Maar het spel was onder Schreuder al echt slecht he, en onder Steijn met zijn 3 miljard aan aankopen bakt er niet veel van. geen enkele lijn.Napo schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:05:
[...]
De vergelijking is ook niet heel fair.
Schreuder kon teren op de basis die er lag vanuit Ten Hag. Steijn heeft een vrijwel compleet nieuwe selectie
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Dat is een doel op zich.Vos schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:08:
Alles op doel raak!
nggyu nglyd
FlankengotExocet schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:09:
Goede aankoop die Sosa
Aangezien we toch conclusies zo vroeg mogelijk moeten trekken.
XXXVI
Zeker, maar dat was meer een neerwaartse lijn gedurende het seizoen (als ik het goed heb onthouden). Dat is wel een andere basis dan waar Steijn aan begint. Dan kan je veel spelers aantrekken maar dan moet je wel de tijd krijgen om een team te smeden.Dwight84 schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:07:
[...]
Maar het spel was onder Schreuder al echt slecht he, en onder Steijn met zijn 3 miljard aan aankopen bakt er niet veel van. geen enkele lijn.
Gok dat hij met deze rotzooi ook het veld kan ruimen als Kroes in dienst is bij Ajax.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:05:
[...]
Ja laat Mislintat maar zelf dat gekocht zooitje trainen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ook eens, maar vergeet niet dat hij al zeker een basis kon hebben, hij heeft gewoon een 11 tal tot zijn beschikking gehad. Tevens zijn dit geen jeugdspelers.Het zijn voetballers die zich gewoon dienen aan te passen. En ik verwacht echt niet meteen vuurwerk. Maar het is er niet beter op geworden sinds de vorige wedstrijd.Napo schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:09:
[...]
Zeker, maar dat was meer een neerwaartse lijn gedurende het seizoen (als ik het goed heb onthouden). Dat is wel een andere basis dan waar Steijn aan begint. Dan kan je veel spelers aantrekken maar dan moet je wel de tijd krijgen om een team te smeden.
Wellicht moet Steijn ook eens vanuit een vaste bepaald aantal spelers een opstelling doen en als er 1 niet voldoet dat hij die kan wisselen. Niet het halve elftal
Staat volgende week tegen Feyenoord weer 5 andere spelers in het elftal? Het klopt van geen kant.
Maar kan die ook verdedigen?Exocet schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:09:
Goede aankoop die Sosa
Aangezien we toch conclusies zo vroeg mogelijk moeten trekken.
Sinds de vorige wedstrijd zijn er hoeveel trainingen geweest? Zeker met zoveel internationals heb je weinig tot niets om op te trainen.Dwight84 schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:13:
[...]
Ook eens, maar vergeet niet dat hij al zeker een basis kon hebben, hij heeft gewoon een 11 tal tot zijn beschikking gehad. Tevens zijn dit geen jeugdspelers.Het zijn voetballers die zich gewoon dienen aan te passen. En ik verwacht echt niet meteen vuurwerk. Maar het is er niet beter op geworden sinds de vorige wedstrijd.
Spelers zijn geen robots, je moet spelers in hun kracht laten spelen en ook dat heeft tijd nodig om dat naar voren te krijgen tussen trainer, speler, en de rest van de selectie. Het is niet zo gemakkelijk om een speler of 4(?) in te passen.
Is helaas nog een grijs gebied. De scheidsrechter mag dat nog zelf bepalen, maar inderdaad, gewoon iedereen die zeurt geel geven.toolkist schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:13:
Niet waarschuwen, geel geven voor klagen. Dat was de afspraak.....
Zo lang de bal vasthouden en maar praten is geen grijs gebied meer natuurlijk. Ajax wil de bal snel nemen en dat gaat niet omdat hij met de bal rondwandelt...Agent47 schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:15:
[...]
Is helaas nog een grijs gebied. De scheidsrechter mag dat nog zelf bepalen, maar inderdaad, gewoon iedereen die zeurt geel geven.
Ben benieuwd hoe lang Akpom nog mag blijven staan.. Hij eruit, Berghuis daar, Forbs op rechts en 't wordt "gewoon" minimaal 2-2.
En Rensch eruit voor Gaaei natuurlijk.
En ze vallen ook voor het minste en het geringste om.
[ Voor 21% gewijzigd door toolkist op 17-09-2023 15:20 ]
Ajax speelt met verarmd uranium in de noppen.toolkist schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:19:
Het zijn me wel een stel aanstellers bij Twente zeg, stuk voor stuk gaan ze half dood als ze omvallen.
En ze vallen ook voor het minste en het geringste om.
Dat is ook een van de redenen waarom ik de interland periode aan het begin van het seizoen haat.Napo schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:15:
[...]
Sinds de vorige wedstrijd zijn er hoeveel trainingen geweest? Zeker met zoveel internationals heb je weinig tot niets om op te trainen.
Spelers zijn geen robots, je moet spelers in hun kracht laten spelen en ook dat heeft tijd nodig om dat naar voren te krijgen tussen trainer, speler, en de rest van de selectie. Het is niet zo gemakkelijk om een speler of 4(?) in te passen.
Begreep derhalve ook waarom een Gravenbergh zich heeft afgemeld voor jong Oranje.
Je gaat naar een nieuwe club maar moet je dan meteen bij Jong Oranje melden. Nee danke
Nogmaals.. Hij traint al een aantal spelers vanaf het begin. Welke lijn heeft hij nu precies in dit Ajax gezet? Hoelang moet je wachten 5 maanden voordat er een lijn komt? Dit is Ajax he.. Geen een of andere dorpsclub waar je lekker op je gemakkie erin kunt komen. Als ik nu zie dat er een bepaalde idee is dan heb ik zoiets van dat gaat op een gegeven moment wel draaien.Napo schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:15:
[...]
Sinds de vorige wedstrijd zijn er hoeveel trainingen geweest? Zeker met zoveel internationals heb je weinig tot niets om op te trainen.
Spelers die te laat komen in de duels? Spelers die positioneel niet goed staan? Balletjes te zacht geven of niet de juiste richting. Het zijn allemaal dingetjes waarvan ik me vraagtekens heb of de selectie wel in orde is en of Steijn wel iets kan?
Ik denk niet dat wij hier uit komen.
Verder zal het nu echt wel afgelopen moeten zijn met Rensch, hoe vaak zijn man Vlap wel niet moedertje ziel alleen heeft gestaan omdat Rensch terug sjokt of niet mee springt voor kopbal...
Hoe lang je moet wachten? Niet lang, zo werkt het niet bij een club in de top van een competitie maar om dat direct Steijn aan te rekenen als je zoveel mutaties in je selectie hebt is een andere factor.Dwight84 schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:22:
[...]
Nogmaals.. Hij traint al een aantal spelers vanaf het begin. Welke lijn heeft hij nu precies in dit Ajax gezet? Hoelang moet je wachten 5 maanden voordat er een lijn komt? Dit is Ajax he.. Geen een of andere dorpsclub waar je lekker op je gemakkie erin kunt komen. Als ik nu zie dat er een bepaalde idee is dan heb ik zoiets van dat gaat op een gegeven moment wel draaien.
In combinaties - of eerder het gebrek eraan - lijkt het meer erop dat de spelers niet weten wat ze van elkaar kunnen verwachten. Dat krijg je er enkel in door meer met elkaar te spelen en trainen en een aantal spelers in de basis hebben die kans niet gehad.
Positioneel is één ding, inzet is een ander. Als je consequent te laat bent ben je als speler niet scherp genoeg of past de tactiek niet bij deze tegenstander. Steijn was en is vanaf het begin een risico geweest en met alle mutaties heb ik niet de verwachting dat Steijn er een geoliede machine van gaat maken. Maar dit enkel Steijn toerekenen gaat ook te ver, welke trainer had hier geen moeite mee gehad?Spelers die te laat komen in de duels? Spelers die positioneel niet goed staan? Balletjes te zacht geven of niet de juiste richting. Het zijn allemaal dingetjes waarvan ik me vraagtekens heb of de selectie wel in orde is en of Steijn wel iets kan?
Er wordt ook nog geen geoliede machine verwacht, maar in ieder geval wel 1 die voor zover mogelijk op maximale toeren loopt. Inzet dus, meelopen met je man, duels aangaan, en vooral niet alleen maar toekijken. Dat deed ik in het veld bij de f-jes ook en toen kreeg ik er al commentaar op.Napo schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:26:
Steijn was en is vanaf het begin een risico geweest en met alle mutaties heb ik niet de verwachting dat Steijn er een geoliede machine van gaat maken. Maar dit enkel Steijn toerekenen gaat ook te ver, welke trainer had hier geen moeite mee gehad?
Het is ook een combinatie hoor. Steijn en spelers die gewoonweg weinig toevoegen aan dit Ajax. Maar een bepaalde lijn van Steijn had je wel mogen zien. En wellicht verwacht ik veel te veel van Steijn en heeft hij helemaal geen idee en doet hij maar wat.Napo schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:26:
[...]
Hoe lang je moet wachten? Niet lang, zo werkt het niet bij een club in de top van een competitie maar om dat direct Steijn aan te rekenen als je zoveel mutaties in je selectie hebt is een andere factor.
In combinaties - of eerder het gebrek eraan - lijkt het meer erop dat de spelers niet weten wat ze van elkaar kunnen verwachten. Dat krijg je er enkel in door meer met elkaar te spelen en trainen en een aantal spelers in de basis hebben die kans niet gehad.
[...]
Positioneel is één ding, inzet is een ander. Als je consequent te laat bent ben je als speler niet scherp genoeg of past de tactiek niet bij deze tegenstander. Steijn was en is vanaf het begin een risico geweest en met alle mutaties heb ik niet de verwachting dat Steijn er een geoliede machine van gaat maken. Maar dit enkel Steijn toerekenen gaat ook te ver, welke trainer had hier geen moeite mee gehad?
Van al die aankopen is Sosa enigzins een lichtpuntje, maar dat kan volgende week anders zijn (als Steijn niet weer zijn halve basis eruit gooit)
Om te voetballen bedoel je?Agent47 schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:45:
Die nummer 10 van Ajax heeft geen zin om te verdedigen lijkt het
Steijn schijnt daar ook een hekel aan te hebben, dus laat maar zien dan.toolkist schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:34:
Er wordt ook nog geen geoliede machine verwacht, maar in ieder geval wel 1 die voor zover mogelijk op maximale toeren loopt. Inzet dus, meelopen met je man, duels aangaan, en vooral niet alleen maar toekijken. Dat deed ik in het veld bij de f-jes ook en toen kreeg ik er al commentaar op.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Beide doelpunten waren en direct oorzakelijk gevolg van het anders positioneren van Tahirovic? Ik heb het niet gezien maar dat lijkt mij wat sterk uitgedrukt.toolkist schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:01:
[...]
Dan had de 2-0 iig niet gevallen en de 1-0 wellicht ook niet. Teken ik voor hoor, dat het middenveld aanvallend wat minder staat dan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Toch laat ie Akpom nu al 2x in de basis staan. Die heeft nog echt 0,niks getoondGonadan schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:47:
[...]
Steijn schijnt daar ook een hekel aan te hebben, dus laat maar zien dan.
Ajax speelt de tweede helft wel iets beter (maar dat laat Twente ook wel toe). Maar goed ook, want het Ajax van de eerste helft zou echt geslacht worden volgende week denk ik…Napo schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:39:
FC twente komt fel uit de kleedkamer, Ajax loopt weer achter de feiten aan
En dan te bedenken dat Twente ook gewoon twee sterkhouders mist nu…
Ajax staat vanaf het begin met 10man dus tja...ZieMaar! schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:52:
[...]
Ajax speelt de tweede helft wel iets beter (maar dat laat Twente ook wel toe). Maar goed ook, want het Ajax van de eerste helft zou echt geslacht worden volgende week denk ik…
En dan te bedenken dat Twente ook gewoon twee sterkhouders mist nu…
Exact. Er is niet vaak zo veel veranderd en zo weinig tijd geweest om te bouwen. Er is tijd nodig, meer dan deze drie wedstrijden, en vooral steun en vertrouwen.Dwight84 schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:02:
En ik weet het is niet eerlijk om nieuwe spelers zo kort te beoordelen
De hele flikkerse bende blijven afzeiken gaat daar nul aan bijdragen, we moeten gewoon achter de club staan en geduld hebben. Voor de winterstop conclusies trekken heb je echt alleen maar jezelf mee.
De continue negativiteit en het gezeik van dat boulevardblad baren mij wel zorgen. Je hebt vorig jaar kunnen zien wat een gebrek aan vertrouwen met goede spelers doet. Als dat continue neersabelen door blijft gaan en in de koppies gaat zitten dan praat je jezelf weer zo'n seizoen aan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mannsverk was "no where to be seen" bij zijn man, Vlap, bij die 2-0.Gonadan schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:48:
[...]
Beide doelpunten waren en direct oorzakelijk gevolg van het anders positioneren van Tahirovic? Ik heb het niet gezien maar dat lijkt mij wat sterk uitgedrukt.
Mannsverk stond ergens in de 16 terwijl ie op de rand van de 16 moest staan.
Bij de 1e stond het ook niet bepaald sterk centraal rond de 16, wederom zijn plek.
Omdat Akpom niets doet?toolkist schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:53:
[...]
Ajax staat vanaf het begin met 10man dus tja...
Brobbey wel redelijk vandaag, kan zijn fysiek goed inzetten maar blijft matig aan de bal. Twente technisch van een hoger niveau. Tactisch logisch, maar technisch is wel pijnlijk.
Steun moet je verdienen en nee, Akpom valt niet onder die groep spelers. Die kan zonder te douchen naar huis.Gonadan schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:54:
De hele flikkerse bende blijven afzeiken gaat daar nul aan bijdragen, we moeten gewoon achter de club staan en geduld hebben. Voor de winterstop conclusies trekken heb je echt alleen maar jezelf mee.
Als iemand inzet toont en het mislukt, prima, in ieder geval geprobeerd.
Brobbey houdt de bal af, wacht op hulp van Akpom... die niet komt. Niet diepgaan, niet aanbieden, geen druk zetten bij balverlies, helemaal niks nada noppes.ZieMaar! schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:55:
[...]
Omdat Akpom niets doet?
Brobbey wel redelijk vandaag, kan zijn fysiek goed inzetten maar blijft matig aan de bal. Twente technisch van een hoger niveau. Tactisch logisch, maar technisch is wel pijnlijk.
Bull. Je steunt je club, punt. Kritisch zijn mag uiteraard, maar de hoeveelheid gezeik bij één misser en meteen de roep om Steijn eruit slaat nergens op.toolkist schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:57:
Steun moet je verdienen
Ik kijk ondertussen liever de slechte wedstrijden live dan dat ik ze online volg vanwege dat opportunistische geroep.
De popcorn is niet aan te slepen bij de fans van de concurrerende clubs vermoed ik.
Als Akpom inderdaad geen inzet toont en dat lijkt structureel dan mag hij banken inderdaad. Dan ben ik benieuwd of Steijn ook zo oordeelt of het anders ziet.en nee, Akpom valt niet onder die groep spelers. Die kan zonder te douchen naar huis.
Als iemand inzet toont en het mislukt, prima, in ieder geval geprobeerd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
XXXVI
Dit is wel heel erg lang na een transfer - en een aantal goede seizoenen - een gelijk pogen te halenephymerous schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:07:
Hoezo waren ze in Rotterdam zo rouwig dat Berghuis vertrok. Die voorzet die hij zojuist gaf, kans-loos.
Haha, zeker weten. Ik zie er niets van, loop in een pretpark rond, maar hier lees ik in het topic echt allemaal opportunisme terwijl als ik de liveblog moet geloven het helemaal zo erg niet is de tweede helft.Gonadan schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:04:
[...]
Bull. Je steunt je club, punt. Kritisch zijn mag uiteraard, maar de hoeveelheid gezeik bij één misser en meteen de roep om Steijn eruit slaat nergens op.
Ik kijk ondertussen liever de slechte wedstrijden live dan dat ik ze online volg vanwege dat opportunistische geroep.
De popcorn is niet aan te slepen bij de fans van de concurrerende clubs vermoed ik.
[...]
Als Akpom inderdaad geen inzet toont en dat lijkt structureel dan mag hij banken inderdaad. Dan ben ik benieuwd of Steijn ook zo oordeelt of het anders ziet.
Speler zonder bal, geen gemeen spel. Waar zou je dan rood voor geven?toolkist schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:07:
Geel maar? Mwoah...
doorgebroken...Napo schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:08:
[...]
Speler zonder bal, geen gemeen spel. Waar zou je dan rood voor geven?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee hoor, klaar nuAgent47 schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:11:
Twente is op
Toen ik deze reactie las moest ik voor de zekerheid even dubbelchecken in welk jaar we nu leven...ephymerous schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:07:
Hoezo waren ze in Rotterdam zo rouwig dat Berghuis vertrok. Die voorzet die hij zojuist gaf, kans-loos.
Terecht die 3-1
Geen schande hoor.
[ Voor 12% gewijzigd door Dwight84 op 17-09-2023 16:14 ]
Ik had 2-1 voorspeld.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Precies. We wisten dat er een paar heel lastige wedstrijden zouden komen en dat puntverlies bijna gegarandeerd is. Maar je moet nu gaan bouwen en als er een stijgende lijn in komt ben ik al tevreden.jbdeiman schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:08:
[...]
Haha, zeker weten. Ik zie er niets van, loop in een pretpark rond, maar hier lees ik in het topic echt allemaal opportunisme terwijl als ik de liveblog moet geloven het helemaal zo erg niet is de tweede helft.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
XXXVI
Dat liedje over PSV mag bijna over ons gezongen worden. En koop er nog maar vier…Exocet schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:12:
En natuurlijk unuvar
nggyu nglyd
Klopt. Ofwel, net hoe je er naar kijkt. Het is al crisis wanneer ze de dubbel niet pakken eigenlijk.HollowGamer schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:14:
Ik herhaal nog even: er is geen crisis bij Ajax. Hetzelfde dat het bij Man Utd dat niet is.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan kun je nog prima doorgebroken zijn...Twente stond stil en hij was in volle sprint.
Na volgende week evenveel staan we op 3 punten na 5. 😅. En komt er een nieuwe trainer.ephymerous schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:14:
Ik weet niet zo goed wat ik moet vinden nu. Tot vandaag zat ik in het kamp “geef het de tijd”. Maar ik zie werkelijk geen enkel aanknopingspunt. Gaat deze middelmatige trainer snel genoeg stappen zetten om Ajax te laten groeien?
Steijn is na het verlies tegen Marseille en Feyenoord gewoon weg hoor. met een beetje geluk daarna ook Mislintat.ephymerous schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:14:
Ik weet niet zo goed wat ik moet vinden nu. Tot vandaag zat ik in het kamp “geef het de tijd”. Maar ik zie werkelijk geen enkel aanknopingspunt. Gaat deze middelmatige trainer snel genoeg stappen zetten om Ajax te laten groeien?
NepsupporterTyphone schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:12:
Branco “el slaap” van den Boomen. Gruwelijk. Wel goed voor mn pool dit 😅
Kan niet ontkennen dat ik zit te genieten met een biertje er bij. Maar goed, ik als PSVer moet ook niet te hard roepen, feyenoord is erg sterk dit jaarGonadan schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:04:
[...]
Bull. Je steunt je club, punt. Kritisch zijn mag uiteraard, maar de hoeveelheid gezeik bij één misser en meteen de roep om Steijn eruit slaat nergens op.
[...]
En wie gaat wel presteren op korte termijn? Dan toch nog een keer van Gaal?Typhone schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:15:
[...]
Na volgende week evenveel staan we op 3 punten na 5. 😅. En komt er een nieuwe trainer.
XXXVI
Na volgende week 9 op Feyenoord.
Ten Hag? Zit er ook niet lang meer hoor haha. Maar wellicht van Gaal.Agent47 schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:17:
Ik geloof niet dat Steijn lang mag blijven. Misschien wil advocaat welWie zou er in godsnaam in willen stappen daar?
TH?ephymerous schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:17:
[...]
En wie gaat wel presteren op korte termijn? Dan toch nog een keer van Gaal?
Denk dat dit echt wel tot de mogelijkheden behoort. Binnen en buiten het veld, zijn ze wel klaar met hem daar.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Advocaat is net weer bondscoach.. maar bij Dick weet je het nooit idd.Agent47 schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:17:
Ik geloof niet dat Steijn lang mag blijven. Misschien wil advocaat welWie zou er in godsnaam in willen stappen daar?
Erge is. dat ik totaal geen emotie heb met dit Ajax. Ik vind het sneu voor zo een Hato die vreselijk goed nog speelt. maar als supporter geen band met dit bij elkaar geraapt zooitje.Exocet schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:17:
Ajax is dus klaar dit seizoen, al 7 punten achter Twente en PSV, komt AZ nog bij.
Thierry Henry lijkt me wat te hoog gegrepen voor dit Ajax.HollowGamer schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:18:
[...]
TH?
Denk dat dit echt wel tot de mogelijkheden behoort. Binnen en buiten het veld, zijn ze wel klaar met hem daar.
En voor de kerst ook klaar in EuropaExocet schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:17:
Ajax is dus klaar dit seizoen, al 7 punten achter Twente en PSV, komt AZ nog bij.
Edit: als buitenstaander, iemand die Ajax niet volgt, wie kan mij uitleggen hoe ze het daar zo verkloot hebben? Met afstand de rijkste club van NL. Wie heeft die Duitser TD gemaakt? Wie heeft hem carte Blanche gegeven om overal uit Europa veel te dure middelmaat te halen??
Ik snap het echt niet.
[ Voor 36% gewijzigd door DutchOwnage op 17-09-2023 16:23 ]
Presteren is echt niet zo moeilijk hoor.. Gewoon een logische basis maken en dus niet dit.ephymerous schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:17:
[...]
En wie gaat wel presteren op korte termijn? Dan toch nog een keer van Gaal?
Inspelen op de zwaktes van je tegenstander (hun linksachter), hoe vaak zijn we precies over onze rechterkant aan gaan vallen?
Spelers die presteren laten staan op hun positie (Tahirovic), die niet presteren (slecht spel of uberhaupt niks doen) vervangen, genoeg anderen die wel willen.
Maar niks van dit alles doet Steijn.
Die heeft er gewoon geen zin meer in en zit te wachten op z'n oprotpremie.
Wat heeft hij de afgelopen tijd nog gepresteerd?Gynnad schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:19:
Van Gaal is toch nog beschikbaar?
Bedoel, kijkend naar de PL, dan zie ik zo'n manager van Brighton heel leuk voetbal spelen. Zo'n trainer (niet hem - maar in die pool zeg maar) toch zien te vinden?
Geen idee hoe ze bij de huidige zijn uitgekomen..
Nog niet eens Europees....
Steijn stelt de basis op. Verkeerd.GrooV schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:21:
Kunt wel de schuld bij Steijn leggen maar Mislintat heeft dit bedacht en bij elkaar gekocht…
3 puntentoolkist schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:21:
?? Wat hebben ze in Twente wel dan?
Maar idd, kansloos om dat te gaan roepen
[ Voor 10% gewijzigd door Napo op 17-09-2023 16:22 ]
7 punten meer …toolkist schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:21:
?? Wat hebben ze in Twente wel dan?
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
:strip_exif()/f/image/KUwGZe8adCSPwVd4GwH478XQ.gif?f=fotoalbum_large)