Tesla M3LR '21
En als het strafschoppen wordt, volgens mij ook wel een zekerheidje normaalgezien.Superkiwi schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:01:
[...]
Aparte wissel.
Ja, hij heeft geen bal gehad maar nu Madrid óók naar voren moet zou hij wel meer ruimte en gelegenheid gehad hebben.
Maar goed, ik begrijp het wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 17-04-2024 23:04 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Niet onderschatten. Categorie mannengriep. LeuvensgevaarlijkSuperkiwi schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:51:
Carvajal heeft last van schijnpijn?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
We weten nu toch allemaal al dat er nu een nieuwe spits komt bij City.Superkiwi schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:01:
[...]
Aparte wissel.
Ja, hij heeft geen bal gehad maar nu Madrid óók naar voren moet zou hij wel meer ruimte en gelegenheid gehad hebben.
Haaland voor veel geld gehaald, voldoet een paar wedstrijden niet, hoppa, nieuwe spits incoming!
Hij staat nog steeds tweede op de topscorerslijst van de Premier League. Die blijft wel hoorHollowGamer schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:05:
[...]
We weten nu toch allemaal al dat er nu een nieuwe spits komt bij City.
Haaland voor veel geld gehaald, voldoet een paar wedstrijden niet, hoppa, nieuwe spits incoming!
Valt wel mee denk ik, krijgt weinig aanvoer.HollowGamer schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:05:
[...]
We weten nu toch allemaal al dat er nu een nieuwe spits komt bij City.
Zelfs voor een spits heeft hij super weinig balcontacten gehad, slechts 21! keer. Zeker gezien de manier hoe city aanvalt moet hij toch vaker de bal aan de voet hebben gehad, maar is nauwelijks betrokken geweest.
⏩ PVOutput☀️
Erger dan Driessen? Je begint nu wat door te slaan..HollowGamer schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:59:
[...]
Die commentator is altijd zo negatief (zeg ik) en saai, vind het vaak erger dan Driessen, dat zegt al veel.
Welterusten mensen, dit duurt mij te lang
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat was dortmund toch minder ?? Speelde ze meer achteruit, meer ruimte richting de goal. City speelt zo minder.gambieter schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:07:
Probleem met Haaland is dat hij zelf niets brengt. Afmaker en verder balletjeswachter. Daar fantastisch is, maar verder speel je met een man minder.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Haaland is juist sterk in de omschakeling. Kijk elk doelpunt in zijn Dortmund periode maar terug. Nu City elke wedstrijd ballen rond blijft tikken tegen praktisch een handbalverdeging, heb je er behalve zijn doelpunten niets aan.Millie-ano schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:11:
[...]
Dat was dortmund toch minder ?? Speelde ze meer achteruit, meer ruimte richting de goal. City speelt zo minder.
In mijn beleving is Real altijd wel van de reactie geweest. Niet per se helemaal inzakken, maar houdt wel van aanvallen uit de omschakeling.Millie-ano schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:05:
Real is door die goal gaan inzakken. Het nadeel is dat dat dan de tendens van de wedstrijd wordt. Lastig om dat nog om te draaien.
Daarom begreep ik de opmerking van gisteren (was dat hier?) niet dat Mbappe daar niet zou passen, volgens mij past die juist perfect.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja vind hem niks hahaha. Kijk er niet graag (meer) naar. Heb het wel gezien. Maar zou er best passen m.b.t. spel ja. En Haaland dus ook beter begrijp ik.Gonadan schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:18:
[...]
In mijn beleving is Real altijd wel van de reactie geweest. Niet per se helemaal inzakken, maar houdt wel van aanvallen uit de omschakeling.
Daarom begreep ik de opmerking van gisteren (was dat hier?) niet dat Mbappe daar niet zou passen, volgens mij past die juist perfect.
⏩ PVOutput☀️
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
[ Voor 30% gewijzigd door Outerspace op 17-04-2024 23:23 ]
Dat was inderdaad hier en blijkbaar hebben jullie onder de streep toch dezelfde meningGonadan schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:18:
[...]
jbdeiman schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:52:
Nu is het wel gebeurt, maar Mbappe zie ik in deze hoedanigheid niet slagen bij Real als die daar nu eindelijk een keer heen gaat... Mbappe is een goede speler wanneer je kan counteren, maar als je steeds aanvalt heb je er weinig aan.
⏩ PVOutput☀️

Zoals gebruikelijk, tijdrekken loontJeroenvde89 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:34:
1 minuut maar? Whut
Spel heeft nauwelijks stilgelegen en veel wissels waren er ook niet.Jeroenvde89 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:34:
1 minuut maar? Whut
De laatste CL finale stonden ze volgens mij ook voornamelijk te verdedigen.Gonadan schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:18:
[...]
In mijn beleving is Real altijd wel van de reactie geweest.
Penalties, of zoals Aad de Mos zou zeggen, peenalties.
⏩ PVOutput☀️
Het niveau analisten past beter bij de KKDExocet schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:39:
Sneijder snapt er niet veel van
Enorme druk, je kan het niet trainen, loterij, pingels .... alvast de bingokaartQuad schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:40:
Penalties, of zoals Aad de Mos zou zeggen, peenalties.
Zeiss Distagon 21 f/2.8

⏩ PVOutput☀️

Eentje voor de bloopers.
En Kovacic. Wat slecht.
[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 17-04-2024 23:44 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Hoe kwam die bal in de tribune eigenlijk?Jeroenvde89 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:42:
Kerel wordt even afgeleid omdat hij zelf de bal moet pakken, lekker dan.
Modric knalde 'm weg na de misser.
⏩ PVOutput☀️
Over de boarding.
Modric was boos en knalde de bal het publiek in.
Dat was natuurlijk ook de enige bal in het stadiongambieter schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:44:
[...]
Dan heeft dat gewerktgambieter schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:44:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lol, je hebt wel gelijkGonadan schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:46:
Paal, wedden?

Ja.. eens. Maar vind het voor Kroos en Modric toch wel lekker. Die gun ik het dan nog. Laatste kunstje, alhoewel Kroos wellicht het EK nog pakt.Jeroenvde89 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:47:
Anti-voetbal & jankploeg zegeviert. Bah.
Ik vind anti-voetbal wel wat ver gaan. Tegen dit sterke City wat thuis speelde gelijk spelen is niet heel veel clubs gegeven.Jeroenvde89 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:47:
Anti-voetbal & jankploeg zegeviert. Bah.
⏩ PVOutput☀️
Was gewoon ballen wegknallen en verdedigen.PolarBear schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:49:
[...]
Ik vind anti-voetbal wel wat ver gaan. Tegen dit sterke City wat thuis speelde gelijk spelen is niet heel veel clubs gegeven.
We hebben het wel over Real, niet 1 of ander clubje dat de eerste keer de CL speelt
Liever een geheel Duitse, maar ik ben er bang voor.Exocet schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:49:
PSG - Real de finale?

Real heeft natuurlijk een historie vanuit de jaren 60 maar daardoor zijn ze toch een beetje arrogant geworden en als dan ook het voetbal zo treurig is dan gun ik het elke andere club meer.Superkiwi schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:48:
Zonde, ik had na vanavond liever City door zien gaan.
Daarom. Kennis en ervaring wisten wat ervoor nodig was om te winnenChelseamarre123 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:50:
[...]
Was gewoon ballen wegknallen en verdedigen.
We hebben het wel over Real, niet 1 of ander clubje dat de eerste keer de CL speelt
Gewoon weer een bewijs dat niet altijd de beste ploeg wint, Real in alles minder vandaag behalve de penaltiesChelseamarre123 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:50:
[...]
Zoveel echte kansen, zeker als je naar % balbezit kijkt, heeft City anders ook niet gecreëerd. Rondspelen rondspelen rondspelen rondspelenChelseamarre123 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:50:
[...]
Wat mij betreft is alles beter dan een olieclub, dus ik heb zelfs dit Real 10x liever dan City/PSG.D-e-n schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:51:
[...]
Real heeft natuurlijk een historie vanuit de jaren 60 maar daardoor zijn ze toch een beetje arrogant geworden en als dan ook het voetbal zo treurig is dan gun ik het elke andere club meer.
Verdedigend was het erg sterk. City probeerde enorm veel te combineren maar kwam daarmee niet door de compacte verdediging van RMA.Exocet schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:51:
[...]
Gewoon weer een bewijs dat niet altijd de beste ploeg wint, Real in alles minder vandaag behalve de penalties
Ik zag eigenlijk twee tactische ploegen die elkaar bestreden met een door hen bedacht plan. Wat uiteindelijk voor RMA het beste uitpakte, waarschijnlijk iets minder energie verspild en kon dat beter meenemen naar de penaltyserie.
Ik vond het eigenlijk geen hele saaie pot ofzo, was best interessant. Scheelde dat er nauwelijks fouten of overtredingen werden gemaakt.
[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 17-04-2024 23:55 ]
⏩ PVOutput☀️
Heb je toevallig de shirt sponsor gezien?toolkist schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:53:
[...]
Wat mij betreft is alles beter dan een olieclub, dus ik heb zelfs dit Real 10x liever dan City/PSG.

Real is financieel net zo een valsspeler als die anderen
Hij schoot hem er prima in anderssaert schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:56:
De arrogantie om als keeper de 5e penalty te nemen afgestraft.
Een shirtsponsor is een heel ander verhaal dan een eigenaar die er zelf veel geld in stopt en z'n vriendjes strikt om sponsordeals te sluiten tegen veel te hoge bedragenExocet schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:55:
[...]
Heb je toevallig de shirt sponsor gezien?![]()
Real is financieel net zo een valsspeler als die anderen
Perez deed/doet zowat hetzelfdetoolkist schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:59:
[...]
Een shirtsponsor is een heel ander verhaal dan een eigenaar die er zelf veel geld in stopt en z'n vriendjes strikt om sponsordeals te sluiten tegen veel te hoge bedragen
Real was al heel erg ruim voor Perez aan de macht kwam een grote topclub.
Waren het maar vriendjes. Zijn in de meeste gevallen gewoon zijn eigen bedrijfjes.toolkist schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:59:
[...]
Een shirtsponsor is een heel ander verhaal dan een eigenaar die er zelf veel geld in stopt en z'n vriendjes strikt om sponsordeals te sluiten tegen veel te hoge bedragen
Top dat City eruit ligt in ieder geval

Dat heb ik ook altijd gevonden. Ik heb ook nooit begrepen waarom City hem haalde. Pep houdt al helemaal niet van dat soort spitsen. Heb het altijd een aankoop voor de buhne gevonden.gambieter schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:07:
Probleem met Haaland is dat hij zelf niets brengt. Afmaker en verder balletjeswachter. Daar fantastisch is, maar verder speel je met een man minder.
Het was vanmorgen een stuk beter wakker worden
Elect a clown, expect a circus.
Haaland is een fantastische pure spits dat heeft hij vorig jaar en al die jaren daarvoor wel bewezen. Dit jaar toch ook weer 20 PL goals.gambieter schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:07:
Probleem is dat je de laatste weken City zo goed is en veel op de helft van de tegenstander speelt dat een tegenstander compleet inzakt.
Haaland is zit na zijn blessure in een mindere periode maar wordt de laatste weken nog nauwelijks goed bediend.
En Peps tactiek is geen risico nemen met hogen voorzetten want dan is de kans op balverlies groter en noem maar op.
Mbappe heeft de laatste 2 CL wedstrijden ook slecht gespeeld, en geeft regelmatig niet thuis.
Die zal volgend jaar bij Real Madrid als een vis in het water voelen met dat counter voetbal zoals in de jaren met Ronaldo.
[ Voor 12% gewijzigd door d-vine op 18-04-2024 09:15 ]
Die 15-20 minuten na de 0-1 van Real, dat was de periode waarin City had moeten toeslaan. Toen hadden ze Real echt bij de strot en hadden ze dat moeten converteren in minimaal 2 goals. Hoe langer het nu duurde, des te meer Real vast kon houden aan de inzakkende speelstijl. Nu hebben ze met Bellingham, Camavinga en Kroos ook wel echt een top middenveld. Als team opereerde ze zo compact en gedisciplineerd, dat je het stukje 'het moet meezitten' dan vanzelf meer gaat afdwingen. Voeg Mbappé toe aan dat elftal en ze gaan volgend jaar op voor wellicht CL nr. 16.
Al met al vond ik deze serie kwartfinales erg vermakelijk en leuk om te volgen. Leuk dat Dortmund het ook heeft gered. Dat is toch altijd wel knap hoe zij zich Europees zo staande houden, met een begroting en budget wat toch echt minder is dan die echt grote Europese ploegen. Kane maakt nu toch nog kans op een prijs dit seizoen. Of zou die Spurs curse echt zo erg zijn?
Madrid - Bayern
Dortmund - PSG
Een Duitse finale of gewoon Madrid - PSG. Voor Mbappe wel apart om tegen zijn toekomstige club de finale te spelen en te winnen en zo afscheid te nemen van PSG.
Zo jammer dat er geen ene Nederlandse ploeg meer inzit. Dan maar vanavond naar WH kijken.

Aston Villa komt vlak voor tijd nog op gelijke hoogte met een hoogst discutabel doelpunt waarbij een Villa speler gewoon een tegenstander tegen de keeper aan werkt die vervolgens een gevangen voorzet weer laat vallen en er vervolgens uit gescoord wordt
*nou, gelijk benutten maar.
[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 18-04-2024 21:06 ]
Gewoon terecht doelpunt, zoveel was daar nou ook weer niet aan de hand.apis29 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 20:45:
Blijkbaar weer een NL VAR zonder ballen aan het werk vanavond: 'Van Boekel'
Aston Villa komt vlak voor tijd nog op gelijke hoogte met een hoogst discutabel doelpunt waarbij een Villa speler gewoon een tegenstander tegen de keeper aan werkt die vervolgens een gevangen voorzet weer laat vallen en er vervolgens uit gescoord wordt
Twente komt eraan!
Heb alles gezien met de VAR en andere wazige scheidsrechters, maar zo recent slecht..
Las dat hij een 2e gele kaart kreeg zonder met rood eraf te hoeven? Blijkbaar telt het niet meer bij een strafschoppenserie. Wist ik niet.JoteW schreef op donderdag 18 april 2024 @ 21:37:
Martinez blijft een afschuwelijke clown, blegh ..
⏩ PVOutput☀️
Niet meer of minder dan waar die even later geel voor gaf neeJoteW schreef op donderdag 18 april 2024 @ 21:18:
[...]
Gewoon terecht doelpunt, zoveel was daar nou ook weer niet aan de hand.

Die speler wordt letterlijk tegen zn doelman geduwd door die actie, daar wordt gewoon tien van de tien keer voor afgefloten normaliter
[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 18-04-2024 22:19 ]
Club Brugge 2 keer probleemloos PAOK aan de kant gezet en mag naar de halve finale van de Conference League tegen Fiorentina (dat Viktoria Plzn klopte). Aston Villa schakelde eerder al Lille uit na penalties.
De laatste ploeg is of Fenerbahce of Marseille die nog verlengingen gaan nodig hebben om de bepalen wie er doorgaat.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Blijkbaar niet dus, en terecht ook. Stelletje zacht gekookte eieren zijn supporters tegenwoordig sinds de intrede van de VAR en het feit dat iedereen zo onderhand gewend raakt aan die ontiegelijk slechte scheidsrechters overalapis29 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 22:17:
[...]
Niet meer of minder dan waar die even later geel voor gaf nee
Die speler wordt letterlijk tegen zn doelman geduwd door die actie, daar wordt gewoon tien van de tien keer voor afgefloten normaliter

[ Voor 8% gewijzigd door JoteW op 19-04-2024 06:45 ]
Twente komt eraan!
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken