U zei?sambalbaj schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:05:
Gebeurt op de baan ook niet echt veel.
Niemand met echt een moment ofzo.
U zei?sambalbaj schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:05:
Gebeurt op de baan ook niet echt veel.
Niemand met echt een moment ofzo.
"When you grow up your heart dies"
Het publiek staat daar mooi eerste rang voor de crash van de Hulk.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 25-08-2023 13:13 ]
En daar is de eerste rode vlag, leuk een beetje actie!

[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 25-08-2023 13:14 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kunnen we de sexy ondervloer van de Haas VF-23 zien
Ik zit gewoon thuis voor een scherm m'n zandhagedis te aaien.Chocoball schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:00:
Zit iedereen langs het circuit dat het hier zo rustig is?
Hoort die niet bij circuit Zandvoort te wonen of was dat de korenwolf?PalingDrone schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:14:
[...]
Ik zit gewoon thuis voor een scherm m'n zandhagedis te aaien.
https://www.zandvoort.com/
Leuk om de gang van zaken rond het circuit en een klein beetje op het circuit in de gaten te houden.
Op een paar webcams zijn de grote kranen af en toe goed zichtbaar.
Leuk om de gang van zaken rond het circuit en een klein beetje op het circuit in de gaten te houden.
Waren die ook niet in Zandvoort?PalingDrone schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:14:
[...]
Nee die wilde een rustig weekend, slaapt vannacht op de logeerkamer gezellig samen met een rugstreeppad.Chocoball schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:15:
[...]
Hoort die niet bij circuit Zandvoort te wonen of was dat de korenwolf?
Mclaren met aero racks Redbull met Flowvis. De rest is klaar met de 2023 auto of heeft vol vertouwen in de windtunnel. Aston Martin verbaast mij zoveel upgrades en geen Flowvis of aero racks ?
never argue with a moderator, he will shut your account down.
SESSION WILL RESUME AT 13:19
25 Aug 2023, 13:17:55
25 Aug 2023, 13:17:55
Haas heeft nog 1 voorvleugel vam de nieuwe specificatie voor het weekend over.
VER nu ook op soft naar buiten.
ik zet in op 1:11:9sjaool schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:19:
VER nu ook op soft naar buiten.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik ga voor 1:11:8
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Waarom zou je de auto niet nog een beetje doorontwikkelen als die nu goed is? Reglementen veranderen niet, waardoor ontwikkelingen voor dit jaar, ook voor volgend jaar, bruikbaar kunnen zijn.Speedster schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:17:
Mclaren met aero racks Redbull met Flowvis. De rest is klaar met de 2023 auto of heeft vol vertouwen in de windtunnel. Aston Martin verbaast mij zoveel upgrades en geen Flowvis of aero racks ?
Juist de teams die nog steeds niet presteren, zullen eerder hun ontwikkeling staken en naar volgend jaar aan het kijken zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is dat een eufemisme?PalingDrone schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:14:
[...]
Allard is druk vandaag. 
Hij heeft wel gelijk, rijd gewoon door.
Duss....
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is ook typisch zo'n irritant gedrag van HAM. Dit doet hij ook vaker in de opwarmronde van de race.HollowGamer schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:21:
Allard is druk vandaag.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Zonder Max, was het een spannend seizoen geworden
Mijn boefje is liev!
Heeft Shwartzman zijn eigen engineer meegenomen naar Ferrari voor deze FP? Wat een rust op de radio bij team radio net. Niet eens 'understood, we're checking'
Heeft Sainz Shwartzman een nieuwe engineer? Want hij klonk niet als een zware italiaan. Net als bij Leclerc? Of heeft hij al deze engineer een tijdje?
EDIT: Bedoelde Shwartzman en niet Sainz.
EDIT: Bedoelde Shwartzman en niet Sainz.
[ Voor 19% gewijzigd door mnarijnm op 25-08-2023 13:30 ]
Sain is doing strategyStefanVerkerk schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:28:
Heeft Shwartzman zijn eigen engineer meegenomen naar Ferrari voor deze FP? Wat een rust op de radio bij team radio net. Niet eens 'understood, we're checking'
Die hoorde ik zojuist bij NorrisStefanVerkerk schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:28:
Mijn boefje is liev!
Met Max is het ook een spannend seizoen hoor. Hoeveel records kan hij bijvoorbeeld breken. En wie wordt er P2?
schwartzman aan het driften in de ferrari
Nee hoor, verkapte manier om van het B&B vol liefde gehalte af te geraken
Mijn boefje is liev!
Leaving the track and gaining no advantage voor VER.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max deed even grind happen.

Op de limit! Ze weten het niet meer
Mijn boefje is liev!
Hij wilde het gewoon nog even graag doen dit weekend.
Er is geen beter moment dan na FP1
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hij had een lekke zandzak er moest wat grind bij
Wellicht zie ik het verkeerd en had het te maken met die cool down lap? van Max maar hebben ze bij de Honda blokken ook zoveel koeling? Het lijkt erop dat die MER/FER blokken meer gekoeld worden na gebruik?
Mijn boefje is liev!
Volgens mij hebben de Honda's minder koeling nodig. Mercedes staat er wel bekend om dat hun blokken meer koeling nodig hebben.JB schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:37:
Wellicht zie ik het verkeerd en had het te maken met die cool down lap? van Max maar hebben ze bij de Honda blokken ook zoveel koeling? Het lijkt erop dat die MER/FER blokken meer gekoeld worden na gebruik?
Ach ja, welke jongen doet niet af en toe "net als pappa".....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Speeding in de pitlane controle!sjaool schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:15:
https://www.zandvoort.com/

Bekeuren ze ook op de elektrische steps? Mag in NL niet...ImprezaBrabo schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 14:56:
[...]
Speeding in de pitlane controle!
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Ah de prioriteits capaciteitsproblemen zijn blijkbaar opgelost, mooi, kan iedereen weer aangifte doen etc. /sImprezaBrabo schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 14:56:
[...]
Speeding in de pitlane controle!
[Afbeelding]
De pitlane is geen openbare weg hè.JB schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 14:59:
[...]
Bekeuren ze ook op de elektrische steps? Mag in NL niet...
Ja maar aansprakelijkheid... oh wacht
Mijn boefje is liev!
Laatste uurtje ''werken'' is al ingegaan
werk is af, dus lekker FP2 kijken zo!
werk is af, dus lekker FP2 kijken zo!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik spijbel gewoon door thuis te werkenbasvn schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:49:
Laatste uurtje ''werken'' is al ingegaan
werk is af, dus lekker FP2 kijken zo!![]()
Hier ook weer van de partij!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ter info:
RISK OF RAIN FOR F1 SECOND PRACTICE SESSION IS 40%
25 Aug 2023, 15:45:16
RISK OF RAIN FOR F1 SECOND PRACTICE SESSION IS 40%
25 Aug 2023, 15:45:16
Q1 morgen gaat gezellig worden. Max moet zorgen dat hij snel een tijd kan zetten en daarna de rest lekker laten knokken en bij elkaar in de weg rijden.
TURN 13 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 27 (HUL) NOTED - IMPEDING
25 Aug 2023, 16:06:36
25 Aug 2023, 16:06:36
Er zijn zo te zien ook alweer de nodige donuts gedraaid op het rechte stuk.
Is het tenminste meteen duidelijk dat deStefanVerkerk schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:06:
Max weer volop in de weg gereden door de Haas van Hulkenberg.
Teamradio ook in de onboard cam gemute wordt. Want de scheldende VER heb ik onboard gemist.
Jammer dat ze dat doen…
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Belachelijk veel verkeer en P1.
Verstappen zet vaak een banker lap in Q3 en Q2 die voldoende moet zijn om naar de volgende ronde te komen. Alleen was hij niet zo blij met P10 in Q2 van Spa.ImprezaBrabo schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:07:
Q1 morgen gaat gezellig worden. Max moet zorgen dat hij snel een tijd kan zetten en daarna de rest lekker laten knokken en bij elkaar in de weg rijden.
Oeps, boem. Rode vlag.
[ Voor 93% gewijzigd door StefanVerkerk op 25-08-2023 16:10 ]
huh? Met zn tweeen er af
[ Voor 71% gewijzigd door Thijss85 op 25-08-2023 16:11 ]
U wil hier parkeren, mag dat?
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Wow wat is daar gebeurt.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
PIA en RIC hebben een goede relatie zo te zien.
RIC wilde volgens mij bovenin door de bocht gaan, maar stuurde de muur in omdat PIA daar stond.
Mijn boefje is liev!
RIC is echt stukken beter dan Nyck… wat een domme actie.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
PIA werd afgeleid door een Williams.
Ons moeder zei nog, doe da nou nie
Mijn boefje is liev!
Beter in de muur dan op je collega lijkt me.PatrickC schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:13:
RIC is echt stukken beter dan Nyck… wat een domme actie.
Dan wilde hij wel een heel vreemde lijn rijden, want ze sturen normaal pas veel later in die bocht omhoog.JB schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:13:
RIC wilde volgens mij bovenin door de bocht gaan, maar stuurde de muur in omdat PIA daar stond.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zandvoort is geen Monaco. De wagens gaan hier niet zo hoog de lucht in.
Kon makkelijk onderdoor.. zat gewoon te slapen.
Hoger met die auto, ik wil de vloer zien!!
Jammer, dan kan men niet zien wat Mclaren heeft gekopieerd van Red bull.sjaool schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:15:
Zandvoort is geen Monaco. De wagens gaan hier niet zo hoog de lucht in.
Volgens mij zijn beide Australiërs dan nog niet helemaal van de jet lag af.PatrickC schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:15:
[...]
Ze nemen een wat hogere lijn en daar is volgens mij nu minder grip als ik ze er zo af zie glijden.
Maar dan moet je wel zien dat er iemand staat, en dat was lastig en er was nog geen gele vlag. Dan heb je teveel snelheid om nog onderdoor te gaan.PatrickC schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:15:
[...]
Zegt i van af zijn toetsenbord. Denk je nou echt dat je kan slapen in een F1 auto op de een van de moeilijkste banen ter wereld?PatrickC schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:15:
[...]
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Duidelijk geen oval ervaring die Piastri.
Bij SkyF1 (F1TV) hebben ze het er over dat er wel een gele vlag was toen RIC aan kwam gereden. Ik denk eerder dat dat een witte vlag was (langzaamrijdend verkeer) en je ziet in de laatste paar frames dubbel geel verschijnen.
Overigens zijn de light panels deze race van een ander merk dan de andere races. De framerate ligt een stuk lager, 0,5 sec per frame ipv 0,25/0,2 sec. Niet echt goed voor de attentiewaarde heb ik het idee.
Overigens zijn de light panels deze race van een ander merk dan de andere races. De framerate ligt een stuk lager, 0,5 sec per frame ipv 0,25/0,2 sec. Niet echt goed voor de attentiewaarde heb ik het idee.
offtopic:
Inspirerende muziek *kuch*.
Inspirerende muziek *kuch*.
Schijnbaar moeite om onderscheid te maken tussen letterlijk en figuurlijk?Speedster schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:17:
[...]
Zegt i van af zijn toetsenbord. Denk je nou echt dat je kan slapen in een F! auto op de een ven moeilijkste banen ter wereld?
SESSION WILL RESUME AT 16:23
25 Aug 2023, 16:21:54
25 Aug 2023, 16:21:54
Rode vlag maar de klok tikt door; klopt dat ?
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Je kan door die bocht verschillende lijnen rijden. Moet je wel voor het insturen al beslist hebben. Als er dan een auto staat die je nog niet hebt gezien is dat best kak.PatrickC schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:14:
[...]
Dan wilde hij wel een heel vreemde lijn rijden, want ze sturen normaal pas veel later in die bocht omhoog.
Ja, bij FP1/FP2/FP3 loopt de klok door.Neus schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:22:
Ja.Neus schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:22:
Tijdens vrije trainingen wel jaNeus schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:22:
Cheers, was mij eerder niet opgevallen...StefanVerkerk schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:23:
[...]
Ja, bij FP1/FP2/FP3 loopt de klok door.

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Oef... Hand/pols gekneusd voor Ricci?
Ja, tijdens FPs loopt de klok door. Tijdens Q loopt de klok niet door. Tijdens de race zijn er meerdere klokken, er is een maximale racetijd (2u) die niet doorloopt tijdens een rode vlag, en een maximale tijd tussen start en finish (3u uit mijn hoofd) die wel doorloopt.Neus schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:22:
In een bocht heb je met een auto op hoge snelheid en al op het randje rijdend eigenlijk geen mogelijkheden om te "reageren" op een dergelijke situatie. Je reactiesnelheid kan een nanoseconde zijn maar de auto heeft snelheid, traagheid en maar een beperkte hoeveelheid grip.PatrickC schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:22:
[...]
Schijnbaar moeite om onderscheid te maken tussen letterlijk en figuurlijk?Ik vond de reactiesnelheid van RIC gewoon slecht voor een top coureur.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ricciardo is naar het medical center. Zijn handen waren nog aan het stuur bij de crash...
DEV incomingImprezaBrabo schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:24:
Oef... Hand/pols gekneusd voor Ricci?
Mijn boefje is liev!
Zag er lelijk uit, dat stuur ging helemaal de ander kant op na de impactDaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:25:
Ricciardo is naar het medical center. Zijn handen waren nog aan het stuur bij de crash...

Mijn boefje is liev!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |