Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Sinds ik de PlayStation Portal heb gekocht verwacht ik ineens een heel stuk minder van de nieuwe Nintendo Switch. De Portal is voor mij oprecht al het perfecte apparaat en het streamen gaat echt boven verwachting soepel.

Ik hoef ook helemaal geen COD of andere populaire shooters.

Ik wil gewoon de Zelda, Mario, Donkey Kong etc. Kunnen spelen op 60fps en het liefst grafisch een stukje mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:10
L23 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 20:16:
[...]

Nee totaal niet. Wat zou het voor jou toevoegen ten opzichte van in-game achievements?
Geeft bij mij altijd wel wat motivatie om een game 100 procent te completen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 20:47:
[...]

Geeft bij mij altijd wel wat motivatie om een game 100 procent te completen.
Dan zijn in-game achievements toch prima? Ik volg het verschil niet helemaal namelijk. in-game achievements geven toch ook een extra doel om een lijstje af te vinken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

L23 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 20:49:
[...]

Dan zijn in-game achievements toch prima? Ik volg het verschil niet helemaal namelijk. in-game achievements geven toch ook een extra doel om een lijstje af te vinken?
Nee, is toch anders. System wide achievements motiveren mij veel meer. Vooral omdat je dan totalen kunt zien (werkt als een soort dagboek) en omdat je kan zien wat je vrienden doen. Ik ga er niet van uit, maar ik hoop heel erg dat Nintendo een vorm van achievements toepast. Het mag best quirky, een stickerboek bijvoorbeeld.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 21:05:
[...]

Nee, is toch anders. System wide achievements motiveren mij veel meer. Vooral omdat je dan totalen kunt zien (werkt als een soort dagboek) en omdat je kan zien wat je vrienden doen. Ik ga er niet van uit, maar ik hoop heel erg dat Nintendo een vorm van achievements toepast. Het mag best quirky, een stickerboek bijvoorbeeld.
En hoe motiveren dan games waar de achievements frustrerend zijn? Want het werkt volgens mij beide kanten op. Het heeft op zich wel potentie, maar als het gewoon een kopie is van Xbox achievements dan hoeft het van mij niet.
Op de Switch zijn screenshots en filmpjes mijn dagboek. Die deel ik dan ook vaak met de vrienden die een Switch hebben en/of dezelfde game spelen. Games met elkaar bespreken heb ik ook geen achievements voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Het mag best quirky, een stickerboek bijvoorbeeld.
Miiverse says hi from the grave.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

L23 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 21:13:
[...]

En hoe motiveren dan games waar de achievements frustrerend zijn? Want het werkt volgens mij beide kanten op. Het heeft op zich wel potentie, maar als het gewoon een kopie is van Xbox achievements dan hoeft het van mij niet.
Op de Switch zijn screenshots en filmpjes mijn dagboek. Die deel ik dan ook vaak met de vrienden die een Switch hebben en/of dezelfde game spelen. Games met elkaar bespreken heb ik ook geen achievements voor nodig.
Volgens mij bestaan er twee soorten mensen. Mensen die achievements leuk vinden en mensen die er niets aan vinden. Een beetje zoals koriander. Mijn vriendengroep is 50/50 verdeeld.

Enigszins aansluiten: ik wou dat Nintendo MiiVerse weer terugbracht. Of het 3DS dagboek. Ik mis die rare Nintendo software. Het Wii Weather Channel <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

RayNbow schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 21:17:
[...]

Miiverse says hi from the grave.
Haha, nee, zoals ik het voor me zie is meer zoals Super Mario 3D World. Dus elke game zijn eigen pagina. En dat boek wordt dikker en dikker. Of zoals StreetPass op de 3DS. Die puzzelstukjes verzamelen. Het moet Japans zijn. Weird. Love it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 21:17:
[...]

Volgens mij bestaan er twee soorten mensen. Mensen die achievements leuk vinden en mensen die er niets aan vinden. Een beetje zoals koriander. Mijn vriendengroep is 50/50 verdeeld.

Enigszins aansluiten: ik wou dat Nintendo MiiVerse weer terugbracht. Of het 3DS dagboek. Ik mis die rare Nintendo software. Het Wii Weather Channel <3
Nooit een game gehad waarvan de achievements het plezier in de game bederven? Dat was mijn vraag namelijk. Je kan best achievements leuk vinden en dan een game tegen komen waar het slecht uitgewerkt is toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

L23 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 21:20:
[...]

Nooit een game gehad waarvan de achievements het plezier in de game bederven? Dat was mijn vraag namelijk. Je kan best achievements leuk vinden en dan een game tegen komen waar het slecht uitgewerkt is toch?
Oh zo. Nee, geen last van. Sommige games hebben idiote achievements. Zoals mijn favoriete game all-time. Spring 1000 keer touwtje of zo. Dat negeer ik. Ga het niet eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mog schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 21:25:
[...]

Oh zo. Nee, geen last van. Sommige games hebben idiote achievements. Zoals mijn favoriete game all-time. Spring 1000 keer touwtje of zo. Dat negeer ik. Ga het niet eens proberen.
100 keer touwtje springen in Super Mario Odyssey vond ik al erg genoeg :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 10:28

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Petitie: Breng Miiverse terug :) ;)

Shit happens yk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Ja eens, ik vind het ook wel leuk om op de Xbox/Playstation te kunnen zien hoe ver mijn vrienden zijn ik bepaalde games of welke achievements/trophies ze al hebben.

In game doet dat niet.

Na het uitspelen kijk ik altijd even of er realistische achievements zijn die ik nog even kan halen en als dat niet zo is ga ik pas naar de volgende game, game verlengend dus ook in mijn geval.

Ik verwacht niet dat Nintendo het met de SS (SuperSwitch) gaat doen maar zou het zeker leuk vinden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:34
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/facebook/000/000/557/Xbawks2.jpg[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:14
En StreetPass. Was altijd een verrassing om dat groene ledje te zien branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:53
Een hele goedemorgen allemaal! Helaas geen aankondiging gisteren of vannacht. Wat verwachten jullie? Toch een direct/aankondiging vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19:34
tekken4111 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 08:08:
Een hele goedemorgen allemaal! Helaas geen aankondiging gisteren of vannacht. Wat verwachten jullie? Toch een direct/aankondiging vandaag?
Als er iets komt vandaag dan verwacht ik in ieder geval geen volledige direct omdat die normaal gesproken minimaal een dag vantevoren wordt aangekondigd. Maar een trailer/teaser/hoe je een korte video van een aantal minuten ook wil noemen zou best kunnen. Met wat beelden van mensen die op switch 2 spelen, misschien een hint richting een launch game, en een aankondiging van een direct met meer info in de komende weken. Of gewoon helemaal niks want nintendo doet wat ze gepland hadden en trekt zich verder nergens wat van aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
Zolang er niet iets officieels komt vanuit de ontwikkelaar zelf ga ik zelf nog nergens vanuit :).
Want tegenwoordig maken je ze van alles wijs :D

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 16-01-2025 08:33 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Shadowdrop vandaag of morgen! En er was nooit sprake van een direct, mijn verwachtingen zijn een trailer/teaser van enkele minuten.

En anders nog maximaal 74 dagen geduld ;)

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 16-01-2025 08:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:16
Ik vermoed ook dat er helemaal niets gebeurd. Al die YT gastjes met hun eeuwig "Wow, Switch 2 leaked" onzin elke dag. Dat is al sinds 2021 het geval, vreselijk. Ik geloof niets tot Nintendo zelf komt. En die hebben hun eigen filosofie en tijdslijn. Prima. ik vermaak me nog steeds met de Switch Oled, hoewel ik ook van mening ben dat ze zelfs hun eigen games niet meer goed kunnen optimaliseren vanwege gebrek aan power.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Ach, NatetheHate zit er sowieso al bijna een jaar naast, dus die extra paar dagen of weken maakt dan ook niet meer uit.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 20:31
Hier is het toch echt wel tijd voor de opvolger. De huidige switch (day 1 model) verliest in handheld modus vaak connectie met 1 van de joycons (afwisselend welke). Maar ik ga hier dus echt geen extra geld meer in steken dus ik hoop dat de opvolger gewoon in maart oid in de schappen ligt. Hoop alleen wel dat je ook savefiles kan overzetten van de 1 naar de 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
Nate gaat vandaag wel behoorlijk op zijn bek als de Switch 2 niet aangekondigd wordt. Je leest zijn naam heel veel terug als "betrouwbare" bron in vele artikelen. Daar gaat zijn reputatie dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Brabso schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:02:
Nate gaat vandaag wel behoorlijk op zijn bek als de Switch 2 niet aangekondigd wordt. Je leest zijn naam heel veel terug als "betrouwbare" bron in vele artikelen. Daar gaat zijn reputatie dan.
The Verge, Eurogamer, VGC en anderen hebben het ook bevestigd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Cyrax0508 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 08:47:
Ik vermoed ook dat er helemaal niets gebeurd. Al die YT gastjes met hun eeuwig "Wow, Switch 2 leaked" onzin elke dag. Dat is al sinds 2021 het geval, vreselijk. Ik geloof niets tot Nintendo zelf komt. En die hebben hun eigen filosofie en tijdslijn. Prima. ik vermaak me nog steeds met de Switch Oled, hoewel ik ook van mening ben dat ze zelfs hun eigen games niet meer goed kunnen optimaliseren vanwege gebrek aan power.
Daarom moet je leaks/geruchten ook altijd met een dikke zoutpot nemen. Als er een nieuwe console uit is gekomen zie je de volgende dag alweer de eerste berichten en Youtube aandachtshoeren al wat roepen over de opvolger.

Geniet van je huidige console. Ja, ik kijk ook wel uit naar de opvolger. Maar ik heb vandaag de dag nog net zoveel plezier van mijn Switch als pak 'm beet 5 jaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Het is ook wel een stukje journalistiek wat ontbreekt bij de sites die het overnemen. 'Nate heeft wat gezegd'. Euhm, en zijn de bronnen van nate ook gecontroleerd? Alles voor de clicks en views.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
https://www.reddit.com/r/...ch_2_will_be_revealed_in/ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Cyrax0508 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 08:47:
Ik vermoed ook dat er helemaal niets gebeurd. Al die YT gastjes met hun eeuwig "Wow, Switch 2 leaked" onzin elke dag. Dat is al sinds 2021 het geval, vreselijk.
Nah normaal deel ik dit sentiment wel, ik zit ook diep in het hele Apple gebeuren en is het iets soortgelijks.
Maanden van te voren allemaal goed bedoelde leaks die vrijwel nooit kloppen.

Nu echter is het OnLeaks die renders van de Super Switch eerder deze week getoond heeft, dat is wel een bron met een heel goed trackrecord. De kans dat het uiteindelijke product daar heel erg van afwijkt lijkt mij minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
Donstil schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:16:
[...]

Nah normaal deel ik dit sentiment wel, ik zit ook diep in het hele Apple gebeuren en is het iets soortgelijks.
Maanden van te voren allemaal goed bedoelde leaks die vrijwel nooit kloppen.

Nu echter is het OnLeaks die renders van de Super Switch eerder deze week getoond heeft, dat is wel een bron met een heel goed trackrecord. De kans dat het uiteindelijke product daar heel erg van afwijkt lijkt mij minimaal.
Volgens mij twijfelen de meeste mensen ook niet meer per se aan de leaks over het apparaat zelf, maar is er veel twijfel over de leaks die met de aankondiging te maken hebben. Alhoewel er altijd mensen zijn die helemaal niks geloven tot het officieel is, en mensen die alles geloven wat iemand online roept.

Ik hoor inderdaad ook tot die eerste groep, een aankondiging vandaag kan zomaar kloppen, maar het verbaast me ook niet als het niet gebeurt. De meeste leaks die we de laatste tijd gezien hebben van renders/moederbords etc. daar zit volgens mij in ieder geval een flinke kern van waarheid in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
evil_lemon schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:27:
[...]

Volgens mij twijfelen de meeste mensen ook niet meer per se aan de leaks over het apparaat zelf, maar is er veel twijfel over de leaks die met de aankondiging te maken hebben. Alhoewel er altijd mensen zijn die helemaal niks geloven tot het officieel is, en mensen die alles geloven wat iemand online roept.

Ik hoor inderdaad ook tot die eerste groep, een aankondiging vandaag kan zomaar kloppen, maar het verbaast me ook niet als het niet gebeurt. De meeste leaks die we de laatste tijd gezien hebben van renders/moederbords etc. daar zit volgens mij in ieder geval een flinke kern van waarheid in.
Aah zo, ik doelde op het product inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is toch helemaal niet erg als Nate het bij het foute eind blijkt te hebben? In de tussentijd heb ik weer een dag met de hype kunnen lachen ;)

Persoonlijk heb ik niet de indruk dat iemand zoals Nate hele tijd dingen zit te schreeuwen voor aandacht. Meestal zit zijn werk gedegen in elkaar, heeft hij meerdere bronnen die elkaar valideren en vertelt hij dan “ik heb X gehoord”. Hij heeft dan ook vaak redelijk bij het juiste eind. Betekent dat dat een insider altijd juist gaat zijn? Nee dat kan niet. Maar als hij zoiets zegt, gaat hij op zijn minst goede redenen gehad hebben. Je ziet ook dat andere outlets op dezelfde kar springen en minstens claimen hetzelfde gehoord te hebben. Zelfs daarnet nog zie je verschillende insiders volhouden dat het voor vandaag is. We zien wel.

Maar uiteindelijk gaat het om een video over een nieuw speleding dat leuk is voor onze hobby. Als die video een dag of een week later komt, who cares. Ondertussen gewoon lekker plezier hebben… dus reset the ⏰ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
JackAvery schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:39:
Het is toch helemaal niet erg als Nate het bij het foute eind blijkt te hebben? In de tussentijd heb ik weer een dag met de hype kunnen lachen ;)

Persoonlijk heb ik niet de indruk dat iemand zoals Nate hele tijd dingen zit te schreeuwen voor aandacht. Meestal zit zijn werk gedegen in elkaar, heeft hij meerdere bronnen die elkaar valideren en vertelt hij dan “ik heb X gehoord”. Hij heeft dan ook vaak redelijk bij het juiste eind. Betekent dat dat een insider altijd juist gaat zijn? Nee dat kan niet. Maar als hij zoiets zegt, gaat hij op zijn minst goede redenen gehad hebben. Je ziet ook dat andere outlets op dezelfde kar springen en minstens claimen hetzelfde gehoord te hebben. Zelfs daarnet nog zie je verschillende insiders volhouden dat het voor vandaag is. We zien wel.

Maar uiteindelijk gaat het om een video over een nieuw speleding dat leuk is voor onze hobby. Als die video een dag of een week later komt, who cares. Ondertussen gewoon lekker plezier hebben… dus reset the ⏰ ;)
Oh ja 100 procent mee eens hoor. Ik geniet sowieso wel van alle hype op het internet. Als de aankondiging vandaag komt is dat tof, zo niet, hebben we toch weer met z'n allen een dag op een internetforum lopen lullen over helemaal niks. Ik ga het zien, Nintendo doet wat Nintendo wil, en wat er ook gebeurt, het is prima entertainment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
batumulia schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:49:
[...]

Ja, dat zou maart vorig jaar zijn, niet dit jaar :)
Precies, en daar heeft hij qua geloofwaardigheid dus ook weinig last van gehad dat dat niet klopte. Zal dit keer ook wel meevallen mocht er niks worden aangekondigd en bij zijn volgende geruchten gaat iedereen er weer mee aan de haal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:43
waar blijft die switch 2 pro nou, switch 2 is al oud nieuws ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die hype is wel leuk hoor. De leaks zijn ook interessant. Maar al die geruchten... Al sinds 2017 Switch Pro geruchten. Dus als de Switch 2 dit jaar aangekondigd wordt weet je ook al dat er daarna de Switch 2 Pro geruchten volgen. Qua geruchten mag het van mij bij de komende generatie wel wat minder eerlijk gezegd. Maar dat is bij alle tech tegenwoordig zo. Dat je echt verrast kon worden met een aankondiging en nog geen idee had wat er aangekondigd ging worden vond ik persoonlijk wel leuker. Ik geloof ook wel dat Nate meerdere bronnen heeft, maar dat hele circus er omheen en mensen die door geruchten verzinnen meeliften vind ik wel jammer. Websites zoals Nintendolife melken het ook helemaal uit als er een gerucht verschijnt doordat wij kennelijk erg gevoelig zijn voor geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:10
Raem schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 08:51:
Ach, NatetheHate zit er sowieso al bijna een jaar naast, dus die extra paar dagen of weken maakt dan ook niet meer uit.
Eerste keer dat ie een concrete datum noemt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

batumulia schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:49:
[...]

Ja, dat zou maart vorig jaar zijn, niet dit jaar :)
Dat is het punt van Raem ;) NateTheHate is een content creator met contacten in de gamesindustrie. Op basis van dingen die hij hoort doet hij voorspellingen en die komen dan wel of niet uit. Sommige komen uit, sommige niet (zoals de reveal van de Switch 2 in maart 2024).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:00
L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:05:
Die hype is wel leuk hoor. De leaks zijn ook interessant. Maar al die geruchten... Al sinds 2017 Switch Pro geruchten. Dus als de Switch 2 dit jaar aangekondigd wordt weet je ook al dat er daarna de Switch 2 Pro geruchten volgen. Qua geruchten mag het van mij bij de komende generatie wel wat minder eerlijk gezegd. Maar dat is bij alle tech tegenwoordig zo. Dat je echt verrast kon worden met een aankondiging en nog geen idee had wat er aangekondigd ging worden vond ik persoonlijk wel leuker. Ik geloof ook wel dat Nate meerdere bronnen heeft, maar dat hele circus er omheen en mensen die door geruchten verzinnen meeliften vind ik wel jammer. Websites zoals Nintendolife melken het ook helemaal uit als er een gerucht verschijnt doordat wij kennelijk erg gevoelig zijn voor geruchten.
Persoonlijk vind ik dat de fabrikanten wel mogen stoppen met het uitbrengen van "Pro" updates. Het is allemaal niet zo Pro en liever zie ik gewoon eens in de 6-7 jaar een nieuwe generatie met daadwerkelijk een leap forward i.p.v. marginale verbeteringen.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denman schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:08:
[...]

Persoonlijk vind ik dat de fabrikanten wel mogen stoppen met het uitbrengen van "Pro" updates. Het is allemaal niet zo Pro en liever zie ik gewoon eens in de 6-7 jaar een nieuwe generatie met daadwerkelijk een leap forward i.p.v. marginale verbeteringen.
Valt wel mee toch? Nintendo heeft nooit meegedaan aan die Pro onzin. En deze generatie is er alleen Playstation 5 Pro. Dus 1 fabrikant in de gamesindustrie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
Yes. Switch 3 preorderd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:10:
[...]

Valt wel mee toch? Nintendo heeft nooit meegedaan aan die Pro onzin. En deze generatie is er alleen Playstation 5 Pro. Dus 1 fabrikant in de gamesindustrie.
Mwah..

Game Boy
Game Boy Pocket
Game Boy Light
Game Boy Color

Game Boy Advance
Game Boy Advance SP
Game Boy Micro

Nintendo DS
Nintendo DS Lite
Nintendo DSi
Nintendo DSi XL

Nintendo 3DS
Nintendo 3DS XL
Nintendo 2DS
New Nintendo 3DS
New Nintendo 3DS XL
New Nintendo 2DS XL

Nintendo Switch
Nintendo Switch Lite
Nintendo Switch (OLED Model)

Allemaal tussentijdse hardware upgrades die in dezelfde generatie vallen. Als je Pro definieert als puur een performance boost telt alleen de New Nintendo 3DS-familie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:10:
[...]

Het valt inderdaad mee, tot nu toe alleen Sony die mee doet aan deze onzin. Wel al 2 keer.
Ik wil gewoon voorkomen dat er meer aan mee gaan doen, niet dat ik de illusie heb dat ik er invloed op heb :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:17:
[...]

Mwah..

Game Boy
Game Boy Pocket
Game Boy Light
Game Boy Color

Game Boy Advance
Game Boy Advance SP
Game Boy Micro

Nintendo DS
Nintendo DS Lite
Nintendo DSi
Nintendo DSi XL

Nintendo 3DS
Nintendo 3DS XL
Nintendo 2DS
New Nintendo 3DS
New Nintendo 3DS XL
New Nintendo 2DS XL

Nintendo Switch
Nintendo Switch Lite
Nintendo Switch (OLED Model)

Allemaal tussentijdse hardware upgrades die in dezelfde generatie vallen. Als je Pro definieert als puur een performance boost telt alleen de New Nintendo 3DS-familie.
Je noemt even de hele handheld geschiedenis? De lijst klopt inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:18:
[...]

Je noemt even de hele handheld geschiedenis? De lijst klopt inderdaad.
Nee, jij beweert dat Nintendo niet aan tussentijdse "pro" upgrades doet. En ik toon aan dat ze dat bij elke generatie hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:19:
[...]

Nee, jij beweert dat Nintendo niet aan tussentijdse "pro" upgrades doet. En ik toon aan dat ze dat bij elke generatie hebben gedaan.
Ik beweer dat helemaal niet. Ik weet ook wel dat er revisies geweest zijn. En jij vindt dat kennelijk allemaal Pro modellen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Mog schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:19:
[...]

Sterker nog, Nintendo doet er nog een schepje bovenop en maakte sommige games exclusief voor de upgrade binnen dezelfde generatie. (Op de DSi en de New 3DS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:22:
[...]

Ik beweer dat helemaal niet. Ik weet ook wel dat er revisies geweest zijn. En jij vindt dat kennelijk allemaal Pro modellen :P
Wanneer is het een revisie en wanneer is het Pro? Game Boy naar Game Boy Light of Color is toch een ontzettend grote stap ten opzichte van het origineel? Hetzelfde geldt voor de New 3DS met head tracking. Ineens werd het 3D daadwerkelijk een optie. Bij de originele 3DS moest je je hoofd precies in het midden houden, niet houdbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-09 19:05
Misschien maken ze wel gelijk 2 of 3 versies tegelijk bekend. Regular, Oled en een goedkopere versie zoals de Lite.

Ben zelf ook hyped, alleen van LCD naar Oled gaan, en daarna weer vermoedelijk naar LCD is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:27:
[...]

Wanneer is het een revisie en wanneer is het Pro? Game Boy naar Game Boy Light of Color is toch een ontzettend grote stap ten opzichte van het origineel? Hetzelfde geldt voor de New 3DS met head tracking. Ineens werd het 3D daadwerkelijk een optie. Bij de originele 3DS moest je je hoofd precies in het midden houden, niet houdbaar.
Prima hoor als jij Pro breder definieert. Maar dan hebben we dus al een Switch Pro in handen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:15
Ik hoop dat ze voor de Switch2 meteen voor een OLED scherm gaan en niet dat we die over 1.5 jaar weer als centenklopper-update-model krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:01

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Mog schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:27:
[...]

Pak ik even de DS en 3DS als voorbeeld, de Lite en XL modellen zie ik als revisie, die DSi en New 3DS zie ik als een upgrade, of pro model hoe je het wilt noemen. 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Ik zag op Pure XBox enkele dagen terug staan dat de Switch snel aangekondigd zou gaan worden zodat MS dan in hun showcase over twee weken de games kunnen tonen die naar de Switch 2 gaan komen. Want als het op de Series S kan draaien, kan het ook op de Switch 2 draaien. Waren wel geruchten overigens, maar je hebt dan wel meteen een aantal "grote" namen voor de Switch 2.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:32:
[...]

Pak ik even de DS en 3DS als voorbeeld, de Lite en XL modellen zie ik als revisie, die DSi en New 3DS zie ik als een upgrade, of pro model hoe je het wilt noemen. 8)7
Ik vind het ook prima om het zo te noemen hoor. Maar de Switch Pro geruchten kwamen volgens mij voornamelijk uit het idee dat er van de PS4 en Xbox One ook een Pro model waren uitgekomen en dan inderdaad puur een performance boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn_cm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-08 16:10
L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:36:
[...]

Ik vind het ook prima om het zo te noemen hoor. Maar de Switch Pro geruchten kwamen volgens mij voornamelijk uit het idee dat er van de PS4 en Xbox One ook een Pro model waren uitgekomen en dan inderdaad puur een performance boost.
Maar dit zijn home consoles, zover ik weet hebben de home consoles van Nintendo nooit een performance upgrade gehad tijdens een generatie. En als je de Switch ziet als een opvolger van de Wii U, is het niet zo vreemd dat de Switch Pro nooit het levenslicht heeft gezien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

bjorn_cm schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:42:
[...]

Maar dit zijn home consoles, zover ik weet hebben de home consoles van Nintendo nooit een performance upgrade gehad tijdens een generatie. En als je de Switch ziet als een opvolger van de Wii U, is het niet zo vreemd dat de Switch Pro nooit het levenslicht heeft gezien denk ik.
Ben je de Nintendo 64 Expansion Pak vergeten?

spoiler:
Oke, nu wordt de definitie van "Pro" wel heel erg uitgerekt. Maar toch, het RAM geheugen verdubbelen, exclusieve games, graphic boosts voor andere games.

[ Voor 5% gewijzigd door Mog op 16-01-2025 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bjorn_cm schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:42:
[...]

Ik zie het als een opvolger van zowel de 3DS en Wii U. Dat ik het eerder onzin noemde is ook wel een beetje omdat ik de Switch Pro geruchten destijds gewoon zat was :P Maar een PS4 Pro en Xbox One X (zelf niet gekocht) waren met de opkomst van de 4KTV wel een logische keuze. Wellicht daarom voor de Switch ook wel gezien het nog steeds een 1080P console is. Maar Nintendo doet ook al jaren niet meer mee met het maken van de snelste spelcomputer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn_cm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-08 16:10
Mog schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:45:
[...]

Ben je de Nintendo 64 Expansion Pak vergeten?

spoiler:
Oke, nu wordt de definitie van "Pro" wel heel erg uitgerekt. Maar toch, het RAM geheugen verdubbelen, exclusieve games, graphic boosts voor andere games.
Nee, maar dat zie ik meer als een accessoire en niet als een console revisie. Aangezien je er geen nieuwe console voor hoefde te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellos
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 11-09 10:52
Nog steeds geen nieuws :( duurt wel lang zo.

Zijn er mensen die al nieuwe info hebben?

[ Voor 195% gewijzigd door Yellos op 16-01-2025 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Yellos schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:59:

Pyoro en Jeff Grubb "double downen" ook op een reveal vandaag. Zoveel leakers en gerespecteerde sites die hetzelfde zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metrik
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-08 15:27
16:00 uur Nederlandse tijd lees ik op meerdere plekken.
Link

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:51
Yellos schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:59:

Ja, nieuwe info speciaal voor Yellos.

I saw what you did there! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Metrik schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:07:
16:00 uur Nederlandse tijd lees ik op meerdere plekken.
Link
En dan lees je het profiel van dat account:
All consolidated Switch 2 leaks/rumours in one place. Don't have any sources (would love to!). My DMs are open.
8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Laatst online: 16:31
L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:24:
Achteraf gezien had ik wel graag een Game Boy Micro gehad. Tof dingetje, nu heel duur...
Offtopic maar ik heb hem nooit zo goed begrepen die Micro. Ik weet nog dat ze dat ding aankondigde als nieuw model van de gba en dat de DS de game Boy line echt niet zou vervangen. Uiteindelijk weten we hoe het is gelopen, micro was niet een grote hit de DS wel. Ik heb er nog ergens eentje liggen, alleen geen oplader dus ik doe er nooit wat mee. Maar vind het ook niet perse lekker spelen, geef mij maar de SP.

Ben wel erg benieuwd naar de Switch 2. Van alles wat ik lees kunnen we een mooie upgrade krijgen en als hij inderdaad backwards compatibel is dan zal het snel mijn voorkeur hebben om de spellen daarop te spelen. Misschien kan ik dan eindelijk eens Rime spelen, die liep echt te slecht op de Switch.

Hoe zou het gaan met de digitale gekochte games van de Switch. Zullen we die kunnen overzetten en zo ja blijven ze dan op beide consoles beschikbaar of slechts op 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martin_v_z schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:10:
[...]

Offtopic maar ik heb hem nooit zo goed begrepen die Micro. Ik weet nog dat ze dat ding aankondigde als nieuw model van de gba en dat de DS de game Boy line echt niet zou vervangen. Uiteindelijk weten we hoe het is gelopen, micro was niet een grote hit de DS wel. Ik heb er nog ergens eentje liggen, alleen geen oplader dus ik doe er nooit wat mee. Maar vind het ook niet perse lekker spelen, geef mij maar de SP.

Ben wel erg benieuwd naar de Switch 2. Van alles wat ik lees kunnen we een mooie upgrade krijgen en als hij inderdaad backwards compatibel is dan zal het snel mijn voorkeur hebben om de spellen daarop te spelen. Misschien kan ik dan eindelijk eens Rime spelen, die liep echt te slecht op de Switch.

Hoe zou het gaan met de digitale gekochte games van de Switch. Zullen we die kunnen overzetten en zo ja blijven ze dan op beide consoles beschikbaar of slechts op 1?
Als games op de huidige Switch niet goed draaien dan een logische keuze om een voorkeur te hebben voor de Switch 2. Maar als games al goed draaien dan is mogelijk de Switch OLED interessanter vanwege zijn scherm en betere accuduur? Ik denk niet dat er enkel voordelen zijn.

Ik verwacht dat dit net zo gaat werken als dat je nu twee Switch consoles in huis hebt. Overzetten en dan je nieuwe console de primaire console maken voor dat account. Op beiden beschikbaar, maar niet tegelijkertijd te spelen. Secundaire console moet online zijn om de games op te kunnen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Laatst online: 16:31
L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:19:
[...]

Als games op de huidige Switch niet goed draaien dan een logische keuze om een voorkeur te hebben voor de Switch 2. Maar als games al goed draaien dan is mogelijk de Switch OLED interessanter vanwege zijn scherm en betere accuduur? Ik denk niet dat er enkel voordelen zijn.

Ik verwacht dat dit net zo gaat werken als dat je nu twee Switch consoles in huis hebt. Overzetten en dan je nieuwe console de primaire console maken voor dat account. Op beiden beschikbaar, maar niet tegelijkertijd te spelen. Secundaire console moet online zijn om de games op te kunnen starten.
Als de spellen op beide kunnen staan is het echt ideaal. Ik kan toch maar op 1 console tegelijkertijd spelen. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Popcorna schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:29:
Misschien maken ze wel gelijk 2 of 3 versies tegelijk bekend. Regular, Oled en een goedkopere versie zoals de Lite.
Super Switch Non Display Console Pro model zou ik wel zien zitten.
Mobiel gebruiken doen wij hier in huis zelden, en mocht dat eens nodig zijn dan voldoet de oude switch daarin prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Welke tijdzone houden ze bij Nintendo doorgaans aan voor dit soort aankondigingen?
Het is in Japan immers 8 uur later en daarom is de werkdag daar allang voorbij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
Donstil schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:55:
Welke tijdzone houden ze bij Nintendo doorgaans aan voor dit soort aankondigingen?
Het is in Japan immers 8 uur later en daarom is de werkdag daar allang voorbij.
Afgaande op een post in de NintendoSwitch2 subreddit was de reveal trailer bij de Switch 1 om 16:00.
In most of Europe the tweet was at 2:30 AM CET and trailer dropped at 4 PM.
Ik heb de tweet voorafgaand alleen nog niet gezien :+

16:00 zou wel beroerd zijn trouwens, dan begint net de nieuwjaarsbijeenkomst van werk. Dan moet ik maar even vragen of ze de reveal trailer op het grote scherm laten zien.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Zouden ze hem echt droppen zonder aankondiging? Weten we of ze dat bij de Switch ook deden?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
Denman schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:11:
[

[...]

16:00 zou wel beroerd zijn trouwens, dan begint net de nieuwjaarsbijeenkomst van werk. Dan moet ik maar even vragen of ze de reveal trailer op het grote scherm laten zien.
Jullie zijn er wel snel bij met die nieuwjaarsbijeenkomst... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
kadoendra schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:46:
[...]

Jullie zijn er wel snel bij met die nieuwjaarsbijeenkomst... ;)
Ja, weet alleen niet of alle +/- 1500 collega's op een Switch 2 reveal zitten te wachten :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 15:47

PU (Power Unlimited) is een (Cringe) live stream aan het doen (refreshen)

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online

[ Voor 45% gewijzigd door Raem op 16-01-2025 14:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ntzv
=

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 09-09 15:21
2 april een Nintendo Direct met meer info, hyped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:22
Skinnyice schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:06:
2 april een Nintendo Direct met meer info, hyped
of 4 feb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Nintendo Amerika, dus 2 april. Zie ook de video van Nintendo Nederland: YouTube: Een aankondiging van Nintendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:30
Eerder switch 1.5 zo te zien:) kan je een nog saaiere manier bedenken om een nieuwe console te showen?

[ Voor 54% gewijzigd door Stylze op 16-01-2025 14:10 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
naja, beetje underwhelming, maar ongetwijfeld met een scala toffe games/games die ik tof vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 21:56
Jammer, nog 2,5 maand wachten op meer info. Alles wat ze nu lieten zien was al gelekt, tot het logo aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntzv
Ik vind het ook underwhelming. event 9-11 Mei in Amsterdam. dus april release lijkt me sterk.

[ Voor 11% gewijzigd door ntzv op 16-01-2025 14:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:11:
Interessant hoe die Joy-cons over de grond schuiven, dus muis bevestigd?
Dat dacht ik ook direct idd. :)

Sensor was goed te zien op beide Joycons.

[ Voor 9% gewijzigd door TomBraamhaar op 16-01-2025 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Hele droge reveal dit. Echt alles was al gelekt natuurlijk. Dus het is fijn dat we een bevestiging hebben. Maar het maakt deze trailer een beetje tam. Ik had stiekem op nieuwe informatie gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:14:
Underwhelming begrijp ik niet. Het is ook maar hardware? Enige wat we zien is een kort filmpje van een nieuwe Mario Kart.
Ben van nintendo gewend toch iedere generatie met een echt andere invalshoek te komen. Is er eerder een {product} 2 geweest in de nintendo console markt?

Dat gezegd hebbende, blind buy, kannie wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Ik vind het een mooie reveal van de hardware. Tja, dat alles al bekend was en er geen verrassingselement meer inzit komt door de leaks natuurlijk.

Wat denken jullie trouwens over de Switch 1 games die niet ondersteund worden. Welke games zouden dat kunnen zijn en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
L23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:14:
Underwhelming begrijp ik niet. Het is ook maar hardware? Enige wat we zien is een kort filmpje van een nieuwe Mario Kart.
Een nieuwe MK is na 10 jaar best groot nieuws toch?

Mijn vriendin heeft een switch lite. Ik heb daar niet veel op gegamed, maar ben wel geïnteresseerd in deze switch 2. Ben benieuwd naar de hardware specs en prijs.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 09:17

Xoverride

sabai sabai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Mog schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:14:
Hele droge reveal dit. Echt alles was al gelekt natuurlijk. Dus het is fijn dat we een bevestiging hebben. Maar het maakt deze trailer een beetje tam. Ik had stiekem op nieuwe informatie gehoopt.
Het was ook al wel aardige gelekt dat het alleen een hardware reveal zou zijn toch? Had meer gehoopt, maar dit is wel wat ik verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
De beelden van de nieuwe Mario Kart lijken ook wat meer "open world" te zijn. Misschien wordt de nieuwe ook met wat meer online speelmogelijkheden of personalisatie? Beetje richting idee van Forza ofzo. Ben benieuwd.

Ik denk dat ze qua prijs wel gaan proberen zo goedkoop mogelijk neer te zetten. Volgens mij begon de originele Switch op 329? De oled versie kan je nu ook voor zo'n 320 krijgen. Ik hoop eigenlijk dat ze hem onder de 400 houden. 379 ofzo?

[ Voor 35% gewijzigd door orange.x op 16-01-2025 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellos
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 11-09 10:52

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

TomBraamhaar schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:17:
[...]

Het was ook al wel aardige gelekt dat het alleen een hardware reveal zou zijn toch? Had meer gehoopt, maar dit is wel wat ik verwacht had.
Ik dacht een beetje in lijn met de eerste Switch. Met acteurs enzo. En dat je dan 2 of 3 games zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 20:08
Fijn dat er iig een datum bekend is nu.
Het is een switch 2 dus kwa hardware valt er niet veel te zien maar had wel verwacht dat ze wat meer mooie beelden van spellen hadden laten zien om ons gewoon lekker te maken.
Pagina: 1 ... 13 ... 123 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4