Vraag me af of er nog steeds betrouwbaarheidsproblemen bij Ferrari en haari klantenteams zijn. Ferrari had een elektrisch probleem bij Leclerc, MGU-H probleem bij Zhou en nu een stilgevallen Magnussen.
Absoluut. Nu zit ik gelukkig binnen met een fris windje van een ventilator om mij heen.
"When you grow up your heart dies"
Q1 WILL RESUME AT 16:25
8 Jul 2023, 16:21:54
8 Jul 2023, 16:21:54
Hadden ze de auto niet gewoon de pitstop in kunnen duwen? Zover leek het niet weg.
Klasse hoe MAG naar de fans zwaait overigens.
Klasse hoe MAG naar de fans zwaait overigens.
Box box, nee nee, tis Pitt pitt, brad pitt
Wtf is met max gebeurt?
[ Voor 16% gewijzigd door masauri op 08-07-2023 16:23 ]
Max rijdt zijn vleugel stuk?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Max rijdt zijn voorvleugel kapot op de pitwall
Volgens mij was het zo in Silverstone dat ze in het midden staan omdat begin / eind niet goed zichtbaar is vanaf de grandstands.Bazziek schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:18:
[...]
Ah dacht altijd dat die volgorde vast was, maar ze mogen dus kiezen.
The Max Hammer has hit him.masauri schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:23:
Wtf is met Perez gebeurt?
wow lullig..
I served in a company of heroes.
FIA STEWARDS: TURN 11 INCIDENT INVOLVING CARS 31 (OCO) AND 24 (ZHO) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - IMPEDING
8 Jul 2023, 16:24:12
TURN 11 INCIDENT INVOLVING CARS 31 (OCO) AND 24 (ZHO) NOTED - IMPEDING
8 Jul 2023, 16:23:57
8 Jul 2023, 16:24:12
TURN 11 INCIDENT INVOLVING CARS 31 (OCO) AND 24 (ZHO) NOTED - IMPEDING
8 Jul 2023, 16:23:57
Heeft iedereen wel eensThijss85 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:24:
haha Max stoeprandje
Genoeg en anders even snel eentje uit de fabriek halen. Zo ver is die nu ook weer niet weg.HollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:24:
Hoeveel voorvleugels hebben ze in reserve?
Souvenir achterlaten zoals een hond zijn territorium markeert... bij merc ...
Schadebedrag is dan wel iets lager
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wil niet moeilijk doen, maar zonder die crowd shots, hadden we het dus wel/eerder meegekregen.
Nelson loopt meneer ook nog eens te verdedigen. Tsjonge jonge
De uitgang van de pitsstraat ziet er uit als de ingang van een parkeergarage in Scheveningen op een zomerse zaterdag zoals vandaag...
Gaan we weer langzaam aan acties zien?
Verwijderd
Doe niet zo moeilijk manHollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:25:
Wil niet moeilijk doen, maar zonder die crowd shots, hadden we het dus wel/eerder meegekregen.
Niet zo moeilijk doen johHollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:25:
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Laatst was hier een discussie of radioberichten eruit gefilterd werden in de onboard feed op F1TV. Het valt me nu idd weer op dat de onboard van Verstappen niets werd gezegd, terwijl op de international feed te horen was dat hij over de radio meldde dat hij onderstuurde.
Denk niet dat Max er nog een ronde door gaat krijgen.
Met het verschil dat parkeren in een F1 box waarschijnlijk goedkoper isStefanVerkerk schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:25:
De uitgang van de pitsstraat ziet er uit als de ingang van een parkeergarage in Scheveningen op een zomerse zaterdag zoals vandaag...
Heeft dat er niet mee te maken dat ze volgens mij ook wel feeds willen uitzetten in de pit?JeroenTheStig schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:26:
Laatst was hier een discussie of radioberichten eruit gefilterd werden in de onboard feed op F1TV. Het valt me nu idd weer op dat de onboard van Verstappen niets werd gezegd, terwijl op de international feed te horen was dat hij over de radio meldde dat hij onderstuurde.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Verwijderd
Ga je voor de zekerheid naar buiten, waarschijnlijk onnodig... En dan kost het je een vleugelTheBrut3 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:26:
Denk niet dat Max er nog een ronde door gaat krijgen.
De tandjes. Verstappen en Hamilton zaten nog bijna tegen elkaar aan...
HAM en VER in de warmup al aan het racen ;-)
Dat zal ik wel niet zeggen dat we net weer een actie hebben gemist van Max.
VER is HAM al voorbij.
Verstappen jaagt 'm gewoon vol langs de wachtende auto's heen. Prachtig.
RedBull heeft waarschijnlijk de pitbox te netjes droog gemaakt, dan rijdt Max vervolgens met de voorwielen op het nattere gedeelte en heeft dan dus geen mogelijkheid meer om de achterwielen er omheen te gooien want die hebben teveel grip.
How do you save a random generator ?
Oh oh oh, Max klapt daar even bij 4 auto's langs die ruimte wilden maken voor hun vliegende start...
Laf weer om ze niet in beeld te houden
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
ALB. nice
En laat dat nu gewoon mogen.JeroenTheStig schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:29:
Oh oh oh, Max klapt daar even bij 4 auto's langs die ruimte wilden maken voor hun vliegende start...
Wat gaat VER doen....
Dit ziet er niet goed uit voor Perez.
Perez. Fucking clown. Echt waar

PSN: xMaurice93
Bottas dus problemen met de auto
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
PER. OMG hoe dan...
PER. OMG hoe dan...
Pereeeeeeez....... Sheeeessss
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Dit kan Red Bull niet meer recht praten toch? Jemig.
Oh oh oh
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En dit was pas Q1
Is PER die man, die zei dat hij samen met Max om eerste rijder strijd?
Mwah, ik denk dat Perez wel klaar is bij Red Bull. Helaas, maar het was een sympathieke en redelijke coureur die het wel gegund was.
Haha… PER out… dit is geen toeval meer…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Netjes is anders
Vanaf het moment dat Albon P1 stond en Perez P2 met +0.502 sec was het al duidelijk dat Perez geen schijn van kans ging maken. Wat een afgang voor Red Bull dit. Ongelofelijk.
PER denkt. Max pakt record naar records.
Ik wil dat ook. Laat ik gewoon 5x achter elkaar geen Q3 halen. Sta ik ook in de boeken als recordholder
Ik wil dat ook. Laat ik gewoon 5x achter elkaar geen Q3 halen. Sta ik ook in de boeken als recordholder
Om het kampioenschapHollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:31:
Is PER die man, die zei dat hij samen met Max om eerste rijder strijd?
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Bottas staat stil, vandaar dat het niet beweegt
Laten we afscheid nemen van perez of of is die auto niet zo oppermachtig als iedereen roept?
PER gelukkig wel sneller dan de AT's ... 😂
Voor PER is dit wel een tactische faal van het team.
Ik heb er wel kijk op zegrenegrunn schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:16:
Ok, uitslag Q1 is bekend
Wat gebeurde er nou met Perez, had ie last van Bottas of track limits? Niet kunnen volgen
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Zou het niet kunnen dat de track evolutie zo groot hier is, onder deze omstandigheden, dat het eigenlijk niet verstandig van PER en RBR was om als eerste naar buiten te gaan?
I have no special talent. I am only passionately curious.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik kijk nu al uit naar de interviews van Horner over de resultaten van Perez...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik zou RIC gewoon eens proberen in die 2e Red Bull…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Albon kon het wel, op #2...ricardo246 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:32:
Zou het niet kunnen dat de track evolutie zo groot hier is, onder deze omstandigheden, dat het eigenlijk niet verstandig van PER en RBR was om als eerste naar buiten te gaan?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Albon zat er vlak achter en was snellerSijhtam schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:32:
Voor PER is dit wel een tactische faal van het team.
Die drie laatste minuten van q1 waren hilarisch.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Perez
□ Geschikt
☒ Ongeschikt
□ Geschikt
☒ Ongeschikt
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
VER is gestopt nadat de gentlemen's agreement door andere coureurs geschonden werd.JeroenTheStig schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:31:
[...]
Netjes is andersHij klaagde er begin van Q1 zelf ook over dat een Alpine hem voorbij kwam vlak voor de laatste chicane.
Hij ging uiteindelijk .019 seconden langzamer dan Alonso. Hij had nog een ronde om zijn tijd te verbeteren, maar dat ging niet door omdat Bottas stil ging staan en voor geel zorgde.Blitzdoctor schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:32:
Wat gebeurde er nou met Perez, had ie last van Bottas of track limits? Niet kunnen volgen
Het is nou ook niet alsof Perez iets uitzonderlijk slechts gedaan heeft. Alonso is met .019s ook maar met de hakken over de sloot naar Q2...
[ Voor 15% gewijzigd door Dido op 08-07-2023 16:34 ]
Sainz en Leclerc zijn weer lekker aan het bakkeleien over de bak. Ferrari blijft Ferrari.
nee helemaal niet omdat je banden ook minder worden als je zo lang moet wachten.ricardo246 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:32:
I served in a company of heroes.
Zal niet zeggen dat dit helemaal hetzelfde is, maar dan doe je wel zeggen dat je op dezelfde hoogte staat als Max.
PER is niet slecht, maar hij is net als BOT destijds, tweede rijder.
Als eerste rijden is niet altijd gunstigRichh schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:32:
Ik kijk nu al uit naar de interviews van Horner over de resultaten van Perez...
Ah, die had ik even gemist. Duidelijksjaool schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:33:
[...]
VER is gestopt nadat de gentlemen's agreement door andere coureurs geschonden werd.
het is altijd drama bij ferrari precies.StefanVerkerk schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:33:
Sainz en Leclerc zijn weer lekker aan het bakkeleien over de bak. Ferrari blijft Ferrari.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |