[F1 2023] Race 11 GP van Groot-Brittannië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:
  • 80.772 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:10
sly___ schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:38:
Die nieuwe banden met stijvere wangen ... Zijn dat blijvertjes voor de rest van het seizoen?
Dat moet toch haast de reden zijn waarom McLaren zo goed ging?
Ik denk McLaren het beste heeft geleerd van het Perez incident in Monaco. Zij snappen nu (blijkbaar als enige andere team) de vloer van de RB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16:24
Verstappen kan de rest van de races op P2 finishen en dan wint hij alsnog het kampioenschap 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 01:31

Bullet NL

Eigen Wijs

cordonbleu schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:09:
[...]

Ik denk McLaren het beste heeft geleerd van het Perez incident in Monaco. Zij snappen nu (blijkbaar als enige andere team) de vloer van de RB.
Dat is zo goed als niet mogelijk, de tijd is te kort op Monaco, en omdat de upgrades die ze de laatste twee races hebben gebracht zijn ontwikkeld onder de technische leiding die niet niet meer bij het team werkt.

Ze hebben dus vrij snel na de eerste races besloten dat ze deze kant op willen qua autoconcept, vandaag werd er over gesproken dat ze op het Red Bull concept zitten, maar feitelijk is een vergelijk met de Aston Martin beter te maken.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 11:58
cordonbleu schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:09:
[...]

Van spotten van en voor via foto's naar werkende upgrades op 1 auto (vorige week) in 5 weken is onrealistisch denk ik.

Voor dit hele proces ben je zo maar weer 10 weken verder. Als ze überhaupt al iets konden afleiden van die vloerpics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F9-ZsOhg9Q880b2kkplOlNQBFvE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bH9x8niECGI31WeiLV21NuBx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 09-07-2023 19:54 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Is deze foto beter? O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K5EkXctQ_wnM5fW9pHveRM4eRxI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lx9lBztgmVRIR67w41FZL9Vk.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-05 22:27
Anoniem: 525104 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:43:
[...]

Ach man, zo heeft elke coureur wat. Max in brazilie(?) vorig jaar ook alles behalve volwassen toen hij perez niet de plek wou geven, en norris bleek toch ook iets minder leuk volgens de Netflix documentaire. Boeie.
Netflix moet je nooit geloven, die willen alleen een Amerikaanse sappige thriller maken en verzinnen de verhalen waar je bijstaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-05 22:27
Major_ton schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:35:
[...]

Nog even en British Leyland gaat zich inschrijven als constructeur d:)b
Met lucas electronica natuurlijk om het echt goed te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 525104

Bvanham schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:17:
[...]

Netflix moet je nooit geloven, die willen alleen een Amerikaanse sappige thriller maken en verzinnen de verhalen waar je bijstaat.
Deels mee eens ja ;)
Maar er zit ook zeker een kern van waarheid bij waar je bv heel duidelijk ziet hoe groot de concurrentie was tussen Norris en RIC en dat hij helemaal 0,0 medelijden had dat RIC het moeilijk had in die auto. Sympathiek kwam hij iig niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:31

pro_6or

amateur_60r

Dido schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:46:
Blijft verwarrend dat dit Max' eerste British GP overwinning is.
Vorige keer dat ie won op Silverstone was het de 70th anniversary GP 8)7
Dat was in het Corona jaar. Omdat we toen 2 races deden moest er 1 een andere GP zijn. Dus dat is toen de 70e geworden. Omdat het ook 70 jaar was kwam dat net mooi uit. Die wilde Lewis heel graag. Want hij wil (net als Max) bovenaan alle statistieken staan. Al zeggen ze beide van niet.

een treffende spreuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-05 15:29
Transportman schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:03:
[...]

Wat heeft hij waar gezegd?
Nyck de Vries bij Viaplay:
"Ik denk dat het een van de beste wedstrijden tot op heden is geweest", zei de 28-jarige coureur van AlphaTauri bij Viaplay.

"We hebben een heel sterk eerste deel gereden", vond De Vries. "De zachte banden hebben het heel lang goed gehouden, langer dan verwacht en de snelheid was competitief. Tegen het einde was er iets stuk, wat het team nog niet heeft kunnen vertellen via de radio. Dat is ook de reden waarom we het zo moeilijk hadden. Ik moet nog horen wat dat was."
Bron: https://www.rtlnieuws.nl/...hoop-uit-goed-eerste-deel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:05

mrc4nl

Procrastinatie expert

Major_ton schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:35:
[...]

Nog even en British Leyland gaat zich inschrijven als constructeur d:)b
misschien haalt HAAS daar al zn onderdelen :+

ora et labora

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Anoniem: 525104 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:20:
[...]

Deels mee eens ja ;)
Maar er zit ook zeker een kern van waarheid bij waar je bv heel duidelijk ziet hoe groot de concurrentie was tussen Norris en RIC en dat hij helemaal 0,0 medelijden had dat RIC het moeilijk had in die auto. Sympathiek kwam hij iig niet over.
Teammaat moet je altijd verslaan. Daar hoef je echt geen valse sympathie voor te tonen. Lando is zo eerlijk om dat ook niet te doen. Je kan heel makkelijk een mooi praatje ophangen. Eerlijkheid kost je alleen maar. Ik vind het juist wel karakter dat hij dat niet deed.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:35
Net de race teruggekeken, wat een leuke race zeg! McLaren gewoon 2 en 4. Norris terecht DotD, Albon ook weer een prachtige prestatie geleverd. Zonde dat Piastri minder geluk had met de SC.

En dan nog Perez... Tsja... "Kom maar efkes wisselen jongen"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:56
Bullet NL schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:14:
Ze hebben dus vrij snel na de eerste races besloten dat ze deze kant op willen qua autoconcept, vandaag werd er over gesproken dat ze op het Red Bull concept zitten, maar feitelijk is een vergelijk met de Aston Martin beter te maken.
Volgens mij hebben ze het concept na de seizoensstart niet omgegooid? McLaren heeft bij de seizoensstart al aangegeven dat dit een "tijdelijke" auto was omdat de auto waarmee ze daadwerkelijk wilden komen niet klaar was. Dit is nu dus de auto die ze eigenlijk al Bahrein al hadden willen hebben, alleen dan maanden te laat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Uitslag al bekend, of gaat deze nog aangepast worden door track limits?
Je weet maar nooit tegenwoordig…:

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:10
Bullet NL schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:14:
[...]

Dat is zo goed als niet mogelijk, de tijd is te kort op Monaco, en omdat de upgrades die ze de laatste twee races hebben gebracht zijn ontwikkeld onder de technische leiding die niet niet meer bij het team werkt.

Dan heeft Aston Martin dus achteruit ge-engineerd als je kijkt waar zij nu staan vergeleken met begin van het seizoen?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:01
Truus01 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:08:
Ik had iets geks met het stemmen voor Driver of the Day.
Ik ging voor Perez (toch weer mooi terug geknokt), en had gezien dat Norris al behoorlijk voor lag.
Ik stem op Perez en krijg de bevestiging dat ik voor Norris had gestemd.
Hebben er meer dit gehad?
Toch goed dat ze een filter hebben ingebouwd om deze fouten te voorkomen. Perez was absoluut geen DotD, verkloot zijn quali ALWEER om vervolgens in de race een kut start te hebben, amper in te kunnen halen en enkel door wat mazzel uiteindelijk totaal 9 plekken inhalen in een auto die zonder twijfel gewoon dik kan winnen en altijd op 1 en 2 horen te kwalificeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 01:31

Bullet NL

Eigen Wijs

cordonbleu schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:28:
[...]

Dan heeft Aston Martin dus achteruit ge-engineerd als je kijkt waar zij nu staan vergeleken met begin van het seizoen?
Correct, AM heeft een update gebracht die hun geen goed heeft gedaan. Ze hebben relatief veel drag in hun concept, helemaal als je het bijvoorbeeld vergelijkt met Williams. De reden dat Albon zo snel is komt omdat zijn auto als een kogel door de lucht snijd

Dat is fijn op een baan als Silverstone of zoals vorige week in Oostenrijk, maar op het korte bochtige baantje in Hongarije heb je er een stuk minder aan. Dan wil je juist meer mechanische grip i.c.m. de juiste punten aan downforce hebben.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Startnummers 1 en 11 zijn nu 11 keer achter elkaar op 1 geëindigd.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-05 20:09
De enige reden dat teams dichterbij komen aan RB is volgens mij omdat RB al is gestopt met de ontwikkeling van de RB19. Misschien nog een paar minor updates that’s all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:34
Hatsjoe schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:32:
Toch goed dat ze een filter hebben ingebouwd om deze fouten te voorkomen. Perez was absoluut geen DotD, verkloot zijn quali ALWEER om vervolgens in de race een kut start te hebben, amper in te kunnen halen en enkel door wat mazzel uiteindelijk totaal 9 plekken inhalen in een auto die zonder twijfel gewoon dik kan winnen en altijd op 1 en 2 horen te kwalificeren.
LOL.
Kwali was pech. En ook in de race net op het verkeerde moment gepit.
Maar het is geen Max, nee, die was gewoon 1 geworden vanaf die plek.

Norris heeft goed gereden, maar startte op 2 en eindigt op 2. Hoe goed is dat dan?
Wel mooi Hamilton achter zich gehouden (gelukkig!).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sUsV0-3AcJx1TIXqAib02TjOg7s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ls3yGeMXCBUz0GX8zo3nmCVY.jpg?f=fotoalbum_large

Max heeft de lijst bereikt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:37
Hoezo kreeg VER 2 bekers eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-05 20:09
Nick is een paar keer wereldkampioen geworden in andere klasse maar niet één F1 team heeft hem daarna opgepikt. Ik denk dat nu wel duidelijk is waarom. Ik denk, en we zullen het nooit weten, dat hij het zitje heeft te danken aan Max.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 22:36

The_Scarabial

MTB for life!

Vettel 2x _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
Inderdaad pech. 3 of 4 ronden rijden en steeds onderaan bungelen. Hoeveel pech kun je hebben dat van de 19 andere coureurs er een stuk of 10 steeds beter zijn.
En hetzelfde na de rode vlag. Perez' ronde was nipt sneller/langzamer dan de tijd van Verstappen die stond terwijl Albon in de Williams er een halve seconde overheen ging, waarbij Albon direct achter Perez reed. Dus dat was geen track evolution.
En ook in de race net op het verkeerde moment gepit.
Tsja, 50/50. Ook voor de SC reed die geen deuk in een pakje boter en lag die 6e of zo en na de pitstop weer buiten de punten. Bij normale omstandigheden had die wellicht weer wat plekjes terug gekregen. Maar nu finishte die achter Russell, en die had ook al net gepit. Dus ik denk niet dat er zonder SC veel meer in had gezeten op het eind. Wellicht 1 plekje extra van Hamilton? En that's it. Want zonder SC waren de gaten ook groter tussen de coureurs, waar die nu weer aansluiting had en de kans tot inhalen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Treveo schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:40:
Medaille en een beker neem ik aan?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
YakuzA schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:45:
[...]

Medaille en een beker neem ik aan?
Twee bekers. Ik had het idee dat het een soort van Silverstone / UK wisselbeker was. Volgens mij heb ik Hamilton ook al vaker met dat ding gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Truus01 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:08:
Ik had iets geks met het stemmen voor Driver of the Day.
Ik ging voor Perez (toch weer mooi terug geknokt), en had gezien dat Norris al behoorlijk voor lag.
Ik stem op Perez en krijg de bevestiging dat ik voor Norris had gestemd.
Hebben er meer dit gehad?
Lijkt behoorlijk op cda-lijsttrekker-verkiezingen van twee jaar geleden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:34
kraanwagen schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:48:
[...]

Lijkt behoorlijk op cda-lijsttrekker-verkiezingen van twee jaar geleden…
Maar ik lees er verder niks over, dus het zal wel een glitch bij mij zijn geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

RobertMe schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:47:
[...]

Twee bekers. Ik had het idee dat het een soort van Silverstone / UK wisselbeker was. Volgens mij heb ik Hamilton ook al vaker met dat ding gezien.
Die 2e is van de Britse autosportbond oid zeiden ze tijdens de viaplay uitzending. Dat is Idd iets speciaals in GB.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57

JB

Cédric roelt!

pro_6or schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:51:
[...]

Die 2e is van de Britse autosportbond oid zeiden ze tijdens de viaplay uitzending. Dat is Idd iets speciaals in GB.
Dat noemen wij “bijzonder” :+ Engelsen… :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TinusXIII
Jeuvie schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:36:
De enige reden dat teams dichterbij komen aan RB is volgens mij omdat RB al is gestopt met de ontwikkeling van de RB19. Misschien nog een paar minor updates that’s all.
Verstappen heeft juist in dit weekend bevestigd dat Red Bull nog met hun upgrade komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
TinusXIII schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:53:
[...]

Verstappen heeft juist in dit weekend bevestigd dat Red Bull nog met hun upgrade komt.
Klopt. Hij zei inderdaad dat de meeste teams hun grote updates al hadden doorgevoerd en dat die van hun wat later komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17:29
Truus01 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:51:
[...]

Maar ik lees er verder niks over, dus het zal wel een glitch bij mij zijn geweest.
Ik stemde op Norris en kreeg de melding dat ik op Norris gestemd had. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Jeuvie schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:36:
Precies, met zo'n mega seizoenstart zijn ze al snel begonnen aan de rb20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Nu online
Max heeft toch geen 11 opeenvolgende overwinningen? Dat is RB als team.

Edit: ah sorry, niet goed gelezen dat het om podiums ging, geen overwinningen.

[ Voor 8% gewijzigd door Toke_gt op 09-07-2023 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Toke_gt schreef op zondag 9 juli 2023 @ 20:22:
[...]

Podiums wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Toke_gt schreef op zondag 9 juli 2023 @ 20:22:
[...]

Gaat om podiums ;)

Overwinningen kan ook helemaal niet. Red Bull staat nu gedeeld eerste met McLaren v.w.b 11 opeenvolgende overwinningen (record van McLaren uit 1988 met Senna & Prost). Dan zou het nogal gek zijn als Schumacher 19 overwinningen op een rij had :P Had gekund bij twee verschillende teams uiteraard, maar ook dat is onwaarschijnlijk. Nog even los van dat die Ferrari in de beginjaren ook niet (zo) goed was (eerste overwinning duurde paar jaar?)

[ Voor 18% gewijzigd door RobertMe op 09-07-2023 20:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sly___
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 27-05 21:45
Eigenlijk zonde dat Red Bull zover voorop ligt. Op t moment zijn er met Max, Hamilton, Alonso, Norris, Leclerc, Russel en daarbij Piastri, Sainz, Albon en Ocon ontzettend veel uitstekende coureurs. Ongekend eigenlijk. De komende twee seizoenen zal t alleen maar dichter naar elkaar toe moeten groeien. Zouden wel eens de mooiste twee seizoenen ooit kunnen worden. 3 a 4 teams die om t WK strijden.... 8) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-05 16:38
Treveo schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:40:
Die tweede (goude) is een soort van wisselbeker. Die verlaat Silverstone niet. Meer een ceremonieel pronkstuk. Hij is dan ook miljoen pond waar naar het schijnt.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:13
stekkiekiller schreef op zondag 9 juli 2023 @ 20:39:
[...]

Die tweede (goude) is een soort van wisselbeker. Die verlaat Silverstone niet. Meer een ceremonieel pronkstuk. Hij is dan ook miljoen pond waar naar het schijnt.
Dat geloof ik niet, een miljoen pond is niet te tillen Joh!

:+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:02

Killjoy

Klingon lawn products

TinusXIII schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:05:
Mooie stap heeft McLaren gemaakt, benieuwd hoe ze er in Hongarije bij staan.

Jammer om te zien dat Alonso weg zakt.
Ze hebben deze Grand Prix meer punten gehaald dan alle vorige races bij elkaar, dit seizoen. Best indrukwekkend.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Killjoy schreef op zondag 9 juli 2023 @ 21:01:
[...]

Ze hebben deze Grand Prix meer punten gehaald dan alle vorige races bij elkaar, dit seizoen. Best indrukwekkend.
En Google zal ook blij zijn geweest met deze uitslag. Commerciële meesterzet van Zak. En dat op "verzoek" van Norris eerder dit seizoen (neem aan met de Gulf livery), dat hij ook graag de chrome livery (van begin 2000 tot 2014) nog eens terug zag.

Fancy schermpjes "in" de cockpitrand, waar normaal Chrome / Android reclame op staat nu dan weg, om ogenschijnlijk wat gewicht te besparen voor de chrome livery, en daar dan enorm groot Chrome logo op dus.

[ Voor 17% gewijzigd door RobertMe op 09-07-2023 21:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17:29
RobertMe schreef op zondag 9 juli 2023 @ 20:25:
[...]
Dan zou het nogal gek zijn als Schumacher 19 overwinningen op een rij had :P Had gekund bij twee verschillende teams uiteraard, maar ook dat is onwaarschijnlijk. Nog even los van dat die Ferrari in de beginjaren ook niet (zo) goed was (eerste overwinning duurde paar jaar?)
De eerste overwinning duurde een paar jaar? In zijn eerste seizoen ('96) de Spaanse GP waar ie iedereen rijles gaf in de regen.

[ Voor 7% gewijzigd door Frappuccino op 09-07-2023 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Frappuccino schreef op zondag 9 juli 2023 @ 21:21:
[...]

De eerste overwinning duurde een paar jaar? In zijn eerste seizoen ('96) de Spaanse GP waar ie iedereen rijles gaf in de regen.
offtopic:
Whoops, dat was idd WDC dat een aantal jaren duurde (2000 eerste dan terwijl in 1996 over gestapt). Waarbij AFAIK de Ferrari ook gewoon slecht was (en dus "lucky" win in de regen want "great equalizer"?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:30
RobertMe schreef op zondag 9 juli 2023 @ 21:24:
[...]

offtopic:
Whoops, dat was idd WDC dat een aantal jaren duurde (2000 eerste dan terwijl in 1996 over gestapt). Waarbij AFAIK de Ferrari ook gewoon slecht was (en dus "lucky" win in de regen want "great equalizer"?)
De auto die kon ondersturen en oversturen in dezelfde bocht :+
Echt idioot hoe met dat hok gereden werd. Bv ook kwalificatie Argentinië 96. Het ding gaat ondersturend bocht in, om de bocht maar te halen even een flinke dot gas, whop overstuur en deurrr

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
GAIAjohan schreef op zondag 9 juli 2023 @ 21:27:
[...]

De auto die kon ondersturen en oversturen in dezelfde bocht :+
Echt idioot hoe met dat hok gereden werd. Bv ook kwalificatie Argentinië 96. Het ding gaat ondersturend bocht in, om de bocht maar te halen even een flinke dot gas, whop overstuur en deurrr
If it looks stupid but works, it ain't stupid :+

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Vasseur weet het ook niet meer, barste in tranen uit aan het einde van het interview :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WIuvLL4H0F73mSYMnb46pkaobIw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N7JfIslT2Rhf8KtwbXuq6vdk.jpg?f=fotoalbum_large

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
sly___ schreef op zondag 9 juli 2023 @ 20:32:
Eigenlijk zonde dat Red Bull zover voorop ligt. Op t moment zijn er met Max, Hamilton, Alonso, Norris, Leclerc, Russel en daarbij Piastri, Sainz, Albon en Ocon ontzettend veel uitstekende coureurs. Ongekend eigenlijk. De komende twee seizoenen zal t alleen maar dichter naar elkaar toe moeten groeien. Zouden wel eens de mooiste twee seizoenen ooit kunnen worden. 3 a 4 teams die om t WK strijden.... 8) .
In de F1 zijn er altijd wel een lading uitstekende coureurs geweest (op een paar pay drivers na dan), probleem is alleen dat de auto's de laatste paar jaar niet drastisch gewijzigd zijn. Ze zijn marginaal verbeterd maar echt grote veranderingen of enorme innovaties komen nauwelijks nog voor.
De tijd dat je eens een 6 wieler kon proberen of het seizoen met een compleet nieuwe en verrassende motor op de proppen kwam ligt ook al even achter ons.
Het ligt allemaal wat dichter bij elkaar nu qua techniek, "rijdende chicane" teams bestaan niet meer en daar hoeven we eigenlijk ook niet echt rouwig om te zijn. Ocon had nu pech maar eerdere races dit seizoen deed hij prima mee, vroegah had je ook teams die met moeite de finish haalden en nooit kans zagen om punten te scoren en dat lag echt niet alleen aan de coureurs.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H8j8TNAMNE1ojUlSNbrtI18BmSY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OXOUPigLWSztr2Ap1c2DWfKc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:13
hardware-lover schreef op zondag 9 juli 2023 @ 21:30:
Vasseur weet het ook niet meer, barste in tranen uit aan het einde van het interview :+

[Afbeelding]
Arme Vasseur :(
Hij verdiend dit echt niet! Hele aardige kundige man!
Heeft ook zoveel betekent in de autosport wereld. Hoop dat hij Ferrari nog op het goede pad kan krijgen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-05 16:52
hardware-lover schreef op zondag 9 juli 2023 @ 21:30:

[Afbeelding]
Heb je ook nog wat achtergrond info, of wrijft hij alleen in zijn oog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ryur schreef op zondag 9 juli 2023 @ 21:54:
Arme Vasseur :(
Hij verdiend dit echt niet! Hele aardige kundige man!
Heeft ook zoveel betekent in de autosport wereld. Hoop dat hij Ferrari nog op het goede pad kan krijgen
Mijn gekozen smiley was niet ter leedvermaak, maar meer om aan te geven dat ie niet werkelijk in tranen was. Iets in zijn oog gekregen, dat zal het geweest zijn, al zal ie van binnen best wat verdrietig zijn geweest door het resultaat vandaag.

Dus, geen zorgen, zo dramatisch was Fredje niet :(:)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynazap
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-05 16:01

Dynazap

Go Hard Or Go Home

RobertMe schreef op zondag 9 juli 2023 @ 21:10:
[...]

En Google zal ook blij zijn geweest met deze uitslag. Commerciële meesterzet van Zak. En dat op "verzoek" van Norris eerder dit seizoen (neem aan met de Gulf livery), dat hij ook graag de chrome livery (van begin 2000 tot 2014) nog eens terug zag.

Fancy schermpjes "in" de cockpitrand, waar normaal Chrome / Android reclame op staat nu dan weg, om ogenschijnlijk wat gewicht te besparen voor de chrome livery, en daar dan enorm groot Chrome logo op dus.
De livery is een wrap en niet echt gespoten zoals de originele chrome livery.

Zie:

@ 3 min

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 14:46
sly___ schreef op zondag 9 juli 2023 @ 20:32:
We hebben nu al een WK waar 3 a 4 teams om het WK strijden. Hell 5 met Mclaren er nu bij. Red Bull/Aston Martin/Ferrari/Mercedes en dus McLaren nu sterk.

Je moet alleen Max gewoon even vergeten. Dan is het een prachtig seizoen :+ OF red bull splitsen in Oracle Max Bull Racing en Oracle Red Perez Racing. Dan staat Max Bull Racing net bovenaan in de constructeurs O-)

Maar leuke al wat saaie race gezien. De 3 banden leken wel praktisch dezelfde band te zijn :+ normaal met softs VS hards is het bij een restart snel gedaan ongeacht hoeveel straight line speed je hebt. Nu leek er weinig tijdsverschil tussen te zitten en ik verwacht dat je de race op hard had kunnen uitrijden.

Wel erg jammer voor Piastri. Die had ik écht dat podium gegund en dat had die ook wel verdient... Maarja safety car helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:12
Mickey77 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:59:
[...]

Zoals De Vries, bedoel je? Die reed zich ook in de kijker voor een ander team en rijd nu achteraan. Ik denk dat Albon bij een prima team zit, zo slecht is die auto niet volgens mij. Inmiddels duidelijk beter dan AT en AR iig (en Haas gaat in de races ook niet top).

Ik acht de kans best redelijk dat Williams samen met mcLaren de weg omhoog vind. Laat hem lekker blijven, als ze samen elk seizoen de auto wat beter maken, wordt het vanzelf weer een topteam :*)
De Vries reed 1 OK race op een baan waar je amper kan inhalen. En nu blijkt ie een 1 dags vlieg

Albon rijdt al het hele seizoen sterk in een hok wat amper vooruit komt, en ook vorig seizoen had ie zeer goede momenten in een slechte auto. Niet te vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:30
RobertMe schreef op zondag 9 juli 2023 @ 21:28:
[...]

If it looks stupid but works, it ain't stupid :+
Probleempje: It did look stupid. :+

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/df/Ferrari_F310_front-left_National_Motor_Museum%2C_Beaulieu.jpg

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Miki schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:04:
Ik ben benieuwd wanneer de Red Bulls daadwerkelijk aan de bak moeten nu de MacLarens langzaamaan competitief aan het worden zijn. Red Bull heeft al de eerste waarschuwing gehad bij de start waar MacLarens veel beter het vermogen konden wegzetten op het asfalt.
Ook Mercedes en Williams lijken flinke sprongen te hebben gemaakt. Aston Martin en Ferrari lijken helaas de upgrades van hun directe concurrenten niet te kunnen pareren en zakken langzaamaan weg naast dat Ferrari weer overduidelijk loopt te klooien.

Anyway ik kijk naar de volgende race die over een aantal weken is waardoor er weer ruimte is om te analyseren en te sleutelen.
Ik wil niet de bubbel breken van iedereen.. maar laten we maar eens afwachten hoe goed die McLaren het gaat doen op andere circuits.

Ben helemaal voor spannende races, vandaag was mooi, maar ALO is er bijvoorbeeld ook weer niet. Ferrari kwam ook dichterbij, maar nu nergens meer.

Hoop het echt dat het leuk blijft, maar het is wel F1, geen enkele garanties dat het zo blijft.

Acties:
  • +44 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:07
De Cooling down with Max podcast na de race is zeker de moeite waard om terug te luisteren.

Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a1PO7bD_460swp.webp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Chocoball schreef op zondag 9 juli 2023 @ 22:52:
De Cooling down with Max podcast na de race is zeker de moeite waard om terug te luisteren.

[Afbeelding]

Waar is dit te zien dan? :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
G_Dragon schreef op zondag 9 juli 2023 @ 22:54:
[...]

Zucht

Acties:
  • +42 Henk 'm!

• Chocoball
Valt mij mee dat Verstappen geen boete heeft gekregen voor het aanraken van de achterkant van Norris onder parc fermé :)

Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/adPRv7Q_460swp.webp

@G_Dragon te zien op F1 TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
LZ86 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 22:34:
[...]

De Vries reed 1 OK race op een baan waar je amper kan inhalen. En nu blijkt ie een 1 dags vlieg

Albon rijdt al het hele seizoen sterk in een hok wat amper vooruit komt, en ook vorig seizoen had ie zeer goede momenten in een slechte auto. Niet te vergelijken
Sargeant zat er vandaag ook prima bij. Op P11 geëindigd.

De Alpha Tauri is een slechtere auto dan de Williams. De AT is overall slecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
LZ86 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 22:34:
[...]

De vries kan beter, alleen gaat het bij alpha tauri niet gebeuren... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Chocoball schreef op zondag 9 juli 2023 @ 23:00:
Valt mij mee dat Verstappen geen boete heeft gekregen voor het aanraken van de achterkant van Norris onder parc fermé :)

[Afbeelding]

@G_Dragon te zien op F1 TV :)
Screenshot is iets te vroeg/laat. Beide moeten dus 50k betalen. Wellicht gevalletje broekzak vestzak kontzak kontzak.

Acties:
  • +59 Henk 'm!

• RobertMe
Foto van Norris, Verstappen en Hamilton:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/new-podcast-just-dropped-seems-like-that-race-really-aged-v0-dlgc59nllyab1.jpg?s=cac9d7ae36bfdf3a4ce8feaf4cab1ad62a000a4f

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Lando Norris en Oscar Piastri hebben een Shoey gedaan! Helden _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wpWEaWCH3V_clsMprwDV-RwPKi0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iKhGkifJunZCWrkYp2ZU29em.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mUslK-yRM8uM5us-EIAZVVBeGUQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zdcbr8J3yb9ajuBJC4zsXmDD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Geen Nederlands interview met max?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-05 17:47

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Waah schreef op zondag 9 juli 2023 @ 22:31:
[...]

Maar leuke al wat saaie race gezien. De 3 banden leken wel praktisch dezelfde band te zijn :+ normaal met softs VS hards is het bij een restart snel gedaan ongeacht hoeveel straight line speed je hebt. Nu leek er weinig tijdsverschil tussen te zitten en ik verwacht dat je de race op hard had kunnen uitrijden.
Ik snap ook niet dat er banden aan het harde eind van het spectrum gekozen worden. Geef ze allemaal supersofts, moet je 4x voor nieuwe banden gaan. Heb je tenminste wat spektakel.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:43
Maasluip schreef op maandag 10 juli 2023 @ 08:22:
[...]

Ik snap ook niet dat er banden aan het harde eind van het spectrum gekozen worden. Geef ze allemaal supersofts, moet je 4x voor nieuwe banden gaan. Heb je tenminste wat spektakel.
Is Nascar dan niet iets voor jou? Voor spektakel is F1 niet de juiste sport, lijkt mij. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Dit was een mooie race met veel gevechten :)
Ik had het Norris ook zeker gegund om deze race te winnen maar had er niet veel hoop in.
De start was echt een mega start, gewoon prachtig om dit te mogen zien.
Ik hoop wel dat Mclaren zo blijft doorgaan _/-\o_

De gevechten op de baan waren echt geweldig, sommige inhaalacties via buitenom waren echt heel erg mooi en strak gedaan.

Ik zal er niet veel over zeggen maar toch waren we erg teleurgesteld over het publiek die zo kinderachtig waren om zich stil te houden wanneer Verstappen op het podium kwam, een soort koppigheid die je gelukkig alleen daar ziet.

Nu op naar de GP van Hongarije d:)b

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobertMe
G_Dragon schreef op maandag 10 juli 2023 @ 08:45:
Ik zal er niet veel over zeggen maar toch waren we erg teleurgesteld over het publiek die zo kinderachtig waren om zich stil te houden wanneer Verstappen op het podium kwam, een soort koppigheid die je gelukkig alleen daar ziet.
Ga er maar vanuit dat het publiek zich echt niet stil heeft gehouden.

Maar de regie heeft uiteraard de keuze in welke microfoons ze laten horen.
spoiler:
Of in dit geval, wat ze niet laten horen

Luister ook maar eens bij een willekeurig podium hoe hard uit de speakers klinkt van "third place X", "second place Y" en "winner Z". En hoe onverstaanbaar dat deze race was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:13

Magic666

No one's neighbour!

G_Dragon schreef op zondag 9 juli 2023 @ 22:54:
[...]

Insta account van F1troll.
Die gasten maken hilarische memes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Maasluip schreef op maandag 10 juli 2023 @ 08:22:
[...]

Door de aard van het Silserstone circuit met zijn snelle bochten vraagt het normaal meer van de banden en worden daar altijd de hardste soorten gekozen. Echter bleven de banden dit weekend aan de goede kant van thermische degradatie. Ook reageerden de wagens verschillend op de banden waardoor het ene team het beter deed dan de andere. Het zal waarschijnlijk eerder de koelere condities zijn geweest dan door de nieuwe banden van Pirelli waar alleen de constructie van gewijzigd is.

Overigens had Verstappen liever naar de harde band gewisseld wat ook oorspronkelijk de strategie van Red Bull was maar men besloot in de laaste stint toch voor de soft band te gaan. Uiteindelijk geen goede keus volgens Marko, Verstappen had last van oververhitte banden maar wel minder erg dan Hamilton. Toch had de race niet 5 ronden langer moeten duren anders was Norris waarschijnlijk Verstappen voorbij gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:22

sjaool

Every life should have 9 cats

murphydrz schreef op maandag 10 juli 2023 @ 08:29:
[...]

Is Nascar dan niet iets voor jou? Voor spektakel is F1 niet de juiste sport, lijkt mij. :)
F1 kan ook spektakel zijn maar bevat ook de nodige tactiek. Het is alleen jammer dat banden nu bijna eindeloos mee lijken te gaan. Vroeger had je echt een harde klif waarbij de band snel minder werd. Dat zie je nu eigenlijk niet meer. Hiermee is er toch een uitdaging verloren gegaan wat toch wel enige spanning mee brengt.

Voor mij hoort F1 om de snelste wagens te gaan en close gevechten. Daar hebben we gisteren toch een paar leuke voorbeelden van gezien en dat laatste mag wel weer vaker gebeuren. En ik hoop ook echt dat dat gaat gebeuren gezien de ontwikkelingen sommige team doormaken.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

murphydrz schreef op maandag 10 juli 2023 @ 08:29:
[...]

Is veel te Amerikaans voor veel Nederlanders. Anderes is Indycar nog een alternatief. En voor 'normaal' racen, biedt FIA WEC anders ook veel spektakel ondanks dat het endurance racen is. Er zijn (eindelijk) weer meerdere fabrikanten en volgend jaar komen er nog een paar bij.

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 10-07-2023 09:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Chocoball schreef op maandag 10 juli 2023 @ 09:29:
[...]

Door de aard van het Silserstone circuit met zijn snelle bochten vraagt het normaal meer van de banden en worden daar altijd de hardste soorten gekozen. Echter bleven de banden dit weekend aan de goede kant van thermische degradatie. Ook reageerden de wagens verschillend op de banden waardoor het ene team het beter deed dan de andere. Het zal waarschijnlijk eerder de koelere condities zijn geweest dan door de nieuwe banden van Pirelli waar alleen de constructie van gewijzigd is.

Overigens had Verstappen liever naar de harde band gewisseld wat ook oorspronkelijk de strategie van Red Bull was maar men besloot in de laaste stint toch voor de soft band te gaan. Uiteindelijk geen goede keus volgens Marko, Verstappen had last van oververhitte banden maar wel minder erg dan Hamilton. Toch had de race niet 5 ronden langer moeten duren anders was Norris waarschijnlijk Verstappen voorbij gegaan.
Hoe kan het dan dat Russell iets van 25 ronden op de softs kon rijden, ook nog eens met een volle tank? Terwijl een ronde of 20 incl SC dan "te" lang was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
RobertMe schreef op maandag 10 juli 2023 @ 09:55:
[...]

Hoe kan het dan dat Russell iets van 25 ronden op de softs kon rijden, ook nog eens met een volle tank? Terwijl een ronde of 20 incl SC dan "te" lang was?
Afstelling van de wagen, de temperatuur, de baan, de coueur? Vul maar in, ik weet het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
[...]

Ik kan me voorstellen wat je met een volle tank misschien iets minder van de banden hoeft/kan vragen omdat je sowieso langzamer door de bochten kan gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 11:58
Treveo schreef op maandag 10 juli 2023 @ 10:16:
[...]

Ik kan me voorstellen wat je met een volle tank misschien iets minder van de banden hoeft/kan vragen omdat je sowieso langzamer door de bochten kan gaan?
Met een zwaardere wagen vraag je altijd het meeste van de banden (als je dezelfde rijstijl zou hanteren per compound).

Daarom starten ze het liefste ook met hardere banden, maar kan dit niet altijd omdat ze dan bij de start kans hebben dat ze ingehaald worden. Zachtere compounds hebben meer grip bij de start en zitten sneller in hun operating window. Maar slijten ook een stuk sneller dan zijn hardere broertjes en zusjes.

Eindigen op softs met een legere tank is ideaal. Maar niet altijd haalbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 10-07-2023 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
  • Laatst online: 15:02
[...]

Mijn best guess: track temp. Pas zo rond de safetycar begon het zonnetje weer te schijnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Wij zijn twee vrienden jij en ik. Twee dikke vrienden

[YouTube: Lewis Hamilton Calls Out Max Verstappen's Fake Radio Messages]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:43
Gelukkig maken zij grappen samen, wat ik liever zie dan haat en nijd onderling.
..of zou Lewis wellicht een voorzichtige stap zetten richting de sollicitatie naar RB??? :X 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-05 21:58
G_Dragon schreef op maandag 10 juli 2023 @ 00:13:
Lando Norris en Oscar Piastri hebben een Shoey gedaan! Helden _/-\o_

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Volgens mij zijn dat gewoon frisse schoen hoor.. :/ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

https://www.ad.nl/formule...-gaan-waarderen~ad988d11/

De journalist in kwestie is het blijkbaar niet opgevallen dat het publiek werd gemute als Verstappen werd geïnterviewd of gehuldigd. Voorbeeldje

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hij had aan het eind ook kunnen zeggen "ik kijk niet in mijn spiegels, ik zie wel wie er naast me op het podium komt staan" ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 18:51

basvn

Breezand - NHN

Chocoball schreef op zondag 9 juli 2023 @ 22:52:

[Afbeelding]

Lando post hem nu zelf ook :+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 499527

HollowGamer schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:51:
Alweer darts? Ik hoef ViaPlay maar op te starten, of ik word doodgegooid met darts.
Niet letterlijk hopelijk :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:09

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Of je huisgenoten/familie/buren hebben _echt_ een hekel aan Viaplay. Dat kan natuurlijk ook het geval zijn voor @HollowGamer ..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 10 juli 2023 @ 13:54:
[...]

Hij had aan het eind ook kunnen zeggen "ik kijk niet in mijn spiegels, ik zie wel wie er naast me op het podium komt staan" ;)
Onder mij... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
basvn schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:13:
[...]

[Twitter]

Lando post hem nu zelf ook :+
Meme lord, dacht dat SAI hem zo noemde. :P
FirePuma142 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 13:54:
https://www.ad.nl/formule...-gaan-waarderen~ad988d11/

De journalist in kwestie is het blijkbaar niet opgevallen dat het publiek werd gemute als Verstappen werd geïnterviewd of gehuldigd. Voorbeeldje
Ik vind dat gemute echt onzin, voelt een beetje als censuur. Doe dan gewoon het 'boe' geluid horen.
Vond het bijvoorbeeld toen echt cool dat onze Giedo van der Garde zei dat het publiek moest ophouden met onrespectvol zijn tegen HAM. :)

Voor mij mogen ze nog harder zijn, de volgende die boe roept, hoeft niet meer te komen voor mij.
Overigens doen 'wij' er net zo goed aan mee. Fakkels op het circuit, aan vrouwen zitten, etc.

Nee, we moeten ook goed naar ons zelf kijken - want er was genoeg mis op Zandvoort.
Wat gewoon jammer is, voor de rest van de normale mensen. Maar goed, dat is ook bij het voetballen zo.
pjottum schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:22:
[...]

Of je huisgenoten/familie/buren hebben _echt_ een hekel aan Viaplay. Dat kan natuurlijk ook het geval zijn voor @HollowGamer ..
Gelukkig doet niemand in mijn omgeving aan darts. :)

Ik heb niets tegen darts, vind het best vermakelijk (ook al begrijp ik er de ballen van), maar volgens mij hebben ze elke week een toernooi.. achja, er is ook bijna elke dag voetbal op TV. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-05 10:28
HollowGamer schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:30:
Voor mij mogen ze nog harder zijn, de volgende die boe roept, hoeft niet meer te komen voor mij.
Ik denk dat je wel snapt dat dit natuurlijk onmogelijk is. Uberhaupt om dat uit te voeren, maar ook waar trek je een grens. Mag iemand dan nog wel andere dingen roepen ? Is specifiek "boe" zo erg ? Met zoiets verbieden heb je mijns inziens kans dat je de woke kant op gat, waarbij niks meer kan.

Ik ben het eens dat er geen censuur toegepast moet worden, laat het gewoon horen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Plenkske schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:48:
[...]

Ik denk dat je wel snapt dat dit natuurlijk onmogelijk is. Uberhaupt om dat uit te voeren, maar ook waar trek je een grens. Mag iemand dan nog wel andere dingen roepen ? Is specifiek "boe" zo erg ? Met zoiets verbieden heb je mijns inziens kans dat je de woke kant op gat, waarbij niks meer kan.

Ik ben het eens dat er geen censuur toegepast moet worden, laat het gewoon horen.
Ik ben voorstander van een (globale) allowlist/blocklist voor evenementen. Dat zal wel tegen de privacy-wet ingaan, maar persoonlijk zie ik het meer als strafblad, daar kom je ook niet (terecht) zomaar van af. Tevens mogen er ook flinke boetes op komen te staan bij misdragingen.

Boe-geroep is misschien overdreven, maar alles daarboven hoeft voor mij niet zo. Ik wil gewoon dat gezinnen naar een evenement kunnen gaan, niet dat er van die idioten dingen verpesten voor de rest. Ook boe-geroep is gewoon vervelend. Heb darts gekeken, en daar werd ook iemand constant uitgefloten. Het is ook erg krom, woke word je genoemd, maar disrespectvol naar andere mag je schijnbaar wel zijn.

Hier op T.net wordt vaak geroepen dat straffen niet werk. In de PL (Engels voetbal) kom je stadions niet meer in bij overtredingen, en mag je gaan melden bij elke wedstrijd (meldplicht).

Je leest nu ook weer dat dingen worden gegooid naar artiesten, dat stoort mij enorm. Wie zegt dat ze bij F1 straks Max of Ham niet leuk vinden, en dan iets naar hun gooien? Dat is namelijk al genoeg gebeurt in het voetbal en andere sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-05 10:28
HollowGamer schreef op maandag 10 juli 2023 @ 15:15:
[...]

Ik ben voorstander van een (globale) allowlist/blocklist voor evenementen. Dat zal wel tegen de privacy-wet ingaan, maar persoonlijk zie ik het meer als strafblad, daar kom je ook niet (terecht) zomaar van af. Tevens mogen er ook flinke boetes op komen te staan bij misdragingen.

Boe-geroep is misschien overdreven, maar alles daarboven hoeft voor mij niet zo. Ik wil gewoon dat gezinnen naar een evenement kunnen gaan, niet dat er van die idioten dingen verpesten voor de rest. Ook boe-geroep is gewoon vervelend. Heb darts gekeken, en daar werd ook iemand constant uitgefloten. Het is ook erg krom, woke word je genoemd, maar disrespectvol naar andere mag je schijnbaar wel zijn.

Hier op T.net wordt vaak geroepen dat straffen niet werk. In de PL (Engels voetbal) kom je stadions niet meer in bij overtredingen, en mag je gaan melden bij elke wedstrijd (meldplicht).

Je leest nu ook weer dat dingen worden gegooid naar artiesten, dat stoort mij enorm. Wie zegt dat ze bij F1 straks Max of Ham niet leuk vinden, en dan iets naar hun gooien? Dat is namelijk al genoeg gebeurt in het voetbal en andere sport.
Helemaal eens, behalve dikgedrukte regel.
De "woke kant op gaan" is wat mij betreft dat langzaam niks meer zou mogen. Bv. zelfs geen shirts dragen van je favoriete team.
Disrespectvol gedrag is wat anders en is zeker niet netjes, maar soms lastig te straffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-05 22:08

Bezulba

Formerly known as Eendje

stylezzz schreef op zondag 9 juli 2023 @ 23:10:
[...]

De vries kan beter, alleen gaat het bij alpha tauri niet gebeuren... :)
Als je een betere auto nodig hebt om hoger te eindigen is de auto niet het probleem... Yuki is geen god, als je dan zoveel jaren ervaring meezeult moet je daar na zoveel races iig in de buurt van zitten. Niet zo'n beetje elke race er 5-10 posities achter bungelen.

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
HollowGamer schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:30:
[...]

Meme lord, dacht dat SAI hem zo noemde. :P

[...]

Ik vind dat gemute echt onzin, voelt een beetje als censuur. Doe dan gewoon het 'boe' geluid horen.
Vond het bijvoorbeeld toen echt cool dat onze Giedo van der Garde zei dat het publiek moest ophouden met onrespectvol zijn tegen HAM. :)

Overigens doen 'wij' er net zo goed aan mee. Fakkels op het circuit, aan vrouwen zitten, etc.
Je bent tegen censuur maar fans die boe roepen moeten verwijderd worden (en uit andere post "op globale lijst om niet meer bij evenementen toegelaten te worden). Beetje tegenstrijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05 22:42

Wom

Feitelijk is de strijd om het podium best interessant. Los van Verstappen heb je best een aantal teams die voor het podium strijden. Nu dat McLaren toch ook een stap lijkt te maken, is het wachten op Alpine. Dan heb je zo vijf teams te pakken die kort op elkaar kunnen zitten.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Bezulba schreef op maandag 10 juli 2023 @ 15:34:
[...]

Als je een betere auto nodig hebt om hoger te eindigen is de auto niet het probleem... Yuki is geen god, als je dan zoveel jaren ervaring meezeult moet je daar na zoveel races iig in de buurt van zitten. Niet zo'n beetje elke race er 5-10 posities achter bungelen.
Ik denk ook niet dat het de auto is. Hij is gewoon bij het verkeerde team beland..... Teveel druk, slechte organisatie... ik weet het niet, geef er een naam aan maar het werkt gewoonweg niet.
Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord