[F1 2023] Race 11 GP van Groot-Brittannië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste
Acties:
  • 81.037 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:35
streamnl schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 19:47:
Net de Q terug gekeken…

[Afbeelding]

*O* oOo *O* Whooohooo *O* oOo *O*
Einde GIF --> begin GIF was toen Max iets later de lijn over kwam?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

De Vries slechts drie plekken achter Perez. Best nice!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:10
pro_6or schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 19:43:
[...]
Had redbull ook vorig jaar in Singapore. Zijn halverwege van plan veranderd denk ik. Dom ja, maar ja.
Alleen had RB dit door en haalde Max naar binnen zodat ze dat nog konden doen. Die lieten niet hun coureur doorrijden zodat hij met een lege tank ergens halverwege de track stil komt te staan. 8)7
RobertMe schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 19:26:
[...]
Dat hij zich bedenkt is natuurlijk een aanname. Aannemelijker (ja, ook dat is een aanname) is dat hij last seconde te horen krijgt door te rijden. Gewoon een last second strategische beslissing.
Kan ook een gebaar van de pitwall/crew zijn geweest (die mogelijk buiten beeld stond).
Rene44 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 19:19:
Dit zijn zware tijden voor mij als Nyck the boss the vries superfan maar goed, ik ken deze tijden toen ik nog Jos the Boss volgde dus ik denk dat het echt wel goed gaat komen. Ik hoop voor Nyck dat hij een contract krijgt bij McLaren als Lando naar RedBull gaat. Nyck is een mcLaren protege.
Ja, dat was wel jammer. Maar met een opdrogende track wisselt het altijd ten faveure van de laatste die over de lijn gaat. Op zich zat hij er wel redelijk bij. Maar die auto is geen top materiaal, waardoor hij net buiten de punten valt.
In dat opzichte is het ook jammer dat de directe concurrenten Williams en Haas een auto hebben die soms wel wat beter is. En dus ook punten hebben gescoord.
Wat dat betreft hebben hun upgrades niet geholpen, terwijl het bij de concurrenten wel het geval is; Williams en McLaren gaan nu voor de punten. Haas heeft hun punten in het begin gepakt. Die zouden ze nog kunnen inhalen, ware het niet dat ze strijden voor p11-p16 en daar geen punten voor gegeven worden.

let the past be the past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:59
Net pas de kwalificatie teruggekeken en:
- Hoeveel teamgenoten van Leclerc gaan we krijgen die vinden dat ze worden achtergesteld?
- Perez..komop nou. Jeetje
- Albon, geweldig weekend totnutoe
- De AT weer traag. Behalve bij het de pitstraat insturen van De Vries. Dat doen ze dan weer te vlot.
-Norris gewoon tweede! Maarja, die verkloot nog wel eens zn eerste ronde als hij vooraan staat
- Max, netjes hoor.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:09

JB

Cédric roelt!

:X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Piastri zal wel blij zijn dat die niet in een alpine zit. Goed gedaan van Mark Webber, z'n manager.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QMLgVJN_2MVjsD4y9XocwVm3JWQ=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/UHBhxgVctkAUvgy6XqQAvuMg.webp?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14:11
Dan doet De Vries het toch best netjes? Start de laatste races altijd in de buurt van de tweede Red Bull rijder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:15

Quad

Doof

ParaDroid2 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 18:27:
Dat zou dan een DSQ en dus P20 start voor Bottas zijn lijkt me?
Ik verwacht eerder een pitlane start. Maar het team kan daar een verzoek voor indienen om vanaf P20 te starten.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:32
Deze is dan verouderd want je vorige afbeelding van de starting grid staat Perez 15e. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Chocoball schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 21:32:
[...]

Deze is dan verouderd want je vorige afbeelding van de starting grid staat Perez 15e. :)
Oh deze is dan zonder de straf van Bottas :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:08
G_Dragon schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 21:35:
[...]

Oh deze is dan zonder de straf van Bottas :o
Is nog steeds 16e gekwalificeerd, want dat was zijn tijd.

Verschuivingen zouden daarin niet mee moeten tellen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:26
Interview met Max over zijn inchident

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Ff een leuk interview van Max van Channel 4 van de week bij de Britse GP.....

Eigenlijk is Max best heel gewoon......

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zit een mooie stijgende lijn in, alleen de verkeerde kant op :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

warp schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 21:56:
[...]

Zit een mooie stijgende lijn in, alleen de verkeerde kant op :+
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/wx7m009merab1.png

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:48
Ondanks het halen van 5 poles, is de gemiddelde startpositie van beide RBs in totaal lager dan in de eerste 5 races. Zegt genoeg.

[ Voor 4% gewijzigd door Maarten_E op 08-07-2023 22:09 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
alesandro_46 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 20:36:
[...]

Einde GIF --> begin GIF was toen Max iets later de lijn over kwam?
Bijna goed ;)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:15

Quad

Doof

Heeft Verstappen echt gezegd dat hij in z'n eentje de constructeurstitel ook wel kan winnen? Hij staat er in elk geval goed op met zo'n 50 punten voorsprong op Mercedes.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TinusXIII
Quad schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 22:40:
Heeft Verstappen echt gezegd dat hij in z'n eentje de constructeurstitel ook wel kan winnen? Hij staat er in elk geval goed op met zo'n 50 punten voorsprong op Mercedes.
Als geintje, met een lach.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sly___
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12:58
*knip*

OMet ongefundeerde roddels schieten we niks op.

[ Voor 73% gewijzigd door tweakduke op 09-07-2023 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15:27
Quad schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 22:40:
Het geeft alleen wel een beetje aan met wat voor problematische run Perez momenteel bezig is en hoe goed de run van Verstappen momenteel is. Nu is de RBR in handen van Verstappen de snelste auto van het veld en staat er geen maat op, maar we hebben met Mercedes gezien hoe dat opeens om kan slaan en op dat moment is een tweede rijder die ook structureel vooraan mee doet een must. Om het WCC veilig te stellen, om te zorgen dat de directe concurrentie in het WDC niet de volle punten kan pakken om gaten snel op te rekken, een tweede rijder die een buffer is naar de rest. Juist op dat vlak liet Bottas het uiteindelijk liggen en kon Verstappen in 2021 WDC worden (en RBR bijna WCC), en Perez zit momenteel in een run die gewoon ver onder het gewenste niveau ligt en als andere teams het gat dichten ook echt wel een probleem voor RBR en Verstappen gaat zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16-09 17:34
Misschien tijdens het sim racen of training? Kan ook dat hij weer één van zijn katten probeerde te redden :P

[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-07-2023 09:47 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Beetje flauw op de link met z'n vader op deze manier te leggen...

[ Voor 25% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-07-2023 09:47 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sly___
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12:58
Bullet NL schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 23:37:
[...]

Beetje flauw op de link met z'n vader op deze manier te leggen...
Klopt.

Beetje gossip

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Meer spannend dan dit wordt het echt niet.
„Ik heb mijn vinger een beetje verstuikt en wat last van mijn hand. Eerst kon ik hem ook niet helemaal dichtknijpen, maar nu voelt het allemaal alweer een stuk beter aan”, aldus Verstappen. „Ik weet niet precies hoe het is gebeurd. Donderdagochtend had ik er ineens last van. Misschien heb ik verkeerd afgezet of verkeerd gedrukt.
https://www.telegraaf.nl/...h-duur-grapje-veroorloven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:02
Bij Sky zoeken ze misschien nog mensen :+

Net de qualy gekeken. Prachtige qualy. Zo roep je jaren om regen en komt het maar niet en dit jaar lijkt het wel prijsschieten. Prachtig met changing conditions.

Fantastisch dat McLaren er nu opeens staat. Gun het Norris en zeker Piastri ook echt wel. Piastri laat hier toch even zien dat hij toch echt wel de beste rookie is dit jaar.

Prachtig ook om deze 3 "nieuwe generatie" drivers bij elkaar te zien en met elkaar te zien genieten. Max zal wel vreemd opgekeken hebben toen die tussen 2 mclarens mocht parkeren _O- maar een Nederlander en 2 oranje wingmen :Y)

Als je Max weg denkt is het een fantastisch spannend en onvoorspelbaar seizoen O-) nu hopen dat de Mclarens morgen deze posities kunnen vasthouden. Want een rookie op het podium en een ontzettend blije Norris zou toch prachtig zijn voor de podcast het podium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:33

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Damn, die upgrades op de McLarens werken zeg! Helaas ik hoop zo dat ze het ei weer gevonden hebben. Ik mis de eind jaren 90. Nu Williams nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Erazzzer schreef op zondag 9 juli 2023 @ 00:15:
Damn, die upgrades op de McLarens werken zeg! Helaas ik hoop zo dat ze het ei weer gevonden hebben. Ik mis de eind jaren 90. Nu Williams nog :D
Het blijft qualy he, Ferrari of Merc zat ook regelmatig vlak achter P1, of zelfs Aston Martin, maar in de race.. niet zo.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:46

DirtyBird

Praktiserend denker

Perez is toch wel een ideale tweede coureur voor RB: kwalificeert kut genoeg om geen echte bedreiging te zijn voor Max, maar is goed genoeg om zichzelf wel naar voren te rijden en punten te pakken voor de constructeurstitel.

Je zou er bijna complotterig van worden.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:35

pro_6or

amateur_60r

DirtyBird schreef op zondag 9 juli 2023 @ 00:31:
Perez is toch wel een ideale tweede coureur voor RB: kwalificeert kut genoeg om geen echte bedreiging te zijn voor Max, maar is goed genoeg om zichzelf wel naar voren te rijden en punten te pakken voor de constructeurstitel.

Je wil eigenlijk een Bottas, kwalificeert zich goed (ok, dat was ook wel écht een rocketship, met soms wel 2sec voorsprong op de rest) zodat je bij de start afgeschermd wordt en de rest Bottas eerst maar eens voorbij moet zodat jij iig uit DRS range bent, en racet kut genoeg om echt geen bedreiging te zijn.

Het maakte niet zo veel uit. Ze wilden geen echte bedreiging voor Max (denk ik). Checo was beschikbaar, verkoopt blikjes en bracht nog sponsoring mee ook.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
DirtyBird schreef op zondag 9 juli 2023 @ 00:31:

Ik denk niet dat RBR echt blij wordt van een coureur die er in Q1 al uit ligt. Die willen zoveel mogelijk punten in het WCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:46

DirtyBird

Praktiserend denker

TinusXIII schreef op zondag 9 juli 2023 @ 06:47:
[...]

Ik denk niet dat RBR echt blij wordt van een coureur die er in Q1 al uit ligt. Die willen zoveel mogelijk punten in het WCC.
Reed checo vorige week niet van 15 ofzo naar het podium? Tegen de tijd dat ie vooraan aansloot was het gat met Max echter zo groot dat dat geen strijd meer zou opleveren.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
DirtyBird schreef op zondag 9 juli 2023 @ 07:04:
[...]

Reed checo vorige week niet van 15 ofzo naar het podium? Tegen de tijd dat ie vooraan aansloot was het gat met Max echter zo groot dat dat geen strijd meer zou opleveren.
RB wil een tweede rijder hebben die vanaf de start vooraan mee rijdt. Je hebt dan tactisch meer opties. Zeker als de competitie dichterbij komt.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 21:51
Als een ander team 2 en 3 rijdt kunnen ze 1 rijder vroeg pitten en 1 laat. Tenzij de nummer 1 dan heel veel sneller is, wordt hij gepakt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 15:22
RocketKoen schreef op zondag 9 juli 2023 @ 09:33:
Als een ander team 2 en 3 rijdt kunnen ze 1 rijder vroeg pitten en 1 laat. Tenzij de nummer 1 dan heel veel sneller is, wordt hij gepakt.
Als team 2 of 3 Ferrari is doen ze dat toch niet. Hebben we vorige week gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
RobertMe schreef op zondag 9 juli 2023 @ 09:45:
[...]

Als team 2 of 3 Ferrari is doen ze dat toch niet. Hebben we vorige week gezien.
Het verschil met Verstappen is daarvoor te groot denk ik. Of in elk geval dat was waarschijnlijk de redenatie van Ferrari. Als Ferrari of nu MCL zijnde kan je je dan beter focussen op wat achter je gebeurd om posities te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:58

Dido

heforshe

Shinji schreef op zondag 9 juli 2023 @ 09:53:
Het verschil met Verstappen is daarvoor te groot denk ik. Of in elk geval dat was waarschijnlijk de redenatie van Ferrari. Als Ferrari of nu MCL zijnde kan je je dan beter focussen op wat achter je gebeurd om posities te verdedigen.
Voeg "we're not racing Red Bull" maar toe aan de bingo-kaart :)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Dido schreef op zondag 9 juli 2023 @ 09:56:
[...]

Voeg "we're not racing Red Bull" maar toe aan de bingo-kaart :)
Maak daar maar van, "we're not racing Verstappen". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:58

Dido

heforshe

TinusXIII schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:10:
Maak daar maar van, "we're not racing Verstappen". :P
Mwah, ik moet nog maar zien of Perez eraan toe komt om tegen ze te racen :+

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4N5PJ2GbkH-tEqOoBZvoNffaaUk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IPrNND4drkuqHn6BkXUIW4pC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TOaAnVGsgT65ev07VjM3DzLhJS0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5xzLH0DAmZGnY8LU3DiYplVi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 09-07-2023 10:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gu5si4ORUKzJRqwbwBOIepIA0gE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zSweYoVgiQkhZIxsh5qd1p5x.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
Wel lekker veel nieuwe softs voor Perez :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ik gok dat de kop op mediums gaat starten en dan met 1 stop de race probeert te doen. Perez misschien op hard en zover mogelijk doorrijden. Misschien een McLaren op soft? Al denk ik niet dat ze hun race door het putje willen spoelen om Max aan te kunnen vallen met zachtere banden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Wie had dat gedacht. Vanwege het verwachte slechte weer hier kan ik de race ineens wel kijken vanmiddag :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
Ze zijn tegenwoordig maar opgehouden met erbij zetten welke strategie volgens hun het snelste is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 09:08
Jasphur schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:27:
Wie had dat gedacht. Vanwege het verwachte slechte weer hier kan ik de race ineens wel kijken vanmiddag :P
je werkt als licht technicus bij de afgelaste concerten? Je werkt offshore maar de heli kan niet vliegen? Je bent luchtballon vaarder die de hele dag had volgeboekt? vragen vragen, geniet in ieder geval van de race :)

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
The_Butler schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:37:
[...]

je werkt als licht technicus bij de afgelaste concerten? Je werkt offshore maar de heli kan niet vliegen? Je bent luchtballon vaarder die de hele dag had volgeboekt? vragen vragen, geniet in ieder geval van de race :)
Niks zo spannend :P wandelafspraak door het bos uit voorzorg verplaatst naar straks

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:41

Major_ton

Shoot!

Hopelijk kunnen we alle spanning rond het evt vervangen van Perez voorlopog weer achter ons laten na een interview met Helmut Marko op de Oostenrijkse TV:

"Maar hij (Perez) heeft als bonus dat hij wel altijd goede races kan afleveren. Hier zijn we op een circuit waar je kunt inhalen en met ons DRS-voordeel moet hij wel weer goede punten kunnen scoren." Marko herhaalt dan ook dat de positie van Perez niet in gevaar is. Hij voegt desgevraagd toe dat de situatie van de Mexicaan niet te vergelijken is met die van Nyck de Vries. "Nee, Perez staat tweede in het WK en levert zeer goede races af. Dat onderscheidt hem van Nyck de Vries. Daardoor is er momenteel geen noodzaak om actie te ondernemen. Bovendien kan niemand Perez vervangen."

Christian Horner heeft laatst ook aangegeven dat de Perez zijn positie niet in gevaar is, maar het internet weet het altijd beter :X

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:08
TheBrut3 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:25:
Ik gok dat de kop op mediums gaat starten en dan met 1 stop de race probeert te doen. Perez misschien op hard en zover mogelijk doorrijden. Misschien een McLaren op soft? Al denk ik niet dat ze hun race door het putje willen spoelen om Max aan te kunnen vallen met zachtere banden.
Norris zal heus wel dromen van z'n eerste race winst, zeker als dat ook nog op Silverstone is. Maar het zou onwijs knap zijn als McLaren finisht zoals ze starten, dus ik hoop dat de realisatie er daar wel is dat hun gevecht met Mercedes, Ferrari en wellicht Aston Martin is. Natuurlijk zullen ze hopen op problemen bij Verstappen of een natte race waarin het gewoon gokken wordt, maar normaliter is het zelfmoord om Verstappen aan te vallen. Kost ze meer dan het oplevert.

Wat zijn trouwens de weersvoorspellingen voor vanmiddag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 09:08
Jasphur schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:42:
[...]

Niks zo spannend :P wandelafspraak door het bos uit voorzorg verplaatst naar straks
Gemiste kans, het opzetje van ballonvaarder was zo netjes voorgelegd, je hoefde hem alleen maar even in te trappen en eeuwige faam op het forum te genieten;)

Ik zie in het overzicht van de banden trouwens niet Wit - Geel? Je zou je af kunnen vragen of er teams zijn die lang op wit willen door rijden om zo gebruikt te kunnen maken van een optimaal pit moment (VSC / SC). Ik zie zog wat betrouwbaarheids dingetjes met motoren dit weekend dus de kans op een gestrande bolide is best aanwezig, we gaan het zien.

at your service

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 17-09 21:51
Major_ton schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:51:
Hopelijk kunnen we alle spanning rond het evt vervangen van Perez voorlopog weer achter ons laten na een interview met Helmut Marko op de Oostenrijkse TV:

"Maar hij (Perez) heeft als bonus dat hij wel altijd goede races kan afleveren. Hier zijn we op een circuit waar je kunt inhalen en met ons DRS-voordeel moet hij wel weer goede punten kunnen scoren." Marko herhaalt dan ook dat de positie van Perez niet in gevaar is. Hij voegt desgevraagd toe dat de situatie van de Mexicaan niet te vergelijken is met die van Nyck de Vries. "Nee, Perez staat tweede in het WK en levert zeer goede races af. Dat onderscheidt hem van Nyck de Vries. Daardoor is er momenteel geen noodzaak om actie te ondernemen. Bovendien kan niemand Perez vervangen."

Christian Horner heeft laatst ook aangegeven dat de Perez zijn positie niet in gevaar is, maar het internet weet het altijd beter :X
'zijn positie is niet in gevaar' is wat ze altijd zeggen vlak voordat ze iemand ontslaan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:09
Weet RIC ook weer gelijk waar ie voor staat :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:18

ricardo246

Life's what you make it!

aveenhuysen schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:52:
Leuke F3 race gezien en met een wat natter wordende baan nog leuker. Op naar de F2 die ook nat begint!!!
Al vaker gezegd, maar hou dit soort info in het juiste topic, er zijn mensen die dit later terug kijken.

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
RocketKoen schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:03:
[...]
'zijn positie is niet in gevaar' is wat ze altijd zeggen vlak voordat ze iemand ontslaan.
Hebben ze hetzelfde niet gezegd over Albon en GAS destijds?

Nee, meestal betekent het niets.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
ricardo246 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:10:
[...]

Al vaker gezegd, maar hou dit soort info in het juiste topic, er zijn mensen die dit later terug kijken.
Ja, het is echt belachelijk welke details @aveenhuysen allemaal deelt! /s

Komop, wat staat erin? Behalve dat hij een leuke race heeft gezien?
Ja, het regent wellicht, maar dat wisten we toch al?

Als hij nou had gezegd dat
spoiler:
geen idee
heeft gewonnen, dan zou ik het nog begrijpen.

Verder zie ik door alle topics soms het bos niet meer. Het ene moet daar, het andere weer daar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:18

ricardo246

Life's what you make it!

Topic warning staat toch netjes uitgelegd wat waar hoort.

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
ricardo246 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:16:
[...]

Topic warning staat toch netjes uitgelegd wat waar hoort.
F3 wordt niet genoemd... gisteren had ik ook weer bijna het verkeerde topic gepost.

Verder boeiend, als je geen spoilers wilt, dan zul je meestal niet in dit topic kijken.
Het zou zomaar kunnen dat F2/F3 invloed heeft op F1. Bijvoorbeeld zoals regen (bandenkeuze later), of een ongeluk/crash (laten we hopen van niet).

Dus nee, vind het persoonlijk zeuren om niets, sorry.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

HollowGamer schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:18:
[...]

F3 wordt niet genoemd... gisteren had ik ook weer bijna het verkeerde topic gepost.

Verder boeiend, als je geen spoilers wilt, dan zul je meestal niet in dit topic kijken.
Het zou zomaar kunnen dat F2/F3 invloed heeft op F1. Bijvoorbeeld zoals regen (bandenkeuze later), of een ongeluk/crash (laten we hopen van niet).

Dus nee, vind het persoonlijk zeuren om niets, sorry.
Jij misschien, maar meerdere mensen hier vinden het super irritant om niet F1 spoilers te lezen in het F1 topic. Niet F1? Niet hier posten. Hoe simpel is het?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:41
Mog schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:22:
[...]

Jij misschien, maar meerdere mensen hier vinden het super irritant om niet F1 spoilers te lezen in het F1 topic. Niet F1? Niet hier posten. Hoe simpel is het?
Ik zie niet echt een spoiler, maar misschien had iemand zich verheugd op een saaie race en was teleurgesteld dat het een leuke race is geweest.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RobertMe
Dus in het vervolg mag 's morgens niet meer gepost worden of het regent, bewolkt is, of de zon schijnt op het circuit omdat er op dat moment support races kunnen zijn waarvoor het een spoiler is dat het regent/bewolkt is/de zon schijnt?
Dus we willen nu serieus een "ban" op het posten van weerberichten onder het motto spoiler v.w.b. andere races? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16:18
RobertMe schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:28:
Dus in het vervolg mag 's morgens niet meer gepost worden of het regent, bewolkt is, of de zon schijnt op het circuit omdat er op dat moment support races kunnen zijn waarvoor het een spoiler is dat het regent/bewolkt is/de zon schijnt?
Dus we willen nu serieus een "ban" op het posten van weerberichten onder het motto spoiler v.w.b. andere races? 8)7
Ze zijn helemaal gek geworden!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Juist om dit gezeur met elkaar niet te hebben, staat in de topic warning dat F3 en F2 in Algemeen race topic Deel 3 mag. De betreffende reactie is daarheen verplaatst.

Niet iedereen wil dat nieuws al lezen, hou dus rekening met elkaar en post het betreffende in het juiste topic aub. Eventuele verdere discussie mag in het feedback topic.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
tweakduke schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:31:
[modbreak]Juist om dit gezeur met elkaar niet te hebben, staat in de topic warning dat F3 en F2 in Algemeen race topic Deel 3 mag. De betreffende reactie is daarheen verplaatst.

Niet iedereen wil dat nieuws al lezen, hou dus rekening met elkaar en post het betreffende in het juiste topic aub. Eventuele verdere discussie mag in het feedback topic.[/]
F3 wordt niet genoemd, maar ben het verder met je eens. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 14:30

-tom-562

Oliesjeik

RocketKoen schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:03:
[...]
Perez vervangen (voor wie überhaupt?) zou echt een stomme move zijn. De beste man staat voorlopig netjes 2e. Zo lang hij gewoon netjes punten binnenhaalt gaan ze hem echt niet vervangen (en nogmaals, voor wie...?)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
-tom-562 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:43:
[...]

Perez vervangen (voor wie überhaupt?) zou echt een stomme move zijn. De beste man staat voorlopig netjes 2e. Zo lang hij gewoon netjes punten binnenhaalt gaan ze hem echt niet vervangen (en nogmaals, voor wie...?)
Er is ook niemand op dit moment
After a fifth consecutive early qualifying elimination for Perez, Red Bull motorsport advisor Helmut Marko noted there is “no-one available who could replace” the out-of-Saturday-form driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

-Laat maar, gefrustreerd door dom post gedrag-

[ Voor 87% gewijzigd door Mog op 09-07-2023 11:50 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
Om 13.50

LIVE: British Grand Prix Build-Up and Drivers Parade

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hulkenberg? Dat hij nog snel is bewijst hij wel in de kwalificaties (dat de Haas geen racepace heeft of kapot gaat op zondag kan hij verder weinig aan doen). Hij is iemand die zich auto's snel eigen kan maken, is technisch onderlegd en is nuchter genoeg om zich te schikken in de rol van 2e coureur. Plus hij kan goed met Max overweg. Max had indertijd zelfs zijn voorkeur voor Hulkenberg uitgesproken, maar Red Bull koos toen voor Perez i.p.v. hem... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:06
[...]

Hamilton? :+ Hij is niet blij met z'n shitbox en ziet altijd heel goed dat de Red Bulls snel zijn. B) Albon naar Mercedes en nieuw talent in de Williams.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Jaap-Jan schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:56:
[...]

Hamilton? :+ Hij is niet blij met z'n shitbox en ziet altijd heel goed dat de Red Bulls snel zijn. B) Albon naar Mercedes en nieuw talent in de Williams.
Levert in ieder geval wel vuurwerk op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

warp schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:48:
[...]

Hulkenberg? Dat hij nog snel is bewijst hij wel in de kwalificaties (dat de Haas geen racepace heeft of kapot gaat op zondag kan hij verder weinig aan doen). Hij is iemand die zich auto's snel eigen kan maken, is technisch onderlegd en is nuchter genoeg om zich te schikken in de rol van 2e coureur. Plus hij kan goed met Max overweg. Max had indertijd zelfs zijn voorkeur voor Hulkenberg uitgesproken, maar Red Bull koos toen voor Perez i.p.v. hem... :)
Je hebt een senior rijder nodig zonder titel aspiraties. Hulkenberg zou kunnen. Maar ook Ricciardo en Bottas. Ik vraag me alleen af of zij beter zullen presteren dan Perez. Denk het niet.

De enige coureurs die dichtbij Verstappen kunnen komen zijn Hamilton en Alonso. Maar die gaan voor hun eigen geluk vrees ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Mog op 09-07-2023 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Gezellig naar de grand prix. Politie in uniform en burgerkleding, honden, nummerplaatherkenning en camera's met gezichtsherkenning.
As a safeguarding measure, the police have deployed search teams, armed officers, uniformed officers with dogs and plain-clothes detectives in addition to Automatic Number Plate Recognition.

In conjunction with South Wales Police, the Northants division has also rolled out live facial recognition cameras to scan attendees to match them against biometric data of those who are held on a watchlist.

This watchlist is generated by the police and includes suspects who are wanted for offences or have an outstanding warrant for an arrest issued by the courts. Data of people who do not trigger an alert will automatically be deleted from the system.
https://www.motorsport.co...ies-on-the-line/10493708/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
De beste man staat voorlopig netjes 2e. Zo lang hij gewoon netjes punten binnenhaalt gaan ze hem echt niet vervangen (en nogmaals, voor wie...?)
Voorlopig wel ja. Ook (/voornamelijk?) doordat Aston Martin / Alonso ook is afgehaakt. Op een gegeven moment was het verschil tussen Perez & Alonso iets van 8 punten? Als Alonso de afgelopen races zoals de rest van het seizoen achter de bulls had gereden was die Perez (ruim) voorbij gegaan (met een aantal P2, wellicht P3, finishes, omdat Perez ook kansloos was voor P2). En vorig jaar meende Perez ook nog dat Verstappen hem moest helpen om de punten bij elkaar te sprokkelen voor een P2 in het kampioenschap terwijl die zelf voldoende slechte races had gehad.
Dus sure, Perez staat 2e, maar dat komt door de eerste races die okay tot goed waren (2x winst o.a.). Niet door wat die de laatste 5 races (kwalificaties) heeft gedaan. En daarbij dan nog het geluk dat zijn toenmalige concurrent nog harder terug is gevallen (Alonso dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15:26
Mog schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:06:
[...]

Je hebt een senior rijder nodig zonder titel aspiraties. Hulkenberg zou kunnen. Maar ook Ricciardo en Bottas. Ik vraag me alleen af of zij beter zullen presteren dan Perez. Denk het niet.

De enige coureurs die dichtbij Verstappen kunnen komen zijn Hamilton en Alonso. Maar die gaan voor hun eigen geluk vrees ik.
Ricciardo is in die zin toch al een gesloten boek? Die heeft al eerder laten zien volledig in de schaduw van Verstappen te staan.

Echter is dat natuurlijk niet erg zoals jij ook aangeeft bij een senior rijder zonder titel aspiraties. Ik denk overigens dat een Ricciardo stabieler is dan een Perez. Die wil zich nog weleens laten verleiden door de waan van de dag 2 rondes boven Verstappen staan en dan tegen beter weten in denken dat hij het WK wel even zal winnen. :')

1e/2e rijder zonder goede contractuele afspraken is altijd gewoon een ding, de enige keer dat ik het in al die jaren niet als een issue gezien heb is bij Ferrari. (Schumacher/Irvine) Niet zeuren gewoon rijden.

[ Voor 15% gewijzigd door TIGER1125 op 09-07-2023 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
warp schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:48:
[...]

Hulkenberg? Dat hij nog snel is bewijst hij wel in de kwalificaties (dat de Haas geen racepace heeft of kapot gaat op zondag kan hij verder weinig aan doen). Hij is iemand die zich auto's snel eigen kan maken, is technisch onderlegd en is nuchter genoeg om zich te schikken in de rol van 2e coureur.
Moet die dan wel op het podium finishen. Want die (minimaal) 2 kansen die hij gehad heeft heeft hij zelf weggegooid.
Brazilië 2010(?) in de Williams waar die tijd aan leiding heeft gereden, door Hamilton wordt ingehaald en paar ronden later met backmarkers Hamilton wil inhalen en een (inschattings)fout maakt en beide in de kreukels belanden. En dan Duitsland 2019 waar die IIRC uit top 3 positie er af gaat en de muur in bij de drag strip.
Plus hij kan goed met Max overweg. Max had indertijd zelfs zijn voorkeur voor Hulkenberg uitgesproken, maar Red Bull koos toen voor Perez i.p.v. hem... :)
Had Helmut niet De Vries getekend op basis van (o.a.) Verstappend advies? Wellicht dat ze nu dus niet merr zo veel doen met de aanbevelingen van Verstappen :p

Overigens heb ik het zelf ook al een aantal keren geschreven. Met wat Hulkenberg dit jaar in de Q in de Haas heeft laten zien zou ik hem graag eens in de RB19 (/RB20 :+) zien.
Maar dan wel met bovenstaande aantekening dat hij zich dan ook op zondag staande moet weten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

TIGER1125 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:17:
[...]

Ricciardo is in die zin toch al een gesloten boek? Die heeft al eerder laten zien volledig in de schaduw van Verstappen te staan.
Niemand gaat van Verstappen winnen. Ook Hamilton en Alonso niet. Dus je moet een snel, constant hulpje hebben. De Robin van Batman. De Barrichello van Schumacher. Ik zie daar alleen Bottas, Ricciardo en Hulkenberg in toe instaat.

Het grootste probleem van Perez is dat hij titel aspiraties heeft. Laat het los. Gaat nooit gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15:26
Mog schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:20:
[...]

Niemand gaat van Verstappen winnen. Ook Hamilton en Alonso niet. Dus je moet een snel, constant hulpje hebben. De Robin van Batman. De Barrichello van Schumacher. Ik zie daar alleen Bottas, Ricciardo en Hulkenberg in toe instaat.

Het grootste probleem van Perez is dat hij titel aspiraties heeft. Laat het los. Gaat nooit gebeuren.
Helemaal mee eens, opvallend genoeg zie je dat Red Bull hier vaker problemen mee heeft dan andere teams, Webber, Riciardo in mindere mate nu Perez weer... Misschien een gevolg van goede rijders in combinatie met een goede auto?

Maar goed misschien toch dan maar duidelijk vastleggen in het contract? Bij Mercedes (na Rosberg) en Ferrari (voor Sai en Lec) was het altijd wel redelijk duidelijk wie de Batman en wie de Robin was.

[ Voor 23% gewijzigd door TIGER1125 op 09-07-2023 12:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Ricciardo zou ook meteen weer zuur gaan doen. Die is ook helemaal gebroken door Max. Voor mij geen juiste keuze.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

pro_6or schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:34:
Ricciardo zou ook meteen weer zuur gaan doen. Die is ook helemaal gebroken door Max. Voor mij geen juiste keuze.
Juist omdat hij gebroken is, is hij geschikt. Hij heeft twee mislukte avonturen gehad bij Renault en McLaren, en is nu 3e coureur. Ricciardo weet nu dondersgoed dat hij het hulpje, en alleen het hulpje, is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 06:16
Ik hoop op Albon in de Red Bull volgend jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00
Wie weet rijdt Ricciardo straks wel mooie tijden met die test na de race :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Mog schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:37:
[...]

Juist omdat hij gebroken is, is hij geschikt. Hij heeft twee mislukte avonturen gehad bij Renault en McLaren, en is nu 3e coureur. Ricciardo weet nu dondersgoed dat hij het hulpje, en alleen het hulpje, is.
Misschien, maar Ricciardo heeft ook altijd gezegd dat hij nooit in zichzelf geloofde maar dat zijn motivatie was het te laten zien aan anderen. Ik vrees dat die insteek altijd overeind blijft.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Chocoball schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:46:
[...]

Er is ook niemand op dit moment

[...]
Dr Marko is niet te beroerd om als hij er genoeg van heeft rücksichtlos PER te vervangen door wie dan ook desnoods iemand waar wij nog nooit van hebben gehoord.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Mog schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:37:
[...]

Dat gold natuurlijk ook min of meer voor Perex. Als die Sakir niet gewonnen has was dat ook einde verhaal geweest. Die was, met de voorlaatste GP, ook al met een been door de uitgang van het F1 festijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
jaapstobbe schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:45:
Ik hoop op Albon in de Red Bull volgend jaar
Contract t/m 2025 bij Williams even uit mijn hoofd.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 15:02
[...]

In deze wagen zou Latifi nog 2e in het kampioenschap kunnen staan :+ Dat perez voorlopig netjes 2e staat zegt meer over de auto. Hoe kun je met zo'n wagen 5x op rij niet in Q3 belanden |:( op een rij :X
Major_ton schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:51:

A: dat roepen ze altijd, dat is niets nieuws. Wat ze tegen de media zeggen heeft net zoveel geloofwaardigheid als de "Red Bull/Ferrari are looking quick" van Merc in hun dominante jaren.... Of Lewis zijn "my tyres are gone" opmerkingen :D

Als er een rijder een switch kan maken, zie ik ze dat zo doen. Maar dan moet die er wel zijn en op dit moment is die er gewoon niet. Ze zitten allemaal vrij vast bij de teams en weinig goede coureurs gaan het risico nemen naast Verstappen te rijden en hun waarde om zeep te helpen als ze door Max ook om de oren worden gereden.

Wat dat betreft denk ik dat Red Bull blij is dat ze uberhaupt een 2e rijder hebben die het best netjes deed.... Tot hij een keer won, de media de hype van Perez vs Verstappen breed ging uitmeten en Max dat persoonlijk opvatte O-) en van 9e naar 1e reed met overmacht _O- Sinds die race lijkt Perez volledig geknakt want hij dacht daar het kampioenschap te gaan leiden met zo'n voorsprong op Max na quali.... *O* en vervolgens wordt je even om de oren gereden -O-

Ik blijf erbij: Met zoals Verstappen kan inhalen met die RB zijn er genoeg coureurs die dat ook prima zouden kunnen. Maar bij Perez gaat het een stuk langzamer met de inhaalrace en hij maakt gewoon onnodige fouten zoals in Ostenrijk Q2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:09

JB

Cédric roelt!

pro_6or schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:34:
Volgens mij doet hij het op de sim ook nog niet zo geweldig. Dus lijkt nog niet het niveau van PER te hebben?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11:07
Eiríkr schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:59:
[...]

Contract t/m 2025 bij Williams even uit mijn hoofd.
Contract zegt niet zoveel, volgens mij heeft Albon er helemaal geen zin in. Die zit prima bij Williams.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Kans op regen volgens de BBC: https://www.bbc.com/weather/2637827

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Barcht
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12:16
En mooi gedetailleerd van de MetOffice.

Onderweg naar Tertius

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:29
JB schreef op zondag 9 juli 2023 @ 13:44:
[...]

Volgens mij doet hij het op de sim ook nog niet zo geweldig. Dus lijkt nog niet het niveau van PER te hebben?
Toen ie net terug was bij Red Bull niet nee, maar nu is ie volgens Horner 'uitermate competitief' in de sim. Ze zijn dan ook benieuwd of dat op de baan hetzelfde is en de Silverstone test moet daar een indicatie voor geven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:25
Het Engelse publiek laat zich weer van de beste kant horen....
[Video: https://youtube.com/clip/UgkxG9HETOh77aq_19v48MmEX1NXVjYOHImp]

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

MasterMaceMichu schreef op zondag 9 juli 2023 @ 14:07:
[Video]
Prima....laat ze lekker joelen, dat betekent dat Max het goed doet.

Te koop....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
[Video]
Gelukkig trekt Max zich daar niks van aan. Mensen die zich zo gedragen hebben een zeer laag IQ, kunnen ze niks aan doen natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Norris nu al 1 strike op track limits in Stowe? :+

Chauffeur van auto in drivers parade nam de bocht heel ruim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:20
[Video]
Hij draagt coole race helmen, maar dit hoedje is toch wat vreemd :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:39
Lando reageert er wel goed op, gisteren ook overigens, maar ja ze zijn niet voor niets bevriend uiteraard.

[ Voor 55% gewijzigd door Xgar op 09-07-2023 14:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Hoop dat ik op tijd ben voor de start want momenteel nog aan het klussen bij het broertje van mijn vriendin :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

16.00 uur toch?
Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord