• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-04 01:39
Fallout 4 wordt spannend voor de Switch 2. De algehele rekenkracht is minder dan een standaard PS4 en die had al drops naar 20 frames in Boston volgens mij en dan de vele personage's in bepaald gebieden.

Wat ik ook lees van reviewers die twee dagen geleden de game konden zien, maar nog niet konden spelen dat de game er wasted out eruit ziet en nog slechter dan toen die uitkwam op de PS4 of de PC en het vermoeden dat ze niet konden spelen is dat de games nog veel bugs heeft en de prijs van 60 gaan we sowieso niet doen, dat vindt ik iets te grof op dit moment ondanks dat alle DLC erbij zitten.

Ook als je nagaat hoeveel mensen de studio al heeft ontslagen, laatst al 9K...

Wat denken jullie gaat het wat worden met Fallout 4 of is het gewoon een melkkoe !

[ Voor 8% gewijzigd door Noresponse op 07-02-2026 10:54 ]

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:53

Esumontere

Floep, banaan.

Noresponse schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 10:49:
Fallout 4 wordt spannend voor de Switch 2. De algehele rekenkracht is minder dan een standaard PS4 en die had al drops naar 20 frames in Boston volgens mij en dan de vele personage's in bepaald gebieden.

Wat ik ook lees van reviewers die twee dagen geleden de game konden zien, maar nog niet konden spelen dat de game er wasted out eruit ziet en nog slechter dan toen die uitkwam op de PS4 of de PC en het vermoeden dat ze niet konden spelen is dat de games nog veel bugs heeft en de prijs van 60 gaan we sowieso niet doen, dat vindt ik iets te grof op dit moment ondanks dat alle DLC erbij zitten.

Wat denken jullie gaat het wat worden met Fallout 4 of is het gewoon een melkkoe !
Tijd voor GTA5 op de Switch 2! Over melkkoeien gesproken...

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:10

Ik ga ook geen enkele 'lazy' port kopen zijnde "Switch 2 versie" voor iets waar weinig tijd aan is besteed om het enigszins netjes op te leveren. Ze zakken er maar in en focus me op echt goede releases zoals FF7 en Indiana jones die er aan zitten te komen.

Bethesda is diep gezonken, Ubisoft heeft enigszins nog pluspunten verdiend na de SW Outlaws port en nu AC. Briljant.

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:12
Pragmata:Demo 2x gespeeld.Als de game straks leuke variatie aan bosses en zo gaat hebben dan gaat deze in april van mij worden.

• ekiter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:53
sderooij schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 12:02:
[...]
Ubisoft heeft enigszins nog pluspunten verdiend na de SW Outlaws port en nu AC. Briljant.
Nou, probeerde gisteren de Outlaws demo te spelen. Maar kom niet voorbij het aanmaken van een ubisoft-account door een server error...

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:36
JackAvery schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 06:18:
[...]

Interessant genoeg is het een narratieve open world game door de makers van Train Sim World. Zelfs de verteller van de serie doet mee.
Ik heb hem op steam maar gekocht, is die in de actie op dit moment.
24 Euro kan je Simworld 6 + Train Sim World® 6: Thomas & Friends™ 80th Anniversary Expansion + Train Sim World® 6: Thomas & Friends™ Visit the West Somerset Railway + Train Sim World® 6: West Somerset Railway Route kopen
Maar het is wel grappig, alleen nog wat lessen gedaan met Thomas en Diesel. Maar het is wel leuk.

Heb normaal niks met simworld achtige games, op zich is dit wel geinig. Het is ook niet zo moeilijk als andere spellen je echt 100 knoppen moet bedienen voor je weg kan rijden(Dat houd mij altijd tegen vind ik niet leuk).
Ook eens een keer via ps plus iets met Bussen gespeeld, wat wel allemaal niet moest indrukken voor kon vertrekken. Nou voor ik kon vertrekken had ik het spel al afgesloten pff.

[ Voor 18% gewijzigd door Carlos0_0 op 07-02-2026 13:08 ]

Psst, een Switch 2 is niet minder krachtig dan een PS4. De CPU is een stuk performanter. De GPU in handheldmodus zit rond hetzelfde niveau als een PS4 in pure teraflops maar heeft een veel modernere architectuur en instructieset, net als toegang tot meer geheugen.
Het wordt denk ik zeker spannend. Bethesda's engine voor hun RPG's heeft al decennia last van bugs en tech debt, onafhankelijk van het platform waar je op wilt spelen. Gewoon afwachten dus :)
JackAvery schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 13:51:
[...]

Psst, een Switch 2 is niet minder krachtig dan een PS4. De CPU is een stuk performanter. De GPU in handheldmodus zit rond hetzelfde niveau als een PS4 in pure teraflops maar heeft een veel modernere architectuur en instructieset, net als toegang tot meer geheugen.
Ga je nou met specs gooien? :P

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-04 01:39
heerlijk al die meningen en ik dacht dat de rekenkracht van de PS4 beter was dan de switch 2, maar ik had het mis inderdaad dacht aan de switch gewoon en daarbij draait fallout het beste op minimaal 8GB en volgens mij heeft de switch 2 12 GB..... mmmm wie weet draait fallout wel goed....sowieso 3 GOTY want die is leuker dan 4, hoewel je met 4 lekker kan bouwen dat vonden de kids zo leuk 10 jaar geleden :)

• jori040
Heb ook veel uren besteed aan het bouwen in Fallout 4.In zo'n trieste wereld kon je toch een fijn gezellig plekje maken. :)

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Noresponse schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 15:34:
heerlijk al die meningen en ik dacht dat de rekenkracht van de PS4 beter was dan de switch 2, maar ik had het mis inderdaad dacht aan de switch gewoon en daarbij draait fallout het beste op minimaal 8GB en volgens mij heeft de switch 2 12 GB..... mmmm wie weet draait fallout wel goed....sowieso 3 GOTY want die is leuker dan 4, hoewel je met 4 lekker kan bouwen dat vonden de kids zo leuk 10 jaar geleden :)
12 GB waarvan 3 GB gereserveerd is voor het OS. Nog steeds meer dan 8 maar ook weer niet zoveel. ;)

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-04 13:32
Esumontere schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 19:19:
[...]

12 GB waarvan 3 GB gereserveerd is voor het OS. Nog steeds meer dan 8 maar ook weer niet zoveel. ;)
-nvm

[ Voor 18% gewijzigd door tekken4111 op 07-02-2026 20:48 ]

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:11
Esumontere schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 19:19:
[...]

PS4 reserveert ook iets van 3GB voor het OS, dus het verschil is best aanzienlijk. Bandbreedte is wel wat hoger, 176GB/s va 102GB/s voor de Switch 2 (docked).

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-04 23:21

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

JackAvery schreef op zondag 11 januari 2026 @ 20:41:
[...]

DQ zijn meestal op zichzelf staande games. Uitzonderingen zijn 1+2+3, waarbij 3 een prequel is van 1+2. Je kan dus gewoon inspringen in bvb. 7 of 11 als je dat wilt :)

1+2 is kan boeiend zijn als je bvb. interesse hebt in de geschiedenis van de serie en van het JRPG genre. De remakes zijn wel nog redelijk wat aangepast tegenover het origineel om ze iets behapbaarder te maken :)
Nog even terugkomend hierop

Na gewacht te hebben op het uitkomen van deeltje 7, zag ik dat dragon quest 3 hd2d nu in de aanbieding was voor 36 euro. Dus toch die opgepikt. Dus ben voorlopig weer zoet :*)

• Yonix
  • Registratie: April 2004
Afgelopen vrijdag ben ik met mijn zoontje begonnen aan ‘Luigi’s Mansion 3’ op de S2. Echt een onwijs leuke game! :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zbxUJHv9pAT996FnDfAkeqPiC1U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G03WwoQTGEpHX1UOSMSCbwnV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YShpvUK0pfsnqo56PERcs89F_ic=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RKwpWhx68TBzeXszInPtmMYk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Je8uZ2txQ4HsDKyo9wNNQV0Nj6E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FE6kA2M5DZ6rBVxM3UgMYi0F.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v_wbrblCzG4_FstHSJcHiFPp-mI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I4y1vzBK2mbKCxLU5aURVLEv.jpg?f=fotoalbum_large
JackAvery schreef op zondag 8 februari 2026 @ 16:09:
[...]

Die zien er iets rustiger uit dan de NYXI Hyperion 3. Maar dat is echt wel een teaser trailer...

[Afbeelding]
Nice! Die NYXI heb ik zojuist besteld. (y) 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Yonix op 08-02-2026 17:12 ]

• Carlos0_0
Yonix schreef op zondag 8 februari 2026 @ 17:08:
Afgelopen vrijdag ben ik met mijn zoontje begonnen aan ‘Luigi’s Mansion 3’ op de S2. Echt een onwijs leuke game! :*)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[...]

Nice! Die NYXI heb ik zojuist besteld. (y) 8)
Ja ik vond hem ook super leuk, had eens op de Nintendo ds ofzo deel 1 of 2 gespeeld.
Toen vond ik er niet veel aan, ook irritante besturing.

Op de Switch deel 3 nog eens een kans gegeven, en vond het echt leuk.
Je heb nu ook van deel 2 een hd remake, die is op zich ook wel leuk. Maar vond deel 3 wel leuker.
Carlos0_0 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 18:55:
[...]

Ja ik vond hem ook super leuk, had eens op de Nintendo ds ofzo deel 1 of 2 gespeeld.

Je heb nu ook van deel 2 een hd remake, die is op zich ook wel leuk. Maar vond deel 3 wel leuker.
Ik vond het ook een heel leuk spel en ook een van de mooiste Switch 1 games. Toch het spel destijds verkocht (spijt van) en wel weer zin om te spelen, maar nog geen interessante deals gezien die me overhalen en met de Switch 2 vraag ik me nu ook af of er nog een keer een Switch 2 Edition uitkomt...

Maar genoeg games te spelen... momenteel heb ik weer zin in Hollow Knight en inmiddels een aantal uurtjes de Switch 2 Edition gespeeld.

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 04:00
[...]

Volgens mij is deel 1 én 2 op de 3DS uitgebracht en is later deel 2 HD uitgekomen voor de Switch. Maar deel 1 kwam allereerst uit op de GameCube. Dat was zijn primeur.

• Carlos0_0
Pro-prutser schreef op zondag 8 februari 2026 @ 19:40:
[...]

Volgens mij is deel 1 én 2 op de 3DS uitgebracht en is later deel 2 HD uitgekomen voor de Switch. Maar deel 1 kwam allereerst uit op de GameCube. Dat was zijn primeur.
Ja op de 3DS zou ook kunnen inderdaad.

• jori040
[...]

Ik vond hem ook super leuk, had eens op de Nintendo ds ofzo deel 1 of 2 gespeeld.

Ik vond die besturing ook niet fijn op de 3DS.Ik heb nooit begrepen waarom ze van een console[Gamecube] game naar handheld game zijn gegeaan.

Zo vind ik Ocarina of Time 3D ook niet fijn spelen op een 3DS.Zag er wel prachtig uit.

Bepaalde 3D games werkte voor mij niet goed op de 3DS.Dan bedoel ik niet het 3D effect maar meer het ontwerp van de game.

Luigi’s Mansion:Graag een Switch 2 update van 3 en een nieuwe deel :)

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 08-02-2026 22:24 ]

jori040 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 20:50:
[...]

Ik vond die besturing ook niet fijn op de 3DS.Ik heb nooit begrepen waarom ze van een console[Gamecube] game naar handheld game zijn gegeaan.
Ik vond het toen voornamelijk jammer dat deze game in 2018 voor de 3DS werd aangekondigd terwijl de Nintendo Switch al op de markt was. Ik was er toen wel benieuwd naar, maar had alleen de Switch in huis. Gelukkig kwam een jaar later Luigi's Mansion 3 voor de Nintendo Switch uit.

Nu kan ik het met Gamecube NSO ervaren, maar nog niet aan toegekomen...

• jori040
L23 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 21:19:
[...]

Ik vond het toen voornamelijk jammer dat deze game in 2018 voor de 3DS werd aangekondigd terwijl de Nintendo Switch al op de markt was. Ik was er toen wel benieuwd naar, maar had alleen de Switch in huis. Gelukkig kwam een jaar later Luigi's Mansion 3 voor de Nintendo Switch uit.

Nu kan ik het met Gamecube NSO ervaren, maar nog niet aan toegekomen...
En ik had 2 graag op de WiiU gezien. ;)

• molenganger
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-04 10:41
ekiter schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 12:42:
[...]

Nou, probeerde gisteren de Outlaws demo te spelen. Maar kom niet voorbij het aanmaken van een ubisoft-account door een server error...
Dat probleem had ik ook, maar dan met de volledige versie.
Online de tip gevonden om de Switch op vliegtuig-modus te zetten, dan kun je voorbij dat inlogscherm van ubisoft komen en het spel toch spelen.
Daarna kun je de vliegtuig-modus weer uitschakelen.

• ekiter
  • Registratie: Oktober 2005
molenganger schreef op maandag 9 februari 2026 @ 06:56:
[...]

Dat probleem had ik ook, maar dan met de volledige versie.
Online de tip gevonden om de Switch op vliegtuig-modus te zetten, dan kun je voorbij dat inlogscherm van ubisoft komen en het spel toch spelen.
Daarna kun je de vliegtuig-modus weer uitschakelen.
Ja, ook wel workarounds gevonden. Maar mij ben je dan kwijt als klant als je door dit soort hoepels moet springen om een demo te spelen.

• jori040
70 Euro voor Mario Tennis is een flink prijskaartje.
De komende maanden ga ik voor Resident Evil en Pragmata.

[ Voor 35% gewijzigd door jori040 op 09-02-2026 14:55 ]

• Bad-sector
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 03-04 21:36
..

[ Voor 98% gewijzigd door Bad-sector op 09-02-2026 17:58 ]

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-04 16:50
Bad-sector schreef op maandag 9 februari 2026 @ 15:33:
Hallo,

Ik weet niet of de vraag die ik heb hier gesteld moet/mag worden. Mijn vraag gaat over de allmiibo. Is dit te traceren door Nintendo en kun je er voor geband worden? Alvast bedankt voor het antwoord.
Ze weten alles en komen overal achter, ik vermoed dat ze al naar je onderweg zijn.

En nu zonder gekheid, een Amiibo is een simpele NFC achtige tag dus lijkt me sterk

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Bad-sector schreef op maandag 9 februari 2026 @ 15:33:
Hallo,

Ik weet niet of de vraag die ik heb hier gesteld moet/mag worden. Mijn vraag gaat over de allmiibo. Is dit te traceren door Nintendo en kun je er voor geband worden? Alvast bedankt voor het antwoord.
Wat bedoel je met ‘dit’?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Bad-sector
Mog schreef op maandag 9 februari 2026 @ 16:07:
[...]

Wat bedoel je met ‘dit’?
Wat ik bedoel met dit is nep NFC dus geemuleerde amiibo's

• jori040
Bad-sector schreef op maandag 9 februari 2026 @ 16:42:
[...]

Denk dat je met die vraag hier op het verkeerde adres bent.

• Mog
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Bad-sector schreef op maandag 9 februari 2026 @ 16:42:
[...]

Praten over illegale kopieën (ook van NFC chips) is niet toegestaan op Tweakers (huisregels).

• Bad-sector
Mog schreef op maandag 9 februari 2026 @ 17:08:
[...]

[mbr]Praten over illegale kopieën (ook van NFC chips) is niet toegestaan op Tweakers (huisregels).[/]
Ok sorry ik haal hem weg

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-04 11:24
Poesmij schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 13:00:
[...]

Het kleine beetje wat er op staat is bij mij iig Engels.
Thanks, is bij mij. Frans/Engels. Maarja goed, ik ga het maar laten. Volgens mij had bol mij de FR versie verkocht.

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16-04 13:07
JackAvery schreef op maandag 9 februari 2026 @ 19:56:
[...]

60 euro in Frankrijk. Maar zal nog wel zakken :)
Zelf vanaf Amazon Japan besteld digitaal, 36 euro omgerekend. Vond ik een prima prijs.

• jori040
DF Direct Weekly
De heren bespreken hier een paar third-party[Switch2] games.

• jori040
Capcom's New IP Is Off To A Promising Start As Demo Hits One Million "Combined Downloads": https://www.nintendolife....illion-combined-downloads

Pragmata is de game waar ik nu zelfs het meest naar uitkijk.

[ Voor 24% gewijzigd door jori040 op 10-02-2026 11:49 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:42
Demo wel aardig, maar benieuwd wat het "verhaal" is en of er wat andere werelden zijn.

Haters everywhere but I don’t really care

• Mog
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Vandaag de demo van Dragon Quest VII twee uur gespeeld. Ik ben wel gecharmeerd van de game. Krapt in ieder geval mijn traditionele JRPG jeuk.

• jori040
matthijst schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 12:09:
Demo wel aardig, maar benieuwd wat het "verhaal" is en of er wat andere werelden zijn.
In deze pre-order trailer zie je van alles dat niet in de demo zit.

[ Voor 10% gewijzigd door jori040 op 10-02-2026 12:53 ]

• Carlos0_0
jori040 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 12:52:
[...]

In deze pre-order trailer zie je van alles dat niet in de demo zit.
[YouTube: PRAGMATA - Pre-Order Trailer]
Over dit spel twijfelde ik nog een beetje, er is dus al een wel een demo op steam.
Nou ja kan ik hem misschien even proberen, of later de demo op de switch2/ps5 eventueel.

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-04 13:36
Carlos0_0 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 13:50:
[...]

Over dit spel twijfelde ik nog een beetje, er is dus al een wel een demo op steam.
Nou ja kan ik hem misschien even proberen, of later de demo op de switch2/ps5 eventueel.
Demo op PS5 en Switch 2 zijn ook al beschikbaar, dus je kan nu ook al kiezen op welk platform je het wilt proberen 8)

Latin capital letter y with diaeresis

• jori040
Carlos0_0 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 13:50:
[...]

Wist ook niet goed wat ik er van moest denken tot dat ik de demo speelde.Op gameplay gebied gaat dit een interessante game worden.

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:44
Mario Tennis Fever recensies zijn online. Beetje zoals verwacht: weinig singleplayer, relatief veel herhaling. Alleen leuk om het af en toe een paar minuutjes te doen en vooral in multiplayer of online.

https://www.ign.com/articles/mario-tennis-fever-review

https://www.nintendolife....itch-2/mario-tennis-fever

[ Voor 25% gewijzigd door Deezers op 10-02-2026 15:07 ]

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17-04 10:02
Jup een multuplayer tennis game, heeft de focus op de multiplayer tennis. Geheel zoals verwacht, dus.
Subnautica en de uitbreiding krijgen volgende week (17/02) een Switch 2 editie. 1440p60fps docked, 1080p60fps handheld. (bron)

En er staat een demo online voor de Star Trek Voyager game in de stijl van FTL...

[ Voor 64% gewijzigd door JackAvery op 10-02-2026 19:56 ]

• Carlos0_0
YdieresiS schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 13:54:
[...]

Demo op PS5 en Switch 2 zijn ook al beschikbaar, dus je kan nu ook al kiezen op welk platform je het wilt proberen 8)
Demo maar even op de switch2 aangezet dan, aangezien ik toch op de ps5 nu niks aan doen ben tot mei ieder geval(En el op de switch2 nu aan spelen ben :) ).
Kan hem altijd erna nog halen voor de ps5 mocht ik dat willen, ben benieuwd wat het gaat zijn :).

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:16
Deezers schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 15:06:
Mario Tennis Fever recensies zijn online. Beetje zoals verwacht: weinig singleplayer, relatief veel herhaling. Alleen leuk om het af en toe een paar minuutjes te doen en vooral in multiplayer of online.

Dit is natuurlijk helemaal prima.
Maar dan het prijskaartje.

70 piek -O- .

En niet eens de mogelijkheid om even een demo te spelen. :/

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:41
L23 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 21:01:
[...]

Hoe bedoel je dit? Je koopt het dan ook niet digitaal in de eShop?
Ik denk dat ik zelf ook nooit een Game Key Card koop, maar ik heb bijvoorbeeld wel Bioshock: The Collection fysiek voor de Switch. Daar staan eigenlijk alleen maar 3 demo's op en om de games volledig te kunnen spelen moet de rest gedownload worden. Ik had het wellicht beter in de eShop kunnen kopen, maar de fysieke versie was op een gegeven moment erg aantrekkelijk geprijsd.

Games die je uitgespeeld hebt kan je verwijderen.
Ik koop weleens digitaal, maar eigenlijk alleen maar indie games. Ik koop sowieso alle games van Nintendo zelf fysiek en zelden tot nooit een grote third party game op mijn Switch (2). Alle games die ik op de Switch heb staan op mijn Switch 2 omdat digitaal alleen indies worden gekocht en ik verder iets van 175 fysieke games heb

Soms komt er een fysieke versie van een game veel later dan digitale versie en dan koop ik de digitale versie (als ik niet kan wachten om een bepaalde game te spelen) en daarna de fysieke versie omdat ik die in mijn collectie wil. Ik verwijder de digitale versie van van mijn Switch, doe de fysieke card er even in zodat hij in mijn bibliotheek staat en ik weer ruimte heb. Marvel Cosmic Invasion heb ik bijvoorbeeld digitaal gekocht, maar de fysieke Switch 2 versie komt in de collectie. Hetzelfde ga ik doen met Disney Afternoon collection.

Ik vind het fijn om mijn hele bibliotheek zichtbaar en speelbaar te hebben op de Switch, ik verwijder geen digitale games als ik de fysieke versie niet heb.
Deezers schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 15:06:

Prima, lekkere game voor de afwisseling en te spelen met mijn vriendin of de kids. SP gebruik ik voor dergelijke partygames sportgames slechts om de controls te leren. Deze komt er wel in bij mij. Vind die Mario sportgames altijd wel geinig.

[ Voor 54% gewijzigd door Cyrax0508 op 11-02-2026 08:33 ]

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:10
Wat een vette game ff7 remake. Erg veel plezier.

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-04 17:48
JackAvery schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 06:46:
Gaat er iemand Mio spelen? Deze metroidvania lijkt sterk te reviewen en ziet er zeer mooi uit.

[YouTube: MIO: Memories in Orbit is a Special Metroidvania On Switch 2 | Review & Performance!]
Ik ben er inmiddels aan begonnen en ben zeer enthousiast na 2 uur spelen. Ik denk dat liefhebbers van Hollow Knight dit zeker leuk gaan vinden. Het is (tot nu toe) niet echt puzzelen (zoals Ori 2), maar meer je weg vinden in de wereld en ieder hoekje verkennen. In het begin moet je wel even kort backtracken om op een kaart te kijken waar je het e.e.a. gemist hebt, maar op termijn wordt dit makkelijker
spoiler:
door shortcuts te openen en doordat je dan de kaart altijd bij je hebt
.

De bazen zijn wel lastig. Ik zit momenteel vast bij eentje (ondanks Boss Assist kom ik nog niet verder). Dit komt doordat ik ook niet altijd precies weet waarom ik wel of niet geraakt wordt, omdat het poppetje niet zo strak te besturen is als in HK/SS. Af en toe is dat wat frustrerend. Maar goed, even doorzetten, dan kom ik vast weer verder.
Pokopia previews staan online en zijn erg positief. Ik hoor de naam Viva Piñata meerdere keren vallen en dat kan alleen maar goed zijn…

Ik pik er nu willekeurig eentje uit maar er zijn een hoop outlets die hebben kunnen spelen: Eurogamer, SwitchUp, videogame Chronicles, IGN, Serebii… dus kies je eigen smaak van indrukken zou ik zeggen:

[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 12-02-2026 06:45 ]

• jori040
@JackAvery
De previews die ik net gelezen heb zijn idd positief.Hij komt ook al begin maart uit zag ik.

• Carlos0_0
Nou heb ik het nooit echt op sims achtige spellen, of het nou the sims is of Farmville achtige dingen.
Het is aan het begin leuk, en dan wil ik cheaten want duurt allemaal te lang.

Maar zou leuk zijn als er een demo komt, lijkt mij toch grappig om te proberen eens :).

• jori040
Na het zien van de nieuwe Pokopia footage valt me op dat de game er nu beter uitziet dan in de trailers.

• jori040
Carlos0_0 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 10:17:
Nou heb ik het nooit echt op sims achtige spellen, of het nou the sims is of Farmville achtige dingen.

Maar zou leuk zijn als er een demo komt, lijkt mij toch grappig om te proberen eens :).
Een game als deze en AC komen niet tot hun recht in een demo.Dat dit leuk is om te spelen is mij al duidelijk.
Carlos0_0 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 10:17:

Dit schurkt dichter aan bij Dragon Quest Builders (zelfde ontwikkelaars) of Minecraft. Als je DQ Builders zou willen proberen bestaat er van beide games een (Switch 1) demo - maar je neemt dan best DQBuilders 2 omdat er problemen met de eerste game zijn op Switch 2. Pokopia heeft wel geen combat voor zover ik weet.

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Gisteren de Star Wars Outlaws demo eens geprobeerd, speelt leuk weg! Maar er vallen me wel erg veel grafische glitches op; inpoppende textures, belichting die raar doet en artefacten. Is dat met het hele spel ook zo? Dat breekt de immersie wel :(
Esumontere schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 19:51:
Gisteren de Star Wars Outlaws demo eens geprobeerd, speelt leuk weg! Maar er vallen me wel erg veel grafische glitches op; inpoppende textures, belichting die raar doet en artefacten. Is dat met het hele spel ook zo? Dat breekt de immersie wel :(
De demo is een oude versie, de full game heeft verschillende upgrades gekregen. Dat gezegd zijnde zijn bvb. artefacts gerelateerd aan haar wel typisch voor DLSS gebruik.

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 12-02-2026 20:02 ]

• eenhoorntje
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 16-04 20:13
Ben benieuwd naar de nieuwe Gear Club, want een F1 game gaat er waarschijnlijk toch niet komen. Zal de Switch 2 daar ook niet de geschikte console voor zijn, maar toch

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-04 20:24
eenhoorntje schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:11:
Ben benieuwd naar de nieuwe Gear Club, want een F1 game gaat er waarschijnlijk toch niet komen. Zal de Switch 2 daar ook niet de geschikte console voor zijn, maar toch
Volgens mij word Grid Legends aardig goed ontvangen.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:13
Castlevania is terug!

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:32

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Rayman krijgt een zeer uitgebreide rerelease met O.a. Een speelbaar prototype. Switch 1 versie bevestigd.
Ook voor Switch 1: een DLC voor Neva.
Konami kondigden behalve Castlevania ook o.a. De tweede Metal Gear Solid collection aan. Deze bevat Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version) en Metal Gear: Ghost Babel.
En er komt vandaag een speelbare demo uit van Darwin’s Paradox! Release in april. Ziet er nog steeds zeer goed uit.

[ Voor 81% gewijzigd door JackAvery op 13-02-2026 17:20 ]

Zit net informatie te zoeken over die Rayman 30th Anniversary Edition. @JackAvery is me net voor. Jij maakt eruit op dat het alleen om een Switch 1 versie gaat? Een bevestiging van een Switch 2 versie zie ik ook niet.

Play Rayman: 30th Anniversary Edition Tomorrow!

Rayman: 30th Anniversary Edition launches on February 13 on PS5, Xbox Series X|S, Switch, PC via the Ubisoft Store and Steam, and with a Ubisoft+ subscription. Rediscover the magical world of Rayman as you rescue Electoons and save the world from Mr. Dark by punching and hair-coptering your way through memorable areas like the Dream Forest and the musical chaos of the Band Lands.

Everything Included in Rayman: 30th Anniversary Edition

Celebrating thirty years of the iconic limbless hero, the Rayman 30th Anniversary Edition includes:

- Five versions of the 1995 classic, including PlayStation, Atari Jaguar, MS-DOS, Game Boy Color, and Game Boy Advance
- Never-before-playable SNES prototype
- 120 additional levels from bonus level packs
- Reimagined soundtrack by composer Christophe Héral
- Enhanced gameplay features including 60-second rewind, infinite lives, and invincibility
- Exclusive interactive documentary
- The documentary features over 50 minutes of new interviews with the original developers as well as never-before-seen concept art, early sketches, and design documents that show the origins and evolution of Rayman.

Uit een Playstation blog maak ik op dat er in ieder geval voor de Playstation 5 een fysieke versie uitkomt in juni. Mogelijk ook voor de Switch?

Het spel komt dus vandaag uit, maar kan het op dit moment in nog geen enkele Store vinden. Wat gaat het kosten? Compilatie is geinig. Ik kocht Rayman destijds voor de PC (MS-DOS versie) bij Dynabite. Later Rayman Advance, een van de launch games voor de Game Boy Advance. Ook nog de Playstation 1 versie gespeeld op de Sony PSP. Ik ga ze in ieder geval niet allemaal spelen, dus volgens mij is de MS-Dos versie dan het meest logische ook omdat de extra levels van de MS-Dos versie zijn. Mogelijk wacht ik even op een aanbieding en/of fysieke release.
L23 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 07:29:
Zit net informatie te zoeken over die Rayman 30th Anniversary Edition. @JackAvery is me net voor. Jij maakt eruit op dat het alleen om een Switch 1 versie gaat? Een bevestiging van een Switch 2 versie zie ik ook niet.

Play Rayman: 30th Anniversary Edition Tomorrow!

Rayman: 30th Anniversary Edition launches on February 13 on PS5, Xbox Series X|S, Switch, PC via the Ubisoft Store and Steam, and with a Ubisoft+ subscription. Rediscover the magical world of Rayman as you rescue Electoons and save the world from Mr. Dark by punching and hair-coptering your way through memorable areas like the Dream Forest and the musical chaos of the Band Lands.

Everything Included in Rayman: 30th Anniversary Edition

Celebrating thirty years of the iconic limbless hero, the Rayman 30th Anniversary Edition includes:

- Five versions of the 1995 classic, including PlayStation, Atari Jaguar, MS-DOS, Game Boy Color, and Game Boy Advance
- Never-before-playable SNES prototype
- 120 additional levels from bonus level packs
- Reimagined soundtrack by composer Christophe Héral
- Enhanced gameplay features including 60-second rewind, infinite lives, and invincibility
- Exclusive interactive documentary
- The documentary features over 50 minutes of new interviews with the original developers as well as never-before-seen concept art, early sketches, and design documents that show the origins and evolution of Rayman.

Uit een Playstation blog maak ik op dat er in ieder geval voor de Playstation 5 een fysieke versie uitkomt in juni. Mogelijk ook voor de Switch?

Het spel komt dus vandaag uit, maar kan het op dit moment in nog geen enkele Store vinden. Wat gaat het kosten? Compilatie is geinig. Ik kocht Rayman destijds voor de PC (MS-DOS versie) bij Dynabite. Later Rayman Advance, een van de launch games voor de Game Boy Advance. Ook nog de Playstation 1 versie gespeeld op de Sony PSP. Ik ga ze in ieder geval niet allemaal spelen, dus volgens mij is de MS-Dos versie dan het meest logische ook omdat de extra levels van de MS-Dos versie zijn. Mogelijk wacht ik even op een aanbieding en/of fysieke release.
Voor mij klinkt het inderdaad als een switch 1 release met backwards compatibiliteit. Even afwachten tot deze op de eshop staat?
JackAvery schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 07:34:
[...]

Voor mij klinkt het inderdaad als een switch 1 release met backwards compatibiliteit. Even afwachten tot deze op de eshop staat?
Afwachten inderdaad :P maar ben gewoon benieuwd naar een prijs...
Ik denk dat het in ieder geval een prima release is om de eerste Rayman game weer te kunnen ervaren en zo ook de versie te spelen waar je vroeger mee opgegroeid bent. Al raad ik de Game Boy Advance versie af vanwege de zeer matige muziek- en geluidskwaliteit. Destijds wel heel tof dat je de volwaardige Rayman game handheld kon spelen, maar qua geluid vind ik het achteraf gezien een matige port. Mogelijk was de beschikbare hoeveelheid opslag op een Game Boy Advance cartridge de boosdoener.

Beetje bang dat omdat het een compilatie is van 5 game versies en een documentaire dat ze er extra veel geld voor vragen. In principe is het gewoon 1 game en een simpele port (geen visuele verbeteringen, al zijn de "gameplay verbeteringen" zoals infinite lives welkom). Leuk voor 10 euro, maar gaat het 30 euro kosten? Afwachten...

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:09
Het is Ubi. Ik vermoed minimaal 19,99 en max 29,99.

• matthijst
JackAvery schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 06:56:
En er komt vandaag een speelbare demo uit van Darwin’s Paradox! Release in april. Ziet er nog steeds zeer goed uit.
[YouTube: Darwin's Paradox - Release Date Trailer | Demo Available Now]
Leuk spel dit :D
Demo paar minuten gespeeld en gepreorderd.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:09
L23 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 08:19:
[...]

Dat is toch niet kenmerkend voor Ubi? Wel dat het waarschijnlijk zeer snel in de aanbieding is.
Die kleinere Ubigames of kleine remasters zijn vrijwel altijd tussen de 20 en 30 euro. :)

• YdieresiS
matthijst schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 09:07:
[...]

Leuk spel dit :D
Demo paar minuten gespeeld en gepreorderd.
Kan zelf de demo niet vinden in de NL store. Iemand een linkje hiernaar? Of spelen jullie de demo uit een andere store?

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-04 16:15
Hier word ik wel blij van!
Vind het leuk dat alle oude versies speelbaar zijn op de switch 2 maar vind dat het niet een nieuwe game in de weg moet staan.
Dat gevoel heb ik met de switch wel vaak dat er meer word gefocust op oude games opnieuw uitbrengen als remake, HD update en weet ik wat voor namen dat ze er aan willen hangen dan echt nieuwe games.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:49
YdieresiS schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 10:02:
[...]

Kan zelf de demo niet vinden in de NL store. Iemand een linkje hiernaar? Of spelen jullie de demo uit een andere store?
Ik zie in ieder geval dat de demo beschikbaar is in de US en JP eShop:
https://www.nintendo.com/...darwins-paradox-switch-2/
https://store-jp.nintendo.com/item/software/D70010000104258

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• matthijst
YdieresiS schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 10:02:
[...]

Ik had m uit de NL store.
Zoeken op Darwin, en dan staat hij op de pagina van de game.

• YdieresiS
matthijst schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 10:42:
[...]

Ik had m uit de NL store.
Zoeken op Darwin, en dan staat hij op de pagina van de game.
Ik zal vanmiddag thuis wel even op de Switch zelf zoeken, in de webstore zie je de hele Darwin game niet terug.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uHU8NWwVktEjGuT3tkHLZbbXblU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/10GDyqzrGdhbM9YJS23Pp08a.jpg?f=fotoalbum_large

Beetje vroeg van Nintendo maar ik kan de 17de los 😁

Ik heb de echte VB ook dus ben benieuwd hoe dit is. Eindelijk Wario spelen want die is niet te betalen op de echte.
JackAvery schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 09:08:
[...]

Volgens de Tweakers frontpage 20 euro.
Staat inmiddels in de eShop voor €19,99 inderdaad. En een een Switch 1 release met backwards compatibiliteit. Ben benieuwd wat anderen er van vinden en zie de reviews wel verschijnen. Ik vind het een leuke aankondiging, maar ga eerst Hollow Knight (voor de tweede keer mee begonnen) weer eens uitspelen :P

Edit: Zie net dit voorbij komen.

[ Voor 15% gewijzigd door L23 op 13-02-2026 17:14 ]

L23 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 17:08:
[...]

Staat inmiddels in de eShop voor €19,99 inderdaad. En een een Switch 1 release met backwards compatibiliteit. Ben benieuwd wat anderen er van vinden en zie de reviews wel verschijnen. Ik vind het een leuke aankondiging, maar ga eerst Hollow Knight (voor de tweede keer mee begonnen) weer eens uitspelen :P

[YouTube: Rayman: 30th Anniversary Edition - Official Physical Pre-Order Trailer]
Atari? :P
Om ook iets zinnigs te zeggen: de Metal Gear Solid collection part 1 heeft een Switch 2 upgrade gekregen. De Switch versie was duidelijk minder dan op andere platformen. Dit maakt een groot verschil!

[ Voor 21% gewijzigd door JackAvery op 13-02-2026 17:22 ]

Een game van Ubisoft, compilatie gemaakt door Digital Eclipse en fysiek uitgegeven door Atari. Niet logisch? :P

Maar goed dan wacht ik wel op de fysieke versie. Ik vind het een hele simpele uitgave, maar fysiek wil ik het wel graag hebben. Naast Sonic toch een van mijn eerste platformers. De eerste Rayman zou ik nu frustrerend moeilijk vinden, destijds toch met plezier mijn game skills mee ontwikkeld.

• jori040
[...]

[YouTube: Rayman: 30th Anniversary Edition - Official Physical Pre-Order Trailer]
Ik wil de fysieke versie wel hebben.De boxart ziet er goed uit :)
26 Juni komt die versie uit.

• Pro-prutser
Cyrax0508 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 17:04:
[Afbeelding]

Ik heb de echte VB ook dus ben benieuwd hoe dit is. Eindelijk Wario spelen want die is niet te betalen op de echte.
Wat vet!

Ik twijfel nog

Een foto van beide naast elkaar zou ik wel gaaf vinden om te zien 😃

• Pro-prutser
[...]

Op Steam is die tot nu toe niet heel goed ontvangen. Velen vallen over dat de originele soundtrack eruit is. Zal wel iets met licentie/royalty te maken hebben.

Ik ben benieuwd of de Switch gebruikers dezelfde ervaring en mening delen.

Hier de link naar de Steam reviews:

https://steamcommunity.co...=toprated&snr=1_5_100010_
Pro-prutser schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 20:27:
[...]

Op Steam is die tot nu toe niet heel goed ontvangen. Velen vallen over dat de originele soundtrack eruit is. Zal wel iets met licentie/royalty te maken hebben.

Ik ben benieuwd of de Switch gebruikers dezelfde ervaring en mening delen.

Hier de link naar de Steam reviews:

https://steamcommunity.co...=toprated&snr=1_5_100010_
- Reimagined soundtrack by composer Christophe Héral...

Ik vond dat al raar om te lezen omdat de originele soundtrack van uitstekende kwaliteit is. Ik heb wat streams op Youtube gekeken en de muziek is inderdaad heel anders. Hieronder de originele soundtrack bij Betilla the Fairy. Die muziek kan ik dromen want de cd-rom van Rayman PC kan je ook in een CD speler stoppen omdat de muziek van de game audio tracks zijn. Daar hebben ze bij de Anniversary Edition inderdaad een hele andere draai aangegeven...
Behoorlijk jammer want de sterkste punten van Rayman zijn toch wel die soundtrack en de artstyle. Denk inderdaad ook licentie/royalty. Zonder die nostalgische muziek is het gewoon een hele andere beleving. Wellicht dan toch weer eens Rayman Advance spelen als de geluidskwaliteit niet uitmaakt of wat extra moeite doen om de originele Rayman PC/PS1 te spelen op mijn MacBook Air.

• Pro-prutser
L23 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:17:
[...]

- Reimagined soundtrack by composer Christophe Héral...

Ik vond dat al raar om te lezen omdat de originele soundtrack van uitstekende kwaliteit is. Ik heb wat streams op Youtube gekeken en de muziek is inderdaad heel anders. Hieronder de originele soundtrack bij Betilla the Fairy. Die muziek kan ik dromen want de cd-rom van Rayman PC kan je ook in een CD speler stoppen omdat de muziek van de game audio tracks zijn. Daar hebben ze bij de Anniversary Edition inderdaad een hele andere draai aangegeven...

[YouTube: Rayman Longplay (PlayStation) [60 FPS]]

Behoorlijk jammer want de sterkste punten van Rayman zijn toch wel die soundtrack en de artstyle. Denk inderdaad ook licentie/royalty. Zonder die nostalgische muziek is het gewoon een hele andere beleving. Wellicht dan toch weer eens Rayman Advance spelen als de geluidskwaliteit niet uitmaakt of wat extra moeite doen om de originele Rayman PC/PS1 te spelen op mijn MacBook Air.
Bedankt voor de video. Klopt, helemaal mee eens. Het voelt zielloos op deze manier. Baal er ook van! Eigenlijk had ik voorgenomen om voorlopig even geen games meer te kopen ivm mijn backlog, maar vanmiddag liet ik mij weer bijna verleiden. Dus dat komt goed uit, maar had stiekem toch heel graag een uitzondering willen maken. Het leek even een no-brainer, maar nu ga ik ook teruggrijpen naar retro.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05:51
Cyrax0508 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 17:04:
[Afbeelding]

Yep. Vroeg, maar denk erom. Je kan deze ook gebruiken voor Switch VR/Labo games.

BotW kan je met cardboard spelen en dus ook met deze VB.

Nu ik dit dus weet ben ik beetje bedroefd dat ik enkel de "echte" VB accesoire heb besteld. Ach ja. De cardboard is niet duur. Binnekort maar even bestellen.

En yes. Net de "VB" ontvangen.

Kleine review:
Leuk om te hebben. Zal deze ook wel gebruiken voor VB games, maar dus ook voor games met Toy-Con VR Goggles functies. Net even getest in BotW en cool om het 3D effect te zien met Switch 2. Als je de VB in je handen vastpakt kan je ook motion control gebruiken. Helaas is dit dus lastig met de "echte" VB hardware en enkel te gebruiken met de Cardboard versie.

Heb ik dan misschien nog iets negatiefs over deze accessoire? Helaas wel.
  • Aangezien je de Switch/Switch 2 erin moet doen zal je de VB open maken. Dit kan wat lastig gaan.
  • Je kan geen kabels aansluiten op de Switch/Switch 2. Waarschijnlijk zal je ook niet lange gametijden hierop spelen, maar lege accu dan heb je dus pech.
  • En de knoppen van de VB zitten vast. Was leuk geweest als die wel beweegbaar waren.
Hmm. Nooit aan gedacht om te kijken voor een head strap oid voor de OG VB aangezien er weinig games en ik weinig speeltijd er in heb gestoken.

Blijkbaar is er voor de OG een helmet mount bedacht. https://www.thingiverse.com/thing:4653881

En de maten van de OG en de SW versie zijn gelijk. Alleen de connector van de standaard is anders. Denk dus dat er binnekort een update op bovenstaande helmet mount zal zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door RollieBollie op 14-02-2026 13:48 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
Yonix schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:17:
Wat een genot om BOTW in 4K/60fps te spelen - de upgrade was gratis met Nintendo Online (+uitbreidingpas). :D Ik ben ooit begonnen aan het spel (2018?), maar nooit écht gespeeld. Gisteravond opnieuw begonnen en ik zit er meteen in! Lekker zen, na een drukke werkdag. :) Tears of The Kingdom ligt ook al klaar. 8)

Wilde eigenlijk eind juni aan 'Death Stranding 2' gaan beginnen, maar die zal even moeten wachten. :p
En gisteravond opnieuw BOTW opgepakt. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KhYVLgrmycEIFe052fNDO23mx_s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CUgVCOM3L5AIzQmk18Q9G2ve.jpg?f=fotoalbum_large

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-03 14:44
Gisteren Mario Tennis Fever gekocht, mijn 1e tennis game op de Switch ooit.
Zeker gekocht om lekker online te spelen, alleen bizar hoe moeilijk dit is online.

Ik verlies alles met 6-1, ik dacht zal makkelijk online zijn tegen kids ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• matthijst
Is dat tennis ook tegen random online mensen te spelen?
Of alleen uit vriendenlijst?

• MrMGeeIsTheName
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-04 16:50
Vraagje van een andere orde, ik heb het antwoord nog niet kunnen vinden in deze thread.
Voor mijn Switch 2 ben ik op zoek naar iets van een bescherm sleeve/sock. Een cover die zo dun mogelijk is maar toch enige vorm van bescherming geeft. De (hard)case die ik nu heb (BOTC Switch 2-hoes) is me iets te dik als ik mijn switch meeneem op reis. Ik had al wel de Hori Puff Pouch gezien, is een eventuele kandidaat. Of hebben jullie ervaring met andere zeer dinnen sleeves/cases voor de Switch 2.
Alvast dank voor het reageren _/-\o_ _/-\o_

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04 13:15
Mars18 schreef op maandag 16 februari 2026 @ 07:19:
Gisteren Mario Tennis Fever gekocht, mijn 1e tennis game op de Switch ooit.
Zeker gekocht om lekker online te spelen, alleen bizar hoe moeilijk dit is online.

Ik verlies alles met 6-1, ik dacht zal makkelijk online zijn tegen kids ;)
Haha meeste mensen zijn geen kids hoor,dat denkt iedereen bij nintendo games maar zijn grotendeels gewoon volwassenen waar je tegen speelt:+

Was zelf erg aan het twijfelen door mixed reviews van mario tennis fever, maar toch ook gisteren gekocht en vermaak me er ontzettend gord mee! En dan doe ik nu nog alleen maar singleplayer content. Speelt heerlijk weg is wel even wat relaxter dan het wat serieuzere top spin bijv.

[ Voor 3% gewijzigd door Stylze op 16-02-2026 15:01 ]

Playstation 5

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-03 14:44
matthijst schreef op maandag 16 februari 2026 @ 10:44:
Is dat tennis ook tegen random online mensen te spelen?
Of alleen uit vriendenlijst?
Random online te spelen, met leaderboards.
En keuze uit met of zonder effecten van je racket. De baan staat voor 30 minuten vast zo te zien en daarna komt er weer een nieuwe baan :)
Stylze schreef op maandag 16 februari 2026 @ 12:35:
[...]

Haha meeste mensen zijn geen kids hoor dat denkt iedereen bij nintendo games maar zijn grotendeels gewoon volwassenen waar je tegen speelt hoor :+

Was zelf ergvaan het twijfelen door mixed reviews van mario tennis fever maar ook gisteren gekocht en vermaak me ontzettend ermee! En dan doe ik nu nog alleen maar singleplayer content. Speelt heerlijk weg is wel even wat relaxter dan het wat serieuzere top spin.
Haha gelukkig maar ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Mars18 op 16-02-2026 14:11 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:53
MrMGeeIsTheName schreef op maandag 16 februari 2026 @ 10:57:
Vraagje van een andere orde, ik heb het antwoord nog niet kunnen vinden in deze thread.
Voor mijn Switch 2 ben ik op zoek naar iets van een bescherm sleeve/sock. Een cover die zo dun mogelijk is maar toch enige vorm van bescherming geeft. De (hard)case die ik nu heb (BOTC Switch 2-hoes) is me iets te dik als ik mijn switch meeneem op reis. Ik had al wel de Hori Puff Pouch gezien, is een eventuele kandidaat. Of hebben jullie ervaring met andere zeer dinnen sleeves/cases voor de Switch 2.
Alvast dank voor het reageren _/-\o_ _/-\o_
"Puff Pouch" klinkt alsof er lucht in zit. Helemaal niet zo dun. Je zou een sok voor aan je voeten kunnen overwegen. De synthetische exemplaren voor grote mannenvoeten hebben doorgaans genoeg stretch om die Switch 2 er in te passen. Werkt voor e-readers in elk geval prima.

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:06
Net mijn eerste fysieke game gekocht voor de switch 2 . Zelda tears of the kingdom bleef digitaal zo duur en kon hem voor een prikkie scoren bij mij in de buurt .. gratis de switch 2 upgrade pack geïnstalleerd en gaan. Heb botw destijds uitgespeeld en heb ook zin om aan dit avontuur te beginnen . Ook inmiddels begonnen aan split fiction, samen met een vriend gekocht ( hij is niet zo verzamelaar dus vond de friend pass prima zolang die maar samen kon spelen ) speelt ook lekker weg zowel docked als handheld . Ook voor het eerst gamechat dus gebruikt want dit spel vraagt om voicechat al is het maar voor het dom gelul en gelach .
Kan weer even vooruit .
Switch 2 doet het prima voor mij als enige console in huis en er komen nog veel top games aan waar ik zit in heb.
Uiteraard mis ik 1 ding hè 😮‍💨 🤡
Gebruiken jullie de switch 2 als enige console of “erbij” en speel je nu meer op de switch 2 als de andere als je die hebt of juist minder ?

[ Voor 19% gewijzigd door Cyberw00d op 16-02-2026 15:38 ]

Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Pagina: 1 ... 148 ... 157 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4