En die naast die onzekerheid van allerlei kanten (zelfs van Mislintat) te horen krijgt dat hij er niets van kan, dus zelfvertrouwen zal ook niet erg hoog liggen.Gonadan schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:33:
[...]
Nee, dat is een keeper die nul komma nul vertrouwen over heeft in de opbouwende kwaliteiten van de laatste linie.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:08
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kleine reminder, de volgende topics zijn er omtrent alle ontwikkelingen.
[Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Dan blijft het hier over de sportieve prestaties en ontwikkelingen gaan
Dan blijft het hier over de sportieve prestaties en ontwikkelingen gaan
Je ziet het bij heel veel spelers. Die bal die zondag zo mis ging zag je het ook bij. Sutalo komt onder druk en wil zo snel mogelijk van de bal af dus speelt hem naar Gaaei wat eigenlijk niet kan, en die speelt hem ook weer gauw weg in de voeten van Gimenez.jbdeiman schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:36:
En die naast die onzekerheid van allerlei kanten (zelfs van Mislintat) te horen krijgt dat hij er niets van kan, dus zelfvertrouwen zal ook niet erg hoog liggen.
Hoe Sutalo hem kreeg weet ik niet meer maar ligt vast in het verlengde. De spelers willen zo graag van de bal af dat ze geen tijd nemen om na te denken. Er mist zoveel vertrouwen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sorry, maar valt deze wedstrijd dan onder sportieve prestatie, of mogen we comments over de trainer dan weer niet hier plaatsen?tweakduke schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:38:
[Mbr]Kleine reminder, de volgende topics zijn er omtrent alle ontwikkelingen.
Dan blijft het hier over de sportieve prestaties en ontwikkelingen gaan[/]
Heb al vaker gezegd, T.net maakt het ongelofelijk moeilijk met tig topics.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:08
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Trainer en sportieve prestaties is al jaar en dag in dit topic.HollowGamer schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:42:
[...]
Sorry, maar valt deze wedstrijd dan onder sportieve prestatie, of mogen we comments over de trainer dan weer niet hier plaatsen?
Heb al vaker gezegd, T.net maakt het ongelofelijk moeilijk met tig topics.
Tijdens de wedstrijden willen zaken nog wel eens snel door elkaar lopen, maar zoals nu zijn die paar kleine scheidingen alleen maar goed voor het overzicht.
Dat doet ie dan maar bij Fc Groningen ofzo, bij Ajax heeft ie niks te zoeken.Harribo schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:30:
[...]
Allemaal mij te makkelijk. Steijn heeft er echt wel wat verstand van geloof ik. Het is niet een rookie die net komt kijken.
Linies kort houden... Zoiets... Zolang spelers dat zelf ook niet zien, kun je plannen bedenken wat je wilt.
Nee mij allemaal te makkelijk om Steijn erop aan te kijken nu de resultaten slecht zijn.
Die man verdient een betere kans of in elk geval de tijd om er iets beters van te smeden. Dat er ontwikkeling is.
In zijn strijd met de TD heeft hij gewoon spelers geschoffeerd. Ik bedoel hoe vaak heeft hij mensen gewisseld voor de rust? Wat doet dat met het zelfvertrouwen van de desbetreffende speler?Harribo schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:30:
[...]
Allemaal mij te makkelijk. Steijn heeft er echt wel wat verstand van geloof ik. Het is niet een rookie die net komt kijken.
Linies kort houden... Zoiets... Zolang spelers dat zelf ook niet zien, kun je plannen bedenken wat je wilt.
Nee mij allemaal te makkelijk om Steijn erop aan te kijken nu de resultaten slecht zijn.
Die man verdient een betere kans of in elk geval de tijd om er iets beters van te smeden. Dat er ontwikkeling is.
Nee, ik denk niet dat hij dit team nog aan de praat krijgt.
Begrijp me niet verkeerd. Van mij mag hij het seizoen afmaken. Op de manier dat het nu gaat zie ik Ajax geen Europees voetbal halen.
Kan je die laatste ook in de topicwarning zetten? Dan is het wat makkelijker te vindentweakduke schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:38:
[Mbr]Kleine reminder, de volgende topics zijn er omtrent alle ontwikkelingen.
Dan blijft het hier over de sportieve prestaties en ontwikkelingen gaan[/]
Die kun je missen als kiespijn?toolkist schreef op woensdag 27 september 2023 @ 09:00:
[...]
Gewoon geblesseerd ja.
En niet vervangen door Bergwijn, die ze ook hadden kunnen kiezen...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik zie het somber in voor Ajax, ook als je Steijn hoort na afloop en blijkt dat hij nog steeds geen idee heeft welke spelers hij voor welke posities in gedachten heeft dan moet de moed je als ajax supporter toch wel in de schoenen zakken.
komende maand speelt ajax uit tegen RKC, Utrecht en PSV, thuis tegen AZ en nog wat europese wedstrijden tussendoor. Ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat ze blij mogen zijn met 3 punten uit al die wedstrijden. Ben benieuwd hoeveel van deze wedstrijden Steijn nog gaat meemaken
Zou wat zijn, Ajax met de winterstop in de degradatiezone
komende maand speelt ajax uit tegen RKC, Utrecht en PSV, thuis tegen AZ en nog wat europese wedstrijden tussendoor. Ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat ze blij mogen zijn met 3 punten uit al die wedstrijden. Ben benieuwd hoeveel van deze wedstrijden Steijn nog gaat meemaken
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Is echt vrij realistisch dat Ajax rond de tiende plek staat met de winterstop. Er is geen enkel positief aanknopingspunt.amahusu schreef op woensdag 27 september 2023 @ 18:15:
Ik zie het somber in voor Ajax, ook als je Steijn hoort na afloop en blijkt dat hij nog steeds geen idee heeft welke spelers hij voor welke posities in gedachten heeft dan moet de moed je als ajax supporter toch wel in de schoenen zakken.
Dus, op naar de wedstrijden van 90 minuten van vandaag. Hopelijk perst PSV er weer een 4-0 uit.
Verder verwacht ik dat Twente thuis wint van Vitesse.
TiendeExocet schreef op woensdag 27 september 2023 @ 18:33:
[...]
Is echt vrij realistisch dat Ajax rond de tiende plek staat met de winterstop.
Waar kan ik tekenen?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Toch logisch dat je dingen en spelers uitprobeert als het niet loopt.Russel88 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:08:
[...]
In zijn strijd met de TD heeft hij gewoon spelers geschoffeerd. Ik bedoel hoe vaak heeft hij mensen gewisseld voor de rust? Wat doet dat met het zelfvertrouwen van de desbetreffende speler?
Nee, ik denk niet dat hij dit team nog aan de praat krijgt.
Begrijp me niet verkeerd. Van mij mag hij het seizoen afmaken. Op de manier dat het nu gaat zie ik Ajax geen Europees voetbal halen.
Maar ik heb ook een Ajax hart vaatje...ik vind het echt doodzonde zoals het gaat bij Ajax. Zoveel opgebouwd met ten hag etc, zoveel genoten en zoveel geld ook binnen geharkt en nu staat er een team die het gewoon niet meer redt bovenin.
Zo ontzettend vaak dat het gewoon 1x is voorgekomen. In de wedstrijd tegen Feyenoord werd Anton GaaeiRussel88 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:08:
[...]
In zijn strijd met de TD heeft hij gewoon spelers geschoffeerd. Ik bedoel hoe vaak heeft hij mensen gewisseld voor de rust? Wat doet dat met het zelfvertrouwen van de desbetreffende speler?
in minuut 32 vervangen door Devyne Rensch.
Hoezo is het nog brilstand? Zo haal ik mijn 5-1 nooit.ElPaco schreef op woensdag 27 september 2023 @ 18:35:
Dus, op naar de wedstrijden van 90 minuten van vandaag. Hopelijk perst PSV er weer een 4-0 uit.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Blijft toch wel lachen. Ik heb al 43 pijn (nouja, ~36 bewust) dat ik Feyenoord supporter ben.
En mijn kinderen verzuchten net voor het jeugdournaal dat Feyenoord zo vaak wint, dus waarom dat nog nieuws is.
Die arme jongens weten niet wat er nog gaat komen
En mijn kinderen verzuchten net voor het jeugdournaal dat Feyenoord zo vaak wint, dus waarom dat nog nieuws is.
Die arme jongens weten niet wat er nog gaat komen
De Jong die hem binnen kopt, geen grote verrassing
[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 27-09-2023 19:07 ]
Owww ik had begrepen dat hij dat vaker deed. Dan valt het idd nog wel mee.Napo schreef op woensdag 27 september 2023 @ 18:51:
[...]
Zo ontzettend vaak dat het gewoon 1x is voorgekomen. In de wedstrijd tegen Feyenoord werd Anton Gaaei
in minuut 32 vervangen door Devyne Rensch.
Ik vind dat Psv best matig voetballen eigenlijk.
Veel breed en terug omdat ze het niet altijd uit kunnen tikken.
Enfin Go Ahead eitje voor psv wrs
Waarom maximaal inspannen als je er zo ook wel komt? Paar keer versnellen met wat mooie combo's en het komt wel goed.
Tja..ElPaco schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:23:
Waarom maximaal inspannen als je er zo ook wel komt? Paar keer versnellen met wat mooie combo's en het komt wel goed.
Of ze kunnen niet veel beter...
Vorig seizoen verloren we punten tegen volgens mij alle clubs die uiteindelijk bij de laatste 3 eindigden. Ik ben al lang blij dat we deze wedstrijden goed aanpakken en niet onderschatten. En daarnaast staan GAE ook gewoon goed en raken ze niet snel in paniek.Harribo schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:22:
Ik vind dat Psv best matig voetballen eigenlijk.
we?Bao_mi1 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:28:
[...]
Vorig seizoen verloren we punten tegen volgens mij alle clubs die uiteindelijk bij de laatste 3 eindigden. Ik ben al lang blij dat we deze wedstrijden goed aanpakken en niet onderschatten. En daarnaast staan GAE ook gewoon goed en raken ze niet snel in paniek.
Uit verloor PSV inderdaad punten tegen de degredanten. Thuis overigens niet, dat waren 3x winst.
Daarnaast zou ik Go Ahead Eagles niet als potentiele degradatiekandidaat bestempelen, niet met Almere City en FC Volendam in de Eredivisie.
Heb niet het idee dat ze heel hard aan het proberen zijn. Denk dat ze echt nog wel wat beter kunnen als het moet, maar zo gaat het ook vrij eenvoudig toch? Die extra goals gaan nog wel komen waarsch.
Dan sluipt er wrs wat laksheid in.Bao_mi1 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:28:
[...]
Vorig seizoen verloren we punten tegen volgens mij alle clubs die uiteindelijk bij de laatste 3 eindigden. Ik ben al lang blij dat we deze wedstrijden goed aanpakken en niet onderschatten. En daarnaast staan GAE ook gewoon goed en raken ze niet snel in paniek.
GAE is inderdaad niet heel slecht, dat klopt.
Blijf genieten van Veerman, voetbalt zo gemakkelijk
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 27-09-2023 19:38 ]
Sorry, slechte gewoonte.
Maar maak je geen zorgen, ik zeg het alleen als 'we' winnen.
Dat ging wel heel makkelijkElPaco schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:53:
1x aanzetten en daar is de 2e!
Lozano is wel rijp voor een wissel
OEF!! Dat was een harde klap voor Vlap.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
RijmwonderPlayer1S schreef op woensdag 27 september 2023 @ 20:03:
OEF!! Dat was een harde klap voor Vlap.
Lees net dat Steijn NIET ontslagen wordt voor de interlands. Dat is nog 2 weken zo ongeveer.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
[citation needed]Agent47 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 20:23:
Lees net dat Steijn NIET ontslagen wordt voor de interlands. Dat is nog 2 weken zo ongeveer.
En afgelopen, 3-0 PSV tegen GOA. Appeltje eitje. Het was wel duidelijk dat GOA de krachten en klasse aan het sparen was voor aanstaande zondag zaterdag tegen Feyenoord
[ Voor 5% gewijzigd door silmaril8 op 27-09-2023 21:09 ]
Vitesse speelt nog niet eens zo slecht. Nu nog het afmaken.
Zaterdag.silmaril8 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 20:42:
En afgelopen, 3-0 PSV tegen GOA. Appeltje eitje. Het was wel duidelijk dat GOA de krachten en klasse aan het sparen was voor aanstaande zondag tegen Feyenoord
Go Ahead thuis en uit is best wel een verschil. Psv treft ze in hun stadion, dat scheelt best wel.silmaril8 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 20:42:
En afgelopen, 3-0 PSV tegen GOA. Appeltje eitje. Het was wel duidelijk dat GOA de krachten en klasse aan het sparen was voor aanstaande zondag tegen Feyenoord
Net de samenvatting en interviews gekeken. Daar word ik niet vrolijk van. Het plan van Steijn was "opportunistisch spelen" en daarom werd Salahnetniet gewisseld voor Akpom. Drie minuten verder wordt het 0-4…
Bron?Agent47 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 20:23:
XXXVI
Zucht, Twente heeft weer 300 miljoen miljard kansen nodig om te scoren. Zal de 1-1 wel weer vlak voor tijd vallen.....
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Voetbalprimeurephymerous schreef op woensdag 27 september 2023 @ 21:27:
Net de samenvatting en interviews gekeken. Daar word ik niet vrolijk van. Het plan van Steijn was "opportunistisch spelen" en daarom werd Salahnetniet gewisseld voor Akpom. Drie minuten verder wordt het 0-4…
[...]
Bron?
Goed nieuws toch. Zoveel punten hebben ze nog niet verspeeld. Laat Steijn er maar een grotere puinhoop van maken.Agent47 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 20:23:
Top 3 dit jaar word toch wel Feyenoord, PSV en AZ, met Twente als outsider.
Wordt dit jaar ook 2 CL en 1 voorronde verloot? Zoja, dan is dit goed nieuws. Kunnen de andere clubs het financiële gat met Ajax verkleinen.
Is alleen maar goed voor de eredivisie.
Verwijderd
Ik vraag het me toch af.
Berghuis ging weg bij Feyenoord toen Slot kwam.
Zou hij toch niet diep van binnen spijt hebben van zijn keuze om weg te gaan?
Vooral denkend aan de afgelopen anderhalf jaar?
Hij zal het nooit toegeven en dankzij de fans is het allang een gepasseerd station.
Maar zou die niet nachts in bed liggen en denken "Ik heb achteraf de foute keuze gemaakt en had onderdeel van iets geweldigs kunnen zijn bij Feyenoord en een legende kunnen worden."
Hij zal het nooit toegeven en dankzij de fans is het allang een gepasseerd station.
Maar zou die niet nachts in bed liggen en denken "Ik heb achteraf de foute keuze gemaakt en had onderdeel van iets geweldigs kunnen zijn bij Feyenoord en een legende kunnen worden."
Alweer?Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2023 @ 23:29:
Ik vraag het me toch af.
Ik zal @Napo citeren, die had het de vorige keer mooi uiteengezet. Ook al gaat het nu minder, bij Feyenoord had hij nog lang niet kunnen bereiken wat hij nu al bereikt heeft.
Napo schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:25:
[...]
Juist...
2 jaar ajax, 2 seizoenen in CL uit mogen komen, 1x kampioen geworden. Hoogstwaarschijnlijk 2 jaar lang een significant hoger salaris, waarschijnlijk betere carrieremogelijkheden buiten Nederland indien gewenst.
Op welke manier zou hij spijt hebben? De Berghuis van vandaag heeft significant minder ophef vanuit overtredingen die hij wel opriep in zijn tijd uit Feyenoord.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou, hij zit nu al 2 jaar bij een club in problemen, die de problemen naar niet opgelost krijgt. Hij kwam bij Ajax toen het daar goed ging en het is in rap tempo minder geworden.Gonadan schreef op woensdag 27 september 2023 @ 23:50:
[...]
Alweer?
Ik zal @Napo citeren, die had het de vorige keer mooi uiteengezet. Ook al gaat het nu minder, bij Feyenoord had hij nog lang niet kunnen bereiken wat hij nu al bereikt heeft.
[...]
Je wil bij een club vooruit (en focus op het voetbal, dat is het spelletje waar je goed in bent en dat je leuk vind).
Ik kan je vertellen dat voor hem vorig en dit seizoen ook niet leuk is hoor, terwijl Feyenoord nu van Ajax wint, CL speelt, het daar rustig is en leuk voetbal speelt. Hij had bij Feyenoord prima een soort van Tadic rol ( niet qua positie ofzo) kunnen pakken als ervaren speler die de rest bij de hand neemt. Echt belangrijk kunnen zijn.
Dit heeft hij bij Ajax vooralsnog niet gekund, de ervaren spelers (toch ook wat zijn maatjes) zijn praktisch allemaal weg en het is daar al lang een rommeltje.
Natuurlijk toen hij weg ging leek het er niet direct op dat je hier drie jaar later zo zou staan, maar van de 3 jaar ben je al anderhalf tot 2 jaar onderweg in de achteruit, waar bij Feyenoord tot nog toe de vooruit gevonden is.
Dan blijft dus eigenlijk maar 1 ding over: het loon, maar of dat ook nu nog genoeg is om voor het over te stappen naar Ajax te kiezen, vraag ik mij af. Zeker als je dat gezeik (bij gebrek aan een beter woord) van die 'Feyenoord supporters ' bij de overstap ook nog eens meerekent.
Het is nu wel duidelijk dat je met volle teugen geniet? Je meld het vaak.Russel88 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 22:29:
[...]
Goed nieuws toch. Zoveel punten hebben ze nog niet verspeeld. Laat Steijn er maar een grotere puinhoop van maken.
Dat is achteraf toch allemaal heel makkelijk praten? Op dat moment was de keuze logisch en goed.jbdeiman schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:13:
[...]
Nou, hij zit nu al 2 jaar bij een club in problemen, die de problemen naar niet opgelost krijgt. Hij kwam bij Ajax toen het daar goed ging en het is in rap tempo minder geworden.
Je wil bij een club vooruit (en focus op het voetbal, dat is het spelletje waar je goed in bent en dat je leuk vind).
Ik kan je vertellen dat voor hem vorig en dit seizoen ook niet leuk is hoor, terwijl Feyenoord nu van Ajax wint, CL speelt, het daar rustig is en leuk voetbal speelt. Hij had bij Feyenoord prima een soort van Tadic rol ( niet qua positie ofzo) kunnen pakken als ervaren speler die de rest bij de hand neemt. Echt belangrijk kunnen zijn.
Dit heeft hij bij Ajax vooralsnog niet gekund, de ervaren spelers (toch ook wat zijn maatjes) zijn praktisch allemaal weg en het is daar al lang een rommeltje.
Natuurlijk toen hij weg ging leek het er niet direct op dat je hier drie jaar later zo zou staan, maar van de 3 jaar ben je al anderhalf tot 2 jaar onderweg in de achteruit, waar bij Feyenoord tot nog toe de vooruit gevonden is.
Dan blijft dus eigenlijk maar 1 ding over: het loon, maar of dat ook nu nog genoeg is om voor het over te stappen naar Ajax te kiezen, vraag ik mij af. Zeker als je dat gezeik (bij gebrek aan een beter woord) van die 'Feyenoord supporters ' bij de overstap ook nog eens meerekent.
Ach ja, ook al is Ajax totaal geen concurrent dit jaar voor Feyenoord en PSV, ze hebben het toch vooral over Ajax.Vos schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:15:
[...]
Het is nu wel duidelijk dat je met volle teugen geniet? Je meld het vaak.
Komt ook wel een beetje door hoe ze zich geuit hebben he? Met liederen als WZAWZDB helpt het ook nietExocet schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:29:
[...]
Ach ja, ook al is Ajax totaal geen concurrent dit jaar voor Feyenoord en PSV, ze hebben het toch vooral over Ajax.
Paar jaar terug nog halve finale CL, dan is het wel apart om te zien.
Nogmaals vanuit mijn kant, mij gaat het puur om de excuses vanuit de club zelf richting Feyenoord en Volendam. Dat spel komt vanzelf wel weer goed, de club gaat echt niet kapot hoor.
Idem hier. Ik was nooit een grote Ajax hater zoals velen dat wel zijn. Daar is door de arrogante houding van de club omtrent de afgelopen dagen wel verandering in gekomen. Ik vind het echt niet kunnen hoe dat daar nu gaat.Agent47 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:37:
[...]
Komt ook wel een beetje door hoe ze zich geuit hebben he? Met liederen als WZAWZDB helpt het ook niet![]()
Nogmaals vanuit mijn kant, mij gaat het puur om de excuses vanuit de club zelf richting Feyenoord en Volendam. Dat spel komt vanzelf wel weer goed, de club gaat echt niet kapot hoor.
Dat het er nu slecht gaat is ergens wel eens lekker, maar ook wel weer snel oud. Dat gun ik de fans van de club niet te lang. Als Feyenoorder weet ik hoe het voelt.
Als ze zich hadden verontschuldigd en uit hadden gesproken dat ze aan het broeden zijn op maatregelen was er niets aan de hand. Wat doen ze? Niets van dat al, en zelfs de KNVB dreigen naar de rechter te stappen. Ja dan wil je gewoon gehaat worden
Dat kan intern best gedaan zijn? De Telegraaf wil dat vast niet lekkenAgent47 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:37:
[...]
Komt ook wel een beetje door hoe ze zich geuit hebben he? Met liederen als WZAWZDB helpt het ook niet![]()
Prima dat je er van 'geniet' dat Ajax slecht gaat, maar het melden en in herhaling vallen is puur stoken.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 28-09-2023 07:53 ]
Je krijgt er een beetje het gevoel van dat ze denken dat dit wel over waait. “Netten zijn voor die paupers uit Rotterdam, onze fans gedragen zich wel”, zoiets.. ik kan daarom niet wachten om te zien wat er volgende thuiswedstrijd gebeurd als er geen maatregelen zijn getroffen.LZ86 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:51:
[...]
Idem hier. Ik was nooit een grote Ajax hater zoals velen dat wel zijn. Daar is door de arrogante houding van de club omtrent de afgelopen dagen wel verandering in gekomen. Ik vind het echt niet kunnen hoe dat daar nu gaat.
Dat het er nu slecht gaat is ergens wel eens lekker, maar ook wel weer snel oud. Dat gun ik de fans van de club niet te lang. Als Feyenoorder weet ik hoe het voelt.
Als ze zich hadden verontschuldigd en uit hadden gesproken dat ze aan het broeden zijn op maatregelen was er niets aan de hand. Wat doen ze? Niets van dat al, en zelfs de KNVB dreigen naar de rechter te stappen. Ja dan wil je gewoon gehaat worden
Ook vind ik nog steeds dat de KNVB veel te stil is. Toen bij Feyenoord stonden ze vooraan in de rij om het te veroordelen en nu helemaal niks, dat valt op.
Is ook het gevoel dat bij mij overheerst. Ook geen 'Ajax-hater', ben altijd blij met de vele punten die Ajax voor Nederland bij elkaar sprokkelde zodat 'mijn' club (Twente) wat meer kans heeft op Europees voetbal.LZ86 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:51:
[...]
Idem hier. Ik was nooit een grote Ajax hater zoals velen dat wel zijn. Daar is door de arrogante houding van de club omtrent de afgelopen dagen wel verandering in gekomen. Ik vind het echt niet kunnen hoe dat daar nu gaat.
Maar er is wel een masker afgevallen daar in Amsterdam. En naast de zaken die jij benoemt vind ik de manier waarop de hooligans (niet) worden aangepakt nog veel verontrustender. Het lijkt wel alsof die eencellige criminelen het hele beleid daar bepalen middels afpersing en intimidatie. Niemand durft er iets van te zeggen.
Vooralsnog ben ik er dus niet rouwig om dat het daar even wat slechter blijft gaan opdat de rotte appels steeds zichtbaarder worden en er iets aan gedaan kan worden. Zodat er in de toekomst een wat prettiger en gezondere werkomgeving wordt gecreëerd daar. Kan Ajax daarna wederom de grote club worden die het voorheen was.
Mijn eigen club heeft ook een proces van zuivering doorgemaakt waarbij we ook niet gespaard werden door de buitenwereld, maar dat heeft in-the-end de boel wel robuuster en prettiger gemaakt. Zoiets is bij Ajax ook hard nodig.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat is niet op mij als persoon geschreven maar over het algemeen denk ik? Volgens mij ben ik niet aan het stoken hier.Vos schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:52:
[...]
Dat kan intern best gedaan zijn? De Telegraaf wil dat vast niet lekken
Prima dat je er van 'geniet' dat Ajax slecht gaat, maar het melden en in herhaling vallen is puur stoken.
Ik haatte Ajax tot mijn 18e zoietsLZ86 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:51:
[...]
De haat is er al lang niet meer
Nee niet richting jouAgent47 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 08:14:
[...]
Dat is niet op mij als persoon geschreven maar over het algemeen denk ik? Volgens mij ben ik niet aan het stoken hier.![]()
Ook generiek, en niet jegens jouVos schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:52:
[...]
De laatste dagen wordt ook met regelmaat de "Ajax haat" aangehaald door sommige, iets wat ook niet heel erg helpt bij de inhoudelijk - en soms wat minder inhoudelijke - discussie. Constant blijven roepen dat iets minder goed is of vanuit de andere kant het wegzetten als haat is alles behalve nuttig.
Hoe Ajax met de hooligans en de ellende van de afgelopen dagen omgaat vind ik ook niet chique. Het is een kleine moeite om met een fatsoenlijk statement te komen, waarin je de hand in eigen boezem steekt.alexbl69 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 08:14:
[...]
Is ook het gevoel dat bij mij overheerst. Ook geen 'Ajax-hater', ben altijd blij met de vele punten die Ajax voor Nederland bij elkaar sprokkelde zodat 'mijn' club (Twente) wat meer kans heeft op Europees voetbal.
Maar er is wel een masker afgevallen daar in Amsterdam. En naast de zaken die jij benoemt vind ik de manier waarop de hooligans (niet) worden aangepakt nog veel verontrustender. Het lijkt wel alsof die eencellige criminelen het hele beleid daar bepalen middels afpersing en intimidatie. Niemand durft er iets van te zeggen.
Vooralsnog ben ik er dus niet rouwig om dat het daar even wat slechter blijft gaan opdat de rotte appels steeds zichtbaarder worden en er iets aan gedaan kan worden. Zodat er in de toekomst een wat prettiger en gezondere werkomgeving wordt gecreëerd daar. Kan Ajax daarna wederom de grote club worden die het voorheen was.
Mijn eigen club heeft ook een proces van zuivering doorgemaakt waarbij we ook niet gespaard werden door de buitenwereld, maar dat heeft in-the-end de boel wel robuuster en prettiger gemaakt. Zoiets is bij Ajax ook hard nodig.
Een jaar of twee geleden was er ook al een video voorafgaand aan de klassieker waar een paar seconden vol in beeld een spandoek ter ere van Carlo P in beeld kwam. Je weet wel, die hooligan die toen in Beverwijk in elkaar is geslagen en het niet na kan vertellen. Waarom geef je zo'n idioten toch nog steeds een podium? Waarom voelt men die noodzaak om dat te laten zien? Ik kan daar met m'n hoofd niet bij...
Mooi einde van dit puntNapo schreef op donderdag 28 september 2023 @ 08:22:
[...]
Ook generiek, en niet jegens jou
De laatste dagen wordt ook met regelmaat de "Ajax haat" aangehaald door sommige, iets wat ook niet heel erg helpt bij de inhoudelijk - en soms wat minder inhoudelijke - discussie. Constant blijven roepen dat iets minder goed is of vanuit de andere kant het wegzetten als haat is alles behalve nuttig.
En daar zit een deel van het probleem bij Ajax, maar zeker niet alleen bij Ajax, eigenlijk bij vrijwel alle BVO's. Het blijft aanvoelen als pappen en nathouden. Ik kan niet spreken over de supporterscoordinatoren bij andere clubs dan PSV maar daar zie je bijvoorbeeld supporterscoordinatoren die een niet al te rooskleurig verleden hebben. Van de ene kant zou je kunnen stellen dat die persoon een goede band heeft met de achterban maar anderzijds zet je ook wel een bepaald beeld neer als club.JanW schreef op donderdag 28 september 2023 @ 08:22:
[...]
Hoe Ajax met de hooligans en de ellende van de afgelopen dagen omgaat vind ik ook niet chique. Het is een kleine moeite om met een fatsoenlijk statement te komen, waarin je de hand in eigen boezem steekt.
Een jaar of twee geleden was er ook al een video voorafgaand aan de klassieker waar een paar seconden vol in beeld een spandoek ter ere van Carlo P in beeld kwam. Je weet wel, die hooligan die toen in Beverwijk in elkaar is geslagen en het niet na kan vertellen. Waarom geef je zo'n idioten toch nog steeds een podium? Waarom voelt men die noodzaak om dat te laten zien? Ik kan daar met m'n hoofd niet bij...
Het zou zo prettig zijn als een BVO een hard statement maakt dat ze dit soort gedrag niet rond de club willen omdat het uiteindelijk meer kwaad dan goed doet. In combinatie daarmee dat je ook actief deze groep van probleemgevalen gaat weren. Het herdenken van een persoon die de club heeft beschadigd mag, maar moet je dat in het stadion willen toestaan? Mijn inziens niet.
De keuze om dat te gaan doen is overigens geen gemakkelijk, zeker omdat je ook in je persoonlijke levensfeer geraakt wordt als bestuurder bij een BVO bij dit soort keuzes.
Dat gebeurt toch wel, echt niet alleen hierom....LZ86 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:51:
Ja dan wil je gewoon gehaat worden
Hij ging weg bij een club in de problemen, met destijds nog absoluut geen zicht op een snelle oplossing... En dan had ie nu op 7 wedstrijden CL gestaan ipv 20 incl een 8e finale.jbdeiman schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:13:
[...]
Nou, hij zit nu al 2 jaar bij een club in problemen, die de problemen naar niet opgelost krijgt. Hij kwam bij Ajax toen het daar goed ging en het is in rap tempo minder geworden.
Feyenoord speelde 3 dagen later ofzo thuis, Ajax heeft bijna 2 weken. Waarom overhaast aan de gang? Die netten gaan echt wel komen.dr.lowtune schreef op donderdag 28 september 2023 @ 08:01:
[...]
Je krijgt er een beetje het gevoel van dat ze denken dat dit wel over waait. “Netten zijn voor die paupers uit Rotterdam, onze fans gedragen zich wel”, zoiets.. ik kan daarom niet wachten om te zien wat er volgende thuiswedstrijd gebeurd als er geen maatregelen zijn getroffen.
Ook vind ik nog steeds dat de KNVB veel te stil is. Toen bij Feyenoord stonden ze vooraan in de rij om het te veroordelen en nu helemaal niks, dat valt op.
Bij Groningen-Ajax stond de KNVB ook niet vooraan om de boel te veroordelen, en bij Feyenoord ook alleen omdat de veiligheid van de spelers direct in het geding was. Daar was zondag geen sprake van.
Uit de opmerkingen van Jan Smit kon je anders al duidelijk halen dat er contact geweest is tussen Ajax en Volendam over het niet willen verzetten van Ajax-Volendam.Agent47 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:37:
Tis toch ook een Ajax topic?Exocet schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:29:
[...]
Ach ja, ook al is Ajax totaal geen concurrent dit jaar voor Feyenoord en PSV, ze hebben het toch vooral over Ajax.
Ik dat de meeste posters hier voor Ajax zijn, het moderatie team ook, sterker nog eentje heeft laatst een specifiek topic over de gang van zaken bij Ajax geopend omdat het onderwerp te groot/belangrijk zou zijn om in het randzaken topic te bespreken. Enige lichte roodwitte kleuring (in het verkeerde motief
https://www.vi.nl/nieuws/...goede-beurt-gemaakt-heeft
Kan deze man zo snel mogelijk ontslagen worden?
Bizar he. Hij heeft geen enkele speler beter gemaakt, ook een prestatie. Slechte aankopen blablabla, maar de helft van ze zijn wel gewoon internationals.Typhone schreef op donderdag 28 september 2023 @ 09:48:
Maar er is toch geen woord aan gelogen? Altijd maar schijnheilig doen ipv gewoon zeggen waar het op staat is ook niks.Typhone schreef op donderdag 28 september 2023 @ 09:48:
Als PSV fan hoop ik overigens dat hij zeker tot de winterstop blijft zitten
Zo voelt het soms wel. Hoe ik het ervaar:Napo schreef op donderdag 28 september 2023 @ 08:22:
[...]
De laatste dagen wordt ook met regelmaat de "Ajax haat" aangehaald door sommige, iets wat ook niet heel erg helpt bij de inhoudelijk - en soms wat minder inhoudelijke - discussie.
Als het bij Ajax slecht gaat komen uit alle hoeken en gaten users gekropen om hun gal te spuwen op Ajax, dat zagen we niet alleen de laatste dagen maar dat zien we ook wanneer Ajax een wedstrijd verliest (en dan heb ik het niet specifiek over dit seizoen). Opvallend is dat dit topic dan vol loopt met users die je normaal nooit in dit topic actief ziet.
En het schermen met "met liederen als wzawzdb maken ze het er zelf naar" gaat er bij mij niet in, het zit echt veel dieper dan dat.
Het is niet altijd zwart-wit, toch lijkt het hier wel vaak zo te zijn: je bent vóór Ajax of je bent ertegen, iets ertussenin lijkt niet vaak voor te komen. Al is dat vooral een conclusie die ik trek uit het eerdere deel van mijn post.
Noot: ik zie gelukkig ook een hoop (vaste) users die zich, als supporter van een andere club, wel neutraal en genuanceerd uiten.
Er is zeker geen woord aan gelogen. Maar hij hoort dit binnenskamers te zeggen en niet weer très onchic via de media te spelen. Smerige gluiperige aal.ElPaco schreef op donderdag 28 september 2023 @ 09:55:
[...]
Maar er is toch geen woord aan gelogen? Altijd maar schijnheilig doen ipv gewoon zeggen waar het op staat is ook niks.
Als PSV fan hoop ik overigens dat hij zeker tot de winterstop blijft zitten
Steijn kan ook wat dat betreft leren van Ten Hag. Hoeveel hoofdpijndossiers Ten Hag wel niet meegemaakt heeft joh, zowel bij Ajax als bij Manchester United nu. Hij begint zo een redelijk unieke manager te worden.
Ik vind het echt een ongelooflijke schande hoe deze jongen behandeld is. Het kan zijn dat hij verkeerd gescout is, prima.Typhone schreef op donderdag 28 september 2023 @ 09:48:
Maar in zijn 3de wedstrijd (na slechts 70 speelminuten) zo afbranden omdat hij bezwijkt onder druk is echt bespottelijk. En nog veel erger is dat hij hem geen blik waardig gunde bij de wissel. Je hoort daar gewoon te staan als coach om hem een schouderklop te geven.
Er zijn wel meer voorbeelden van spelers die de druk van hun eerste grote wedstrijd niet aankonden. Heb het echt een beetje te doen met hem.
Tel daar de media ook bij op. Die Perez maakte 'm af. Schandalig.PWM schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:00:
[...]
Ik vind het echt een ongelooflijke schande hoe deze jongen behandeld is. Het kan zijn dat hij verkeerd gescout is, prima.
Maar in zijn 3de wedstrijd (na slechts 70 speelminuten) zo afbranden omdat hij bezwijkt onder druk is echt bespottelijk. En nog veel erger is dat hij hem geen blik waardig gunde bij de wissel. Je hoort daar gewoon te staan als coach om hem een schouderklop te geven.
Er zijn wel meer voorbeelden van spelers die de druk van hun eerste grote wedstrijd niet aankonden. Heb het echt een beetje te doen met hem.
En daar zit mijn inziens het grote probleem. Door als bestuurder deze groep met eencellige en halve criminelen hard aan te pakken weet je dat je daar privé de vruchten van plukt.Napo schreef op donderdag 28 september 2023 @ 08:29:
De keuze om dat te gaan doen is overigens geen gemakkelijk, zeker omdat je ook in je persoonlijke levensfeer geraakt wordt als bestuurder bij een BVO bij dit soort keuzes.
[ Voor 24% gewijzigd door ephymerous op 28-09-2023 10:11 ]
XXXVI
Steijn heeft vanaf minuut één naar anderen gewezen en zichzelf lopen indekken, veelal ten koste van anderen. Als trainer moet je voor je spelers gaan staan in plaats van na een slechte prestatie publiekelijk een trap na te geven. Ook zijn vete met Mislintat heeft hij voor de camera gevoerd. Daarnaast was het bijzonder om te zien hoe Mislintat vanaf het eerste moment door de Telegraaf onder vuur is genomen en Steijn ondanks zijn fouten uit de wind werd gelaten. Dat riekt behoorlijk.PWM schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:00:
Ik vind het echt een ongelooflijke schande hoe deze jongen behandeld is. Het kan zijn dat hij verkeerd gescout is, prima.
Nee, deze man moet z.s.m. weg, totaal ongeschikt als toptrainer. Aan de andere kant; hij heeft in het verleden wel weten te presteren met middelmatige spelers, dus wat dat betreft zit ie op z’n plek. Probleem is alleen dat spelers die al langer bij Ajax zitten en het elftal moeten dragen niet renderen in die speelstijl en je dus met een compleet ongebalanceerd elftal zit.
Soms denk ik dat Mislintat bewust Steijn heeft aangetrokken, wetende dat de spelers die hij ging binnenhalen van mindere kwaliteit waren dan gewenst en Steijn in het verleden met dergelijke spelers resultaten heeft weten te behalen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik herinner mij uit eerdere jaren wel eens kritiek op Feyenoord spelers, of dat andere fans niet meewilden in de hosannastemming rondom het succes. Dat werd ook met regelmaat weggezet als kleineren of 'haat'. Het is inderdaadn niet leuk of nuttig en zou daarom beperkt moeten worden, maar het is wel van alle tijden.Napo schreef op donderdag 28 september 2023 @ 08:22:
Net zoals wanneer een stok gevonden wordt zoveel mensen er op vliegen dat het niet leuk meer is af en toe.
Maar weet je wat nog veel minder nuttig is? Dit soort meta discussies steeds maar weer starten. Daar bestaan feedbacktopics voor, topic reports of wat dan ook. Maar discussie over discussie kan echt nooit on-topic zijn in een voetbaltopic, dus laten we dat net zo goed beperken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het komt met regelmaat terug en ik kan het niet anders uitleggen dan een soort wensdenken uit toch een beetje pijn dat hij overgestapt is.jbdeiman schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:13:
[...]
Het is heel simpel, het was een goede keuze die fantastisch uitgepakt heeft voor een bepaalde periode. Dat de oude club het nu beter op orde heeft en na jaren éindelijk ook weer eens CL gaat proberen doet daar niets aan af. Hij had daar veel gezeik en frustratie, alleen daarom is het al een goede reden geweest want weet was hij uiteindelijk op een nog veel vervelender manier weggegaan. Het blijft zinloos filosoferen, hij heeft zijn keuzes gemaakt en was daar blij mee en daar zullen we het mee moeten doen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat heeft Mislintat letterlijk gezegd, hij wil overperformers en Steijn kan dan eruit halen. Ofwel, hopen dat trainer en spelers beter kunnen presteren dan men ze vooraf toedicht.Han schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:15:
Soms denk ik dat Mislintat bewust Steijn heeft aangetrokken, wetende dat de spelers die hij ging binnenhalen van mindere kwaliteit waren dan gewenst en Steijn in het verleden met dergelijke spelers resultaten heeft weten te behalen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit is het enige wat mij echt zorgen baart. Ik mis in de groep en staf een soort saamhorigheid waarbij ze elkaar proberen op te beuren en te motiveren. Dat is iets wat aanvoerders en staf juist behoren te stimuleren en waarom bijvoorbeeld een Tadic zo'n geweldige aanvoerder was.PWM schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:00:
En nog veel erger is dat hij hem geen blik waardig gunde bij de wissel. Je hoort daar gewoon te staan als coach om hem een schouderklop te geven.
Heb je dat niet dan kom je in een soort negatieve spiraal, komt er nul samenwerking en gaat het geheel ten onder.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
https://twitter.com/LarsDuursma/status/1706430856355569794
Het tweede deel van de video is vertraagd. Het is ook niet dat hij de andere kant opkijkt per ongeluk, hij is actief bezig om hem te negeren. Wat een man.
Het tweede deel van de video is vertraagd. Het is ook niet dat hij de andere kant opkijkt per ongeluk, hij is actief bezig om hem te negeren. Wat een man.
Naja, Perez had al forse twijfels geuit toen Ajax m kocht. Die had dat best gezien.ephymerous schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:07:
[...]
Tel daar de media ook bij op. Die Perez maakte 'm af. Schandalig.
Neemt niet weg dat het wel heel erg sneu is voor die knul. Dat verdient ie echt niet. Schandalig hoe er met m omgegaan word door Steijn
[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 28-09-2023 10:33 ]
Je kunt hier vooral niet tussen de regels lezen, omdat het citaat overal uit de context gehaald is. Hij zegt namelijk meer dan wat wordt geciteerd:Exocet schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:29:
Nou, daar hoef je niet zo goed voor tussen de regels te lezen
[Twitter]
Kraaij: "Als ik jou op de man afvraag, wat vind jij van de trainer Maurice Steijn?"
Berghuis: "Ja, vind ik een moeilijke vraag Hans. Dat is ook niet aan mij. Wat moet ik daarop zeggen, dat is voor andere mensen om dat te beoordelen."
Kraaij: "Maar hoe ervaar je hem op het trainingsveld?"
Berghuis: "Nah prima. We proberen te doen wat hij en zijn staf ons voordragen en dat plan proberen we zo goed mogelijk uit te voeren, alleen daar hebben we het nog wel moeilijk mee."
("Euhs" en dergelijke heb ik weggelaten)
Met name die laatste zin wordt gemakshalve overal weggelaten. Daarmee stookt de media het relletje flink op.
Berghuis wil volgens mij juist wegblijven van als speler een oordeel vellen over de trainer. Zijn reactie is natuurlijk niet dat Steijn een geweldige trainer is en je hoort inderdaad terughoudendheid en reserve in zijn beantwoording. Dat is onder de omstandigheden denk ik ook best logisch wat mij betreft. Het loopt niet bij Ajax en er is onrust (understatements). Een speler die er middenin zit, kan ook niet direct oordelen of het nou aan heel matig ingekocht spelersmateriaal ligt of aan de kwaliteiten van een speler.
Een matige/slechte trainer die instapt bij een geweldig draaiend elftal, zal ook niet direct veroorzaken dat het team ineens dramatisch presteert. Andersom geldt dat een goede/uitzonderlijke trainer niet direct een matig elftal goed laat presteren. Daar gaat vaak wat tijd overheen. Een slechte trainer met een slecht samengestelde selectie is bij voorbaat kansloos. Het is de vraag waar Ajax nu staat. Is de selectie niet goed genoeg? Is de trainer niet goed genoeg? Of is het beide?
Noem één speler van Ajax die gehaald is en waar er geen enkele analist of journalist was die zei het niets te vinden, helemaal niemand, iedereen positief. Mag ook van jaren terug.LZ86 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:33:
Naja, Perez had al forse twijfels geuit toen Ajax m kocht. Die had dat best gezien.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zit eens naar de stand te kijken. Maar PSV soeverein of gewoon wat geluk met het schema?
Ik had er nog niet zo naar gekeken, maar PSV ontloopt alle topploegen to eind november/december. PSV is prima verder hoor. Maar ze hebben 1 x weerstand gehad zover en toen gingen ze er keihard af. Ben erg benieuwd of ze het kunnen vasthouden, daar twijfel ik namelijk wel aan.
Ook zijn die moker afhankelijk van de Jong. Hopen voor Eindhoven dat ie fit blijft.
Ik had er nog niet zo naar gekeken, maar PSV ontloopt alle topploegen to eind november/december. PSV is prima verder hoor. Maar ze hebben 1 x weerstand gehad zover en toen gingen ze er keihard af. Ben erg benieuwd of ze het kunnen vasthouden, daar twijfel ik namelijk wel aan.
Ook zijn die moker afhankelijk van de Jong. Hopen voor Eindhoven dat ie fit blijft.
TadicGonadan schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:37:
[...]
Noem één speler van Ajax die gehaald is en waar er geen enkele analist of journalist was die zei het niets te vinden, helemaal niemand, iedereen positief. Mag ook van jaren terug.
Het Bergwijn effect.. voetbal interesseert hem eigenlijk niet zo, alleen dure merken, auto's, dat soort dingen. Helaas had hij/zijn vrouw geen zin in het Midden Oosten. Dat zou anders de beste oplossing zijn geweest.Gonadan schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:30:
[...]
Dit is het enige wat mij echt zorgen baart. Ik mis in de groep en staf een soort saamhorigheid waarbij ze elkaar proberen op te beuren en te motiveren. Dat is iets wat aanvoerders en staf juist behoren te stimuleren en waarom bijvoorbeeld een Tadic zo'n geweldige aanvoerder was.
Heb je dat niet dan kom je in een soort negatieve spiraal, komt er nul samenwerking en gaat het geheel ten onder.
Deze aanvoerder maakt Ajax alleen maar zwakker.
Van wat ik van hun mediakanalen heb gezien, zijn de enigen die het groepsproces proberen te stimuleren Maduro, Bakkati, Berghuis, Gorter, Forbs, Brobbey en Hato. De nieuwe trainer kan het beste Berghuis aanvoerder maken.
Dat is nog één van de slechtste voorbeelden denk ik, je wilt niet weten hoeveel dat een slecht idee vonden.
Ik ga eens bronnen halen voor je.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat Steijn schandalig met hem is omgegaan zeg je neem ik aan op basis van meer incidenten dan alleen de vroege wissel en dat hij in een interview zei "die [Gaaei] heeft gewoon geen goede beurt gemaakt. Dat hebben we allemaal wel gezien.".LZ86 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:33:
[...]
Naja, Perez had al forse twijfels geuit toen Ajax m kocht. Die had dat best gezien.
Neemt niet weg dat het wel heel erg sneu is voor die knul. Dat verdient ie echt niet. Schandalig hoe er met m omgegaan word door Steijn
De vroege wissel vind ik heel begrijpelijk, daar neem je de speler ook mee in bescherming. Hetgeen Steijn zegt over dat hij geen goede beurt heeft gemaakt, vind ik ook geen schokkende uitspraak. Vrij realistisch, wel pijnlijk voor Gaaei. In beide gevallen is het vooral belangrijk hoe Steijn (en zijn staf) daarna met de situatie en Gaaei omgeaan, hoe de nazorg is. Daar weet ik alleen weinig van.
Wat heeft Steijn nog meer gedaan wat het zo schandalig maakt? Oprechte vraag of er meer bekend is.
PSV is te goed voor de Eredivisie!LZ86 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:38:
Zit eens naar de stand te kijken. Maar PSV soeverein of gewoon wat geluk met het schema?
Er moet snel iets gebeuren om dit weer recht te trekken!
Nu ze ook inkomsten uit de CL vergaren is de kans groot dat ze op korte termijn het Bayern van Nederland worden!
Hoe is dit wenselijk?
Dat soort dingen heb ik ooit gehoord toen Ajax in de gelijke positie was.
Enfin, het kan verkeren hè?
Dan lopen wij het risico met 10-0 eraf te gaan maar is hij wel opgedonderd de dag erna.
[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 28-09-2023 10:42 ]
Slechter dan Bulykin?Gonadan schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:39:
[...]
Dat is nog één van de slechtste voorbeelden denk ik, je wilt niet weten hoeveel dat een slecht idee vonden.
Ik ga eens bronnen halen voor je.
PSV mag ergens in oktober tegen Ajax. Maar dat zie ik in de huidige staat niet echt als een uitdaging voor PSV. Denk meer aan Twente, AZ, Feyenoord en wellicht een outsider als Sparta ofzo. Verder zijn Utrecht, Vitesse en Heerenveen echt ontzettend aan het underperformen. Die zijn niet best bezig. Buiten de top 5 weinig weerstand in de ED atmTyphone schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:41:
[...]
PSV is te goed voor de Eredivisie!
Er moet snel iets gebeuren om dit weer recht te trekken!
Nu ze ook inkomsten uit de CL vergaren is de kans groot dat ze op korte termijn het Bayern van Nederland worden!
Hoe is dit wenselijk?
Dat soort dingen heb ik ooit gehoord toen Ajax in de gelijke positie was.
Enfin, het kan verkeren hè?.Ergens is het jammer dat Steijn PSV niet krijgt nu of komende week.
Dan lopen wij het risico met 10-0 eraf te gaan maar is hij wel opgedonderd de dag erna.
In ieder geval soeverein tegen de tegenstanders in de Eredivisie die ze gehad hebben. Deze punten kom je aan het eind van het seizoen niet te kort. Dat geeft rust en helpt PSV om de moeilijkere wedstrijden straks met vertrouwen tegemoet te gaan. Als ze zo doorgaan kunnen ze straks zelfs een keer een misser veroorloven. Anderzijds brengt ze dat in de rol van favoriet en de te kloppen ploeg. Dat brengt ook weer dynamiek met zich mee.LZ86 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:38:
Ben ook wel benieuwd wat de wedstrijd tegen Arsenal ons leeft. Dat is een absolute topploeg en daar waren ze m.i. wel kansloos, niet alleen op basis van resultaat.
Nu de kaarten een beetje geschud zijn, belooft het in ieder geval wel weer een interessant seizoen te worden!
https://twitter.com/LarsDuursma/status/1706430856355569794bazzemans schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:40:
[...]
Dat Steijn schandalig met hem is omgegaan zeg je neem ik aan op basis van meer incidenten dan alleen de vroege wissel en dat hij in een interview zei "die [Gaaei] heeft gewoon geen goede beurt gemaakt. Dat hebben we allemaal wel gezien.".
De vroege wissel vind ik heel begrijpelijk, daar neem je de speler ook mee in bescherming. Hetgeen Steijn zegt over dat hij geen goede beurt heeft gemaakt, vind ik ook geen schokkende uitspraak. Vrij realistisch, wel pijnlijk voor Gaaei. In beide gevallen is het vooral belangrijk hoe Steijn (en zijn staf) daarna met de situatie en Gaaei omgeaan, hoe de nazorg is. Daar weet ik alleen weinig van.
Wat heeft Steijn nog meer gedaan wat het zo schandalig maakt? Oprechte vraag of er meer bekend is.
Die heeft @PWM ook al gepost. Je speler gewoon negeren, de schuld geven ( tegen zulke dingen kan je niet opcoachen). Hij is zélf verantwoordelijk voor de speelstijl en voor de tactiek.
Er wordt vaak geroepen dat je kampioen wordt tegen de (stugge) kleintjes. Kijk je nu naar de statistieken van PSV dan winnen ze die met relatief gemak dus ja, ik denk dat je kunt stellen dat PSV redelijk soeverein is, ondanks dat ze in de ED nog niet tegen een grote tegenstander hebben gespeeld.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024