Yipeeeeeeeeeeee
All aboard the hype train
All aboard the hype train
Zijn er al meer beelden dan? Want het stukje uit de hardware reveal is toch gewoon een stukje racen op een baan? Zie daar niet iets open world in?orange.x schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:18:
De beelden van de nieuwe Mario Kart lijken ook wat meer "open world" te zijn.
Waarom vraag je dat aan mij? Tuurlijk is dat groot nieuwsHulleman schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:17:
[...]
Een nieuwe MK is na 10 jaar best groot nieuws toch?
Mijn vriendin heeft een switch lite. Ik heb daar niet veel op gegamed, maar ben wel geïnteresseerd in deze switch 2. Ben benieuwd naar de hardware specs en prijs.
Hoop je op open world? Want dat haal ik niet uit het filmpje namelijk. Ik hoop het in ieder geval niet.orange.x schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:18:
De beelden van de nieuwe Mario Kart lijken ook wat meer "open world" te zijn. Misschien wordt de nieuwe ook met wat meer online speelmogelijkheden of personalisatie? Beetje richting idee van Forza ofzo. Ben benieuwd.
Ik denk dat ze qua prijs wel gaan proberen zo goedkoop mogelijk neer te zetten. Volgens mij begon de originele Switch op 329? De oled versie kan je nu ook voor zo'n 320 krijgen. Ik hoop eigenlijk dat ze hem onder de 400 houden. 379 ofzo?
Zijn er niet een aantal games die de IR sensor gebruiken op de joycons? Zit er waarschijnlijk niet meer op nu?Raem schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:16:
Ik vind het een mooie reveal van de hardware. Tja, dat alles al bekend was en er geen verrassingselement meer inzit komt door de leaks natuurlijk.
Wat denken jullie trouwens over de Switch 1 games die niet ondersteund worden. Welke games zouden dat kunnen zijn en waarom?
Zullen denk ik vooral de wat kleinere games van kleiner uitgevers zijn die misschien niet optimaal draaien op de switch 2 vanwege de andere hardware en daar dan ook geen update voor uitvoeren.Raem schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:16:
Ik vind het een mooie reveal van de hardware. Tja, dat alles al bekend was en er geen verrassingselement meer inzit komt door de leaks natuurlijk.
Wat denken jullie trouwens over de Switch 1 games die niet ondersteund worden. Welke games zouden dat kunnen zijn en waarom?
Ik denk meer aan een Switch Pro. Ik zie de toegevoegde waarde niet echt. Hoeveel mensen gebruikten de Switch nou werkelijk onderweg om multiplayer te spelen en de joycons werkelijk van de Switch te schuiven? Om vervolgens met verkrampte vingers te zitten gamen? De keren dat ik dat deed zijn op 1 hand te tellen en waren vooral in het begin toen het nog een nieuwigheidje was.Stylze schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:09:
Eerder switch 1.5 zo te zien:) kan je een nog saaiere manier bedenken om een nieuwe console te showen?
Ik krijg er Forza Horizon/Burnout Paradise vibes van. Het voelt niet als een circuit, maar een uitgestrekte wereld. Vooral dit shot:L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:21:
[...]
Hoop je op open world? Want dat haal ik niet uit het filmpje namelijk. Ik hoop het in ieder geval niet.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik zie het er inderdaad niet op zitten. Maar werd ook vrij weinig gebruikt.MVA. schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:22:
[...]
Zijn er niet een aantal games die de IR sensor gebruiken op de joycons? Zit er waarschijnlijk niet meer op nu?
Ja, en misschien dat het labo karton niet past ofzo.Pjotter87 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:23:
[...]
Zullen denk ik vooral de wat kleinere games van kleiner uitgevers zijn die misschien niet optimaal draaien op de switch 2 vanwege de andere hardware en daar dan ook geen update voor uitvoeren.
ja alleen dat shot. Het voelt zeker groots aan. We gaan het zien. Ik vond bijvoorbeeld Burnout Paradise ook erg tof. Toch ben ik meer fan van gesloten banen. Het zou wel vernieuwend zijn, maar hoe zouden ze dan oude banen toevoegen?Mog schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:24:
[...]
Ik krijg er Forza Horizon/Burnout Paradise vibes van. Het voelt niet als een circuit, maar een uitgestrekte wereld. Vooral dit shot:
[Afbeelding]
volgens google zijn meerder gamingsites zoals powerunlimited, gamer en IGN het niet mee eens. die zeggen gewoon 2 april komt die uit met de tekst dat 4 februari er een direct komtbronce schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:26:
die 2 april is geen release datum maar de datum van de direct met meer info.
Dit is het persbericht.De Nintendo Switch 2, de opvolger van de Nintendo Switch, zal in 2025 worden uitgebracht. Vandaag heeft Nintendo de Nintendo Switch 2 gepresenteerd in een video met een eerste blik op het systeem. Bekijk de Nintendo Switch 2 – Aankondigingstrailer en bezoek de Nintendo Switch 2-website.
Op de Nintendo Switch 2 kun je zowel exclusieve Nintendo Switch 2-games als fysieke en digitale Nintendo Switch-games spelen. Er kunnen bepaalde Nintendo Switch-games zijn die niet worden ondersteund of niet volledig compatibel zijn met de Nintendo Switch 2. Details hierover worden op een latere datum gedeeld via de Nintendo-website.
Kijk voor meer informatie over de Nintendo Switch 2 naar de Nintendo Direct: Nintendo Switch 2 – 02.04.2025, die wordt uitgezonden op woensdag 2 april.
Daarnaast houdt Nintendo in steden over de hele wereld evenementen onder de naam ‘Nintendo Switch 2 Experience’, waar spelers de Nintendo Switch 2 zelf kunnen uitproberen.
Noem je de PS5 dan ook de Playstation Pro Pro Pro Pro? Het is gewoon een nieuwe console, helemaal gezien de oude zo verouderd is. En ja veel mensen gebruiken de controllers op die manier; ik vind het een ideaal concept dat je bij de console ook gelijk twee controllers geleverd krijgt die ergonomisch op het scherm passen en dat deze in één klap ook handheld te gebruiken is. Sowieso meer mensen die dat doen, dan mensen die de Switch in hun jaszak willen stoppen (het past nog steeds makkelijk in een tas).KlaasjeNL schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:24:
[...]
Ik denk meer aan een Switch Pro. Ik zie de toegevoegde waarde niet echt. Hoeveel mensen gebruikten de Switch nou werkelijk onderweg om multiplayer te spelen en de joycons werkelijk van de Switch te schuiven? Om vervolgens met verkrampte vingers te zitten gamen? De keren dat ik dat deed zijn op 1 hand te tellen en waren vooral in het begin toen het nog een nieuwigheidje was.
Nu wordt de Switch 2 dus nog een slag groter, dus minder portable, dus meenemen in de jaszak is er al niet bij. Wat voegen de joycons dan nog toe? Bouw dan een console met vaste knoppen en sticks en lever hem met 1 of 2 compacte controllers.
Hoe komen ze aan 4 februari? Er staat letterlijk dat de Direct 2 april is.squashedraven schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:28:
[...]
volgens google zijn meerder gamingsites zoals powerunlimited, gamer en IGN het niet mee eens. die zeggen gewoon 2 april komt die uit met de tekst dat 4 februari er een direct komt
[ Voor 14% gewijzigd door Raem op 16-01-2025 14:30 ]
zouden ze het dan gewoon fout hebben en het verschil in datumnotaties niet snappenRaem schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:29:
[...]
Hoe komen ze aan 4 februari? Er staat letterlijk dat de Direct 2 april is.
Daarnaast kun je je inschrijven voor het event in Amsterdam voor 9-11 mei. Voor die tijd wordt de Switch 2 niet gelanceerd.
Amerikaanse datum notering.. wat wij 2 april noemen, schrijven zij als 4/2 (april second)Raem schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:29:
[...]
Hoe komen ze aan 4 februari? Er staat letterlijk dat de Direct 2 april is.
Daarnaast kun je je inschrijven voor het event in Amsterdam voor 9-11 mei. Voor die tijd wordt de Switch 2 niet gelanceerd.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik ben benieuwd of dat de nieuwe gimmick word. Vooralsnog zie ik mij daar geen gebruik van maken. Of gamen we voornamelijk van achter het bureau?Gynnad schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:32:
Mario Kart 9 als launch game lijkt mij wel een zekerheidje en de joycons hebben dus iets van een muis functie, benieuwd wat je daarmee gaat doen in games..
Dat heet marketing en het creëren van een hype, waardoor er alleen maar meer verkocht gaan wordenJames Pond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:33:
Dit is echt de aller lameste, saaiste, ongeinspireerde, niet verfrissende manier om je console aan te kondigen.
Met een lame ass filmpje waarin de console ronddraait.
Ik heb tegenwoordig al niet meer zo'n hoge pet op van Nintendo (ondanks dat ik ook een Switch in huis heb), maar dit gaat echt nergens meer over.
En nu mogen we wachten tot april voor verdere informatie![]()
![]()
Waarom dan nu al dat ding aankondigen? Wat een trieste vertoning.
Misschien een paar games laten zien? Nieuwe mogelijkheden van het apparaat? IETS wat ook maar laat zien dat dit een Switch 2 is?Daan0s schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:19:
Ik vind het wel een toffe manier om te revealen. Hoe kan dit underwhelming zijn als allang duidelijk was dat het gewoon een betere Switch zou worden?
Benieuwd naar de Direct in april, als ie straks beetje fatsoenlijk games kan afspelen in handheld mode dan gaat hij wel interessant worden voor mij.
Maar dan nog, dan interpreteren ze zelf de datum voor 2 dingen. 4 februari voor de Direct en dan draaien ze voor het gemak even de datum om, om 2 april dan als launch te gebruiken? Heldere lichten daar dan.squashedraven schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:30:
[...]
zouden ze het dan gewoon fout hebben en het verschil in datumnotaties niet snappen
Dit is echt hele slechte marketing. Dit is bijna WiiU niveau slecht.Tux3.14 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:34:
[...]
Dat heet marketing en het creëren van een hype, waardoor er alleen maar meer verkocht gaan worden
Wat ben jij toch weer gezelligJames Pond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:33:
Dit is echt de aller lameste, saaiste, ongeinspireerde, niet verfrissende manier om je console aan te kondigen.
Ik heb tegenwoordig al niet meer zo'n hoge pet op van Nintendo (ondanks dat ik ook een Switch in huis heb), maar dit gaat echt nergens meer over.
![]()
Ik ben van Nintendo meer gewend.L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:35:
[...]
Wat ben jij toch weer gezelligPS5 aankondiging ging net zo.
PS5 reveal was in een showcase met daarbij ook games.L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:35:
[...]
Wat ben jij toch weer gezelligPS5 aankondiging ging net zo.
Het is gewoon een aankondiging van een aankondiging. Later gaan ze pas informatie geven over hardware, software, prijs en releasedatum. Nu hebben ze enkel bevestigd wat iedereen al wist. Hopelijk lopen ze nu iets minder ver achter met de processorkracht.James Pond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:33:
![]()
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat mag best, maar ik bedoelde gewoon dat je gezellig bent.
Dat heb je verkeerd. Was in juni destijds. showcase september toevallig?Raem schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:36:
[...]
PS5 reveal was in een showcase met daarbij ook games.
[ Voor 16% gewijzigd door L23 op 16-01-2025 14:39 ]
Voor jou is het slecht, misschien zit je dan net niet in hun marketing profiel. Een hype zal het voor een overgroot deel wel gecreëerd worden (kijk alleen dit topic al en de reacties op YT).James Pond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:35:
[...]
Dit is echt hele slechte marketing. Dit is bijna WiiU niveau slecht.
Wordt offtopic, maar was inderdaad in een showcase in juni van een uur lang. Aan het einde werd de PS5 onthuld.L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:38:
[...]
Dat heb je verkeerd. Was in juni destijds. showcase september toevallig?
Waarom dat dan doen?Lekker Ventje schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:36:
[...]
Nu hebben ze enkel bevestigd wat iedereen al wist.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 19% gewijzigd door Pjotter87 op 16-01-2025 14:42 ]
Ik plaats mijn mening en als het niet strookt met jouw super positieve mening, dan is dat maar zo.Tux3.14 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:40:
[...]
Voor jou is het slecht, misschien zit je dan net niet in hun marketing profiel. Een hype zal het voor een overgroot deel wel gecreëerd worden (kijk alleen dit topic al en de reacties op YT).
Overigens zie je dit heel vaak bij product aankondigingen, zoals iemand hier ook al had vermeld deed Sony dat ook bij de PS5.
Verder kun je beter je gal in de WC spugen, en niet hier.
Ik zat ook al te kijken. Hoop dat het stevig genoeg is. Komt vast goedYellos schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:37:
Deze aansluiting lijkt me wel gevoelig om kapot te gaan. Zo'n uitstekend printje wat continu in-en uit gestoken moet worden. En dan ook de flex / belasting tijdens handheld gamen. ik houd mijn hart vast.
[Afbeelding]
Hehe, eindelijk. Geruchten van de afgelopen paar weken zijn dus waar. En gaaf om het nu dus officieel te weten.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Lijkt me juist wel meevallen? Zo te zien kan de joycon alleen gekoppeld worden als deze qua uitstulping (blauwe gedeelte) precies overeenkomt met de uitsparing in de unit. En is in dat opzicht dus redelijk foolproof.Yellos schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:37:
Deze aansluiting lijkt me wel gevoelig om kapot te gaan. Zo'n uitstekend printje wat continu in-en uit gestoken moet worden. En dan ook de flex / belasting tijdens handheld gamen. ik houd mijn hart vast.
[Afbeelding]
Weinig waarschijnlijk. Is het niet al jaren zo dat Sony, MS en Nintendo met verlies of tegen kost verkopen om winst te maken met software?G_Dragon schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:40:
Ben heel benieuwd hoeveel winst er hardwarematig zal zijn
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Draai je het nou om?James Pond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:41:
[...]
Ik plaats mijn mening en als het niet strookt met jouw super positieve mening, dan is dat maar zo.
Topics zijn er niet voor bedoeld om louter circle jerks te zijn.
Overigens zie je op verschillende game fora dat veel mensen het een erg matige manier vinden van je nieuwe console aan te kondigen.
Dat de Ninty fans op YT gek gaan, is niet zo verrassend.
Ik draai niks om. Poster doet net alsof je in dit topic alleen maar positief mag zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door James Pond op 16-01-2025 14:44 ]
Ik vraag mij af hoe je dat vanaf de bank of onderweg gebruikt idd..L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:34:
[...]
Ik ben benieuwd of dat de nieuwe gimmick word. Vooralsnog zie ik mij daar geen gebruik van maken. Of gamen we voornamelijk van achter het bureau?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Logisch, dat zijn dezelfde mensen die alle leaks al hebben gevolgd en nu dus niet meer verrast worden. Maar goed, ben het wel met je eens dat het tof zou zijn geweest als ze ook al wat games hadden laten zien.James Pond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:41:
[...]
Overigens zie je op verschillende game fora dat veel mensen het een erg matige manier vinden van je nieuwe console aan te kondigen.
Sorry, ik wist niet dat je alleen in dit topic mocht posten als je gezellig bent?L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:37:
[...]
Dat mag best, maar ik bedoelde gewoon dat je gezellig bent.
R-button is de release knop van de Joy-con?Denman schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:42:
[...]
Lijkt me juist wel meevallen? Zo te zien kan de joycon alleen gekoppeld worden als deze qua uitstulping (blauwe gedeelte) precies overeenkomt met de uitsparing in de unit. En is in dat opzicht dus redelijk foolproof.
En ik hoop dat ze geleerd hebben van de problemen met de R-button. Het viel me tegen hoe ze hier mee omgingen naar eigenaren, maar ik schat Nintendo nog wel dusdanig hoog in dat ze hier van geleerd hebben en een kwaliteitsslag doorgevoerd hebben.
Ik heb zelf helemaal niets van leaks meegekregen, behalve dat "verrassing" het een geupgrade Switch zou worden.Raem schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:44:
[...]
Logisch, dat zijn dezelfde mensen die alle leaks al hebben gevolgd en nu dus niet meer verrast worden. Maar goed, ben het wel met je eens dat het tof zou zijn geweest als ze ook al wat games hadden laten zien.
Het schijnt dat Nintendo behoorlijk pissig is over de leaks. Wellicht hadden ze wel een grotere reveal in gedachten op een later moment, maar voelde ze zich verplicht om nu dan toch maar wat naar buiten te brengen?
[ Voor 10% gewijzigd door James Pond op 16-01-2025 14:48 ]
Wellicht netjes, maar erg overdreven. Daar ben ik zowel positief als negatief niet zo fan van. Maar dat mag jij gewoon doen uiteraardJames Pond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:44:
[...]
Ik draai niks om. Poster doet net alsof je in dit topic alleen maar positief mag zijn.
Sorry, aan die nonsens doe ik niet mee. Ik plaats mijn mening. Als mensen het daarmee niet eens zijn is dat prima of dan kan er een mod ingeschakeld worden. Maar volgens mij heb ik gewoon netjes mijn mening gepost en niets meer dan dat.
Ja ben benieuwd, hoop natuurlijk dat je ongelijk hebt maar ben bang van niet.batumulia schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:42:
[...]
Weinig waarschijnlijk. Is het niet al jaren zo dat Sony, MS en Nintendo met verlies of tegen kost verkopen om winst te maken met software?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Precies, had ook graag geweten wat de specs zijn. Gaat het echt een flinke upgrade zijn of meer in de trant van een switch pro die 6 jaar geleden al eigenlijk welkom was. De switch is wel echt achterhaald inmiddels.James Pond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:46:
[...]
Ik heb zelf helemaal niets van leaks meegekregen, behalve dat "verrassing" het een geupgrade Switch zou worden.
Maar toch had ik graag iets willen zien wat dit apparaat bijzonder maakt. De games, de features.. iets?
Dat is mijn mening en niet meer
Dacht dat Nintendo ook gewoon geld verdiende met de verkoop van consoles.batumulia schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:42:
[...]
Weinig waarschijnlijk. Is het niet al jaren zo dat Sony, MS en Nintendo met verlies of tegen kost verkopen om winst te maken met software?
[ Voor 30% gewijzigd door James Pond op 16-01-2025 14:53 ]
Geen idee waar je op doelt, maar ik bedoel de veelvoud aan gebroken R-buttons op de joycon.
Van Nintendo zijn we een beetje gewend (en verwend) geraakt door het toevoegen van nieuwe en unieke features. Dat lijkt nu niet of nauwelijks het geval te zijn, maar helemaal als een verrassing komt dat natuurlijk niet. Het wordt natuurlijk ook steeds lastiger om dit soort dingen te bedenken.James Pond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:46:
[...]
Ik heb zelf helemaal niets van leaks meegekregen, behalve dat "verrassing" het een geupgrade Switch zou worden.
Maar toch had ik graag iets willen zien wat dit apparaat bijzonder maakt. De games, de features.. iets?
Dat is mijn mening en niet meer
Voor de rest ben ik natuurlijk enthousiast over hetgene wat er in de toekomst uit zal komen. Nintendo games stellen nooit teleur eigenlijk. Ik heb het puur over deze announcement video.
Nuff said.James Pond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:52:
Maar ff zonder te haten. Wtf zijn deze textures? Dacht dat het systeem een stuk krachtiger zou zijn dan de Switch? Ik weet het, Nintendo is niet van de graphics. Maar dit valt toch wel tegen. Al zal je het niet zo snel zien als je met 150cc over de baan raced. Toch valt dit me tegen.
[Afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door Denman op 16-01-2025 14:53 ]
Het gaat erom dat Nintendo hier (te) weinig nieuws brengt. Enerzijds is er een wedloop tussen MS en Sony over de beste specs. Anderzijds is er Nintendo dat daar niet aan meedoet en het van originaliteit moet hebben. Niet voor niets ging het niet zo heel best met Nintendo tot men de Wii lanceerde waarmee men een gigantische mainstream markt aanboorde. De Wii U werd echter een stuk minder succesvol. De Switch zette de markt opnieuw op zijn kop.Jixreme schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:28:
[...]
Noem je de PS5 dan ook de Playstation Pro Pro Pro Pro? Het is gewoon een nieuwe console, helemaal gezien de oude zo verouderd is. En ja veel mensen gebruiken de controllers op die manier; ik vind het een ideaal concept dat je bij de console ook gelijk twee controllers geleverd krijgt die ergonomisch op het scherm passen en dat deze in één klap ook handheld te gebruiken is. Sowieso meer mensen die dat doen, dan mensen die de Switch in hun jaszak willen stoppen (het past nog steeds makkelijk in een tas).
Goede zet van Nintendo als de gelekte hardware ook blijkt te kloppen; geen gimmicks maar een inhaalslag op rekenkracht. Ben benieuwd!
Hebben jullie niet door dat jullie het allebei over twee verschillende dingen hebben?G_Dragon schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:47:
[...]
Ja ben benieuwd, hoop natuurlijk dat je ongelijk hebt maar ben bang van niet.
Als hij er bij ons komt moet er toch echt wel minimaal 40% winst zijn hardwarematig.
[ Voor 17% gewijzigd door jori040 op 16-01-2025 14:54 ]
In principe doet je usb-c dit ook.Skinnyice schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:42:
[...]
Ik zat ook al te kijken. Hoop dat het stevig genoeg is. Komt vast goed
Ik begrijp even niet wat een R-button is... de rechter trigger op de rechter joy-con?Denman schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:52:
[...]
Geen idee waar je op doelt, maar ik bedoel de veelvoud aan gebroken R-buttons op de joycon.
Dat heeft de mijne trouwens ook 2 keer mogen ervaren helaas...
Of het indrukken misschien van de rechter joystick?L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:54:
[...]
Ik begrijp even niet wat een R-button is... de rechter trigger op de rechter joy-con?
Nee, gewoon de R button. Zoals ook uitgelegd op de Nintendo website: https://www.nintendo.com/...n-controller-1518877.htmlL23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:54:
[...]
Ik begrijp even niet wat een R-button is... de rechter trigger op de rechter joy-con?
Najaar zou erg laat zijn.jori040 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:53:
https://pu.nl/artikelen/n...-met-11-mei-in-amsterdam/ Dit denk ik: Ze gaan hem half Juni lanceren of anders najaar.
Ok duidelijk. Wel van gehoord dat die stuk gaan door een gevoelige flex kabel? Apart dat de ZR dan niet mee stuk gaat. Linker Joy-con kent dat probleem niet of in mindere mate?Denman schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:56:
[...]
Nee, gewoon de R button. Zoals ook uitgelegd op de Nintendo website: https://www.nintendo.com/...n-controller-1518877.html
Met de ZR knop heb ik vooralsnog geen problemen.
Ik heb hier letterlijk 0,0 die verwachting gezien.TomBraamhaar schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:57:
Ik word een beetje moe van mensen die continu zelf onrealistische PS5 PRO PRO verwachtingen hebben over de nieuwe Switch en vervolgens teleurgesteld doen als blijkt dat dit uiteraard niet het geval is.
Nog nooit eerder gehoord dat die kapot was.Denman schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:56:
[...]
Nee, gewoon de R button. Zoals ook uitgelegd op de Nintendo website: https://www.nintendo.com/...n-controller-1518877.html
Met de ZR knop heb ik vooralsnog geen problemen.
de event duren tot 1 juni dus moet kort daarna de release zijn anders zit je overal met zomervakanties dus dan wordt het daarna in september denk ikTimothy3000 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:57:
[...]
Najaar zou erg laat zijn.
Mario Kart valt zo op het eerste gezicht grafisch wat tegen, maar dat is muggeziften. Benieuwd naar de console. Gaat sowieso geen day one worden.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik overdrijf natuurlijk een beetje met PS5 PRO PRO, maar teleurgestelde reacties terwijl alles al bekend was snap ik niet.Timothy3000 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:58:
[...]
Ik heb hier letterlijk 0,0 die verwachting gezien.
[ Voor 11% gewijzigd door James Pond op 16-01-2025 15:01 ]
Zo houden ze ruimte over voor over een jaar een OLED model te releaseJames Pond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 15:00:
En deze zwarte randen zullen toch niet daadwerkelijk zo groot zijn op het daadwerkelijke scherm??? Dat hoop ik echt niet hoor O_o Die zijn echt groot.
[Afbeelding]
Ja als het niet OLED is koop ik het sowieso niet met launch, daarvoor vind ik mijn Oled Switch te mooiPjotter87 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 15:01:
[...]
Zo houden ze ruimte over voor over een jaar een OLED model te release
Links rechts oogt wat groot, maar vind ik begrijpelijk gezien hoe de Joy-cons in de Switch 2 steken.James Pond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 15:00:
En deze zwarte randen zullen toch niet daadwerkelijk zo groot zijn op het daadwerkelijke scherm??? Dat hoop ik echt niet hoor O_o Die zijn echt groot.
[Afbeelding]
Bedoel niet het kleine zwarte randje wat aan de rand van het scherm zit, maar de zwarte balken om de gameplay heen
Voor zover ik weet komt het alleen (of vooral) bij de rechterkant voor. De aansluiting op de printplaat breekt af waardoor er geen connectie meer is met de knop zelf. Kan alleen opgelost worden met solderen of een nieuwe joycon.L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:58:
[...]
Ok duidelijk. Wel van gehoord dat die stuk gaan door een gevoelige flex kabel? Apart dat de ZR dan niet mee stuk gaat. Linker Joy-con kent dat probleem niet of in mindere mate?
Zelf alleen te maken gehad met drift.
Nee. Dat doen ze alleen in deze reveal trailer. In juni zijn die balken een stuk dunnerJames Pond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 15:00:
[Afbeelding]
Bedoel niet het kleine zwarte randje wat aan de rand van het scherm zit, maar de zwarte balken om de gameplay heen
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Hehe ik neem aan dat je sarcastisch bent. Zal straks thuis eens ff kijken hoe dat eruit ziet op de OLED switch 1. Eigenlijk nooit last van gehadMog schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 15:04:
[...]
Nee. Dat doen ze alleen in deze reveal trailer. In juni zijn die balken een stuk dunner
De body is vrij dun en de Joy-Cons moeten naar binnen. Ik gok dat een scherm boven die ingangen de Switch te dik zouden maken.
Hoop dat ze in MK een leuke mechaniek hebben zitten.Timothy3000 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:57:
[...]
Najaar zou erg laat zijn.
Mario Kart valt zo op het eerste gezichthttps://pu.nl/artikelen/nieuws/nintendo-switch-2-evenement-van-9-tot-en-met-11-mei-in-amsterdam/wat tegen, maar dat is muggeziften. Benieuwd naar de console. Gaat sowieso geen day one worden.
Je bent op zoek naar een hoop redenen om 'm vooral niet te halen. Dat zou ik dan ook maar doenJames Pond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 15:01:
[...]
Ja als het niet OLED is koop ik het sowieso niet met launch, daarvoor vind ik mijn Oled Switch te mooi
Wat ik mee heb gekregen is dat het PS4 kwaliteit gaat zijn.Timothy3000 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 15:01:
Het lijkt ook wel een beetje op een knockoff versie van de Steamdeck als je het zo bekijkt.
Dat de hardware niet zo bijzonder zou worden wisten we al. Vooral benieuwd naar de games.
Alsof het niet willen van een niet OLED handheld geen goede reden isDenman schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 15:06:
[...]
Je bent op zoek naar een hoop redenen om 'm vooral niet te halen. Dat zou ik dan ook maar doen
[ Voor 22% gewijzigd door James Pond op 16-01-2025 15:11 ]
In de hoop dat die beter draaien dan op de Switch of omdat ze op de Switch niet kunnen draaien, dus indirect kopen ze hem wel omdat hij krachtiger is.MVA. schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 15:09:
(Vele) mensen gaan geen switch 2 kopen omdat het krachtiger is dan de switch. Ze gaan er eentje kopen voor de switch2 exclusive games!
Ik mis inderdaad de rooftop party.James Pond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 15:10:
[...]
Alsof het niet willen van een niet OLED handheld geen goede reden is
DIT is een aankondigings trailer waar je U tegen zegt trouwens
[YouTube: Nintendo Switch - Reveal Trailer]
Ja, eens. Deze announcement voelt bijna als een moetje.James Pond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 15:10:
[...]
Wat een verschil met de Switch 2 aankondiging.
Ik pik er 1 quote uit. Je bent hier het hele topic nog niet geweest en sinds de reveal van iets meer dan 40 minuten geleden heb je dit genoemd:James Pond schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 15:10:
[...]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq