• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:37
Cyberw00d schreef op maandag 16 februari 2026 @ 15:35:
Net mijn eerste fysieke game gekocht voor de switch 2 . Zelda tears of the kingdom bleef digitaal zo duur en kon hem voor een prikkie scoren bij mij in de buurt .. gratis de switch 2 upgrade pack geïnstalleerd en gaan. Heb botw destijds uitgespeeld en heb ook zin om aan dit avontuur te beginnen . Ook inmiddels begonnen aan split fiction, samen met een vriend gekocht ( hij is niet zo verzamelaar dus vond de friend pass prima zolang die maar samen kon spelen ) speelt ook lekker weg zowel docked als handheld . Ook voor het eerst gamechat dus gebruikt want dit spel vraagt om voicechat al is het maar voor het dom gelul en gelach .
Kan weer even vooruit .
Switch 2 doet het prima voor mij als enige console in huis en er komen nog veel top games aan waar ik zit in heb.
Uiteraard mis ik 1 ding hè 😮‍💨 🤡
Gebruiken jullie de switch 2 als enige console of “erbij” en speel je nu meer op de switch 2 als de andere als je die hebt of juist minder ?
Heb hier een Xbox Series X in de woonkamer staan. Maar die draait lang niet zoveel uurtjes als de Switch 2 (of de Switch 1 destijds). Maar ik speel dan vooral op de Switch ook in handheld. De tv wordt dan gebruikt voor achtergrond (series, films, OS2026 :P). Zo kan ik en gamen en kan mijn vrouw Videoland blijven kijken met Winter vol liefde :+

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:16
Hotman schreef op maandag 16 februari 2026 @ 16:11:
[...]

Heb hier een Xbox Series X in de woonkamer staan. Maar die draait lang niet zoveel uurtjes als de Switch 2 (of de Switch 1 destijds). Maar ik speel dan vooral op de Switch ook in handheld. De tv wordt dan gebruikt voor achtergrond (series, films, OS2026 :P). Zo kan ik en gamen en kan mijn vrouw Videoland blijven kijken met Winter vol liefde :+
Dit zorgt bij mij ook voor harmonie in huis . Vrouw kan tv kijken en ik gamen. Zodra ze op bed gaat ( vaak stuk eerder als mij ) ga ik wel verder docked

Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Cyberw00d schreef op maandag 16 februari 2026 @ 15:35:
Gebruiken jullie de switch 2 als enige console of “erbij” en speel je nu meer op de switch 2 als de andere als je die hebt of juist minder ?
Ik heb de Switch in 2017 gekocht voor erbij, had toen al een Xbox One S in huis. Het werd al gauw andersom.
Ik gebruik momenteel de Switch OLED en de Switch 2, hangt een beetje af met welke game ik bezig ben. Speel momenteel Hollow Knight Switch 2 Edition. Heel af en toe start ik de Xbox One S ook nog wel op.

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:40
Ik speel de laatste 4 maanden alleen nog op Switch 2.
FF7 remake heb ik van de week uitgespeeld en nu zit ik weel vol in Animal Crossing :)

Er komt de komende tijd ook niets op PS5 wat ik moet spelen.Toffe exclusieve Sony games zijn op moment ver te zoeken.

[ Voor 31% gewijzigd door jori040 op 16-02-2026 16:56 ]

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:24
Hier heb ik de Switch (2) naast de PS6. Niet echt als 2e console, want beide hebben hun eigen toppers. MAAR... Mijn vrouw pikt de Switch ook wel eens in (Animal Crossing...) en die neemt ze dan ook vrolijk mee naar bed wanneer ik nog beneden blijf.

Geen straf, maar Metroid Prime 4 moet dus nog worden gespeeld. Ach ja.. dan maar Returnal nog eens aanslingeren! Binnenkort Pragmata en Saros!!!

ALS ik moest kiezen, zou het de PS5 zijn die bleef. Gelukkig hoef ik niet te kiezen :-)

Dat gezegd hebbende koop ik alleen Nintendo exclusive games op de Switch (op wat leuk voor onderweg/ vakantie kleinere games na dan zoals Hades II). De nieuwe Switch mag dan wat meer power hebben, op een dikke OLED zijn games op de PS5 Pro nu eenmaal toch een stuk lekkerder. Daarnaast moet ik toegeven dat de PS6 controller mij erg goed bevalt, ook ten opzichte van de Pro controller van Nintendo zelf.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Cyberw00d
Thalaron schreef op maandag 16 februari 2026 @ 17:24:
Hier heb ik de Switch (2) naast de PS6. Niet echt als 2e console, want beide hebben hun eigen toppers. MAAR... Mijn vrouw pikt de Switch ook wel eens in (Animal Crossing...) en die neemt ze dan ook vrolijk mee naar bed wanneer ik nog beneden blijf.

Geen straf, maar Metroid Prime 4 moet dus nog worden gespeeld. Ach ja.. dan maar Returnal nog eens aanslingeren! Binnenkort Pragmata en Saros!!!

ALS ik moest kiezen, zou het de PS5 zijn die bleef. Gelukkig hoef ik niet te kiezen :-)

Dat gezegd hebbende koop ik alleen Nintendo exclusive games op de Switch (op wat leuk voor onderweg/ vakantie kleinere games na dan zoals Hades II). De nieuwe Switch mag dan wat meer power hebben, op een dikke OLED zijn games op de PS5 Pro nu eenmaal toch een stuk lekkerder. Daarnaast moet ik toegeven dat de PS6 controller mij erg goed bevalt, ook ten opzichte van de Pro controller van Nintendo zelf.
Heb je nou een ps5 of ps6 🤡
Ik snap best als je keus hebt voor een game dat op beide consoles is dat de beste kiest of je moet zoals mij veel waarde aan handheld hechten.
We zitten met de switch 2 gelukkig kwa third party support niet zo te kutten als bij 1 en er komt steeds meer moois bij.
Veel zin in 007 en Indiana Jones

• Cyberw00d
jori040 schreef op maandag 16 februari 2026 @ 16:46:
Ik speel de laatste 4 maanden alleen nog op Switch 2.
FF7 remake heb ik van de week uitgespeeld en nu zit ik weel vol in Animal Crossing :)

Er komt de komende tijd ook niets op PS5 wat ik moet spelen.Toffe exclusieve Sony games zijn op moment ver te zoeken.
Helaas was voor mij ff7 een miskoop . Net te sloom en teveel verhaal . Ach je kan niet altijd 6 gooien

Voor de eigenaars van AC: Shadows: morgen komt er een nieuwe patch die o.a. waterreflecties docked toevoegt ;)

Overigens komt expansie Claws of Awaji op 10 maart uit voor Switch 2 spelers.

[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 16-02-2026 19:11 ]

Pagina: 1 ... 148 149 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4