Fallout 4 wordt spannend voor de Switch 2. De algehele rekenkracht is minder dan een standaard PS4 en die had al drops naar 20 frames in Boston volgens mij en dan de vele personage's in bepaald gebieden.
Wat ik ook lees van reviewers die twee dagen geleden de game konden zien, maar nog niet konden spelen dat de game er wasted out eruit ziet en nog slechter dan toen die uitkwam op de PS4 of de PC en het vermoeden dat ze niet konden spelen is dat de games nog veel bugs heeft en de prijs van 60 gaan we sowieso niet doen, dat vindt ik iets te grof op dit moment ondanks dat alle DLC erbij zitten.
Ook als je nagaat hoeveel mensen de studio al heeft ontslagen, laatst al 9K...
Wat denken jullie gaat het wat worden met Fallout 4 of is het gewoon een melkkoe !
Wat ik ook lees van reviewers die twee dagen geleden de game konden zien, maar nog niet konden spelen dat de game er wasted out eruit ziet en nog slechter dan toen die uitkwam op de PS4 of de PC en het vermoeden dat ze niet konden spelen is dat de games nog veel bugs heeft en de prijs van 60 gaan we sowieso niet doen, dat vindt ik iets te grof op dit moment ondanks dat alle DLC erbij zitten.
Ook als je nagaat hoeveel mensen de studio al heeft ontslagen, laatst al 9K...
Wat denken jullie gaat het wat worden met Fallout 4 of is het gewoon een melkkoe !
[ Voor 8% gewijzigd door Noresponse op 07-02-2026 10:54 ]
:strip_exif()/f/image/G03WwoQTGEpHX1UOSMSCbwnV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RKwpWhx68TBzeXszInPtmMYk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FE6kA2M5DZ6rBVxM3UgMYi0F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I4y1vzBK2mbKCxLU5aURVLEv.jpg?f=fotoalbum_large)