANIMAL | 13.02.2026 | ✔ | ||
| WWE 2K26 | 13.03.2026 | ✔ | ||
| Star Trek: Voyager - Across the Unknown | 19.02.2026 | ✔ | ||
| Disney Dreamlight Valley - Nintendo Switch 2 Edition | 25.03.2026 | ✔ | * | |
| PGA Tour 2K25 | 06.02.2026 | ✔ | ||
| Culdcept BEGINS - Nintendo Switch 2 Edition | 16.07.2026 | ✔ | ✔ | |
| Goat Simulator 3 | 01.04.2026 | ✔ | ||
| Shadow Tactics: Blades of the Shogun | 18.03.2026 | ✔ | ||
| Tales of Arise - Beyond the Dawn Edition | 22.05.2026 | ✔ | ||
| Resident Evil Requiem | 27.02.2026 | ✔ | ||
| Resident Evil Village | 27.02.2026 | ✔ | ||
| Resident Evil VII | 27.02.2026 | ✔ | ||
| Fallout 4: Anniversary Edition | 24.02.2026 | ✔ | ||
| Indiana Jones and the Geat Circle | 12.05.2026 | ✔ | ||
| The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered | 2026 | ✔ |
En dan zijn er nog andere aankondingen gebeurd buiten de direct of in de Japanse video
[ Voor 0% gewijzigd door JackAvery op 06-02-2026 09:29 . Reden: Typo ]
Is idd een goed spel.Ik houd het ook bij de PS5 versie.Lashrom schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 20:29:
Ik weet niet of jullie bekend zijn met de Granblue series, maar Relink: Endless Ragnarok komt ook naar de Switch 2 naast de next gen consoles. Ook een hele toffe game voor diegene die van RPG's houdt. Al houd ik het zelf bij de PS5, maar slim van Cyberlink om de Switch 2 niet te vergeten.
[YouTube: Granblue Fantasy: Relink - Endless Ragnarok – Announcement Trailer – Nintendo Switch 2]
Wipeout staat natuurlijk ook al tijdje stil. Enige nieuwe games zijn op de switch, met fast rmx en err 'fast switch 2'Mog schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 13:00:
[...]
Jep. Voor mij ook. WipEout kwam op de PSP en PS4 wel in de buurt. Maar dat is dan toch net even een anders. Ik vond in F-Zero de personages zo tof.
De SNES racers kan ik zelf niet zoveel mee. Destijds op de PC veel plezier gehad met Whacky Wheels, maar ik wist niet beter. Kart/race games zijn pas gaan shinen in het 3D tijdperk vind ik.
Verder heb je denk ik red out dat af en toe nieuwe delen heeft, maar volgens mij echt een kleine serie en een beetje 'mag ik fzero? Nee we hebben fzero at home met red out'
10 second ninja DONE
He Thomas de stoom locomotief lachen hahaJackAvery schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 20:37:
Tijd voor een lijstje...Stevig gevulde direct. Veel goede games ook.
Titel Datum Switch 2 Switch Demo Orbitals zomer 2026 ✔ Paronarmasight: The Mermaid's Curse 19.02.2026 * ✔ Captain Tsubasa 2: World Fighters 2026 * ✔ Tokyo Scramble 11.02.2026 ✔ Valheim 2026 ✔ Hollow Knight - Nintendo Switch 2 Edition vandaag ✔ ✔ eFootball Kick-Off zomer 2026 ✔ The Adventures of Elliot: The Millenium Tales 18.06.2026 ✔ Super Bomberman Collection vandaag (digitaal) ✔ ✔ Final Fantasy 7 Rebirth 03.06.2026 ✔ Pragmata 24.04.2026 ✔ Link Turok: Origins herfst 2026 ✔ Kyoto Xanadu zomer 2026 ✔ ✔ Digimon Story Time Stranger 10.07.2026 ✔ ✔ Grabnlue Fantasy: Relink - Endless Ragnarok 09.07.2026 ✔ Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflection 13.03.2026 ✔ Link Arcade Archives 2: Rave Racer 26.02.2026 ✔ Console Archives: Doraemon ? ✔ Console Archives: Sonic Wings Special ? ✔ Console Archives: Cool Boarders vandaag ✔ Console Archives: Ninja Gaiden II: The Dark Sword of Chaos vandaag beschikbaar ✔ Scott Pilgrim EX 03.03.2026 ✔ ✔ Another Eden Begins: Nintendo Switch 2 Edition zomer 2026 ✔ ✔ REANIMAL 13.02.2026 ✔ WWE 2K26 13.03.2026 ✔ Star Trek: Voyager - Across the Unknown 19.02.2026 ✔ Disney Dreamlight Valley - Nintendo Switch 2 Edition 25.03.2026 ✔ * PGA Tour 2K25 06.02.2026 ✔ Culdcept BEGINS - Nintendo Switch 2 Edition 16.07.2026 ✔ ✔ Goat Simulator 3 01.04.2026 ✔ Shadow Tactics: Blades of the Shogun 18.03.2026 ✔ Tales of Arise - Beyond the Dawn Edition 22.05.2026 ✔ Resident Evil Requiem 27.02.2026 ✔ Resident Evil Village 27.02.2026 ✔ Resident Evil VII 27.02.2026 ✔ Fallout 4: Anniversary Edition 24.02.2026 ✔ Indiana Jones and the Geat Circle 12.05.2026 ✔ The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered 2026 ✔
En dan zijn er nog andere aankondingen gebeurd buiten de direct of in de Japanse video
[YouTube: Dread Delusion Console Announcement Trailer]
[YouTube: Thomas & Friends: Wonders of Sodor - Announce Trailer]
[YouTube: DOSA DIVAS - Release Date Trailer - Steam Demo Out Now]
[YouTube: パワフルプロ野球2026-2027 [Nintendo Direct ソフトメーカーラインナップ 2026.2.5]]
[YouTube: がんばれゴエモン大集合!発売告知トレーラー 2026年7月2日発売! | KONAMI (コナミ)]
Goemon is best bekend! Voor het eerst gezien in de Mystical Ninja game op N64.L23 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 21:19:
@JackAvery Die Konami figuren, laatste twee trailers, ken ik alleen van Konami Krazy Racers op de Game Boy Advance. Ook een circuit waarbij je over het honkbalveld rijdt. Ik zou de game graag in een compilatie zien of op NSO.
Ondertussen is de Monster Hunter Stories demo gedownload hier voor wanneer ik tijd kan maken.
[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 06-02-2026 09:28 ]
Wel een aanrader voor iedereen die geen ander en/of krachtiger platform heeft overigens, fijne game.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heb je Whacky Wheels (1994) en Super Mario Kart (1992) een keer naast elkaar gezien? Dat kwaliteitsverschil is gigantisch. Die eerste Mario Kart is echt een geweldig goed spel voor zijn tijd.Mog schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 13:00:
[...]
Jep. Voor mij ook. WipEout kwam op de PSP en PS4 wel in de buurt. Maar dat is dan toch net even een anders. Ik vond in F-Zero de personages zo tof.
De SNES racers kan ik zelf niet zoveel mee. Destijds op de PC veel plezier gehad met Whacky Wheels, maar ik wist niet beter. Kart/race games zijn pas gaan shinen in het 3D tijdperk vind ik.
Interessant genoeg is het een narratieve open world game door de makers van Train Sim World. Zelfs de verteller van de serie doet mee.Carlos0_0 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 21:34:
[...]
He Thomas de stoom locomotief lachen haha
[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 06-02-2026 06:19 ]
Oh Indiana ziet er nog best aardig uit, zeker een aanrader als je hem nog niet heb.JackAvery schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 06:16:
Hier is een vergelijking van Indiana Jones
[YouTube: Indiana Jones and the Great Circle Nintendo Switch 2 vs Xbox Series X Early Graphics Comparison]
En eentje van Pragmata.
[YouTube: Pragmata Demo Switch 2 vs Base PS5 Graphics Comparison + FPS Test]
Visuals:Op basis van de Switch 2 previews had ik op het grote scherm een blurry game verwacht maar dat was zeker niet het geval.
Straks ik de avond wil ik de demo nog een keer spelen.
Ik hou hier wel van, zo kan er eerder echt alles uit de Switch 2 gehaald worden.
[ Voor 25% gewijzigd door MenN op 06-02-2026 09:42 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
Had je liever een code-in-a-box? Dat is wat er met Fallout en Oblivion gaat gebeuren.Sir_Lion schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 09:43:
Helaas valt Pragmata voor mij af als NS2 spel. Wederom een GKC. Deze ga ik dus dan halen voor de PS5, want de demo beviel mij wel!
Indiana Jones wordt schijnbaar een volledig fysieke release.
Ik gok dat hij liever een cartridge had waar het spel op stondJackAvery schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 09:45:
[...]
Had je liever een code-in-a-box? Dat is wat er met Fallout en Oblivion gaat gebeuren.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Captain obvious to the rescueMog schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 09:47:
[...]
Ik gok dat hij liever een cartridge had waar het spel op stond
Toevoeging: Ik wil eigenlijk weten waar de grens ligt. Is enkel digitaal beter dan een GKC voor sommige mensen bvb.? Vooral een vraag uit nieuwsgierigheid.
Op PS5 zit je ook met verplichte installs en soms gebeurt er nog steeds verplichte internet authenticatie (en ik kijk opnieuw naar Bethesda…)
[ Voor 41% gewijzigd door JackAvery op 06-02-2026 09:54 ]
Ik had liever physical on cartridge. En niet een faux-code-in-a-cartridge. Je hebt de nadelen van download, zonder de voordelen ervan.JackAvery schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 09:45:
[...]
Had je liever een code-in-a-box? Dat is wat er met Fallout en Oblivion gaat gebeuren.
Als er een spel is dat enkel digital is, dan kan ik daar nog in meekomen. Maar als je fysiek uitgeeft, geef het dan ook echt fysiek uit. Stel dat over 10 a 15 jaar de servers uit de lucht zijn, dan wil ik het spel nog kunnen spelen zonder dat ik het moet downloaden, wat dan niet meer gaat.
Het is een beetje een principe ding. Als ik iets fysiek heb, dan wil ik dat het ook fysiek is. Niet faux-fysiek dat in de praktijk een unlock is voor een digitale download.
[ Voor 9% gewijzigd door Sir_Lion op 06-02-2026 10:02 ]
Voor mij persoonlijk is fysiek alleen een optie als ik de game kan spelen zonder internetconnectie. Dat er ergens een patch te wachten staat oké, maar het moet kunnen functioneren zonder internet. In 2040 is de Switch 2 retro. Dan wil ik dat de cartridge gewoon nog werkt, of Nintendo nog bestaat of niet.JackAvery schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 09:50:
[...]
Captain obvious to the rescue
Toevoeging: Ik wil eigenlijk weten waar de grens ligt. Is enkel digitaal beter dan een GKC voor sommige mensen bvb.? Vooral een vraag uit nieuwsgierigheid.
Op PS5 zit je ook met verplichte installs en soms gebeurt er nog steeds verplichte internet authenticatie (en ik kijk opnieuw naar Bethesda…)
Helemaal mee eens. Ik ben zelfs bereid om er meer voor te betalen, als maar aan de voorwaarden wordt voldaan zoals jij omschrijft.Mog schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 09:58:
[...]
Voor mij persoonlijk is fysiek alleen een optie als ik de game kan spelen zonder internetconnectie. Dat er ergens een patch te wachten staat oké, maar het moet kunnen functioneren zonder internet. In 2040 is de Switch 2 retro. Dan wil ik dat de cartridge gewoon nog werkt, of Nintendo nog bestaat of niet.
Soms maak ik mij zelfs lichtelijk zorgen of mijn accu in de toekomst nog wel volhoudt. Is deze dan te vervangen en zijn ze dan überhaupt nog bestelbaar speelt dan door mijn hoofd.
Zo ben ik nog voornemens om voor de zekerheid een NDS Lite accu te kopen voor het geval dat. Maar dan stel ik het uit omdat ik dan denk dat ik er in doorsla.
Dat is over 14 jaar. De downloadservers voor de Wii, een console uit 2006, zijn nog steeds up.Mog schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 09:58:
In 2040 is de Switch 2 retro.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ligt een beetje aan de game. Een "Code in a Box" sla ik ook over. Dat is voor mij gelijk aan digitaal kopen in de eshop. Als ik fysiek koop wil ik het liefst inderdaad de game volledig op de cartridge (zoals Cyberpunk). Mijn collectie bestaat uit een mix van fysiek en digitaal waardoor het mij al iets minder uit maakt. Voor Resident Evil bijvoorbeeld weet ik dat de Generation Pack allemaal GKC zijn. Maar de box waar alle drie de games inzitten wil ik graag hebben waardoor ik het accepteerJackAvery schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 09:50:
[...]
Heb je de fysieke game gekocht van dragon quest VII reimagined? Zoja, wat is de taal van het doosje aan de achterkant?Evernote schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 20:19:
[...]
Dit had echt zoveel beter gekund.. hopelijk komen er wel leuke 3rd party opties uit.
Overigens ben ik begonnen met de Dragon Quest VII Reimagined demo, deze draait echt lekker in docked mode op de Switch 2 en ziet er prima uit!
Hoewel ik zelf third party games niet op de Switch 2 wilde halen word ik nu toch wel erg in de verleiding gebracht door deze versie van de game.
Ik vind dat ze gewoon af moeten van alleen een code in een doosje of code op een kaartje.JackAvery schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 09:50:
[...]
Als je een spel uitbrengt op kaartje dan moet daar ook de game opstaan die speelbare is.
Dat daar updates voor zijn is prima maar in de base moet je de game van de kaart offline kunnen spelen.
Dat hele gedoe met code vind ik onzin.
Zorg gewoon dat je die code via je online account kunt kopen en dus ook door kunt verkopen. (Met de code moet je toch al online zijn om vervolgens te downloaden)
Want het door verkopen is op dit moment het enige nut van een code op kaartje.
Nu kun je allerlei redenen verzinnen om het goed te praten van de code op een kaartje maar het is gewoon een hope afval en onnodige productie voor alleen maar iets in de handen te hebben of op een schap te hebben staan.
Laat ik het erbij zeggen dat ik dit vind en dat iemand een andere mening heeft mag natuurlijk maar mij kun je niet overtuigen dat er verder meerwaarde is aan een code op een kaartje
[ Voor 6% gewijzigd door Pjotter87 op 06-02-2026 10:45 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Linksquest op 06-02-2026 11:58 ]
Ik zou er zelf geen PS5 of Xbox voor kopen want ik vind het Switch platform veel handiger. Voorkeur heeft fysiek, maar anders is een digitale aankoop (in de eShop) ook prima.JackAvery schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 09:45:
[...]
Indiana Jones fysieke release is interessant en ziet er beter uit dan Fallout 4 Anniversary Edition en Oblivion Remastered. Wel een beetje moeite met de prijzen. 70 euro blijft gewoon veel geld ook al gaat het om een nieuwe game zoals Indiana Jones. Wellicht bij release fysiek ook voor rond de 60 euro te vinden.
Fallout 4 jaren terug al in de aanbieding gekocht op de Xbox One en ik zie ook liever een regelrechte port van Fallout 4 en Oblivion. Om nou 60 euro te betalen omdat het weer eens een Anniversary Edition of Remaster moet zijn… ik ben benieuwd naar de reviews hoe het draait en wacht denk ik eerst op een aanbieding.
De rest van de consoles ook
Het was grappig bedoeld 🙄Pro-prutser schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 10:51:
[mbr]Je reactie brengt geen bijdragen aan het gesprek, iedereen is hier vrij om zijn mening te hebben.[/mbr]
Juist omdat het soms lijkt alsof je hier geen andere mening mag hebben.
Geen grapjes hier dus
[ Voor 11% gewijzigd door Pro-prutser op 06-02-2026 12:11 ]
Niets geeft je de garantie dat het in 2040 nog up is. Je bent afhankelijk. Daarom vind ik op PC GoG fijn. Of GoG nog bestaat of niet over 20 jaar, ik kan de games nog spelen.RayNbow schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 10:04:
[...]
Dat is over 14 jaar. De downloadservers voor de Wii, een console uit 2006, zijn nog steeds up.
Het kleine beetje wat er op staat is bij mij iig Engels.cooLopke schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 10:16:
[...]
Heb je de fysieke game gekocht van dragon quest VII reimagined? Zoja, wat is de taal van het doosje aan de achterkant?
Ik snapte je grapje wel!Pro-prutser schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 12:09:
[...]
Het was grappig bedoeld 🙄
Juist omdat het soms lijkt alsof je hier geen andere mening mag hebben.
Geen grapjes hier dus
Had je hem anders wel voor Switch 2 gekocht ?Sir_Lion schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 09:43:
Helaas valt Pragmata voor mij af als NS2 spel. Wederom een GKC. Deze ga ik dus dan halen voor de PS5, want de demo beviel mij wel!
Ik vind het echt knap wat Capcom met deze Switch 2 versie doet.
Als het een daadwerkelijke fysieke release had, dan waarschijnlijk wel ja.jori040 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 13:49:
[...]
Had je hem anders wel voor Switch 2 gekocht ?
Haha gelukkig snapte jij hem wel! Ik begon al aan mijzelf te twijfelen.
Maar van mij mag ze prima op mijn Switch 2 spelen als ze het spel koopt. Heb alleen niet bij mij bekend of als zij haar account op mijn Switch 2 zet en dat spel daar speelt, daarna haar eigen Switch 2 ooit eens koopt en dan haar account van haar Switch 1 overzet naar haar Switch 2, of ze dan de savegame van mijn Switch 2, haar account ook over kan zetten/syncen?
Ga daar nog eens naar op zoek. Het is niet dat ik altijd de Switch 2 in mijn handen heb en kan ze dus wel alvast spelen.
Ja, dat kan.Arunia schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 14:12:
Mijn vrouw zat helemaal klaar voor MHS3. Ze vergeet steeds dat deze voor de Switch 2 is die zij niet heeft.
Maar van mij mag ze prima op mijn Switch 2 spelen als ze het spel koopt. Heb alleen niet bij mij bekend of als zij haar account op mijn Switch 2 zet en dat spel daar speelt, daarna haar eigen Switch 2 ooit eens koopt en dan haar account van haar Switch 1 overzet naar haar Switch 2, of ze dan de savegame van mijn Switch 2, haar account ook over kan zetten/syncen?
Ga daar nog eens naar op zoek. Het is niet dat ik altijd de Switch 2 in mijn handen heb en kan ze dus wel alvast spelen.
Het is zeer knap wat Capcom allemaal op de Switch 2 uitbrengt. Maar ze geven voor de fysieke versies ook bijna alleen maar GKC uit. Als je dan alleen echt fysiek wil zou je die games dus al niet meer kunnen spelen. Of volledig digitaal gaanjori040 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 13:49:
[...]
Had je hem anders wel voor Switch 2 gekocht ?
Hoezo niet kunnen spelen ?Hotman schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 15:22:
[...]
Het is zeer knap wat Capcom allemaal op de Switch 2 uitbrengt. Maar ze geven voor de fysieke versies ook bijna alleen maar GKC uit. Als je dan alleen echt fysiek wil zou je die games dus al niet meer kunnen spelen. Of volledig digitaal gaan
Niet kunnen spelen als je er voor kiest jezelf te pijnigen omdat je het over 40 jaar als de servers van Nintendo eruit liggen nog wil kunnen spelen. Ieder zijn keuze, maar het zou de mijne niet zijn.
Maar als het om garantie gaat... Er is ook geen garantie dat jij over 20 jaar je GoG-games kunt spelen? Wat als GoG niet meer bestaat en de drager(s) waarop je het spel gedownload hebt niet meer leesbaar is/zijn? Dan kun je het spel niet spelen.Mog schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 12:10:
Niets geeft je de garantie [...]
Of GoG nog bestaat of niet over 20 jaar, ik kan de games nog spelen.
En hetzelfde speelt met fysieke Switch gamecards. Wie zegt dat die kaartjes het langer uithouden dan de downloadservers? Op die kaartjes zit ook een bepaalde levensduur als je de spec sheets van Macronix erbij pakt.
Daar ga ik me nu niet druk over maken.Je gaat je eigen juist pijnigen door een game van Capcom nu niet te kopen/spelen.Rob Voets schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:03:
[...]
Niet kunnen spelen als je er voor kiest jezelf te pijnigen omdat je het over 40 jaar als de servers van Nintendo eruit liggen nog wil kunnen spelen. Ieder zijn keuze, maar het zou de mijne niet zijn.
Als over 40 jaar je PS5 kapot gaat dan zit je met je fysieke Capcom games te kijken waar je niets meer mee kan doen.
Garappig dit.
[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 06-02-2026 16:34 ]
Toch nog een stuk langere trailer dan tijdens de directEsumontere schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 10:35:
[YouTube: The Adventures of Elliot: The Millennium Tales – Launch Date Trailer – Nintendo Switch 2]
The Adventures of Elliot - The Millennium Tales komt uit op 18 juni 2026! Ik had de release date nog niet voorbij zien komen hier. Voor mij is dit een insta-buy, de demo is fantastisch.
Dit is overigens ook een volledig andere vibe dan tijdens de Direct:
Ik ben ook benieuwd hoe irritant de fee Faye gaat zijn tijdens het spel. Dat was in de demo geen feestje...JackAvery schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:36:
[...]
Toch nog een stuk langere trailer dan tijdens de directBenieuwd of ze de combat interessant genoeg kunnen houden. Demo was leuk maar miste nog een klein beetje diepte.
Dit is overigens ook een volledig andere vibe dan tijdens de Direct:
[YouTube: TOKYO SCRAMBLE – Pre-order Trailer – Nintendo Switch 2]
Ik spreek geen Japans, en in het Engels was ze redelijk onuitstaanbaarJackAvery schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:39:
@Esumontere in het Japans viel het goed mee, maar ik heb denk ik ook gewoon een tolerantie hiervoor opgebouwd
Maar ik geloof dat dat ook uit de feedback-enquete was gekomen die ze na het uitbrengen van de demo rondstuurden.
Hoezo 40 jaar? Ik heb Nintendo spellen digitaal gekocht op de DSi die ik nu niet meer kan spelen. Al heel lang niet meer trouwens. Baal er nog steeds wel een beetje van.Rob Voets schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:03:
[...]
Friendly reminder that you can still download all your games from all the mainstream digital storefronts. Including old ones like DSi and PSP.Pro-prutser schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 17:01:
Ik heb Nintendo spellen digitaal gekocht op de DSi die ik nu niet meer kan spelen.
Hoe dan? De DSi shop was in 2017 toch al gesloten?
Net als dat de Wii Shop Channel in 2019 de deuren sloot: de winkels zijn gesloten, de downloadservers niet.Pro-prutser schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 17:31:
[...]
Eind 2023 demonstreerde ik nog het opnieuw downloaden op de Wii:
[ Voor 20% gewijzigd door RayNbow op 06-02-2026 17:48 ]
"I feel like not many people are aware of this but provided you still have your original DSi/Wii (or you performed a system transfer to the new one), you can still go to the DSi/Wii Shop and download your purchased games. Same with the Wii U and 3DS eShop."Pro-prutser schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 17:31:
[...]
De eshops zijn gesloten voor nieuwe aankopen. Maar al je bestaande reeds gekochte games kun je nog steeds opnieuw downloaden.
Dat is hoe ik het altijd begrepen heb en maak me dan ook weinig zorgen dat je het niet meer kunt spelen. Wellicht gaat digitaal zelfs langer mee dan slijten de fysieke media.
Mijn GameCube heeft de 15 jaar niet gehaald in ieder geval. Gelukkig was de eerste Wii versie volledig backwards compatible. Al is die op hdmi aansluiten zonder lag ook een uitdaging tegenwoordig.
Ik weet niet hoe het met de Wii zit, maar op de 3DS is het mij niet gelukt helaas.RayNbow schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 17:44:
[...]
Net als dat de Wii Shop Channel in 2019 de deuren sloot: de winkels zijn gesloten, de downloadservers niet.
Eind 2023 demonstreerde ik nog het opnieuw downloaden op de Wii:
[YouTube: Redownloading SMB The Lost Levels]
Het lukt mij niet. Dit is wat Nintendo zelf communiceert:ekiter schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 17:50:
[...]
"I feel like not many people are aware of this but provided you still have your original DSi/Wii (or you performed a system transfer to the new one), you can still go to the DSi/Wii Shop and download your purchased games. Same with the Wii U and 3DS eShop."
De eshops zijn gesloten voor nieuwe aankopen. Maar al je bestaande reeds gekochte games kun je nog steeds opnieuw downloaden.
Dat is hoe ik het altijd begrepen heb en maak me dan ook weinig zorgen dat je het niet meer kunt spelen. Wellicht gaat digitaal zelfs langer mee dan slijten de fysieke media.
Mijn GameCube heeft de 15 jaar niet gehaald in ieder geval. Gelukkig was de eerste Wii versie volledig backwards compatible. Al is die op hdmi aansluiten zonder lag ook een uitdaging tegenwoordig.
https://en-americas-suppo...%28updated-3%2F31%2F17%29
[ Voor 6% gewijzigd door Pro-prutser op 06-02-2026 18:37 ]
Specifiek voor GOG heb je het zelf in de hand of je het over 20 jaar nog kunt spelen, want je hebt GOG niet nodig na aankoop dus zolang je een backup hebt van de installatiefiles van de spellen kan je die backup gewoon 1 x in de paar jaar op een nieuwe SSD/schijf zetten en zolang je het op 3/4 schijven hebt staan en een offsite backup hebt zal er niet snel veel mee gebeuren.RayNbow schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:19:
[...]
Maar als het om garantie gaat... Er is ook geen garantie dat jij over 20 jaar je GoG-games kunt spelen? Wat als GoG niet meer bestaat en de drager(s) waarop je het spel gedownload hebt niet meer leesbaar is/zijn? Dan kun je het spel niet spelen.
En hetzelfde speelt met fysieke Switch gamecards. Wie zegt dat die kaartjes het langer uithouden dan de downloadservers? Op die kaartjes zit ook een bepaalde levensduur als je de spec sheets van Macronix erbij pakt.
Switch 2 cartridges die wel of niet lang mee gaan is uiteraard wel een uitdaging, we zullen zien wanneer de eerste fysieke switch games massaal gaan falen en daarmee kan je dan zeggen of digitaal voor switch net zo goed was als fysiek.
Buiten dit alles om als je een fysieke kopie hebt kan je altijd een extra kopie maken, zolang je maar niet de beveiliging schend. Geen idee of die optie er voor Switch/switch 2 fysieke spellen is overigens maar lijkt mij dat dat vanzelf komt als er vraag naar is.
Ik maak me er ook geen zorgen omjori040 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 17:26:
Als je 50 bent maak je jezelf minder druk om bepaalde zaken.Ik leef in het nu!
Capcom heeft er niks mee te maken. Het heeft ermee te maken dat het een GKC is.Hotman schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 19:12:
[...]
Ik maak me er ook geen zorgen ommaar de discussie vooraf ging over het niet kopen van een Capcom game omdat ie GKC is.
Capcom maakt net als Square-Enix wel die keuze om het zo te doen.Maar zoals je leest kan ik er mee leven.Sir_Lion schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 19:31:
[...]
Capcom heeft er niks mee te maken. Het heeft ermee te maken dat het een GKC is.
Square & Capcom zijn op moment wel de uitgevers die het meest doen op de Switch2.En veel mensen zijn onder de indruk van hoe hun games het doen op het Nintendo platform.
Ik gun ze mijn geld wel.
[ Voor 12% gewijzigd door jori040 op 06-02-2026 19:38 ]
Het is niet dat ik ze het geld niet gun voor de goede spellen die ze maken, maar vanwege het concept van GKC. Twee verschillende dingen.jori040 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 19:36:
[...]
Capcom maakt net als Square-Enix wel die keuze om het zo te doen.Maar zoals je leest kan ik er mee leven.
Square & Capcom zijn op moment wel de uitgevers die het meest doen op de Switch2.En veel mensen zijn onder de indruk van hoe hun games het doen op het Nintendo platform.
Ik gun ze mijn geld wel.
Als je buiten de Switch 2 geen andere console hebt dat is het toch jammer als je dan een toffe game aan je voorbij laat gaan of zeg ik nu iets raars ?Sir_Lion schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 19:57:
[...]
Het is niet dat ik ze het geld niet gun voor de goede spellen die ze maken, maar vanwege het concept van GKC. Twee verschillende dingen.
Ben dan ook heel benieuwd hoe Pokopia het straks gaat doen.
Dat GKC een klein smetje is ben ik me van bewust.
Vind dat juist wel een van de interessantere Pokémon games van de laatste jaren. Beetje Pallet Town nabouwen. Vraag me alleen af hoe leuk het blijft en 70 euro is wel veel geld...jori040 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:05:
[...]
dan ook heel benieuwd hoe Pokopia het straks gaat doen.
Gaan mensen de game laten liggen omdat hij alleen digitaal of op GKC te krijgen is ?L23 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:23:
[...]
Vind dat juist wel een van de interessantere Pokémon games van de laatste jaren. Beetje Pallet Town nabouwen. Vraag me alleen af hoe leuk het blijft en 70 euro is wel veel geld...
Het lijkt er op dat The Pokémon Company heeft besloten om hun games op die manier te gaan lanceren.
[ Voor 11% gewijzigd door jori040 op 06-02-2026 20:48 ]
Uiteraard veel geklaag, maar verwacht dat het gewoon goed verkoopt.jori040 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:42:
[...]
Gaan mensen de game laten liggen omdat hij alleen digitaal of op GKC te krijgen is ?
Ik snap het probleem ook niet hoor.De games zijn 2e hands gewoon te verkopen.L23 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:48:
[...]
Uiteraard veel geklaag, maar verwacht dat het gewoon goed verkoopt.
Paar jaar geleden nog op een ander forum gezeten en daar werd je echt niet serieus genomen als je iets digitaal kocht.
[ Voor 18% gewijzigd door jori040 op 06-02-2026 20:57 ]
Yep, ik koop geen GKC op de Switch 2. Totaal geen interesse in. Ding heeft amper opslag en SD kaartjes van 1TB vind ik te duur.jori040 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:42:
[...]
Gaan mensen de game laten liggen omdat hij alleen digitaal of op GKC te krijgen is ?
Het lijkt er op dat The Pokémon Company heeft besloten om hun games op die manier te gaan lanceren.
Ik snap het op zich wel. Zelf ook de voorkeur voor games compleet fysiek op cartridge. Maar het is maar een heel klein groepje die daar druk mee is. Daarnaast is dit volgens mij typisch een game die de komende jaren een heleboel updates gaan krijgen. Het is dan op een gegeven moment een heel ander spel dan versie 1.0 die op de cartridge zou staan.jori040 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:49:
[...]
Ik snap het probleem ook niet hoor.De games zijn 2e hands gewoon te verkopen.
Gezien jij op exclusieve N games uit bent zal jij er ook weinig last van hebben.Cyrax0508 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:54:
[...]
Yep, ik koop geen GKC op de Switch 2. Totaal geen interesse in. Ding heeft amper opslag en SD kaartjes van 1TB vind ik te duur.
Ik ga de nieuw RE met liefde en plezier op GKC kopen.
Hoe bedoel je dit? Je koopt het dan ook niet digitaal in de eShop?Cyrax0508 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:54:
[...]
Yep, ik koop geen GKC op de Switch 2. Totaal geen interesse in. Ding heeft amper opslag en SD kaartjes van 1TB vind ik te duur.
Ik denk dat ik zelf ook nooit een Game Key Card koop, maar ik heb bijvoorbeeld wel Bioshock: The Collection fysiek voor de Switch. Daar staan eigenlijk alleen maar 3 demo's op en om de games volledig te kunnen spelen moet de rest gedownload worden. Ik had het wellicht beter in de eShop kunnen kopen, maar de fysieke versie was op een gegeven moment erg aantrekkelijk geprijsd.
Games die je uitgespeeld hebt kan je verwijderen.
[ Voor 3% gewijzigd door L23 op 06-02-2026 21:03 ]
Er bestaan ook mensen die bang zij dat een server straks offline gaat.In mijn geval mag ik blij zij als ik de komende 20 a 30 jaar nog een controller fatsoenlijk kan vast houden.L23 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:57:
[...]
Ik snap het op zich wel. Zelf ook de voorkeur voor games compleet fysiek op cartridge. Maar het is maar een heel klein groepje die daar druk mee is. Daarnaast is dit volgens mij typisch een game die de komende jaren een heleboel updates gaan krijgen. Het is dan op een gegeven moment een heel ander spel dan versie 1.0 die op de cartridge zou staan.
Dus jij zal niet makkelijk een game Van Square of Capcom kopen ? of Digitaal ?L23 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 21:01:
[...]
Hoe bedoel je dit? Je koopt het dan ook niet digitaal in de eShop?
Ik denk dat ik zelf ook nooit een Game Key Card koop, maar ik heb bijvoorbeeld wel Bioshock: The Collection fysiek voor de Switch. Daar staan eigenlijk alleen maar 3 demo's op en om de games volledig te kunnen spelen moet de rest gedownload worden. Ik had het wellicht beter in de eShop kunnen kopen, maar de fysieke versie was op een gegeven moment erg aantrekkelijk geprijsd.
Games die je uitgespeeld hebt kan je verwijderen.
Nier: Automata vond ik heel gaaf, is ook uitgegeven door Square Enix. Maar in het algemeen spreken de games mij niet zo aan. Doe mij maar een westerse RPG zoals Mass Effect.jori040 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 21:08:
[...]
Dus jij zal niet makkelijk een game Van Square of Capcom kopen ? of Digitaal ?
Ik bedoelde te zeggen dat een Game Key Card voor mij best mogelijk is als deze heel aantrekkelijk geprijsd is. Ik zal er zeker geen game voor laten liggen en als het niet fysiek uitkomt koop ik het dan wel digitaal inderdaad.
Fallout 4 en Oblivion Remastered koop ik ook digitaal.
[ Voor 4% gewijzigd door L23 op 06-02-2026 21:38 ]
Oke duidelijk.L23 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 21:36:
[...]
Nier: Automata vond ik heel gaaf, is ook uitgegeven door Square Enix. Maar in het algemeen spreken de games mij niet zo aan. Doe mij maar een westerse RPG zoals Mass Effect.
Ik bedoelde te zeggen dat een Game Key Card voor mij best mogelijk is als deze heel aantrekkelijk geprijsd is. Ik zal er zeker geen game voor laten liggen en als het niet fysiek uitkomt koop ik het dan wel digitaal inderdaad.
Fallout 4 en Oblivion Remastered koop ik ook digitaal.
Ik ben bang dat die games van Bethesda heel ruk gaan draaien maar laat ik ze het voordeel van de twijfel geven.
De Japanners bewijzen op moment dat ze hun AAA games goed op de switch 2 kunnen krijgen.
Afwachten... Indiana Jones and the Great Circle heb ik wel vertrouwen in, maar die draait op de ID Tech Engine wat we ook kennen van Doom Eternal.jori040 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 21:48:
[...]
Oke duidelijk.
Ik ben bang dat die games van Bethesda heel ruk gaan draaien maar laat ik ze het voordeel van de twijfel geven.
De Japanners bewijzen op moment dat ze hun AAA games goed op de switch 2 kunnen krijgen.
Fallout 4 Anniversary Edition en Oblivion Remastered heb ik minder vertrouwen in. Al genoeg nieuws geweest over deze games, maar het is alleen al bizar dat Skyrim (een uitstekende Switch port in 2017) bij elke nieuwe re-release weer problemen vertoond. Verder boeit het me ook niet zo. Ik zie straks de reviews verschijnen en zie dan wel of het interessant is om aan te schaffen.
[ Voor 7% gewijzigd door L23 op 06-02-2026 21:59 ]
Dit is voor mij inderdaad de belangrijkste keuze: liefst volledig op cart. Als dat niet lukt digitaal tenzij (zoals de mooie box bij RE, FF7 heb ik bijvoorbeeld digitaal), maar code in a box sla ik sws over, want dat is gewoon alleen een doosje. Dan wacht ik wel op sale in de eshopjori040 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 21:08:
[...]
Dus jij zal niet makkelijk een game Van Square of Capcom kopen ? of Digitaal ?
Edit: ook de Super Bomberman Collection krijgt een fysieke release - schijnbaar komt deze wel pas later.
[ Voor 30% gewijzigd door JackAvery op 07-02-2026 07:00 ]
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4