I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik denk wel dat Chelsea volgend seizoen weer kan aansluiten. Wij hebben ook deze periode gehad.gambieter schreef op maandag 15 april 2024 @ 21:36:
Wat jammer dat Palmer niet bij een topclub speelt
Hij is zoveel beter dan de rest van dat team. Zo moet Messi zich altijd voelen
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 15-04-2024 21:58 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ken beide (overbetaalde) spelers niet, maar vind het echt niet kunnen.
Everton had echt al drie keer rood kunnen krijgen. Geen idee waarom ze het niet krijgen.
Palmer heeft letterlijk nog geen penalty gemist van de 8 of 9 dat die mocht nemen.
Beide hebben echt een ego, die andere CDM die jullie hebben ook.Chelseamarre123 schreef op maandag 15 april 2024 @ 22:30:
Dieptriest van Madueke en Jackson. Ook onze manager slaat weer een mal figuur dat dit kan gebeuren en dat je ze er gewoon niet afhaalt.
Palmer heeft letterlijk nog geen penalty gemist van de 8 of 9 dat die mocht nemen.
Geen idee wat de VAR allemaal doet vanavond. Helemaal niets. Die overtreding van 5min. geleden was erg smerig. En verwacht nog wel een rode kaart voor Everton.
Edit: krijgt zelfs een knuffel. Weet niet of Arteta dat had gedaan.
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 15-04-2024 22:34 ]
Yep. Ik zou Jackson en Madueke met hun benen wijd laten staan en dan van die zware laarzen aantrekken, zodat ze een paar dagen lang niet kunnen lopen. Wat een imbecielen.Chelseamarre123 schreef op maandag 15 april 2024 @ 22:30:
Dieptriest van Madueke en Jackson. Ook onze manager slaat weer een mal figuur dat dit kan gebeuren en dat je ze er gewoon niet afhaalt.
Goed gedaan van Gallagher. Maar Poch had ze beiden gelijk moeten wisselen.
Poch is een te lieve trainer, en zo goed is hij ook niet.gambieter schreef op maandag 15 april 2024 @ 22:35:
[...]
Yep. Ik zou Jackson en Madueke met hun benen wijd laten staan en dan van die zware laarzen aantrekken, zodat ze een paar dagen lang niet kunnen lopen. Wat een imbecielen.
Goed gedaan van Gallagher. Maar Poch had ze beiden gelijk moeten wisselen.
Hij is toch wel mislukt bij PSG. Geen idee waarom hij steeds alle top clubs krijgt.
Snap niet op dit niveau dat er geen vaste penalty nemer is zeker als je er eentje hebt die ze allemaal maakt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verstandige keuze. Dortmund is natuurlijk ook in alles een mooiere club dan BarcaQuad schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 21:15:
Op naar Dortmund dan maar, Barca op Sofascore actief voor notificaties.
Twente komt eraan!
Meer dan een club toch?JoteW schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 21:20:
[...]
Verstandige keuze. Dortmund is natuurlijk ook in alles een mooiere club dan Barca
Elect a clown, expect a circus.
⏩ PVOutput☀️
Ja 100% .. maar die aanvaller deed er ook maar alles aan om te vallen na die enorme enorme duwgambieter schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 21:33:
En terecht. Domme overtreding.
Paris móet en Barça krijgt zojuist rood. Dit kan nog wel leuk worden.Quad schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 21:15:
Op naar Dortmund dan maar, Barca op Sofascore actief voor notificaties.
Ik ben juist na 15 min geschakeld van Dortmund naar Barça omdat ik die pot niet zo interessant vond
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ping.Superkiwi schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 21:36:
[...]
Paris móet en Barça krijgt zojuist rood. Dit kan nog wel leuk worden.
Ik ben juist na 15 min geschakeld van Dortmund naar Barça omdat ik die pot niet zo interessant vond
⏩ PVOutput☀️

Dit wordt interessant.
⏩ PVOutput☀️
zeker, deze wedstrijd is nog niet over.Superkiwi schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 21:41:
Poh, deze schiet Dembele toch lekker binnen hoor
Ik denk dat die rode kaart Barça de das om gaat doen. Hopelijk heb ik het mis
Onbegrijpelijk. Tijdens de groepsfase en de vorige ronde echt maximaal uitmelken qua tijdstippen en nu dit..Superkiwi schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 21:38:
Volgend seizoen de wedstrijden maar weer gewoon verdelen over twee tijdstippen; dit is niet handig zo
Het lijkt me heerlijk als de het volhouden maar ik vrees dat een hele helft net even te lang gaat duren daarvoor.Superkiwi schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 21:43:
[...]
Ik denk dat die rode kaart Barça de das om gaat doen. Hopelijk heb ik het mis
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Valt mee 1-2Gonadan schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:13:
[...]
Het lijkt me heerlijk als de het volhouden maar ik vrees dat een hele helft net even te lang gaat duren daarvoor.
Doorgebroken speler, sleurt hem neer metde arm en tikt de hakken aan. Hoeveel meer rood wil je hem hebben?Chelseamarre123 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:07:
Persoonlijk vond ik rood toch wel heel streng. Draait de wedstrijd nu helemaal om en was ook geen 100 procent noodrem, aanvaller gaat ook heel eenvoudig neer. Maar wel dom natuurlijk, je kan hem geven en dan kan de var niet tussenkomen. Overigens geeft die ook veel te snel geel imo
Xavi ook nog rood
[ Voor 79% gewijzigd door gambieter op 16-04-2024 22:19 ]
Hij haalt gewoon een doorgebroken speler neer? Op volle snelheid, dan lig je zo kan ik je vertellen.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:07:
Persoonlijk vond ik rood toch wel heel streng. Draait de wedstrijd nu helemaal om en was ook geen 100 procent noodrem, aanvaller gaat ook heel eenvoudig neer. Maar wel dom natuurlijk, je kan hem geven en dan kan de var niet tussenkomen. Overigens geeft die ook veel te snel geel imo
Terecht rood.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar in die tijden met Messi etc. Was ik redelijk Barça moe. En dan ook nog dat financiële gedoe. Zon Vitesse pleurt op en dit mag dan allemaal maar doorgaan. Sympathie redelijk verloren daar.
Nu heb ik niets met Barcelona maar Paris lijkt de kaarten minder gemakkelijk te krijgen deze pot.
UEFA is toch belrussen met Ceferin?
Pingel!! En weer dom van Barca.
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 16-04-2024 22:21 ]
Zeker als ze ook nog dit soort fratsen gaan uithalen. Als deze erin gaat kan Barça wel inpakken.Gonadan schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:13:
[...]
Het lijkt me heerlijk als de het volhouden maar ik vrees dat een hele helft net even te lang gaat duren daarvoor.
Hier ook ping
[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 16-04-2024 22:24 ]
XXXVI
Want ?ephymerous schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:23:
Barcelona maakt het zichzelf wel erg lastig. Jammer want ik zie PSG/Qatar graag falen.
Ook toen het 11 vs 11 was, vond barca ook matig spelen. Psg is getergder
Omdat PSG.
Ik heb ook echt helemaal niets met die club.
Vorige week niet heel veel anders, PSG sterker, Barca toen meer doelpunten?Harribo schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:24:
Wat geeft Barcelona dit dan toch uit handen.
Ook toen het 11 vs 11 was, vond barca ook matig spelen. Psg is getergder
Rood zwaar bestraft, onterecht geel voor Xavi en deze penalty is ook weer zwaar. Lijkt wel of er wat instructies zijn meegegeven.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Onterechte gele kaart hier en daar nagelaten.
Rood was terecht 2x. Penalty terecht.
PSG speelde de 1ste helft ook beter.
Heb niets met die club en wil zeker niet dat ze de CL gaan winnen.
Misschien kan Simeone ze afstoppen.
Ook dat gedrag van Xavi, goed dat hij rood geeft.
Eindelijk ook een scheidsrechter die zich niet laat inpakken door het schreeuwende thuispubliek
[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 16-04-2024 22:28 ]
Een met oliedollars gekochte club zonder enige vorm van identiteit. Ieder z’n meug hoor, ik heb meer met de klassieke clubs.
XXXVI
Pff vind hem veel te streng en wilt zelf het mannetje zijn. Zoveel onterechte gele kaarten, Marquinhos, Mbappe, Martinez, Lewandowski, Xavi(ook weer onnodig streng)Harribo schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:25:
Ik vind overigens die scheidsrechter erg goed. Ziet tot nu toe alles helder.
Ook dat gedrag van Xavi, goed dat hij rood geeft.
Mjah aan de andere kant, is Barcelona niet een club die een torenhoge schuld heeft? Ook niet echt een basis voor een voetbalclub.ephymerous schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:26:
[...]
Een met oliedollars gekochte club zonder enige vorm van identiteit. Ieder z’n meug hoor, ik heb meer met de klassieke clubs.
Ik waag de gok en schakel over naar Ziggo SportPolarBear schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:28:
Oh Dortmund - Atletico is ook weer spannend zie ik
Vond ik ook wel lekker, maar zojuist weer een bal (ruim ) na de fluit van de arbiter wegtikken door psg en hij doet niets (hoeft niet altijd kaart te zijn maar toespreken was wel minimaal). Het valt allemaal verkeerd voor Barça maar psg heeft het niet tegen zitten zeg maar..toolkist schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:28:
Wat heerlijk, dat gejank van Barcelona wat keihard afgestraft wordt.
Ze verdienen ook een hoop geld.Slasher schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:29:
[...]
Mjah aan de andere kant, is Barcelona niet een club die een torenhoge schuld heeft? Ook niet echt een basis voor een voetbalclub.
Eens, Barcelona is haar glans ook wel verloren. Maar als ik dan uit twee kwaden moet kiezen kies ik in dit geval van de tien keer tien keer tegen PSGSlasher schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:29:
[...]
Mjah aan de andere kant, is Barcelona niet een club die een torenhoge schuld heeft? Ook niet echt een basis voor een voetbalclub.
XXXVI
Leuke pot
Voor Xavi.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:29:
Nog een rode? Scheids is het helemaal kwijt. Wedstrijd is toch zo vuil niet om op alles geel en rood te geven.
Terecht, kijk de beelden maar terug. Gedroeg zich als een malloot.
Ook trouwens niet de eerste keer dat hij rood krijgt. Niet het goede toonbeeld van een trainer aan de zijlijn
⏩ PVOutput☀️
Net als Real een club met historie. Een historie van omkoping, belastingfraude, hopeloze bevoordeling, duikelen, denken dat ze speciaal zijn etc etc. Ik zie ze graag onderuit gaan.Slasher schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:29:
Bedoelde u 'Dortmund'?d-vine schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:25:
Same here, herinner me net dat ik ook Ziggo hebSuperkiwi schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:30:
[...]
Ik waag de gok en schakel over naar Ziggo Sport
XXXVI
Ik kwam er net achter dat ik die niet meer heb (overgestapt naar KPN)ephymerous schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:32:
[...]
Same here, herinner me net dat ik ook Ziggo hebViel bij de 3-2 binnen
Mag ook!
Sta met deze 2 leuke ploegen er neutraal in.
Wat een pot!
En gelijk de 4-2 er achteraan! Lekker hoor
Helemaal eens hoor, ik ben ook zeker geen Barcelona fan. Ik heb alleen nog minder met PSG. Dat was al lang voordat het een olieclub met rotte mentaliteit werd maar daardoor is het zeker niet beter geworden.Millie-ano schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:20:
Mwah. Ik heb weinig met alle ploegen. Kijk in die zin redelijk neutraal.
Maar in die tijden met Messi etc. Was ik redelijk Barça moe. En dan ook nog dat financiële gedoe. Zon Vitesse pleurt op en dit mag dan allemaal maar doorgaan. Sympathie redelijk verloren daar.
Eigenlijk hoop ik dat geen van beiden de cup wint.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is allemaal variabel, die schuld niet
Ja .. wil je niet van je wolk afstompen. Maar jij denkt dat Barcelona vrij is van olie geld ? .. de sponsor van PSG stond nog niet zo lag geleden op de plek van Spotify. Het oliegeld is wellicht in mindere mate dan PSG maar zelfs dan. De club was/is op sterven na dood.ephymerous schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:26:
[...]
Ik vind beide clubs ook niks. Maar heb ook niks meer met de sympathie van toen.
Perfecte timingSuperkiwi schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:33:
[...]
En gelijk de 4-2 er achteraan! Lekker hoor
XXXVI
Och die man is nog erger dan Mourinho. Die hoeft hem van mij ook niet te winnen. ...d-vine schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:25:
Barcelona heeft dit verlies wel aan zich zelf te danken.
Onterechte gele kaart hier en daar nagelaten.
Rood was terecht 2x. Penalty terecht.
PSG speelde de 1ste helft ook beter.
Heb niets met die club en wil zeker niet dat ze de CL gaan winnen.
Wat mij betreft komt die Super League er. Vooral hopen dat niemand de uitzendrechten koopt en de CL laten voor wat het is.

Liever Atletico of Dortmund dan PSG.Millie-ano schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:39:
[...]
Och die man is nog erger dan Mourinho. Die hoeft hem van mij ook niet te winnen. ...
Wat mij betreft komt die Super League er. Vooral hopen dat niemand de uitzendrechten koopt en de CL laten voor wat het is.
En van mij mag de super League er komen in plaats van de CL.
Alle grote clubs erin over Europa en gaan.
We zitten al 20 jaar naar hetzelfde beeld te kijken waar maar een handje vol dezelfde clubs steeds maar weer de kwart finale en verder rijken.
Elke competitie waar steeds maar weer 2 verschillende clubs kampioen worden op die uitzondering na eens in de 20 jaar.
In Amerika gaat het prima met de grote sporten.
Maar voetbal daar moet je vooral nooit wat aan veranderen want het is heilig en goed zoals het nu is.
In mijn ogen is het al jaren verziekt dat je net zo goed de boel om kan gooien.
Als je elke week de grote clubs tegen elkaar laat spelen gaan mensen toch wel kijken. Op die paar na die hun poot stijf gaan houden.
Pohh.. die ter stegen. Eerst 2x echt goed redden ...PolarBear schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:52:
Het is klaar in Barcelona.
Moeten ze maar eens een keer normaal doen en wat respect hebben richting de scheids.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:29:
Nog een rode? Scheids is het helemaal kwijt. Wedstrijd is toch zo vuil niet om op alles geel en rood te geven.
Dat wordt nu eindelijk een keer hard afgestraft.
Een pingel en een gelukkige rebound na twee goede reddingen, die twee doelpunten vertekenen het beeld wel wat ja.d-vine schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:53:
Mbappe schiet er 2 in maar speelt een slechte wedstrijd.
Ja maar in Amerika vind ik een idee van het niet kunnen degraderen in veel/alle?? sporten ook een gek idee.d-vine schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:50:
[...]
Liever Atletico of Dortmund dan PSG.
En van mij mag de super League er komen in plaats van de CL.
Alle grote clubs erin over Europa en gaan.
We zitten al 20 jaar naar hetzelfde beeld te kijken waar maar een handje vol dezelfde clubs steeds maar weer de kwart finale en verder rijken.
Elke competitie waar steeds maar weer 2 verschillende clubs kampioen worden op die uitzondering na eens in de 20 jaar.
In Amerika gaat het prima met de grote sporten.
Maar voetbal daar moet je vooral nooit wat aan veranderen want het is heilig en goed zoals het nu is.
In mijn ogen is het al jaren verziekt dat je net zo goed de boel om kan gooien.
Als je elke week de grote clubs tegen elkaar laat spelen gaan mensen toch wel kijken. Op die paar na die hun poot stijf gaan houden.
Ook als ze uiteindelijk tegen elkaar spelen moeten ze ook rekening houden met de competitie er naast. Veel van die top affiches waren eigenlijk enorme zaadpotten.
Verder eens. De balans is zoek. Daar liever een dortmund en ook in Duitsland een Leverkusen die de kop steekt. Heerlijk.
In mijn beleving bij Milan toen echt ongelofelijk goed. Maar nu inderdaad niet echt een top keeper.gambieter schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:54:
Die Donaruma is wel slecht zeg, een topclub onwaardig.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken