Per was de pits uitgereden voordat het rood was geloof ik.ricardo246 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:32:
Zou het niet kunnen dat de track evolutie zo groot hier is, onder deze omstandigheden, dat het eigenlijk niet verstandig van PER en RBR was om als eerste naar buiten te gaan?
Ter verdediging van Bottas, hij heeft altijd Q3 gehaald in de Mercedes. In de race ging het soms wat minder dan.HollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:34:
[...]
Zal niet zeggen dat dit helemaal hetzelfde is, maar dan doe je wel zeggen dat je op dezelfde hoogte staat als Max.
PER is niet slecht, maar hij is net als BOT destijds, tweede rijder.
Hij moest wel want hij zit er steeds niet bij... Perez heeft teveel tijd nodig om op snelheid te komen bij nieuwe omstandigheden. Dat is het verschil met betere coureurs.ricardo246 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:32:
Zou het niet kunnen dat de track evolutie zo groot hier is, onder deze omstandigheden, dat het eigenlijk niet verstandig van PER en RBR was om als eerste naar buiten te gaan?
Per heeft andere mindset nodig. Hij moet z’n best doen om als tweede rijder in dienst van Red Bull én van Max te rijden. Dan zal hij relaxter rijden en meer kans maken op Q3’s en podiumplaatsen. Denk niet dat ie dat ervoor over heeft.
Heerlijk zo'n sarcastische opmerking van LEC, moet je vooral doen bij SAI volgens mij.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:38
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Albon is ook sneller dan Perez en die hadden hun tijd op hetzelfde moment gezet aan het begin van de sessie na de rode vlag. Albon is wel door.
Het is dus wederom een beroerde prestatie van Perez.
Het is dus wederom een beroerde prestatie van Perez.
Ricciardo er maar in zetten vanaf de volgende race. Zou als Helmut zijnde daar serieus over nadenken. Veel slechter kan het toch niet worden…
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Alle thuiscoureurs hebben trouwens minstens Q2 gehaald.
Zou eerst Yuki promoveren. Lijkt me wel lachenOMD schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:36:
Ricciardo er maar in zetten vanaf de volgende race. Zou als Helmut zijnde daar serieus over nadenken. Veel slechter kan het toch niet worden…
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Met het verschil dat Bottas doorgaans wél altijd in de top 3 kwalificeerde...HollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:34:
Zal niet zeggen dat dit helemaal hetzelfde is, maar dan doe je wel zeggen dat je op dezelfde hoogte staat als Max.
PER is niet slecht, maar hij is net als BOT destijds, tweede rijder.
Q2 WILL START AT 16:40
8 Jul 2023, 16:36:20
8 Jul 2023, 16:36:20
Ik wil alo anders wel als 2e rijder zien bij rbOMD schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:36:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Perez had al een keer gezegd dat hij meer consequent moet zijn met rijden.
Dat gaat hem momenteel wel aardig goed af moet ik zeggen.
Dat gaat hem momenteel wel aardig goed af moet ik zeggen.
Daar is het bij RIC ook misgegaan. Denk dat je niet beter moet willen zijn als de eerste rijder. Niet alleen bij Max, zie HAM, Schumacher, etc.talkatoo schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:35:
[...]
Hij moest wel want hij zit er steeds niet bij... Perez heeft teveel tijd nodig om op snelheid te komen bij nieuwe omstandigheden. Dat is het verschil met betere coureurs.
Ben het met je eens, accepteer het, en het wordt rustiger in je hoofd.
Edit: oops, sorry verkeerde quote.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 08-07-2023 16:38 ]
Mid season word dat een beetje lastig. Daniël kunnen ze er zo in gooien.masauri schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:37:
[...]
Ik wil alo anders wel als 2e rijder zien bij rb
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Mooi steekspel in de outlaps. Net iets te langzaam de pits uitrijden... Hoort er allemaal bij. Ik heb nog niemand horen klagen?
Als Red Bull Perez gaat vervangen, dan help je het WDC, voor zover daar uberhaupt nog spanning in zit, in één klap om zeep. Ik betwijfel of ze dat werkelijk zullen gaan doen.OMD schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:36:
De simulaties laten voor alsnog zien dat Ricciardo niet aan de tijden van Perez kan komen, dus of dat nou zoveel zin heeft...OMD schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:36:
Perez wordt waarschijnlijk nog steeds gesaboteerd volgens de kenners uit Mexico
Some infinities are bigger than others.
Bottos is ook gewoon een hele goede qualifier, althans in zijn Meredes tijdperk.ParaDroid2 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:34:
[...]
Ter verdediging van Bottas, hij heeft altijd Q3 gehaald in de Mercedes. In de race ging het soms wat minder dan.
Pakte toch met enige regelmatig pole.
Niet over nagedacht, scherp.JeroenTheStig schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:39:
[...]
Als Red Bull Perez gaat vervangen, dan help je het WDC, voor zover daar uberhaupt nog spanning in zit, in één klap om zeep. Ik betwijfel of ze dat werkelijk zullen gaan doen.
Vreemd, no more rain, ziet er toch erg grijs uit.
Ik zie letterlijk regen op mijn schermHollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:41:
Vreemd, no more rain, ziet er toch erg grijs uit.
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 12
8 Jul 2023, 16:41:03
8 Jul 2023, 16:41:03
SAI moet weg daar, ben het eens met het VP commentator.
Kan hij niet op de plek van DEV gaan? Om maar iemand te noemen.
Edit: of PER en SAI swappen
Kan hij niet op de plek van DEV gaan? Om maar iemand te noemen.
Edit: of PER en SAI swappen
[ Voor 11% gewijzigd door HollowGamer op 08-07-2023 16:43 ]
Max: "deze banden hebben een lichte vibratie"
Simulatie is iets minder adrenaline dan real-life, hoewel ik wel denk dat RedBull z`n huiswerk goed doet.Major_ton schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:40:
[...]
De simulaties laten voor alsnog zien dat Ricciardo niet aan de tijden van Perez kan komen, dus of dat nou zoveel zin heeft...
Perez wordt waarschijnlijk nog steeds gesaboteerd volgens de kenners uit Mexico
How do you save a random generator ?
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom Sainz steeds zo gepiepeld wordt. Rijdt helemaal prima en dit seizoen imho beter dan Leclerc. Als hij erachter finished ligt het eigenlijk nooit aan Sainz zelf.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Echt zo'n nutteloze graphic. Ik hoop dat ze er snel weer mee stoppen. Het is echt wel duidelijk dat ALO daar rijdt.
"When you grow up your heart dies"
CAR 2 (SAR) TIME 1:31.104 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 15 LAP 14 15:43:12
8 Jul 2023, 16:43:32
8 Jul 2023, 16:43:32
Omdat LEC als Max 2.0 wordt gezien. Persoonlijk zie ik het niet, zie bijvoorbeeld meer in NOR.Richh schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:42:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom Sainz steeds zo gepiepeld wordt. Rijdt helemaal prima en dit seizoen imho beter dan Leclerc. Als hij erachter finished ligt het eigenlijk nooit aan Sainz zelf.
In F2 hadden ze de heart rate van coureurs, dat was wel cool.sjaool schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:43:
Echt zo'n nutteloze graphic. Ik hoop dat ze er snel weer mee stoppen. Het is echt wel duidelijk dat ALO daar rijdt.
Sainz rijd al 3seizoenen beter.Richh schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:42:
Word zowat elke race door Ferrari gepiepeld.
Toegeven Leclerc is sneller, maar verder doet Sainz eigenlijk alles beter.
Hij is ook veel sympathieker, maar dat geld helaas niet in top sport.Sinned123 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:46:
[...]
Sainz rijd al 3seizoenen beter.
Word zowat elke race door Ferrari gepiepeld.
Toegeven Leclerc is sneller, maar verder doet Sainz eigenlijk alles beter.
SAR weer zijn tijd kwijt
CAR 2 (SAR) TIME 1:29.811 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 9 LAP 16 15:46:12
8 Jul 2023, 16:46:55
CAR 2 (SAR) TIME 1:29.811 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 9 LAP 16 15:46:12
8 Jul 2023, 16:46:55
CAR 18 (STR) TIME 1:29.704 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 15 LAP 16 15:46:31
8 Jul 2023, 16:47:47
8 Jul 2023, 16:47:47
De Hulk naar rbr. Geheid dat hij zijn plaats wel weet, itt Perez die zichzelf steeds overbelast
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Double cool lapExocet schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:48:
Max blijft buiten maar verbetert niet?
Ik was al bang dat ze track limits vergeten waren..
Double cool down lap.Exocet schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:48:
Max blijft buiten maar verbetert niet?
Interessante Q tot nu toe.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
PIA? wow.
I have no special talent. I am only passionately curious.
PIA P1... sneller dan Verstappen. Toe maar.
F1TV zegt dat RB de DRS mist waardoor VER niet bovenaan staat.
DRS zullen ze dan in Q3 wel activeren gok ik zosjaool schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:51:
Die McLaren upgrades hebben wel gewerkt zo te zien
PSN: xMaurice93
Zo Zo Norris. niet verkeerd
Sowieso schrijf je zo!
LEC rijdt op 4 ronde oude softs, SAI op nieuwe softs
PIA ook updates gekregen dit weekend zo te zien.
Ook weer duidelijksjaool schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:51:
Correctie, albon naar rbr….. wat een quali
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
CAR 4 (NOR) TIME 1:28.783 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 15 LAP 20 15:55:08
8 Jul 2023, 16:55:43
Maar maakt niet uit voor Norris
8 Jul 2023, 16:55:43
Maar maakt niet uit voor Norris
Huh? Heeft die PIA nu toch al de upgrades gekregen?
Jammerrenegrunn schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:55:
Zo einde illusies @all
ALB is toch wel aan het uitblinken de laatste paar races.
McLaren gaat echt goed zeg. Leuk om te zien
Ja toch, in Oostenrijk had Norris ze en hier zou Piastri ze ook krijgen. Of heb ik wat gemist?HollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:57:
Ja, vorige week alleen Norris.HollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:57:
Norris had ze vorige week al. Vanaf deze week allebei dacht ik.HollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:57:
Gun maclaren helemaal niks, door die zac Brown
Wha? Die Zac Brown is juist een sympathieke persoon.Vinniedh schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:57:
Wat doet Ocon daar voor een rare actie..
Die zou toch met Silverstone de updates krijgen? Zo te zien wel in ieder geval/HollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:57:
Eigenlijk kun je wel zeggen dat alle 3 de RedBulls geen goede 2e rijder hebben.
Want je kent hem zo goed?Vinniedh schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:57:
Some infinities are bigger than others.
NORMAL GRIP CONDITIONSChefbierrr schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:59:
is DRS nou enabled of niet?
8 Jul 2023, 16:59:14
DRS ENABLED
8 Jul 2023, 16:58:29
Nu wel
Vond het gejuich bij NOR hoger. 
Maar wat OCO aan het doen is. Leek ook erg frustreert.
Maar wat OCO aan het doen is. Leek ook erg frustreert.
Ik vraag mij hard op af hoe lang het goed blijft gaan bij Ferrari.
Bedoel zowel SAI als LEC lijken erg gefrustreerd. En hun communicatie (wat we meekrijgen) is onduidelijk, zo te horen willen ze van bovenaf geen team kiezen, maar doen ze dat dus wel weer half (voor LEC).
Dat werkt niet, kies dan gewoon je eerste rijder en communiceer dat ook. Maar verder doen ze ook alles om beide te frustreren, zoals dat ze elkaar niet mogen inhalen of stomme banden strategie.
Ik heb er weinig verstand van, maar communicatie is key.
Bedoel zowel SAI als LEC lijken erg gefrustreerd. En hun communicatie (wat we meekrijgen) is onduidelijk, zo te horen willen ze van bovenaf geen team kiezen, maar doen ze dat dus wel weer half (voor LEC).
Dat werkt niet, kies dan gewoon je eerste rijder en communiceer dat ook. Maar verder doen ze ook alles om beide te frustreren, zoals dat ze elkaar niet mogen inhalen of stomme banden strategie.
Ik heb er weinig verstand van, maar communicatie is key.
Q3 zelfs.ParaDroid2 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:36:
Alle thuiscoureurs hebben trouwens minstens Q2 gehaald.
Max zal na de eerste run wel eerste staan, als iedereen met gebruikte soft gaat.
DRS (efficientie) zal ook wel verschil maken nuTheBrut3 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:06:
Max zal na de eerste run wel eerste staan, als iedereen met gebruikte soft gaat.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
voor P2 of P3 misschien.Exocet schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:07:
Dit gaat close worden
Zeker, P1 > +0.633 < P2Exocet schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:07:
Dit gaat close worden
Boem, een gat van 6 tiende, terwijl het geen perfecte ronde was.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/cDeab2LS7EUkbdB5RoumF942.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eaIDPGunLyjUWGQJbbLFBbuY.jpg?f=fotoalbum_large)