ryanator schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 19:13:
Ik probeer echt meer leven in m’n switch te blazen maar op de een of andere manier lukt het niet. 9/10 third party games nog in 30fps op 720p. Zag een paar leuke dealtjes in de store, waaronder Skyrim. Blijkt anno 2026 (beste wensen allemaal) nog steeds 30fps te zijn. Ik vind dat zo ontzettend jammer dat die power van de S2 niet benut wordt.
Iemand tips voor wat leuke games? Naast de exclusives dan, die heb ik gespeeld en eigenlijk niet naar teruggekeerd.
Als je honger hebt naar third party games die goed draaien moet je er maar eens over denken om een PS5 of Series X naast je Switch 2 console te kopen.
9 van de 10 mensen kopen een N console voor de exclusieve games.Ding is nog maar 6 maanden uit dus de keuze in nieuwe games is nog beperkt.[Genoeg voor mij]
En reken maar dat de meeste third party games 30fps zullen draaien op een Switch 2.Al vermoed ik dat het deze ronde beter gaat zijn dan op de Switch 1.
Ook van Nintendo zelf verwacht ik niet dat alle toekomstige games 60fps gaan draaien.
Skyrim:Van de BGS studio moet je geen hoge verwachtingen meer hebben.Dat is duidelijk een studio die niet met de tijd mee kan.
Met welke gedachte heb je een Switch 2 gekocht als ik vragen mag ?
[
Voor 11% gewijzigd door
jori040 op 01-01-2026 21:51
]