"When you grow up your heart dies"
Zoals de BZN, de Bocht Zonder Naam?RobertMe schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:02:
Tsjonge jonge, is er nog eens een circuit met mooie ouderwetse authentieke namen en dan ga je voor Turn 1 & de chicane
Althans, ik begreep dat ze die bocht de Jacky Ickx-bocht wilden noemen, maar dat Jacky daar zelf niet op zat te wachten.
Sowieso snap ik niet dat er geen doorlopende stream is die van voorbeschouwing automatisch overgaat in de race.
[ Voor 4% gewijzigd door darkdesign op 29-07-2023 16:57 ]
T9 is dat. Na Rivage (/ook wel ooit Bruxelle genoemd?). Dat is de enige bocht die geen naam heeft AFAIKDido schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:56:
[...]
Zoals de BZN, de Bocht Zonder Naam?
Althans, ik begreep dat ze die bocht de Jacky Ickx-bocht wilden noemen, maar dat Jacky daar zelf niet op zat te wachten.
Ik ben al een minuut of 15 gewoon naar de race stream aan het kijken.darkdesign schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:56:
Wat ik jammer vind bij F1TV is dat ze de stream al starten, maar ipv live beelden (mag een webcam zijn) een "uitzending begint binnenkort"-melding laten zien.
Sowieso snap ik niet dat er geen doorlopende stream is die van voorbeschouwing automatisch overgaat in de race.
Dat heeft te maken met de replays. Zodat als je de race later gaat terugkijken, je niet door een half uur preview hoeft te skippen om bij de start te komen.darkdesign schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:56:
Wat ik jammer vind bij F1TV is dat ze de stream al starten, maar ipv live beelden (mag een webcam zijn) een "uitzending begint binnenkort"-melding laten zien.
Hoe bedoel je.darkdesign schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:56:
Wat ik jammer vind bij F1TV is dat ze de stream al starten, maar ipv live beelden een "uitzending begint binnenkort"-melding laten zien.
Bij starten zit je op international. Dat is hier dus waarschijnlijk VP sessie
Maar je kunt switchen naar F1 live en dus gewoon kijken.
Automatisch swtichen zou mooi zijn. Maar tegenwoordig krijg je een pop-up . KLik en go.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Yep wat een gokRocketKoen schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:58:
Max op softs... terwijl het flink regent.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Zo moeilijk is het toch niet om een stream achteraf te knippen of van snelkoppelingen/chapters te voorzien?RocketKoen schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:58:
[...]
Dat heeft te maken met de replays. Zodat als je de race later gaat terugkijken, je niet door een half uur preview hoeft te skippen om bij de start te komen.
er is altijd de voorbeschouwing. live vanaf de start.darkdesign schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:56:
Ik zou het doen!
Heb je wel de juiste stream gekozen? F1 is vaak al lang bezig als International nog niks laat zien.darkdesign schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:56:
Dat is de voorbeschouwing denk ik.TheBrut3 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:58:
[...]
Ik ben al een minuut of 15 gewoon naar de race stream aan het kijken.
Ik zou het doen!
F1TV Live begint altijd eerder met uitzenden. Even overschakelen van de internationale stream naar F1TV Live dus. De knop boven het wereldbolletje.darkdesign schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:56:
Klopt, maar wel op de race stream en niet de stream van de voorbeschouwing.darkdesign schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:00:
Dat is de voorbeschouwing denk ik.
Zou belachelijk zijnTheBrut3 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:00:
Dit wordt uitstellen.
Erger nog... Ze geven in de voorbeschouwing een link naar de race stream. Die nog niet begonnen is...darkdesign schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:56:
En dan ook nooit meer terug. De f1tv stream heeft by far het beste commentaar.sjaool schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:00:
[...]
F1TV Live begint altijd eerder met uitzenden. Even overschakelen van de internationale stream naar F1TV Live dus. De knop boven het wereldbolletje.
Als je wisselt naar het F1TV commentaar (niet het NL commentaar) heb je gewoon beelden en uitleg.darkdesign schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:56:
Zal een sprint langer duren dan een race met al dat uitstel?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
High tech en geavanceerde sport ja.sjaool schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:02:
Uitgesteld en rond 6 uur gaat het nog harder regenen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Voortaan reserveren met ik kom er aan als F1 klaar is.
Dan zit je safe
Serieus, daar kom ik nu pas achter. Thanks!!sjaool schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:00:
[...]
F1TV Live begint altijd eerder met uitzenden. Even overschakelen van de internationale stream naar F1TV Live dus. De knop boven het wereldbolletje.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
SC start, red flag, dan iedereen de pits in en wachten op een staande herstart?
[ Voor 65% gewijzigd door Dido op 29-07-2023 17:05 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Veel plezier. In Spa hopelijk veel spektakel en geen rode vlaggen.Pierre schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:04:
Veel plezier iedereen ik ga naar de filmkijk de sprint wel terug als ik thuis ben.
Lijkt me wat optimistisch.Dido schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:05:
Formation lap om 17:12
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Jij hebt er nog vertrouwen in dat ze uberhaupt gaan racenPierre schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:04:
Veel plezier iedereen ik ga naar de filmkijk de sprint wel terug als ik thuis ben.
Mij ook, maar dat is kennelijk wat Race Control communiceertGunner schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:05:
Lijkt me wat optimistisch.
Ah, nu is het "delayed start"
[ Voor 8% gewijzigd door Dido op 29-07-2023 17:06 ]
Ik denk het nietPjottski schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:36:
Zal iemand het aandurven om met softs te starten en die 15 ronden gebruiken?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
1604BST Rain rate 40mm/hr sector 2. Undriveable. Delay is correct decision
— Ian Fergusson (@fergieweather) 29 juli 2023
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mooi kan je live kijkenPierre schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:04:
Denk dat jij eerder thuis bent, dan de sprint gereden is.Pierre schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:04:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Op zich logisch dat de afvoer zo tekeer gaat met het hoogteverschil op het circuit.dutchgio schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:07:
Afwatering is toewatering geworden, dit wordt niks
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oostenrijker.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Stroll. Slicks poging ging prima voor hem.Pjottski schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:36:
Zal iemand het aandurven om met softs te starten en die 15 ronden gebruiken?
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Heeft de FIA wat gasten van de Ferrari pitwall in dienst tegenwoordig?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
erutangiS
Lewis stond toch op soft klaar?
https://f1manager.info/ranking/4605
Droog is saaiMrOleo schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:08:
Was het om 16.30 droog en hebben ze het dus netjes uitgesteld tot het regent?
Ja.MrOleo schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:08:
Was het om 16.30 droog en hebben ze het dus netjes uitgesteld tot het regent?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Daar is er maar een van.hoevenpe schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:08:
Is dit een belgenmop?
De rest is gewoon waar
Waar is Masi als je hem nodig hebt?Richh schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:08:
Heeft de FIA wat gasten van de Ferrari pitwall in dienst tegenwoordig?
Toen heette het nog een motorrace…
Mijn boefje is liev!
Hou m heel nondeju! (vrije vertaling)sjaool schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:11:
GP hangt bij Max in de wagen. Er is een flink gesprek aan de gang.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Nog even snel bespreken of het eerste rondje een cool down of een hot lap gaat worden.sjaool schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:11:
GP hangt bij Max in de wagen. Er is een flink gesprek aan de gang.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
https://f1manager.info/ranking/4605
En dan zijn ze verplicht om dat op full wets te doen. Weten we tenminste ook weer waar die banden voor zijnpowah33 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:14:
omannn start behind safetycar ...
Inderdaad zeg. Was dat 2 jaar terug?sjaool schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:15:
Pfff... alsjeblieft niet weer zo'n actie met 1 rondje en dan klaar.
Some infinities are bigger than others.
Wel leuke punten voor Pastrani in dat geval.renegrunn schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:16:
Inderdaad zeg. Was dat 2 jaar terug?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
COPYJeroenvde89 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:17:
Ferrari zegt dat het droog wordt, ofwel plaatselijke tornado’s
Ik zou het doen!
Weather goes for plan cJeroenvde89 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:17:
Question?Jeroenvde89 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:17:
Misschien het Spa circuit nabouwen in de woestijn voor een droge versieMajor_ton schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:17:
Kunnen ze Spa voortaan niet beter in de zomer organiseren? Oh wacht...
Ja, idioot gewoon. Reken dan gewoon die rondjes achter SC niet mee voor de race. Zo heeft een sprint race natuurlijk totaal geen zin.basvn schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:17:
van de 14? rondes dus een paar achter de SC..
Voor wiehoevenpe schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:17:
Wel leuke punten voor Pastrani in dat geval.
Ik zou het doen!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/BTXoNlDCTvJvKedHd6Jhe9Rz.jpg?f=fotoalbum_large)