[F1 2023] Race 14 GP van Nederland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 28 Laatste
Acties:
  • 97.818 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:29
DataGhost schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:23:
[...]

Je kan door die bocht verschillende lijnen rijden. Moet je wel voor het insturen al beslist hebben. Als er dan een auto staat die je nog niet hebt gezien is dat best kak.
Weet ik, maar als ik de onboard zie, dan ziet hij de auto van PIA toch wel van best een afstand al staan…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFlag82
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 11-09 15:37
RIC had ook al vrij snel 1 handschoen uit terwijl z'n stuur nog vast in de auto zat. Denk dat ie een blessure aan in elk geval 1 van z'n handen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:00

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Dat is dus ook einde carrière RIC.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
DataGhost schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:25:
[...]

In een bocht heb je met een auto op hoge snelheid en al op het randje rijdend eigenlijk geen mogelijkheden om te "reageren" op een dergelijke situatie. Je reactiesnelheid kan een nanoseconde zijn maar de auto heeft snelheid, traagheid en maar een beperkte hoeveelheid grip.
De snelheid daar valt best wel mee. Blijf er bij… gewoon een fout van RIC.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Hij is nog wel reserve coureur voor Alpha Tauri dus je weet maar nooit. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09:26
PatrickC schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:26:
[...]

Weet ik, maar als ik de onboard zie, dan ziet hij de auto van PIA toch wel van best een afstand al staan…
De onboard camera zit een aardig stuk hoger, wat het beeld enorm vertekend. Daarnaast kunnen wij de de onboards terugkijken, vertragen en weten we dat er iets staat, dat is niet helemaal eerlijk vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 20:41

DataGhost

iPL dev

PatrickC schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:26:
[...]

De onboard is vanaf heel erg hoog. Je moet eens vergelijken met de helmetcam-beelden, dat lijkt meer op wat coureurs zien. Enorm veel wat je op een onboard kan zien is onzichtbaar voor ze. En nogmaals, je kan het een grote afstand vinden maar dat verandert niet zoveel aan de natuurkunde. In een bochtenserie kan je enorm lastig remmen en als je al klaarstond voor een buitenbocht verander je daar gewoon niks meer aan. Je gaat te snel om er een binnenbocht van te maken en aan de buitenkant is alle marge al verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:15

JB

Cédric roelt!

sjaool schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:28:
[...]

Hij is nog wel reserve coureur voor Alpha Tauri dus je weet maar nooit. ;)
Friesland is dan wel buitenland, maar goed die is zo daar :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

PatrickC schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:27:
[...]

Als de snelheid "best wel mee" valt kunnen ze dus eigenlijk anderhalf keer zo snel door die bocht bedoel je? Ik zal het ze doorgeven.

Als je met 20 km/u over ijzel rijdt valt de snelheid ook "best wel mee" maar toch mag je daarna waarschijnlijk een schadeformulier invullen. De absolute snelheid maakt niet uit, het gaat er om hoe ver je op de limiet rijdt voor de situatie. En dat is in de F1 bijna altijd erop of net erover.

[ Voor 30% gewijzigd door DataGhost op 25-08-2023 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
DataGhost schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:29:
[...]

Als de snelheid "best wel mee" valt kunnen ze dus eigenlijk anderhalf keer zo snel door die bocht bedoel je? Ik zal het ze doorgeven.
Wat een onzin! Dat zeg ik helemaal niet. De snelheid op dat stuk is lager, wat meer tijd geeft om te reageren. Dat heeft NIETS te maken met met welke snelheid je door die bocht kunt rijden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

PatrickC schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:32:
[...]

Wat een onzin! Dat zeg ik helemaal niet. De snelheid op dat stuk is lager, wat meer tijd geeft om te reageren. Dat heeft NIETS te maken met met welke snelheid je door die bocht kunt rijden.
Wat voor reactie stel je dan voor? Naar buiten kan je niet want daar zit de muur, naar binnen kan je niet want daar rijd je te snel voor. De bocht komt er wel gewoon aan, net als de auto van Piastri. Dan blijft remmen over, maar dan ga je alsnog rechtdoor de muur in. Kom dan met de oplossing?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F4YkCRBXcAA7zui?format=webp&name=small

RIC net met z'n hand

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 19:13
CAR 55 (SAI) OFF TRACK AND CONTINUED AT TURN 11
25 Aug 2023, 16:35:21

Sainz even door de grindbak

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ImprezaBrabo
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 30-08-2023
Of heeft hij een rugstreeppad gevonden welke hij netjes terug gaat zetten in de duinen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:43

-d-

Gooi morgen gewoon De Vries in de Red Bull en Verstappen in de Alpha Tauri, wordt het tenminste beetje leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
DataGhost schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:34:
[...]

Wat voor reactie stel je dan voor? Naar buiten kan je niet want daar zit de muur, naar binnen kan je niet want daar rijd je te snel voor. De bocht komt er wel gewoon aan, net als de auto van Piastri. Dan blijft remmen over, maar dan ga je alsnog rechtdoor de muur in. Kom dan met de oplossing?
Hij reageerde gewoon te laat. En dan is er inderdaad geen optie meer, zoals je al aangeeft. Het is waarschijnlijk iets van een paar honderdsten, maar daarom zie je coureurs ook altijd van die reactiesnelheid oefeningen doen. Maar ok, laat het maar rusten, want we worden het waarschijnlijk toch niet eens. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-09 13:48
PatrickC schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:27:
[...]

Hoezo fout van Ric? alsof je geen onderstuur hebt als je al in een scherpe bocht zit, en hem nog krapper wil nemen op snelheid. denk dat het er tegenaan rijden was of in de muur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

PatrickC schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:39:
[...]

Hij reageerde gewoon te laat. En dan is er inderdaad geen optie meer, zoals je al aangeeft. Het is waarschijnlijk iets van een paar honderdsten, maar daarom zie je coureurs ook altijd van die reactiesnelheid oefeningen doen. Maar ok, laat het maar rusten, want we worden het waarschijnlijk toch niet eens. ;)
Vertel dan eens waar hij wel al had kunnen reageren? Op de beelden die ik zie komt de auto op de onboard in beeld (dus nog niet per se voor RIC) op het moment dat hij al op de rechterhelft van de baan zit met het stuur nog steeds naar rechts. Slechts een paar frames later komt hij op het punt dat hij in moet gaan sturen, ik gok dat dat ook het moment is dat hij die auto ziet staan maar dan is er al niks aan te veranderen. Nog wat bijremmen zorgt voor een bak onderstuur en voila je zit in de muur. Maar dan wel snel genoeg gereageerd om niet Piastri's auto doormidden te rijden.

Hij zit in een cambered bochtenserie he, het is niet een plat recht stuk waar hij vandaan komt en rustig een paar meter eerder aan zou kunnen remmen. Hard remmen terwijl je nog aan het sturen bent is doorgaans een prima recept om achterstevoren erachteraan de muur in te vliegen.

Volgens de telemetry van FP1 rijdt RIC op het punt dat Piastri zichtbaar wordt doorgaans zo'n 180 km/u ("valt best wel mee") en vanaf dat moment tot aan de muur is het nog maar 100 meter. Doe ermee wat je wilt.

[ Voor 18% gewijzigd door DataGhost op 25-08-2023 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
DataGhost schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:43:
[...]

Vertel dan eens waar hij wel al had kunnen reageren? Op de beelden die ik zie komt de auto op de onboard in beeld (dus nog niet per se voor RIC) op het moment dat hij al op de rechterhelft van de baan zit met het stuur nog steeds naar rechts. Slechts een paar frames later komt hij op het punt dat hij in moet gaan sturen, ik gok dat dat ook het moment is dat hij die auto ziet staan maar dan is er al niks aan te veranderen. Nog wat bijremmen zorgt voor een bak onderstuur en voila je zit in de muur. Maar dan wel snel genoeg gereageerd om niet Piastri's auto doormidden te rijden.

Hij zit in een cambered bochtenserie he, het is niet een plat recht stuk waar hij vandaan komt en rustig een paar meter eerder aan zou kunnen remmen. Hard remmen terwijl je nog aan het sturen bent is doorgaans een prima recept om achterstevoren erachteraan de muur in te vliegen.
Komt bij dat je een stuk lager in de auto zit dan de camera gepositioneerd is. In de auto heb je zeker minder zicht. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03:15
De vries is net gebeld en is al onderweg 😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Toch 2 Nederlandse coureurs dus tijdens de race? :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 18:08

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Dus Liam Lawson zaterdag / zondag in de bolide van Riccardo.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:34

Bloodclot

Jawier!

Zit Liam Lawson nog in Japan? Zou erg mooi zijn voor Nyck om alsnog te starten. Maar ik meende dat Liam ook dit weekend reserve coureur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Nu online
Nyck de Vries is toch geen coureur meer van Red Bull? Ik dacht dat het contract beëindigd was, dat maakt het lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 15:09
Bloodclot schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:57:
Zit Liam Lawson nog in Japan? Zou erg mooi zijn voor Nyck om alsnog te starten. Maar ik meende dat Liam ook dit weekend reserve coureur is.
Lawson is in Zandvoort

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:34

Bloodclot

Jawier!

ParaDroid2 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:58:
Nyck de Vries is toch geen coureur meer van Red Bull? Ik dacht dat het contract beëindigd was, dat maakt het lastiger.
Zijn meer coureurs ingevallen bij teams waarbij ze geen contract hebben. Een ene Nyck de Vries bijvoorbeeld vorig jaar. Maar ook hulkenberg tot twee keer toe in 2020?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Nu online
Bloodclot schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 17:00:
[...]

Zijn meer coureurs ingevallen bij teams waarbij ze geen contract hebben. Een ene Nyck de Vries bijvoorbeeld vorig jaar. Maar ook hulkenberg tot twee keer toe in 2020?
De Vries had toen wel een contract bij Mercedes, waar Williams een klantenteam van was. Wat betreft Hülkenberg heb je inderdaad helemaal gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:08
Nickrsd schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:27:
Dat is dus ook einde carrière RIC.
Haha wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:10

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PLRVadnfulcqrZ6_suTuF-Lr5DE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4zmgkGGBWECYiS5i2JRosppj.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:31

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Eerst maar eens kijken of Ricciardo een breuk heeft opgelopen door die crash, voor we grote aannames gaan doen.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:35
RIC schijnt naar het ziekenhuis vervoerd te zijn. Hopelijk niet omdat ze het niet vertrouwen, maar om zeker te weten dat er geen scheurtje ofzo in het bot zit.

Ik ben echter bang dat het gebroken is. Ik heb 3x iemand zijn pols zien breken, en alle 3 de keren werd de pols daarna precies zo vastgehouden.

Laten we hopen dat het goed afloopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Zou wel cool zijn als die dan weer punten pakt :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Dat ziet er niet goed uit...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F4YoJbzXwAAPPlV?format=jpg&name=large

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 10-09 11:54
Ik heb het moeten missen ivm forenzen. Lang leven F1TV en terugkijken :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:56
Zag net de beelden van de crash en de nasleep op F1TV, het was direct handschoen uit en wijzen naar zijn pols, hoe zijn hand er ook bij hing en hoe hij hem vast hield geeft mij direct gebroken pols vibes. Heb het zelf ook gehad en reactie komt 1 op 1 overeen met mijn eerste reactie ( ik had een scheur in bot, niet door midden gebroken). Hoop dat het alsnog meevalt voor hem, maar zelfs met een kneuzing kan hij ws niet rijden. Dus zal wel een Liam lawson vervanging worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 25-08-2023 17:46 ]

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VaZGdJvAAlR4-DYkaDR6n4nLheI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sZNKvtMJrZtcpYptDdbDJ2tP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tf31_eueGieEioajlE_GkCRfCpM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S3DdBlRZBUZGMhQfeuofCBHI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- - Is wakker - -

Ik gun het Nyck wel om in te vallen als Daniël niet kan rijden. Is wel een leuke om afscheid te nemen voor het thuispubliek.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 19-08 10:57
Waar in Nederland verblijven de coureurs en crew eigenlijk?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
ericafterdark schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 18:31:
Waar in Nederland verblijven de coureurs en crew eigenlijk?
Ik schat dat de meeste in Huis ter Duin zitten

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 09:22
Lawson mag rijden. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GzvxZ0sESRYwV4Tsuld31YvkXVg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6QmLdGmbxt6pJt29XGz6J3A9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Volgens de NOS is Ricciardo naar een ziekenhuis in Haarlem gebracht. Zal dus het Spaarne Gasthuis zijn.
Tost lijkt te denken dat zijn pols inderdaad gebroken is. Marko wil nog niet reageren.
https://nos.nl/artikel/24...slecht-uit-lijkt-op-breuk

edit:

-O-

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-08-2023 19:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:04
Ik ben benieuwd wanneer Ricciardo weer achter het stuur kan kruipen, zal het Singapore zijn of Japan? Wat is jullie idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Wel mooie kans voor Lawson.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Gebroken dus. Jammer.

Al sta ik wel altijd versteld hoe snel zij weer in een auto stappen. Stroll zat ook vrij snel weer in de auto.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImprezaBrabo
Juncto schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 19:08:
Ik ben benieuwd wanneer Ricciardo weer achter het stuur kan kruipen, zal het Singapore zijn of Japan? Wat is jullie idee?
Singapore verwacht ik. F1 coureurs zijn topfit, dus die herstellen over het algemeen sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
ImprezaBrabo schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 19:13:
[...]

Singapore verwacht ik. F1 coureurs zijn topfit, dus die herstellen over het algemeen sneller.
Topfit is één ding, maar die gasten krijgen wat betere medische zorg dan jij en ik.

Heb niks speciaals met hem, maar ik hoop dat ze de Vries in de auto zetten. Zou een leuke “toegift” zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
ZeromaNoiS schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 19:17:
[...]

Topfit is één ding, maar die gasten krijgen wat betere medische zorg dan jij en ik.

Heb niks speciaals met hem, maar ik hoop dat ze de Vries in de auto zetten. Zou een leuke “toegift” zijn. :)
Is al bekend gemaakt dat Lawson de rest van het weekend rijdt. Staat in de berichten boven je :)

Snap ik ook wel. Met De Vries weten ze wat ze (niet) hebben en met Lawson nog niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 00:31

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dat is wel zuur en sneu voor Ricciardo. Aan de andere kant, ik ben benieuwd hoe Lawson het gaat doen.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rammes
  • Laatst online: 09:28

rammes

koekebakker 1e klas

tweakduke schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 19:32:
Dat is wel zuur en sneu voor Ricciardo. Aan de andere kant, ik ben benieuwd hoe Lawson het gaat doen.
hij pakt een punt en dan denk Marko, wat ik met de Vries gedaan heb kan ik ook met Ricciardo doen.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

De Vries zal toch vaker op Zandvoort gereden hebben neem ik aan? Tis ook niet het simpelste circuit

[ Voor 21% gewijzigd door MikeyMan op 25-08-2023 19:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Dit was Liam Lawson een paar dagen geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Welke van de 40? Betrokken bij de crash?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:38

Ankh

|true

Shinji schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 19:49:
[...]

Ik gok degene die spinde en midden op de baan terecht kwam.. (?)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Shinji schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 19:49:
[...]

de enige met een Red Bull livery betrokken in de crash..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:12
Tsja, ik kan me nog herinneren dat er ook eens een F1 coureur is geweest die in L1 T3 dacht dat hij zijn auto met een spin wel terug het circuit op kon brengen.

spoiler:
Grosjean, Spanje, 2020?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, RIC out. Kan Alpha Tauri tenminste weer een rookie introduceren en niet een oudje. Daar hebben we Haas al voor.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImprezaBrabo
MikeyMan schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 19:36:
De Vries zal toch vaker op Zandvoort gereden hebben neem ik aan? Tis ook niet het simpelste circuit
De Vries en F1 is klaar, net als Latifi en Mazepin. Lawson moet deze kans met beide handen grijpen. Hij krijgt 2 of 3 races om zichzelf te bewijzen en een stoeltje voor komend jaar te veroveren. Voor Red Bull is het ook belangrijk. Krijgen ze de toekomst te zien of moeten ze toch naar de F2 blijven kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:58

Amphiebietje

In de blubber

Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 19:53:
[...]

de enige met een Red Bull livery betrokken in de crash..
Toch nog enige kans op spektakel in Zandvoort dan. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ImprezaBrabo schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 20:06:
[...]

De Vries en F1 is klaar, net als Latifi en Mazepin. Lawson moet deze kans met beide handen grijpen. Hij krijgt 2 of 3 races om zichzelf te bewijzen en een stoeltje voor komend jaar te veroveren. Voor Red Bull is het ook belangrijk. Krijgen ze de toekomst te zien of moeten ze toch naar de F2 blijven kijken.
Ja hij moet deze kans met beide handen grijpen. Hell, als ze mij hadden gevraagd was ik ook ingestapt. Maar Red Bull had hem niet in deze positie moeten brengen. Hij kan alleen maar falen hier met een half weekend en met een beetje pech nog nattigheid ook. Afbreukrisico is enorm.

Dan liever iemand erin die al afgeschreven is.

[ Voor 3% gewijzigd door MikeyMan op 25-08-2023 20:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QTXOqZbnuRyluVthsZovgBOcJoI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PVN1F07DfRFrX0aOvzPLr3yL.png?f=fotoalbum_large

Zijn middenhandsbeentje is gebroken.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:52

SomerenV

It's something!

ZeromaNoiS schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 19:17:
[...]

'Betere' medische zorg kan niet magisch een breuk sneller doen genezen :+ Meer dan stabiliseren en gezond eten/leven kun je niet doen. Voor de rest is het wachten. Daarbij geloof ik niet dat een F1 coureur een hele andere behandeling krijgt dan de normale sterveling, althans niet in een land als Nederland. Hier is de zorg voor iedereen gewoon goed. Misschien dat ze wat meer voorrang krijgen ofzo? En wat meer privacy.

Verder een prima keuze om niet voor Nyck te gaan. Het was leuk geweest omdat het nu in Nederland te doen is, maar hij heeft het gewoon niet goed genoeg gedaan toen ie de kans had. Dan maar iemand anders een kans geven een keer in de koningsklasse te rijden.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
MikeyMan schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 20:10:
[...]

Ja hij moet deze kans met beide handen grijpen. Hell, als ze mij hadden gevraagd was ik ook ingestapt. Maar Red Bull had hem niet in deze positie moeten brengen. Hij kan alleen maar falen hier met een half weekend en met een beetje pech nog nattigheid ook. Afbreukrisico is enorm.

Het is Marko.
Bewijzen dat je het kan ongeacht omstandigheden. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0TWRoHjxSRAmA5kB2JUy6db5RYo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gv35rm4PgFPfVA6mE5wnrErI.png?f=fotoalbum_large

Speculaas:

hij heeft zijn pinkie een beetje raar staan, misschien is het die.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 20:32:
[...]

Het is Marko.
Bewijzen dat je het kan ongeacht omstandigheden. ;)
Ja en dan 50% kans dat er weer eentje opbrandt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
MikeyMan schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 20:45:
[...]

Ja en dan 50% kans dat er weer eentje opbrandt.
En dat is voor Marko ook een resultaat.
F1 is ook geen liefdadigheid of privilege. Je moet presteren. En laten we wel wezen, de coureurs die er presteerden zijn niet de minste. Vettel, Ricciardo, Sainz, Gasly, Albon en natuurlijk Verstappen. Allemaal jaren in de Formule 1 als goed aangeschreven coureurs. Ze hebben allemaal podia en buiten Albon hebben ze allemaal races gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebis
  • Niet online
MikeyMan schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 20:10:
[...]

Dan moet je als rijder niet de rol als officiële reserve rijder accepteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Is dit RIC zn eerst botbreuk in de F1?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• d-vine
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9C40TKtZ1L_m9O2qUjjtR14Yqt4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/37xhnr0o5WIxmnt5WOAgLOgV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Aawh :gebrokenhartemoji:

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 25-08-2023 21:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hij heeft wel eens beter gelachen.......

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Help!!!! schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 21:57:
[...]

Hij heeft wel eens beter gelachen.......
Hij lacht nu als een coureur met polspijn....

Ik heb vanaf eind Mei 6 week met met net zo'n sling gelopen, had van beide ellebogen de radiuskop gebroken, twee armen in één sling.

Ik leef met hem mee...

[ Voor 28% gewijzigd door Bullet NL op 25-08-2023 22:00 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 16:21
Chocoball schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 09:23:
Naast wat hekwerk zijn ook 2 hobbels aangepakt op circuit Zandvoort. Op het rechte stuk richting bocht 1 (Tarzanbocht) en de hobbel tussen bocht 5 (Rob Slotemakerbocht) en bocht 6.
Kom net van het circuit. Het viel mij op dat bocht 8 een flinke kuil heeft op de apex. Dusdanig dat er eigenlijk wel wat mee gedaan moet worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d-vine
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VO88kGbe_N1y94O7ztIMavde_8M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MVrTMuBbia94Z0uPeQQgP8N1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:59
Toch jammer dat de Vries niet gekozen is, had het hem nog wel gegund om op Zandvoort te rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 11-09 15:09
Jasphur schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 21:29:
Is dit RIC zn eerst botbreuk in de F1?
Ik ken sowieso weinig recente botbreuken die op de baan zijn gebeurd

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
SnowDude schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 22:50:
[...]

Ik ken sowieso weinig recente botbreuken die op de baan zijn gebeurd
Schumacher Silverstone? Maar dat was alweer 1996 of zoiets?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
Blik1984 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 22:45:
Toch jammer dat de Vries niet gekozen is, had het hem nog wel gegund om op Zandvoort te rijden
Maar geef toe "had het hem gegund", je weet dus ook dat die eigenlijk gewoon de kans gekregen heeft, gewogen is, maar te licht bevonden is.

Dus "gunnen", tsja. Ik gun Hulkenberg een podium, maar ook dat is nogal onrealistisch.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:30
De vrijdaganalyse in de vertaling en samenvatting:
  • Verstappen stond in de 1e vrije training nog bovenaan de lijst maar in de 2e vrije training wasj Norris met 0,023 seconden sneller. Volgens de Herr Doktor reed McLaren op vol vermogen en Red Bull nog niet. Daarnaast klaagde Verstappen over veel overstuur in de middelsnelle bochten. "Max heeft niks tegen een onrustige achterzijde maar dit leek meer op rallycross en kost ook ronderijd.", grapte Marko. Perez daarentegen is weer een zorgenkindje voor het team. "Wij hopen dat hij morgen Q3 haalt." aldus Marko.
  • De concurrenten zijn McLaren op een ronde en Mercedes in de longrun. De longrun van Verstappen was wel beter dan de concurerntie maar het verschil was kleiner dan wat de concurrentie verwacht had. Norris en Russel verloren gemiddeld 2 tienden op de soft band tegen Verstappen.
  • Mercedes kwam goed mee in de 1e vrije training en minder in de 2e vrije training door een wijziging in de afstelling. In vergelijking met Red Bull en McLaren laat Mercedes tijd liggen in de bochten 1, 8 en 11. Hoewel de hoge snelheidsbocht 8 een generiek probleem was kwamen de problemen in bocht 1 en 11 door de snelheid en de toestand van de banden. Een kwestie van de juiste balans vinden. Volgens hoofdingenieur Andrew Shovlin werkte de medium band goed en is er nog wat huiswerk met de soft band.
  • De geplande ondervloertest van Aston Martin ging in de 1e vrije training niet door een lek in de Mercedes motor van Stroll. Alonso zou met de nieuwe ondervloer rijden en Stroll met de oude ter vergelijking. In de 2e vrije training reed vervolgens Alonso met de oude ondervloer en Stroll met de nieuwe. De nieuwe ondervloer maakte de AMR23 weer 3 tienden sneller dan met de oude ondervloer. Het is nog onduidelijk hoe Aston Martin ervoor staat.
  • Had de 2e vrije training kwalificatie geweest dan was Sainz niet verder gekomen dan Q1 en Leclec niet verder dan Q2. Het ontbrak aan neerwaartse druk bij de achterzijde van de SF-23. Waar het op een ronde niet ging, leek de longrun iets beter met een halve seconde op Verstapen en 3 tienden op McLaren en Mercedes. Technical director Enrico Cardile gaf aan dat Ferrari zich vandaag de tijd genomen heeft de wagen voor de race af te stellen. Met andere woorden de jacht naar de snelste ronde gebeurd pas op zaterdag.
  • Williams was met de plekken 3 (Albon) en 12 (Sargeant) een verrassing maar het is algemeen bekend bij het team dat de FW45 liever van snelle circuits houdt dan van circuits die veel neerwaartse druk vragen zoals Zandvoort. Het kwam deels omdat Williams op de vrijdag altijd met weinig brandstof rondrijdt, In de longrun het verschil met de top wel duidelijk, die scheelt 7 tienden.
  • Naast Mercedes en Aston Martin kwam ook Haas met nieuwe onderdelen. Op een ronde staan beide coureurs onderaan de lijst. De nieuwe voorvleugel zorgt al meteen voor kopzorgen bij de ingenieurs. Bij het verbuigen kreeg de vleugel een andere karakterstiek, dat versterkte de neerwaartse druk bij de vooras maar was per bochttype verschillend dan men gewend was. Aan de achterkant ontbrak het opeens aan neerwaartse druk ook. Hülkenberg ging er in bocht 13 af en daarbij brak de voorvleugel bij de endplate. De voorvleugel kan gerepareerd worden, zaterdag staat er een nieuwe klaar maar er komt er nog 1 aan. Na de 2e vrije training moest Hülkenberg zich melden bij de stewards voor het hinderen van Verstappen. De stewards besloten uiteindelijk geen straf uit te delen.
https://www.auto-motor-un...ande-2023-longrun-zeiten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
cordonbleu schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 22:18:
[...]

Kom net van het circuit. Het viel mij op dat bocht 8 een flinke kuil heeft op de apex. Dusdanig dat er eigenlijk wel wat mee gedaan moet worden.
Benieuwd of ze daar dan nog iets mee gaan doen.

offtopic:
Halverwege juni kon ik de hobbel in bocht 5-6 goed voelen. Bocht 8 (Mastersbocht) kan niet mij niet meer herinneren of er er toen al een beginnende kuil zat. Er lag die dag ook extreem veel marbles op het circuit dat ik daar meer aandacht voor had/.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:10

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TaKo8CHUxp3gj-Xl3-QN2-ojTlk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c1QPz4U0WvoH9XWwvLKlV0lf.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hadden ze op z'n minst toch wel in het oranje kunnen doen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Max-Verstappen-Red-Bull-Formel-1-GP-Niederlande-Zandvoort-25-August-2023-169Gallery-9256fce1-2029938.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Max-Verstappen-Red-Bull-Formel-1-GP-Niederlande-Zandvoort-25-August-2023-169Gallery-6e1af283-2029939.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Oscar-Piastri-McLaren-Formel-1-GP-Niederlande-Zandvoort-25-August-2023-169Gallery-63d73478-2029948.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Nico-Huelkenberg-Haas-Formel-1-GP-Niederlande-Zandvoort-25-August-2023-169Gallery-8f2022e2-2029936.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 00:53
Ik keek de FP’s met enige vertraging; wat mij opviel toch wel aardig wat gaten op de tribunes.
Ik hoor steeds 110k bezoekers iedere dag… ik ben benieuwd of die zijn gehaald vandaag.

Daarnaast, in fp1 kreeg Nico een nieuwe neus. Zag ik daar nou twee GoPro’s naar de hoeken van de voorvleugel gericht? Ik weet dat die aero-racks er maar voor een paar rondjes opzitten maar dit was wel next level “Haas-werk”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Thinlanet schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:38:
Daarnaast, in fp1 kreeg Nico een nieuwe neus. Zag ik daar nou twee GoPro’s naar de hoeken van de voorvleugel gericht? Ik weet dat die aero-racks er maar voor een paar rondjes opzitten maar dit was wel next level “Haas-werk”
Camera's worden regelmatiger gebruikt hoor. Vooral in dit soort zaken, "hoeveel flext de vleugel?", dat kun je niet zien met flowviz of de load sensoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Ik keek de FP’s met enige vertraging; wat mij opviel toch wel aardig wat gaten op de tribunes.
Ik hoor steeds 110k bezoekers iedere dag… ik ben benieuwd of die zijn gehaald vandaag.

...
Is belangrijk voor de sponsors om "uitverkocht" te zijn, zeker nu Jumbo de volgende keer wegvalt is het bij het zoeken naar een nieuwe sponsor wel fijn wanneer je kan zeggen dat het al 3 jaar op rij volle bak uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:35
Volgens mij heb ik inmiddels wel ieder team een keer met GoPro's (of ander soort kleine camera's) zien rijden in een FP dit seizoen, of vorig seizoen.

Niks mis mee als je bepaalde onderdelen of zaken visueel gedetailleerd wilt zien. Vooral wanneer het op mechanische zaken aankomt en niet op aero zaken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:45

pro_6or

amateur_60r

Nou boys, Nyck heeft dan de GP van Nederland niet gehaald, maar zijn vervanger ook niet.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03:15
pro_6or schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 01:13:
Nou boys, Nyck heeft dan de GP van Nederland niet gehaald, maar zijn vervanger ook niet.
Benieuwd wat Lawson gaat laten zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 00:53
RobertMe schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:54:
[...]

Camera's worden regelmatiger gebruikt hoor. Vooral in dit soort zaken, "hoeveel flext de vleugel?", dat kun je niet zien met flowviz of de load sensoren.
Begrijp ik, maar het ziet er vooral erg bulky uit waardoor het de indruk wekt dat het elders weer voor (ongewenste) effecten zorgt. Een wat meer aero-behuizing is blijkbaar overbodig…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:40

Ik was er gisteren, en het was gewoon goed gevuld. Die geten komen denk ik vooral omdat niet iedereen de hele tijd op zn plek zit. Achter de grandstands was het namelijk ook redelijk druk.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
Hij is wel vrolijk in ieder geval :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F4b45PUW8AAe2Qt?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Thinlanet schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 01:47:
[...]

Begrijp ik, maar het ziet er vooral erg bulky uit waardoor het de indruk wekt dat het elders weer voor (ongewenste) effecten zorgt. Een wat meer aero-behuizing is blijkbaar overbodig…
Voor een of twee ronden met die camera te rijden maakt dat natuurlijk niet uit. En ze zullen het vast niet combineren met aero tests verderop op de auto waarbij de camera dus invloed op de airflow zal hebben.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UB4SowGDTqRZQjuhvO8qVwtS5hw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jejBR0YdXvOp3xMbbVggH3py.png?f=fotoalbum_large

Ik krijg een filmpje door dat het flink waait, bewolkt en regenachtig is

Het bovenstaande is een afbeelding, geen filmpje, dus klikken heeft geen zin :+

[ Voor 9% gewijzigd door Gynnad op 26-08-2023 09:49 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:02
We zijn er! Mooie plekken hoor, Arena Out - net inkomend kombocht. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C6rcJUD5xg0QsCYJxJUE_5eeYjQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fbXdjDcAyiJsQ78r3u6PhLE5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Goed nat wel. Kan de Q niet kijken vandaag en ook niet terugkijken voor de race :P hopelijk een beetje spannend dus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Jasphur schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 10:27:
Goed nat wel. Kan de Q niet kijken vandaag en ook niet terugkijken voor de race :P hopelijk een beetje spannend dus
Dus Max pole ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Lekker overzichtelijke manier om je programma te tonen :?

https://dutchgp.com/programma/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Ik zie McLaren en Mercedes nog wel dichtbij komen. En Alonso misschien ook nog wel.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
TinusXIII schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 10:33:
[...]

Ik zie McLaren en Mercedes nog wel dichtbij komen. En Alonso misschien ook nog wel.
Jaren geleden was het zo dat als@Jasphur niet kon kijken Max won ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord