✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Want de achtervleugel en een stuk zonder bodywork geeft prijs hoe de gehele auto eruit ziet?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
7 jaar dominatie vs 0,5 jaar dominatie maakt denk ik voor veel het verschil. Als Max in 2030 nog steeds zo dominant is is iedereen er ook wel klaar mee.London schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:30:
[...]
Omdat niet iedereen fan van Max is en graag een competitieve sport zien. Dominantie is in geen enkele sport leuk. En laten we eerlijk zijn, toen Mercedes alles won was de wereld te klein maar nu is het opeens geen probleem meer. Opportunisme viert hoogtij dagen blijkt maar weer
Gun de mensen een leuk feestje dit weekend maar kan alleen maar hopen dat de andere teams snel de pace weer weten te vinden
Volgens mij ga jij aan diverse zaken voorbij,London schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:30:
[...]
Omdat niet iedereen fan van Max is en graag een competitieve sport zien. Dominantie is in geen enkele sport leuk. En laten we eerlijk zijn, toen Mercedes alles won was de wereld te klein maar nu is het opeens geen probleem meer. Opportunisme viert hoogtij dagen blijkt maar weer
Kijk naar andere sporten, AJAX of PSV winnen bijna altijd, in de laatste 20 jaar is het op een enkele keer na voorgekomen dat een van de grote 3 in de voetbalwereld landskampioen is geworden. Voetbal niet je ding? Goed.... Usain Bolt? Wist ook altijd te winnen, Hardlopen niet je ding? Sprintje trekken op de fiets dan? Mark Cavendish..... In elke sport heb je een periode dat je mensen hebt die er bovenuit steken. Moet ik even door gaan???
Max is nog maar 2x WDC..... Waarbij 2021 nog een zeer competitive seizoen was het uitdelen van een WDC in de laatste race, wat zeg ik in de laatste ronde...
We moeten Max zijn periode van dominantie daarom niet groter maken dan dat hij is, vergelijk het eens met andere sporten. Dan valt het echt wel mee en plaatst echte dominantie weer in het juiste perspectief.
Ik ben het helemaal niet met je eens, Max en Red Bull hebben verre weg hun huiswerk het beste gedaan, dat hij daarom de andere helemaal "de moeder" heeft gereden is knap en verdiend meer bewondering dan lopen te klagen dat er geen concurrentie is. Die is er namelijk wel, maar los daar van, dat de andere teams hapsnurkers zijn en hun spul niet voor elkaar hebben is namelijk niet iets wat je Max of Red Bull kan kwalijk nemen.Gun de mensen een leuk feestje dit weekend maar kan alleen maar hopen dat de andere teams snel de pace weer weten te vinden
De beste moet knetter hard weten te winnen, aan gezever over een ongelijkspeelveld en/of aanpassingen van de regels (door bijvoorbeeld DRS verbod in kwalificatie heb ik niets) Bij voetbal gaan we ook niet midden in het seizoen spelregels veranderen door bijvoorbeeld maar 45 min te voetballen als Ajax of PSV alleen maar in de 2e helft weten te winnen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik denk dat dat vooral hier een dingetje is. In Engeland/Duitsland (of waar dan ook) zullen ze het ook niet leuk vinden dat Max alles wint. Net zoals de Engelsen het in de Lewis periode niet erg vonden dat hij alles won, vinden wij NL-ers dat nu ook bij Max.London schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:30:
[...]
Gun de mensen een leuk feestje dit weekend maar kan alleen maar hopen dat de andere teams snel de pace weer weten te vinden
Als fan van de sport zeg ik: graag veel duels om de koppositie tijdens de race. Maar als Nederlander ben ik wel zo chauvinistisch dat ik liever het rood-wit-blauw bovenaan zien staan, dan die Union Jack.
f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Geen spoortje oranje te zien

Aan nieuwe onderdelen, Mercedes komt met andere spiegels, nieuwe vloerrranden en beam wing. Aston Martin komt met een nieuwe ondervloer. McLaren komt met een andere achtervleugel en beam wing.
Eigenlijk wel... Je vergeet schaatsen. ;-) Check eens de wereldkampioenen Allround.. Vrijwel altijd NL. Of Noren. Soms.
Anyway: ik verveel me de tering op m'n (thuis)werk. Kunnen we al iets kijken?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Precies, ik heb dan ook het idee in de tijd dat Mercedes een dominante auto had veel minder geklaagd werd over dit feit dan het nu in eens met Max het geval is. Afijn, ik speur het web ook al af over beelden vanuit Zandvoort, 16:30 de warm-up op F1 tv geloof ik ;-)....Cass Casey schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:27:
[...]
Eigenlijk wel... Je vergeet schaatsen. ;-) Check eens de wereldkampioenen Allround.. Vrijwel altijd NL. Of Noren. Soms.
:fill(white):strip_exif()/f/image/kO3MJdSUVcohRZpsyo8QSHDD.png?f=user_large)
Norris of Piastri...PWM schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 11:26:
Ik hoop op een overwinning van LEC. Of eigenlijk, van een ieder behalve Merc en RBR.
Het seizoen zal sowieso wel als een nachtkaars doven ergens in de komende weken, maar hoe langer dat duurt hoe beter. Zou toch leuk zijn als we een nieuwe winnaar op Zandvoort mogen verwelkomen.
Klopt, om half 5 de weekend warm-up. Helaas maar een half uurtje.Bullet NL schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:32:
[...]
Precies, ik heb dan ook het idee in de tijd dat Mercedes een dominante auto had veel minder geklaagd werd over dit feit dan het nu in eens met Max het geval is. Afijn, ik speur het web ook al af over beelden vanuit Zandvoort, 16:30 de warm-up op F1 tv geloof ik ;-)....
:strip_exif()/f/image/FfgvyULsCT53439XRzupeeOa.jpg?f=fotoalbum_large)
"When you grow up your heart dies"
Hij zal toch niet weer met zijn fiets gevallen zijn?codex schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 16:01:
Iemand een idee wat er met Stroll is? Ik hoor aan het begin van het interview dat hij niet aanwezig kan zijn vanwege "medical reasons".
Hij had een infectiesjaool schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 16:13:
[...]
Hij zal toch niet weer met zijn fiets gevallen zijn?
Zou Ricciardo weer poging gedaan hebben?
Ze zijn op de achtergrond het volkslied al aan het oefenensjaool schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:24:
[...]
Klopt, om half 5 de weekend warm-up. Helaas maar een half uurtje.
[Afbeelding]
Lijkt er wel op.....noo schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 16:38:
[...]
Ze zijn op de achtergrond het volkslied al aan het oefenen
De eerste jaren van Mercedes had je (t/m 2016) natuurlijk nog een strijd tussen de teammaten wat die dominantie wat verbleekte en leuk was om naar te kijken. De jaren daarna leek meer op wat wij nu ervaren met Max en RBR, al vind ik dat nog wel meevallen, die +1 sec qualy pace verschil met de rest in de Mercedes-tijden vond ik de dominantie wat prominenter. Blijft natuurlijk bij dat de gemiddelde kijker tegenwoordig sneller de dominantie ervaart (denk ik)Bullet NL schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:32:
[...]
Precies, ik heb dan ook het idee in de tijd dat Mercedes een dominante auto had veel minder geklaagd werd over dit feit dan het nu in eens met Max het geval is. Afijn, ik speur het web ook al af over beelden vanuit Zandvoort, 16:30 de warm-up op F1 tv geloof ik ;-)....
Hamilton heeft in 2017 en/of 2018 toch ook nog wat tegenstand van Vettel gehad? En in 2019 deed Ferrari het met die "illegale" motor ook niet slecht.Thinlanet schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 16:59:
[...]
De eerste jaren van Mercedes had je (t/m 2016) natuurlijk nog een strijd tussen de teammaten wat die dominantie wat verbleekte en leuk was om naar te kijken. De jaren daarna leek meer op wat wij nu ervaren met Max en RBR, al vind ik dat nog wel meevallen, die +1 sec qualy pace verschil met de rest in de Mercedes-tijden vond ik de dominantie wat prominenter. Blijft natuurlijk bij dat de gemiddelde kijker tegenwoordig sneller de dominantie ervaart (denk ik)
Mercedes was juist de eerste jaren echt dominant, alleen had je toen de strijd in het team. Na het vertrek van Rosberg en schoothondje Bottas in zijn plek waren de gaten tussen de (top)teams wat kleiner en herft voornamelijk Ferrari wat tegenstand geboden. Waarbij in 2018 Vettel knakte na Hockenheim (in de muur vanaf P1 bij eerste druppels regen terwijl Hamilton toen won na ver achteraan gestart te zijn? En Ferrari heeft toen IIRC ook nog een dubbele oepsie gehad in Suzuka. Vettel motor issue in Q en achteraan starten en Raikonnen motor problemen op de grid en wellicht zelfs een DNS.
Dit is wat er volgens mij vooral speelt. Het gaat niet om 1,5 jaar dominantie van RB, het gaat erom dat er na zo’n lange periode van dominantie van het ene team nu dominantie van een ander team/coureur lijkt aangebroken. In combinatie met een superspannend seizoen ertussenin. Dus het contrast is groot en mensen hebben inderdaad (soms) de beleving dat er alweer jarenlange dominantie is, terwijl dat feitelijk gezien niet zo is. En of die dominantie nog jaren gaat duren valt ook enorm te bezien.Thinlanet schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 16:59:
[...]
Blijft natuurlijk bij dat de gemiddelde kijker tegenwoordig sneller de dominantie ervaart (denk ik)
Ja, het Johann Strauss Orkest van André Rieu speelt zondag het Wilhelmus en die waren het repeteren. Tevens waren ze aan het oefenen hoe snel 70 man zich uit de voeten weet te maken zodra ze klaar zijn.noo schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 16:38:
[...]
Ze zijn op de achtergrond het volkslied al aan het oefenen
https://www.telegraaf.nl/...u-van-het-circuit-af-zijn
Begint nu wel een beetje AI gegenereerde meuk te worden,
Ik zou het doen!
Met oranjekoorts?ImprezaBrabo schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:01:
Weekend of the infected. Zowel Stroll als Leclerc een infectie.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ze rijden de verkeerde kant op, zo gaan ze nooit winnen natuurlijk
Dit is toch bocht 3 (Hugenholtz)? Richting klopt in dat geval. Iconische bocht, door de helling. Oranje leger op de achtergrond waar start/finish is.Entity schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 08:07:
[...]
Ze rijden de verkeerde kant op, zo gaan ze nooit winnen natuurlijk

:strip_exif()/f/image/9BZ9JV5LgsSLKgCN0waLbQir.webp?f=fotoalbum_large)
Groot gelijk die man, want wat zijn stroopwafels toch lekker!
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 25-08-2023 08:25 ]
Ik dacht dat het de laatste bocht was, maar dit is misschien logischer jaPlaya del C. schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 08:16:
[...]
Dit is toch bocht 3 (Hugenholtz)? Richting klopt in dat geval. Iconische bocht, door de helling. Oranje leger op de achtergrond waar start/finish is.
Het aantal verbruikte motorcomponenten per coureur tot nu toe.New FIA fence at Turn 7 RHS, Turn 8 RHS and at Turn 12 in the run-off to protect marshals.
• Removal of bump on start/finish straight before Turn 1.
• Removal of bump between Turn 5 and Turn 6 on RHS
:strip_exif()/f/image/L16v7wgMQWoMuiGizRclV2kC.webp?f=fotoalbum_large)
Het aantal verbruikte transmissiecomponenten per coureur tot nu toe.
:strip_exif()/f/image/5OzaakpY3wRDDA0uWt2JcMmL.webp?f=fotoalbum_large)
Voor wie wil weten waar RNC voor staat 'Restricted Number Components'.
[ Voor 84% gewijzigd door Chocoball op 25-08-2023 10:32 ]
Niet elk photoshop filter is AI...rammes schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:45:
[...]
Begint nu wel een beetje AI gegenereerde meuk te worden,
Biggest set of upgrades this weekend are at Aston Martin - focused on floor and diffuser.
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 25 augustus 2023
A new beam wing at Red Bull
Floor edge, sidepod inlet and beam wing for Mercedes
Front wing, nose and rear brake ducts for Haas
Rear wing end plates for AlphaTauri#F1 #DutchGP
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Helm van Hulk dit weekend
Gas op die lolly! Nederland heeft een bijzonder plekje in mijn hart. Ik heb hier mijn eerste kartwedstrijden gereden, mijn eerste ideale lijn, mijn eerste scheldwoorden geleerd 😜 Om Nederland te bedanken dus een eerbetoon op mijn helm dit weekend.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat Mondriaan thema vind ik gaaf. Kan misschien komen doordat mijn ouders vroeger thuis een badkamer hadden helemaal in Mondriaan stijl. Beetje jeugdsentiment wellicht.
Follow-up die van Aston Martin:
G_Dragon in "[F1 2023] Race 14 GP van Nederland"
Die van Mercedes vind ik dan wel echt heel saai... Is meer een reclame poster van hun nieuwe SL (dat kanariegele ding op die poster) dan van de race in NL
*sowieso
Dat is niet zo gek als je een Alfa Romeo rijdt
Stond ergens onderweg naar de persco met pech langs de weg.stefanass schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 10:39:
[...]
Dat is niet zo gek als je een Alfa Romeo rijdt
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Maar was dat dan ook niet meteen de reden dat er zo weinig concurrentie meer was?Cass Casey schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:27:
[...]
Doordat de Nederlanders uiteindelijk op zowat alle afstanden domineerden de rest van de wereld het niet meer zag lonen om mee te doen in die competitie?
DAT zijn valide redenen om langdurige dominantie te voorkomen imo. Het moet niet enkel de fans bekoren, er moet ook kans zijn voor anderen om iets te winnen. (niet dat dat altijd makkelijk te regelen is)
Ik denk dat de klagers altijd een punt hadden om over te klagen enkel zijn de zaken nu omgedraaid vanuit Nederlands/Redbull/Verstappen perspectief.Bullet NL schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:32:
[...]
Mercedes dominant -> tevreden Engelse/Mercedes/Hamilton fans & klagende Nederlandse/Redbull/Verstappen fans.
Redbull dominant -> tevreden Nederlandse/Redbull/Verstappen fans & klagende Engelse/Mercedes/Hamilton fans.
Voor de sport in het algemeen is het niet te hopen dat er weer een lange periode met voorspelbare winnaars komt. Een handvol seizoenen is lang genoeg om iedereen tevreden te houden imo.
Hier dus?Chocoball schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 20:51:
Volgens mij vindt er nu in 2 topics discussie over team dominantie plaats, hier en in het seizoen topic. Discussie is een mooi goed maar mogelijk dat we het zoveel mogelijk op 1 plek kunnen houden?
Lando in de buurt?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Gestruikeld over zijn alonso sloffen natuurlijk
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Haha oh vast wel!
Ondertussen op Zandvoort..
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mi2uCnb9T5ynNx3dGJXx5haV.webp?f=user_large)
Nee, daaro
Nu met onderbouwing. Niet dat het hiet niet mag maar zag dezelfde discussie op 2 plekken ontstaan dan is het handiger op 1 plek door te gaan. Het is meer een discusiie voor het seizoen topic denk ik omdat het ook steeds terug zal komen zolang de pers, teams en coureurs het onderwerp blijven aanraken.
Volgens mij wil ze Hamilton gewoon graag ontmoeten door het bordje aan hem te geven
Die vent erachter wil gewoon van zijn vrouw afG_Dragon schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:15:
[...]
Volgens mij wil ze Hamilton gewoon graag ontmoeten door het bordje aan hem te geven
Mijn boefje is liev!
Misschien de oranje Mercedes pet? Ivm dat ze hadden gehint op een oranje livery maar daarna toch “we will never”.
Dat vermoed ik in elk geval.
Albert Fabrega | Team updates for the Dutch Grand Prix
Red Bull::strip_exif()/f/image/mg73B9uhOC7LmwFq4RtRmOjh.webp?f=fotoalbum_large)
Mercedes:
:strip_exif()/f/image/20R7KdxXCZcTiUvPPYNt37uf.webp?f=fotoalbum_large)
Mclaren:
:strip_exif()/f/image/hu0ai5hOcR7VIE0ImHxlQfhI.webp?f=fotoalbum_large)
Aston Martin:
:strip_exif()/f/image/qP2p8uq3LCRU3qmeYfpltDZB.webp?f=fotoalbum_large)
Haas:
:strip_exif()/f/image/c2KM86pEzXvk6fkfojXQI4HM.webp?f=fotoalbum_large)
Alpha Tauri:
:strip_exif()/f/image/C0NjrFq4msvee6O2IVsKTfHS.webp?f=fotoalbum_large)
Weet niet of Shakira dat een goed plan gaat vindenJB schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:17:
[...]
Die vent erachter wil gewoon van zijn vrouw af
Is Lewis aan het daten ja?Chocoball schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:29:
[...]
Weet niet of Shakira dat een goed plan gaat vinden
Mijn boefje is liev!
Laat ik het zo zeggen het is niet het F1 nieuws wat ik volg maar krijg het ergens langs de zijlijn mee helaas.

Behalve op de Wing endplateImprezaBrabo schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:29:
Grappig. Hele (poging tot) rechtzaak over Velo, maar als ik de McLaren poster mag geloven rijden ze weer met Love.
Ik denk dat bijna niemand wist wat Velo nou precies was, tot die organisaties zich er mee gingen bemoeien (ik dacht dat het een vape merk was, maar het zijn nicotine zakjes die je in je mond houd)
Oranje pet heeft niet bordje vast heShinji schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:17:
[...]
Misschien de oranje Mercedes pet? Ivm dat ze hadden gehint op een oranje livery maar daarna toch “we will never”.
Dat vermoed ik in elk geval.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nee maar wel een liefdesverklaring in roze envelop...
Mijn boefje is liev!
Dit is hoe ik naar mijn werk ga en in de winter doe ik dit op schaatsenG_Dragon schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:24:
En de poster van Mclaren voor dit weekend![]()
[Afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nee, maar hij houdt hem er wel bij
Maar dit is wat ik er van maak, misschien heb ik gelijk, misschien ook niet. Ik zie nog geen andere verklaring hier ook. Dus wat zou jou interpretatie zijn?
[ Voor 39% gewijzigd door Shinji op 25-08-2023 12:23 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat het niet overal in NL regentShinji schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:19:
[...]
Maar dit is wat ik er van maak, misschien heb ik gelijk, misschien ook niet. Ik zie nog geen andere verklaring hier ook. Dus wat zou jou interpretatie zijn?
/f/image/8w2u7piZ6hHvPbB892AlLu8X.png?f=fotoalbum_large)
Mijn boefje is liev!
25 Aug 2023, 12:15:10
[ Voor 66% gewijzigd door Pierre op 25-08-2023 12:32 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Het kan nog beter volgens Newey?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Inderdaad flesje azijn op denk ik.SnowDude schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:40:
Wolf kijkt nog steeds niet blij.
Aero.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De werking van de beam wing checken?Speedster schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:35:
Flowvis op de red bull?
Het kan nog beter volgens Newey?
Wordt volgens mij de flow van wind mee gemeten.
Nee om de friet te snijden voor de hospitalityCH4OS schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:48:
[...]
Wordt volgens mij de flow van wind mee gemeten.
Ik dacht dat Newey een spicy saus gemaakt had daarvoor?SnowDude schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:49:
Nee om de friet te snijden voor de hospitality
YouTube: Catering Expenses 101 | Formula 1 Animated Comedy
25 Aug 2023, 12:56:02
Ben thuis hard aan het "werk"Chocoball schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:00:
Zit iedereen langs het circuit dat het hier zo rustig is?

Wij zitten allemaal op kantoor keihard te werken en de volle 100% te geven voor onze werkgevers op deze vrijdag middag ja!Chocoball schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:00:
at your service
Anyway, zin het in weekend. Nu hopen dat het publiek zich kan gedragen.
Waarom heeft NOR nog geen tijd neergezet? Ik schakel pas in.
Dit zijn sensoren die de 'wind' meten die langs de aero onderdelen van de auto gaan. Op deze manier kunnen ze verifiëren of alles in de praktijk hetzelfde gaat als in de modellen/windtunnel.
Ik vermoed dat groot deel in Zandvoort zit.Chocoball schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:00:
Achja, soms zit ik in de avond nog met werk in mijn hoofd. Die tijd declareer ik ook niet.The_Butler schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:02:
[...]
Wij zitten allemaal op kantoor keihard te werken en de volle 100% te geven voor onze werkgevers op deze vrijdag middag ja!
Ik zit 14 km van het circuit vandaan, dus ik ben er een beetje bij
Het is altijd rustig bij trainingen en sprints.plizz schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:04:
[...]
Ik vermoed dat groot deel in Zandvoort zit.
Zondag gaat het los.

Genoeg zand daar, bijna gratisSpeedster schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:03:
Williams 2 en 3. De zandzakken waren in de aanbieding.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat krijg je met zandbakken. Dan blijven ze wel binnen de lijnen.sambalbaj schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:05:
Gebeurt op de baan ook niet echt veel.
Niemand met echt een moment ofzo.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |