"When you grow up your heart dies"
Kon niet anders zonder groot risico.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Die overtake vond ook plaats in de pitstraatLZ86 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:55:
Wat een kut regie. Niets gezien van de overtake door PIA omdat ik naar een pitstraat zit te kijken.......

Niet met deze omstandigheden maar de wagens hebben zo een droge lijn gecreëerd.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik zou het doen!
Ik wil wel een mooi gevecht tussen Max en Oscar zien.pietr schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:56:
Max moet slim zijn: denken aan het kampioenschap en niet aan deze overwinning. Van de andere kant: een beetje actie is ook wel tof.
---RAWE CEEK!!!---
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nee hoorrammes schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:57:
2 rondjes en max is er voorbij
ALO beetje croky
[ Voor 10% gewijzigd door HollowGamer op 29-07-2023 17:58 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
erutangiS

+1sjaool schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:57:
[...]
Ik wil wel een mooi gevecht tussen Max en Oscar zien.
Dat mag niet van de regiesjaool schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:57:
[...]
Ik wil wel een mooi gevecht tussen Max en Oscar zien.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Schiet tussen de palen en je scoort!
Hadden ze niet gewoon moeten zeggen, iedereen FW en geen banden wisselen.soulcrusher schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:58:
Leuk dit spectakel maar het is toch te sneu voor woorden dat de start een half uur vertraagd is en als ze daadwerkelijk starten is het te droog voor full wets. Beter waren ze gewoon op tijd gestart, dan zorgden ze er al rijdend voor dat de baan niet te nat zou worden.

Ik zou het doen!
Beter gooien ze de reglementen uit het raam?soulcrusher schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:58:
Leuk dit spectakel maar het is toch te sneu voor woorden dat de start een half uur vertraagd is en als ze daadwerkelijk starten is het te droog voor full wets. Beter waren ze gewoon op tijd gestart, dan zorgden ze er al rijdend voor dat de baan niet te nat zou worden.
Er is vastgelegd dat er een minimum tijd tussen Q en race moet zitten, daarom is de sprint uitgesteld (SQ was ook uitgesteld, immers)
Jupxzaz schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:59:
Had die truck nou een Nederlands kenteken?
Viel me ook op iddxzaz schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:59:
Even bij Boels gehuurd
[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 29-07-2023 18:00 ]
jepxzaz schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:59:
Jaxzaz schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:59:
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
erutangiS
Yepxzaz schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:59:
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ze zouden niet zozeer een grindbak moeten uitvinden, maar iets om je auto te verhogen on-the-fly.Quad schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:00:
Wanneer vinden ze een grindbak uit waar je gewoon weer uit door kan rijden? Alonso heeft geen schade of wat, maar die auto kan er niet meer uit..
[ Voor 6% gewijzigd door plizz op 29-07-2023 18:01 ]
Dat is er al en heet asfalt. Maar dat is dan weer minder goed in de snelheid eruit halen als het fout gaat.Quad schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:00:
Wanneer vinden ze een grindbak uit waar je gewoon weer uit door kan rijden? Alonso heeft geen schade of wat, maar die auto kan er niet meer uit..
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
En daar is die grindbak juist voor bedoeld. Je kunt er wel uit rijden maar als je erin spint dan graaft de wagen zich in en kom je er niet meer uit.Quad schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:00:
Gewoon op de baan blijven kom je ook niet vast te zitten.Quad schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:00:
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hoe wil je iets hebben dat je hard genoeg kan vertragen voor je de muur raakt maar waar je gewoon over zou kunnen rijden? Dat is toch gewoon een tegenstelling?Quad schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:00:
Ik bedoel starten om 17:05, toen regende het pas net.Dido schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:59:
[...]
Beter gooien ze de reglementen uit het raam?
Er is vastgelegd dat er een minimum tijd tussen Q en race moet zitten, daarom is de sprint uitgesteld (SQ was ook uitgesteld, immers)
kloptLZ86 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:01:
Jongens, volgens mij had die truck een NL kenteken.
een van 3 rondes.
Een van 6 rondes
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
de banden zijn niet gemaakt voor zijwaarts glijden. Daardoor slijten ze sneller en gaan ze dus minder lang mee.cy-gor25 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:01:
wat bedoelt men met de impact of de band door driften?
Hier had je niets anders kunnen doen
Het is heel simpel op deze baan: men neemt geen enkel risico met te vroeg starten, dat is niet te verkopen als er weer fatale ongelukken door gebeuren.soulcrusher schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:02:
[...]
Ik bedoel starten om 17:05, toen regende het pas net.
Ik twijfel, iemand?sjaool schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:02:
Had die truck nu echt een NL kenteken?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Geen idee, ik heb deze vraag nog niet voorbij zien komen.sjaool schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:02:
Had die truck nu echt een NL kenteken?
Misschien Perez ook even vertellenMC_Sparkles schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:04:
Pffff daar is de power van de RB
[ Voor 5% gewijzigd door TheBrut3 op 29-07-2023 18:05 ]
En de McLaren staat op hogere downforce afgesteld voor sector 2.MC_Sparkles schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:04:
erutangiS
https://f1manager.info/ranking/4605
Not bad for a GP2 engineMC_Sparkles schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:04:
Maar het mag niet baten
[ Voor 17% gewijzigd door Dido op 29-07-2023 18:06 ]
https://f1manager.info/ranking/4605
Heeft geen snelheid zo te zien
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |