DIe kan op de lijst...naast best crowd everJasphur schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:40:
The crowd did it… nice
Zowel norris al ham bedankten het publiek. Max zal wel gedacht hebben ' shit crowd'xzaz schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:40:
Best crowd in the world
Mooi en enthousiast interview van Lewis.
Geloof alleen met die ook beide op de grond hebben, en weinig met show hebben.dglavimans schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:38:
[...]
Max is al vrienden met veel mensen op de grid
Maar dit soort momenten tussen die 2 blijft goud
Denk Lando, Hulk, etc. dat soort types.
Wie had eigenlijk de FL?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ssst. De podcast is begonnen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
VERRichh schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:41:
Wie had eigenlijk de FL?
Geen haat hoor. Als racer echt een topper maar met wat nare trekjes buiten de baanVerwijderd schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:41:
Alle Nederlanders lekker classic haten op Lewis. Hahaha. Blijft de goat.
MaxRichh schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:41:
Wie had eigenlijk de FL?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Lando vindt dat hij gewonnenheeft ;-)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Haha verkeerde stoel lando
Schiet tussen de palen en je scoort!
Hoeft ie niet naast ham te zitten.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Norris is wel redelijk ‘puber face’ af vind ik
Verwijderd
Ach man, zo heeft elke coureur wat. Max in brazilie(?) vorig jaar ook alles behalve volwassen toen hij perez niet de plek wou geven, en norris bleek toch ook iets minder leuk volgens de Netflix documentaire. Boeie.Nyazzin schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:42:
[...]
Geen haat hoor. Als racer echt een topper maar met wat nare trekjes buiten de baan
Is niet de eerste keer. Wellicht doet hij het express
Heeft ie ook, de tweede prijsDarkSide schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:42:
Lando vindt dat hij gewonnenheeft ;-)
Maar toch knap overleeft in de wereldkampioenen sandwich.
Geloof wel dat iedereen blij is/voor met McLaren, ze willen gewoon meer actie op de baan. Ook mooie woorden van LEW over zijn oude team.
Dat was weer een gewledige podcast
Cooling down with Max podcastJasphur schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:42:
Ssst. De podcast is begonnen
Dat was wel gewoon een leuke cooldown praatje, die oppermachtige, de 'waar komt die opeens vandaan' en de 'ik kan het nog steeds'
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Komt door de 'baard'.Jasphur schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:43:
Norris is wel redelijk ‘puber face’ af vind ik
Wat een publiek zeg poeh
480.000 meende ik over het hele weekend.xzaz schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:45:
Wat een publiek zeg poeh
"When you grow up your heart dies"
Blijft verwarrend dat dit Max' eerste British GP overwinning is.
Vorige keer dat ie won op Silverstone was het de 70th anniversary GP

+=+
Podiumvlaggetje
Podiumvlaggetje
Toch twee zware volksliederen achter elkaar hoor. Daar mag wel wat meer vrolijkheid in.
Italië?sjaool schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:47:
Toch twee zware volksliederen achter elkaar hoor. Daar mag wel wat meer vrolijkheid in.
Wilhelm mus ook weer langs geweest. Tijd voor de bubbels.
Is toch niet verwarrend? Zijn 2 verschillende races. Net als de dubbele Redbull Ring toen.Dido schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:46:
Blijft verwarrend dat dit Max' eerste British GP overwinning is.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Waren de mooie bekers op dit jaar?
Ohh daar komt een betere
Ohh daar komt een betere
[ Voor 31% gewijzigd door Chocoball op 09-07-2023 17:49 ]
Mooi dat Max heeft gewonnen maar toch nog even zijn mouwen moest opstropen. Je zou er maar zo lui van kunnen worden.
Goede race van Max en Lando.
Mercedes weer lucky met de SC welke door een Ferrari motor werd getriggered. En dan verkloot Ferrari het ook nog eens voor hun eigen om voor de harde band te gaan... But why....
En de AT is echt een bak ellende zeg en zo jammer dat de Alonso hype gedaan is.
Oh ja Perez.. Wat je moet ervan zeggen. Goed gereden maar helemaal onnodig als hij nu eens goed kwalificeert...
Goede race van Max en Lando.
Mercedes weer lucky met de SC welke door een Ferrari motor werd getriggered. En dan verkloot Ferrari het ook nog eens voor hun eigen om voor de harde band te gaan... But why....
En de AT is echt een bak ellende zeg en zo jammer dat de Alonso hype gedaan is.
Oh ja Perez.. Wat je moet ervan zeggen. Goed gereden maar helemaal onnodig als hij nu eens goed kwalificeert...
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Lando met zijn champagne pop blijft indrukwekkend
Stomme fotograaf anders geef je even een 80-jarige Helmut Kohl een duw.
Dat gaan we voorlopig niet meer meemaken.
Maar we hebben al wat vrolijkers.
Carmen Suite no. 1 Les Toreadors.
Helmut Kohl ehhhhh Marko bedoel jealienfruit schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:50:
Alweer darts? Ik hoef ViaPlay maar op te starten, of ik word doodgegooid met darts.
Mijn driver of the day
Jr. loopt de kamer in en vraagt: 'En papa, wie heeft er gewonnen?' Ik: 'Max Verstappen.' Hij: 'Die Max wint ook alles, hè?!'
Het kind is vier.
Het kind is vier.

die is al jaren dood, dat wordt lastigalienfruit schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:50:
Ja, sorry, bedoelde Marko. Het was voor dat Max ging praten met de interviewer.

Met een reverse grid was De Vries toch weer mooi eerste geworden
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
ViaPlay?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Toch wel één van de leukere races van het jaar. Het komt allemaal wat dichterbij. Ik vraag mij af of Red Bull nog van plan is om met een paar updates te komen.
Perez moet toch wel even aan de bak. Bijna 100 punten verschil met Verstappen.
Wat heeft hij waar gezegd?Drials schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:59:
Wat een gelul van de Vries zeg. Wordt tijd dat hij vervangen wordt.
Ik ben benieuwd wanneer de Red Bulls daadwerkelijk aan de bak moeten nu de MacLarens langzaamaan competitief aan het worden zijn. Red Bull heeft al de eerste waarschuwing gehad bij de start waar MacLarens veel beter het vermogen konden wegzetten op het asfalt.
Ook Mercedes en Williams lijken flinke sprongen te hebben gemaakt. Aston Martin en Ferrari lijken helaas de upgrades van hun directe concurrenten niet te kunnen pareren en zakken langzaamaan weg naast dat Ferrari weer overduidelijk loopt te klooien.
Anyway ik kijk naar de volgende race die over een aantal weken is waardoor er weer ruimte is om te analyseren en te sleutelen.
Ook Mercedes en Williams lijken flinke sprongen te hebben gemaakt. Aston Martin en Ferrari lijken helaas de upgrades van hun directe concurrenten niet te kunnen pareren en zakken langzaamaan weg naast dat Ferrari weer overduidelijk loopt te klooien.
Anyway ik kijk naar de volgende race die over een aantal weken is waardoor er weer ruimte is om te analyseren en te sleutelen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het komt alleen maar dichterbij omdat er een aantal safety cars waren. Als dat niet het geval was geweest had Max gewoon weer 20 seconde voor de rest gefinisht.alienfruit schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:02:
Toch wel één van de leukere races van het jaar. Het komt allemaal wat dichterbij. Ik vraag mij af of Red Bull nog van plan is om met een paar updates te komen.
Wat gebeurde er met de beker? Mevrouw kwam te laat? Heb even gemist en kan niet meer terugkijken 😅
Huub Huub Barbatruc!
Yuki staat toch maar net boven hem? Wordt een beetje moe van al die negatieve focus op Nyck, die auto is de laatste races ook echt niet vooruit te branden. Dat ze bij AT eerst maar eens stappen gaan zetten met de auto, en dan pas naar hun coureurs gaan wijzen.Drials schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:59:
Wat een gelul van de Vries zeg. Wordt tijd dat hij vervangen wordt.
Ik denk dat de McLarens er wel dichter op zaten, het gat was voor de SC nog niet echt gigantisch en dat was halverwege. Verstappen begon toen wel langzaam weg te lopen, maar het ging echt niet met zevenmijlslaarzen zoals vorige races.Woefdram schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:05:
[...]
Het komt alleen maar dichterbij omdat er een aantal safety cars waren. Als dat niet het geval was geweest had Max gewoon weer 20 seconde voor de rest gefinisht.
Andersom, ze hadden de champagne te vroeg opgetrokkenDNA_Saint schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:06:
Wat gebeurde er met de beker? Mevrouw kwam te laat? Heb even gemist en kan niet meer terugkijken 😅
Volgens mij was het verschil rond de 9.5/10 sec voor de pitstop/ safety car.Transportman schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:06:
[...]
Ik denk dat de McLarens er wel dichter op zaten, het gat was voor de SC nog niet echt gigantisch en dat was halverwege. Verstappen begon toen wel langzaam weg te lopen, maar het ging echt niet met zevenmijlslaarzen zoals vorige races.
Dan is 15 a 20 seconden zonder safety car ook niet een gekke voorspelling.
Gelijk heeft ie.warp schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:05:
Perez kijkt niet echt vrolijk, zeg maar...
te lang geduurd voordat hij echt ging inhalen.
En pas aan het einde ging hij jagen.
Laat alleen maar zien waarom een goede Q belangrijk is.
Hij had het HAM en NOR lastig moeten maken. Ipv punten scrapen.
Wel benieuwd hoe NOR het in hongarije gaat doen.
Heel andere baan dan silverstone.
[ Voor 10% gewijzigd door DarkSide op 09-07-2023 18:15 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik denk het niet, Red Bull is dit seizoen nog niet één keer uitgedaagd. Norris moest er in de laatste ronde vol tegenaan om Hamilton van het lijf te houden. Ik denk dat Max best nog wel een stukje sneller had gekund.Transportman schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:06:
[...]
Ik denk dat de McLarens er wel dichter op zaten, het gat was voor de SC nog niet echt gigantisch en dat was halverwege. Verstappen begon toen wel langzaam weg te lopen, maar het ging echt niet met zevenmijlslaarzen zoals vorige races.
dat is precies het punt, je hebt geen idee op welk level Max z'n rondjes aan het doen is, gevoelsmatig kan het nog wel harder als hij zou moeten.Woefdram schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:14:
[...]
Ik denk het niet, Red Bull is dit seizoen nog niet één keer uitgedaagd. Norris moest er in de laatste ronde vol tegenaan om Hamilton van het lijf te houden. Ik denk dat Max best nog wel een stukje sneller had gekund.
Dat van Oostenrijk lijkt ook nog een eeuwigheid te duren. Daar sneeuwt dat van Nederland helemaal onder. Volgende keer maar een alle 15 coupletten spelen en zingen. Te beginnen in Zandvoortsjaool schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:47:
True, toen het gat er eenmaal was, liep het wel aardig op, maar of het ook naar de 20s zou gaan, ik weet het niet.matz schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:09:
[...]
Volgens mij was het verschil rond de 9.5/10 sec voor de pitstop/ safety car.
Dan is 15 a 20 seconden zonder safety car ook niet een gekke voorspelling.
Verstappen had misschien wel sneller gekund, maar Perez sneed ook absoluut niet door het veld heen, dus ik denk niet dat het gat veel groter was geworden. Ik denk wel dat de RBR nog steeds de snelste wagen is, maar dat het gat wel kleiner is geworden.Woefdram schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:14:
[...]
Ik denk het niet, Red Bull is dit seizoen nog niet één keer uitgedaagd. Norris moest er in de laatste ronde vol tegenaan om Hamilton van het lijf te houden. Ik denk dat Max best nog wel een stukje sneller had gekund.
Dat Norris nog moest verdedigen was ook vooral verschil Hards en de Softs waar Hamilton op reed. Aan het einde waren die Softs wel op en leek het gat ook wel weer groter te worden tussen Norris en Hamilton en kwam Piastri juist weer dichterbij.
Daar moet de Vries mee komen inderdaad maar niet dat dit de beste race is die ze tot zover hebben gereden.Giel1 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:06:
[...]
Yuki staat toch maar net boven hem? Wordt een beetje moe van al die negatieve focus op Nyck, die auto is de laatste races ook echt niet vooruit te branden. Dat ze bij AT eerst maar eens stappen gaan zetten met de auto, en dan pas naar hun coureurs gaan wijzen.
Ik snap Ferrari niet. Waarom, terwijl je ziet dat Russel 29 ronden rijdt op de softs, stuur je beide rijders op hard weg na de wissel? Nog los van het feit dat beiden veel en veel te vroeg werden gewisseld, het was al duidelijk dat alle compoinds langer volhielden. Echt waar, hoeveel fouten maken ze voordat je die persoon gaan ontslaan. Toen ik Russel over de 26 zag gaan was al duidelijk wat de strategie van RB zou worden.
... gecensureerd ...
Alleen heeft Perez daar wel vaker last van, dus dat zegt niet zoveelTransportman schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:22:
Verstappen had misschien wel sneller gekund, maar Perez sneed ook absoluut niet door het veld heen,
Ik had het daar met mijn vriendin over eerder, dat als leken zich meermaals verbazen over de strategie van Ferrari, dan is het geen vloek maar falen. In een van de best gefunde teams, hoe en waarom?hamsteg schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:26:
Ik snap Ferrari niet. Waarom, terwijl je ziet dat Russel 29 ronden rijdt op de softs, stuur je beide rijders op hard weg na de wissel? Nog los van het feit dat beiden veel een veel te vroeg werden gewisseld, het was al duidelijk dat alle compoinds langer volhielden. Echt waar, hoeveel fouten maken ze voordat je die persoon gaan ontslaan. Toen ik Russel over de 26 zag gaan was al duidelijk wat de strategie van RB zou worden.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Verwijderd
Mwah ik snap de reacties wel. De vries is geen rookie he, misschien in de F1 maar meerdere prijzen gewonnen in de formule E. Denk dat de verwachtingen hoger waren dan “beter rijden dan Yuki/in de buurt van Yuki” en dat valt nu toch vies tegen.Giel1 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:06:
[...]
Yuki staat toch maar net boven hem? Wordt een beetje moe van al die negatieve focus op Nyck, die auto is de laatste races ook echt niet vooruit te branden. Dat ze bij AT eerst maar eens stappen gaan zetten met de auto, en dan pas naar hun coureurs gaan wijzen.
Dat is waar, maar een circuit met lange rechte stukken en toch wel inhaalmogelijkheden, had het beter moeten zijn in de beste auto van het veld. Dat het niet zo is en Verstappen ook niet gigantisch makkelijk weg leek te rijden, geeft mij toch het gevoel dat het gat tussen RBR en de rest deze race toch kleiner was dan vorige races.warp schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:26:
[...]
Alleen heeft Perez daar wel vaker last van, dus dat zegt niet zoveel
Geweldig dat Sky Sport..
The British Empire is back lijk het wel met 2 Britten op het podium. Piastri op 4 en de nadruk op Albon die in London is geboren...
hilarisch..
The British Empire is back lijk het wel met 2 Britten op het podium. Piastri op 4 en de nadruk op Albon die in London is geboren...
hilarisch..
Nog even en British Leyland gaat zich inschrijven als constructeurRCBL schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:33:
Geweldig dat Sky Sport..
hilarisch..
In het interview met Channel4 (een paar pagina’s eerder hier als youtube linkje neergezet) zegt Max dat er nog upgrades aankomen - meteen gevolgd door “niet hier”. Hij zegt niet waar ze wel komen. Maar, die komen dus nogalienfruit schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:02:
Ik vraag mij af of Red Bull nog van plan is om met een paar updates te komen.
Die nieuwe banden met stijvere wangen ... Zijn dat blijvertjes voor de rest van het seizoen?
Dat moet toch haast de reden zijn waarom McLaren zo goed ging?
Achja, hetzelfde als wanneer Coulthard een race won het een geweldige dag was voor Groot-Brittannië, wanneer hij een fout maakte of uitviel was het balen voor de Schot.RCBL schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:33:
Geweldig dat Sky Sport..
hilarisch..
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Perez wil het graag nog een beetje spannend houdendreester schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:39:
Poeh, Max heeft een voorsprong van 99 punten op Checo
Dat ben ik wel met je eens. Je moet een coureur niet veroordelen als hij een shitbox onder zijn kont heeft. Maar van de vries zou je echt meer verwachten, zeker na de inval beurten van vorig jaar. Hij heeft ook al een halve carriere erop zitten in andere klasses waar hij het wel liet zien.... als het gewoon niet werkt tussen hem en alpha tauri dan is dat ook zo. Misschien kan hij beter elders aan de bak..... kijk naar albon. Met de staart tussen de benen bij redbull uit de deur gevlogen... en nu rijd hij top bij williams. Soms werken dingen gewoon niet.... deal with it.Giel1 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:06:
[...]
Ik vond de regie vandaag waardeloos. Maar misschien ligt het aan mij?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Vooral dat publiek en die celebrities veel te lang in beeld.Spotmatic schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:43:
Dat zijn zeker een hoop punten, maar met de huidige puntenverdeling per race kan het ook snel gaan. Max heeft nu 6 races op rij gewonnen en zelfs wanneer Perez al die 6 races netjes 2de was geworden dan was het gat ook al met 42 punten gegroeid. Mogelijk zelfs 48 punten als Max ook al die 6 races de snelste ronde had gepakt. Die grote voorsprong kan door een gekke samenloop van omstandigheden ook weer dicht gereden worden. Niet dat ik dat snel zie gebeuren, maar soms kan het raar lopen.dreester schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:39:
Poeh, Max heeft een voorsprong van 99 punten op Checo
"All we need is one DNF".Major_ton schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:48:
Niet dat ik dat snel zie gebeuren, maar soms kan het raar lopen.
overigens ook goed om te zien dat Hamilton leert van zijn fouten
Ik het hele seizoen al. Ze missen bepaalde acties en dan moet er weer een replay komen op een verkeerd moment. En te zwijgen over het commentaar op viaplay. Die gasten missen ook nog wel is wat. Tis maar goed dat Verstappen dat allemaal weer goed maakt en het nog steeds leuk is om te kijkenSpotmatic schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:43:
Nou ja, een stuk of 6 dusRobertMe schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:51:
[...]
"All we need is one DNF".
overigens ook goed om te zien dat Hamilton leert van zijn fouten
Zoals De Vries, bedoel je? Die reed zich ook in de kijker voor een ander team en rijd nu achteraan. Ik denk dat Albon bij een prima team zit, zo slecht is die auto niet volgens mij. Inmiddels duidelijk beter dan AT en AR iig (en Haas gaat in de races ook niet top).LZ86 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:37:
Geniale laatste paar ronden van ALB.
Die gozer moet echt een betere auto krijgen. Hij rijdt zich wel in een beter team door zo te presteren in de Williams
Ik acht de kans best redelijk dat Williams samen met mcLaren de weg omhoog vind. Laat hem lekker blijven, als ze samen elk seizoen de auto wat beter maken, wordt het vanzelf weer een topteam
Weet niet of het hier al gemeld is:
Ik zie bij de start dat Norris schuin naar Max staat opgesteld. Eigenlijk heel slim, want Max kan Norris nu niet afknijpen en door de snelle start van de McLaren’s schiet Piastri in het gat dat tussen Norris en de muur is ontstaan. Daardoor hebben ze bijna P1 en P2 binnengehaald na de start. Erg goede tactiek.
Ik zie bij de start dat Norris schuin naar Max staat opgesteld. Eigenlijk heel slim, want Max kan Norris nu niet afknijpen en door de snelle start van de McLaren’s schiet Piastri in het gat dat tussen Norris en de muur is ontstaan. Daardoor hebben ze bijna P1 en P2 binnengehaald na de start. Erg goede tactiek.
Max doet dit normaal gesproken ook, zie voorgaande races. Het werkt alleen als je goed uit de startgrid komt.pietr schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:59:
Weet niet of het hier al gemeld is:
Mooie stap heeft McLaren gemaakt, benieuwd hoe ze er in Hongarije bij staan.
Jammer om te zien dat Alonso weg zakt.
Jammer om te zien dat Alonso weg zakt.
Dat één rijder dit doet, zie ik vaker inderdaad. Het bijzondere is hier dat er nu twee rijders van één team bijna voordeel uit halen.NeverSettle schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:03:
[...]
Max doet dit normaal gesproken ook, zie voorgaande races. Het werkt alleen als je goed uit de startgrid komt.
Ik had iets geks met het stemmen voor Driver of the Day.
Ik ging voor Perez (toch weer mooi terug geknokt), en had gezien dat Norris al behoorlijk voor lag.
Ik stem op Perez en krijg de bevestiging dat ik voor Norris had gestemd.
Hebben er meer dit gehad?
Ik ging voor Perez (toch weer mooi terug geknokt), en had gezien dat Norris al behoorlijk voor lag.
Ik stem op Perez en krijg de bevestiging dat ik voor Norris had gestemd.
Hebben er meer dit gehad?
Red Bull komt de volgende race in Hongarije met upgradessus schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:37:
[...]
In het interview met Channel4 (een paar pagina’s eerder hier als youtube linkje neergezet) zegt Max dat er nog upgrades aankomen - meteen gevolgd door “niet hier”. Hij zegt niet waar ze wel komen. Maar, die komen dus nog
Cogitationis poenam nemo patitur
Zal ook wel aan de McLaren upgrades liggen.sly___ schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:38:
Die nieuwe banden met stijvere wangen ... Zijn dat blijvertjes voor de rest van het seizoen?
Ook in Oostenrijk stond Lando in de Q vooraan.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |