SAR stond stil / buiten de baan.
Kort geel..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hahaha, nou… heel klein hamertje danDj-sannieboy schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:39:
Hammertime!

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Maar dan zou de p1 altijd dotd, want die heeft de beste race gereden. Max rijd heel sterk,maar Perez heeft deze race voor meer entertainment gezorgd voor mij en zo stem ik altijd met dotd.Kevinp schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:37:
[...]
Als je zo kijkt met 30 seconden wint op plek 2 dan is Verstappen toch ook gewoon weer driver of the day.
Ook als je naar de power rankings krijgt worden andere rijders vaak beter beoordeeld. Echt heel vreemd vind ik.
2 rondes en 2 sec
Er naar toe is 1 maar er voorbij....
Per gaat podium toch niet "weggeven"
Er naar toe is 1 maar er voorbij....
Per gaat podium toch niet "weggeven"
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Kom op Perez!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Gaat Perez wel redden, Hamilton komt net 1 of 2 rondes te kort.
Rondetijden voor ronde 69
1 | VER | 1:21.180 |
2 | NOR | 1:23.416 |
3 | PER | 1:22.579 |
4 | HAM | 1:22.350 |
Perez wilde het graag nog even spannend maken. Niet met Norris, maar met Hamilton.
Pfff... 32s op P2. Wow...
"When you grow up your heart dies"
Maar RIC 1- TSU 0 in race
En al betere Q.
de honey badger laat iig wat zien. ondanks de aanrijding in Lap1
En al betere Q.
de honey badger laat iig wat zien. ondanks de aanrijding in Lap1
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Maak er 33 van!sjaool schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:41:
Pfff... 32s op P2. Wow...
Kunnen we Max na Japan niet op een welverdiende vakantie sturen
Waar kan VER WDC worden? Zandvoort al?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Want? Enige coureur die zoveel plaatsen op track gewonnen heeft.TheBrut3 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:42:
Perez is DotD geworden, hoe onterecht...
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Twaalf achter elkaar.
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-07-2023 16:42 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wow Max, wat een race. Echt een legend in the making.
Nou, Perez heeft het met de hakken over de sloot gered.
Rondetijden voor ronde 70
Rondetijden voor ronde 70
1 | VER | 1:22.234 |
2 | NOR | 1:23.385 |
3 | PER | 1:23.533 |
4 | HAM | 1:23.429 |
NeeGunner schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:42:
Door Perez nu 3 toch niet?Gunner schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:42:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Max: "this is so enjoyable to drive!"
Nope, is nog te vroegGunner schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:42:
Nee, nog steeds niet. Kon weken geleden ook al niet.Gunner schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:42:
Nee, door wiskunde kon dat sowieso al tijden niet meer.SinergyX schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:42:
Door Perez nu 3 toch niet?
[ Voor 32% gewijzigd door Dido op 23-07-2023 16:43 ]
Top race. Was leuk om te zien
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
NeeGunner schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:42:
"That's not a bad racecar now is it"

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Leuk! We gaan Norris weer zien klooien met de champagnefles! Joepie. Favoriete stukje als hij op het podium staat.
Jezus 33 sec voor. Weet niet of ik ooit een grotere voorsprong heb gezien sinds ik f1 kijk.
Respect! Maar wel saai helaas.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Niks mis mee. Zijn gewoon gesmolten marble pick upsViperTim schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:44:
Pff check die banden
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Allemaal van bocht 1, die marbles.ViperTim schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:44:
Pff check die banden

Het zal wel aan mij liggen, maar het lijkt wel of Perez voor sommigen sowieso niks goed kan doen.TheBrut3 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:42:
Perez is DotD geworden, hoe onterecht...
Hij rijdt vandaag een solid race, gaat van P9 naar het podium, maakt geen fouten, maar het blijft een lul, zo lijkt het?
Zo die banden van Max. Lekker veel pick up.
Zo'n 40 seconden achter je teamgenoot eindigen, petje af hoor... 30 seconden was genoeg voor P2.OMD schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:42:
Want? Enige coureur die zoveel plaatsen op track gewonnen heeft.
We weten het nu echt wel met Hamilton...
[ Voor 93% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-07-2023 16:54 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Heeft ie ook nog alle marbles van de baan gehaald. NetjesViperTim schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:44:
Pff check die banden
Vraag me af of Max betaald krijgt per keer dat hij unbelievable zegt over de radio
Begon me daar echt op te vallen hoe vaak het voorbij kwam in die paar zinnen
Posities winnen kost ook totaal geen tijdTheBrut3 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:45:
[...]
Zo'n 40 seconden achter je teamgenoot eindigen, petje af hoor... 30 seconden was genoeg voor P2.
Nog even en Max gaat elk publiek best crowd ever noemen :0Dennism schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:46:
Vraag me af of Max betaald krijgt per keer dat hij unbelievable zegt over de radioBegon me daar echt op te vallen hoe vaak het voorbij kwam in die paar zinnen
Het is dan ook echt ongelooflijk waar hij bij Red Bull mee bezig is. Ik snap hem wel.Dennism schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:46:
Vraag me af of Max betaald krijgt per keer dat hij unbelievable zegt over de radioBegon me daar echt op te vallen hoe vaak het voorbij kwam in die paar zinnen
Nee ligt niet aan jou.Dido schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:45:
[...]
Het zal wel aan mij liggen, maar het lijkt wel of Perez voor sommigen sowieso niks goed kan doen.
Hij rijdt vandaag een solid race, gaat van P9 naar het podium, maakt geen fouten, maar het blijft een lul, zo lijkt het?
Dit is denk ik wel de meest frustrerende Grand Prix voor de "concurrentie" van Verstappen geweest. Op een baan die voor Red Bull niet optimaal is, rijdt hij bijna 35 seconde van de rest weg. (bijna een halve seconde per ronde!!). Updates lijken dus ook prima te werken. Ik denk dat Red Bull ze inderdaad allemaal gaat winnen dit jaar.
Ik denk dat het vooral komt doordat Eerste en tweede practice en qually de auto niet heel fijn aanvoelde. Maar dat vandaag super prettig voelde hoe de auto reed.Dennism schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:46:
Maak het eens niet persoonlijk.TheBrut3 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:45:
[...]
Zo'n 40 seconden achter je teamgenoot eindigen, petje af hoor... 30 seconden was genoeg voor P2.
[ Voor 36% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-07-2023 17:06 ]
Tweakers die positief is over Perez? ImpossibleDido schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:45:
[...]
Het zal wel aan mij liggen, maar het lijkt wel of Perez voor sommigen sowieso niks goed kan doen.
Mooi podium. Geweldige race van Pérez. Sowieso mooie race. Achter Verstappen dan. Verschillende strategieën. Veel inhaalacties. Weinig straffen. Mooi.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
:strip_exif()/f/image/LW2IqIeIzxZu9k6n6ig7xjQ9.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 23-07-2023 16:48 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
En Max staat nu op zeven overwinningen op een rij. Record is negen en de volgende twee races zijn Spa en Zandvoort.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sommige moeten hem gewoon elke race afzeiken, als die p1 wordt met Max op 20 sec zullen ze nog steeds spijkers op laag water zoeken.Dido schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:45:
[...]
Noemt Checo de "backmarkers" nou "black markers" of heb ik het principe van achterblijvers altijd verkeerd begrepen?
Danny Ric, een schop gekregen (letterlijk) en dan helemaal achteraan moeten gaan beginnen. En dan toch weer op plek 13 (ok, de uitval van Alpine heeft geholpen).
Yuki moet gaan leren bij Danny Ric dus.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik hoorde dat ook, black markers.CodeCaster schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:48:
Noemt Checo de "backmarkers" nou "black markers" of heb ik het principe van achterblijvers altijd verkeerd begrepen?
Ook hoopt hij vanaf nu weer elk weekend op het podium te staan. Interessante doelstelling.

Overdrijf niet zo.MC_Sparkles schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:48:
[...]
Sommige moeten hem gewoon elke race afzeiken, als die p1 wordt met Max op 20 sec zullen ze nog steeds spijkers op laag water zoeken.
Misschien tijd om even een half uur geen Perez te noemen hier
Met die auto niet 2e worden is gewoon uitermate slecht. Mooi dat hij weer geprezen wordt voor zo'n crappy performance, maar Max had 'em vanaf die plaats gewoon gewonnen als de qualifying positions waren omgedraaid. Lijkt me niet echt nodig om een andere sport te gaan kijken.OMD schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:47:
[...]
Denk dat jij maar een andere sport moet gaan kijken. Als je niet begrijpt wat Driver of the day inhoud dan mag je geen commentaar hebben.
Daarnaast is op 1 rijden in vrije lucht NIET te vergelijken met op plaats 9 starten en naar voren moeten rijden.
Nee, jij komt er wel
- DaniëlWW2
- Niet online
Ricciardo heeft een gigantische afstand gereden op een set mediums.Chevy454 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:48:
Danny Ric, een schop gekregen (letterlijk) en dan helemaal achteraan moeten gaan beginnen. En dan toch weer op plek 13 (ok, de uitval van Alpine heeft geholpen).
Rosberg een shirt van Hamilton geleend?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Spa is weer een sprint race.DaniëlWW2 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:48:
En Max staat nu op zeven overwinningen op een rij. Record is negen en de volgende twee races zijn Spa en Zandvoort.
Ook even respect voor Ricciardo! Reed op gegeven moment laatste en 15sec ofzo achter de nr17. En dan roch 13e eindigen met best wat stops. Reed aan einde stabiel en heeft direct zn teammaat gepakt! Op zaterdag en zondag.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Mag ook gezegd worden hoe lang Ric constistent goede tijden neerzette met zijn auto met medium banden waar hij 43 rondes op gered en heeft
11e podium voor Max, 6e podium voor Checo...
Maar goed, het is in ieder geval weer een podium met twee Redbull rijders erop.
Maar goed, het is in ieder geval weer een podium met twee Redbull rijders erop.
Met zo'n auto mag het gewoon niet gebeuren dat je zover achter je teamgenoot staat. Dan kun je nog zoveel inhalen op zondag, maar dat is gewoon niet nodig als je op zaterdag je werk doet.
1 zo uit m'n hoofd was 2017 China, volgens mij was alleen Vettel nog dichtbij, maar de rest zat ver voorbij de 45seconde achter Hamilton, dat was volgens mij omdat Hamilton toen iedereen t/m top 7 op een ronde had gezet. Maar er zullen er zeker meer zijn geweest.v8power67 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:45:
Jezus 33 sec voor. Weet niet of ik ooit een grotere voorsprong heb gezien sinds ik f1 kijk.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oops no commentsWoefdram schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:38:
[...]
Uberhoud. Is wel één van de mooiste spellingen die ik überhaupt ooit ben tegengekomen.

Want? Perez heeft goede solide race gereden. Niet meer, niet minder.Exocet schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:49:
[...]
Overdrijf niet zo.
Oh maar dat klopt, hij moet 2e worden en dat is gewoon slecht maar wat heeft dat te maken met driver of the daySnowdog schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:49:
[...]
Met die auto niet 2e worden is gewoon uitermate slecht. Mooi dat hij weer geprezen wordt voor zo'n crappy performance, maar Max had 'em vanaf die plaats gewoon gewonnen als de qualifying positions waren omgedraaid. Lijkt me niet echt nodig om een andere sport te gaan kijken.
Ik spreek überhaupt maar één woord Duits.Woefdram schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:38:
[...]
Uberhoud. Is wel één van de mooiste spellingen die ik überhaupt ooit ben tegengekomen.
Max 9 van de 11 races gewonnen dit seizoen. Best een aardig gemiddelde.
Als hij zijn kwalificatie niet verknalt, moet hij met die auto op het podium kunnen eindigen, maar hij heeft nu al een hele reeks van slechte kwalificaties gehad, want die auto hoort gewoon vooraan te kwalificeren en niet halverwege of achterin het veld.plizz schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:48:
De druk is even af van Perz. Hopelijk staat hij vaker op podium.
Het is in ieder geval een meer realistische doelstelling dan dat hij wel even kampioen zou worden.StefanVerkerk schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:49:
[...]
Ik hoorde dat ook, black markers.
Ook hoopt hij vanaf nu weer elk weekend op het podium te staan. Interessante doelstelling.
Werkte die klant bij Tata Steel? Dan is het nl mijn bovenbuurman, maar die is dyslectisch dus heeft een goed excuus.nadroJ schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:39:
[...]
laatst in een zakelijke mail van een klant. zo en zo i.p.v sowieso
Toch goed te zien dat de concurrentie van VER en RBR elke week wat dichterbij komt...het is nog maar 32 seconden....
Ach lees de comments van de voorgaande race topics maar na. Elk dingetje van Perez word door dezelfde users negatief benoemd en opgeblazen. Als het goed gaat zoeken ze ook naar dingen om hem af te zeiken.Exocet schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:49:
[...]
Overdrijf niet zo.
Wat is dit genieten, het is zoveel mooier als elkaar wat wordt gegund en gegeven. Ze maken mij iig heel gelukkig. Met lol en plezier ben je zoveel sneller en mooier dan met venijn en haat.
Die boks en gunning aan de concurrentie heb ik zo erg gemist(symbolische gezien) , kunnen bepaalde andere sporten een voorbeeld aan nemen.
Tis zo puur en netjes nu. Hopen dat het zo blijft Lewis (klein steekje)
Die boks en gunning aan de concurrentie heb ik zo erg gemist(symbolische gezien) , kunnen bepaalde andere sporten een voorbeeld aan nemen.
Tis zo puur en netjes nu. Hopen dat het zo blijft Lewis (klein steekje)
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Another Cooling down podcast with Max Verstappen
Ik vind het leuker hoe ze bv na Quali praten over 'back tot he top', of 'take on the fight', maar race-pace het gewoon at random is die achter Max rijd (nee, RBR niet als geheel, daar is Perez te slecht voor).RCBL schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:52:
Toch goed te zien dat de concurrentie van VER en RBR elke week wat dichterbij komt...het is nog maar 32 seconden....
Volgens Crofty (F1TV/SkyF1) grootste voorsprong sinds Hamilton Rusland 2021SinergyX schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:50:
[...]
1 zo uit m'n hoofd was 2017 China, volgens mij was alleen Vettel nog dichtbij, maar de rest zat ver voorbij de 45seconde achter Hamilton, dat was volgens mij omdat Hamilton toen iedereen t/m top 7 op een ronde had gezet. Maar er zullen er zeker meer zijn geweest.
Welkom in Max zijn podcast deze week met de gasten Lando en Perez
Ah, het publiek juicht tegenwoordig als er gescholden wordt in de cooldown room. Haha. Oh, nu geboe. Haha. Dat stomme wegfilteren ook.
Botste hij nou tegen de cameraman aan
Die is niet langer welkom bij de podcast, vanaf volgende week enkel audio.
Die is niet langer welkom bij de podcast, vanaf volgende week enkel audio.
Hamilton toen P1 met +53.271 voorsprong op P2 Verstappen.StefanVerkerk schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:54:
[...]
Volgens Crofty (F1TV/SkyF1) grootste voorsprong sinds Hamilton Rusland 2021
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |