Waarom laat hij op 0 niet zien dat VER 2de stond?
Tja. Stilstaan is geen racen? Ze meten de positie bij doorkomen finish van elke ronde.Napo schreef op zondag 23 juli 2023 @ 18:50:
[...]
1st round brawl kan Idd nog steeds tellen als aan de leiding liggen.
een treffende spreuk
Er zijn dan twee smaken, einde van de ronde maar dan is ronde 0 irrelevant in de grafiek. Dan kan je hem weghalen of laten zien wat de startpositie was.pro_6or schreef op zondag 23 juli 2023 @ 18:57:
[...]
Tja. Stilstaan is geen racen? Ze meten de positie bij doorkomen finish van elke ronde.
1st round brawl kan Idd nog steeds tellen als aan de leiding liggen.
Wat een race
Max deklasseert iedereen met zijn 33 seconden voorsprong
Perez lacht als ene boer met kiespijn, want 40 seonden achter Max, maar wel 3e
Hamilton is zeer zeer sportief, en liet zien hoe goed hij kan zijn
Norris wordt waaaaaanzinnig gematst met de pitstops (waarom? waarom? Piastri had 2e kunnen worden...)
Ricciardo doet het niet slecht, valt me reuze mee
Jammer dat Aston Martin racing zo wegvalt
Ferrari.......tsja.......
Ook Russell deed het zeker niet slecht
Idem voor de Hulk en Bottas.... wat zou ik het leuk vinden als de Hulk voor RBR mag rijden, alhoewel ik denk dat ze dan eerder Albon terug moeten nemen. die gast presteert als races goed in een slechte wagen (wel snel)
Mooie race al met al, kijk voorwaarts naar Belgie!!
Norris wordt waaaaaanzinnig gematst met de pitstops (waarom? waarom? Piastri had 2e kunnen worden...)
Idem voor de Hulk en Bottas.... wat zou ik het leuk vinden als de Hulk voor RBR mag rijden, alhoewel ik denk dat ze dan eerder Albon terug moeten nemen. die gast presteert als races goed in een slechte wagen (wel snel)
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Mee eens maar het is wel al de tweede keer achter elkaar dat dit gebeurt. Lando zou ook zijn eigen podium trede kunnen gebruiken voor de champagne pop i.p.v. die van Max iedere keerpro_6or schreef op zondag 23 juli 2023 @ 18:39:
[...]
Kom op man, dat zou hij nooit bewust doen, gewoon niet goed nagedacht, beetje onmundig, kan gebeuren. Wel jammer dat er zo veel werk in zat.
Vorige week flikkerde de trophy er ook af maar die was wat steviger:
we got the lando champagne pop!!!!!! pic.twitter.com/H3lp0UnW0U
— comfort lando (@safeforlando) 9 juli 2023
[ Voor 15% gewijzigd door Skidmarks op 23-07-2023 19:16 ]
Wat betreft Piastri, ik denk dat McLaren meer focuste op de undercut van de concurrentie, en daar liep Piastri nu eenmaal het meeste risico. Na de stop van Piastri moest Norris ook wel om geen undercut te krijgen van zijn teamgenoot, maar vervolgens bleek het tempo van iedereen eigenlijk tegen te vallen.wowly schreef op zondag 23 juli 2023 @ 19:03:
Wat een race
Ik denk dat Piastri ook niet het tempo had vandaag om P2 of P3 te kunnen halen, zeker toen zijn tempo in de tweede helft van zijn tweede stint begon weg te zakken.
Die van Max is hoger en dus makkelijker te bereiken voor de champagne popSkidmarks schreef op zondag 23 juli 2023 @ 19:09:
[...]
Mee eens maar het is wel al de tweede keer achter elkaar dat dit gebeurt. Lando zou ook zijn eigen podium trede kunnen gebruiken voor de champagne pop i.p.v. die van Max iedere keer
Vorige week: [Twitter]
[ Voor 4% gewijzigd door Transportman op 23-07-2023 19:19 ]
Nouja, da's de uitslag van qualifying, ik vind die chart zo gek nog niet.Napo schreef op zondag 23 juli 2023 @ 18:50:
[...]
@Exocet .. dit bedoelde ik dusDonJunior schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 13:55:
[...]
..dit hebben we jaren eerder ook gezien bij Mercedes. Een beetje aankloten tijdens de VTs en vervolgens de race compleet weg rijden.
Ik geloof het in ieder geval nog niet van RBR. Zie het morgen wel hoe 'slecht' het wel of niet gaat.

*sowieso
Beetje knullig van Lando, maar ze kunnen er beide wel om lachen...... Het zou maar een terug kerend ding worden. Volgens mij vond Max hem ook niet heel mooi
Cogitationis poenam nemo patitur
True, Piastri leek op het laatst zijn banden over de lof te hebben gejaagd. Van de andere kant, was dit niet zijn eerste Mickey Mouse ervaring qua hungarije. Ik vind het verrekens netjes gedaan. Dat wordt nog wat die jongen…Transportman schreef op zondag 23 juli 2023 @ 19:17:
[...]
Wat betreft Piastri, ik denk dat McLaren meer focuste op de undercut van de concurrentie, en daar liep Piastri nu eenmaal het meeste risico. Na de stop van Piastri moest Norris ook wel om geen undercut te krijgen van zijn teamgenoot, maar vervolgens bleek het tempo van iedereen eigenlijk tegen te vallen.
Ik denk dat Piastri ook niet het tempo had vandaag om P2 of P3 te kunnen halen, zeker toen zijn tempo in de tweede helft van zijn tweede stint begon weg te zakken.
[...]
Die van Max is hoger en dus makkelijker te bereiken voor de champagne pop
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Anoniem: 499527
TheBrut3 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:42:
Perez is DotD geworden, hoe onterecht...
Russell dotd imhoOMD schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:42:
[...]
Want? Enige coureur die zoveel plaatsen op track gewonnen heeft.
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 499527 op 23-07-2023 19:35 ]
Spa gaat ie pakken. Zandvoort nietDaniëlWW2 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:48:
En Max staat nu op zeven overwinningen op een rij. Record is negen en de volgende twee races zijn Spa en Zandvoort.

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dan heeft hij er acht. Vettel mag dat record ook wel houden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waarom Zandvoort opeens niet? Die heeft hij tot nu toe altijd nog gewonnen.
"When you grow up your heart dies"
Moet zeggen dat ik die Sky Kids interviews best leuk vind, even wat andere vragen, maar wel over nagedacht en goed gesteld. De oprechte boosheid van die jongedame die Lando interviewt en dan de schuld krijgt van de trofee is ook wel vermakelijk om te zien.
Doelbewust?Jorizzz schreef op zondag 23 juli 2023 @ 18:23:
[...]
Misschien mis ik de grap, maar ik vind het nogal lomp en respectloos om zo'n beker doelbewust te slopen.
Die jongen is ontzettend blij dat hij wederom op het podium staat en heeft die actie gewoon niet goed gepland.
Piastri had helaas niet de snelheid om 2e te worden na zijn goede 1e stint.wowly schreef op zondag 23 juli 2023 @ 19:03:
Wat een race
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ook al heb ik de grootste kak hekel aan Russel kan ik je punt begrijpen. Goed gereden maar echte entertainment voor het thuisvolk was het nog niet echt anders had ie inderdaad dotd geworden
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Reden te meer. Hij kan hem niet altijd winnensjaool schreef op zondag 23 juli 2023 @ 19:49:
[...]
Waarom Zandvoort opeens niet? Die heeft hij tot nu toe altijd nog gewonnen.
Ik vind dat wel heel simpel gedacht, Norris pakt de pole en dus de winst. Dan had Hamilton vandaag ook moeten winnen. Max is in Zandvoort waarschijnlijk ook 0,5 seconde per ronde sneller dan de rest en ik zie dan ook niemand Max voorlopig kloppen.Anoniem: 499527 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:06:
[...]
Reden te meer. Hij kan hem niet altijd winnenMaar ik denk dat Lando daar pole pakt. En dus de winst
Het is ook geen "entertainer of the day"OMD schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:05:
[...]
Ook al heb ik de grootste kak hekel aan Russel kan ik je punt begrijpen. Goed gereden maar echte entertainment voor het thuisvolk was het nog niet echt anders had ie inderdaad dotd geworden
Hij eindigt gewoon 3 seconden achter Piastri die P4 startte...
Want dat zijn ook echt dezelfde circuits natuurlijk...Woefdram schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:09:
[...]
Ik vind dat wel heel simpel gedacht, Norris pakt de pole en dus de winst. Dan had Hamilton vandaag ook moeten winnen.
Inhalen op Zandvoort is bijna net zo onmogelijk als in Monaco.
Entertainer en entertainment zijn 2 verschillende dingen natuurlijk. Dotd wordt gekozen door het thuisvolk. Als Russel echt de meeste mensen had verrast dan had hij wel dotd geworden.Anoniem: 499527 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:09:
[...]
Het is ook geen "entertainer of the day"![]()
Hij eindigt gewoon 3 seconden achter Piastri die P4 startte...
Ik maak de regels niet hè omtrent dotd. Zijn gewoont thuis stemmers. Russel heeft m het goed gedaan, dat zeker.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
En op Hungaroring dan? Die wordt Monaco zonder vangrails genoemdAnoniem: 499527 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:11:
[...]
Want dat zijn ook echt dezelfde circuits natuurlijk...
Inhalen op Zandvoort is bijna net zo onmogelijk als in Monaco.
Onmogelijk op in te halen zeiden ze.
Nou dat heb ik gezien /s
Ja, die vergelijking snap ik dus niet zo goed eerlijk gezegd.Ryur schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:12:
[...]
En op Hungaroring dan? Dat wordt Monaco zonder vangrails genoemd
Napo schreef op zondag 23 juli 2023 @ 18:50:
[...]
F1 says position data during the first lap is not guaranteed to be accurate, so the positions start at the end of the 1st lap. I'm working on a fix for it 😬
— F1 Telemetry Data (@F1TelemetryData) 23 juli 2023
Heb het gevraagd voor je, hier zijn antwoord.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vorig jaar zagen we op Zandvoort ook meer inhaalacties op het rechte stuk doordat de DRS eerder begon
Je hebt vandaag gemist hoeveel sneller Max op race pace is? Met DRS op rechte stuk is Max er zo langs. Lukte Per hier vandaag ook prima.Anoniem: 499527 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:06:
[...]
Reden te meer. Hij kan hem niet altijd winnenMaar ik denk dat Lando daar pole pakt. En dus de winst
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Hallo!
I haven't posted here in a while but yes, I'm still alive (for the time being at least!)
Here are the race pace charts for this race

The race was better than expected, at least in my opinion. Hungaroring is quite narrow and curvy so I'm actually surprised that we saw a good number of overtakes.
I haven't posted here in a while but yes, I'm still alive (for the time being at least!)
Here are the race pace charts for this race
The race was better than expected, at least in my opinion. Hungaroring is quite narrow and curvy so I'm actually surprised that we saw a good number of overtakes.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.Inspired schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:24:
[...]
Je hebt vandaag gemist hoeveel sneller Max op race pace is? Met DRS op rechte stuk is Max er zo langs. Lukte Per hier vandaag ook prima.
Maar ik zie mijn ongelijk met plezier tegemoet
Voorheen was het zelfs bij het rechte stuk op start finish nog wel eens lastig om in te halen, en elders op de baan was het al helemaal geen doen.Anoniem: 499527 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:13:
[...]
Ja, die vergelijking snap ik dus niet zo goed eerlijk gezegd.
Maar dat is nu wel een stuk minder het geval.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verstappen mag die beker toch niet zelf houden, die gaat naar Red-Bull. Verstappen krijgt hooguit een replica. Het kan hem echt niks schelen dat Norris dat ding omgooit.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Max krijgt een replica maar dat duurt vaak nog wel een tijdje voor hij die krijgt. Deze gaat naar het Red Bull hoofdkantoor. Ik zie Red Bull er ook nog voor aan om hem gebroken in de prijzenkast te willen zetten. Maar ik denk dat ze een nieuwe "krijgen".CAPSLOCK2000 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 21:10:
Verstappen mag die beker toch niet zelf houden, die gaat naar Red-Bull. Verstappen krijgt hooguit een replica. Het kan hem echt niks schelen dat Norris dat ding omgooit.
Verstappen krijgt een medailleCAPSLOCK2000 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 21:10:
Verstappen mag die beker toch niet zelf houden, die gaat naar Red-Bull. Verstappen krijgt hooguit een replica.
En Ricciardo gemiddeld 0,2s per ronde sneller dan tsunoda. Netjes.
Ook super constant met zijn mediums waar hij 40 rondjes op heeft gereden!De_Bastaard schreef op zondag 23 juli 2023 @ 21:24:
We zullen het zien.
Een mechanisch issue zit altijd in een klein hoekje.
PSN
[YouTube: Post-Race Press Conference - Hungary]
Max hoopt niet op 44 overwinningen te blijven staan.
Max hoopt niet op 44 overwinningen te blijven staan.
Had ik niet verwacht moet ik zeggen. Voor iemand die al even langs de zijlijn staat en nu weer in een auto stapt puik gereden. Jammer van de start, maar daar kon hij ook weinig aan doen.De_Bastaard schreef op zondag 23 juli 2023 @ 21:24:
Ik meende altijd dat ze van de trofeeën een replica krijgen en dat het soms wel maanden kan duren voor ze die ontvangen.RobertMe schreef op zondag 23 juli 2023 @ 21:22:
[...]
Verstappen krijgt een medailleBekers zijn nooit naar de coureurs gegaan. De (vorig jaar?) ingevoerde medailles zijn wel echt voor de coureur.
Okay, dat ze medailles krijgen is dus nieuw.
https://supersport.com/fo...-get-medals-for-race-wins
Trophies will still be handed out but they are usually retained by the teams, who put them on display at their factories, with drivers getting only replicas to keep.
"This medal has been created so that each grand prix winner retains a unique personal memento to commemorate their outstanding achievement," the FIA said.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Terwijl hij ook schade had en een extreem lange stint op mediums heeft gereden.De_Bastaard schreef op zondag 23 juli 2023 @ 21:24:
Eigenlijk was dit eerste weekend van de auto leren kennen, meteen al precies wat van hem verwacht werd. Meteen sneller dan Tsunoda.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mocht perez blijven kloten dan denk ik dat hij wel kan op die plek maakt.
Sowieso al omdat de combi Max en Daniel gewoon een goede marketing combo is.
Ik denk dat het pas serieus een topic gaat worden als perez niet de nummer 2 plek in het wdc weet te verzilveren. Vooralsnog lekker laten rijden bij AT en kijken of hij zijn goede resultaat van vandaag weet voort te zetten.De_Bastaard schreef op zondag 23 juli 2023 @ 22:10:
[ Voor 12% gewijzigd door stylezzz op 23-07-2023 22:15 ]
Hoe zei Brundle dat altijd? "Drive them like you have to pay for them yourself"? Gezien AT ook in de verkoop staat op zoek is naar een nieuwe hoofdsponsor misschien ook daadwerkelijk het gevalNeverSettle schreef op zondag 23 juli 2023 @ 21:29:
[...]
Ook super constant met zijn mediums waar hij 40 rondjes op heeft gereden!
Met maar 40 punten tot lewis en Fernando is daar echt nog vanalles mogelijk. Paar fuck ups en hij is die plek zo kwijt. Max zit een stuk veiliger…stylezzz schreef op zondag 23 juli 2023 @ 22:14:
[...]
Ik denk dat het pas serieus een topic gaat worden als perez niet de nummer 2 plek in het wdc weet te verzilveren. Vooralsnog lekker laten rijden bij AT en kijken of hij zijn goede resultaat van vandaag weet voort te zetten.
Probleem is dan dat als volgend jaar "de rest" er dichter op zit die echt niet meer die plek 2 verzilverd. Zie ook de uiteindelijk overmacht waarmee Verstappen vorig jaar kampioen werd en vervolgens Perez kwaad is dat Verstappen hem niet geholpen heeft om P2 te worden in het kampioenschap. En dat was dan ook nog tegen een crashende Leclerc in een prutsend Ferrari die steeds langzamer werd. Het is dat Aston Martin het de afgelopen races laat afweten, anders was Perez dat tweede plekje in het kampioenschap al kwijt geweest.stylezzz schreef op zondag 23 juli 2023 @ 22:14:
[...]
Ik denk dat het pas serieus een topic gaat worden als perez niet de nummer 2 plek in het wdc weet te verzilveren.
Als Perez aan het eind van het seizoen nog steeds 2e is maar zo blijft presteren als de afgelopen 5, 6 races dan is dat puur te danken aan de overmacht van Red Bull / de achterstand van de concurrentie (en wisselen daarin, nu staat McLaren ineens tweede, begin van het seizoen was het AM, Ferrari zakt wat weg na betere start en Mercedes lijkt wat naar voren te kruipen). De kwaliteiten van Perez op dit niveau gaat hem echt niet op eigen kracht P2 in het kampioenschap geven. En als volgend jaar er wel 1 concurrent is voor het hele jaar wordt Perez (weer) geen tweede.
Natuurlijk is er nog vanalles mogelijk. Al denk ik eerder dat die 2 lieden zich eerder zorgen gaan maken over mclaren tot het einde seizoen.De_Bastaard schreef op zondag 23 juli 2023 @ 22:18:
[...]
Met maar 40 punten tot lewis en Fernando is daar echt nog vanalles mogelijk. Paar fuck ups en hij is die plek zo kwijt. Max zit een stuk veiliger…
Dit seizoen is Puma door Red Bull als leverancier ingewisseld voor Sparco. Over de Sparco racepakken zijn weinig klachten maar over de schoenen des te meer en het is nog steeds niet opgelost.
Sergio draagt al sinds het begin van het seizoen zijn gele Puma's van vorig jaar en Max draagt zijn gouden Puma's sinds de grand prix van Spanje. Wel zijn de Puma logo's er netjes afgehaald maar Puma is daar tegen in verweer gekomen. Daarom droeg Max deze race weer andere schoenen, dit keer van het merk Alpinestars maar na de race moesten ze weer uit omdat ze teruggingen naar de fabriek om 'gescand' te worden en dus zat Max weer met zijn gouden Puma's bij de persconferentie. De Alpinestars schoenen waren wel minder pijnlijk dan de Sparco schoenen. Overigens is Max ook niet content met de Puma schoenen dus het probleem blijft dus nog even.
Sergio draagt al sinds het begin van het seizoen zijn gele Puma's van vorig jaar en Max draagt zijn gouden Puma's sinds de grand prix van Spanje. Wel zijn de Puma logo's er netjes afgehaald maar Puma is daar tegen in verweer gekomen. Daarom droeg Max deze race weer andere schoenen, dit keer van het merk Alpinestars maar na de race moesten ze weer uit omdat ze teruggingen naar de fabriek om 'gescand' te worden en dus zat Max weer met zijn gouden Puma's bij de persconferentie. De Alpinestars schoenen waren wel minder pijnlijk dan de Sparco schoenen. Overigens is Max ook niet content met de Puma schoenen dus het probleem blijft dus nog even.
Perez heeft vandaag weer een aardig resultaat laten zien. Ik hoop voor hem dat die 5 voorgaande races een tijdelijk iets waren en dat het niet meer terug komt. Na de eerste paar races dit seizoen dacht half internet dat hij kans maakte op het wdc.... nou zal dat niet meer gaan gebeuren, maar ik hoop dat het resultaat van vandaag hem weer een stukje mojo heeft terug gegeven.RobertMe schreef op zondag 23 juli 2023 @ 22:19:
[...]
Probleem is dan dat als volgend jaar "de rest" er dichter op zit die echt niet meer die plek 2 verzilverd. Zie ook de uiteindelijk overmacht waarmee Verstappen vorig jaar kampioen werd en vervolgens Perez kwaad is dat Verstappen hem niet geholpen heeft om P2 te worden in het kampioenschap. En dat was dan ook nog tegen een crashende Leclerc in een prutsend Ferrari die steeds langzamer werd. Het is dat Aston Martin het de afgelopen races laat afweten, anders was Perez dat tweede plekje in het kampioenschap al kwijt geweest.
Als Perez aan het eind van het seizoen nog steeds 2e is maar zo blijft presteren als de afgelopen 5, 6 races dan is dat puur te danken aan de overmacht van Red Bull / de achterstand van de concurrentie (en wisselen daarin, nu staat McLaren ineens tweede, begin van het seizoen was het AM, Ferrari zakt wat weg na betere start en Mercedes lijkt wat naar voren te kruipen). De kwaliteiten van Perez op dit niveau gaat hem echt niet op eigen kracht P2 in het kampioenschap geven. En als volgend jaar er wel 1 concurrent is voor het hele jaar wordt Perez (weer) geen tweede.
Wel gek dat Sparco zoveel problemen heeft, zij produceren alleen specialistische raceproducten terwijl Puma een veel gevarieerder gamma heeft.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
33Mog schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 13:44:
[...]
Het spannendste gaat zijn of Max met meer of minder dan 20 seconden voorsprong wint.
Max gaat echt elke komende race dit seizoen winnen
Lekker scherp @pro_6or
[ Voor 6% gewijzigd door Mog op 23-07-2023 22:35 ]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Had gekund. Maar helaas motorpech qualy Jeddah en ongelukkige safetycar in Baku. Waar het anders echt spannend was geworden, Jeddah had Max met overmacht gewonnen.
een treffende spreuk
Mogelijk omdat Sparco en Alpinestars Italiaans zijn en Puma DuitsMaarten_E schreef op zondag 23 juli 2023 @ 22:26:
Wel gek dat Sparco zoveel problemen heeft, zij produceren alleen specialistische raceproducten terwijl Puma een veel gevarieerder gamma heeft.
Zonder gekheid, blijkbaar zijn de Sparco schoenen geen massage voor de voeten en zijn de Alpinestars wel iets beter maar dat is dus de enige materiaalpech voor Red Bull op dit moment.
Russell of Norris inderdaad, eventueel Albon of zelfs Max... Stuk voor stuk meer DotD dan Perez.Anoniem: 499527 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 19:34:
Russell dotd imho
DOTD is meestal een soort troostprijs, of iemand die vanaf achter komt. Beide vaak.TheBrut3 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 22:58:
[...]
Russell of Norris inderdaad, eventueel Albon of zelfs Max... Stuk voor stuk meer DotD dan Perez.
een treffende spreuk
DOTD is helemaal niks, je krijgt er als rijder niks voor en het kan ze volgens mij aan hun derrière oxideren. Weer een gimmick van F1 waar niemand op zit te wachten...
Beetje zoals Bottas eigenlijk, die wist in de 5 jaar dat hij bij het toen dominante Mercedes reed maar 2x P2 in het WDC wist te halen waarvan maar 1x in 2019 overtuigend (2020 scheelde het maar 9 punten met Verstappen op P3 terwijl Verstappen 4 DNFs meer had). Het lukte hem ook alleen maar in de jaren dat de Mercedes echt superdominant was en compleet geen tegenstand had , in de jaren dat de concurrentie er wel redelijk bij zat (2017 en 2018 Ferrari, 2021 Red Bull), lukte het hem gewoon niet om P2 te halen.RobertMe schreef op zondag 23 juli 2023 @ 22:19:
[...]
Probleem is dan dat als volgend jaar "de rest" er dichter op zit die echt niet meer die plek 2 verzilverd. Zie ook de uiteindelijk overmacht waarmee Verstappen vorig jaar kampioen werd en vervolgens Perez kwaad is dat Verstappen hem niet geholpen heeft om P2 te worden in het kampioenschap. En dat was dan ook nog tegen een crashende Leclerc in een prutsend Ferrari die steeds langzamer werd. Het is dat Aston Martin het de afgelopen races laat afweten, anders was Perez dat tweede plekje in het kampioenschap al kwijt geweest.
Perez heeft hetzelfde, vorig jaar zat Ferrari er goed bij en meteen had Perez moeite om bij te blijven en liep hij P2 mis, dit jaar is de RBR uiterst dominant maar nog steeds moet Perez vooral achteruit kijken om P2 te houden en is het vooral omdat de rest zeer wisselvallig presteert dat hij nu een gaatje heeft.
Jij bent the overdriver of the day 😜MasterMaceMichu schreef op zondag 23 juli 2023 @ 23:13:
DOTD is helemaal niks, je krijgt er als rijder niks voor en het kan ze volgens mij aan hun derrière oxideren. Weer een gimmick van F1 waar niemand op zit te wachten...
Gewoon weer een niemandalletje Idd.
een treffende spreuk
Die combo was anders toch niet altijd even lekker, sterker, ik meen me te herinneren dat een bepaald voorval ook een van de redenen was voor Ricciardo zijn vertrek bij Red Bull.De_Bastaard schreef op zondag 23 juli 2023 @ 22:10:
Als zou blijken dat ze elkaar (weer) het leven zuur kunnen maken, dan is het lachen en dikke mik gedrag zo weer over. Niet voor de camera's natuurlijk, dikke vrienden, tot de laatste... 😏
Testing, one, two ...
Het was niet zozeer een voorval maar combinatie van alles, het was gewoon het plafond waar Ric tegenaan zat te kijken. RBR was duidelijk, Max krijgt prio, waar Ric zich absoluut nog geen Bottas/Rosberg voelde. En gelijktijdig had hij simpelweg geen hoop in Honda, waar Max het zeker wel had, en zie 3 jaar later het resultaat.hardware-lover schreef op zondag 23 juli 2023 @ 23:50:
[...]
Die combo was anders toch niet altijd even lekker, sterker, ik meen me te herinneren dat een bepaald voorval ook een van de redenen was voor Ricciardo zijn vertrek bij Red Bull.
Als zou blijken dat ze elkaar (weer) het leven zuur kunnen maken, dan is het lachen en dikke mik gedrag zo weer over. Niet voor de camera's natuurlijk, dikke vrienden, tot de laatste... 😏
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
DotD is in het leven geroepen om de fans/kijkers meer betrokken te krijgen. Het is dan ook een titel die wordt gegeven door de fans/kijkers. Het is voor de coureurs ook leuk om een soort van waardering te krijgen voor hun race.MasterMaceMichu schreef op zondag 23 juli 2023 @ 23:13:
Echt zitten genieten van Max gisteren. Wat een uitzonderlijke snelheid had hij, zelfs op oude banden.
In de laatste stint reed hij steeds in de 1:21, terwijl de enige die ook een 1:21 had gereden dit maar 1x deed (Ham). Hij was gewoon bizar snel en ook nog eens erg zuinig op zijn banden.
Ook genoten van Norris en (zeker in het begin van de race) van Piastri. Mooi om te zien dat McLaren weer mee kan doen voor het podium.
Op naar Spa, als het weer geen roet in het eten gooit denk ik dat Max ook daar weer gaat winnen. Ook de Mclarens zie ik daar weer sterk zijn.
In de laatste stint reed hij steeds in de 1:21, terwijl de enige die ook een 1:21 had gereden dit maar 1x deed (Ham). Hij was gewoon bizar snel en ook nog eens erg zuinig op zijn banden.
Ook genoten van Norris en (zeker in het begin van de race) van Piastri. Mooi om te zien dat McLaren weer mee kan doen voor het podium.
Op naar Spa, als het weer geen roet in het eten gooit denk ik dat Max ook daar weer gaat winnen. Ook de Mclarens zie ik daar weer sterk zijn.
Is dat niet een "simpele" override van de telemetridata waarbij je de data vanuit de startpositie mee zou nemenG_Dragon schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:13:
[...]
[Twitter]
Heb het gevraagd voor je, hier zijn antwoord.
Gisteren het internationale kanaal van F1 tv zitten bekijken en luisteren, kan mij altijd wel bekoren. Aardig objectief, al merk je soms het Britse er lichtelijk doorheen maar niet storend imo.
David Coulthard had wel een interessante opmerking over waarom hij zo onder de indruk is van wat Max (en RB) laten zien: tuurlijk, hij heeft de beste auto maar het veld zit dichter op elkaar dan ooit, waarbij hij ook aangaf dat in zijn tijd ze soms 1 en 2 stonden na de quali en de rij erna gerust op een volle seconde achterstand.
Nu gaat het om honderdsten/duizendsten. De top 10 soms binnen 3,5 tiende afgelopen weekend.
Moest ook wel lachen toen Nico Rosberg zei: je hebt er nu 7 op rij gewonnen, nu mag je er wel mee stoppen
(Max heeft Nico nu geëvenaard).
Ik heb een vermakelijke race gezien op het zogenaamde Monaco zonder vangrails. Mooi ook weer voor Norris. Hopen dat Piastri binnenkort op het podium verschijnt. Doet het goed.
Danny Ric natuurlijk niet te vergeten. Eerste race direct voor Tsunoda geëindigd. Doet direct wat er van 'm verwacht wordt. Knap, zeker met de hype die om 'm heen gecreëerd was.
David Coulthard had wel een interessante opmerking over waarom hij zo onder de indruk is van wat Max (en RB) laten zien: tuurlijk, hij heeft de beste auto maar het veld zit dichter op elkaar dan ooit, waarbij hij ook aangaf dat in zijn tijd ze soms 1 en 2 stonden na de quali en de rij erna gerust op een volle seconde achterstand.
Nu gaat het om honderdsten/duizendsten. De top 10 soms binnen 3,5 tiende afgelopen weekend.
Moest ook wel lachen toen Nico Rosberg zei: je hebt er nu 7 op rij gewonnen, nu mag je er wel mee stoppen
Ik heb een vermakelijke race gezien op het zogenaamde Monaco zonder vangrails. Mooi ook weer voor Norris. Hopen dat Piastri binnenkort op het podium verschijnt. Doet het goed.
Danny Ric natuurlijk niet te vergeten. Eerste race direct voor Tsunoda geëindigd. Doet direct wat er van 'm verwacht wordt. Knap, zeker met de hype die om 'm heen gecreëerd was.
[ Voor 8% gewijzigd door JEightyFive op 24-07-2023 08:02 ]
Wellicht dat Max de volgende keer de beker minder dicht bij de rand moet zetten.StealthyPeanut schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:01:
[...]
Doelbewust?
Die jongen is ontzettend blij dat hij wederom op het podium staat en heeft die actie gewoon niet goed gepland.
Na Monaco werd de concurrentie wederom getrakteerd op een kijkje onder de RB19 omdat de wagen van Perez vanwege een ongeval in de 1e vrije training omhoog getakeld moest worden. Red Bull maakte zich na Monaco geen zorgen omdat de ondervloer weer aangepast zou worden maar is dus niet lang verborgen gebleven.
Naast geometrische aanpassingen aan de vloer viel op dat er een geribbelde strook aan de vloerrand zat.
Red Bull had aangegeven dat de nieuw gevormde sidepod heeft geleid tot aanpassing van de vloerranden om beter samen te werken met de delen daarboven en daardoor minder belast wordt. Het is niet duidelijk of Red Bull zich wederom heeft laten inspireen door een ander team of dat dit uit de eigen koker is gekomen. De geribbelde stroken waren namelijk eerder te zien aan de Mercedes W14 toen deze ook hoog in de touwen te bewonderen was in Monaco.

Overigens de nieuwe vorm van de luchtinlaat bij de sidepod smaller en langer watt moet zorgen voor een hogere luchtdruk bij de ingang van de luchtinlaat waardoor de lucht sneller door de radiator gaat en daardoor minder lucht nodig heeft om te koelen aldus de theorie. Dit maakt het mogelijk om meer van de aankomende luchtstroom te kunnen inzetten voor meer neerwaartse druk.
Daarnaast heeft Red Bull in Hongarije aero efficiency en DRS voordeel opgeofferd om de achterbanden te sparen. De RB19 had een grotere beam wing en grotere achtervleugel om meer neerwaartse druk te genereren. Ook had het alle 5 de luchtopeningen in het bodywork open gelaten om de motor te koelen wat weer een negatief effect had op de prestraties. Mercedes had slecht 2 openingen open wat zeker hielp bij de kwalificatie maar niet bij de race. Tijdens de race vroeg Hamilton of het motorvermogen was teruggeschroefd maar de motor was conservatief afgesteld vanwege de keus voor een aggresieve koeling.
https://www.motorsport.co...1-floor-changes/10498981/
https://the-race.com/form...-reversal-was-so-drastic/
Naast geometrische aanpassingen aan de vloer viel op dat er een geribbelde strook aan de vloerrand zat.
Red Bull had aangegeven dat de nieuw gevormde sidepod heeft geleid tot aanpassing van de vloerranden om beter samen te werken met de delen daarboven en daardoor minder belast wordt. Het is niet duidelijk of Red Bull zich wederom heeft laten inspireen door een ander team of dat dit uit de eigen koker is gekomen. De geribbelde stroken waren namelijk eerder te zien aan de Mercedes W14 toen deze ook hoog in de touwen te bewonderen was in Monaco.

Overigens de nieuwe vorm van de luchtinlaat bij de sidepod smaller en langer watt moet zorgen voor een hogere luchtdruk bij de ingang van de luchtinlaat waardoor de lucht sneller door de radiator gaat en daardoor minder lucht nodig heeft om te koelen aldus de theorie. Dit maakt het mogelijk om meer van de aankomende luchtstroom te kunnen inzetten voor meer neerwaartse druk.
Daarnaast heeft Red Bull in Hongarije aero efficiency en DRS voordeel opgeofferd om de achterbanden te sparen. De RB19 had een grotere beam wing en grotere achtervleugel om meer neerwaartse druk te genereren. Ook had het alle 5 de luchtopeningen in het bodywork open gelaten om de motor te koelen wat weer een negatief effect had op de prestraties. Mercedes had slecht 2 openingen open wat zeker hielp bij de kwalificatie maar niet bij de race. Tijdens de race vroeg Hamilton of het motorvermogen was teruggeschroefd maar de motor was conservatief afgesteld vanwege de keus voor een aggresieve koeling.
https://www.motorsport.co...1-floor-changes/10498981/
https://the-race.com/form...-reversal-was-so-drastic/
Of ze maken die podiumpjes een stukkie steviger. Dat ding veerde als een malle.Amphiebietje schreef op maandag 24 juli 2023 @ 08:12:
[...]
Wellicht dat Max de volgende keer de beker minder dicht bij de rand moet zetten.
Ja F1 Live dus en niet international.JEightyFive schreef op maandag 24 juli 2023 @ 07:59:
Gisteren het internationale kanaal van F1 tv zitten bekijken en luisteren, kan mij altijd wel bekoren. Aardig objectief, al merk je soms het Britse er lichtelijk doorheen maar niet storend imo.
Moest ook wel lachen toen Nico Rosberg zei: je hebt er nu 7 op rij gewonnen, nu mag je er wel mee stoppen(Max heeft Nico nu geëvenaard).
Jorizzz schreef op zondag 23 juli 2023 @ 18:23:
[...]
Misschien mis ik de grap, maar ik vind het nogal lomp en respectloos om zo'n beker doelbewust te slopen.
Pjottski schreef op zondag 23 juli 2023 @ 18:26:
[...]
Doelbewust was het ook niet, alleen het aantikken van de onderkant van de champagnefles ging ietsje verkeerd. 🤣
pro_6or schreef op zondag 23 juli 2023 @ 18:39:
[...]
Kom op man, dat zou hij nooit bewust doen, gewoon niet goed nagedacht, beetje onmundig, kan gebeuren. Wel jammer dat er zo veel werk in zat.
sjaool schreef op zondag 23 juli 2023 @ 18:40:
[...]
Doordat het podium veerde kantelde de trofee. Het was dan ook niet expres. Kan gebeuren.
Enige is wel dat het Lando nogal vaak overkomt dat hij de trofee van Max op de grond gooit.
StealthyPeanut schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:01:
[...]
Doelbewust?
My bad. Toen ik het filmpje op mijn telefoon keek, dacht ik te zien dat Norris de trofee kapot sloeg met de fles, als een soort hamer zeg maar. Nu ik het terugzie op een groter scherm, zie ik wat er gebeurt. Nog steeds een beetje lomp en onhandig, maar niet bewust inderdaad.Amphiebietje schreef op maandag 24 juli 2023 @ 08:12:
[...]
Wellicht dat Max de volgende keer de beker minder dicht bij de rand moet zetten.
Of Lando gebruikt gewoon zijn eigen podium-opstapje in plaats die van MaxAmphiebietje schreef op maandag 24 juli 2023 @ 08:12:
[...]
Maar dan moet die verder bukken (en verliest hij kracht?)ThomasG schreef op maandag 24 juli 2023 @ 09:20:
[...]
Of Lando gebruikt gewoon zijn eigen podium-opstapje in plaats die van Max
Of hij kiest een andere methode. Hij slaat nog een keer de fles kapot wat hem zijn handen kan kostten.
Benno
Benno
Moet hij maar zorgen dat hij 1e wordtRobertMe schreef op maandag 24 juli 2023 @ 09:33:
[...]
Maar dan moet die verder bukken (en verliest hij kracht?)
McLaren heeft gisteren sorry gezegd. Het bedrijf wat de trofee levert is meteen begonnen aan vervanging die geen 6 maanden zal duren en men hoopt Verstappen in de komende weken een nieuwe trofee te kunnen overhandigen.
https://www.motorsport.co...trophy-breakage/10499504/
enLA-384 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 17:44:
Ik zie hem nog wel een team leiden of anderszins belangrijke functie (zoals Helmut Marko) vertolken eigenlijk. Gewoon om in het wereldje bezig te blijven.
Sowieso heeft hij een keer aangegeven te stoppen met racen zodra hij er geen plezier meer aan beleeft.
In datzelfde interview heeft Max ook aangegeven nooit als teammanager aan de slag te willen, dus een team leiden zal VER niet gauw doen, wat dan wel, geen idee meer van.Illegal_Alien schreef op zondag 23 juli 2023 @ 17:55:
Niet in de F1 maar hij heeft bij een interview aangegeven dat hij bezig is met Verstappen.com Racing, die een hybride moet worden van Racesim en echt racen.
Dat ie het in Zandvoort maar laat (mochten ze beiden op het podium staan).sjaool schreef op zondag 23 juli 2023 @ 18:40:
[...]
Enige is wel dat het Lando nogal vaak overkomt dat hij de trofee van Max op de grond gooit.
Die trofee is van glas (geloof ik).
Al met al vind ik deze actie wel passen bij de relatie tussen Lando en Max. Het blijven toch twee jonge en baldadige jongens.Chocoball schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:00:
McLaren heeft gisteren sorry gezegd. Het bedrijf wat de trofee levert is meteen begonnen aan vervanging die geen 6 maanden zal duren en men hoopt Verstappen in de komende weken een nieuwe trofee te kunnen overhandigen.
Liever de bokaal van Zandvoort van 2021 dan die van Hongarije. Ik vond de prijzen van 2021 in Zandvoort maar lelijk, als ik zo eerlijk mag zijn. Smaken verschillen natuurlijk. Die bokaal is inderdaad van recycled glas.Anoniem: 499527 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:04:
[...]
Dat ie het in Zandvoort maar laat (mochten ze beiden op het podium staan).
Die trofee is van glas (geloof ik).
Die van 2022 was dan wel oke, enige jammere is dat de titelsponsoring er zo dik erop ligt, waar dat bij Hongarije veel minder is:

[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 24-07-2023 10:18 ]
Anoniem: 217290
Volgens mij was alleen de voet van de troffee gebroken dus dat zal sneller te vervangen zijn dan de gehele troffee.
Het lijkt ook de bovenkant. Als je naar het filmpje kijkt, valt die beker op de bovenkant en zie je al wat versplinteren, daarna wordt de voet er nog af getikt...Anoniem: 217290 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:51:
Volgens mij was alleen de voet van de troffee gebroken dus dat zal sneller te vervangen zijn dan de gehele troffee.
Edit:
Hier zie je ook het gat in de bovenkant:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rAnCdaCKxFTjTSYTLcO4CZ4K.jpg?f=user_large)
[ Voor 25% gewijzigd door R.E. op 24-07-2023 10:58 ]
Vette shit!
Persoonlijk vind ik beide Zandvoort trofeeën niet mooi. Zoals je zegt te veel nadruk op de sponsor. Ook al die houten circuits layouts versie van verschillende banen verschrikkelijk.CH4OS schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:10:
[...]
Liever de bokaal van Zandvoort van 2021 dan die van Hongarije. Ik vond de prijzen van 2021 in Zandvoort maar lelijk, als ik zo eerlijk mag zijn. Smaken verschillen natuurlijk. Die bokaal is inderdaad van recycled glas.
Die van 2022 was dan wel oke, enige jammere is dat de titelsponsoring er zo dik erop ligt, waar dat bij Hongarije veel minder is:
[Afbeelding]
Nee liever echte mooie bekers. Hongarije is prima (moet je smaak zijn) of die gouden beker van Silverstone, Bahrein of soort gelijke dat heeft veel meer charme
[ Voor 37% gewijzigd door d-vine op 24-07-2023 11:21 ]
Dan ben je een flinke kerel als je dat lukt. Champagne flessen zijn heel erg sterk, ook al zijn ze van glas. Zolang je die niet tegen een heel hard object/scherpe kant slaat, gaan die echt niet zomaar kapot. Zelfs met het inwijden van boten, proberen ze de fles tegen een scherpe kant te laten komen, zoals het anker. Op een platte kant gaat ie vaak niet stuk en het niet stuk gaan bij het inwijden van een boot schijnt een slecht teken te zijn.Bvanham schreef op maandag 24 juli 2023 @ 09:34:
Of hij kiest een andere methode. Hij slaat nog een keer de fles kapot wat hem zijn handen kan kostten.
Benno
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Zeker verkeerd quote.
Op vakantie met een hyper kind naast me die wilt zwemmen gaat er nog wel eens wat mis.
Hoppa! 1.98.. onder de 2sec dus wel toegestaan?
Ik vind dat gedoe met die bekers wel achterhaald. Doe een plaquette voor het team en een medaille voor de coureur. Bij de Olympische Spelen is dat laatste ook genoeg en het lijkt mij een heel stuk praktischer.d-vine schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:09:
[...]
Persoonlijk vind ik beide Zandvoort trofeeën niet mooi. Zoals je zegt te veel nadruk op de sponsor. Ook al die houten circuits layouts versie van verschillende banen verschrikkelijk.
Nee liever echte mooie bekers. Hongarije is prima (moet je smaak zijn) of die gouden beker van Silverstone, Bahrein of soort gelijke dat heeft veel meer charme
Als er dan toch bekers moeten zijn doe die dan gewoon voor de top 3 aan het eind van het seizoen.
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
Nu is het inderdaad alsof je na elke voetbalwedstrijd de winnaar een beker geeft, en aan het eind van het seizoen krijgt de kampioen nog een keer een beker.Allard schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:53:
Als er dan toch bekers moeten zijn doe die dan gewoon voor de top 3 aan het eind van het seizoen.
Maarja, bij F1 het is natuurlijk ook "de grote prijs" en meer een zelfstandig ding waarbij de "winnaar" van de meeste zelfstandige races aan het eind van de rit de kampioen wordt. In de tijd van ~10 races over alle continenten was een race natuurlijk een stuk unieker dan de 23 stuks die er nu zijn.
Onder de 2s is nooit verboden geweest.SpeedfreakR schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:53:
Hoppa! 1.98.. onder de 2sec dus wel toegestaan?
[Afbeelding]
PSN
Die PER is sneller in de PIT dan op de track
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Neen. De pitcrew weet wel dat ze bij Perez sneller moeten werken.
Maar dat dacht ik gisteren dus al. Met die pitstop van McLaren van 2.0 wist ik al dat Red Bull dat niet zou kunnen hebben en dus een serieuze poging zou gaan doen om daar onder te zitten.
Calum Nicholas vertelde dat ook in de Pitstop podcast. Het team met snelste pitstop heeft ook een grote DHL banner boven de pitboxen. En toen Ferrari aan het begin van het seizoen de snelste pitstop had stak dat de Red Bull monteurs de ogen uit en waren die echt er op gebrand dat deze weer "terug" zou komen.
De meerwaarde van de snelste pitstop zie ik zo 1 2 3 niet. Ik zie dus niet in waarom "RBR dat niet zou kunnen hebben", als ik eerlijk ben. Er vallen geen punten mee te verdienen of zo.RobertMe schreef op maandag 24 juli 2023 @ 13:25:
Maar dat dacht ik gisteren dus al. Met die pitstop van McLaren van 2.0 wist ik al dat Red Bull dat niet zou kunnen hebben en dus een serieuze poging zou gaan doen om daar onder te zitten.
Lijkt me niet dat men alles op alles zet om een DHL reclame banner boven de pitbox te hebben.Calum Nicholas vertelde dat ook in de Pitstop podcast. Het team met snelste pitstop heeft ook een grote DHL banner boven de pitboxen. En toen Ferrari aan het begin van het seizoen de snelste pitstop had stak dat de Red Bull monteurs de ogen uit en waren die echt er op gebrand dat deze weer "terug" zou komen.
Doe mij maar een beker dat is toch een stukje mooier dan een plaquette en een medaille. Alleen omdat het nu een paar keer wat ruwer toegaat op het podium moet het maar weg? Nah... Dan moeten ze maar een paar mensen die bekers snel van het podium laten halen voor het champagne spuiten. Er zijn zulke simpele oplossingen voor. Of Norris moet natuurlijk wat voorzichtiger worden, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.Allard schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:53:
[...]
Ik vind dat gedoe met die bekers wel achterhaald. Doe een plaquette voor het team en een medaille voor de coureur. Bij de Olympische Spelen is dat laatste ook genoeg en het lijkt mij een heel stuk praktischer.
En denk je dat de jongens/mannen op het circuit geen trots hebben en waardering uit hun werk halen?CH4OS schreef op maandag 24 juli 2023 @ 13:40:
[...]
De meerwaarde van de snelste pitstop zie ik zo 1 2 3 niet. Ik zie dus niet in waarom "RBR dat niet zou kunnen hebben", als ik eerlijk ben. Er vallen geen punten mee te verdienen of zo.
[...]
Lijkt me niet dat men alles op alles zet om een DHL reclame banner boven de pitbox te hebben.Zou dat namelijk best bekrompen vinden.
Die pit crews leveren prestaties af die niet onderdoen voor menig sportman. Nog los van het feit dat een wedstrijd wel degelijk gewonnen kan worden door een goede pitstop.
Die paar tienden kunnen het verschil maken tussen net voor of net achter iemand op de baan komen.
Ze zetten niet alles op alles voor die reclame banner. Ze zetten iedere keer alles op alles en trainen hard om er steeds te staan. Die banner is alleen maar zichtbare waardering.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Denk je niet dat daar een financiële vergoeding tegenover staat?sanderb schreef op maandag 24 juli 2023 @ 13:47:
[...]
Ze zetten niet alles op alles voor die reclame banner. Ze zetten iedere keer alles op alles en trainen hard om er steeds te staan. Die banner is alleen maar zichtbare waardering.
Het team dat het meeste bekijks heeft komt het vaakst op tv en dus is de reclame ook het vaakst op tv.
Ik denk dat DHL er wel een vergoeding tegenover zet in de vorm van, wellicht, gratis vervoer of op zijn minst tegen gereduceerde kosten.
Via Sky UK hadden ze een aparte F1 uitzending voor en door jongeren, gloednieuw initiatief vanuit Formula 1, gebracht door Sky (UK en DE). Inclusief apart voor-/ naprogramma met exclusieve interviews met o.a. (ook ex.) coureurs.
Heel leuk bedacht en gemaakt, en goed gebracht om deze doelgroep op een meer aanspreekbare wijze bij de sport te betrekken. Goed gedaan (vind ik). .
Heel leuk bedacht en gemaakt, en goed gebracht om deze doelgroep op een meer aanspreekbare wijze bij de sport te betrekken. Goed gedaan (vind ik). .
:fill(white):strip_exif()/f/image/iBl3mWE6x2Fw8acGHaua1YwO.png?f=user_large)
[ Voor 48% gewijzigd door hardware-lover op 24-07-2023 19:54 ]
Testing, one, two ...
Die pitstop kan wel het verschil maken in voor of achter iemand op de baan komen. En als het er niet toe doet zouden pitstops nog steeds een paar minuutjes duren zoals vroeger toen ze nog een echte krik er onder zette en met de hand het wiel los draaide.CH4OS schreef op maandag 24 juli 2023 @ 13:40:
[...]
De meerwaarde van de snelste pitstop zie ik zo 1 2 3 niet. Ik zie dus niet in waarom "RBR dat niet zou kunnen hebben", als ik eerlijk ben. Er vallen geen punten mee te verdienen of zo.
Het gaat niet om de DHL banner. Het gaat om overal het beste in willen zijn. En dat die banner niet bij hun hing maakte elke morgen dat ze het circuit op gingen duidelijk dat ze er niet het beste in waren. Ook die monteurs zijn natuurlijk uiterest competitief ingesteld.[...]
Lijkt me niet dat men alles op alles zet om een DHL reclame banner boven de pitbox te hebben.Zou dat namelijk best bekrompen vinden.
En Verstappen heeft gisteren natuurlijk ook niet zo hard gereden om die lelijke urn te winnen (gelukkig gesloopt door Norris
Dat is ook wat Calum aangaf, hij (/het hele team) wil intussen gewoon alle races winnen, klaar. Alles minder is een "mislukking". Dat is gewoon nu de hele mentaliteit, alles wat er te winnen valt ook winnen. Hetzelfde als dat Verstappen elke race voor de fastest lap gaat, niet omdat het van DHL is, maar omdat er iets te winnen is en hij daar zijn stempel op wilt drukken.
Nintendo F1hardware-lover schreef op maandag 24 juli 2023 @ 13:57:
By Sky UK hadden ze een aparte F1 uitzending voor en door jongeren gebracht. Heel leuk bedacht en gemaakt om deze doelgroep op een meer aanspreekbare wijze bij de sport te betrekken. Goed gedaan (vind ik).
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |