[F1 2023] Race 10 GP van Oostenrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 28 Laatste
Acties:
  • 101.748 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Treveo schreef op zondag 2 juli 2023 @ 10:25:
[...]

Sorry, welke record precies?
Aantal ronden onafgebroken aan de leiding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:08
hjs schreef op zondag 2 juli 2023 @ 08:48:
[...]

Hoe werkt dat dan, ronde 1 lag hij niet de hele tijd aan de leiding ?
Volgens mij wordt het gemeten bij start/finish

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:33

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/moUZsZS_vzIkZshVPZNFGG39qcs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uH0oXz80MylXOiEGhbZCrj52.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Aantal ronden aan een stuk aan de leiding gereden. Verstappen staat nu op basis van de afgelopen races op een kleine 200. Als hij vandaag de hele race weer aan de leiding rijdt (71 ronden) gaat hij naar plek 2 in die lijst. Ascari staat op de eerste plek met een kleine 300 rondes.

Maar, vergelijking blijft wel enigszins scheef. Bij Ascari zit de nordschleife daar ook bij, en dat was een race van 17 ronden of iets dergelijks :p Aantal kilometers achter elkaar aan de leiding is bij Verstappen ook dan nog vele malen lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:18
Meeste rondes op rij aan de leiding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

TheBrut3 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 08:44:
Jammer dat de sprintrace niet telt voor het rondes aan de leiding record. Anders had Max dat deze race van Ascari kunnen pakken , een record wat al meer dan 70 jaar staat.
Mijn inziens alleen leuk voor de statistieken. Voor de sport zou het leuker zijn als er een echte strijd om het WK zou zijn.

Wat zeg ik, een keer een strijd voor de winst van een race zou al heel wat zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Dj-sannieboy op 02-07-2023 11:18 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SQMjC-1-olrAJl7yCAyzvE-rK3c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/i5jBVSNP4A73WKLEJoi5mSLw.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asdfqwerty
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 18-06 15:10
Ik neem aan dat dat betekent dat de soft niet gebruikt gaat worden :+

Ben overigens ook benieuwd wat de gedachte is om 2 sets hards te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-06 21:53

BeaM-R

Powerrrrr

asdfqwerty schreef op zondag 2 juli 2023 @ 11:27:

Dezelfde gedachte als waarom je 4 sets medium denkt nodig te hebben. ZIjn gewoon over, alles hoeft niet op.

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-06 21:47
Vandaag is de eerste race van dit seizoen die ik niet (live) kan zien: verjaardag schoonmoeder. Misschien lukt het om tegen de tijd dat de race start via mijn telefoon (onder tafel) even mee te kijken. En anders wat vaker naar de wc.

Veel plezier met de race!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d-vine
  • Laatst online: 14:01
Stiekem kijke niets mis mee ;)
Ik heb ook sinds tijden een race gemist gisteren. Maar er waren belangrijkere zaken in het leven en dat was mijn dochter zien om haar zwemdiploma te halen.

Met meer en meer races zal het in de toekomst wel vaker gebeuren dat je een keer wat mist. Gebeurt met alle sporten tegenwoordig niet meer bij te houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Mensen gaan wel voorbij dat Max bij de start PER ook naar buiten dreef.

Dit is zeker niet goed, maar Max is ook niet altijd de ideale schoonzoon. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Himalaya
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:40
Begint de race om 13:00 uur?

Sorry, kon het niet laten :*)

de weg naar de top begint met de eerste stap, en als je er bent snel weer terug. reizen is leuker dan er zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-06 21:34
Net de sprint race gezien. Wat is dat toch een heerlijk format. Oldscool quali is ook leuk op zijn manier, maar. Een korte felle race is veel gaver!! En zeker als headband ook nog regent……

Perez heeft weer even gebeten naar de enkels van Max, Max mocht weer even zijn eigen lompe ik zijn. Genieten!! Ik snap dat sommigen verontwaardigd zijn naar Perez, voor mij is het een wijs dat ie tot het gaat (en er ietsje voorbij) wil gaan. Hartstikke goed.

Ik droom nog steeds dat Perez bij rbr mag gaan racen. Ik gun het hem zo erg!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:40

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

wowly schreef op zondag 2 juli 2023 @ 12:03:

Ik droom nog steeds dat Perez bij rbr mag gaan racen. Ik gun het hem zo erg!
Over een paar uurtjes mag hij weer :+

www.google.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!
HollowGamer schreef op zondag 2 juli 2023 @ 11:54:
[...]

Mensen gaan wel voorbij dat Max bij de start PER ook naar buiten dreef.

Dit is zeker niet goed, maar Max is ook niet altijd de ideale schoonzoon. ;)
Welke start heb jij gekeken? Perez rijdt ruim voor Verstappen en mist zelf T1.
Daardoor heeft hij weer een slechte exit waardoor Verstappen er naast komt. En de inhaalactie in T3, tsja, die's niet zo uniek. Sowieso semi identiek aan twee keer Verstappen vs Leclerc, maar ook zo goed als identiek aan Hamilton vs Rosberg. Dat is nu eenmaal de manier om daar in te halen. Zelf de exit opgeven en pogen de ander ook zoveel te vertragen dat die een slechte exit heeft zodat je een drag race naar T4 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:15
Magnussen en de Vries starten straks vanuit de pitstraat.

Magnussen vanwege aanpassing van de afstelling onder parc fermé. Bij de Vries zijn de achtervleugel en beam wing naar een vorige specificatie gegaan en de ophanging is aangepast. Daarnaast zijn bij de wagen van de Vries meteen de energy store (ES) en de control electronics (CE) vervangen.

[ Voor 20% gewijzigd door Chocoball op 02-07-2023 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chocoball schreef op zondag 2 juli 2023 @ 12:58:
Daarnaast zijn bij de wagen van de Vries meteen de energy store (ES) en de control electronics (CE) vervangen.
De hoeveelste zijn dat / pakt die daarmee meteen een grid penalty mee? Lijkt mij wel, anders is het "zinloos" tenzij er concrete issues waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
RobertMe schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:03:
[...]

De hoeveelste zijn dat / pakt die daarmee meteen een grid penalty mee? Lijkt mij wel, anders is het "zinloos" tenzij er concrete issues waren.
Ik kan niet meer bij de Twitter FIA document bot maar voor beiden staat previously used 2 dus in beide gevallen de 3e .Geen reden maar het scheelt weer een gridstraf door de start vanuit de pitstraat.

[ Voor 12% gewijzigd door Chocoball op 02-07-2023 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:41
Hoe kiezen ze de mensen die de auto's rijden voor de driversparade? Medewerkers van FIA/het circuit?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chocoball schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:05:
[...]

Ik kan niet meer bij de Twitter FIA document bot maar voor beiden staat previously used 2 dus in beide gevallen de 3e.
En dat is bij die componenten...? Ik meen ook de grens toch? 2 stuks, penalty voor de derde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
RobertMe schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:09:
[...]

En dat is bij die componenten...? Ik meen ook de grens toch? 2 stuks, penalty voor de derde.
Maximaal 2, maar door de start vanuit de pitstraf spaart een gridstraf uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maarten_E schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:08:
Hoe kiezen ze de mensen die de auto's rijden voor de driversparade? Medewerkers van FIA/het circuit?
Eigenaren van de auto? ;) Lijkt mij dat, als het om die klassieke auto's gaat (geen idee of dat hier het geval is) het gewoon gevraagd wordt aan een clubje van "klassieke auto eigenaren" en die ook een leuke middag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chocoball schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:10:
[...]

Maximaal 2, maar door de start vanuit de pitstraf spaart een gridstraf uit.
Dat laatste was waar ik op doelde ja ;) "Zal vast een strategische wissel (+ penalty) zijn in combinatie met toch al uit de pitstraat starten".

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
Het contract voor de grand prix van Oosternrijk is verlengd tot en met 2030.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:41
RobertMe schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:10:
[...]

Eigenaren van de auto? ;) Lijkt mij dat, als het om die klassiere auto's gaat (geen idee of dat hier het geval is) het gewoon gevraagd wordt aan een clubje van "klassieke auto eigenaren" en die ook een leuke middag hebben.
Dat is verrekte logisch 8)7
Ook leuk voor hen om opeens een F1-coureur naast zich te hebben, ook al is het maar voor een paar minuten.

Edit: Het zijn Steyr Haflingers, een soort Oostenrijkse Unimog.

[ Voor 6% gewijzigd door Maarten_E op 02-07-2023 13:15 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15

Bullet NL

Eigen Wijs

Chocoball schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:12:
Het contract voor de grand prix van Oosternrijk is verlengd tot en met 2030.
Dat vind ik opmerkelijk, in Zandvoord en Spa liggen de contracten onder druk, terwijl ze hier voor 7 jaar bij tekenen??

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Bullet NL schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:14:
[...]

Dat vind ik opmerkelijk, in Zandvoord en Spa liggen de contracten onder druk, terwijl ze hier voor 7 jaar bij tekenen??
Afgelopen maart was het contact al verlengd van 2024 t/m 2027 maar komen nog 3 jaar bij dus.

Spa en Zandvoort liggen dicht bij elkaar en eigenlijk gaat dezelfde fan base naar deze grand prix wedstrijden dus niet aantrekkelijk genoeg. Bij Spa was het ook nog dat de FOM niet tevreden was over de fan beleving zoals het verkeer om het circuit, de faciliteiten, fan zones. Daar heeft Spa aan gewerkt maar blijkbaar staan ze nog steeds op het lijstje van afvallers zodra een race in Afrika erbij komt. Mocht Las Vegas alle recorrds verbreken dan kan dat misschien wel eens het kantelpunt worden dat Europese races ingeruild worden voor nog meer Amerikaanse straatraces.

[ Voor 46% gewijzigd door Chocoball op 02-07-2023 13:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

"Red Bull Ring". Ik vermoed dat de eigenaar van het circuit niet heel lastig doet over een paar euro meer of minder. I.t.t. de Belgische overheid (?) en prins bril.

Daarnaast levert Oostenrijk altijd leuke races op en trekt het ook een flink aantal toeschouwers. En de Benelux is ook gewoon verzadigd gezien het allemaal fans voor dezelfde coureur zijn. En volgens mij is het ook niet perse dat FOM Spa & Zandvoort helemaal van de kalender wil halen. Maar dat het om en om zal zijn.,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 13:44
Chocoball schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:16:
[...]
Mocht Las Vegas alle recorrds verbreken dan kan dat misschien wel eens het kantelpunt worden dat Europese races ingeruild worden voor nog meer Amerikaanse straatraces.
Dan wordt dat ook een mooi moment om heel veel races minder live te kijken en de F1 minder intensief te volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y6AN1zyANDXqLIkokvcS9rJ5C54=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ve1sq81eXA19kxupNlK3ssmG.webp?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NomoDigger
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:05
Net paar drupjes gehad, nu weer zonnig. Aan de overkant van de vallei lijkt het te regenen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22-06 21:23
[...]

Stopt Max zit er geen hond meer op de tribune in Zandvoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:30
kraanwagen schreef op zondag 2 juli 2023 @ 08:26:
Ik verwacht een saaie race (althans: voor de race om P1). Hoop dat de FIA iets doet met de suggestie om het speelveld gelijker te maken.
Hoe lang volg je F1 al?

F1 is F1.

F1 is geen F2 of F3 of Indycar, waarin iedereen hetzelfde chassis en dergelijke krijgt, zodat elke basis van de auto gelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Oeh... Dreigend luchtje daar! Dat kan nog wat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:06

sus

is druk :+

Regenrace? Actueel beeld vanaf het circuit laat grijze wolken zien…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F60x_eimqBqS8uBROhwKOq50OOo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5bPaoY6fFaGnBOB5cVr5I4qB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

sus schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:07:
Regenrace? Actueel beeld vanaf het circuit laat grijze wolken zien…

[Afbeelding]
Er komen alleen geen regendruppels uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-06 08:49
De eerste rondjes van vandaag worden gereden inmiddels. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bk2kNPNb50pUrmlBZvmaHblYEtM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XaHXKWaBmLMtipqqLCqEl94H.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, Hamilton werd terug de pitbox in geduwd tijdens verkenningsronden. Toch geen standaard dingetje meen ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
Jetpack flyby, een keer wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:26:
Jetpack flyby, een keer wat anders.
Red Bull geeft je jetpacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Kist schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:52:
[...]

Idd, zie wat er met races in Duitsland gebeurd is, dat land is nog ff wat groter dan NL en heeft zelfs een bloeiende autoindustrie.
Met een paar Duitse coureurs was het afgeladen vol en nu krijgen ze het niet eens meer voor mekaar om de boel financieel rond te krijgen al zal er in België en vooral met die pandjesprins wel wat makkelijker "iets te regelen" zijn dan met een Duitse organisator.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

[...]

Kuch.. gloryhunters kuch..

Ondertussen een jetpack gast gecrashed

[ Voor 9% gewijzigd door Dj-sannieboy op 02-07-2023 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PalingDrone schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:28:
[...]

Idd, zie wat er met races in Duitsland gebeurd is, dat land is nog ff wat groter dan NL en heeft zelfs een bloeiende autoindustrie.
Met een paar Duitse coureurs was het afgeladen vol en nu krijgen ze het niet eens meer voor mekaar om de boel financieel rond te krijgen al zal er in België en vooral met die pandjesprins wel wat makkelijker "iets te regelen" zijn dan met een Duitse organisator.
Hockenheim kreeg de boel sowieso al niet rond. AFAIK was het zelfs in de hoogtijdagen van Vettel lastig om rond te komen. 2019 was ook niet voor niks zwaaar gesponsord door Mercedes.
Zou me niks verbazen dat ze de laatste jaren meer Verstappen fans aan trokken dan Vettel/Rosberg/Hulkenberg(/Wehrlein) fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus

sus

is druk :+

Dj-sannieboy schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:11:
[...]

Er komen alleen geen regendruppels uit ;)
We zijn nog niet begonnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
PalingDrone schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:28:
[...]

Niet alleen de financiën,ook milieuvergunningen krijgen is een uitdaging. Plus dat de huidige Duitse coureurs niet de aantalleen trekken zoals Schumacher sr.

Voor 2026 wordt er vooral naar Audi gekeken als sponsor voor een Duitse race op de kalender.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:16
RobertMe schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:32:
[...]

Hockenheim kreeg de boel sowieso al niet rond. AFAIK was het zelfs in de hoogtijdagen van Vettel lastig om rond te komen. 2019 was ook niet voor niks zwaaar gesponsord door Mercedes.
Zou me niks verbazen dat ze de laatste jaren meer Verstappen fans aan trokken dan Vettel/Rosberg/Hulkenberg(/Wehrlein) fans.
2019 Hockenheim was dan ook een fantastische race. Nog nooit zoveel crashes gezien in een paar rondjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 08:59
Dj-sannieboy schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:29:
[...]

Ondertussen een jetpack gast gecrashed
Ze lieten zien dat hij ook weer opgestaan was. Hinkte wel een beetje

Die jet gasten moesten de finish vlag naar de finish brengen dus denk dat de finish vlag er vandaag niet is door de crash😅

[ Voor 21% gewijzigd door Crysania op 02-07-2023 14:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
[...]

Is er gelukkig weer plek voor de 'echte' fans. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 14:47

Pierre

Van nature lui!

Zo ik ga de laptop dicht doen, iedereen een hele leuke en spannende race, wie weet komt er nog iets regen vanmiddag.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:13
asdfqwerty schreef op zondag 2 juli 2023 @ 11:27:

De soft alleen voor erg late safetycar of de glory run voor fastest lap.

2 hard heeft alleen zin voor de wagens met erg hoge banden slijtage zoals Ferrari en Haas.

Maar lijkt bijna unaniem op medium -hard - medium uit te gaan draaien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Nyck de Vries start vanuit de pits omdat Alpha Tauri wat onderdelen wil testen. Tost: we zien aan het einde van de race of het heeft gewerkt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

Vast iets minder animo, maar zal vast nog we uitverkocht zijn.
Maar nu is het ook al ongeveer dubbel uitverkocht.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
StefanVerkerk schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:38:
Nyck de Vries start vanuit de pits omdat Alpha Tauri wat onderdelen wil testen. Tost: we zien aan het einde van de race of het heeft gewerkt of niet.
apart, werd eerder gezegd dat de achervleugel en beam wing van een vorige specificatie waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chocoball schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:40:
[...]

apart, werd eerder gezegd dat de achervleugel en beam wing van een vorige specificatie waren.
Dus kunnen ze uit proberen of de nieuwe, op Yukis auto, echt beter zijn? DeVries zal toch geen punten scoren, (al helemaal :X) niet vanaf P20. Dus nu kunnen ze een vergelijking tussen de specs doen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Iedereen heel veel plezier met de race!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 30%
2 Jul 2023, 14:45:21, Lap 1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:38
Die minuut stilte was wel indrukwekkend zeg, echt iedereen stil

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8X2V6aBKssESUYu5wrQnBAY-M7Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RHY6Qi7xsrmlB6hhZM7T6VYZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

YakuzA schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:39:
[...]

Zakelijk proberen ze anders nog aardig wat te slijten. Na 2 jaar zit de klad er daar wel in.

Heb zelf van 3 bedrijven gratis kaarten aangeboden gekregen :p Hoefde je 2 jaar geleden ook niet mee aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:57
Wat een hoop kabaal na die minuut stilte… wat een contrast.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Hoppa, zo doe je een volkslied! Prachtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Dat is een flink orkestje zo 10 minuten voor de start.
Heel mooi.

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 02-07-2023 14:48 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Laatst online: 06:39
PatrickC schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:48:
Wat een hoop kabaal na die minuut stilte… wat een contrast.
Tja, het leven gaat door. Het was een mooi moment. De stilte en de muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22-06 21:23
YakuzA schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:39:
[...]

Misschien. Ik weet alleen dat ik in de +- 20 jaar pre max nooit iemand over Formule 1 hoorde en nu is ineens iedereen fan. Maar wel opmerkingen maken over voorspelbaar, saai, etc. Het is niet alsof het in onze nationale dna zit om deze sport te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:03
Waarom stond Hamilton met zijn vingers in de oren tijdens het volkslied? De rest leek geen last te hebben van te harde muziek...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-06 22:24
SunnieNL schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:50:
Waarom stond Hamilton met zijn vingers in de oren tijdens het volkslied? De rest leek geen last te hebben van te harde muziek...
Hij moet altijd iets aparts doen, bah...

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Kwamen die vliegtuigen niet over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:19

mr_petit

opperprutser

[...]

Dat is ook opmerkelijk.
Maar ik vind het nòg opmerkelijker dat een land als Duitsland al een tijdje helemaal geen GP meer heeft.
Eigenlijk een blamage.

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Bang voor tinnitus? Ergens snap ik dat wel hoor... zo'n orkest blaast toch al gauw 95 decibel+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:55
Dat publiek... Wat kost een kaartje tegenwoordig?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Werkelijk wat maakt het toch uit dat Hamilton de muziek te hard vond, je kunt ook echt om ieder ding gaan zeuren.

Het is in ieder geval droog voor nu. Dat wordt denk ik nog het meest belangrijkste om naar te kijken vandaag.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:40
Kist schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:50:
[...]

Misschien. Ik weet alleen dat ik in de +- 20 jaar pre max nooit iemand over Formule 1 hoorde en nu is ineens iedereen fan. Maar wel opmerkingen maken over voorspelbaar, saai, etc. Het is niet alsof het in onze nationale dna zit om deze sport te volgen.
Vreemd, in mijn omgeving keken echt veel mensen pre max. Was lekker op Zondag op de bank hangen en F1 kijken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-06 23:31
Iedereen een fijne race alvast!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:44

Quad

Doof

Fijne race allen. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

mir4dor schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:47:
Die minuut stilte was wel indrukwekkend zeg, echt iedereen stil
In tegendeel, veel mensen hadden het niet eens door en de muziek met “Super Max” ging hard door de speakers 🤦🏼‍♂️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Here we goo!!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Roll intro, daar gaan we! Veel plezier iedereen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Opeens gaat het over regen, maar ik heb hier nog steeds 0 op de radar :p Beetje wistfull thinking?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:19
Fijne race. Hoop dat het nog spannend wordt. Wat vlagjes en Safety Car doet wonder.

[ Voor 7% gewijzigd door plizz op 02-07-2023 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
plizz schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:56:
Fijne race. Hoop dat het nog spannend wordt. Wat vlagjes en Safety Car.
Ik ook!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Fijne race iedereen. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 21-06 20:21

DarkSide

theres no place like ::1

Ok lets go (zometeen)
Eens kijken naar de pace van de FERs en zeker LEC (tov gisteren).
Benieuwd of ALO een lesje aan STR gaat geven. Of dat STR toch voor hem eindigt.

En benieuwd wat PER kan doen aan een opmars.
Met 2 goede FER's is podium sowieso lastig

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Veel plezier allemaal. oOo :9B

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:46

sjaool

Every life should have 9 cats

Iedereen veel plezier met de race. Mij zul je niet horen want ik ga hem met de dochter en de schoonzoon kijken. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:50
Veel plezier en fijne race allemaal!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pHlPRmmm1s4LbYiKTv7ndi52yoo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ufYNCuGR7mojabe2kdPcjnmU.jpg?f=fotoalbum_large

Bandenstaatje

(Bron: Multiviewer.app)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14:48
Have fun allemaal, benieuwd naar de gevechten. In het middenveld.

Kom op Max!!

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-06 20:24
nou, genieten allemaal, kijken wat er gaat gebeuren!

at your service

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

zit er klaar voor.

Veel plezier allemaal!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
StefanVerkerk schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:38:
Laten we hopen dat het hele veld niet in een Nederlandse sandwich zit...
En dan hoop ik vooral dat DEV nu eens niet als laatste finisht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Buien trekken weg, geen nieuwe buien in de aanvoerrichting (NW -> ZO). Lijkt dus vooralsnog droog te blijven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pTDpuVfrrauGDBCQCHxBqEx7Sj4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gbYMCOn5HrTzhv1Q4WegL65R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-06 20:00
Here we go .. wens iedereen een spectaculaire race toe.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:16

basvn

Breezand - NHN

Ben benieuwd of de Ferrari´s met de start een beetje kunnen aanvallen, of dat Max zo weg kan rijden van de rest

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Veel plezier iedereen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Fijne race allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Fijne race allemaal :)

De regen hangt wel in de buurt, het hangt er een beetje om of het gaat regenen. Na 16:05 is nu de verwachting
https://www.buienradar.nl...ei_knittelfeld/at/2764812

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:16

basvn

Breezand - NHN

Max heeft z´n oranje bril op :+
onboard is oranje

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:48
Fijne race mannen!

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-06 20:24
Alo op hard als enige in de top... leuke keuze

at your service

Pagina: 1 ... 15 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord