There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Mijn tiener zelf is nu erg boos op jeHollowGamer schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:22:
Shakira.. aargh, alweer? Ik haat die vrouw.
https://f1manager.info/ranking/4605
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Is dat niet gewoon het vizier van een helm? Maar dan zonder de helm eromheen.
"When you grow up your heart dies"
die was inderdaad vrij duidelijkViperTim schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:24:
STR PENALTY 5 SEC
De dollars van pappa Stroll zijn niet onbeperkt…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
De Vries krijgt een extra lange zomerstop verwacht ik.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het zal voor een rol zijn. Is vaak praktisch met pruiken etc.ViperTim schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:26:
Kort pittig kapsel
Is zij niet de definitie van een Star *?
Oh, waarom weer een amateur ze vlag laten hanteren..
Ik ben vooral blij voor Williams en Albon eigenlijk. Ze doen het best wel goed recentelijk.LZ86 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:26:
Wil mijn stem op NOR nog even wijzigen naar ALB eigenlijk
Nouja, plus 9. Niet heel geweldig maar dan had ie maar beter moeten kwalificeren
Dit is niet nodig.
[ Voor 77% gewijzigd door tweakduke op 09-07-2023 18:30 ]
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Tim Cook denk ik
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 09-07-2023 18:32 . Reden: Quote aangepast ]
black widow actrice (niet die van de naaktfoto's jaren geleden)
[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 09-07-2023 18:32 . Reden: Quote aangepast ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bertus op zien Norton en Floris op zien groene PuchMajor_ton schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:27:
Wie is die jongen die gaat afvlaggen?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Met een Red Bull onder je kont zou je toch minimaal top 5 of beter mogen verwachten.Hippocampus schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:27:
Nouja, plus 9. Niet heel geweldig maar dan had ie maar beter moeten kwalificeren
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Alsnog een goed resultaat, en verloren op pitstop/bandenkeuze. Wel een goede race gereden.HollowGamer schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:29:
Blij voor Max en NOR. Sad voor PIA.
Verwijderd
Ik denk dat je hiermee het algemene gevoel in dit topic wel samenvat jaHollowGamer schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:29:
Blij voor Max en NOR. Sad voor PIA.

Dat zal wel een boe-geroep worden zo bij Max…..
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
PIA ondanks de druk toch stabiel. jammer dat hij HAM wel voorbij heeft moeten laten.
Had vooral pech met de SC. Anders had ie op het podium gestaan. Hij had 't zelf iig niet beter kunnen doen imho.Blitzdoctor schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:30:
Piastri had een rondje eerder moeten aanzetten
Hoop dat ie dit seizoen nog een keer op het podium mag staan.
Pech met scBlitzdoctor schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:30:
Piastri had een rondje eerder moeten aanzetten
Met name ook onwetend en beetje kinderachtig. Florence Pugh is een van de upcoming actrices en, zeker bij het jongere publiek, erg populairLAD93 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:30:
Wat een elitair gejank altijd over degene die de race afvlagt. Lekker boeiend…
DUGG
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja, daarom vind ik het sad. Er had meer ingezeten.dutchgio schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:30:
[...]
Alsnog een goed resultaat, en verloren op pitstop/bandenkeuze. Wel een goede race gereden.
En je mag het niet zeggen, maar ik had liever de twee McLarens op het podium, of iemand anders.
Waar, want dan kan ik die ff kijken om deze trage parade snel doen vergeten…powah33 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:31:
leuke race gezien ... zeer knap van beidde Mclarens ... toch voorin kunnen blijven.
PIA ondanks de druk toch stabiel. jammer dat hij HAM wel voorbij heeft moeten laten.
Ik ben niet zuur dat Hamilton op het podium staat, ik ben zuur dat Piastri er niet staat.tweakduke schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:32:
[Modbreak]Het was een mooie race, maar laat de zuurheid aub achterwege, alleen omdat Hamilton op het podium staat. Of omdat Britse fans zuur doen of wat dan ook.
Quick reply gaat even uit.[/]
Ja, maar reed van 1.6 naar 0.9 in amper een rondje. Misschien zat er nog wat in? Niet dat je ham zo voorbij bent maar toch
[ Voor 9% gewijzigd door Blitzdoctor op 09-07-2023 17:33 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Sorry, ik kijk geen series.. oh ja, ik realiseer mij ook dat ik niet meer bij de jongeren behoor.Mach schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:31:
[...]
Met name ook onwetend en beetje kinderachtig. Florence Pugh is een van de upcoming actrices en, zeker bij het jongere publiek, erg populair

Net F1 in Silverstone, ik weet niet welke parade jij hebt zitten kijken.BiaggioLuciano schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:32:
[...]
Waar, want dan kan ik die ff kijken om deze trage parade snel doen vergeten…
Als je geen leuke race gezien hebt kun je beter een andere sport gaan kijken. Maar deze dooddoener lag een beetje teveel voor de hand. Ik heb in ieder geval weer genoten van de diverse gevechten (je moet ze alleen wel willen zien).BiaggioLuciano schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:32:
[...]
Waar, want dan kan ik die ff kijken om deze trage parade snel doen vergeten…
Dat kunnen we dit seizoen nog wel een keer of 10 opschrijven denk ik. Veld kan alleen bij hem blijven door safety cars.ViperTim schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:29:
VER WINNER
*knip*tweakduke schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:32:
[Modbreak]Het was een mooie race, maar laat de zuurheid aub achterwege, alleen omdat Hamilton op het podium staat. Of omdat Britse fans zuur doen of wat dan ook.
Quick reply gaat even uit.[/]
Commentaar op de moderatie mag constructief per DM.
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 09-07-2023 17:35 ]
Ik ook al lang niet meer maar wel gezegend met een jong volwassen dochter. Dus blijf ik beetje bijHollowGamer schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:33:
[...]
Sorry, ik kijk geen series.. oh ja, ik realiseer mij ook dat ik niet meer bij de jongeren behoor.
DUGG
De race is klaar, en 't onweer barst hier boven m'n hoofd los
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Schattig he
Elect a clown, expect a circus.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nee, er wordt alleen voorkomen dat er veel te snel op gevoel gereageerd gaat worden. Meer niet.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Die gozer moet echt een betere auto krijgen. Hij rijdt zich wel in een beter team door zo te presteren in de Williams
Verwijderd
Alsof dat ook maar ene fluit verschil maaktsjaool schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:35:
[...]
Nee, er wordt alleen voorkomen dat er veel te snel op gevoel gereageerd gaat worden. Meer niet.
Gewoon 5 reactievensters tegelijk openzetten en rammen maar
Max is al vrienden met veel mensen op de gridDentist schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:38:
Max maakt vrienden
Maar dit soort momenten tussen die 2 blijft goud
Laat dat aub.
[ Voor 90% gewijzigd door tweakduke op 09-07-2023 17:42 ]
Mwoah...KlaasjeNL schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:38:
Voor HAM wel even wennen dat hij als Brit op Silverstone het podium haalt, maar dat er toch harder voor een andere coureur wordt gejuicht.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |