[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 37 Laatste
Acties:
  • 68.681 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
PolarBear schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:56:
[...]

In mijn beleving bij Milan toen echt ongelofelijk goed. Maar nu inderdaad niet echt een top keeper.
Beetje dikkig in mijn beleving. Niet athletisch of afgetraind zoals je zou verwachten of ziet als een ter stegen als nu direct live vergelijking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Millie-ano schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:55:
[...]

Ook als ze uiteindelijk tegen elkaar spelen moeten ze ook rekening houden met de competitie er naast. Veel van die top affiches waren eigenlijk enorme zaadpotten.
Ik heb vorige week geen CL gekeken, geen teams die ik support en verwachte eigenlijk zaadpotten maar dit lijkt een CL kwart finale worden waar alle 8 wedstrijden het kijken wel waard waren (ik ga er van uit dat de potten morgen met nog alles op het spel ook het kijken waard worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
PolarBear schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 23:00:
[...]

Ik heb vorige week geen CL gekeken, geen teams die ik support en verwachte eigenlijk zaadpotten maar dit lijkt een CL kwart finale worden waar alle 8 wedstrijden het kijken wel waard waren (ik ga er van uit dat de potten morgen met nog alles op het spel ook het kijken waard worden).
Ja tuurlijk vorige week was smullen..vanavond ook. Maar als er zo'n competitie komt gaan ze echt niet elke keer volle bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Millie-ano schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 23:01:
[...]

Ja tuurlijk vorige week was smullen..vanavond ook. Maar als er zo'n competitie komt gaan ze echt niet elke keer volle bak.
Begrijp mij niet verkeerd, in mijn ogen is zijn deze kwartfinales de uitzondering. Vandaar dat ik vorige week überhaupt niet gekeken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Millie-ano schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:58:
[...]

Beetje dikkig in mijn beleving. Niet athletisch of afgetraind zoals je zou verwachten of ziet als een ter stegen als nu direct live vergelijking
Niet heel raar als je maar 4 wedstrijden per jaar hebt waar het er echt om gaat (in de CL) en je verder toch wel kampioen wordt ookal train je het hele jaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:36
PSG een gouden kans om terug de finale te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En Mbappé gaat het echt wel maken bij Real. Die heeft in z'n achterhoofd gewoon de spelletjes die Luis Enrique momenteel met hem speelt door hem op de bank te zetten of al heel vroeg te wisselen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 23:06:
En Mbappé gaat het echt wel maken bij Real. Die heeft in z'n achterhoofd gewoon de spelletjes die Luis Enrique momenteel met hem speelt door hem op de bank te zetten of al heel vroeg te wisselen.
Tot de eerstvolgende knie/hamstring blessure. Dag snelheid... Benieuwd wat er overblijft van zijn kunstjes. Het is toch allemaal niet bijzonder??? Ik kijk liever naar een vitinha/kroos/Bruyne...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Malfunctions schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:25:
Barça wordt hier flink genaaid door de scheidsrechter.

Rood zwaar bestraft, onterecht geel voor Xavi en deze penalty is ook weer zwaar. Lijkt wel of er wat instructies zijn meegegeven.
Hoe kun je dit nu zeggen? Of is het satire?

Rode kaart = Tegenstander vasthouden buiten de 16, zonder voor de bal te gaan.
Xavi: Weg trappen boarding met de nodige scheldwoorden tegen de 4e man
Penalty: Ontzettend dom inkomen binnen de 16, zonder de bal te raken

De scheidsrechter floot gewoon een uitstekende wedstrijd. Barcelona mag zichzelf achter de oren krabben, aangezien er tot aan de rode kaart van Araujo niet zoveel aan de hand was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 18:07
Millie-ano schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:52:
[...]

Pohh.. die ter stegen. Eerst 2x echt goed redden ...
Toch wel zonde dat ‘ie vaker achter Neuer staat in het nationale elftal. Ergens in zijn familie zitten Nederlandse roots. Had ‘ie maar voor ons gekeept :P
Superkiwi schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:56:
Dortmund-Paris wordt het dus. Hup Duitsers!
Laatst zat ik nog te denken dat Dortmund gewoon geen top club meer is, maar dat die gedachte nog wel bij iedereen rond spookt. Zul je zien dat ze in de finale terecht komen _O-
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar als je City of Real loot heb je gewoon een dik probleem. Ik denk dat 1 van die 2 er ook met de cup van doorgaat.

Ontopic:
Ik snap niet dat Araujo die kerel neertrok. Ze hadden beter een goal kunnen incasseren dan rood krijgen.. Zou me als teamgenoot lichtelijk genaaid voelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
saert schreef op woensdag 17 april 2024 @ 07:43:
[...]

Hoe kun je dit nu zeggen? Of is het satire?

Rode kaart = Tegenstander vasthouden buiten de 16, zonder voor de bal te gaan.
Xavi: Weg trappen boarding met de nodige scheldwoorden tegen de 4e man
Penalty: Ontzettend dom inkomen binnen de 16, zonder de bal te raken

De scheidsrechter floot gewoon een uitstekende wedstrijd. Barcelona mag zichzelf achter de oren krabben, aangezien er tot aan de rode kaart van Araujo niet zoveel aan de hand was.
Ik vond de scheids inderdaad ook meer dan prima fluiten. Nog los van het bestraffen van het gedrag van Xavi en die andere gast op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 22:28
Mosin schreef op woensdag 17 april 2024 @ 09:27:
[...]

Toch wel zonde dat ‘ie vaker achter Neuer staat in het nationale elftal. Ergens in zijn familie zitten Nederlandse roots. Had ‘ie maar voor ons gekeept :P

[...]

Laatst zat ik nog te denken dat Dortmund gewoon geen top club meer is, maar dat die gedachte nog wel bij iedereen rond spookt. Zul je zien dat ze in de finale terecht komen _O-
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar als je City of Real loot heb je gewoon een dik probleem. Ik denk dat 1 van die 2 er ook met de cup van doorgaat.

Ontopic:
Ik snap niet dat Araujo die kerel neertrok. Ze hadden beter een goal kunnen incasseren dan rood krijgen.. Zou me als teamgenoot lichtelijk genaaid voelen.
Van Atletico winnen over twee wedstrijden is knap, maar ze staan ook niet voor niets 5e in de Bundesliga.
In een jaar dat Bayern het slecht doet moet Dortmund als topclub daar toch dichterbij staan.
Ze zijn dus echt wel minder dan de andere clubs in de CL. De finale halen zie ik dan ook niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
dutchgio schreef op woensdag 17 april 2024 @ 09:40:
[...]

Van Atletico winnen over twee wedstrijden is knap, maar ze staan ook niet voor niets 5e in de Bundesliga.
In een jaar dat Bayern het slecht doet moet Dortmund als topclub daar toch dichterbij staan.
Ze zijn dus echt wel minder dan de andere clubs in de CL. De finale halen zie ik dan ook niet gebeuren.
Ze zijn nogal wankelig, maar ik zie ze te weinig spelen om er echt iets van te vinden. Ze wonnen wel van Bayern, maar die zijn ook niet echt in vorm. Arsenal kan vanavond een leuke slag slaan. Vooral na die lullige verliespartij tegen Villa.. |:(

Dortmund mag misschien de minste zijn, maar met Real en City als eventuele tegenstander kun je er niet te veel van verwachten. Maar goed, wankelig betekent ook dat ze een hele goede dag kunnen hebben tegen betere clubs. Leuke outsider dus en toch leuk om ze weer bij de betere clubs van Europa te zien. Hoe meer concurrentie, hoe beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 21:55
Ik vond het echt een top scheidsrechter. Meen ik.
Barcelona heeft zich gewoon wat misdragen gisteren. Het ouderwetse la liga theater met zeuren etc. Echt vreselijk. Zelfs trainer Xavi en het fluitende publiek deed mee.
Dat soort taferelen hoef ik niet te zien in het voetbal.
Oh ja en achteraf ook nog kinderachtig de scheidsrechter in de media bekritiseren. Pfff

Ik had liever een gefocust Barcelona gezien die het met voetbal op wilde lossen. Dat had ik op voorhand ook verwacht. Psg had die focus wel.

Ik ben voor Barcelona en eigenlijk wat anti psg maar gezien de vertoning van gisteren alle credits naar psg en de scheidsrechter die zich niet gek liet maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
Harribo schreef op woensdag 17 april 2024 @ 09:53:
Barcelona heeft zich gewoon wat misdragen gisteren. Het ouderwetse la liga theater met zeuren etc. Echt vreselijk. Zelfs trainer Xavi en het fluitende publiek deed mee.
Oh ja en achteraf ook nog kinderachtig de scheidsrechter in de media bekritiseren. Pfff

Ik had liever een gefocust Barcelona gezien die het met voetbal op wilde lossen. Dat had ik op voorhand ook verwacht. Psg had die focus wel.

Ik ben voor Barcelona en eigenlijk wat anti psg maar gezien de vertoning van gisteren alle credits naar psg en de scheidsrechter die zich niet gek liet maken.
Zo consequent moeten ze eens bij alle Spaanse ploegen fluiten en dat kleuter gedrag afstraffen. Dat siert Real ook niet. Prachtige ploeg hebben ze, maar dat gehuil constant :r

Spelers krijgen naar mijn mening veel te veel ruimte om allerlij soorten idioterij te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 17-04-2024 09:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 10:38

Typhone

Who Dares Wins

Harribo schreef op woensdag 17 april 2024 @ 09:53:

Dat is die corrupte club helemaal niet gewend dat er scheidsrechters zijn die zich neutraal opstellen en normaal fluiten. Wat een gejank daar uit Spanje zeg in de Spaanse media. Ga gewoon eens oldschool voetballen. Ik vrees dat het ze niet gaat lukken maar ik hoop vooralsnog van harte dat Dortmund ver komt :).Dat is tenminste een club in de geest van het spel niet zo'n typische geld/sjeik club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mosin schreef op woensdag 17 april 2024 @ 09:52:
Arsenal kan vanavond een leuke slag slaan.
Ik heb er eerlijk gezegd bijzonder lage verwachtingen van.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:27
Vanavond hopelijk weer 2 spectakel stukken op TV!

Hopen dat Arsenal dat Bayern wegtikt, maar ben er bang voor.

Onderstaande is trouwens gisteravond gebeurd, wat een ontzettende kneus ben je dan zeg..
https://www.voetbalzone.n...och-in-het-stadion/433615

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gunner schreef op woensdag 17 april 2024 @ 12:14:
[...]

Ik heb er eerlijk gezegd bijzonder lage verwachtingen van.
Door die verliespartij of omdat je nog gefrustreerd bent? :P
Ze maken heus wel kans. Alsof Bayern geweldig is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mosin schreef op woensdag 17 april 2024 @ 13:42:
[...]

Door die verliespartij of omdat je nog gefrustreerd bent? :P
Eerlijk gezegd nog wel een beetje zuur vanwege zaterdag ja O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:41
JoteW schreef op woensdag 17 april 2024 @ 13:18:

Onderstaande is trouwens gisteravond gebeurd, wat een ontzettende kneus ben je dan zeg..
https://www.voetbalzone.n...och-in-het-stadion/433615
[Voetbal] Randzaken
Sorry, zat nog een beetje in m'n flesje azijn. :+ Maar wel in en in triest als je dat doet. Jammer dat ie niet gepakt is. Wel blij dat Dortmund door is en Barca eruit ligt. Vanavond hopelijk weer een galavoorstelling.

Ondertussen doet Ziyech wat Ziyech doet. :9~
offtopic:
Link want Ziggo staat geen insluiting van video's op externe sites toe. :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:59
Gaan we vandaag net zo genieten als vorige week?! Echt zin in City - Madrid zonder echt voorkeur te hebben voor een winnaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Gunner schreef op woensdag 17 april 2024 @ 14:28:
[...]

Eerlijk gezegd nog wel een beetje zuur vanwege zaterdag ja O-)
Haha, ik begrijp je helemaal. Maar misschien zijn ze zelf ook boos en daarom gebrand om te winnen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:42:
Gaan we vandaag net zo genieten als vorige week?! Echt zin in City - Madrid zonder echt voorkeur te hebben voor een winnaar.
Oprechte vraag - maar hoe kan je genieten van al die koopclubs? City en RM zijn even erg.

Vanavond verwacht ik niet zo veel van ons.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:59
HollowGamer schreef op woensdag 17 april 2024 @ 20:01:
[...]

Oprechte vraag - maar hoe kan je genieten van al die koopclubs? City en RM zijn even erg.

Ik snap de hele discussie over geld. Maar vorige week spatte de kwaliteit van het beeldscherm af. De snelheid, de goals. De spelers maakten er wel een spektakel van. Qua club voorkeur zit ik ergens anders. Een avondje voetbal als neutrale kijker is me vorige week gewoon heel goed bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Voor de kenners van de eredivisie. Moeten we blij zijn met Danny makkelie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:31

OMX2000

By any means necessary...

[...]

Dat verhaal kennen we nu wel toch. Er gaat zo’n grote shitload geld in om, wat had je dan verwacht. Met veel geld koop je nu eenmaal meer en beter. Tja.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:08

Quad

Doof

Makkelie is Europees over het algemeen goed.

@HollowGamer in dit soort potten (RMA - City) heb ik niet zoveel met historie. Twee gelijkwaardige clubs, prima.
Bayern en Arsenal zijn op hun manier weer gelijkwaardig vind ik.

Hopelijk weer een enerverende avond, dan kan het niet anders dan een van de mooiste QF rondes in de CL ooit zijn.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
OMX2000 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:02:
[...]

Dat verhaal kennen we nu wel toch. Er gaat zo’n grote shitload geld in om, wat had je dan verwacht. Met veel geld koop je nu eenmaal meer en beter. Tja.
Ik geniet meer als een kleine club verder komt, dan een RM, PSG, Barça, etc.

Zoals met Sevilla, Ajax (toen het nog goed was), etc.
Het gezeur van Xavi is mede waarom ik Barça haat. Altijd dat gezeik op de scheids, terwijl zij al jarenlang alles meekrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Tactische steekspellen bij MCI - RMA. Weinig snelheid en voorzichtige combinaties.

Op zich wel interessant hoe dit gaat ontwikkelen. Wie gaat er als eerste een persoonlijk foutje maken?

[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 17-04-2024 21:14 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
0-1 of toch net buitenspel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 08:31

OMX2000

By any means necessary...

HollowGamer schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:07:
[...]

Ik geniet meer als een kleine club verder komt, dan een RM, PSG, Barça, etc.

Zoals met Sevilla, Ajax (toen het nog goed was), etc.
Het gezeur van Xavi is mede waarom ik Barça haat. Altijd dat gezeik op de scheids, terwijl zij al jarenlang alles meekrijgen.
Ik heb ook meer met de underdog, en ik denk dat dat in het algemeen zo is. Europees heb ik niet per se een voorkeur. Mooi voetbal en een sympathiek team met soms wat klootzakjes erbij vind ik ok.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

City mag wel iets beter opletten. Met 3 man verdedigen bovenop Vinicius is ook wat overdreven.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

[...]

Wie is "ons"?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Wat een knal van de Bruyne :D
Fantastische speler.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Carvajal zit zich weer eens gigantische aan te stellen om vervolgens weer als een Gorilla zijn territorium te verdedigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

d-vine schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:31:
Carvajal zit zich weer eens gigantische aan te stellen om vervolgens weer als een Gorilla zijn territorium te verdedigen
Orsato is er ook klaar mee.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wat is Real slecht zeg, kunnen de bal niet in de ploeg houden. Hopelijk gaat City er overheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 22:46
Real Madrid of City, Dit is niet nodig

[ Voor 45% gewijzigd door Outerspace op 17-04-2024 23:06 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Nu online
Maarten_E schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:44:
Real Madrid of City, [mbr]knip[/[
Wat is dit nou weer voor kansloze vergelijking

[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 17-04-2024 23:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Arsenal.

We staan nu goed, maar als die goal valt voor BAY, dan weet je wel dat het daarna in elkaar zakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Real laat City wel erg dichtbij komen. Het is wachten dan op een city doelpunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Nu online
Manchester City speelt een hele goede 1e helft.maar staan wel achter
2 momenten achterin ruimte vrij gegeven 1 goal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Het niveau van vorige week halen we niet omdat Madrid (waarom zouden ze ook?) niet mee wil voetballen, jammer.
Hopelijk valt die Engelse goal snel na rust.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:46

Herman

FP ProMod
Jammer dat de knock-out strijd tussen Manchester City en Real Madrid niet over 6 wedstrijden wordt beslist. Ik kan er nog wel uren naar kijken :P

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:44:
Wat is Real slecht zeg, kunnen de bal niet in de ploeg houden. Hopelijk gaat City er overheen
Ze hoeven ook nog ff niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 07:41
Doe toch maar <knip> dan. Ik ben wel fan van Bellingham en Vinicius. En City....115 charges

[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 17-04-2024 23:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

d-vine schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:31:
Nieuwe regel voor de scheidsrechters: als Carvahal op de grond ligt te rollen, dan moeten ze hem meerdere schoppen geven zodat hij daar tenminste een goede reden heeft om op de grond te rollen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Nu online
Kom op city knal die 1-1 in de touwen.
Dat anti voetbal van Real ben ik wel klaar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wanneer brengt die Doku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Bayern 1-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

d-vine schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:22:
Kom op city knal die 1-1 in de touwen.
Dat anti voetbal van Real ben ik wel klaar mee
Want city is een zegen voor het voetbal? :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Vage scheidsrechter die Orsato
Vind hem er ook meer als een komiek uitzien

Ik ben voor Real maar city verdient wel een doelpunt. Real wat anti voetbal zo

[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 17-04-2024 22:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 18-09 22:25
Voor de wedstrijd zou de gelijkmaker fijn zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Het duurt ook veel te lang bij City voordat de voorzet gegeven wordt. Je hebt Haalland staan, pomp die bal gewoon direct voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Eindelijk, 1x flits van Doku en bingo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:09
Yes

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Inderdaad, City combineert net zolang tot ze de bal erin kunnen lopen. Dat lukt niet want RMA verdedigt compact achterin.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Hoppaaaa!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
verdiende gelijkmaker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 21:52
BAM! Was tijd. Heerlijk voo Kevin!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:07
Zo dan, eindelijk gaat hij er in voor City.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:58
Lekker! Afstraffen dat afbraakvoetbal

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bijna erin gelopen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Nu online
Bam!

Terecht. Wat speelt City al de hele wedstrijd op een ongekend hoog niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

d-vine schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:36:
Bam!

Terecht. Wat speelt City al de hele wedstrijd op een ongekend hoog niveau.
Wel mooi schaakspel om te zien.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
Nu is het de kunst om dit vol te houden en door te drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hup real

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Orsato er weer naast haha
Wat een scheidsrechter

[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 17-04-2024 22:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Derde keer (?) dat de scheids een duidelijke corner voor City mist. Opvallend.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

(...) City combineert net zolang tot ze de bal erin kunnen lopen. Dat lukt niet (...)
Zoals mijn jonge neefje zou zeggen: "dat gaat niet, bestaat niet" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:39:
[...]

[...]

Ik zei niet dat het niet kan.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Nu online
Kevin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kevin Kevin..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Quad schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:41:
[...]
Ik zei niet dat het niet kan.
Ik zit in Brabant, als iets niet lukt dan gaat het niet. Potato potato.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:42:
[...]

Ik zit in Brabant, als iets niet lukt dan gaat het niet. Potato potato.
Rare jongens die Brabanders.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Die crosspasses van Rodri zijn echt fenomenaal, genieten altijd op maat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Real heeft echt niets in te brengen.
Valt me tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik weet niet wat die grensrechter tegen Arsenal heeft, wat een flapdrol. Al drie keer het verkeerd gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Man man man die grensrechter bij Bayern - Arsenal al voor zoveelste keer foute beslissing. Zou er onder dat gele shirt misschien een andere effe kleur zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Superkiwi schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:39:
[...]

[...]

Als je ouder wordt, dan weet je dat het vaak niet gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Advizor
Harribo schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:47:
Real heeft echt niets in te brengen.
Valt me tegen
City speelt op een waanzinnig niveau. Op alle fronten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

HollowGamer schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:48:
[...]

Als je ouder wordt, dan weet je dat het vaak niet gaat.
Vertel mij wat, ik ben al 40+.....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Advizor schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:48:
[...]

City speelt op een waanzinnig niveau. Op alle fronten.
Vandaar ook de 115 aanklachten.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Rood voor spelbederf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Slasher schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:50:
[...]

Vandaar ook de 115 aanklachten.
_O- d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Carvajal heeft last van schijnpijn?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Die Carvajal is toch echt de grootste mattennaaier, pff en scheids trapt er keer op keer in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Tja, met 4 minuten ga je het niet redden.

Er moet een spits en middenvelder minimaal bij als je in Europa wilt meedoen.

Achja, we zijn weer terug, maar weer voelt het zo leeg. Leuk dat je we overal hoog eindigen, maar we worden altijd nog wel gezien als een net-niet club (terecht hoor).

En ja Nederlandse scheidsrechters zijn het gewoon niet. Niet om hem de schuld te geven, maar die grensrechter mag wel even op kosten van UEFA na Specsavers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Niet alleen de Nederlandse hoor, de scheids bij City ziet corners ook tot 3 keer toe als achterbal.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 17-04-2024 22:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zonde. Absoluut niet onder gedaan voor Bayern. Prima wedstrijd, gestreden tot het einde. Met 1-0 bij Bayern uit verliezen is absoluut geen schande.

Hopen dat Naamverbasteringen doen we niet aaner nog uitvliegt :Y

[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 17-04-2024 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Mooi, nóg een half uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Superkiwi schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:53:
Niet alleen de Nederlandse hoor, de scheids bij City ziet een corner ook 3 keer als achterbal.
Zijn er nog landen die goede scheidsrechters afleveren?

Misschien worden ze overgecoached, of willen ze niet toegeven aan de VAR. Uiteindelijk zal AI (geen grap) hun wel gaan vervangen. Die grensrechters kunnen al weg. Voor buitenspel hebben we ze nu niet nodig, en voor ingooi kan ook via de scheidsrechter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelseamarre123 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:51:
Die Carvajal is toch echt de grootste mattennaaier, pff en scheids trapt er keer op keer in.
Ik herhaal mijn voorstel :+
gambieter schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:05:
Nieuwe regel voor de scheidsrechters: als Carvahal op de grond ligt te rollen, dan moeten ze hem meerdere schoppen geven zodat hij daar tenminste een goede reden heeft om op de grond te rollen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nou ja de 1-0 viel niet eens tegen. Al was er nog wel een periode van goed spel. Gelukkig kreeg de commentator (die ons weer vermoeide met nutteloze feitjes ) ons niet vermoeien met een onvermijdelijke zoveelste goal van Kane tegen Arsenal :z

Ik ga onder de klamme lappen en lees graag morgen hoe nasty real vanavond won.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:50
Tuchel en co door, Man. City heeft het moeilijk: het voetballende deel wint voorlopig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:55:
Zonde. Absoluut niet onder gedaan voor Bayern. Prima wedstrijd, gestreden tot het einde. Met 1-0 bij Bayern uit verliezen is absoluut geen schande.

Hopen dat <knip> er nog uitvliegt :Y
Het doet zo'n pijn, niet omdat we verliezen, maar gewoon omdat het een soort loop is.

Altijd op het einde van het seizoen is het over. Niets levert meer, de spelers zijn gewoon op. Weet niet of we dit ooit kunnen oplossen. We kunnen niet 115 spelers kopen als City, maar misschien vragen we gewoon te veel?

[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 17-04-2024 23:09 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hm Haaland is klaar vanavond.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:56:
Nou ja de 1-0 viel niet eens tegen. Al was er nog wel een periode van goed spel. Gelukkig kreeg de commentator (die ons weer vermoeide met nutteloze feitjes ) ons niet vermoeien met een onvermijdelijke zoveelste goal van Kane tegen Arsenal :z

Ik ga onder de klamme lappen en lees graag morgen hoe nasty real vanavond won.
Mensen zijn zo positief over Ziggo, terwijl ik daar alles slecht vind.

Geloof dat ze in de voorbeschouwing niet een keer over ons hebben gesproken. Enkel over RM, etc.

Die commentator is altijd zo negatief (zeg ik) en saai, vind het vaak erger dan Driessen, dat zegt al veel.

Nee, vind het commentaar bij ViaPlay prima en leuk. Er zitten een paar bij, met ook een goed gevoel voor humor en kennis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Quad schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:58:
Hm Haaland is klaar vanavond.
Aparte wissel.
Ja, hij heeft geen bal gehad maar nu Madrid óók naar voren moet zou hij wel meer ruimte en gelegenheid gehad hebben.

Pagina: 1 ... 23 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken