Tegenwoordig zal dat ook wel zo zijn. Het afgelopen jaar heeft Verstappen misschien een stuk of 4, 5 races niet gewonnen, so yeah. (Niet gewonnen: Baku, Jeddah, Brazilië, Singapore. En bij aanvang Singapore had hij ook al een streak van 6 of 7 wins, denk sinds Frankrijk?)Arjantje72 schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 10:48:
[...]
Jaren geleden was het zo dat als@Jasphur niet kon kijken Max won
Was volgens mij 1999, hij zou 's Zondags bij de Marlboro Masters of F3 een demo geven, maar was uiteindelijk zijn vervanger, Mika Salo. Ik was namelijk daar live bij.RobertMe schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 22:51:
Schumacher Silverstone? Maar dat was alweer 1996 of zoiets?
Buxton heeft vernomen dat als er morgen een wet weather start zou zijn dat ze op inters zouden mogen starten. Dit om te voorkomen dat ze bij SC end allemaal de veel te smalle/kleine pits in willen.
Buxton over Lawson: hij heeft in alle klassen bij debuut minimaal een podium, als niet overwinning, gepakt. Maar wordt een uitdaging om dat nu te herhalen.
Daarnaast zit AlphaTauri nu aan hun maximum van 4 rijders. Als iets met Lawson gebeurt / ze die willen vervangen / ... en Ricciardo nog niet fit is dan moeten ze De Vries in de auto zetten.
Daarnaast zit AlphaTauri nu aan hun maximum van 4 rijders. Als iets met Lawson gebeurt / ze die willen vervangen / ... en Ricciardo nog niet fit is dan moeten ze De Vries in de auto zetten.
Mooi verhaal voor Lawson, iets om nooit meer te vergeten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
VER bevestigt op de radio dat het full wet weer is, maar nu gaan ze toch naar binnen.
Voor inters?
Voor inters?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Natte bilnaad voor Max, zo dan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Omdat hij bijna in de muur zatvliegnerd schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:34:
VER bevestigt op de radio dat het full wet weer is, maar nu gaan ze toch naar binnen.
Voor inters?
'M'N GRAS" 
YouTube: "M'n gras!" André van Duin met hilarisch commentaar in Te land, ter ...
YouTube: "M'n gras!" André van Duin met hilarisch commentaar in Te land, ter ...
[ Voor 139% gewijzigd door Chocoball op 26-08-2023 11:43 ]
f1tv nog niet begonnen? ik zie geen stream
Zeker wel.Sniffels schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:36:
f1tv nog niet begonnen? ik zie geen stream
Red flag magnussen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Die rijd niet meer, linksvoor geraakt na een spin.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Video niet beschikbaar.
Het was meer in het begin van Max in de RB, Toen het niet vanzelfsprekend was dat Max zou winnenRobertMe schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 10:53:
[...]
Tegenwoordig zal dat ook wel zo zijn. Het afgelopen jaar heeft Verstappen misschien een stuk of 4, 5 races niet gewonnen, so yeah. (Niet gewonnen: Baku, Jeddah, Brazilië, Singapore. En bij aanvang Singapore had hij ook al een streak van 6 of 7 wins, denk sinds Frankrijk?)
Het werd vanzelfsprekend als Jasphur de race niet kon kijken.
Dat zou wel de stunt van het jaar zijn! Lawson morgen op het podium. Erg groot zal die kans niet zijn, maar stel je eens voor...RobertMe schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:23:
Buxton over Lawson: hij heeft in alle klassen bij debuut minimaal een podium, als niet overwinning, gepakt. Maar wordt een uitdaging om dat nu te herhalen.
Ik weet dat sommige de opperheerschappij van 'onze' Max niet leuk vinden (zelf heb ik er niet zo'n moeite mee), maar wat wél echt een leuke ontwikkeling is dit seizoen, is de gun factor voor bijna alle coureurs op de grid om een podium/winst (of op z'n minst punten) te behalen. Er zijn veel verschuivingen gaande als we kijken naar hoe de teams en coureurs presteren en ik merk dat ik er iedere race weer naar uitkijk hoe de kaarten geschud zullen zijn.
Ik gun Saiz en Leclerc het succes en ik hoop dat Ferrari hun sh*t een keertje op orde zal krijgen. Wat Albon in de Williams laat zien is prachtig. We rooten (bijna) allemaal voor Hulkenberg en Alsonso is nog altijd een favoriet. En wie hoopt er niet op succes voor team Haas met de markante Gunther aan het roer? Norris en Piastri voor McLaren, ik vind het mooi hoe zij naar voren zijn gekomen en met name Norris is een gewaarde rijder, maar ook Piastri laat een bijzonder goede start zien en komt verrassend uit de hoek. En zelfs Mercedes met Hamilton en Russell gun ik weer een beetje succes (ondanks het gezeur af en toe), ze werken er zichtbaar hard voor en blijven zoeken naar verbetering.
Ik vind het echt wel een mooi seizoen! En ondertussen vind ik het zelfs spannend worden om te zien hoe lang Max dit succes vol kan houden. Ergens moet het toch een keertje ophou.... Ahh nee, daar ga ik nog even niet heen.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Of Tsunoda wordt ziekRobertMe schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:23:
Niet vergeten dat de 4 rijders geldt voor beide coureurs.
Dus stel Ric is nog steeds niet fit, Tsunoda is ziek dan moeten ze De Vries & Lawson inzetten (of maar 1 auto natuurlijk)
Lijkt me echt een kutbaan om je vuurdoop te hebben en dan ook nog in de regen. Respect hoor!
Lawson heeft hier in ieder geval vorig jaar F2 gereden, mogelijk ook twee jaar terug? Dus hij heeft hier in ieder geval al één race gereden. Maar natuurlijk nog geen F1 race ervaring, laat staan op dit circuit.werphengel schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:50:
Lijkt me echt een kutbaan om je vuurdoop te hebben en dan ook nog in de regen. Respect hoor!
Ben blij dat ik dit niet zelf hoef te typen, ben het namelijk 100% met je eens! Heerlijk seizoen weer. 🥳
Heb Zandvoort helaas ook vrij vaak in de regen gereden, het asfalt is best wel ok hiervoor, alleen de muur staat zo dichtbijwerphengel schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:50:
Mooi dat het publiek veel waar voor hun geld krijgt. Ik kan me genoeg regen-situaties herinneren (Spa anyone) waarbij de auto's gewoon in de garage blijven staan en je als toeschouwer gewoon (duur) betaald nat zit te worden.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zo,dat was echt een indrukwekkende ronde van Max.
een treffende spreuk
Mooie 3e vrije training tot nu toe, gebeurd echt heel veel
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Waarom duwen of trekken ze die wagen niet gewoon het grind uit? Heb daar ooit geraced en dat gebeurde om de haverklap en is zo veel sneller.
Wel mooi om te zien dat bijna elke coureur die strop van de kraandrijver op z'n helm voelt kriebelen als ze naast de baan staan. Ze houden van opschieten op Zandvoort.
[ Voor 8% gewijzigd door werphengel op 26-08-2023 12:03 ]
Neem aan dat ze daar een zaterdagkaart hebben, dus de fp3 is "extra". maar toch het is wel zuurSpotmatic schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:57:
Mooi dat het publiek veel waar voor hun geld krijgt. Ik kan me genoeg regen-situaties herinneren (Spa anyone) waarbij de auto's gewoon in de garage blijven staan en je als toeschouwer gewoon (duur) betaald nat zit te worden.
Als dit het weer is bij de kwalificatie kan er van alles gebeuren. De baan lijkt heel lastig onder deze condities en de tijden gaan alle kanten op.
Toch komisch dat K3 en hoofd-schouders-knie-en-teen internationaal worden uitgezonden bij de F1
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Om vervolgens handmatig al het grind op de baan weer handmatig weg te vegen?Luapper schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:59:
Waarom duwen of trekken ze die wagen niet gewoon het grind uit? Heb daar ooit geraced en dat gebeurde om de haverklap en is zo veel sneller.
Wegtakelen is waarschijnlijk sneller.
Of supermaxFalcon schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:05:
Toch komisch dat K3 en hoofd-schouders-knie-en-teen internationaal worden uitgezonden bij de F1
Eens zien hoe snel Max onder de tijd van Lando duikt.
"When you grow up your heart dies"
Echt, hoe schat je je publiek in...Falcon schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:05:
Natte skihut ofzo?
Zou het wel grappig vinden wanneer ze aan het einde nog ff "Baby Shark" rondpompen, dat heb je dan de hele thuisreis nog in je hoofd zitten
Regen zorgt voor veel sensatie! Gaan we droog en regen krijgen tijdens de race ? Hoop het
[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 26-08-2023 12:19 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jemig wel heel snel een rode vlag...
Dat gaat morgen wat worden als het gaat regenen.. De ene na de andere coureur vliegt de bocht uit..
Verwijderd
Voor de kwalificatie ook een uitdaging.murphydrz schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:20:
Dat gaat morgen wat worden als het gaat regenen.. De ene na de andere coureur vliegt de bocht uit..
Iedereen meteen de baan op om een tijd neer te zetten, voordat......
De snelheid zal morgen wel wat lager liggen dan vandaag. We hebben wel vaker gehad dat we dachten van dat wordt een vlaggenfestijn en dan gebeurt er juist helemaal niets.murphydrz schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:20:
race is pas om 1830 afgelopen.murphydrz schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:20:
Nou nee liever niet. Ik wil een race zien niet de zoveelste Max show....sjaool schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:14:
Eens zien hoe snel Max onder de tijd van Lando duikt.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Go Max
Waar komt die max 4 rijders van een team eigenlijk vandaan?RobertMe schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:23:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Max houdt niet van show..Speedster schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:22:
[...]
Nou nee liever niet. Ik wil een race zien niet de zoveelste Max show....
Hopsakee daar gaan we weer
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Bijna een seconde sneller! Deze baanomstandigheden zijn perfect voor de kwalificatie en race.
0.9s dat is geen show dat is gewoon spierballentaal. Nu wordt de track ook steeds droger dus eens zien of NOR en PIA dat kunnen pareren. PER laat het op de zaterdag nog steeds niet zien.Speedster schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:22:
[...]
Nou nee liever niet. Ik wil een race zien niet de zoveelste Max show....
GP Europa 2016sjaool schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:22:
[...]
De snelheid zal morgen wel wat lager liggen dan vandaag. We hebben wel vaker gehad dat we dachten van dat worden een vlaggenfestijn en dan gebeurt er juist helemaal niets.
spoiler:
Eerste race Baku. Iedereen verwachtte vlaggenfestijn, maar gebeurde helemaal niks. Jaar later de GP van Azerbeidzjan verwachtte iedereen een saaie race maar werd een grote chaos. Met o.a. Vettel die Hamilton een beuk gaf.
Heeft die kerel zn FIA vestje nou binnenstebuiten aan?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hoppa een 1:21.631
Leclerc is zijn snelle ronde kwijt door Piastri
Altijd leuk om VER op een natte baan te zien vlammen
Maar een weekend geen track limits is ook wel een verademing.
Ferrari heeft nog wat moeite om juiste rempunt te vinden bij de eerste bocht.
Misschien droog de baan dan ook sneller opPalingDrone schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:29:
Altijd leuk om VER op een natte baan te zien vlammen
Gaat Verstappen weer sneller?
Nope grindbak
Nope grindbak
[ Voor 29% gewijzigd door G_Dragon op 26-08-2023 12:31 ]
Die wil je ook niet want je zit bijna meteen in het grind of de muursjaool schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:29:
Maar een weekend geen track limits is ook wel een verademing.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Snel de grindbak in.G_Dragon schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:30:
Gaat Verstappen weer sneller?
Allereerste A1 GP, eerste keer weer een echt nieuw internationaal event op Zandvoort. Vloog een auto de baan af en in de brand. Kwam er een marshal van 150kilo+ aansjokken met een ijsje in zn hand.Jasphur schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:27:
Heeft die kerel zn FIA vestje nou binnenstebuiten aan?
Gelukkig zijn ze een stuk professioneler geworden.
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom dit circuit zo ontiegelijk smal is?
Schiet tussen de palen en je scoort!
Toch valt het aantal heftige crashes op Zandvoort mij reuze mee. Het zijn vooral glijpartijen de muur in en verder niet. Je kunt je toch ook wel een foutje veroorloven ook al staan de muren dichtbij. De grindbakken valt doorheen te rijden enzovoort. Indrukwekkend voor een circuit als dit.
De wagens zijn gewoonweg te breed/groot geworden. Zandvoort is een old school circuit. Je ziet dit ook in Japan en andere old school circuits.xzaz schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:33:
Omdat dit circuit ongeveer 2000 jaar oud is en gebouwd werd toen er alleen paard en wagens bestonden....xzaz schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:33:
Het is al wat verbreed, maar eigenlijk moet er zeker nog een wagenbreedte bijkomen..
Helaas doet Olav dat ook. Het is geen code rood maar een rode vlag. Bij het KNMI hebben ze een code rood.Gunner schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:33:
Oh ja en die commentator de hele tijd weer met z'n Code Rood.![]()

Of zijn die F1 wagens zo belachelijk groot?xzaz schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:33:

Ik ben een voorstander van smallere/kleinere wagens. Helaas zal dat door het hybride gedeelte niet snel gaan gebeuren. Maar ik weet dat er coureurs zijn die dit ook vinden.murphydrz schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:35:
[...]
Het is al wat verbreed, maar eigenlijk moet er zeker nog een wagenbreedte bijkomen..
Volgensmij zijn ze het allemaal met je eens....sjaool schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:37:
[...]
Maar ik weet dat er coureurs zijn die dit ook vinden.
En lichter...sjaool schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:37:
[...]
Ik ben een voorstander van smallere/kleinere wagens. Helaas zal dat door het hybride gedeelte niet snel gaan gebeuren. Maar ik weet dat er coureurs zijn die dit ook vinden.
De auto's hebben inderdaad last van vetzucht. Ik heb mij laten vertellen dat dit door de veiligheidseisen komt en daardoor zwaarder en groter worden, waardoor de veiligheid weer moet worden aangepast, en daardoor de auto's nog zwaarder worden...etc etc.sjaool schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:37:
[...]
Ik ben een voorstander van smallere/kleinere wagens. Helaas zal dat door het hybride gedeelte niet snel gaan gebeuren. Maar ik weet dat er coureurs zijn die dit ook vinden.
De hybride motoren helpen ook niet echt mee met de omvang.
Het is prima dat de autos groter worden maar waarom ze dan hier en bv in monaco rijden is me dan een raadsel.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Heb je wel eens naast zo’n auto gestaan? Die dingen zijn zeker irl echt belachelijk groot en lomp. Was wanneer we met ‘ouderwetse’ aandrijflijnen waren blijven rijden imho niet nodig geweest, zelfs niet met de huidige veiligheidsvoorzieningen. Dus gewoon die v10 d’r weer in en de auto’s kunnen weer een meter korter en een halve meter minder breed worden 😛 Kunnen ook gelijk die zandbak- en straatraces weer van de kalender. Wishful thinking, I know, maar toch 😀xzaz schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:44:
Het is prima dat de autos groter worden maar waarom ze dan hier en bv in monaco rijden is me dan een raadsel.
De auto's moeten vooral weer kleiner worden. Ik heb zelf behoorlijk wat keren op Circuit Zandvoort gereden (nog voor de F1 aanpassingen) en ik zal nooit vergeten wat ik dacht toen ik voor het eerst de baan op reed; "Tering wat een brede lap met asfalt". Alles is in verhouding uiteraard en er zijn veel bredere circuits natuurlijk, maar zo smal als Monaco is het nou ook weer niet.murphydrz schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:35:
[...]
Omdat dit circuit ongeveer 2000 jaar oud is en gebouwd werd toen er alleen paard en wagens bestonden....
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Ik hoorde gisteren bij Ziggo dat de rijder bij een gele vlag ook een piep in zijn headset krijgt. Is dit ook daadwerkelijk zo? Dit is volledig niew voor mij.
Ik heb gister niks gehoord, groetjes Daniel.jan390 schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:01:
Ik hoorde gisteren bij Ziggo dat de rijder bij een gele vlag ook een piep in zijn headset krijgt. Is dit ook daadwerkelijk zo? Dit is volledig niew voor mij.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Volgens mij klopt dat niet.jan390 schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:01:
Zie ook de discussie of een coureur de knipperende gele borden op tijd gezien moet kunnen hebben wanneer hij wordt onderzocht omdat hij de gele vlag heeft genegeerd.
Dit is bij de meeste teams zo. Is software wat ze hebben gemaakt om bepaalde RC messages direct na de coureur door te sturen zonder dat de engineer (welke natuurlijk trager is) door te geven.jan390 schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:01:
Zo hebben sommige teams bepaalde piepjes voor welk bericht.
Niet elk team heeft deze software, en niet elke coureur heeft deze aanstaan
(Ik denk bij Ric dat het niks had uitgemaakt, gele vlag was echt NET toen hij in bocht 3 reed, dus hij kon niet echt reageren).
[ Voor 7% gewijzigd door Ryur op 26-08-2023 13:54 ]
Top thanks. Weer wat geleerd.Ryur schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:53:
[...]
Dit is bij de meeste teams zo. Is software wat ze hebben gemaakt om bepaalde RC messages direct na de coureur door te sturen zonder dat de engineer (welke natuurlijk trager is) door te geven.
Zo hebben sommige teams bepaalde piepjes voor welk bericht.
Niet elk team heeft deze software, en niet elke coureur heeft deze aanstaanEn niet elke coureur let goed op dat soort geluiden. Het is ook niet een vervanging van de engineer maar een aanvulling.
(Ik denk bij Ric dat het niks had uitgemaakt, gele vlag was echt NET toen hij in bocht 3 reed, dus hij kon niet echt reageren).
Nou dat was weer waar voor je geld in de Formule 2...................
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Prijs van de tickets is toch even hoog als er geen F2, F3 of wat dan ook bij zit?aveenhuysen schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:09:
Nou dat was weer waar voor je geld in de Formule 2...................
Typische Nederlander weer
Wel spektakel voor zolang het duurde.CreativeS schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:19:
[...]
Prijs van de tickets is toch even hoog als er geen F2, F3 of wat dan ook bij zit?
Typische Nederlander weer
Zucht. Wanneer houden ze nu eens op met dat continue verheerlijken van de sfeer. Dat weten we nu wel.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Goedemiddag! Veel plezier iedereen zo meteen met de kwalificatie.
Ik ben zelf vanochtend even op en neer gereden naar Zandvoort voor wat foto's. De sfeer hing er goed bij. Lekker druk ook op Amsterdam CS. Ik kon zelfs van buiten het terrein Verstappen nog even zien rijden. Nou nou, poe poe. Maar mooi dat ik weer op tijd thuis ben voor Q1.
Ik ben zelf vanochtend even op en neer gereden naar Zandvoort voor wat foto's. De sfeer hing er goed bij. Lekker druk ook op Amsterdam CS. Ik kon zelfs van buiten het terrein Verstappen nog even zien rijden. Nou nou, poe poe. Maar mooi dat ik weer op tijd thuis ben voor Q1.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
1353BST: Teams are watching development & progress of a shower currently 15km away to the SW, tracking broadly towards Zandvoort. FIA forecasters estimate it will be close to, or at, the circuit by around 1515hrs local...
— Ian Fergusson (@fergieweather) 26 augustus 2023
Fijne Q allemaal!
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
In Mexico en Oostenrijk doen ze exact hetzelfde. Het zijn natuurlijk ook wel bijzondere circuits met allemaal een soort van Arena. Die sfeer komt vooral omdat het publiek veel dichter bij het circuit zit en er daardoor veel meer bij betrokken is dan op veel andere circuits.Rivanov schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:50:
Zucht. Wanneer houden ze nu eens op met dat continue verheerlijken van de sfeer. Dat weten we nu wel.
En dit zegt iemand die nog nooit bij een race aanwezig is geweest. De Jumbo Racedagen is wel hetgeen dat voor mij het dichtst bij kwam.
Ik zit dan ook liever thuis voor de buis met vele schermpjes om mij heen.
Have fun allemaal, benieuwd hoeveel regen we gaan zien!
Kom op Max!!
Kom op Max!!
Ok Lets qo.. Q time.
Zin in. Toch wel een leuk circuit vind ik. Ondanks dat inhalen lastig is.
met dit weer lekker onvoorspelbaar.
Zin in. Toch wel een leuk circuit vind ik. Ondanks dat inhalen lastig is.
met dit weer lekker onvoorspelbaar.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |