• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:09
Dragon Quest 7 Reimagined - Official 'Adventure Log Part 1' Trailer

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:00

RayNbow

Kirika <3

Cyberw00d schreef op zondag 21 december 2025 @ 08:49:
Als ik handheld game plug ik hem in de console en docked in de pro 2 controller . Gebruikt hij dan wel echt de mic van de headset?
Ja, je kunt een mic in de controller steken:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:07
Goede week om een Switch 2 te hebben, zeker met de release van Divinity: Original Sin 2 - Definitive Edition en de eindejaarsaanbiedingen in de eShop.

Zo heb ik vanochtend ‘Dragon Ball: FghterZ - Legendary Edition’ op de kop kunnen tikken voor € 22. Onwijs leuk om met mijn zoontje te spelen. (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d0InAc4gEh5oMUgf6wUQkWHG4go=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/38E5RtrJmjKfadMy5jKhUoNk.jpg?f=fotoalbum_large

Daarnaast begin deze week toch maar ‘Pokémon Legends Z-A’ gehaald. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NQFDl_HZBRay8r0-9rcnO07vYME=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jnNCfNSsE68ieGR3AvbFtn5v.jpg?f=fotoalbum_large

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:24
Top ga ik die maar bestellen .
Wel weer echt nintendo om de mic van een Bluetooth headset niet te kunnen gebruiken 😆

Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Pagina: 1 ... 139 140 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4