Precies dit, het bekschuim vloeit weer rijkelijk hier.dglavimans schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:12:
[...]
Like clockwork toch. Maar voor sommige zit het heel diep de haat
Penalty gekregen, en doorrrr
Het is tot nu een gave race om te zien.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Precies dit, het bekschuim vloeit weer rijkelijk hier.dglavimans schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:12:
[...]
Bij Sky vonden ze het "harsh".Nieknikey schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:12:
De f1tv commentary crew kan niet geloven dat Hanilton een penalty krijgt... uhh...
F1TV is geen Sky.LZ86 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:13:
Yea. Daarom kijk ik NL commentaar, ondanks het niveau daar.
Ze zijn bij de Engelse commentatoren teveel Britse fanboys. Irriteerde me er kapot aan.
Ik zou het doen!
Mods die de haat fuelen, interessanttweakduke schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:11:
Hamilton kan eerder insturen, maar laat hem staan waardoor Perez alleen maar naar buiten kan of dan toch maar probeert in te sturen.
Ik noem het maar de Hamilton move waar meerdere op stuk lopen.
Ook mee eens hoor. Maar alles wordt wel uit uitvergrootHollowGamer schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:14:
[...]
De meeste zijn geen PER hater, maar hij moet het wel beter doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 29-07-2023 18:15 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit is gewoon Hamilton signature move, dat zouden Hamilton fans moeten weten en dus ook kunnen verwachten dat mensen daar wat van vinden. Hij heeft dit gewoon verdiend en dat Hamilton fans daar zo lichtgeraakt op reageren is ook niet nodig.dglavimans schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:12:
[...]
Niet zo heel veel groter (20/30s).plizz schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:14:
Nu al 6 seconde verschil tussen P1 en P2. Hoe groot worden het morgen dan?
"When you grow up your heart dies"
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Tenzij hij Hamilton tegenkomt natuurlijkMC_Sparkles schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:15:
Maar Max trekt nu een gat van dikke 6 seconden in 6 rondjes, dat word morgen eenzame race naar een paar rondjes.
Als het nat is / regent: gewoon even extrapoleren.plizz schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:14:
Nu al 6 seconde verschil tussen P1 en P2. Hoe groot worden het morgen dan?
De move is toch ook gewoon een penalty voor gegeven omdat het niet kandr.lowtune schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:15:
[...]
Dit is gewoon Hamilton signature move, dat zouden Hamilton fans moeten weten en dus ook kunnen verwachten dat mensen daar wat van vinden. Hij heeft dit gewoon verdiend en dat Hamilton fans daar zo lichtgeraakt op reageren is ook niet nodig.
Dan parkeert hij toch gewoon weer eens bovenop Hamilton?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wel nee, hij mag vrij snel gaan zigzaggen tussen de achterblijvers doorMC_Sparkles schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:15:
Maar Max trekt nu een gat van dikke 6 seconden in 6 rondjes, dat word morgen eenzame race naar een paar rondjes.
Geen haat, ik benoem alleen hoe het is.dglavimans schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:14:
[...]
Mods die de haat fuelen, interessant
Blij dat Piastri 2e is geworden! Gegund
2/3 iddsjaool schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:16:
Hoeveel sprint races heeft Max nu gewonnen? Volgens mij bijna allemaal.
Omdat ze pits inrijden bij de uitgangHollowGamer schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:16:
Waarom geel? Of foutje sensor?
En dat voor een stuurloos team.
Ze gaan via Pitexit weer naar binnenHollowGamer schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:16:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bij spa ga je na de race bij de uitgang van de pit naar binnen. Te lange baan.HollowGamer schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:16:
Denk dat het tijd zou schelen, als ze vanaf nu Max de prijs alvast al geven vóór de race.sjaool schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:16:
Hoeveel sprint races heeft Max nu gewonnen? Volgens mij bijna allemaal.
voor de lolzHollowGamer schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:16:
hoi
Verwijderd
Gelukkig een lange lap.MC_Sparkles schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:15:
Maar Max trekt nu een gat van dikke 6 seconden in 6 rondjes, dat word morgen eenzame race na een paar rondjes.
Niet iedereen is een Hamilton fan als je een andere mening hebt…dr.lowtune schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:15:
[...]
Dit is gewoon Hamilton signature move, dat zouden Hamilton fans moeten weten en dus ook kunnen verwachten dat mensen daar wat van vinden. Hij heeft dit gewoon verdiend en dat Hamilton fans daar zo lichtgeraakt op reageren is ook niet nodig.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Eens kijken of PIA de medaille van VER stuk maakt
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
En commentatoren bij viaplay en Ziggo gelukkig totaal niet. Overigens zijn ze bij F1tv groot fan van Verstappen dus het valt daar sowieso wel mee vergeleken met Sky.
hoi
TSU ging er bij de rolling start vanaf in de busstop.LZ86 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:19:
RIC ook een baas. Staat even 8 plaatsen voor TSU
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Bij F1tv zijn ze naar mijn mening fan van het racen, ongeacht wie er wat moois laat zien. Natuurlijk zullen ook die mensen wel een voorkeur hebben, en da's niet erg, maar ik vind ze over het algemeen gewoon prima neutraal en objectief.ReVision. schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:19:
[...]
En commentatoren bij viaplay en Ziggo gelukkig totaal niet. Overigens zijn ze bij F1tv groot fan van Verstappen dus het valt daar sowieso wel mee vergeleken met Sky.
Wikipedia: Naomi SchiffGunner schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:22:
Wie is die dame van de interviews?
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
McLaren (weer) in zijn geheel voor mij.dglavimans schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:21:
Piastri is snel bezig een fanbase op te bouwen zo haha
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ja mee eensSomerenV schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:22:
[...]
Bij F1tv zijn ze naar mijn mening fan van het racen, ongeacht wie er wat moois laat zien. Natuurlijk zullen ook die mensen wel een voorkeur hebben, en da's niet erg, maar ik vind ze over het algemeen gewoon prima neutraal en objectief.
hoi
Prima vragen! Laat haar maar vaker de interviews doen.
Het is zo vaak zo gebeurd en dan geen straf gegeven. Daar zit het hem in.dglavimans schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:16:
[...]
De move is toch ook gewoon een penalty voor gegeven omdat het niet kan
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Over het algemeen zijn ze zeker objectief alleen nu vond ik hun reactie op de 5s straf van Lewis wel weer heel typisch Engels reageren. We zien de beelden vast nog wel vaker voorbij komen en kunnen dan een objectievere mening geven.SomerenV schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:22:
[...]
Bij F1tv zijn ze naar mijn mening fan van het racen, ongeacht wie er wat moois laat zien. Natuurlijk zullen ook die mensen wel een voorkeur hebben, en da's niet erg, maar ik vind ze over het algemeen gewoon prima neutraal en objectief.
Wanneer was de laatste keer? En was dat ook in gladde condities als nu waar het lastiger is de auto te controleren?hansvk schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:25:
[...]
Het is zo vaak zo gebeurd en dan geen straf gegeven. Daar zit het hem in.
Verwijderd
F3Major_ton schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:21:
Leuk om die blijdschap bij Piastri en Gasly te zien. Max bewijst wederom dat er nog een klasse bóven de F1 bestaat.
Achja, een (langere) Q was ook leuk geweest.Richh schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:22:
Ik vind de weekend indeling helemaal niks, het gezeik rond het weer was een clownshow.
Maar deze sprint race was het wachten méér dan waard imho
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Ik vond de straf voor Hamilton anders ook overdreven, zag er meer uit als een racing incident.sjaool schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:25:
[...]
Over het algemeen zijn ze zeker objectief alleen nu vond ik hun reactie op de 5s straf van Lewis wel weer heel typisch Engels reageren. We zien de beelden vast nog wel vaker voorbij komen en kunnen dan een objectievere mening geven.
Cogitationis poenam nemo patitur
Muah, ik vind de 5 seconden straf op basis van wat ik heb gezien tijdens de race ook overdreven. Laat ze maar racen en wat risico nemen. Dat er soms wat getikt wordt moet kunnen, zolang er geen brokken gemaakt worden.sjaool schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:25:
[...]
Over het algemeen zijn ze zeker objectief alleen nu vond ik hun reactie op de 5s straf van Lewis wel weer heel typisch Engels reageren. We zien de beelden vast nog wel vaker voorbij komen en kunnen dan een objectievere mening geven.
Inderdaad heerlijke nuchtere reactie weer. Mooie gastDarkSide schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:23:
First top 3 in a sort of race..... PIA :-)
Het enige racing wat er aan was, was dat het tijdens de race was.Transportman schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:27:
[...]
Ik vond de straf voor Hamilton anders ook overdreven, zag er meer uit als een racing incident.
Met de reacties die ik hier lees denk ik altijd: wat als het Max was geweest.SomerenV schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:27:
[...]
Muah, ik vind de 5 seconden straf op basis van wat ik heb gezien tijdens de race ook overdreven. Laat ze maar racen en wat risico nemen. Dat er soms wat getikt wordt moet kunnen, zolang er geen brokken gemaakt worden.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Er werden nu dus wel brokken gemaakt dus 5s is een prima straf. Maar als je je tegenstander de race uit rijdt mag het van mij wel zwaarder gestrafd worden. Je ontneemt toch iemand de kans om punten te scoren.SomerenV schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:27:
[...]
Muah, ik vind de 5 seconden straf op basis van wat ik heb gezien tijdens de race ook overdreven. Laat ze maar racen en wat risico nemen. Dat er soms wat getikt wordt moet kunnen, zolang er geen brokken gemaakt worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Chevy454 op 29-07-2023 18:31 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Vraag RUS maarPjotrStroganov schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:28:
[...]
Met de reacties die ik hier lees denk ik altijd: wat als het Max was geweest.
Mijn boefje is liev!
BelgischeGunner schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:22:
Wie is die dame van de interviews?
FTV Pro.HollowGamer schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:30:
Wat gaan ze nu de hele week bespreken bij ViaPlay over Zandvoort?
Ik ga gewoon kijken hoor, maar tegenwoordig schakel ik al dat gepraat over.
Morgen schakel ik ook pas in om 15.00u, ik kan er gewoon niet meer tegen.
En Amber en haar kleding, daar ligt het niet aan.
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 29-07-2023 18:31 ]
Mercedes doet er alles aan om erachter te komen hoe de sidepods van de RB in elkaar zit
Vond dat HAM ook nog zat te aimen op het achterwiel van PER om er met zijn voorvleugel ook nog een puncture van te maken mocht die beuk nog niet genoeg geweest zijn...
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2023 18:42 ]
Niet als er een auto helemaal naast je zit.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Wat verwacht je van een zender die een gevaarlijke crash als kerstkaart uitzend?Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:37:
Sjonge. Wat zijn ze zuur bij Sky in de nabeschouwing.
Uiterst verbaasd dat Max niet op zijn minst UI is voor een "unsafe release"... Overdreven "oeh, aah" bij de replay
Zien ze dan niet dat de pitcrew Max juist even tegenhoudt, zodat de McLaren niet achterop knalt?
Gelukkig is de Italiaanse Sky wel prettig met hun “zonder Max” filmpjeXgar schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:39:
[...]
Wat verwacht je van een zender die een gevaarlijke crash als kerstkaart uitzend?
Mijn boefje is liev!
Die kun je toch niet meer serieus nemenVerwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:37:
Sjonge. Wat zijn ze zuur bij Sky in de nabeschouwing.
Uiterst verbaasd dat Max niet op zijn minst UI is voor een "unsafe release"... Overdreven "oeh, aah" bij de replay
Zien ze dan niet dat de pitcrew Max juist even tegenhoudt, zodat de McLaren niet achterop knalt?
PER heeft schade dus ik zou het wel snappen dat Horner Lewis als schuldige aanwijst.HollowGamer schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:39:
Toto kan je het beste niet interviewen, zelfde als de RB baas. Die gaan echt niet zeggen, ja, mijn eigen coureur was fout.
Leek wel alsof ie DRS hadsjaool schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:43:
Will Buxton is zeer lovend over Max zijn inhaalactie op Oscar. (F1TV nabeschouwing).
Mijn boefje is liev!
Ik vind hem ook een goede presentator, heb zelf geen F1TV, maar ken hem van YouTube.sjaool schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:43:
Will Buxton is zeer lovend over Max zijn inhaalactie op Oscar. (F1TV nabeschouwing).
Ballen van staal om het maar zo te zeggen. Nu kent Max Spa natuurlijk ook heel goed. Bovendien werpen de uren karten in de regen nu nog steeds zijn vruchten af.
Ik vind hem ook goed maar af en toe ook heel hyper alhoewl hij de laatste tijd een stuk rustiger lijkt.HollowGamer schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:44:
[...]
Ik vind hem ook een goede presentator, heb zelf geen F1TV, maar ken hem van YouTube.
Vind de andere vaak schreeuwend.
Idd, voor Eau Rouge zat hij al compleet in de slipstream, hij weet prima dat je daarvan profiteert op Kemmelsjaool schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:46:
[...]
Ballen van staal om het maar zo te zeggen. Nu kent Max Spa natuurlijk ook heel goed. Bovendien werpen de uren karten in de regen nu nog steeds zijn vruchten af.
Lewis Hamilton?HollowGamer schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:01:
[...]
Ze zouden niet zozeer een grindbak moeten uitvinden, maar iets om je auto te verhogen on-the-fly.
een treffende spreuk
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq