Achja, Max zal er niet minder om slapen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:24:
Hahaha, wat een grap dit zeg. Ongelofelijk, wat een flater van FOM. Laat dat geboe dan gewoon horen. Wat een sneu gedoe dit zeg...![]()
Ik heb dat gisteren uitgebreid voorbij zien komen via het Duitse Formel1.de, dat lijkt wel snor te zitten t.o.v. de rest. Maar een hele race simulatie was het natuurlijk niet.-tom-562 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:20:
Toffe Q en een mooie uitslag!
Maar ik ben wel benieuwd naar de race-pace... Zou jammer zijn als ze b.v. de bandenslijtage niet onder controle hebben bij McLaren
Testing, one, two ...
RUSsen zijn per definitie niet meer grappig.sambalbaj schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:25:
[...]
maar daar hoor je tenminste aan dat het een grap is.
Als een RUS dat zou zeggen ...
"When you grow up your heart dies"
Niet opgevallen, werd vorig jaar wel gedaanSinergyX schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:25:
[...]
Je merkte de 'mute' niet tijdens Verstappen's interview?
Zooo max krijgt even handje van de big boss
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Op het hoogtepunt stoppen kan hij wel vergeten inmiddels.SinergyX schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:24:
Vind het wel lullig voor Hamilton, publiek heeft nu een nieuwe held...
Wie is er Sky aan het kijken? Hebben ze daar nu ook ballen dat het boe geroep sneu is, of zwijgen ze?
Mijn boefje is liev!
Ik moest hem googlen......TheBrut3 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:28:
Waarom doet Dybala het bandje in Silverstone? Er zijn zoveel Britten met een race geschiedenis...

I have no special talent. I am only passionately curious.
Verschil in de boardradio's tussen Norris en Piastri.
Norris gaat uit zijn dak, Piastra: yes wel done.
Heeft iemand al duidelijk wat Perez deed tijdens rood. Reed de pits binnen, maar reed door. Ik heb geen communicatie gehoord via zijn boardradio.
Norris gaat uit zijn dak, Piastra: yes wel done.
Heeft iemand al duidelijk wat Perez deed tijdens rood. Reed de pits binnen, maar reed door. Ik heb geen communicatie gehoord via zijn boardradio.
Palmer (dacht ik) gaf wel een mooie line:
He is just delivering time and time again... And Perez starts P16. (The redbull) Its not a easy ticket to the front of the grid, it gives you an advantage at this stage, but you still need the driver to deliver it.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waarom maak je je zo druk over wat er op andere zenders gezegd wordt...JB schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:29:
Wie is er Sky aan het kijken? Hebben ze daar nu ook ballen dat het boe geroep sneu is, of zwijgen ze?
Opmerkelijk ja. Volgens mij was Nigel Mansell ook in de buurt.TheBrut3 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:28:
Waarom doet Dybala het bandje in Silverstone? Er zijn zoveel Britten met een race geschiedenis...
Commercial (en daarna hebben ze het er vast niet meer over)JB schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:29:
Gaat vanaf nu verwacht ik voornamelijk over McLaren en de niettevermijden Max
Omdat ze vooraan staan om gedrag van andere supporters te veroordelenricardo246 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:30:
[...]
Waarom maak je je zo druk over wat er op andere zenders gezegd wordt...
Omdat er behoorlijk wat negatief gedaan werd/wordt over ons als NL. Net terug uit Oostenrijk, HAM werd netjes voor geklapt enz. Nu is het precies andersom. Stoort me.ricardo246 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:30:
[...]
Waarom maak je je zo druk over wat er op andere zenders gezegd wordt...
Waarom maak jij je druk om mij?
Mijn boefje is liev!
1) Norris staat onder contract bij McLaren
2) No way dat Norris wilt vertrekken om als 2e rijder te rijden bij Red Bull
Vaak bu'j te bang!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Andersom toch ook?Exocet schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:32:
[...]
Omdat ze vooraan staan om gedrag van andere supporters te veroordelen
Tja, wij waren ook niet beter bij HAM destijds. Zeg niet iedereen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:24:
Hahaha, wat een grap dit zeg. Ongelofelijk, wat een flater van FOM. Laat dat geboe dan gewoon horen. Wat een sneu gedoe dit zeg...![]()
Misschien moeten die mensen eens in een F1 auto gaan zitten en ervaren wat je moet doen om een coureur te zijn. Die gasten zetten tevens ook hun leven op het spel (laatst helaas weer gebeurt).
Max maakt zich niet druk over wat die 'supporters' doen, dus waarom zouden wij dat dan wel doen? Laat het resultaat gewoon het laatste woord hebben.....
Dybala, voetballer.
zegt de ene wereldkampioen tegen de andere .....
Vond het gekker dat VER het bandje vast moest houden omdat Dybala ook moest tekenen
Is altijd zo. Tekenen allebei.sambalbaj schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:34:
[...]
zegt de ene wereldkampioen tegen de andere .....
Vond het gekker dat VER het bandje vast moest houden omdat Dybala ook moest tekenen
Lando heeft best wat credits bij 'orange army', het is alleen helaas niet wederzijds vanuit zijn 'fanclub'.HollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:33:
[...]
Tja, wij waren ook niet beter bij HAM destijds. Zeg niet iedereen.
Misschien moeten die mensen eens in een F1 auto gaan zitten en ervaren wat je moet doen om een coureur te zijn. Die gasten zetten tevens ook hun leven op het spel (laatst helaas weer gebeurt).
(Mercedes zet ik erbuiten, daar is genoeg gebeurd om daar enigzins rechtvaardig in te zijn
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 08-07-2023 17:36 ]
Geen idee
Hij is wel de absolute smaakmaker daar.
Benieuwd naar de reactie van SAI naar NOR. Beide zijn goede vrienden, en ik heb echt het gevoel dat SAI gaat zeggen: 'Ik heb enorme spijt van mijn overstap naar Ferrari '.
PER geeft de schuld weer aan iets anders. Red flag en geen temp in de banden

Mijn boefje is liev!
Pfffff......Perez geeft de rode vlag weer de schuld en dat hij te lang stil stond in de pitlane en daardoor geen temperatuur in zijn banden kreeg....
Moet je harder rijden in je outlap...
Moet je harder rijden in je outlap...
Alvast ff wennen aan een toekomst zonder bandenwarmers.JB schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:37:
Dat snap ik dus niet over Ricciardo en Sainz. Zij hebben allebei een overwinning behaald voor hun nieuwe team, die ze nog minder snel bij hun oude zouden hebben gehaald. Het is nu ook niet zo dat als ze beide bij hun oude teams waren gebleven, dat ze dan wereldtitel kandidaat zouden zijn geweest.HollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:36:
[...]
Hij is wel de absolute smaakmaker daar.
Benieuwd naar de reactie van SAI naar NOR. Beide zijn goede vrienden, en ik heb echt het gevoel dat SAI gaat zeggen: 'Ik heb enorme spijt van mijn overstap naar Ferrari '.
Hij kan met RB meedoen voor het kampioenschap, meer verdienen, en er is een team dat een (recente) win geschiedenis heeft.-tom-562 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:32:
[...]
1) Norris staat onder contract bij McLaren
2) No way dat Norris wilt vertrekken om als 2e rijder te rijden bij Red Bull
Overigens denk ik niet dat NOR ooit naar RB zou gaan. De reden is dat RB een hard bedrijf is om te werken, en McLaren lijkt een warm bad. Denk persoonlijk niet dat NOR daarom bij RB past, tenzij ze de cultuur veranderen. NOR zal niet veranderen, dat is een zachtaardige persoon, en heeft iemand nodig zoals Zak Brown die hem zelfvertrouwen geeft.
Op zich heeft hij een punt dat hij erg lang moest wachten en de banden niet op temperatuur kreeg. Ook stond hij volgens mij niet op nieuwe softs.JB schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:37:
Per en Hul swappen. Hul zal zijn rol beter snappen en uitvoeren en dan kan ie eindelijk verdiende, gegunde podiumplekken halen.
Hij moet gewoon leveren. Hangt elke keer af van iets. Zet eens een goede tijd neer om te beginnen. Lijkt bijna alsof ie het extra doet, om de boel te frustreren.sjaool schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:42:
[...]
Op zich heeft hij een punt dat hij erg lang moest wachten en de banden niet op temperatuur kreeg. Ook stond hij volgens mij niet op nieuwe softs.
Mijn boefje is liev!
Nope, reed de pits in tijdens rood, maar hij had geen pitstop. Het was mij onduidelijk waarom (en er werd ook niets gecommuniceerd over de boardradio)sjaool schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:42:
[...]
Op zich heeft hij een punt dat hij erg lang moest wachten en de banden niet op temperatuur kreeg. Ook stond hij volgens mij niet op nieuwe softs.
ik dacht van wel. Maar hoorde ook anders. dus niet zeker.sjaool schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:42:
[...]
De extra cooldown zal hem niet geholpen hebben.
Maar daarvoor ging iedereen al sneller en zakte max maar beneden.
En toen kon PER er ook niet bij. Was langzamer dan VER toen.
Die daarna weer naar boven ging.
in de FP zat per er dichterbij dan in de Q. Het gat was best groot.
Hij had het ook zonder rood moeilijk gehad denk ik.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
RIC was wel goed bij RB, maar volgens mij ook gek gemaakt door andere teams, die hem bergen met goud beloofde en ook prestaties.BiaggioLuciano schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:39:
[...]
Dat snap ik dus niet over Ricciardo en Sainz. Zij hebben allebei een overwinning behaald voor hun nieuwe team, die ze nog minder snel bij hun oude zouden hebben gehaald. Het is nu ook niet zo dat als ze beide bij hun oude teams waren gebleven, dat ze dan wereldtitel kandidaat zouden zijn geweest.
SAI weet ik niet, maar hij was wel een goede mentor voor NOR.
Maar dan heb je wel twee Nederlanders in één team.pietr schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:43:
Per en Hul swappen. Hul zal zijn rol beter snappen en uitvoeren en dan kan ie eindelijk verdiende, gegunde podiumplekken halen.
Door zijn overstap heeft RIC toch lekker kunnen cashen en nu kan hij doen wat hij wil.HollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:46:
[...]
RIC was wel goed bij RB, maar volgens mij ook gek gemaakt door andere teams, die hem bergen met goud beloofde en ook prestaties.
SAI weet ik niet, maar hij was wel een goede mentor voor NOR.
Veel makkelijker tijdens besprekingen. 😁HollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:47:
[...]
Maar dan heb je wel twee Nederlanders in één team.
Nog 3 poles voor Max en hij staat gelijk met Senna zijn record. In Zandvoort kan hij dus gelijk komen.
Gaat nog wel een kluif worden. Iedereen komt dichterbij de RB19 en Perez laat maar weer eens zien dat het geen easy front-row-qualy machine is.TheBrut3 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:52:
Nog 3 poles voor Max en hij staat gelijk met Senna zijn record. In Zandvoort kan hij dus gelijk komen.
Ik bedoel; die 3 poles gaan er natuurlijk komen maar misschien minder snel dan Zandvoort
[ Voor 11% gewijzigd door Chefbierrr op 08-07-2023 17:56 ]
Senna had wel even wat meer pole positions.TheBrut3 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:52:
65 stuks!
Hij is ongeëvenaard hoe goed hij dat kon.
Duurt nog even voordat Max dat gaat halen en of het zelfs gaat lukken
[ Voor 6% gewijzigd door d-vine op 08-07-2023 17:59 ]
In een Mclaren Idd. Max is al wel L. Hamilton voorbij in zijn McLaren periode.d-vine schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:55:
[...]
Senna had wel even wat meer pole positions.
65 stuks!
een treffende spreuk
Hij bedoelt meeste poles op een rij. Senna staat op 8 poles achter elkaar.d-vine schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:55:
[...]
Senna had wel even wat meer pole positions.
65 stuks!
Hij is ongeëvenaard hoe goed hij dat kon.
Most consecutive Formula One pole positions
[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 08-07-2023 18:03 ]
En Max op het matje voor iets in Q2?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
That makes more sensesjaool schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 18:02:
[...]
Hij bedoelt meeste poles op een rij. Senna staat op 8 poles achter elkaar.
botsing met de pit-wall?Chevy454 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 18:03:
Er is in ieder geval (nog) geen FIA document van.Chevy454 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 18:03:
Alpha Tauri heeft een boete van €5000 gekregen voor de unsafe release van DEV.
Zo, die sector 3 van Max 👏
een treffende spreuk
Stond Bottas nou stil omdat hij geen brandstof meer had?
https://www.fia.com/sites...l%20sample%20car%2077.pdf
https://www.fia.com/sites...l%20sample%20car%2077.pdf
https://gp33.nl/f1-nieuws...e-akkefietje-met-mercedessjaool schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 18:07:
Er is in ieder geval (nog) geen FIA document van.
Uiteindelijk dus niks aan de hand.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
GP33 was dus weer sensatie aan het maken terwijl het er niet was.Chevy454 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 18:18:
[...]
https://gp33.nl/f1-nieuws...e-akkefietje-met-mercedes
Dat zou dan een DSQ en dus P20 start voor Bottas zijn lijkt me?
Albon stond ook lang in de pitlane te wachten, reed vlak achter Perez en haalde wél een prima tijd.sjaool schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:42:
[...]
Als Perez vind dat hij te lang moest wachten had hij later naar de pit exit moeten rijden… Hij bedient dat pedaal zelf
Nee man, met zijn brieven, constante gezuig, en die hele situatie met piastriHollowGamer schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:58:
[...]
Wha? Die Zac Brown is juist een sympathieke persoon.
:strip_exif()/f/image/1iRqPs4TqQtyUqym9f6JfqCL.jpg?f=fotoalbum_large)
here we see an F1 car out of its natural environment pic.twitter.com/imczGkddmr
— WTF1 (@wtf1official) 8 juli 2023
Haha is dat niet warm voor een f1 coureur zon volle bos haar zoals piastri. Zou mijn.haar millimeteren
Enthousiaste Ron Dennis geluidenVinniedh schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 18:39:
Haha is dat niet warm voor een f1 coureur zon volle bos haar zoals piastri. Zou mijn.haar millimeteren
Naar Doohan gekeken? Die had ook altijd een flinke kop haar en toen ineens gemillimeterd.Vinniedh schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 18:39:
Maar zijn natuurlijk wel meer coureurs met veel haar. Na Russels sweaty rain vertelde IIRC Buxton dat Rosberg toen altijd een velletje WC papier (of soortgelijks) in de balaclava deed zodat het zweet "opgevangen" zou worden en niet in zijn ogen zou lopen.
Ik zat dit terug te kijken omdat iemand anders zei dat de rode vlag kwam toen hij de pit aan het uitrijden was en er dus niks aan kon doen maar dat was niet zo.jan390 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:30:
Perez maakt pitstop voor nieuwe softs
Tijdens zijn outlap op de baan komt de rode vlag
Boardradio zeggen ze box box
Perez rijdt door de pitlane stuurt kort naar rechts ter hoogte van de redbull garage waar iedereen klaarstaat, maar een seconde later stuurt hij naar links en rijd de RB pitbox voorbij.
Gaat als eerste wachten bij de pit exit.
Niks over de boordradio.
Lijkt er dus erg op dat hij zelf zonder overleg besloot om aan het einde van de pitlane te wachten met afkoelende banden, erg vreemd en eigen schuld dus.
Dit zijn zware tijden voor mij als Nyck the boss the vries superfan maar goed, ik ken deze tijden toen ik nog Jos the Boss volgde dus ik denk dat het echt wel goed gaat komen. Ik hoop voor Nyck dat hij een contract krijgt bij McLaren als Lando naar RedBull gaat. Nyck is een mcLaren protege.
Komt wel vaker voor dat een coureur de pits uit wil rijden en de pit exit gesloten wordt. Team kan hem dan gewoon ophalen en door de slow lane terug duwen. Dus als die situatie het geval was dan had het team hem gewoon opgehaald.Skidmarks schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 19:15:
[...]
Ik zat dit terug te kijken omdat iemand anders zei dat de rode vlag kwam toen hij de pit aan het uitrijden was en er dus niks aan kon doen maar dat was niet zo.
Ga er maar van uit dat er wel radioverkeer was, maar dat gefilterd was op F1TV onboard. Al zou die het zelf zo besluiten, dan nog zou het team verhaal halen.Perez rijdt door de pitlane stuurt kort naar rechts ter hoogte van de redbull garage waar iedereen klaarstaat, maar een seconde later stuurt hij naar links en rijd de RB pitbox voorbij.
Gaat als eerste wachten bij de pit exit.
Niks over de boordradio.
Lijkt er dus erg op dat hij zelf zonder overleg besloot om aan het einde van de pitlane te wachten met afkoelende banden, erg vreemd en eigen schuld dus.
Nyck is een Ron Dennis protegé, Norris is een Zak Brown protegé. Dus toen Dennis gewipt werd was de toekomst van Nyck ook duidelijk. Feit dat vervolgens geen enkel team hem oppikte en hij uberhaupt met Dennis aan het roer geen kans kreeg zegt ook voldoende. Denk dus dat Haas & Willians wel tevreden zijn met de keuze van AlphaTauri. De eerste heeft nu gekozen voor een oudgediende die waar voor zijn geld geeft (in de Q dan gezien de auto) en de ander heeft een echte rookie die geen gekke dingen doet en er dit weekend ook bij zat.Rene44 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 19:19:
Dit zijn zware tijden voor mij als Nyck the boss the vries superfan maar goed, ik ken deze tijden toen ik nog Jos the Boss volgde dus ik denk dat het echt wel goed gaat komen. Ik hoop voor Nyck dat hij een contract krijgt bij McLaren als Lando naar RedBull gaat. Nyck is een mcLaren protege.
[ Voor 17% gewijzigd door RobertMe op 08-07-2023 19:24 ]
Het lijkt er echt op dat het zijn eigen besluit was, omdat hij wel instuurt bij de box en split second later zich bedenkt. Dan zou het stukje waar ze verhaal halen eruit gefilterd zijn in de boordradio. Lastig als we niet alles horen om te bepalen wat er nu gebeurt is.RobertMe schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 19:19:
[...]
Komt wel vaker voor dat een coureur de pits uit wil rijden en de pit exit gesloten wordt. Team kan hem dan gewoon ophalen en door de slow lane terug duwen. Dus als die situatie het geval was dan had het team hem gewoon opgehaald.
[...]
Ga er maar van uit dat er wel radioverkeer was, maar dat gefilterd was op F1TV onboard. Al zou die het zelf zo besluiten, dan nog zou het team verhaal halen.
En Nyck praatte zijn grote mond voorbij bij Ziggo, dat hij op “pole position” zou staan voor een stoeltje bij McLaren. Toen werd ie teruggefloten en afgestraft.RobertMe schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 19:21:
[...]
Nyck is een Ron Dennis protegé, Norris is een Zak Brown protegé. Dus toen Dennis gewipt werd was de toekomst van Nyck ook duidelijk. Feit dat vervolgens geen enkel team hem oppikte en hij uberhaupt met Dennis aan het roer geen kans kreeg zegt ook voldoende. Denk dus dat Haas & Willians wel tevreden zijn met de keuze van AlphaTauri. De eerste heeft nu gekozen voor een oudgediende die waar voor zijn geld geeft (in de Q dan gezien de auto) en de ander heeft een echte rookie die geen gekke dingen doet en er dit weekend ook bij zat.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Dat hij zich bedenkt is natuurlijk een aanname. Aannemelijker (ja, ook dat is een aanname) is dat hij last seconde te horen krijgt door te rijden. Gewoon een last second strategische beslissing.Skidmarks schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 19:22:
[...]
Het lijkt er echt op dat het zijn eigen besluit was, omdat hij wel instuurt bij de box en split second later zich bedenkt. Dan zou het stukje waar ze verhaal halen eruit gefilterd zijn in de boordradio. Lastig als we niet alles horen om te bepalen wat er nu gebeurt is.
Wat een diarree site. Elke titel is uit zijn verband getrokken en voor de kliks.Chevy454 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 18:18:
[...]
https://gp33.nl/f1-nieuws...e-akkefietje-met-mercedes
Ah, gelukkig doen andere teams dat niet.Vinniedh schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 18:34:
[...]
Nee man, met zijn brieven, constante gezuig, en die hele situatie met piastri
Waar komt die fabel vandaan dat wij niet alles horen? En waarom zou dit dan eruit "gefilterd" zijn? Het is echt gewoon grote lulkoek. Zoveel boordradio's die erger of intressanter zijn die gewoon te horen zijn elk weekend. Ook met vloeken erin.RobertMe schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 19:26:
[...]
Dat hij zich bedenkt is natuurlijk een aanname. Aannemelijker (ja, ook dat is een aanname) is dat hij last seconde te horen krijgt door te rijden. Gewoon een last second strategische beslissing.
superdom op dit niveau, waar voor ieder schroefje of onderdeel wel een mannetje/vrouwtje loopt in zo'n team
Had redbull ook vorig jaar in Singapore. Zijn halverwege van plan veranderd denk ik. Dom ja, maar ja.Bushie schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 19:39:
[...]
superdom op dit niveau, waar voor ieder schroefje of onderdeel wel een mannetje/vrouwtje looopt in zo'n team
een treffende spreuk
Kwam hier ook (weer) een comment voorbij dat Verstappens radio nadat hij de "pitmuur" kuste ontbrak. Terwijl die dus vervolgens weer wel in de world feed herhaald werd.DoeEensGek schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 19:34:
[...]
Waar komt die fabel vandaan dat wij niet alles horen? En waarom zou dit dan eruit "gefilterd" zijn? Het is echt gewoon grote lulkoek. Zoveel boordradio's die erger of intressanter zijn die gewoon te horen zijn elk weekend. Ook met vloeken erin.
Moge dus duidelijk zijn dat er sinds verschillende races/dit seizoen boordradios niet te horen zijn op onboard kanaal terwijl ze later wel in de world feed zitten. Dat het zou komen door technische oorzaken is daarbij nogal onlogisch. Alle verkeer (data, video en audio) vanaf de auto naar het team is de verantwoording van FOM (verloopt via antenne in de T-cam en wordt opgepikt door "ontvangers" die FOM trackside plaatst) waarbij FOM ook verantwoordelijk voor se distributie daarvan naar de teams. Zou dan nogal gek zijn dat de video feed wel aangeleverd kan worden naar F1TV maar de audio (radio) feed niet. Terwijl beiden ook nog eens verwerkt worden in Biggin Hill (zowel F1TV "uitzending" als "ondersteuning" world feed (die dus o.a. de boordradios uitzoeken en replays maken) zit in hoofdkantoor FOM).
Huh, hebben ze Piastri nu uit de top 3 foto gephotoshopped?
Heb dit even gecontroleerd maar dit zit gewoon in de onboard op 00:27:48. Vind het niet aannemelijk dat we niet alle board radio’s te horen krijgen. Dan zou de FOM alle live feeds altijd alles beluisteren en een knop hebben om het eruit te halen. Lijkt mij niet te doen en waarom zouden ze?RobertMe schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 19:45:
[...]
Kwam hier ook (weer) een comment voorbij dat Verstappens radio nadat hij de "pitmuur" kuste ontbrak. Terwijl die dus vervolgens weer wel in de world feed herhaald werd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |