Yup.Frank1973 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 14:48:
16.00 uur toch?
Nou, F1TV wil ook weer wat proberen. Staan ze bij de pit entry te presenteren, tegenover het podium. En vervolgens graphics (in dit geval race simulatie) op het scherm achter en onder het podium zetten. Alleen hadden ze het zelf niet echt in de gaten en begon het met Laura die zich verbaasd omdraaide. En het verhaal was al afgelopen voordat ze er op inzoomde / graphics gewoon lieten zien.
Ik vind die vrouwen van de F1 zulke leuke verschijningen. Zal wel weer als seksistisch worden uitgelegd, maar ze spreken meerdere talen en lijken me ook gewoon slim.Chocoball schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:47:
Om 13.50LIVE: British Grand Prix Build-Up and Drivers Parade
[YouTube: LIVE: British Grand Prix Build-Up and Drivers Parade]
Niet naar bedoeld, maar vaak wordt er iemand neergezet voor de looks.
Perez staat al aan de pit exit, 10 minuten te vroeg?
Edit:
Pit exit open.
Was dat normaliter niet 40 minuten voor de start?
Edit:
Pit exit open.
Was dat normaliter niet 40 minuten voor de start?
[ Voor 42% gewijzigd door RobertMe op 09-07-2023 15:11 ]
Yes, maar gelukkig kan je op ViaPlay een heel uur lang de voorbeschouwing kijken.Frank1973 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 14:48:
16.00 uur toch?
Vind dat echt veel te lang, tegenwoordig zet ik het 5min. van tevoren op. Al vindt de analisten bij VP niet slecht ofzo. Het veel gepraat is gewoon iets dat ik niet (meer) trek.
Ligt er ook aan wie er praat. Ik moest daar gisteren (fp) ook noodgedwongen naar luisteren want op visiteHollowGamer schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:11:
[...]
Yes, maar gelukkig kan je op ViaPlay een heel uur lang de voorbeschouwing kijken.
Vind dat echt veel te lang, tegenwoordig zet ik het 5min. van tevoren op. Al vindt de analisten bij VP niet slecht ofzo. Het veel gepraat is gewoon iets dat ik niet (meer) trek.

Liever gewoon Engels dan
Daily driver; MB R171 SLK280
En de vele races zullen ook niet meehelpen...
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
De monteurs van RBR kregen bij binnenkomst een leuk onthaal:MasterMaceMichu schreef op zondag 9 juli 2023 @ 14:07:
Het Engelse publiek laat zich weer van de beste kant horen....
[Video]
Mij lijkt Albon ook de enige die in staat is het prima te vinden 2e rijder te zijn in een top team als RBR. Hij kent z’n kwaliteiten maar is te lief om dat, wanneer het er om gaat, te prevaleren boven z’n teammaat.Eiríkr schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:59:
[...]
Contract t/m 2025 bij Williams even uit mijn hoofd.
Prachtig die Red Arrows daar.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ligt er aan wat je beidoelt met de 'vrouwen van de F1'? Laura WInter is van F1 TV en stond in de pitstraat met haar interviews. De dame die bij Lando stond is Natalie Pinkham van Sky F1.HollowGamer schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:09:
[...]
Ik vind die vrouwen van de F1 zulke leuke verschijningen. Zal wel weer als seksistisch worden uitgelegd, maar ze spreken meerdere talen en lijken me ook gewoon slim.
Niet naar bedoeld, maar vaak wordt er iemand neergezet voor de looks.
Iemand een olie lek gehad, allemaal grit op de startgrid.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Alpine of Williams? Ik zie een witte lijn achter blauwe auto.Pierre schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:25:
Iemand een olie lek gehad, allemaal grit op de startgrid.
Ik zag het ook niet heel goed.plizz schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:26:
[...]
Alpine of Williams? Ik zie een witte lijn achter blauwe auto.
Was er al voordat pitlane open ging, dus waarschijnlijk van 1 van de support races.plizz schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:26:
[...]
Alpine of Williams? Ik zie een witte lijn achter blauwe auto.
Zo ben nog niet helemaal wakker, 2 zware dagen gehad op het North Sea Jazz festival maar iedereen heel veel fun met de race, leuk dat Lando op 2 staat en ben benieuwd waar hij gaat eindigen. Tot straks ik ben offline
Fijne trackwalk weer, een actrice die niet wilt praten, en een kerel in Alfa polo ernaast, hoop dan toch dat die niet echt van het team is want dan zou hij beter moeten weten.
En wat is Sam Ryder dan een verfrissende verschijning.
En wat is Sam Ryder dan een verfrissende verschijning.
Proost Pierre.
Mclaren mag in de handjes klappen als ze maar terug vallen tot plek 5 en 6.
Lando is sterk in 1 lappers, zijn raceskill gaat hem niet in de top 3 houden denk ik.
Mclaren mag in de handjes klappen als ze maar terug vallen tot plek 5 en 6.
Lando is sterk in 1 lappers, zijn raceskill gaat hem niet in de top 3 houden denk ik.
https://f1manager.info/ranking/4605
Haha, die Gunter Steiner. Als die man praat heb ik een instant smile op mijn gezicht. Pracht vent
Daily driver; MB R171 SLK280
Ik gooi alvast de phone aan de kant en ga zo lekker van de grand prix genieten.
Veel plezier allemaal en hou het (zoals meestal) gezellig!
Veel plezier allemaal en hou het (zoals meestal) gezellig!
Beide mogen er zijn.Chocoball schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:23:
[...]
Ligt er aan wat je beidoelt met de 'vrouwen van de F1'? Laura WInter is van F1 TV en stond in de pitstraat met haar interviews. De dame die bij Lando stond is Natalie Pinkham van Sky F1.
#F1 #BBCF1 #BRITISHGP 🇬🇧 RACE: It's 15 mins to race start; air temp 22.3C & track 30.3C. Wind from SW, gusts recently ~20mph. Heavy showers are approaching/passing-by from the SW, but they currently look likely to just miss the circuit, to the west. FIA official risk of rain: 40%
— Ian Fergusson (@fergieweather) 9 juli 2023
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wat heeft deze dude voor iets gebruikt.
Kijk de Nederlandse vlag voor max komt al over vliegen 😉
Verwijderd
In Homeland? Van alles en nog watJustevo schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:47:
Martin Brundle die zegt dat hij van alle coureurs het liefst een biertje zou drinken met Max! Die had ik niet aan zien komen.
Fijne race allemaal, nu nog even deze rare versie van God Save The King doorkomen.
Fijne race allemaal, nu nog even deze rare versie van God Save The King doorkomen.
Damian Lewis (die van Band of Brothers), speelde Richard Dick WintersJustevo schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:47:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Balen, hier valt de verbinding regelmatig weg door het noodweer (omg. Tilburg). ☹️
De jeugd heeft er ook geen vertrouwen in dat Norris als eerste T1 doorkomt

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
40# kans op regen volgens de FIA
Ja, ik herkende hem wel. Maar die gozer lijkt iets te veel in zichzelf te geloven als rocksterricardo246 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:48:
[...]
Damian Lewis (die van Band of Brothers), speelde Richard Dick Winters
Had ik nou ergens gelezen dat, voor de aankomende F1-film van Apple, de filmauto (Apex?) tijdens de opwarmrode mee zal rijden? Leuk! 
Anyhow, fijne race, iedereen!
Iedereen een hele leuke race gewenst en hopelijk een mooie strijd met veel inhaalacties. (en niet te veel vlaggen)
Mag Lewis z’n neuspiercing weer in houden?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Was dat hem echt? Acteren kan die wel!Justevo schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:51:
[...]
Ja, ik herkende hem wel. Maar die gozer lijkt iets te veel in zichzelf te geloven als rockster
Ok.
Hier zitten we er klaar voor.
benieuwd of het weer nog voor iets leuks gaat zorgen
En zeker benieuwd naar de racepace van de mclarens
Hier zitten we er klaar voor.
benieuwd of het weer nog voor iets leuks gaat zorgen
En zeker benieuwd naar de racepace van de mclarens
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Veel Plezier allemaal .
Laten we hopen dat we nog wat regen gaan zien ... maakt de race dan toch weer wat extra spannend.
Laten we hopen dat we nog wat regen gaan zien ... maakt de race dan toch weer wat extra spannend.
Ja, die krijgt gewoon standaard z’n uitzondering en daar gaat echt niks aan veranderen.GAIAjohan schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:52:
Mag Lewis z’n neuspiercing weer in houden?
Mooie helm wel van Alonso
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Mals buitje vooralsnog in Bredapietr schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:50:
Balen, hier valt de verbinding regelmatig weg door het noodweer (omg. Tilburg). ☹️
DUGG
Volgens Hinch staat de APEXGP auto achter op de grid. Maar mocht niet gefilmd worden.Yonix schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:52:
Had ik nou ergens gelezen dat, voor de aankomende F1-film van Apple, de filmauto (Apex?) tijdens de opwarmrode mee zal rijden? Leuk!
Veel plezier iedereen 
Ik kijk er echt naar uit, verwacht toch een spannende race (iig achter Max) met toch hopelijk een klein beetje regen om de bandenstrategie wat overhoop te brengen
Ik kijk er echt naar uit, verwacht toch een spannende race (iig achter Max) met toch hopelijk een klein beetje regen om de bandenstrategie wat overhoop te brengen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Fijne race!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
:strip_exif()/f/image/SQSXarHA7hv9ZzCK50mLCVbu.jpg?f=fotoalbum_large)
Iedereen heel veel plezier met de race! Na een dag klussen van 09:00 tot 15:15 maar even genieten van een hopelijk mooie race
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
oh cool plantje, die in water, wat is dat?G_Dragon schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:55:
[Afbeelding]
Iedereen heel veel plezier met de race! Na een dag klussen van 09:00 tot 15:15 maar even genieten van een hopelijk mooie race
die popcorn valt tegenG_Dragon schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:55:
[Afbeelding]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Veel plezier allemaal!
En hopelijk kan iedereen ongestoord de race uitzitten, zonder in de tuin/bovenverdieping/keuken/kelder aan de gang te moeten om storm/slechtweer-schade op te ruimen!
En hopelijk kan iedereen ongestoord de race uitzitten, zonder in de tuin/bovenverdieping/keuken/kelder aan de gang te moeten om storm/slechtweer-schade op te ruimen!
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ah, op tijd thuis. Fijne raceG_Dragon schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:55:
[Afbeelding]
Veel plezier allemaal
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
It’s just starting to spit with rain… #F1 #BritishGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 9 juli 2023
niemand op de tribune hier die een update kan geven?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Fijne race allemaal, hopelijk een regenbuitje halverwege de race zou top zijn.
Kom op Max!!
Kom op Max!!
Iedereen veel plezier! Ik hoop op een leuke race en een beetje een gevecht tussen NOR, PIA en VER. 
O, en hou het gezellig natuurlijk.
"When you grow up your heart dies"
Perfect!basvn schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:57:
[Twitter]
niemand op de tribune hier die een update kan geven?

Tuin is stormklaar gemaakt, begint er me toch een noodweer!!! (Budel), gelukkig is het ernstigste voorbij nu en gelukkig geen hagel…… Laat de race maar komen nu!!
Veel plezier allemaal!
Veel plezier allemaal!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ben je aan de lijn? Dat is toch geen bak popcorn om het 1,5 uur mee uit te zittenG_Dragon schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:55:
[Afbeelding]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Huh wat?sjaool schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:57:
Iedereen veel plezier! Ik hoop op een leuke race en een beetje een gevecht tussen NOR, PIA en VER.
IK VIND JOU....
Fijne race iedereen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Anders noemt Ben Edwards T9 (bij de action dinges) Stowe 

spoiler:
Is toch echt Copse
Ben benieuwd of er auto´s naar binnen gaan na de warmup ronde
Top van het veld start zo allemaal op mediums. Russell vanaf P-6 op softs. Ook Ocon, Tsunoda en De Vries op softs. Hulkenberg en Bottas op het hardste rubber. #F1
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 9 juli 2023
Zou dat film-team niet meedoen aan de formation lap?
Ah heerlijk ook, begint hier precies te waaien en af te koelen
Hier begint net de formatie, kleine vertraging.
Die zouden opgesteld staan en weggeduwd worden voor de start van de formation lap. Ik heb ze niet gezien.Marrtijn schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:00:
Zou dat film-team niet meedoen aan de formation lap?
6 ronde oud lees ik via twitter (russell)
fijne race iedereen, die donkere wolken zeg! wordt smikkelen dit
at your service
lichten uite en Go GOO gOOO
Laten we het hopen!The_Butler schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:02:
fijne race iedereen, die donkere wolken zeg! wordt smikkelen dit
Fijne race iedereen!
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Gaaf! En hoor dat publiek!
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Landoooo!
Matig hoor VER
Elect a clown, expect a circus.
NOR heeft er zin in
Gewoon goed van NOR.Slasher schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:04:
Matig hoor VER
Norris raket start
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hoor dat publiek zeg prachtig
Elect a clown, expect a circus.
pow wat een poepstart VER
Mclaren zien er goed uit.
MAX ff bandejes warmen ... die gaat zo lando binnenhalen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |