[F1 2023] Race 15 GP van Italië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste
Acties:
  • 68.888 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-06 13:58
Mooie dubbel tow van RedBull

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:19
Beetje veel verkeer voor Max!

[ Voor 18% gewijzigd door murphydrz op 01-09-2023 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Max: wil "proper read" Is dat afstelling of de data belkijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
werphengel schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 17:40:
Dat vroeg ik me ook al af. Ik denk vooral telemetrie, dus data

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik denk 'gevoel op de baan'. Vanwege de bende in s2 heeft ie niet echt kunnen voelen hoe de auto daar echt reageert. Daarom wilde hij graag nog een keer.

Zo begreep ik 'm.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06 19:03

NoFearCreations

3DPrint the world!

Go Checo!!! /s

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-06 14:34
Lekker bezig Checo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Eerst in de muur en nu lijkt hij vast in het grind te zitten...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:32

JB

Cédric roelt!

Lekker driften! :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Zo zal wel klaar zijn voor vandaag
Cursus binnen de lijntjes kleuren heeft niet gewerkt

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Lekker voor de fotografen wederom :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dus te snel door de bocht willen gaan, van de baan en crash. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
Lawson, kom er maar in ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
PER die ff z'n vloer sloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

op basis van 1 race? Ik denk dat ze na het debacle met Nyck er wel iets voorzichtiger mee zijn geworden :D

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Nog ff een "rijdende" towfile om alvast te oefenen voor morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hatsjoe
Even wat mooie foto's van de achtervleugel maken

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bFjLmUL.png

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 499527

Hatsjoe schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 17:59:
Even wat mooie foto's van de achtervleugel maken

[Afbeelding]
Op zijn Ferrari Scooteria :p

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

:D

GP: did you learn anything?
Max: not really...
GP: well done

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
Gekkenhuis schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 17:55:
[...]

op basis van 1 race? Ik denk dat ze na het debacle met Nyck er wel iets voorzichtiger mee zijn geworden :D
Eerder op basis van het prutsende Perez.
8)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SnowDude
JB schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 18:02:

ik krijg steeds vaker dit beeld in mij hoofd als ik ze hoor:

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/fa/StatlerandWaldorf%282%29.JPG

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:59
Ik moet wel zeggen dat Leclerc duidelijk zijn verwachtingen heeft bijgesteld. Aan begin van FP1 bij de eerste out lap meteen naar de fans zwaaien. Want met zo'n Ferrari weet je natuurlijk nooit hoe ver je komt en of je het eind van de sessie(s) haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-06 16:58
JB schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 18:02:

Kan de training niet kijken, wat gebeurde er?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnowDude
Kadett schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 18:40:
[...]

Kan de training niet kijken, wat gebeurde er?
Max klaagde halverwege dat hij nog een quali run wilde doen om de auto en baan wat beter aan te leren voelen. Na de rode vlag ging max naar buiten maar op oude banden. Daarom vroeg GP een beetje sarcastisch of hij wat van die ronde had geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-06 16:58
SnowDude schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 18:45:
[...]

Max klaagde halverwege dat hij nog een quali run wilde doen om de auto en baan wat beter aan te leren voelen. Na de rode vlag ging max naar buiten maar op oude banden. Daarom vroeg GP een beetje sarcastisch of hij wat van die ronde had geleerd
Heerlijk die 2 dus :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:48
Max krijgt €500 boete voor "speeding in the pitlane"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ip2Y0ZgB61vGHO0ThejBx5l9Rn8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/R7PBXfD6yjdzQi2qc01mi7LP.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SnowDude
jan390 schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 18:52:
[Afbeelding]
Zelfs daar is hij sneller dan Checko :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499527

Beter vandaag dan zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Geef die jongen Flitsmeister... :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
hoevenpe schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 19:26:
[...]

Geef die jongen Flitsmeister... :)
Is verboden in Italië ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Dat heeft mij nog nooit tegengehouden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
[Afbeelding]
500 euro…meer niet?…
_O-

Ja, daar zal Max echt lang van wakker liggen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
streamnl schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 20:26:
[...]

500 euro…meer niet?…
_O-

Ja, daar zal Max echt lang van wakker liggen.
Meer voor het team maar die hebben daar een speciale pot voor, cateringkosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
[Afbeelding]
€500 voor een 4,8KM/u overschrijding? Best laag.

Perez kreeg nog +5s voor 0,8KM/u te hard. Maar uiteraard gaat het tijdens de race niet alleen een veiligheids dingetje maar ook een competitief voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
Chocoball schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 20:33:
[...]

Meer voor het team maar die hebben daar een speciale pot voor cateringkosten :)
Zij bestellen dan waarschijnlijk een pizza minder. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:46
murphydrz schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 20:53:
[...]

Zij bestellen dan waarschijnlijk een pizza minder. :D
Och arme Max... Wordt hij nog naar bed gestuurd zonder avondeten ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23:54
Ferrari een bedreiging voor Red Bull dit weekend? Mercedes vindt ik wel tegen vallen de eerste trainingen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
Drials schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 21:57:
Ferrari een bedreiging voor Red Bull dit weekend? Mercedes vindt ik wel tegen vallen de eerste trainingen…
Het zijn trainingen en alle teams zijn wat aan het experimenteren en aan het leren.
Morgen zullen wij het weten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:23
Nah, kwali mischien wel maar op racepace loopt RB harder en langer.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Ferrari in Monza, die proberen elke sessie er alles uit te halen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Vorig jaar viel de qualli een beetje in het water door een rode vlag en de regen. Daardoor waren de teams niet zo bezig met het geven of krijgen van een tow.

Ben benieuwd hoe dat nu gaat want ook nu bij de VT zag je weer de opstopping voor start finish.

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
De AMuS vrijdaganalyse in de vertaling en samenvatting.
  • Verstappen had niet het beste vrijdagresultaat van het seizoen. In de 1e vrije training had hij maar 0,046 seconden voorsprong op de nummer 2 Sainz. In de 2e vrije training werd hij 5e maar dat kwam omdat hij bij zijn snelle ronde last had van verkeer en het team hem geen 2e poging liet doen. Verstappen klaagde ook over iets teveel overstuur.
  • Volgens de Herr Doktor had het team bij het experimenteren van de afstelling het iets overdreven waardoor balans niet meer zoals gewenst was en zorgde voor licht overstuur en was de RB19 lastig te besturen. Marko ziet dit keer Ferrari als grootste concurrent zowel op een ronde als in de longrun.Ondanks dat Perez bij Parabolica eraf ging voelde die zich beter in de wagen en dat was ook te zien bij de longrun waar hij 2 tienden sneller was dan Verstappen.
  • De Tifosi konden blij zijn vandaag. Ferrari was op de medium band een halve seconde sneller dan de concurentie. Op de soft band was het verschil echter kleiner, het scheelde 19 duizendste op Norris en 2 tienden op Perez. Ferrari is niet de snelste maar snel genoeg in Monza, met 344 km/u liggen ze 3 km/u achter op Williams maar zijn 4 km/u sneller dan Red Bull. De longrun tijden waren niet representatief genoeg om daar conclusies uit te trekken. Beide coureurs hadden in hun stint over 5 ronden nauwelijks tijden op de klok gezet. Leclerc reed zijn stint in de 2e vrije training op medium banden wel de snelste tijd maar met minder brandstof aan boord. Sainz was in zijn stint gemiddeld een halve seconde langzamer dan Perez.
  • Hamilton reed dit keer met meer neerwaartse druk dan Russell en dat scheelde bij hem 5 km/u op het rechte stuk. Het tijdsverlies op de rechte stukken daardoor is groter dan de tijdswinst in de bochten en lijkt de afstelling van Russell de favoriet te worden. Mercedes kwam goed door de 1e vrije training, in de 2e vrije training kon Mercedes geen grip voordeel uit de soft band krijgen. Het team heeft nog wat huiswerk want op een ronde moet er meer snelheid gevonden worden, in de longrun scheelt het gemiddeld 4 tienden op Red Bull.
  • McLaren lijkt sneller dan Aston Martin. McLaren offerde beide trainingsessies op om verschillende achtervleugels te testen. Norris reed met een Monza achtervleugel en Piastri met een soort van Spa achtervleugel. Aangezien Norris sneller was zal de keus makkelijk zijn. Op een ronde is McLaren sne,l bij de longrun s het wat lastiger af te lezen. De tijden van Norris op de medium band waren in ieder geval te langzaam. Piastri was op de harde band een fractie langzamer dan de Haas van Magnussen.
  • Aston Martin had geen goede dag. Doordat Drugovich in de 1e vrije training reed kwam Stroll pas in de 2e vrije training in actie. Echter na 3 ronden was er een probleem met de benzinetoevoer, iets wat hem ook al in Zandvoort overkwam. Alonso zette vroeg een tijd op de klok waardoor hij uiteindelijk 8e werd. Ook Aston Martin heeft nog wat huiswerk zo is de AMR23 onrustig over de kerbstones.
  • Terwijl iedereen op de soft band onderweg was reed Albon een top 10 tijd van 1.21,979 op de medium band. Met 347 km/u is Williams de snelste over start-finish. In de longrun was Albon 5e en daarmee praktisch gelijk aan de tijden van Russell met als kanttekening dat Russell pas in het 2e deel zijn longrun reed met minder brandstof dan Perez en Sainz.
  • Hoewel dit weekend met minder bandensets (Alternative Tyre Allocation) gereden wordt besparen de teams wel op banden maar niet op het aantal ronden. Zo lieten Red Bull, Ferrari en Mercedes in de 1e vrije training hun vingers van de soft band en kwam deze pas in de 2e helft van de 2e vrije training in actie.
  • Volgens Pirelli sportdirectreur Isola zullen de teams hun hardere banden sparen voor een 1 stop strategie (hard-medium of medium-hard) en de soft band bij een 2 stop strategie. T.o.v. vorig jaar wordt er dit weekend met 1 type zachter gereden waarbij is opgevallen dat de slijtage rechtsachter onverwachts hoger is dan gedacht. Mogelijk dat de teams dat nog onder controle weten te krijgen met de afstelling. Door de ATA ontstaan er wel verschillen in de programma's van de teams. In 1 training 2 sets van de soft band of 1 set van de harde band, op vol vermogen rijden of juist niet. Daardoor blijft het onduidelijk wie nu juist snel of juist langzaam is.
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Carlos-Sainz-GP-Italien-2023-169FullWidth-93f816ed-2032594.jpg

https://www.auto-motor-un...-training-longrun-zeiten/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:43
werphengel schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 23:26:
Vorig jaar viel de qualli een beetje in het water door een rode vlag en de regen. Daardoor waren de teams niet zo bezig met het geven of krijgen van een tow.

Ben benieuwd hoe dat nu gaat want ook nu bij de VT zag je weer de opstopping voor start finish.
Ik denk dat je in de war bent met de GP van Imola, want in Monza regende het zeker niet.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hier nog even een mooie actiefoto van Perez

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2mJzV9ofrhgWJWkZqHwolMXAwJE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1DfyKFC0rxtaat9eZENcI7bT.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:33
G_Dragon schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 08:24:

[Afbeelding]
Zo lijkt het onder controle en oefent hij wat voor een rally carrière. Mooie foto

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:08
Ik snap alle argumenten om perez aan te houden en heb dat in het verleden ook heel stellig beweerd. Er is geen alternatief, Mexico marketing, duidelijke tweede rijder en tweede plaats….maar dit toch niet te handhaven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Chocoball schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 23:30:
De AMuS vrijdaganalyse in de vertaling en samenvatting.
  • Volgens Pirelli sportdirectreur Isola zullen de teams hun hardere banden sparen voor een 1 stop strategie (hard-medium of medium-hard) en de soft band bij een 2 stop strategie. T.o.v. vorig jaar wordt er dit weekend met 1 type zachter gereden waarbij is opgevallen dat de slijtage rechtsachter onverwachts hoger is dan gedacht. Mogelijk dat de teams dat nog onder controle weten te krijgen met de afstelling. Door de ATA ontstaan er wel verschillen in de programma's van de teams. In 1 training 2 sets van de soft band of 1 set van de harde band, op vol vermogen rijden of juist niet. Daardoor blijft het onduidelijk wie nu juist snel of juist langzaam is.
[Afbeelding]

https://www.auto-motor-un...-training-longrun-zeiten/
Wel bijzonder, ik zou verwachten dat juist de linker achterband het zwaarder zou hebben op een circuit dat rechtsom is :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
YakuzA schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 09:50:
[...]

Wel bijzonder, ik zou verwachten dat juist de linker achterband het zwaarder zou hebben op een circuit dat rechtsom is :)
Daarom is het ook zo onverwachts volgens Pirelli :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:42
Lynx schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 09:48:
Ik snap alle argumenten om perez aan te houden en heb dat in het verleden ook heel stellig beweerd. Er is geen alternatief, Mexico marketing, duidelijke tweede rijder en tweede plaats….maar dit toch niet te handhaven?
Stiekem beunt Perez gewoon bij voor Mercedes :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
YakuzA schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 09:50:
[...]

Er staat dan ook niet welke band de hoogste slijtage heeft. Alleen dat die rechtsachter hoger is dan verwacht. Dom gezegd kunnen ze voor linksvoor een slijtage van "90" incalculeren, en valt die uit op "89", en is het zoals verwacht. Maar dat ze rechtsachter een slijtage van "5" incalculeren maar is die "20". Dan is die 20 ten opzichte van 5 dus onverwacht hoog (4x zo hoog zelfs), maar nog steeds veel lager dan linksvoor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-06 14:07

[Afbeelding]
Dit had net zo goed een still van een replay van een Gran Turismo game sessie van mij kunnen zijn :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-06 17:19
Extra setje Mediums voor de teams vanwege de weersvoorspelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online

[Afbeelding]
RB en PER zelf ook hebben nog flink mazzel gehad dat hij die (banden) muur net niet geraakt heeft waar hij vlak langs scheerde, dat was wel een flinke zijdelingse impact geweest met waarschijnlijk een soort tankslapper tot gevolg wanneer zijn achterwiel de hele auto van draairichting had veranderd.
Nu viel het mee met een klein tikje recht achteruit op het laatst wat nauwelijks schade opleverde.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Laatst online: 22:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SaMD6qg_Hnb8wotRi-oPADxL90g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BLobUtOI871twRFW4NrXFZAL.jpg?f=fotoalbum_large

Live vanaf het circuit. Ze zijn nu bezig met filmopnames. Apex F1 rijdt met 3 wagens rond.

Het is goed heet. Het zonnetje staat er vol op! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
screamhouse schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 11:26:
Extra setje Mediums voor de teams vanwege de weersvoorspelling
Niet intermediates?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F5AqW4bXMAAYOwD?format=jpg&name=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Aardappelbakker schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 12:11:
[Afbeelding]

Live vanaf het circuit. Ze zijn nu bezig met filmopnames. Apex F1 rijdt met 3 wagens rond.

Het is goed heet. Het zonnetje staat er vol op! :*)
Waar blijft de opname van je dat je super Max zingt? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
No additional set staat er.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik ben benieuwd hoeveel tracklimits we gaan zien in bocht 7 tijdens de kwalificatie. Bij de FP's heb ik veel coureurs buiten de witte lijnen zien kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-06 14:53
TheBrut3 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 12:40:
Ik ben benieuwd hoeveel tracklimits we gaan zien in bocht 7 tijdens de kwalificatie. Bij de FP's heb ik veel coureurs buiten de witte lijnen zien kleuren.
Lijkt wel te mogen. wat vreemd zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:01

Edd

Sniffels schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 12:43:
[...]

Lijkt wel te mogen. wat vreemd zou zijn
Het is nog steeds een FP en wordt daarom nog niet gehandhaafd. Pas in de Q straks zullen de tracklimits bewaakt worden.

Het is mij al eens eerder opgevallen dat je in de FPs er nooit wat van hoorde, maar in de Q het toch begon te regenen met tracklimits.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:38

vliegnerd

Nintendo fan.

Bij F1TV in beeld dat VER net als in FP2 met een net iets andere achtervleugel rijdt dan PER

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelbakker
Chocoball schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 12:24:
[...]

Waar blijft de opname van je dat je super Max zingt? :)
Haha die laat ik achterwege. Dat durf ik niet tussen de tifosi :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dat is wel een tof platform boven parabolica in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappelbakker
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d73qYabkETwCS8UidMz9RH1qHZU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vjs03rhCQHMMnFT4enr4Urp7.jpg?f=fotoalbum_large

Mooi om te zien dat iedereen parabolica anders aansnijdt. Je merkt duidelijk verschil in grip tussen de auto's.

En toch een minpuntje, het circuit commentaar is Italiaans en laat mijn Italiaans nou net niet zo goed zijn -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
De snelste tijd van de FP3 is nog steeds 0,5sec trager als gisteren. Ben benieuwd voor de Q straks.

Wow... Albon erg nice!

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappelbakker
TheBrut3 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 13:05:
Dat is wel een tof platform boven parabolica in.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pCZVyW8uf0NrfAGx9V8x8JKcBnk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HGaWxeD5B7Lbga8eIMLRZ8j6.jpg?f=fotoalbum_large
En erg populair bij de fotografen, wat ik wel begrijp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Hahaha Alonso _/-\o_

Maximum rondetijd is 1:41 van een outlap. Voorkomen dat men ophoopt voor de laatste bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-06 20:22
Knap hoor, in een training.

BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 24 (ZHO) - IMPEDING
2 Sept 2023, 13:10:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

StefanVerkerk schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 13:11:
Knap hoor, in een training.

BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 24 (ZHO) - IMPEDING
2 Sept 2023, 13:10:41
Wel terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Wagen PER kapot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Perez zijn auto is kapoet, staat in de pits en de monteurs zijn er druk mee bezig.

Verstappen ondertussen weer P1 met 0,4 sec sneller dan P2 HAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:36
Niet alles meegekregen maar wat is er met Perez?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Ferrari heeft de motor op de turbo stand gezet en de zandzakken er uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
TinusXIII schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 13:21:
Een nog onbekend defect aldus SkyF1/F1TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Ted SkyF1/F1TV meldt nu dat de auto van Perez een lekkage in de powerunit heeft, waarbij er vloeistof uit de auto is gelekt in de pitbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
TURN 2 INCIDENT INVOLVING CARS 81 (PIA) AND 55 (SAI) NOTED - CAUSING A COLLISION
2 Sept 2023, 13:25:55

CAR 55 (SAI) OFF TRACK AND CONTINUED AT TURN 4
2 Sept 2023, 13:26:52

[ Voor 26% gewijzigd door StefanVerkerk op 02-09-2023 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
CAR 44 (HAM) SPUN AND CONTINUED AT TURN 4
2 Sept 2023, 13:27:02

CORRECTION: CAR 44 (HAM) OFF TRACK AND CONTINUED TURN 4 - LAP 21
2 Sept 2023, 13:28:45

[ Voor 43% gewijzigd door StefanVerkerk op 02-09-2023 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Zouden ze PIA vs SAI nog laten zien?????!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik heb het idee dat de Ferrari motor op standje dood of de gladiolen staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
TinusXIII schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 13:21:
Zijn zelfvertrouwen ligt nog in de goot in Miami

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 55 (SAI) - IMPEDING
2 Sept 2023, 13:30:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Ferrari blijft Ferrari, die communicatie tussen Sainz en de pitwall... :X |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
Volgens mij is offert Ferrari een complete motor op deze race. Kunnen over 2 weken weer een nieuwe motor installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Lekker gewerkt weer bij Ferrari met dat SAI vs PIA chicane incident….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik ben benieuwd naar morgen. De high downforce van RB en het zachter behandelen van de banden.

Vanaf welke plek heeft Max nog niet gewonnen? P4?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
Chevy454 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 13:34:
Ik ben benieuwd naar morgen. De high downforce van RB en het zachter behandelen van de banden.

P21 ;) :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:34

P5 geloof ik.

P5 inderdaad.

[ Voor 15% gewijzigd door alex3305 op 02-09-2023 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3

P5. P4 was zijn eerste win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06 15:40

pro_6or

amateur_60r

Nee, hij wil een echt rondje op de limiet, om een gevoel van de auto “proper read” in de bochten te krijgen echt op het randje. Die heeft hij nu niet gehad (in FP2).

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Aardappelbakker schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 13:06:
[Afbeelding]

Mooi om te zien dat iedereen parabolica anders aansnijdt. Je merkt duidelijk verschil in grip tussen de auto's.

En toch een minpuntje, het circuit commentaar is Italiaans en laat mijn Italiaans nou net niet zo goed zijn -O-
Kan ik me voorstellen, jij kan je voorstellen als Panettiere di patata.

Je hebt niet veel nodig, Ciao Ragazzi, Forza Ferrari. Tu sei bellezza.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Zouden ze bij redbull nog overwegen om er wat vleugel af te halen bij Max?

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:03

Geen andere talen tussendoor ?
Bij Spa heb je vlaams, frans, duits en engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Plenkske schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 14:01:
[...]

Of gewoon de F1TV app openen, een oortje in doen en de vertraging voor lief nemen. Is dan misschien niet live, maar je mist dan niet potentieel belangrijke informatie/context.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]
3 van die talen zijn dan ook Belgische talen :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 19:30

Dido

heforshe

pro_6or schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 13:52:
Zouden ze bij redbull nog overwegen om er wat vleugel af te halen bij Max?
Red Bull steelt je vleugels? 8)7

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
TheBrut3 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 13:10:
Hahaha Alonso _/-\o_

Maximum rondetijd is 1:41 van een outlap. Voorkomen dat men ophoopt voor de laatste bocht.
Lijkt mij ook niet de tijd voor een outlap maar de tijd tussen de SC lines. Dus een volledige ronde kan/mag nog langzamer. Anders is het ook lastig meten met een auto die de pits uit komt, die mist een stuk circuit :p Wat in Multiviewer for F1 (/aangeleverde live timing?) ook altijd mooi staat als paarse minisectoren bij uitrijden pits en ontbrekende minisectoren bij inrijden pits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:18
[...]

Juist mooi dat alles Italiaans is. Heerlijk toch, gewoon genieten van de sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
[Afbeelding]

Die gasten spreken geen woord over de grens dus je kan rustig "Max Max Max superMax" gaan zingen, verstaan ze toch niet ;)
Grandprixradio streamen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

PalingDrone schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 14:55:
[...]

Die gasten spreken geen woord over de grens dus je kan rustig "Max Max Max superMax" gaan zingen, verstaan ze toch niet ;)
In Italië wisten ze al vroeg dat het wat ging worden, ze hebben een nét iets beter nummer geschreven;

YouTube: Paolo Conte - Max (Extended Version)

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Dido schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 14:30:
[...]

Red Bull steelt je vleugels? 8)7
Serieus? Ferrari is erg snel op de rechte stukken, Max heeft flink wat meer vleugel staan. Dat gaat in de race goed zijn voor het bandenleven maar je kan er evt wat af halen om inhalen makkelijker te maken, er in de qualy iets beter voor te staan.

Alhoewel Max wat liet liggen in de chicane dus ook nu al heel close met Leclerc (die ik op pole verwacht).

een treffende spreuk

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord