PSN: xMaurice93
"When you grow up your heart dies"
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Go Lando!
Go Lando!
Go Lando!
Go Lando!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Lando!
Lando!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Lando heeft P1 gereden op zijn thuis cirquit.
Dat moet hem toch een goed gevoel geven
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dan word ik helemaal gek als hij wint
Die RB raket is over enkele min op temperatuur, dan zal Max wel voorbij vliegen.G_Dragon schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:07:
Ik gun het Norris zo ontzettend!
Dan word ik helemaal gek als hij wint
Hoewel ik het NOR wel gun hoor
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:50
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De drs is inmiddels toegestaan.
Haha. We hebben al zoveel namen gehad dit weekend....matthijst schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:08:
Norris ruilen met Perez bij Red Bull.
wel benieuwd wat PER gaat doen. Start ook op M net als de frontrunners.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
https://f1manager.info/ranking/4605
nog niet zo heel veel.. nog steeds P15DarkSide schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:09:
[...]
wel benieuwd wat PER gaat doen. Start ook op M net als de frontrunners.
achter Hulk die op hards rijd..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nu gewoon goed rijden en p2 en p3 halen
Dat zal ook als een overwinning voelen denk ik
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Compleet kleedje aan het wevensambalbaj schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:11:
week LEC nou van z'n lijn bij RUS?
DUGG
Nogalsambalbaj schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:11:
week LEC nou van z'n lijn bij RUS?
Daar doet Max echt niet aan hoorMaarten_E schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:12:
Je vraagt je bijna af of het een "bewussie" van Max was om Lando even voor te laten.
Gezien al hun vorige races is een top5 finish al winstDarkSide schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:12:
Zowel NOR als PIA weten denk ik dat p1 er niet in zit.
Nu gewoon goed rijden en p2 en p3 halen
Dat zal ook als een overwinning voelen denk ik
Denk dat het wel bewust was om te wachten tot drs
Waarom denk je dat?Maarten_E schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:12:
Je vraagt je bijna af of het een "bewussie" van Max was om Lando even voor te laten.
/s
Is al bekend welke upgrades er op de Mclaren waren doorgevoerd?sjaool schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:14:
VER rijdt zomaar niet buiten DRS-bereik en dat is wel eens anders geweest.
Ja ik wou net al zeggen.... ALO heeft er bijna een gewoonte van gemaakt om telkens een podiumpje te pakken.dglavimans schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:13:
Die Aston Martins zijn ook beetje terug gevallen tov begin van het seizoen hej?
Maar geen idee wat ie nu aan het doen is...?
Budget proberen te besparen?Marrtijn schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:15:
Die voorvleugel van Haas is ook echt van papier maché.
Dan zul je de documenten erbij moeten pakken die iedere donderdag worden vrijgegeven. Ik weet het in ieder geval zo niet.The_Scarabial schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:15:
[...]
Is al bekend welke upgrades er op de Mclaren waren doorgevoerd?
Als ie dat volhoudt, wint ie met gemak de racesjaool schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:14:
Wow, PER als 2 plekken gewonnen in 5 ronden. Knap werk.
/s
Circuits met snelle bochten lijkt de auto niet te liggenSilent Thunder schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:15:
[...]
Ja ik wou net al zeggen.... ALO heeft er bijna een gewoonte van gemaakt om telkens een podiumpje te pakken.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
En een stukje voorvleugel als soevenir...sjaool schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:14:
Wow, PER als 2 plekken gewonnen in 5 ronden. Knap werk.
/s
Je kan nu al invullen of NOR of PIA een undercut gaat doen aangezien ze met z'n tweeën zijn
Concurrentie is vooruit gegaan Aston nog nietSilent Thunder schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:15:
[...]
Ja ik wou net al zeggen.... ALO heeft er bijna een gewoonte van gemaakt om telkens een podiumpje te pakken.
Flashback naar VER vs Mercedes.sambalbaj schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:16:
en VER buiten drs.
Je kan nu al invullen of NOR of PIA een undercut gaat doen aangezien ze met z'n tweeën zijn
- Erger me nog steeds aan dat langzame aansluiten bij de formatie lap. Kan daar nou niet eens iets aan gedaan worden
- Mooie start en actie Lando
- Poepstart Max
- We zien nu weer de nadelen van zo'n PER ergens achterin ipv gelijk achter Max.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Het gat naar LEC is redelijk zo. Dat is gunstig voor ze.
Langzaam uitlopen op FER.
Die met RUS nog in gevecht is.
Wel blij mee hoe meer concurrentie op de grid hoe beterMaurice079 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:18:
McLaren lijkt echt een hele grote stap gemaakt te hebben zeg. Moet een van de grootste updates zijn die we de afgelopen jaren gezien hebben hoor. Die hebben echt een bak tijd gevonden zeg.
Kan nog leuk worden
Ik weet het niet... is gewoon een kopie van de Red Bull dus die werkt inderdaad het best op een circuit met veel hoge snelheid bochten. Eerst de andere circuits nog maar eens zien. Je ziet nu al ineens de drop in banden bij de Mclaren.Maurice079 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:18:
McLaren lijkt echt een hele grote stap gemaakt te hebben zeg. Moet een van de grootste updates zijn die we de afgelopen jaren gezien hebben hoor. Die hebben echt een bak tijd gevonden zeg.
[ Voor 5% gewijzigd door talkatoo op 09-07-2023 16:20 ]
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Welliswaar bij mij buiten, nog niet op Silverstone, maar toch...
Of is de RB gewoon veel sneller?sjaool schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:20:
NOR lijkt het wat op te geven. Het gat is nu 1.5s.
Mclaren heeft 2 auto's in een mooie positie om te kijken naar verschilende strategien.
Iets waar PER ook als wingman had moeten zijn.
1.9s hoezo moeite?SideSwipe schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:20:
De Red Bull heeft wel moeite met wegrijden nu...
Max pakt nu een paarse S3
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Vraag is of het het waard is om te veel te jagen..sjaool schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:20:
NOR lijkt het wat op te geven. Het gat is nu 1.5s.
Het zijn geen grote stappen... Hoge snelheid maakt het wel wat spannender.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Edit, lol
[ Voor 17% gewijzigd door Richh op 09-07-2023 16:22 ]
YEAH right. Heard that before
Lol. Nou als het net zoveel is als hier hoeven de slicks er niet af. Half nederland plat i.v.m. code oranje.... werkelijkheid : 3 minuten regen en een donderklap in de verte....Dido schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:20:
En het plenst!
Welliswaar bij mij buiten, nog niet op Silverstone, maar toch...

Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |