[F1 2023] Race 11 GP van Groot-Brittannië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:
  • 80.971 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:01

sjaool

Every life should have 9 cats

stylezzz schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:43:
[...]

Ik denk ook niet dat het de auto is. Hij is gewoon bij het verkeerde team beland..... Teveel druk, slechte organisatie... ik weet het niet, geef er een naam aan maar het werkt gewoonweg niet.
Hij heeft de pech dat de Alpha Tauri sinds de naamwijziging van de Toro Rosso gewoon een slechte wagen is met soms een positieve uitschieten. Ik denk dat als de gedeeltelijke verhuizing naar de UK rond is we weer progressie gaan zien bij het team met een nieuwe nog bekend te maken naam.

Met andere woorden Nyck krijgt te kort de tijd om zijn potentie waar te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 10-07-2023 16:46 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:52
Wom schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:38:
Feitelijk is de strijd om het podium best interessant. Los van Verstappen heb je best een aantal teams die voor het podium strijden. Nu dat McLaren toch ook een stap lijkt te maken, is het wachten op Alpine. Dan heb je zo vijf teams te pakken die kort op elkaar kunnen zitten.
...en dat allemaal dankzij Perez in Monaco. ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:00
sjaool schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:45:
[...]

Hij heeft de pech dat de Alpha Tauri sinds de naamwijziging van de Toro Rosso gewoon een slechte wagen is met soms een positieve uitschieten. Ik denk dat als de gedeeltelijke verhuizing naar de UK rond is we weer progressie gaan zien bij het team met een nieuwe nog bekend te maken naam.

Ik ga niet ontkennen dat de alphatauri een shitbox is. Maar Nyck kan gewoon beter... Anders zou hij nooit Formule E kampioen zijn geworden. Nu bungelt hij wat achter tsunoda aan.... Iemand die net droog is achter de oren. Hij zit gewoon duidelijk niet op zijn plek binnen het team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:25
murphydrz schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:49:
[...]

...en dat allemaal dankzij Perez in Monaco. ;) ;)
Dat McLaren mee doet? No way dat ze op tijd van een maand een grote update doen op basis van wat foto's van een vloer.

En daarnaast wat ik hier gisteren al schreef. McLaren melde met de testdagen al dat ze ver achter liepen met de ontwikkeling van hun auto en dat de auto die ze eigenlijk wilde bouwen later in het seizoen zou komen als een grote update. En nu hebben ze dus die grote update. Hier wordt dus al sinds de winter al aan gewerkt, niet pas sinds eind mei.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-07 21:54

DataGhost

iPL dev

stylezzz schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:50:
[...]

Ik ga niet ontkennen dat de alphatauri een shitbox is. Maar Nyck kan gewoon beter... Anders zou hij nooit Formule E kampioen zijn geworden. Nu bungelt hij wat achter tsunoda aan.... Iemand die net droog is achter de oren. Hij zit gewoon duidelijk niet op zijn plek binnen het team.
Kampioen in de ene klasse worden betekent niet dat je in de andere klasse ook goed bent. Als het veld in FE gewoon slecht is (en dat is het volgens mij ook) dan zegt het winnen ervan helemaal niet zoveel. Net zoals dat Jamie Chadwick 3x W-series gewonnen heeft maar geen deuk in een pakje boter heeft gereden tegen de kinderen in FREC. Maar een misschien relevanter voorbeeld is toen Nyck kampioen werd in F2, dat jaar werd Latifi tweede dus wat zegt dat over de rest van het veld dat jaar? En vergeet niet dat het zijn derde jaar was.
Het jaar na zijn FE-kampioenschap eindigde hij negende trouwens, je zou verwachten dat je toch een beetje in dezelfde buurt blijft hangen als je zo goed bent. Vandoorne heeft toen dezelfde auto wel naar P1 weten te rijden dus daar lag het niet aan.

[ Voor 13% gewijzigd door DataGhost op 10-07-2023 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:52
RobertMe schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:54:
[...]

Dat McLaren mee doet? No way dat ze op tijd van een maand een grote update doen op basis van wat foto's van een vloer.

En daarnaast wat ik hier gisteren al schreef. McLaren melde met de testdagen al dat ze ver achter liepen met de ontwikkeling van hun auto en dat de auto die ze eigenlijk wilde bouwen later in het seizoen zou komen als een grote update. En nu hebben ze dus die grote update. Hier wordt dus al sinds de winter al aan gewerkt, niet pas sinds eind mei.
Het was ook maar een grapje. :D (knipoogjes)

Hoewel het zeker mogelijk is voor een team om een dergelijke vloer in de computer te stoppen en daar een simulatie van hun eigen auto mee uit te voeren.
Wanneer er nog budget over is zou een team daar een gok in real life mee kunnen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
[...]

Maar waarom heeft Nyck dan nooit een kans in F1 gekregen? Blijkbaar os jaren lang geen enkel team onder de indruk geweest (/niet genoeg voor een serieuze kans). Als Albon nog zijn blinde darm had gehad dan had De Vries nu nog steeds geen F1 zitje gehad. Hij was vooraf al gewogen en en iedereen meende dat die te licht was. Nu heeft hij zijn kans en wordt die echt gewogen, en verrassing, "iedereen had gelijk, hij is te licht".
Hij zal vast een potje kunnen sturen, maar niet goed genoeg voor F1. Vandoorne had ook een indrukwekkende aanloop, scoorde in zijn debuutrace voor McLaren meteen punten en de eerste punten voor McLaren dat seizoen (in de tweede race, dat wel :p), maar ook hij maakte het niet waar. En zo zullen er vele coureurs zijn die kampioen zijn in lagere klassen maar nog geen deuk in een pakje boter hebben gereden in de F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
RobertMe schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:59:
[...]

Maar waarom heeft Nyck dan nooit een kans in F1 gekregen? Blijkbaar os jaren lang geen enkel team onder de indruk geweest (/niet genoeg voor een serieuze kans). Als Albon nog zijn blinde darm had gehad dan had De Vries nu nog steeds geen F1 zitje gehad. Hij was vooraf al gewogen en en iedereen meende dat die te licht was. Nu heeft hij zijn kans en wordt die echt gewogen, en verrassing, "iedereen had gelijk, hij is te licht".
Hij zal vast een potje kunnen sturen, maar niet goed genoeg voor F1. Vandoorne had ook een indrukwekkende aanloop, scoorde in zijn debuutrace voor McLaren meteen punten en de eerste punten voor McLaren dat seizoen (in de tweede race, dat wel :p), maar ook hij maakte het niet waar. En zo zullen er vele coureurs zijn die kampioen zijn in lagere klassen maar nog geen deuk in een pakje boter hebben gereden in de F1.
Tsjah, er zijn maar 20 zitjes in de formule 1. Wie er uiteindelijk in komen (en weer vertrekken) word door mensen bepaald die talent dienen te herkennen. Maar neem een Albon... of Gasly.... (of elke ex-teammaat van VER ;) ).. met de staart tussen de benen uit de wagen geveegd door Helmut. Waarna ze bij een ander team compleet tot leven kwamen. Albon bij williams... en Gasly bij alphatauri (ook niet onverdienstelijk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:51
[...]
Formule E is geen racen. Dat is zo zuinig mogelijk rijden (dus zoveel mogelijk slipstreamen) en botsend en knotsend anderen voorbij proberen te komen.

Prima als je daar goed in bent, maar het zegt niks over je kwaliteiten als F1 coureur.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-07 21:26

Martinspire

Awesomeness

sjaool schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:45:
[...]

Mja dat komt voor Nyck te laat.

Yuki is gewend om met dat hok alles eruit te halen wat erin zit en weet hoe hij om de slechte dingen heen moet rijden. Daar heeft ie al 2 seizoenen mee gereden en aardig wat keren de auto afgeschreven voordat ie een beetje beter op de baan bleef.

Van Nyck weten we dat het geen hele snelle leerling is, en bovendien wellicht wat te braaf. Iets teveel op safe spelen, terwijl dat in zo'n auto niet de beste instelling is. Je ziet het bij Yuki die heel veel risico neemt om maar op te vallen.

Nyck zal het uitstekend doen in de endurance, daar ben ik van overtuigd, maar voor F1 gaat het doek snel vallen. Ik hoop alleen dat ze kiezen voor Lawson ipv Ricciardo. En dat Yuki gewoon naast Verstappen gaat zitten zodra het kampioenschap binnen is en Perez via zijn stoeltje langzaam de achterdeur neemt. Want die heeft in F1 gewoon niks meer te zoeken.

Verder denk ik dat het voor Palou ook niet goed is om nu in die auto te stappen. Daar doe je je carriere meer kwaad mee dan dat je nog gewoon even wacht op het nieuwe jaar. Wellicht wel veel testen en trainingen rijden, maar nog niet instappen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08:10
Ze gaan Yuki natuurlijk niet plaats laten nemen naast Verstappen gedurende het seizoen, Red Bull wil heel graag de 1-2 in het kampioenschap en dat ga je niet halen door je rijders te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
stylezzz schreef op maandag 10 juli 2023 @ 17:03:
[...]

Tsjah, er zijn maar 20 zitjes in de formule 1. Wie er uiteindelijk in komen (en weer vertrekken) word door mensen bepaald die talent dienen te herkennen. Maar neem een Albon... of Gasly.... (of elke ex-teammaat van VER ;) ).. met de staart tussen de benen uit de wagen geveegd door Helmut. Waarna ze bij een ander team compleet tot leven kwamen. Albon bij williams... en Gasly bij alphatauri (ook niet onverdienstelijk).
AlphaTauri, hmm, wie heeft daar ook alweer de leiding over de coureurs? Owja, diezelfde Helmut Marko ;)

En Gasly mocht netjes weg naar Alpine omdat ze wisten dat die weg wilde, het talent had, en RB geen optie meer was en AT te slecht. Albon hebben ze na een jaar in de sim laten gaan omdat ze echt wel zagen dat die zijn kans verdiende. Sainz hebben ze laten gaan omdat die "te goed" voor de auto was en een Red Bull stoeltje er op dat moment niet in zat (+ voorgeschiedenis tussen de pappas). Kvyat heeft meermaals een kans gekregen (zelfs teruggehaald na een jaartje als testcoureur bij Ferrari).
Het is nu echt niet alsof Marko ze allemaal bij het grof vuil zet. Daarvoor moet je wellicht eerder bij Mercedes & Ferrari zijn (remember Ocon die ineens een jaar aan de zijlijn zat omdat Toto geen stoeltje geregeld had? ;)). Of Wehrlein die ook echt gewoon prut was. En Giovinazi, tsja, kans gekregen en ook veel te licht bevonden. Schumacher kreeg zijn kans bij Ferrari door zijn naam maar zelfs Haas wilde hem niet meer hebben (omdat ze er netto op bijlegde met alle crashes?).

Dan doet het Red Bull programma het ineens toch nog niet zo slecht. Met een Vettel, Ricciardo, Verstappen, Sainz, Gasly, Albon.
Van Mercedes hebben we nu dan Russell, van Ferrari Leclerc die het huilen elk weekend dichter bij komt. En bij McLaren Norris uit de eigen opleiding. En Piastri, tsja, free agent? Want volgens mij is die (net zoals Verstappen) pas laat opgepikt? Door Alpine dan die hem niet eens een zitje konden toezeggen en die maar een joker heeft ingezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

RobertMe schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:54:
[...]

Zullen we even afwachten hoe de volgende races gaan voordat we zeggen dat ze het lek boven hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:58

Major_ton

Shoot!

hjs schreef op maandag 10 juli 2023 @ 17:45:
[...]

Zullen we even afwachten hoe de volgende races gaan voordat we zeggen dat ze het lek boven hebben ;)
Lijkt mij een heel goed plan. Na een indrukwekkende start van Aston Martin en de belofte dat ze Red Bull voorbij zouden streven rond de zomerstop, is het wel duidelijk dat voorbarig conclusies trekken in een deceptie kan eindigen.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
hjs schreef op maandag 10 juli 2023 @ 17:45:
[...]

Ik stel toch niet dat ze het lek boven hebben ;) Alleen dat ze nu hun grote update (op beide auto's) hebben (en bij Norris alweer wat kleinere dingetjes). En dat die update dus niet gebaseerd zal zijn op wat foto's van de vloer van de RB19 in Monaco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
RobertMe schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:36:
[...]

Je bent tegen censuur maar fans die boe roepen moeten verwijderd worden (en uit andere post "op globale lijst om niet meer bij evenementen toegelaten te worden). Beetje tegenstrijdig.
Censuur != Misdragen

Het is gewoon niet hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Bezulba schreef op maandag 10 juli 2023 @ 15:34:
[...]

Als je een betere auto nodig hebt om hoger te eindigen is de auto niet het probleem... Yuki is geen god, als je dan zoveel jaren ervaring meezeult moet je daar na zoveel races iig in de buurt van zitten. Niet zo'n beetje elke race er 5-10 posities achter bungelen.
Dus als de Vries over Silverstone zegt het was een goede race van mij heeft hij dus gelijk. TSU stond slechts één plek voor hem.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur345
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:15
De enige conclusie die je kan trekken uit het resultaat van gisteren van Alpha Tauri is de performance van de Alpha Tauri. Redelijk onbegrijpelijk dat verschil tussen de AT en RB. Maar goed, misschien is RB wel bang voor concurrentie als ze teveel prijs gaan geven over de Red Bull, wie weet. Of bang voor argwaan als de zusterteams structueel 1-4 zouden finishen.

Wat je wel kan zeggen is dat Nyck op dit moment reëel gezien niet zou moeten vrezen voor zijn positie op basis van de race van gisteren, maar wel dat zodra Yuki wat meer uit de auto zou halen, Nyck wel kort erop moet zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:05
Arthur345 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 19:17:
De enige conclusie die je kan trekken uit het resultaat van gisteren van Alpha Tauri is de performance van de Alpha Tauri. Redelijk onbegrijpelijk dat verschil tussen de AT en RB. Maar goed, misschien is RB wel bang voor concurrentie als ze teveel prijs gaan geven over de Red Bull, wie weet. Of bang voor argwaan als de zusterteams structueel 1-4 zouden finishen.

Wat je wel kan zeggen is dat Nyck op dit moment reëel gezien niet zou moeten vrezen voor zijn positie op basis van de race van gisteren, maar wel dat zodra Yuki wat meer uit de auto zou halen, Nyck wel kort erop moet zitten.
Beetje rare reactie dit. Red Bull heeft in de begin jaren voor beide teams (via een constructie met een tussen bedrijf) dezelfde auto gehad. Dát mag niet meer, al jaren niet. Alpha Tauri mag misschien wel een aantal onderdelen kopen van RBR (zoals Haas doet bij Ferrari, e.d.), maar ze zullen de onwikkeling nog steeds zélf moeten doen. Het is voor hun dan logischer om het gewoon helemaal zelf te doen, zodat ze ook meer expertise hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur345
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:15
ThomasG schreef op maandag 10 juli 2023 @ 19:23:
[...]
Beetje rare reactie dit. Red Bull heeft in de begin jaren voor beide teams (via een constructie met een tussen bedrijf) dezelfde auto gehad. Dát mag niet meer, al jaren niet. Alpha Tauri mag misschien wel een aantal onderdelen kopen van RBR (zoals Haas doet bij Ferrari, e.d.), maar ze zullen de onwikkeling nog steeds zélf moeten doen. Het is voor hun dan logischer om het gewoon helemaal zelf te doen, zodat ze ook meer expertise hebben.
Kan wel kloppen, weet zelf niet alle details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 23-07 14:17
Stel dat Nyck bij Williams was ingestapt in plaats van AlphaTauri. Ik denk dat Albon net als Tsunado het veel beter had gedaan dan Nyck maar wellicht dat de perceptie toch anders was geweest aangezien de verwachtingen voor Williams nog lager waren. Aan de andere kant, Nyck komt niet binnen op dezelfde leeftijd als een Sargeant of Zhou vorig jaar dus allicht dat er meer verwacht wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-07 04:22
Sineplex schreef op maandag 10 juli 2023 @ 22:38:
Stel dat Nyck bij Williams was ingestapt in plaats van AlphaTauri. Ik denk dat Albon net als Tsunado het veel beter had gedaan dan Nyck maar wellicht dat de perceptie toch anders was geweest aangezien de verwachtingen voor Williams nog lager waren. Aan de andere kant, Nyck komt niet binnen op dezelfde leeftijd als een Sargeant of Zhou vorig jaar dus allicht dat er meer verwacht wordt.
Ja, het is erg makkelijk gemaakt om Nyck af te branden, hij kwam binnen als ontwikkelingscoureur, teamleider, F2/FE-kampioen en punten finisher terwijl hij een rookie is.

Volgens mij had DEV geen aanbieding van Williams gekregen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
Harry Nak schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 05:05:
Volgens mij had DEV geen aanbieding van Williams gekregen?
Jawel, Jost Capito had hem heel graag in het team gehad. Maar De Vries ging dus naar AlphaTauri waarna ze de gok met Sargant genomen hebben. Gok omdat op dat moment Sargant nog geen superlicentie had (maar wel op dat moment een plek in het F2 kampioenschap waarmee die in aanmerking kwam voor superlicentie).

Daarnaast zou "zelfs" Haas interesse hebben gehad in De Vries als ik mij niet vergis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

stylezzz schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:43:
[...]

Ik denk ook niet dat het de auto is. Hij is gewoon bij het verkeerde team beland..... Teveel druk, slechte organisatie... ik weet het niet, geef er een naam aan maar het werkt gewoonweg niet.
Naar mijn idee allemaal slechte excuusjes. Hij is gewogen en te licht bevonden. Die zien we volgend jaar niet meer terug. Jammer dat het een Nederlander minder is, maar we moeten niet mindere rijders in F1 willen houden puur omdat ze een bepaald vlaggetje voor hun naam hebben.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Waar de Vries wat mij betreft vooral in uitblinkt, is ouwehoeren, en dat bedoel ik niet negatief.

Misschien is dat ook zijn beste kwaliteit; spreken op een persconferentie in plaats van op de baan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
Bezulba schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 10:45:
[...]

Naar mijn idee allemaal slechte excuusjes. Hij is gewogen en te licht bevonden. Die zien we volgend jaar niet meer terug. Jammer dat het een Nederlander minder is, maar we moeten niet mindere rijders in F1 willen houden puur omdat ze een bepaald vlaggetje voor hun naam hebben.
Ik hoop dat hij een kans krijgt bij een ander team. Maar linksom of rechtsom zijn zijn dagen bij alphatauri geteld. Misschien alsnog naar williams? Sargeant lijkt er ook niet veel voor elkaar te spelen.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

stylezzz schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 12:29:
Ik hoop dat hij een kans krijgt bij een ander team. Maar linksom of rechtsom zijn zijn dagen bij alphatauri geteld. Misschien alsnog naar williams? Sargeant lijkt er ook niet veel voor elkaar te spelen.....
De andere teams zijn toch niet blind zeker? Als de Vries niet een hele grote zak geld mee zal nemen (wat ie niet kan op dit moment), zal ie niet op zijn F1 prestaties van dit jaar een kans krijgen bij een ander F1 team. Volgens mij is dat de realiteit en moet ie denk ik al blij zijn dat ie het huidige seizoen af mag gaan maken.

Edit: @alexbl69, volgens mij denkt ie soms dat ie nog in Formule E rondrijdt, dat zou verklaren waarom er (te vaak), contact is met een ander ;)

Ik denk wat we de conclusie mogen trekken dat de AT een tamelijk beroerde bolide lijkt te zijn. Die referentie met je teammaat zegt weinig als je toch alleen maar achteraan kunt bungelen.

[ Voor 20% gewijzigd door hardware-lover op 11-07-2023 13:36 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:51
De laatste paar races van De Vries zijn niet eens zo beroerd hoor.

Dat je er als rookie de eerste paar wedstrijden niet direct staat lijkt me vrij logisch. Maar als we de laatste 5 races (van de in totaal 10 verreden) nemen zijn z'n cijfers helemaal niet zo slecht.

Kwalificatie: gemiddeld 16,4 tov Tsunoda 14,4
Race: gemiddeld 15,6 tov Tsunoda 15,2

De enige reële optie om hem te vervangen zou dan Ricciardo zijn, waarbij ze ervan uitgaan dat hij met z'n ervaring voor Tsunoda zal eindigen. Maar het lijkt me niet waarschijnlijk dat ze hem door een andere rookie vervangen, want de kans dat die het beter gaat doen is niet zo groot.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
alexbl69 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 13:22:

Dat je er als rookie de eerste paar wedstrijden niet direct staat lijkt me vrij logisch. Maar als we de laatste 5 races (van de in totaal 10 verreden) nemen zijn z'n cijfers helemaal niet zo slecht.

De enige reële optie om hem te vervangen zou dan Ricciardo zijn, waarbij ze ervan uitgaan dat hij met z'n ervaring voor Tsunoda zal eindigen. Maar het lijkt me niet waarschijnlijk dat ze hem door een andere rookie vervangen, want de kans dat die het beter gaat doen is niet zo groot.
Dat was hetzelfde plan met de vries meen ik. Maar goed, mocht ricciardo zijn stoeltje krijgen.... ik ben benieuwd. Misschien is tsunoda wel dermate goed dat juist die op termijn naar redbull zou kunnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Maakt allemaal niet meer uit. Allard Kalff en Erik van Haren (Telegraaf) bevestigen net dat Nyck exit is en dat Daniel Ricciardo vanaf Hongarije gaat rijden. Zie ook het reguliere F1 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Aaaaand.... he's gone.
Jammer dan, geen Dutch sandwich meer voor het hele veld, voortaan verder met alleen Max on top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online

Ik denk dat ze door zijn race ervaring hem niet als rookie zien en daardoor meer verwachten.
Als je dan vervolgens niet aan kunt haken is het dus vrij snel gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:44

mr_petit

opperprutser

Ik moet nog zien of Ricciardo beter zal scoren dan De Vries.
Ik denk dat Ricciardo ook z'n beste tijd gehad heeft, en die auto is gewoon niet zo goed.

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:41

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Zoooo wat een bericht over De Vries..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01:35

Bullet NL

Eigen Wijs

Qua de Vries, die is inderdaad gewogen en te licht bevonden, het kan maar zo zijn dat AT meer input van hem verwachte qua setup qua auto. Dit ondanks dat de AT een draak van een auto lijkt om te besturen, waarschijnlijk te hoge verwachting over de Vries bij AT i.c.m. een auto die zich maar moeilijk lijkt te zetten....

de 2023 AT kwam op het verkeerde moment voor de Vries.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:16

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het nieuws omtrent de Vries kan prima in het algemene topic. Ik doe deze op slot :)

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord